Sivu: 105 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 55595103104105106107 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3121:stä 3150:een 3312:sta
  1. #3121
    Kuinka monta kilsaa ootte ajanut -99 ZX-9R tankillisella? Mietin kun oon nyt tankkaamisen jälkeen ajanut 250km eikä ole pyytänyt vielä varatankkia. Ja ajo ei ole ollut mitenkään taloudellista.
    Kuinka monta litraa on ko. pyörän varatankilla käytössä?

    Käytänhän bensahanaa oikein, eli nyt jos päätankki asento osoittaa suoraan eteenpäin, niin se on käytössä?
    Kawasaki ZX-9R -99
  2. #3122
    Itse pääsin virolaisella ei viina bensalla joskus n 270km matka-ajossa. Suomessa aina jäi n 240km:iin
    Ei kiinnosta pätkääkään
  3. #3123
    Onkohan mulla varatankki koko ajan päällä ja seuraavan kerran kun lähden ajamaan, niin sammuu todennäkösesti 1km päähän..
    Kertoisko joku miten päin tuo hana toimii?

    *edit*
    Löysin australian sivuilta arvostelun pyörästä:
    The tank range is very good. I ran it dry at 321 kilometres but have heard reports of people getting 350 kilometres out of a tank on long stretches. The advertised tank capacity is 19 litres, however this figure is closer to twenty, after switching to reserve you have about 50 kilometres to find fuel. Normally hard riding will see you get around 200 kilometres from the tank however if you really get stuck into it the tank can be drained in as little as 140 kilometres.
    Eli tuon mukaan, kun pyytää varatankkia, niin jäljellä olisi ~3 litraa.
    Viimeksi muokannut: jamic; 23.08.2013 klo 10:01.
    Kawasaki ZX-9R -99
  4. #3124
    -03 Ysillä taisin kerran päästä jopa 320 km ennenku piti varatankille kääntää. Ja ajotyyli ei varmasti ollu mitään hirveen taloudellista.
    990 Adventure '06
    EXC Racing 250 '06
  5. #3125
    Lainaa jamic kirjoitti Katso viesti
    Kuinka monta kilsaa ootte ajanut -99 ZX-9R tankillisella? Mietin kun oon nyt tankkaamisen jälkeen ajanut 250km eikä ole pyytänyt vielä varatankkia. Ja ajo ei ole ollut mitenkään taloudellista.
    Kuinka monta litraa on ko. pyörän varatankilla käytössä?

    Käytänhän bensahanaa oikein, eli nyt jos päätankki asento osoittaa suoraan eteenpäin, niin se on käytössä?
    Mulla ainakin tos -99 mallisessa hanassa lukee on off ja res sillon ku on osottaa ihan suoraan ylöspäin nii se on auki ja kun käännät ja lukee res nii sillon on varatankki käytössä.
  6. #3126
    Kawasta kaasarit putsattu ja uudet tulpat myös kyllä taas kelpaa
  7. #3127
    Lainaa billy39 kirjoitti Katso viesti
    Kawasta kaasarit putsattu ja uudet tulpat myös kyllä taas kelpaa
    oliko se tulpan avain 16 mm ? kulutuksesta..itsellä myös 300 kilometrin paikkeilla varatankille ! 4 litraa ainasin tossa F2 mallissa toi vara
    parempi alkoholi aivoissa, kuin aivot alkoholissa !


    KAWASAKI
  8. #3128
    Lainaa TROIJAS kirjoitti Katso viesti
    oliko se tulpan avain 16 mm ? kulutuksesta..itsellä myös 300 kilometrin paikkeilla varatankille ! 4 litraa ainasin tossa F2 mallissa toi vara
    18mm
  9. #3129
    Tuolta löytyy 1994-97 -mallien korjaamokäsikirja:

