Iso kyykky; R1, YZF/FZR 100...
Pikku kyykky; R6, YZF/FZR 600...
Joku muu kategoria
Iso katupyörä; FZS 1000, XJR, XJ 900, TDM 900, FJ...
Pikku katupyörä; FZ6S, FZS 600; XJ 600...
Iso kustomi; Warrior, WildStar; Drag Star 1100, Virago 1100...
Pikku kustomi; DragStar 650; Virago 535...
Muskeli; MT-01, V-Max...
Enska; XT, TT, DT ...
Crossi; WR, YZ...
Piikki; TZR, RD, DT...
Testailempa omalta kohdaltani äänestystoimintoa.
Ylhäälle liimattu mallikartoitus on ihan hyvä, mutta siitä ei saa pikaisesti vilkaisemalla kuvaa eri tyylisten mallien suosiosta.
Eli tein pikaisesti ihan oman jaottelun eri malleille. Siinä voi olla jotain asiavirheitä, kun en ihan kaikkia malleja omakohtaisesti tunne. Ja jollakin voi olla eri mielipide eri mallien jaottelusta, mutta älkää vetäkö herneitä... Koittakaa löytää omalle mopolle paras "tyylisuunta" yo. vaihtoehdoista. Iso- ja pikkuluokissa kokojaottelu voisi olla jotain alle ja yli kasisataset.
Huono tie, parempi mieli
Eiks näihin äänestyksiin saa illaan sitä mahdollisuutta että voi vastata useampaan kohtaan. Nytkin piti valita vaan se toinen niistä kahdesta.
<----- Kissa
Kuvia --> Suzuki GSF 1250 A Bandit -08
Löytyypi pikkukyykky eli sininen R6. Kohta on sisäänajo suoritettu ja pääsee ajaa niin kuin kuussatkulla pitää ajaa![]()
"Parempi Matti kukkarossa kuin Mervi sängyssä"
Nää on vähän semmossia makukysymyksiä, joku veemaxi on toisen mielestä kruiseri ja toisen mielestä joku xjr muskelipyörä, yhden mielestä fjr on skootteri ja thyndereissi matkapyörä.
En osaa sanua, mutta jonniinmoinen sporttinen kruiseri on XJR mun mielestä, ainakin mun käytössä. Varmaan liki menee ton MT-01:n kanssa, kun se muakin kiinnostaa, mutta muut jammut ei. No, V-Max hiukan, ehkä.![]()
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
"pikku katupyörä"on täällä kategoriat..no tunnustaa semmosen sit omaavansa
![]()
--WROOM--
TDM 850 pihalla seisoo..
Reissut mielessä........
Iso kyykky![]()
Ei kannata voimillaan uhota jos vastassa on haulikko
Nää jaottelut tuli todella pikaisen mietinnän tuloksena ja paremminkin olisi voinut tehdä. Se on vaan huono, ettei tuota äänestyskohtaa voi muuttaa jälkeenpäin vaan pitää mennä kerralla kohdilleen.(xjrrrrräyh @ Huhti. 23 2005,21:46) kirjoitti
Oishan tuossa voinut olla pari kategoriaa lisää, mutta sitten niitä olisi ollut liikaa. Esim. matkapyörille voisi olla oma kohta, johon menisi XJ, FJ, FJR... Ukkosässä olisi siinä kahden vaiheilla... se ei ollut enää oman aikansa kyykky, mutta ei mikään puhdas matkavessakaan.
Oma mielipiteeni on, että esi. v-max ja MT-01 on normaalia radikaalimpia kruisereita, joissa pitää olla näköä ja voimaa... Esim. XJR on huomattavasti käytännöllisempi kuin maxi ja löytyy ajo-ominaisuuksia tehoihin nähden. Omasta mielestäni XJR on lähempänä isoa fasua kuin MT-01:stä... Mutta kuten sanoit, nämä on makuasioita.
No nimitys on tyhmä, mutta parempaakaan en keksinyt. *kirjoitti
Piti vaan saada erotettua yli ja alle litraiset mallit.
