Tulokset 1:stä 18:een 18:sta

Oli ilo hakea pyörä talvisäilöstä, kun se oli niin hyvin pidetty ja kaikki pyydetyt työt oli suoritettu huolella. HInta/ laatusuhdekkin töiden osalta on aivan kohdallaan.
    Pojat ovat asiantuntevia, eikä hölise turhia.

Valaiseppa hieman tarkemmin (ensi talvi on auki):
    Missä päin ko. mesta?
    Mikä heillä oli veloitus / kk ?
    JV
    Tuolta löytyypi köpille tiedot, paikka sijaitsee konalassa nakkilan mopon, iFin ja shellin välimaastossa

Oho. *Asuu itse Konalassa*
    juu ja muistakaas miten kaverit pärjäsi prätkä huolto testissä.

Itse huollattanut ko paikassa ja isot kehut heille
    (poistettu tili)
    Eivät tykkää Jammusta, mutta kun toi talvisäilytys sisältää "vaikka mitä" , niin mitä esimerkiksi?
    ja minä korjautin koneeni kyseisessä liikkeessä ja eipä tarvi moittia
    todella oli hinnat ja asiantuntemus kohdallaan....
    zzr600-vm90
    ja huolto homma löytyy tm 2/05....
    zzr600-vm90
    Kolarikorjauksen kävin tekemässä myös tuolla. Homma toimi loistavasti ja olipa samaan hintaan tarkastettu pyörä ajokautta varten nesteiden yms. osalta. +++
    Kun voileipä putoaa aina voipuoli alaspäin, ja kissa putoaa aina jaloilleen, niin mitä tapahtuu, jos voileipä sidotaan kissan selkään voipuoli ylöspäin?
    No onpa paikka hyvin piilotettu, taikka itse oon sokee, Kånalan oma poika ajoi taas ohi Shellin ja Nakkimopon, eikä nähnyt koko mestaa
    SUURI KIITOS JV:lle!

Kävin tänään hakemassa pyörän huollosta (eilen vein) ja sain _TODELLA_ hyvää palvelua ja tyhjentävän yhteenvedon tehdyistä hommista!
    Täyty oikeen kädestä kiittää huoltajaa, koska tänäpäivänä palvelu _ON_ kiven alla!

Kiitos ja kumarrus vielä kerran! Sana levisi jo muutamalle tutulle heti ja nyt tänne!
    Tuon varmasti pyörän tulevaisuudessa uudelleen huoltoon!

No älkääs nyt noin hehkuttako. (Mä en saa muuten huoltoaikaa...)
    Tosiaankin oiva paikka, mutta hyvin piilotettu! Piti kierrellä
    puolisentuntia paikanpäällä ennenkuin osui silmään. Mutta
    oli sen arvoista!
    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
    Todellakin tarkemmin asiaa ajateltua, nii lopettakaa se ajo ohjeiden anto ja poistakaa nuo aikaisemmat. Olen tähänkin asti joutunut hiukan huoltoja odottamaan ja en haluaisi että ne jonot enempää kasvavat

Putiikin "piiloittamisen" syynä ehkä onkin se ettei synny liikaa ruuhkaa.

Viidakko rumpu kun taitaa olla ajoittain tehokaskin mainosväline.
    Lainaa (Marsu @ Huhti. 21 2005,12:14) kirjoitti
    Todellakin tarkemmin asiaa ajateltua, nii lopettakaa se ajo ohjeiden anto ja poistakaa nuo aikaisemmat. Olen tähänkin asti joutunut hiukan huoltoja odottamaan ja en haluaisi että ne jonot enempää kasvavat

Putiikin "piiloittamisen" syynä ehkä onkin se ettei synny liikaa ruuhkaa.

Viidakko rumpu kun taitaa olla ajoittain tehokaskin mainosväline.
    Hmm... totta turiset!
    Juu huollossa oli pyörä, palvelu oli hyvää, mutta tekivät pikkasen liikaa töitä. Huomasin tossa kotiin tullessa jotta perkeles ei ois huoltovihon mukaan kuulunut ölyjen ja suotimen vaihto, tekivät silti. Täytyy huomenna soittaa ja kysästä jotta mitä ihmettä..
    ---------------------------------------------------------------------------
    Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
    Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
    ---------------------------------------------------------------------------

Myydään CB1000R osia:
    -Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.

Muuta:
    -Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
    juu..hyvä ja asiantunteva paikka on se ja kaverit paneutuu rakkaudella asiaan..
  18.  
    Lainaa (JukkaPoika @ Huhti. 28 2005,19:30) kirjoitti
    Juu huollossa oli pyörä, palvelu oli hyvää, mutta tekivät pikkasen liikaa töitä. Huomasin tossa kotiin tullessa jotta perkeles ei ois huoltovihon mukaan kuulunut ölyjen ja suotimen vaihto, tekivät silti. Täytyy huomenna soittaa ja kysästä jotta mitä ihmettä.. *
    Lähes 100%:sesti joka huoltofirma vaihtaa öljyt kaikkien nääräaikaishuoltojen yhteydessä. Miksikö? Siksi, että se öljy ei ole suhteessa huollon hintaan kovin kallista ja se on halpa hinta ylläpitää koneen kestävyyttä pitkälle tulevaisuuteen.
    Jos moposi on ollut samoilla öljyillä talven yli, niin ihan hyvähän ne öljyt oli vaihtaa.
    Tokihan huollon saa ilman öljyjen vaihtoakin, mutta silloin kannattaa mainita asiasta.
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!