Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Eli mitä täytyy irroittaa tuosta eturattaan päältä, että sinne pääsee käsiksi. Lukekaa, putsaamaan paikat

    Siihen tulee ainakin se vaihteen vaihdin vipu ja joku anturi ?

    Mikä se anturi on joka tulee ja miten käytännössä irroitan tuon etusuojan ?

    Itse olen tuore bändisti, niin tämän takia en ihan ummikkona viitsi ottaa irti. Jos joltain saisi tietoa et mitä sieltä löytyy ja onko vaikea irroittaa / kasata ?
    - Face Yor Fears and Live Your Dreams -
  2. #2
    Kaikki muut kuusiokolopultit, paitsi ne kaksi siinä kytkimen molemilla puolilla. Myös se yksi siinä kytkimen alla. Lisäksi vaihdevipu siitä akselilta pitää irroittaa, jotta koppa pääsee tulemaan ulos. Helppo homma mitään ei lennä eikä putoa.
    Ja tämähän koskee siis vanhakoppaisia Banditteja



    Nyk:Kawasaki ZRX 1100R
    Exät: Aprilia Tuareq 125, Yamaha tenere 600, Honda AT 750, Honda cbr1000f, Suzuki gsf 1200s, Suzuki dr 800, Suzuki gsf 1250s, Aprilia Caponord 1000, Kawasaki ZRX 1100R, Suzuki Dl 1000
  3. #3
    Danks MAIT ! *lähtee kuusiokolo avain kädessä pihalle*
    - Face Yor Fears and Live Your Dreams -
  4. #4
    Ole sitten tarkkana kun otat sen anturin irti , se on meinaan nopeusmittarin anturi ja pirun herkkä murtumaan ja sen jälkeen nopeus mittari valehtelee.
  5. #5
    Lainaa (PUPUMAKI @ Huhti. 17 2005,21:59) kirjoitti
    Ole sitten tarkkana kun otat sen anturin irti , se on meinaan nopeusmittarin anturi ja pirun herkkä murtumaan ja sen jälkeen nopeus mittari valehtelee.
    Ajoin Huittisissa nopeuden näyttöön tasan 90km/h
    ja tauluun tuli lukema 78km/h.
    Aika raju heitto,kun tietääkseni mopoissa on ollut
    tarkka mittari.
    Eli jos sitä vähän murtais.vois näyttää tarkemmin



    "Parempi pyörä tallissa,kuin 10 kaupassa."
  6. #6
    Lainaa (välläri @ Huhti. 20 2005,16:11) kirjoitti
    Lainaa (PUPUMAKI @ Huhti. 17 2005,21:59) kirjoitti
    Ole sitten tarkkana kun otat sen anturin irti , se on meinaan nopeusmittarin anturi ja pirun herkkä murtumaan ja sen jälkeen nopeus mittari valehtelee.
    Ajoin Huittisissa nopeuden näyttöön tasan 90km/h
    ja tauluun tuli lukema 78km/h.
    Aika raju heitto,kun tietääkseni mopoissa on ollut
    tarkka mittari.
    Mun tietääkseni taas mopoissa JUST valehtelee nää mittarit ihan kohtuudella...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  7. #7
    Lainaa (välläri @ Huhti. 20 2005,16:11) kirjoitti
    Lainaa (PUPUMAKI @ Huhti. 17 2005,21:59) kirjoitti
    Ole sitten tarkkana kun otat sen anturin irti , se on meinaan nopeusmittarin anturi ja pirun herkkä murtumaan ja sen jälkeen nopeus mittari valehtelee.
    Ajoin Huittisissa nopeuden näyttöön tasan 90km/h
    ja tauluun tuli lukema 78km/h.
    Aika raju heitto,kun tietääkseni mopoissa on ollut
    tarkka mittari.
    Eli jos sitä vähän murtais.vois näyttää tarkemmin *
    Taisit vaihtaa hampaan pienemmän eturattaan?

    /marko
  8. #8
    Lainaa (f-blade @ Huhti. 20 2005,16:18) kirjoitti
    Lainaa (välläri @ Huhti. 20 2005,16:11) kirjoitti
    Lainaa (PUPUMAKI @ Huhti. 17 2005,21:59) kirjoitti
    Ole sitten tarkkana kun otat sen anturin irti , se on meinaan nopeusmittarin anturi ja pirun herkkä murtumaan ja sen jälkeen nopeus mittari valehtelee.
    Ajoin Huittisissa nopeuden näyttöön tasan 90km/h
    ja tauluun tuli lukema 78km/h.
    Aika raju heitto,kun tietääkseni mopoissa on ollut
    tarkka mittari.
    Eli jos sitä vähän murtais.vois näyttää tarkemmin *
    Taisit vaihtaa hampaan pienemmän eturattaan?

    /marko
    Väärin.Pyörä on tehtaan jäljiltä ja ml.800km
    "Parempi pyörä tallissa,kuin 10 kaupassa."
  9. #9
    No sitten heittää- tosin nopeusnäytöt on myös mitä sattuu

    /marko
  10.  
  11. #10
    Lainaa (f-blade @ Huhti. 20 2005,17:43) kirjoitti
    No sitten heittää- tosin nopeusnäytöt on myös mitä sattuu

    /marko
    No sitähän määkin oon yrittänyt poliiseille selittää...
    Ei ne vaan piru usko...
    B(e)M(y)W(ife)