No niin, tonnin huollossa vaihdettiin gixeriin yoshimuran TRS-slipari. Ton kokemuksen perusteella penkitys ja säätö on ihan ehdoton juttu, vääntökäyrä ihan helvetin tasanen.
TOSSA
on tulos säädettynä. Kaikkia hevosvoimia ei vaan saatu irti penkissä koska välitykset vaihdettiin tiuhemmiks ja suitsa suti penkissä
TOSTA vielä videota penkityksestä
Aijai, kyllä oli mukava video! *Ne äänet oli hienot! *
Tommonen putki pitää saada omaan vessaan ja äkkiä! *![]()
"Suddenly, everything else, looks like prey, Hayabusa"
Ei otettu, ja se jäi vähän harmittamaan. Ois ollu tarkotus ottaa vakiona, sliparilla säätämättömänä sekä säädettynä mutta jotenki se vaan unohtu. Ja se penkitys ois pitäny tehdä vakiovälityksillä.(jarrarit @ Huhti. 20 2005,17:50) kirjoitti
Ilmeisesti noi käppyrät on takarenkaalta? Kö? Vai?
Edit:
Onhan ne oltava takarenkalta jos koneessa on jo vakiona yli 160hv.
Kiva katsoa toi pätkä ja fiilistellä, kun oma pyörä on vieläkin tallissa talvipeitto päällä !
Ja on toi keltaharmaa kilogixeri vaan niin pirun hienon värinen...
Mulla vastaavat lukemat samaisesta kilosesta -04 kikseristä
max power 152,03 ja max torgue 105,65 yoshimuran bolt-onilla ja power commanderilla
147,92 ja 102,25 vastaavat luvut ilman power commanderia
![]()
Ja mun -03 gixu Yoshin SO:lla 157hv/113Nm Erkan penkissä *
tähän tää ny meni...
jaa niin, välitykset oli kyllä silloin vakiot.
suo siellä vetelä täällä
Melkein yhtä hienot äänet kuin kawassa vastaavalla sliparilla *
Pisti silmään toi matkustajan jalkatappi, kun niin liikehti kiekkoja annettaessa.
Hui kauhistus! Tommonen mustana kiitos!.ehkä sitte ens kesänä..
![]()
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...