Katso äänestykset tulokset: ee-speed -

Äänestäjät
880. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • olen ostanut pyörän jaolen tyytyväinen kauppaan

109 12,39%
  • olen ostanut pyörän ja en ole tyytyväinen kauppaan

45 5,11%
  • en ole ostanut pyörää ee-speedistä

726 82,50%
Sivu: 4 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 138:sta
    Lainaa (pecha @ Helmi. 11 2009,10:34) kirjoitti
    Vaikka siitä ei juuri puhuta, monella merkillä takuukorjaukset (joiden määräkin toki vaihtelee merkeittäin) ovat käytännössä vain riesa, koska tehdas hyvittää niiden työtunnit täysin omien ohjeaikojensa mukaisesti. Nämä taas eivät monestikaan vastaa sitä tuntimäärää, mitä työn suorittaminen oikeasti edellyttää, ja myös tuntikorvaus on alle sen, mitä ko. huollon normaali tuntitaksa on. Joten on jopa tietyllä lailla ymmärrettävää (en suinkaan väitä, että 100% hyväksyttävää), että huolloissa tehdään mieluummin normaalia huoltotoimintaa, joka on tuottavampaa.

Toisin sanoen asia ei tässä bisneksessä olekaan aivan niin yksinkertaista, että tehtaan myöntämän takuun ansiosta takuuasiat hoituisivat ilman muuta missä tahansa ko. merkin kanssa tekemisissä olevassa putiikissa. Asiaanhan vaikuttaa sitten vielä lisäksi mm. se, että kyseiset firmat voivat olla toistensa kilpailijoita.
    Juuri näin, takuuasiat ovat enemmän riesa kuin mahdollisuus maahantuojien ja tehtaiden kitsaan politiikan takia. Ainakin yhdellä tuntemallani merkillä takuuhuoltojen ohjeaikataulukot ovat sellaisia että niissä puitteissa ei selviä kuin tehtaan mestarimekaanikko jolla on neljä kättä ja 24 sormea. Sitten pitää täytellä lomakkeita paperilla tai verkossa ja maksaa asentajan palkat ja varaosat omasta pussista. Muutaman viikon tai kuukauden päästä tehdas sitten hyvittää mitä hyvittää, jos hyvittää.

Asiakkaalle kuitenkin luodaan ja syntyy mielikuva että kuka tahansa jälleenmyyjä menee vaikka takaperin solmuun tehdäkseen hänelle takuukorjauksia, kun hän vastaavasti on juuri kilpailuttanut kaikki Suomen liikkeet ostaakseen sen pyörän jostain 200 euroa halvemmalla.

Uskomaton mahdollisuushan tässä tärvätään tehtaiden näkökulmasta pienten säästöjen takia. Fiksusti toimiva tehdas kompensoisi takuutyöt niin että huoltomies hymyilisi iloisesti jokaisen takuukorjauksen kohdalla. Näin asiakkaan pettymystä vähän lievitettäisiin hyvällä palvelulla jotta seuraavakin pyörä olisi saman merkkinen.
    Lainaa (vzv @ Helmi. 19 2009,17:13) kirjoitti
    Asiakkaalle kuitenkin luodaan ja syntyy mielikuva että kuka tahansa jälleenmyyjä menee vaikka takaperin solmuun tehdäkseen hänelle takuukorjauksia..
    No on siinä toisaalta syytäkin odottaa takuuhuollon jämptiä toimimista, jos 15 tonnia maksaneen vapaa-ajan välineen joutuu viemään huoltoon määräaikaishuoltojen välissä ja seisottamaan pyörää siellä ajokauden aikana. Eikä se asiakkaan syytä ole jos tehdas kitsastelee takuukorjauksissa, toki tehtaiden ja maahantuojien tulisi tuohon asiaan panostaa.

Hyvin tehdyllä takuuhuollolla on myös hyvä mahdollisuus saada asiakkaasta vakituinen huoltoasiakas.
    WaltsuCB600:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Seinäjoki/Huittinen/Tampere/Helsinki
    Huomenna ekaa kertaa EE-speediin, joten saa nähdä kuinka käy...
    Hullu se on...