Huono tie, parempi mieli
1300 skootteri tuli laitettua pari päivää sitten. niin kuin joku senilmaisi![]()
![]()
Suzuki Savage ls 650 -92 --> Honda cb500 -03 --> Honda cbr1000f -00 --> Honda cbr 1100xx -04 --> Yamaha FJR 1300a -05 --> Honda Pan European -08
XJ600 (Diversionin) kanssa taivalletaan pitkin Itä-Suomen mutkateitä...ja toivottavasti tulevana kesänä vähän tuntemattomampiakin taipaleita.
...Life`s a series of goodbyes...
-Yamaha FZ6-
Ei sempualeen, mun mielestä fjr mikään skootteri ole, mutta aika liki...
Mutta skootterin vois hankkia kyllä, ne on varmaan mukavia, vois arkivaatteet päällä ajella. En silti tiedä, en oo kokeillut.
Niinpä se on, valmistajat on aika hyvin läksynsä lukeneet, eli jokaiselle jotakin, mikä passaa yhddelle ei sovi toiselle, jopa eri merkkien kesken löytyy niin paljon rinnakkaismalleista eroja, että luulisi olevan helppoa valita kun tarkemmin ruotii. Itelläkin tuo xjr oli Yamahalta ainoa passeli, parilla muulla merkillä oli melko lailla sopivaa mallia tarjolla, mutta sellaisilla pienillä eroilla, että lopulta ei suurta epäilystä ollut, mikä pyörä sopii mulle.
Kyllä sitä kaikki harrikat sun muut tuli funtsittua, Laverdahan mulle ois ollu mieleen parhaiten, mutta en kai mä ois ajannu sillä ollenkaan, oisin istunnu vaan mopohuoneessa ja ihaillut...no semmonen ei-sinnepäinkään-tosimotoristi oonkin.
Misteepä sen tietää mihinkä pystyy ennen kun kokkeiloo.
R1.![]()
Romuna.
Mihinköhän gatekoriaan menis FJ ilman katteita, korotetulla perällä, penkin alla-putkilla ja kohta kai FZR/YZF:n keulalla. Päältäpäin tulee mieleen lähinnä pommikone.
Tärkeintä ei ole se, miltä se näyttää, vaan se että se liikkuu.
...ja muistakaa, Drag racing on parasta pyörän päällä..
Eikös tuo XJR putoakaan muskelipyörien kastiin...? Perkele, petyin taas!
Se on selvähenkinen, joka sanoo seitsemän kertaa sianlihaa ja lämmintä leipää.
ThunderAce (Luokassa matkavessa / homosohva) löytyy pihalta....
Pettynyt kyllä olen kun sitä ei voi sportiksi sanoa missään...![]()
Jalkapatikassa toistaiseksi...
ThunderCat
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Kaatsotaan nyt voiko loppuviikolla jo äänestää...![]()
Raaka voima voittaa monesti peukalon imemisen...
Pikkukiukkuhyppykyykky thynderkatti-patti *
t: hatti-vatti
Thunderace lepäilee pihalla...
Täytyy myöntää että MT-01 tuli hommattua *Ku vaan pääsis vielä ajeleen...
...Mitä vaan rahasta.......
Mun mielestä se vois kyl puotakkin...oohan siinä hiukan muskeliakin. Monet mopolehdet on pitäneet ainaskin semmoisena.kirjoitti
No, toi FJ on varmasti luokkaan starfighterpommittajat kuuluva...kirjoitti
Löytyskö kuvaa mistään..?(FunJam @ Huhti. 25 2005,09:16) kirjoitti
FJ myös, mutta näyttänee enemmän virkapyörältä kun pintakäsittely jäi vähän vaiheeseen,valkoinen, amputoidulla yläkatteella ja (kohta) kahdella kromipiipulla, K2 törinäpönttö sai luvan lähteä.
FJerguson 1100 - monipuolinen maatalouskone