Sivu: 93 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 43839192939495103 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2761:stä 2790:een 3312:sta
  1. #2761
    Lainaa (Sa9R @ Elo. 14 2011,01:23) kirjoitti
    Sky: Siitä nytkyttämisestä, niin nykikö se sulla vain tollasissa 20-30 nopeuksissa? Kun minusta tuntuu, että melkein vaihde kuin vaihde niin alle 3500rpm alkais se nytkytys... No okei ei nyt sentäs 4,5,6 niinkään huomaa kun vauhtia onjo sen 80, mutta jos oikein keskittyy niin sanoisin niin. Oliskohan tossa vaan säädöt viturallaa, kun moottorijarrutuksissakin pitää hitaassa vauhdissa painaa kytkin pohjassa kun on niin nihkeetä menoa * Ja kun en oikein tunne tätä tekniikka puolta.
    Tervetuloa joukkoon! Ihan sama täällä ja juuri oli venttiilien säädössä yms.. Toi on "ominaisuus" ei varsinaisesti vika (suunnittelu ehkä/tavallaan?).
    Sanoi korjaaja (Kawa-spesialisti), että nykii/käy epätasaisesti kutakuinkin kaikissa 9R:issä, jossa on slipari ,vapari yms vaihdettuna. Sitä ei vaan saa toimimaan "täydellisesti".
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
  2. #2762
    Paljos venojen säätö makso ?
  3. #2763
    Lainaa (Kawa600 @ Elo. 14 2011,04:43) kirjoitti
    Lainaa (Sa9R @ Elo. 14 2011,01:23) kirjoitti
    Sky: Siitä nytkyttämisestä, niin nykikö se sulla vain tollasissa 20-30 nopeuksissa? Kun minusta tuntuu, että melkein vaihde kuin vaihde niin alle 3500rpm alkais se nytkytys... No okei ei nyt sentäs 4,5,6 niinkään huomaa kun vauhtia onjo sen 80, mutta jos oikein keskittyy niin sanoisin niin. Oliskohan tossa vaan säädöt viturallaa, kun moottorijarrutuksissakin pitää hitaassa vauhdissa painaa kytkin pohjassa kun on niin nihkeetä menoa * Ja kun en oikein tunne tätä tekniikka puolta.
    Tervetuloa joukkoon! Ihan sama täällä ja juuri oli venttiilien säädössä yms.. Toi on "ominaisuus" ei varsinaisesti vika (suunnittelu ehkä/tavallaan?).
    Sanoi korjaaja (Kawa-spesialisti), että nykii/käy epätasaisesti kutakuinkin kaikissa 9R:issä, jossa on slipari ,vapari yms vaihdettuna. Sitä ei vaan saa toimimaan "täydellisesti".
    Joo, sama homma, kyllä se nytkytti täysin vakinona ja kokorännillä ja tiukemmilla nokilla vielä enemmän!

    Veikkaisin itse että kyse on vain ominaisuudesta, joka syntyy jyrkistä nokista
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  4. #2764
    Lainaa (sky @ Elo. 12 2011,20:17) kirjoitti
    Lainaa (esanahka @ Elo. 10 2011,22:12) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Elo. 10 2011,21:26) kirjoitti
    Lainaa (esanahka @ Elo. 10 2011,17:11) kirjoitti
    Moi!

    Oisko jollain hajua, että käykö c-ysiin 6" takavanne? Tällä hetkellä 5,5" ja vaihtoa vailla ja tossa ois halvalla ehjä 6" mutta kun ei ole tietoa, että käykö toi juuri tohon c-mallin ysiin.
    Paljonkos sulla olikaan tehoja takarenkaalla, kun tarvii saada keveämpää nakkia taakse! *
    Kevyemmästä en tiiä, mut laakerit jynssäs sen verta hyvin kiinni et laakeripesät paskana.. Näin ainaki huollossa sanoivat. Tos ois tosiaan 6" takanen 140e. Uus joku 700 e vissiinki. No tällästähän tää näitten vanhojen rassien kans on
    kerronpa sinulle, että jos laitat tuohon normilevysen renkaan, niin renkaan profiili madaltuu ja loivenee, eli se ei todellakaan paranna ajoominaisuuksia, vaikka *halvalla saat *
    Joo no tässä oliki vain ehjän renkaan metsästys halvalla. No hyvinhän tuo tuntuis toimivan pelkällä laakereiden vaihdolla. Eikä rengaskaan klappaile enään et eiköhän toi ainaki loppu kesän mene * Mut, on kyllä uudella vanteella hintaa !
    zx-9r
  5. #2765
    Kawa käytetty ensirekisteröinnissä, ei vaikutanut turhan tiukalta kun kattoivat että rungon numerot täsmää ja että renkaat ja putki on e-hyväksytty luulis kyl että olisivat tarkemmin syynännyt. No joka tapauksessa uusi käynti vielä vakkari putken kanssa...
  6. #2766
    Moro!