Honda CB600F Hornet 2007
    Honda CRF250R 2006
    Lainaa (Brocol @ Helmi. 19 2009,17:38) kirjoitti
    Lainaa (vzv @ Helmi. 19 2009,17:13) kirjoitti
    Asiakkaalle kuitenkin luodaan ja syntyy mielikuva että kuka tahansa jälleenmyyjä menee vaikka takaperin solmuun tehdäkseen hänelle takuukorjauksia..
    No on siinä toisaalta syytäkin odottaa takuuhuollon jämptiä toimimista, jos 15 tonnia maksaneen vapaa-ajan välineen joutuu viemään huoltoon määräaikaishuoltojen välissä ja seisottamaan pyörää siellä ajokauden aikana. Eikä se asiakkaan syytä ole jos tehdas kitsastelee takuukorjauksissa, toki tehtaiden ja maahantuojien tulisi tuohon asiaan panostaa.

Hyvin tehdyllä takuuhuollolla on myös hyvä mahdollisuus saada asiakkaasta vakituinen huoltoasiakas.
    Tähän totean, kun katteet vedetään tiukille niin se näkyy myös palvelussa niin liikkeessä, kuin valmistajankin päässä. Kumminkin valmistajat pyrkivät tekemään maksimaalisen voiton ja valitettavasti se yksi pettynyt 15ke:n asiakas saattaa heille olla hälläväliä. Valitettavasti.

Nimenomaan reklamaatiot ja niiden handlaaminen hyvin luo todellisia kanta-asiakkuuksia.
    Suzuki GSX-R 1100
    Lainaa (ttuttu @ Helmi. 02 2009,15:43) kirjoitti
    Lainaa (Juha v @ Helmi. 02 2009,15:26) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Helmi. 01 2009,18:08) kirjoitti
    Lainaa (Juha v @ Helmi. 01 2009,17:53) kirjoitti
    Mikä oli naurettava hyvitys? Mopo ja eurot?
    Pyörästäni tarjottiin 2500euroa. Minusta se on naurettava hyvitys 2006 mallin prätkästä uuteen vaihdossa.
    Mistä pyörästä?
    Tarjosin Suzuki GSX750F vm2006 vaihdossa uuteen 1250SA Bandiittiin. Joko olis riittävät tiedot...
    Naurettava on saamasi tarjous! *[/QUOTE]
    Ehkä hiukan alakanttiin, mutta ehkä kauppias tietää mitkä liikkuu, eikä halua täyttää varastojaan tietyillä "vehkeillä". Mutta kyllähän noin upeesta pyörästä pääsee nopeasti eroon ja saa vielä hyvät rahat.
    Et tu, Brute

