Kertokaas mikä on vialla kun tyhjäkäyntiä ei saa asettumaan millään opilla. Kun tyhjäkäynnin säätää sopivaksi moottorin lämmettyä ja lähtee ajelemaan, niin hetken kuluttua tyhjäkäynti kiekat kiekuu 2500-3000? Tuosta tilanteesta kun säätää kiekat normaaliksi, niin kylmiltään käynnistettäessä ei pysy millään käynnissä ilman kaasuttelua. Muuten mopo kyllä toimii ja kiertää moitteettomasti tappiin asti. *![]()
ZXR750 -93 @ ZX-9R -95
Katoppa ettei hörpi jostai ilmaa liikaa.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Kaikki muut vuotomahdollisuudet on pois suljettu, mutta voisiko läppärunkojen akselit olla niin väljät että se vaikuttasi näin?
ZXR750 -93 @ ZX-9R -95
Katottu että kaasuvaijeri ei jumita ?
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
ainakaan silminnähtävää eikä sellaista tuntumaa ole, vaijeritkin on vasta rasvattu.
ZXR750 -93 @ ZX-9R -95
No mullaha tuo oma teki samaa ja tulppien vaihdolla parantu mutta paha sanoo oliko se ainoastaan se vikana koska rasvailin samalla kaikki liikkuvat osat mitkä kaasua säätelee mummuassa ryyppyvaijeri takelteli mulla.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Tulpat olen vaihtanut vasta, mutta pitää vielä tutkia nuo vaijerit, jos vaikka ongelma löytyisi sieltä. Muutenhan tuo ongelma ei menoa haittaa, mutta täytyy vaan muistaa kaasutella kun joutuu pysähtymään valoihin tms.
ZXR750 -93 @ ZX-9R -95
Eikös se ole melko tyypillistä, että ei kaasaripeli kylmänä pysy käynnissä ellei ole ryyppy päällä tai vähän enemmän kaasua kuin lämpimässä koneessa.
ruiskussa on tietysti ne korjaukset, jotka nostaa tai säätää tyhjäkäyntiä, eli ei sekään samalla läpän asennolla pysy käynnissä kylmänä.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
HEI! Jos tää vika on ZXR:ssä niin mulla oli just samanlainen vika. Teki myös sitä että jätti kaasua päälle lämmettyään noin kolmeen tonniin. Kylmänä jaksoi just tyhjäkäyntiä käydä, säätö tyhjäkäynnin säätöruuvista ei vaikuttanut, lämpimänä kävi sitä 3k rpm.
YV:llä saa lisäinfoa. Oma pyörä laitettiin pajalla kuntoon kun itellä paloi kesäloman lisäksi hermot.
Niin siis muistaakseni läppärunkojen akseleissa mulla ei ollut väljää vaikka sitä epäilinkin mutta neulaputket olivat ainakin väljät.
Kronoby Racing Team
kiitän erittäin paljon, seuraavaksi siirryn neulaputkien kimppuun.
ZXR750 -93 @ ZX-9R -95