Näin siinä sitten kävi. Bleidi lähti vaihtoon ja tilalle tuli Suzuki GSX-R 1000 K4. Ylivuotinen siis mutta uusi, kelta-musta, tietysti.
Kuva Suitsasta
On muuten jännää miten voi kiintyä johonkin mopoon tällä lailla. Oli haikee fiilis jättää honda...
Suitsa ja masentunut honda (klik)
Nyt ei muuta kun kelejä odottelemaan ja kilpitelinettä ja minivilkkuja metsästämään.
Onnea hienosta valinnasta. Nätinnäköinen pyörä.![]()
busanistit +200mph club finland
Hyvä valinta ja onneks olkoo.
Mut pakko sanoo silti tos mis on kummatki ni jotenki blade näytti paremmalta.
Suzuki GSX-R 750 SRAD -96
Hienoo veitsen kääntöö haavassa(rabbit @ Maalis. 24 2005,20:52) kirjoitti
![]()
ittellä samanmoinen mut vuotta vanhempi.(elkku @ Maalis. 24 2005,20:54) kirjoitti
En sitä nyt niin tarkottanu.
Suzuki GSX-R 750 SRAD -96
Sääli on sairautta! Hieman oon muuten kateellinen tosta sun gixxeristä. PRKL!!! Ehkä sit joskus...(tommipommi @ Maalis. 24 2005,19:14) kirjoitti
Ja sitten kuvake vaihtoon.![]()
Onnittelut uudesta pyörästä!
Myös itse vaihdoin Hondan uuteen ylivuotiseen sini/valkoiseen Gixxeriin.
Omaani en ole vielä saanut mutta se kilpiteline on jo hommattu. *![]()
"Suddenly, everything else, looks like prey, Hayabusa"
Mukavan näköset vilkut jo löysin, mutta mistä hommasit kilpitelineen? MRAn tuplakupla ois kanssa hakusessa.(KenuXX @ Maalis. 24 2005,23:03) kirjoitti
"Suddenly, everything else, looks like prey, Hayabusa"
Hyvä hyvä hyvä!Hieno valinta!
Ainoa heikkouteni on ääretön nopeus.
Hieno Peli. Onneksi olkoon![]()
Kuvia --> Suzuki GSF 1250 A Bandit -08
Pakko kysyä: Onko Siul joku fiksaatio tuohon keltamustaan väritykseen..?!? *![]()
Eihän siinä, uus on aina uus vaikka oiskin ylivuotinen. Häpi häpi joi joi..![]()
---ÄLÄ ota kesäkissaa!!!---
Diggaan vaan! Keltanen on hyvä väri ja sopii hyvin mustan kanssa yhteen. Ja koska harvempi on mun kanssa samaa mieltä niin mopo on snadisti persoonallisempi. Toi suitsan keltanen ei oo niin hyvä kun hondan. Vähän "likanen" hondan kirkkaaseen keltsiin verrattuna.(Kisu @ Maalis. 25 2005,14:32) kirjoitti
Mikäs toi putki on? Sininen!
Mä meinaan olla niin rankka putken, vikkujen ja kilpitelineen suhteen, että orkkikset saa jäädä paikoilleen!
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Taitaa vaan valo vääristää putken väriä. On kyllä ihan normaali suitsan putki...(Athene @ Huhti. 08 2005,13:13) kirjoitti
Kun voileipä putoaa aina voipuoli alaspäin, ja kissa putoaa aina jaloilleen, niin mitä tapahtuu, jos voileipä sidotaan kissan selkään voipuoli ylöspäin?
Mun mielestä tossa on hienompi putki ku -05... ja hieno muutenkin.
Mun pyörää se ei voita kuitenkaan, 04 XX mattamusta
Minä en ole koskaan väärässä, vaan saatan joskus erehtyä!
http://www.bike.fi/valokuv....095.jpg
Honda CBR 1100 XX -04
No älä huoli, on tainnut sun Hondas löytää jo uuden kodin. Ei ainakaan näkynyt enää listoilla. TÄytyy kyllä sen verran kehua tota sun Hondaakin, että nätin näkönen peli vaan sekin. Mikäs sai vaihtamaan uudempaan...(tommipommi @ Maalis. 24 2005,19:14) kirjoitti