- Ducati Multistrada 1200 S Touring - 2012
    Lainaa (hippi63 @ Maalis. 09 2009,16:40) kirjoitti
    Jep Jep.Mä tarjosin -05 fjr,15tuhatta ajettua.Olisin ostanu
    uuden fjr,mut ei luvattu mitään hyvitystä
    Ja tämä tapahtui siellä e kaupustelijalla.
    Jos asia on vielä akuutti, niin vilkaisepa Motopalsta.com:in "Käytetyt" osastolta ylivuotisia. Minä olen käyttänyt tuota ja sitä kautta olen ostanut 2 mopoa.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Myyjä myy ensimmäisen tuotteen ja huolto (takuuhuoltokin) seuraavat. Vanha kaupan sääntö vuodelta -1. Hyvityshinnan voi itsekin melkein määrittää, kun katsoo netistä oman kamppeen tarkat tiedot ja yrittää löytää kolme samanlaista (halvimmat tietenkin), niistä hinta josta pois kate. Kate on jotain 15-20 prosentin luokkaa. Eli ei se koskaan ole sitä mitä itse ensin olet ajatellut. Kun itse aina katsoo niitä keskihintaisia tai kalleinpia verrokiksi. Jos liike hinnoittelee kauan tuotteita yläkanttiin, niin sitä liikettä ei kohta ole. Omistajat ovat ihmisiä ja tarvitsevat rahaa elämiseen ja lisäksi on työntekijöitä ja he tarvitsevat palkkansa X melkein 2 mitä se maksaa sille yrittäjälle. Että turha nurista. Kun tarjoaa vaihdossa kampetta, tarjoaa silloin myös työtä josta yrittäjän pitää saada hinta. Selkeetä? Ja ei, en liity mitenkään EE-speediin, enkä koskaan ole sieltä pyörää ostanut. Käynyt olen kyllä muutaman kerran kattelemassa.
    Suzuki TL 1000 R ---> MYYNNISSÄ!! 3950 €
    Lainaa (Tami @ Maalis. 10 2009,13:57) kirjoitti
    Myyjä myy ensimmäisen tuotteen ja huolto (takuuhuoltokin) seuraavat. Vanha kaupan sääntö vuodelta -1. Hyvityshinnan voi itsekin melkein määrittää, kun katsoo netistä oman kamppeen tarkat tiedot ja yrittää löytää kolme samanlaista (halvimmat tietenkin), niistä hinta josta pois kate. Kate on jotain 15-20 prosentin luokkaa. Eli ei se koskaan ole sitä mitä itse ensin olet ajatellut. Kun itse aina katsoo niitä keskihintaisia tai kalleinpia verrokiksi. Jos liike hinnoittelee kauan tuotteita yläkanttiin, niin sitä liikettä ei kohta ole. Omistajat ovat ihmisiä ja tarvitsevat rahaa elämiseen ja lisäksi on työntekijöitä ja he tarvitsevat palkkansa X melkein 2 mitä se maksaa sille yrittäjälle. Että turha nurista. Kun tarjoaa vaihdossa kampetta, tarjoaa silloin myös työtä josta yrittäjän pitää saada hinta. Selkeetä? Ja ei, en liity mitenkään EE-speediin, enkä koskaan ole sieltä pyörää ostanut. Käynyt olen kyllä muutaman kerran kattelemassa.
    Kate 15-20% luokkaa Voi kun tietäisit totuuden, se on nimittäin keskimäärin paaaaljon pienempi.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Lainaa (Tylyttäjä @ Maalis. 10 2009,15:01) kirjoitti
    Lainaa Tami,Maalis. 10 2009,13:57 kirjoitti
    .
    Kate 15-20% luokkaa * Voi kun tietäisit totuuden, se on nimittäin keskimäärin paaaaljon pienempi.
    Selitäpäs tylyttäjä prätkätaloustieteilijänä, miksi kate on ylipäätään prosentteja ostohinnasta?
    Sen ymmärtäisi, jos tavara on varastossa, mutta noissa tilaustöissä luulisi olevan täysin samantekevää, minkä hintainen peli on kysymyksessä; vaiva on aina sama eikä omia investointeja käytännössä vaadita.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
    No joo, autopuolella se liikkuu 5-10% välillä. Ehkä heitin hiukan ylös. Sitä kuitenkin tarkoitin, että tuosta tuleva summa ja kulut tulee siihen hintaan päälle. Siis laskettaessa sitä hyvityshintaa. Yhdentekevää noille tarkoille prosenteille, yritin mallin vuoksi selventää (jos joku ei sitä muka tiennyt) miten tuo hinta muodostuu.
    Jep, ja täytyy aina muistaa lisätä noihin "välitystavaroihin" tuo meidän ihan oma alvimme 22%. Se nostaa hintaa, mutta hyödy ei kukaan. Paitsi valtio...

Suzuki TL 1000 R ---> MYYNNISSÄ!! 3950 €
    Lainaa (vetomies @ Maalis. 10 2009,15:38) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Maalis. 10 2009,15:01) kirjoitti
    Lainaa (Tami @ Maalis. 10 2009,13:57) kirjoitti
    .
    Kate 15-20% luokkaa * Voi kun tietäisit totuuden, se on nimittäin keskimäärin paaaaljon pienempi.
    Selitäpäs tylyttäjä prätkätaloustieteilijänä, miksi kate on ylipäätään prosentteja ostohinnasta?
    Sen ymmärtäisi, jos tavara on varastossa, mutta noissa tilaustöissä luulisi olevan täysin samantekevää, minkä hintainen peli on kysymyksessä; vaiva on aina sama eikä omia investointeja käytännössä vaadita.
    Ei se olekaan prosentteja, vaan kipuraja lasketaan yleensä euroissa. Kuitenkin, yleensä kalliissa pyörissä on käytännössä euroissa hiukan isompi kate kuin halvoissa. Niin se vaan keskimäärin menee. Prosenteissa usein kalliimmissa on jopa hiukan pienempi kate.

Tuo huomautus koski vain ihan yleisesti sitä, että keskimäärin pyörien hinnoissa ei todellakaan ole 15-20% katetta. 5% osuu jo paremmin alueelle, kun puhutaan vaikkapa n. 13-15ke hintaisista uusista pyöristä, johon väliin aika moni pyörä osuu. Meneepä jopa allekin tuon 5% katteen, eikä se ole yli 15ke pyörissä edes kovin harvinaista. 10% kate on monille kauppialle keskihintaisissa pyörissä jo utopiaa.

