Kuinka monta kilsaa ootte ajanut -99 ZX-9R tankillisella? Mietin kun oon nyt tankkaamisen jälkeen ajanut 250km eikä ole pyytänyt vielä varatankkia. Ja ajo ei ole ollut mitenkään taloudellista.
Kuinka monta litraa on ko. pyörän varatankilla käytössä?
Käytänhän bensahanaa oikein, eli nyt jos päätankki asento osoittaa suoraan eteenpäin, niin se on käytössä?
Kawasaki ZX-9R -99
Itse pääsin virolaisella ei viina bensalla joskus n 270km matka-ajossa. Suomessa aina jäi n 240km:iin
Ei kiinnosta pätkääkään
Onkohan mulla varatankki koko ajan päällä ja seuraavan kerran kun lähden ajamaan, niin sammuu todennäkösesti 1km päähän..
Kertoisko joku miten päin tuo hana toimii?
*edit*
Löysin australian sivuilta arvostelun pyörästä:
Eli tuon mukaan, kun pyytää varatankkia, niin jäljellä olisi ~3 litraa.The tank range is very good. I ran it dry at 321 kilometres but have heard reports of people getting 350 kilometres out of a tank on long stretches. The advertised tank capacity is 19 litres, however this figure is closer to twenty, after switching to reserve you have about 50 kilometres to find fuel. Normally hard riding will see you get around 200 kilometres from the tank however if you really get stuck into it the tank can be drained in as little as 140 kilometres.
Viimeksi muokannut: jamic; 23.08.2013 klo 10:01.
Kawasaki ZX-9R -99
-03 Ysillä taisin kerran päästä jopa 320 km ennenku piti varatankille kääntää. Ja ajotyyli ei varmasti ollu mitään hirveen taloudellista.
990 Adventure '06
EXC Racing 250 '06
Tuolta löytyy 1994-97 -mallien korjaamokäsikirja:
http://www.scribd.com/doc/24572077/K...Service-Manual
No niin, nyt ois fighteri projekti polkaistu käyntiin, ja ensimmäinen ongelma ilmennyt.
Eli, vaihdoin cliparit pois ja nyt pitäis saada kontrollit toimimaan, kaasuvaijerin vedin oikeanpuolimmaisesta runkoreiästä läpi, mut nyt on ongelma se, et vaijeriin tuli pieni mutka, ja kaasu ei palauta.
Onko siihen mitään poppakonstia et miten ne vaijerit saa toimimaan jouhevammin, vai pitääkö vaihtaa vaijerit vai mitenköhän tuon sais pelittään? Vaijerit ja läpän vivut voideltu ja oon yrittäny jo vetää eri kautta vaijerit, mut ei vaan joteski palauta...
Ja mistähän tuohon löytäis pitemmän jarruletkun jakotukin ja säiliön väliin vai pitääkö teetättää?
Tulipa taas stooria, mut toivottavasti jollain ois jotai mietteitä tästä.![]()
Yamaha ThunderAce -02
Suzuki GSX1300R -05
Ninja olis nyt purettu. Kaikki katteet ja tankki irroitettu hiontaa ja maalausta varten. Samalla pitäis kiillottaa runkoa, kun jotkut liuottimet sen pilasi kesällä (jäi rumia valumajälkiä).
Pyörän tuleva värimaailma hakusessa, kellään hyviä ideoita?![]()
Kawasaki ZX-9R -99
Löytyisikö keltään loppuunkulunutta takaratasta vm. 98-00? Tarkoitus olisi rälläköidä sellaisesta maskipala rattaan pitimen pulverimaalausta varten.
ZZ-R1100 1991
Löytyi siivotessa vielä käyttämätön E-mallin hiflon hf204 suodatin, vaikkei mopoa ole ollut enään vuosiinSen sais espoonkeskuksesta jos sattuu asumaan lähistöllä
Ois myös etujarrun "jarrupalojen suojapelti", ruuvit löytyy myös. En mahtoikohan tuo olla identtinen kummallakin puolella? EOS.
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Tervehdys.
Tuli avk:lta ostettua zx-9r -96 aj.47000 oranssin värinen vihreillä vanteilla. tunnistaako kukaan entinen omistaja?
Tarvisin siihen orkkis putken katsastukseen tässä keväämällä , lainaan tai lahjoituksena tai euroja vastaan!
Aloin purkamaan pyörää ja tarkoitus olisi käydä läpi koko pyörä, ja vaihdella uutta palikkaa vähän joka paikkaan.
Tuossa on aika räyhäkkäät äänet. Voishan sitä kokeilla tuolla putkella katsastaa.
Mitkä "ilma" putket tuolta keulalta menee kaasareihin ja voiko niitä poistaa (tukkia)
Fighteria rakentelen tuosta, niin pitää siivoilla "ylimääräisiä" osia pois ja siistiä paikkoja.
Mulla olis -98 mallin orkkisvaimennin ylimääräsenä,
Jäi yli ku tein siitä faitterin, en tiiä sopiiko vanhempaan.
Yamaha ThunderAce -02
Suzuki GSX1300R -05
Vähän oksanhaaraa keskusteluun, mutta (vain) tuolla tapaa käsittääkseni kaasarien seokset menisi sekaisin, eli itse arvaan/luulen asiaa selvittämättä että myös kaasarin kohokammiot on "ilmastoitu" tuonne ram-air-pönttöön jotta ilmanpaine kohokammioissa painaa bensaa lujemmin suuttimista ulos.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Onkos täällä porukat laitellu teräspunos jarruletkuja ysiin? Tuossa eilen taakse vaihtelin ja ens viikonloppuna pitäis eteenkin laitella. Uudet etuletkut on mallia 2 letkua suoraan pääsylinteriltä ja mietin että tarviiskohan tehdä joku kiinneke sen jakotukin paikalle missä orkkisletkut haarautuu yhdestä kahdeks letkuksi? Mitenkäs muut on tämän toteuttanu?
990 Adventure '06
EXC Racing 250 '06
mistäköhän E-malliin saisi edullisesti sliparia tai bolt-onia. sellasta etsin millä ei tarvisi kuitekaa poliisien kanssa joutua tekemisiin. pientä piristystä vain äänimaailmaan pitäisi saada
E-hyväksyntä vissiin kannattaa olla -01 pyörässä?
tälläinen mopo ois kyseessä tosin katteet ja tankki on maalaukseen menossa. tuplakupla ja vilkut tilattumut toi vaimennin on osottautunu vaikeeks netist suoraa tilailla kun ei oo varmaa tietoo mitä kannattaa ostaa.
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater
edit: tässä muutaman tuntia nettiä selaillessa alkaa olee sellanen fiilis et kunhan jonkun tötterön tuohon hommaa. kunhan ei nyt ihan suoraa putkea kuitenkaaja sit toivotaa et ei tuu vittumaisia poliiseja vastaa.
mut niitä vinkkejä kyllä kaipais et mistä kannattaa tilata kun budjetti on 100-250e
Viimeksi muokannut: NiXsu; 12.02.2014 klo 01:35.
Ebay:tä kyttäämällä vois jottain löytyä. Vuosi sitten itekkin etsin sitä edullista e-hyväksyttyä pönttöä ja monessa halvemmassa ebay:n pöntössä jäi mulle epäselväksi että onko se e-leima vai ei. Sitten aattelin sama kai se on panostaa ihan pikkasen enemmän ja ostin saksan ebay:stä käytetyn titaani akran n. 300 eurolla. Mutta joo loppujen lopuksi ajelin kuitenkin loppukesän ilman killeriä eikä tullu ensimmäistäkään meluratsiaa kohdalle![]()
990 Adventure '06
EXC Racing 250 '06
kyl alkaa vähän silt näyttämää et tollanen lähtis tilaukseen.
http://www.ebay.co.uk/itm/HURRIC-Ers...c6c5a#shpCntId
täs on ennenki puhetta ollu suuttimien vaihdosta ja katalysaattorin ilmaröörien tukkimisesta. mut onkohan nyt sit ihan pakko kuitenkaa alkaa niitä rassailemaa riittäiskö pelkkä suuttimien säätö? vai pitääks sitä kuitenki samalla tilailla suuttimii?