    http://www.scribd.com/doc/24572077/K...Service-Manual
  10. #3130
    No niin, nyt ois fighteri projekti polkaistu käyntiin, ja ensimmäinen ongelma ilmennyt.
    Eli, vaihdoin cliparit pois ja nyt pitäis saada kontrollit toimimaan, kaasuvaijerin vedin oikeanpuolimmaisesta runkoreiästä läpi, mut nyt on ongelma se, et vaijeriin tuli pieni mutka, ja kaasu ei palauta.
    Onko siihen mitään poppakonstia et miten ne vaijerit saa toimimaan jouhevammin, vai pitääkö vaihtaa vaijerit vai mitenköhän tuon sais pelittään? Vaijerit ja läpän vivut voideltu ja oon yrittäny jo vetää eri kautta vaijerit, mut ei vaan joteski palauta...
    Ja mistähän tuohon löytäis pitemmän jarruletkun jakotukin ja säiliön väliin vai pitääkö teetättää?

    Tulipa taas stooria, mut toivottavasti jollain ois jotai mietteitä tästä.
    Yamaha ThunderAce -02
    Suzuki GSX1300R -05
  11. #3131
    Ninja olis nyt purettu. Kaikki katteet ja tankki irroitettu hiontaa ja maalausta varten. Samalla pitäis kiillottaa runkoa, kun jotkut liuottimet sen pilasi kesällä (jäi rumia valumajälkiä).

    Pyörän tuleva värimaailma hakusessa, kellään hyviä ideoita?
    Kawasaki ZX-9R -99
  12. #3132
    Löytyisikö keltään loppuunkulunutta takaratasta vm. 98-00? Tarkoitus olisi rälläköidä sellaisesta maskipala rattaan pitimen pulverimaalausta varten.
    ZZ-R1100 1991
  13. #3133
    Lainaa jamic kirjoitti Katso viesti
    Ninja olis nyt purettu. Kaikki katteet ja tankki irroitettu hiontaa ja maalausta varten. Samalla pitäis kiillottaa runkoa, kun jotkut liuottimet sen pilasi kesällä (jäi rumia valumajälkiä).

    Pyörän tuleva värimaailma hakusessa, kellään hyviä ideoita?
    Kawan Lime greeniä tietty
    parempi alkoholi aivoissa, kuin aivot alkoholissa !


    KAWASAKI
  14. #3134
    Löytyi siivotessa vielä käyttämätön E-mallin hiflon hf204 suodatin, vaikkei mopoa ole ollut enään vuosiin Sen sais espoonkeskuksesta jos sattuu asumaan lähistöllä

    Ois myös etujarrun "jarrupalojen suojapelti", ruuvit löytyy myös. En mahtoikohan tuo olla identtinen kummallakin puolella? EOS.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  15. #3135
  16. #3136
    Tervehdys.

    Tuli avk:lta ostettua zx-9r -96 aj.47000 oranssin värinen vihreillä vanteilla. tunnistaako kukaan entinen omistaja?
    Tarvisin siihen orkkis putken katsastukseen tässä keväämällä , lainaan tai lahjoituksena tai euroja vastaan!
    Aloin purkamaan pyörää ja tarkoitus olisi käydä läpi koko pyörä, ja vaihdella uutta palikkaa vähän joka paikkaan.
  17. #3137
    Lainaa Jonkke kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys.

    Tuli avk:lta ostettua zx-9r -96 aj.47000 oranssin värinen vihreillä vanteilla. tunnistaako kukaan entinen omistaja?
    Tarvisin siihen orkkis putken katsastukseen tässä keväämällä , lainaan tai lahjoituksena tai euroja vastaan!
    Aloin purkamaan pyörää ja tarkoitus olisi käydä läpi koko pyörä, ja vaihdella uutta palikkaa vähän joka paikkaan.
    Jos oikein muista niin tuon ikäisissä ei tarvi olla E-hyväksytty putki, mutta äänet pitää olla alle jonkun tietyn desibelin, en nyt muista rajaa.