Ei tämä ole mitään "tieteilyä", vaan ihan kokemuksesta puhun. Esimerkkinä voisin kertoa, että tiettyä n. 15ke hintaista pyörää myytiin n. 500e katteella. Prosenteissa kate oli siis vajaa 3.5%. Toki jotkut kauppiaat varmasti saavat edelleen n. 10% katteita ainakin tietyistä pyöristä.

Kilpailu on kuitenkin kovaa ja katteet yllättävän pieniä. Ehdotan kaikkia epäilijöitä kokeilemaan ihan itse

Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Eihän tollasta 5% kate bisnestä kannata kenenkään tehdä.
    On vähän helvetin huono kate

SUZUKI B-KING
    Ei prosenteilla saada voita leivän päälle, euroilla saadaan. Kyllä 500€ on paljon rahaa, ja jos myytyjä yksiköitä on muutamia satöja vuodessa niin kyllä sillä elää.

Maahantuojat on erittäin vaativia markkinosuuksista, painetta tulee jos ei kauppoja synny, maahantuojaa ei kiinnosta jääkö kapuppiaalle jotakin, oman merkin pitää olla markkinajohtaja.

Jos kauppias saa samalla myytyä ajovarusteet, jopa kahdet, voi niissä olla katetta enemmänkin kuin pyörässä.

Pitenevät takuuajat on tapa hankkia lisää katetta, huoltojen kautta.
    Lainaa (AF-1 @ Huhti. 11 2009,20:26) kirjoitti
    hyvä että joku kuitenkin viitsii harrastella, ei mikään kultasuoni
    haistakaa vittu, viva ukraina!
    sen verra kuullu negatiivista palautetta hyviltä kavereilta ja saanu itse seurata vierestä sitä toimintaa et mieluummi maksan enemmä ku et menis ajokausi sen takia pilalle yms kuten nyt tein ja oon helvetin tyytyväinen...ja ei kai kaikkea tietoa tänne voi ilmotella vaikka mieli tekis mut kannattaa ihan oikeasti jos haluaa et hommat systeemit toimii niin joltai isolta hankkia mopot jne esim bikeworldit jne meinaa ne ei petä luottamusta...tai ainakaa ole kuullu ja on monta kaveria jo vaihtanu sinne
    drive fast, race hard or die yound...it´s your choice
    (poistettu tili)
    Lainaa (AF-1 @ Huhti. 11 2009,20:26) kirjoitti
    Sijoitettu raha on ostajan, ei välittäjän, joten kauppiaan kate voi olla ihan muuta. Se näkyy taseesta.
    Lainaa (TGS^ @ Huhti. 11 2009,22:53) kirjoitti
    sen verra kuullu negatiivista palautetta hyviltä kavereilta ja saanu itse seurata vierestä sitä toimintaa et mieluummi maksan enemmä ku et menis ajokausi sen takia pilalle yms kuten nyt tein ja oon helvetin tyytyväinen...ja ei kai kaikkea tietoa tänne voi ilmotella vaikka mieli tekis * mut kannattaa ihan oikeasti jos haluaa et hommat systeemit toimii niin joltai isolta hankkia mopot jne esim bikeworldit jne meinaa ne ei petä luottamusta...tai ainakaa ole kuullu ja on monta kaveria jo vaihtanu sinne *
    Heillä BW ei ollut mitää tarjottavaa minulle mistä olisin kiinnostunut.
    Katsotaan ensi vuonna kun tulee vfr 1200.
    SUZUKI B-KING
    Lainaa (TGS^ @ Huhti. 11 2009,22:53) kirjoitti
    mut kannattaa ihan oikeasti jos haluaa et hommat systeemit toimii niin joltai isolta hankkia mopot jne esim bikeworldit jne meinaa ne ei petä luottamusta...tai ainakaa ole kuullu ja on monta kaveria jo vaihtanu sinne *
    Johan vitsin murjasit.
    Ostin GSXR 1000 K8:n Kesällä EE-Speed:stä.

Jo kauppoja tehdessä tiesin, että halvalla ei saa hyvää mutta näin huonoon palveluun en osannut varautua.

Luvattu toimitusaika 2-3 viikkoa venyi 6-viikkoon. Ja tämä on keskellä kesää aivan liikaa!!
    Eniten liikkeen toiminnassa jäi V#"!*ttamaan myyjien jatkuvat lupaukset pyörän saamisesta, jotka olivat perättömiä kerta toisensa jälkeen. Välillä minulle ihan kirkkain silmin luvattiin mopo alle viikonlopuksi vaikka ne tiesivät, ettei se tule toteutumaan???
    Jatkuvat pettymiset ja vedätetyksi tuleminen hajotti sen verran, etten voi suositella liikettä kenellekkään.