    Ei kellään ois täällä juotavana oikeanpuoleista kahvaa, sitä kahvan osaa jossa on starttinappi, valokytkin ja tappokatkaisin. Purkaamoilta yrittäny kysellä ja ei oikein ole löytynyt vielä... Uus mutikka maksaa 157,50€ uutena.. Tai jos tiedätte jotain hyvää purkaamoa Pohjois-Karjalan alueella niin kertokaa toki. Googlellakin tuntuu aika hakusessa oleva. Kuulemma ZZR1000 D4 mallista pitäs käydä sama mutikka tähän pärrään.

    Lensi starttinappi hiiteen kun pistin pärrän käyntiin ja aika ilkee on korjata tota..

    Kawasaki ZX-9R -95
    Kawasaki ZX-9R Ninja

    Suzuki Hayabusa
  7. #2767
    Lainaa (Yamashiro @ Elo. 21 2011,12:41) kirjoitti
    Moro!

    Ei kellään ois täällä juotavana oikeanpuoleista kahvaa, sitä kahvan osaa jossa on starttinappi, valokytkin ja tappokatkaisin. Purkaamoilta yrittäny kysellä ja ei oikein ole löytynyt vielä... Uus mutikka maksaa 157,50€ uutena.. Tai jos tiedätte jotain hyvää purkaamoa Pohjois-Karjalan alueella niin kertokaa toki. Googlellakin tuntuu aika hakusessa oleva. Kuulemma ZZR1000 D4 mallista pitäs käydä sama mutikka tähän pärrään.

    Lensi starttinappi hiiteen kun pistin pärrän käyntiin ja aika ilkee on korjata tota..

    Kawasaki ZX-9R -95
    Höpön höpön. Ostat kahdella eurolla _palautuvan_ painonapin ja virittelet sen johonkin sopivaan paikkaan kiinni ja vetelet starttinapin piuhat, vaikka rinnankytkennällä myös uudelle napille.

    Korjaus maksaa pari egee ja toimii kyllä
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  8. #2768
    Lainaa (sky @ Elo. 21 2011,23:42) kirjoitti
    Höpön höpön. Ostat kahdella eurolla _palautuvan_ painonapin ja virittelet sen johonkin sopivaan paikkaan kiinni ja vetelet starttinapin piuhat, vaikka rinnankytkennällä myös uudelle napille.

    Korjaus maksaa pari egee ja toimii kyllä
    Entäpäs jos ei moiset viritykset kiinnosta ja haluaa sen starttinapin alkuperäiseen kuntoon?
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  9. #2769
    Lainaa (-kepa- @ Elo. 22 2011,07:44) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Elo. 21 2011,23:42) kirjoitti
    Höpön höpön. Ostat kahdella eurolla _palautuvan_ painonapin ja virittelet sen johonkin sopivaan paikkaan kiinni ja vetelet starttinapin piuhat, vaikka rinnankytkennällä myös uudelle napille.

    Korjaus maksaa pari egee ja toimii kyllä
    Entäpäs jos ei moiset viritykset kiinnosta ja haluaa sen starttinapin alkuperäiseen kuntoon?
    Kyllähän sitä mielellään alkuperäisenä pitäs noi hommat, kun en tiedä miten kauna toi pyörä on vielä minulla ja tiedä sitten miten myynnissä ihmiset tykkää patenteista, varmaan viimestään sillon pitäs alkuperäiseksi laitella.
    Kawasaki ZX-9R Ninja

    Suzuki Hayabusa
  10. #2770
    Lainaa (-kepa- @ Elo. 22 2011,07:44) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Elo. 21 2011,23:42) kirjoitti
    Höpön höpön. Ostat kahdella eurolla _palautuvan_ painonapin ja virittelet sen johonkin sopivaan paikkaan kiinni ja vetelet starttinapin piuhat, vaikka rinnankytkennällä myös uudelle napille.

    Korjaus maksaa pari egee ja toimii kyllä
    Entäpäs jos ei moiset viritykset kiinnosta ja haluaa sen starttinapin alkuperäiseen kuntoon?
    No talvellla kerkiää kysellä osia. Kesällä pitää saada mopo liikenteeseen
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  11. #2771
    Lisää typeriä kysymyksiä tännekki. Milläs aineel kannattas pestä etukate + vanteet et sais kaikki ötökän raadot + öljyläikät yms kakkelsbergit pois. Kuullu joskus jostai aineist mis ph on jotai 3:n pintaa ja sil sais putsattuu koko pyörän. Liuotinpesul pessy noit vanteit mut silti jää jotai kakkaläikkii =E
  12. #2772
    Laitetaan nyt tännekkin jos jollain tarvetta k/n suodattimelle.
    Pölyttyy nimittäin pahoin tallissa
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....=131490
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

  13. #2773
    Lainaa (Yamashiro @ Elo. 21 2011,12:41) kirjoitti
    Moro!

    Ei kellään ois täällä juotavana oikeanpuoleista kahvaa, sitä kahvan osaa jossa on starttinappi, valokytkin ja tappokatkaisin. Purkaamoilta yrittäny kysellä ja ei oikein ole löytynyt vielä... Uus mutikka maksaa 157,50€ uutena.. Tai jos tiedätte jotain hyvää purkaamoa Pohjois-Karjalan alueella niin kertokaa toki. Googlellakin tuntuu aika hakusessa oleva. Kuulemma ZZR1000 D4 mallista pitäs käydä sama mutikka tähän pärrään.

    Lensi starttinappi hiiteen kun pistin pärrän käyntiin ja aika ilkee on korjata tota..

    Kawasaki ZX-9R -95
    itelle kävi joskus samoin, samanikäisestä zx6r:stä käy myös. tai vetäsee startin johdot sinne tööttinapille...
  14. #2774
    Käyttääkö kukaan noita NGK iridium tulppia ko. pelissä? Onko mitä hyötyä tuonut, se lähinnä kiinnostaapi.. Parempi kipinähän siinä pitäs olla kuin tavallisessa. Onko käynti parantunu tai yms?
    Kawasaki ZX-9R Ninja

    Suzuki Hayabusa
  15. #2775
    Lainaa (Yamashiro @ Elo. 24 2011,20:22) kirjoitti
    Käyttääkö kukaan noita NGK iridium tulppia ko. pelissä? Onko mitä hyötyä tuonut, se lähinnä kiinnostaapi.. Parempi kipinähän siinä pitäs olla kuin tavallisessa. Onko käynti parantunu tai yms?
    Itse hankkisin ennemmin Briskin tulpat, joilla eron huomasi jopa persedynolla verrattuna NGK iridium tulppiin.



    ZH2 2020
  16. #2776
    Lainaa (Attitude @ Elo. 24 2011,21:24) kirjoitti
    Lainaa (Yamashiro @ Elo. 24 2011,20:22) kirjoitti
    Käyttääkö kukaan noita NGK iridium tulppia ko. pelissä? Onko mitä hyötyä tuonut, se lähinnä kiinnostaapi.. Parempi kipinähän siinä pitäs olla kuin tavallisessa. Onko käynti parantunu tai yms?
    Itse hankkisin ennemmin Briskin tulpat, joilla eron huomasi jopa persedynolla verrattuna NGK iridium tulppiin.
    Nuita ei vissiin suomesta saa?
    Kawasaki ZX-9R Ninja

    Suzuki Hayabusa
  17. #2777
    Kyllä niitä tarvike liikkeet kauppaili, mutta huonon laadun takia lopettivat moisten myynnin!
  18. #2778
    Öljyn ja suodattimen vaihto edessä.

    En jaksa koko topicia plärätä, eli mitä öljyä käyttäny omaan 9R:ään??

    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
  19. #2779
  20. #2780
    Delvaccii toista kautta *
    zx-9r
  21. #2781
    delvac inside.
    kawasaki zx9r
  22. #2782
    castrolia
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  23. #2783
  24. #2784
    Elvytetääs vähä ketjua.
    Ei kukaa sattuis olee hankkiutumas eroo -99 mallin undertraysta (mikä ois viel suht hyvän hintanen ja värinä ois musta tai sininen. Pyörä on sininen) ? Jos on nii iskekääs yv:tä mulle

    Tai jos joku tietää jonku yberhalvan mestan mistä noita saa. Ebaysta katellu ja muuten hinta hyvä, mut postit maksaa aika hyvin suhteutettun osan hintaa.

    Ja sitte pitäs tiedustella et jos noi vilkut laittaa takavalon sivuille kii ni sanooks setä sininen mitää ihmeempää ?
  25. #2785
    Lainaa (sky @ Elo. 27 2011,10:05) kirjoitti
    myydään ZX9R (-00/E) orggis putkisto

    Syyshinta 120€

    pönttö kuvassa: (kuva tosin vanha)
    Pistetään koko putkisto halvalla 50€/tarjous!!! Ettei jää lumen alle!
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  26. #2786
    Jahans,
    ensimmäinen talvi Ninjan kanssa edessä ja kysymys nyt kuuluukin, että mitkäs on ollut sellaiset ns. pakolliset huoltotoimet näin syksyllä/talvella mitä olette omaanne tehneet? Ja mitä sitten kuuluu ns. "hyvä tsekata"- listaan ? Mopossa nyt kilometrejä n.65000 kappaletta.

    Ajattelin ainakin putsata ja rasvata joka paikan suht perusteellisesti.Öljyt + suodatin pitää vaihtaa, ehkä myös jarrunesteet ja jäähdytinneste. Pitäis takarenkaan asento tarkastaa, ettei siis ole vinossa. Ilmanputsarin vois puhdistella (bensansuodattimen vaihdoin kesällä). Vanhat ledivilkut takaa pitää päivittää uusiin kun vanhat ei oikein ole vesitiiviit..

    Mitäs vielä?
    Nykyinen Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
  27. #2787
    Ei kannata niitä jarrunesteitä vielä vaihdella. Tee se vasta keväällä, niin tulee samalla ilmattua kunnolla

    Jotain bensan stabilisaattoria kannattais sinne tankkiin lurauttaa. En ole kyllä ikinä niin itse tehnyt

    Tietysti pesu ja kunnon vahaus, niin pyörä on helppo putsata talven pölyistä keväällä

    Eli käytännössä vaihetaan öljyt ja rasvataan ketjut. Sitten palataankin keeväällä vasta asiaan!
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  28. #2788
    TERMOS !
    netistä löytyis tota * Kawasaki 617 *lime green- maalia ! löytyyköhän suomen automaalaamoista/ maalikaupoista helpommalla kuin tuolta maailman dollarisivuilta ? ja myös ihan spray-pullosta ?
    parempi alkoholi aivoissa, kuin aivot alkoholissa !


    KAWASAKI
  29. #2789
    Sky, no ku ei millää malttais olla koko talvea pois autotallista niin pakko jotain on yrittää keksiä . En mä tonne bensan sekaan mitään laita, rallattelee vaan silloin tällöin tallissa niin kyllä se siitä

    Troijas, ainakin Jyväskylästä löytyy väriliikkeitä mitkä pystyy tekemään spray-pulloina värin kun värin, sekä myöskin haluamasi määrän lasipurkkiin..että ei muutako tarkka värikoodi vaan mukaan ja käymään paikallisessa väriliikkeessä!
    Nykyinen Honda VFR 800 2009
    Ex - Bmw F650GS 2004
    EX - Kawasaki ZX-9R 2001
    EX - Suzuki Hayabusa 2004
    EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
  30.  
  31. #2790
    Lainaa (Webbis @ Marras. 01 2011,21:20) kirjoitti
    Sky, no ku ei millää malttais olla koko talvea pois autotallista niin pakko jotain on yrittää keksiä . En mä tonne bensan sekaan mitään laita, rallattelee vaan silloin tällöin tallissa niin kyllä se siitä

    Troijas, ainakin Jyväskylästä löytyy väriliikkeitä mitkä pystyy tekemään spray-pulloina värin kun värin, sekä myöskin haluamasi määrän lasipurkkiin..että ei muutako tarkka värikoodi vaan mukaan ja käymään paikallisessa väriliikkeessä!
    OK. kiits. Täytyypä käydä maalikaupoilla.

    toinen asia mikä mietityttänyt on touring-plexin ja tuplakuplan ero tuulenohjaimena. nyt on keulilla toi Touring(mra), mut kun MRA tai Puigin sivuilta katselee tai kuvista ysejä, niin näyttäisi kuplis nousevan korkeammalle kuin touring ? tiedä sitten
    parempi alkoholi aivoissa, kuin aivot alkoholissa !


    KAWASAKI
Sivu: 93 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 43839192939495103 ... ViimeinenViimeinen