    Muut korjatkoon jos muistan väärin.
    Jee Jee
  18. #3138
    Tuossa on aika räyhäkkäät äänet. Voishan sitä kokeilla tuolla putkella katsastaa.
    Mitkä "ilma" putket tuolta keulalta menee kaasareihin ja voiko niitä poistaa (tukkia)
    Fighteria rakentelen tuosta, niin pitää siivoilla "ylimääräisiä" osia pois ja siistiä paikkoja.
  19. #3139
    Lainaa Jonkke kirjoitti Katso viesti
    Tuossa on aika räyhäkkäät äänet. Voishan sitä kokeilla tuolla putkella katsastaa.
    .
    Entäs jos teet jonkun DIY db-killerin katsastuksen ajaksi? Mullakin on se käsitys että ton ikänen ei sitä e-leimaa tarvii. Voin toki olla väärässäkin.
    990 Adventure '06
    EXC Racing 250 '06
  20. #3140
    Mulla olis -98 mallin orkkisvaimennin ylimääräsenä,
    Jäi yli ku tein siitä faitterin, en tiiä sopiiko vanhempaan.
    Yamaha ThunderAce -02
    Suzuki GSX1300R -05
  21. #3141
    Lainaa Jonkke kirjoitti Katso viesti
    Tuossa on aika räyhäkkäät äänet. Voishan sitä kokeilla tuolla putkella katsastaa.
    Mitkä "ilma" putket tuolta keulalta menee kaasareihin ja voiko niitä poistaa (tukkia)
    Fighteria rakentelen tuosta, niin pitää siivoilla "ylimääräisiä" osia pois ja siistiä paikkoja.
    Eikös ne keulilla olevat ilmanottoaukot ole niitä "ram-air" putkia jotka pitäisi jopa hiukan nostaa moottorintehoa kun ilmavirta työntyy sitä kautta ilmansuodattimeen? Eli ei kannata poistaa.
    <p>Suzuki GSX-R1000 K7</p>
  22. #3142
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Markuss kirjoitti Katso viesti
    Eikös ne keulilla olevat ilmanottoaukot ole niitä "ram-air" putkia jotka pitäisi jopa hiukan nostaa moottorintehoa kun ilmavirta työntyy sitä kautta ilmansuodattimeen? Eli ei kannata poistaa.
    Vähän oksanhaaraa keskusteluun, mutta (vain) tuolla tapaa käsittääkseni kaasarien seokset menisi sekaisin, eli itse arvaan/luulen asiaa selvittämättä että myös kaasarin kohokammiot on "ilmastoitu" tuonne ram-air-pönttöön jotta ilmanpaine kohokammioissa painaa bensaa lujemmin suuttimista ulos.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  23. #3143
    Onkos täällä porukat laitellu teräspunos jarruletkuja ysiin? Tuossa eilen taakse vaihtelin ja ens viikonloppuna pitäis eteenkin laitella. Uudet etuletkut on mallia 2 letkua suoraan pääsylinteriltä ja mietin että tarviiskohan tehdä joku kiinneke sen jakotukin paikalle missä orkkisletkut haarautuu yhdestä kahdeks letkuksi? Mitenkäs muut on tämän toteuttanu?
    990 Adventure '06
    EXC Racing 250 '06
  24. #3144
    Lainaa tomppan kirjoitti Katso viesti
    Onkos täällä porukat laitellu teräspunos jarruletkuja ysiin? Tuossa eilen taakse vaihtelin ja ens viikonloppuna pitäis eteenkin laitella. Uudet etuletkut on mallia 2 letkua suoraan pääsylinteriltä ja mietin että tarviiskohan tehdä joku kiinneke sen jakotukin paikalle missä orkkisletkut haarautuu yhdestä kahdeks letkuksi? Mitenkäs muut on tämän toteuttanu?
    Itsellä eri pyörä, mutta hondassa on laitettu ihan tämmöisillä keulan ala kolmion kohdalta kiinni:
    Jee Jee
  25. #3145
    Lainaa samba2 kirjoitti Katso viesti
    Itsellä eri pyörä, mutta hondassa on laitettu ihan tämmöisillä keulan ala kolmion kohdalta kiinni:
    No perhana noillahan se onnistuu (luultavasti) helposti. Oishan mulla ollu noita jossain kaapinperukoilla.
    990 Adventure '06
    EXC Racing 250 '06
  26. #3146
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Vähän oksanhaaraa keskusteluun, mutta (vain) tuolla tapaa käsittääkseni kaasarien seokset menisi sekaisin, eli itse arvaan/luulen asiaa selvittämättä että myös kaasarin kohokammiot on "ilmastoitu" tuonne ram-air-pönttöön jotta ilmanpaine kohokammioissa painaa bensaa lujemmin suuttimista ulos.
    Asia on juurikin noin. Ram-air -kanavat "ahtavat" ilmaa (ilmanputsarin kautta) moottoriin kovilla ajonopeuksilla ja tuon lisääntyneen paineen vuoksi kohokammioihin johdetaan letkuilla sama paine, jotta seokset eivät laihenisi.
  27. #3147
    mistäköhän E-malliin saisi edullisesti sliparia tai bolt-onia. sellasta etsin millä ei tarvisi kuitekaa poliisien kanssa joutua tekemisiin. pientä piristystä vain äänimaailmaan pitäisi saada
    E-hyväksyntä vissiin kannattaa olla -01 pyörässä?

    tälläinen mopo ois kyseessä tosin katteet ja tankki on maalaukseen menossa. tuplakupla ja vilkut tilattu mut toi vaimennin on osottautunu vaikeeks netist suoraa tilailla kun ei oo varmaa tietoo mitä kannattaa ostaa.
    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

    edit: tässä muutaman tuntia nettiä selaillessa alkaa olee sellanen fiilis et kunhan jonkun tötterön tuohon hommaa. kunhan ei nyt ihan suoraa putkea kuitenkaa ja sit toivotaa et ei tuu vittumaisia poliiseja vastaa.
    mut niitä vinkkejä kyllä kaipais et mistä kannattaa tilata kun budjetti on 100-250e
    Viimeksi muokannut: NiXsu; 12.02.2014 klo 01:35.
  28. #3148
    Ebay:tä kyttäämällä vois jottain löytyä. Vuosi sitten itekkin etsin sitä edullista e-hyväksyttyä pönttöä ja monessa halvemmassa ebay:n pöntössä jäi mulle epäselväksi että onko se e-leima vai ei. Sitten aattelin sama kai se on panostaa ihan pikkasen enemmän ja ostin saksan ebay:stä käytetyn titaani akran n. 300 eurolla. Mutta joo loppujen lopuksi ajelin kuitenkin loppukesän ilman killeriä eikä tullu ensimmäistäkään meluratsiaa kohdalle
    990 Adventure '06
    EXC Racing 250 '06
  29. #3149
    Lainaa NiXsu kirjoitti Katso viesti
    mistäköhän E-malliin saisi edullisesti sliparia tai bolt-onia. sellasta etsin millä ei tarvisi kuitekaa poliisien kanssa joutua tekemisiin. pientä piristystä vain äänimaailmaan pitäisi saada
    E-hyväksyntä vissiin kannattaa olla -01 pyörässä?
    Ebaysta varmaan löytyy kuten jo mainittiin ja e-hyväksyntä taitaa alkaa vasta 2003 kesäkuusta jollen paljon väärin muista.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  30.  
  31. #3150
    kyl alkaa vähän silt näyttämää et tollanen lähtis tilaukseen.
    http://www.ebay.co.uk/itm/HURRIC-Ers...c6c5a#shpCntId

    täs on ennenki puhetta ollu suuttimien vaihdosta ja katalysaattorin ilmaröörien tukkimisesta. mut onkohan nyt sit ihan pakko kuitenkaa alkaa niitä rassailemaa riittäiskö pelkkä suuttimien säätö? vai pitääks sitä kuitenki samalla tilailla suuttimii?
Sivu: 105 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 55595103104105106107 ... ViimeinenViimeinen