Valitettavasti edulliset hinnat vei voiton mutta viimeisen kerran.

Jos jaksaa odottaa, eikä palvelu kaupanteon aikana tai jälkeen kiinnosta, kannattaa ottaa riski.

Monesti liikkeen ammattitaito tulee ilmi silloin kun tulee vastoinkäymisiä ja asiakas halutaan pitää tyytyväisenä. Näin ei kohdallani käynyt.....
    JULLE
    Kävin pari viikkoa sitten poistelemassa sieltä itselleni gsx-r 1000 k8 ja homma toimi siten, että ke tehtiin kaupat ja pyörä luvattiin seuraavaksi alkuviikoksi. Kuitenkin jo pe tuli soitto että tervetuloa, pyörä odottaa.
    Ja täysin ummikkona tietenkin kyselin varmasti ne tyhmimmät kysymykset, kaikkiin sain vastaukset ja homma toimi erittäin mukavasti.
    Kaikkiaan olen tyytyväinen pyörään, pyöräkauppaan ja yleensä elämään tuon oudon kaupan jälkeen
    Käytin pyörän huollossa ensimmäistä ja viimeistä kertaa kyseisessä kioskissa.
    Pyörä ei ollut kunnossa kun menin sitä hakemaan, palvelu oli lisäksi tökeröä (ei kiinnosta kuunnella vittuilua kun on tullut hakemaan pyörää 200 km päästä eikä sitä saakkaan...)
    Lisäksi huolto oli huumeitten hinnoissa. (Mikäli haluatte tukea omistajan Nitro harrastusta niin suosittelen paikkaa lämpimästi, muuten pysyn ainakin itse jatkossa loitolla)...
    Lainaa (morgoth2 @ Heinä. 14 2010,19:06) kirjoitti
    Pyörä ei ollut kunnossa kun menin sitä hakemaan, palvelu oli lisäksi tökeröä (ei kiinnosta kuunnella vittuilua kun on tullut hakemaan pyörää 200 km päästä eikä sitä saakkaan...)
    Lisäksi huolto oli huumeitten hinnoissa. (Mikäli haluatte tukea omistajan Nitro harrastusta niin suosittelen paikkaa lämpimästi, muuten pysyn ainakin itse jatkossa loitolla)...
    mitenkäs tuo huolto ja takuu asiat menee EE-speedillä?
    nimittäin 200km roudaus pelkästään huoltoon kuulostaa kuluttajan kannallta ei perustellulta vai vaatiiko EE-speed tekemään huollot heillä esim. takuun säilymisen vuoksi?

raukeaako takuu jos teetättää huollon jossain muussa merkkiin erikoistuneessa valtuutetussa huollossa?

paljonkos EE-speed "kehtaa" pyytää huollosta? (merkki, malli ja huollon km lukema)

olin itse kiinostunut tuolta pyörää ostamaan ja kyselin takuista ja huolloista niin sain epämääräisen vastauksen mailitse että "ENSISIJAISESTI MEIDÄN KAUTTA"

hinnathan tuolla puljussa on kohdillaan tietyissä pyörämalleissa mutta jos itse lähtisin kauppaa tekemään vaatisin myyjän suulliset lupaukset paperille ja niistä lipsuminen aiheuttaisi sanktioita myyjälle esim. hinnan aleneminen tai kaupan purku, muuten en kauppaa tämän topicin perusteella EE-speedin kanssa tekisi
    Lainaa (sammy76 @ Heinä. 14 2010,21:58) kirjoitti
    Lainaa (morgoth2 @ Heinä. 14 2010,19:06) kirjoitti
    nimittäin 200km roudaus pelkästään huoltoon kuulostaa kuluttajan kannallta ei perustellulta vai vaatiiko EE-speed tekemään huollot heillä esim. takuun säilymisen vuoksi?

raukeaako takuu jos teetättää huollon jossain muussa merkkiin erikoistuneessa valtuutetussa huollossa?

paljonkos EE-speed "kehtaa" pyytää huollosta? (merkki, malli ja huollon km lukema)

olin itse kiinostunut tuolta pyörää ostamaan ja kyselin takuista ja huolloista niin sain epämääräisen vastauksen mailitse että "ENSISIJAISESTI MEIDÄN KAUTTA"

hinnathan tuolla puljussa on kohdillaan tietyissä pyörämalleissa mutta jos itse lähtisin kauppaa tekemään vaatisin myyjän suulliset lupaukset paperille ja niistä lipsuminen aiheuttaisi sanktioita myyjälle esim. hinnan aleneminen tai kaupan purku, muuten en kauppaa tämän topicin perusteella EE-speedin kanssa tekisi
    Käy kiertelemässä kaupassa ja juttele omistajan ja muiden kanssa ja tee päätös sen jälkeen. Niin minäkin tein.
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
    Kyllä minulle Hondan maahantuoja messuilla vakuutti, että takuukorjaukset saa tehdä missä vaan valtuutetussa Hondan huollossa oli pyörä sitten tuotu maahan virallisen maahantuojan kautta tai ei. Hondalla tietysti vain 2v takuu muiden tuoduilla ja Brandtin tuomilla 4v. Muista merkeistä ei tietoa.
    xxx
    Lainaa (Streethawk @ Heinä. 15 2010,13:04) kirjoitti
    Kyllä minulle Hondan maahantuoja messuilla vakuutti, että takuukorjaukset saa tehdä missä vaan valtuutetussa Hondan huollossa oli pyörä sitten tuotu maahan virallisen maahantuojan kautta tai ei. Hondalla tietysti vain 2v takuu muiden tuoduilla ja Brandtin tuomilla 4v. Muista merkeistä ei tietoa.
    Merkkihuolloissa tai ee-speed:in hyväksymissä huoltoliikkeissä. Näin mulle kerrottiin kun Suzukin ostin.
    Lainaa (Streethawk @ Heinä. 15 2010,13:04) kirjoitti
    Jep,saa kyllä teettää mutta eri asia alkaako liikkeet toimenpiteisiin pyörän korjaamisessa,sen ainoan kerran kun takuuasiaa itse kysynyt silloiseen pyörääni mikä oli ostettu keskisuomesta ei meinannu etelästä löytyä korjaavaa liikettä,maahantuojalta kysyin sitten ja onneksi löyty yksi liike joka homman hoiti(tilasi osan jonka itse sitten vaihdoin),eli liikkeet voivat valita asiakkaansa ja korjaamansa pyörät,vie ostoliikkeeseen korjattavaksi oli vastaus.....
    Offtopiccia vähäsen mutta miksi mulla menee tällä otsikolla virustuka aiva sekasi?
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 15 2010,21:46) kirjoitti
    Offtopiccia vähäsen mutta miksi mulla menee tällä otsikolla virustuka aiva sekasi?
    Oletettavasti jonkun vastanneen raapustelijan sigulinkki herättää virustutkasi heuristiikan.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Lainaa (sammy76 @ Heinä. 14 2010 @ 21:58) kirjoitti
    mulla oli ensi huolto tuossa vähän aikaa sitten ja kysyin myyjältä että missä pitää huoltaa ja vastaus oli että valtuutetussa huoltoliikkeessä.

No piti sitten soittaa kuluttajaneuvojalle ja hänen mielestä mp:tä voi verrata autoon eli normaali huollon voi tehdä missä tahansa huoltoliikkeessä joka osaa homman ja takuu ei raukea jos huollot on tehty huoltokirjan ohjelman mukaan, mutta takuu korjaukset pitää tehdä valtuutetussa huoltoliikkeessä. Tälläinen oli vastaus.
    Triumph Tiger 800 XCx -18
    ex- Triumph Speed Triple -08
    ex- Triumph Street Triple -09
  30.  
    Lainaa (tube68 @ Heinä. 15 2010,23:25) kirjoitti
    normaali huollon voi tehdä missä tahansa huoltoliikkeessä joka osaa homman ja takuu ei raukea jos huollot on tehty huoltokirjan ohjelman mukaan
    jos huolto tehdään jossain Härski Hartikaisen pajalla, niin sieltä ei yleensä taida löytyä esim. merkkikohtaisia vikadiagnosointiohjelmia, joiden käyttöä nykypäivän vehkeiden huoltaminen "huolto-ohjelman mukaisesti" kuitenkin ihan yksiselitteisesti edellyttää. Ja on noissa elektroniikkaa pursuavissa kamppeissa muitakin suoritettavia toimenpiteitä, missä veikkaan että pajoilla, joiden varustus on 1980-luvulta, loppuu osaaminen kesken.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Sivu: 4 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenViimeinen