Tilasin 55-profiilisen kun kaikki ovat sitä kehuneet, mutta tuo huggeri löytyy pyörästä. Voi perkele, jos ottaa siitä kiinni. Onko kellään varmaa tietoa?!? *(sky @ Kesä. 09 2011,08:21) kirjoitti
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
Tuo parannus tulee osittain siitä että 55-profiilisen renkaan ulkohalkaisija on isompi kuin 50:sen. Näin ollen pyörän perä nousee ja ohjauskulma jyrkkeneen ja kääntyvyys paranee sitä kautta. Eli tätä efektiä parannetaan sillä perännostolla. Toinen vaikuttava tekijä on renkaan poikkiprofiili, eli jos se on esim. V-mallinen, niin kun pyörää aletaan kallistaan kaarteeseen, niin pyörä suorastaan "hyökkää" kohti sisäkurvia(Kawa600 @ Kesä. 09 2011,14:12) kirjoitti
![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Itse itseäni lainaten.(Kawa600 @ Kesä. 08 2011,18:08) kirjoitti
Syyksi paljastui eturenkaasta irronnut paino ja rengas oli totaalisesti pois balanssista. Ei ihme , että täristi. Tasapainotus ja on kuin uusi pyörä ja nyt kulkee kuin juna kovemmatkin vauhdit...Nyt huomasin, että oli täristänyt jo aiemminkin, koska nyt kulkee tasaisemmin kuin koskaan.
Pyörä tuntuu koko ajan vaan paremmalta mitä enemmän ajaa. Alkaa jo tuntumaan omalta..![]()
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
nyt on pyörä vihdoinki kilpiä vaille valmis!! talven sitä saikin laittaa mutta nyt ainaki omaa silmää miellyttää!
saa katsoa ja kertoa omia mielipiteitä!
http://www.motot.net/galleria/albumi2439/
Moro, kuten statuksestanikin näkee, niin osaan olla kriittinen(kawalei @ Kesä. 14 2011,15:26) kirjoitti
Muaten hiano peli mut, noi keulan valot ei oikein mielestäni rokkaa. Itse koittaisin viritellä tohon vähän toisenlaisen valopatterin. Esim pienet pyöreät kauko ja lähivalot, tuplina tietysti
Se toki vaatisi aika paljon lasikuituhommia, mutta taitava saisi keulan ilmeen huomattavasti näyttävämmäksi![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Onks toi keulakate muokattu kisakatteesta?![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Kytkin- ja jarrukahvoista olis kysyttävää:
Eli käyköhän täällä tarjolla olevat ZX9 1994-1997 -kahvat 1996-vuosimallin ZX-9R:ään?
Terve 2002 9r tuli hankittua ja vanha omistaja on jo ledi vilkut vaihtanut mutta...
Olisko kellään antaa tietoa että mikä vilkkureleen johdoista on mikäkin?
Ruskea ja musta sinne tais tulla ja nyt tarttis toi kellermanin rele saada kiinni ja vilkut toimimaan niinko kuuluukin.
Kiitos
Moi. Semmonen kysymys ois että olettako mistähän vois löytyä tuohon ysikawaan koko sytytysjohtosarja? Koitin selata noita nettikauppoja vaa vielä ei ainakaan löytynyt mitään.
Laittelin tuonne myynti-osastolle pöntön myyntiin, jos jotakuta kiinnostaa.
Ollut kiinni '03 9R:ssä.
'03 ZX-9R
Meillekin on jäänyt tuollainen kaaduttu pönttö kuljeskelemaan:(ZetaÄxYsiÄrrä @ Touko. 25 2011,14:40) kirjoitti
http://halle.pp.fi/bikeparts/parts/large/IMG_1012.jpg
Jotain muutakin sälää täältä löytyy:
http://halle.pp.fi/bikeparts/
Kaikilta osin lista ei välttämättä ole ihan ajan tasalla kun kamaa on jonkin verran mennyt kaupaksi. Useimmat osista ovat Joensuussa varastossa, eli hätäisellä aikataululla niitä ei saa.
Kellään myynnissä tuplakuplaa tai orkkiksesta poikkeavaa pleksiä?
9R vm- 01
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
Mistähän kannattas lähtä ettimää -99 mallin pyörää niit takakatteen ninjatarroi =? Vähän göögletelly mut ei oo löytynt =E Jos ajattelis hankkii pelkästää ne eikä koko sarjaa. Tai jos hinta ei oo paha ni sit voi koko sarjanki.
Tuolta -> http://www.hart-tapes.com/orig/index.php(VezQu @ Heinä. 03 2011,21:37) kirjoitti
ZX-9R -99
Kiits infost. Oli suht nopeeta palveluu. Soittivat toissapäivän ku kysyin tarjoust ja eilen oli tarrat postis =)
Moro!
Nyt ois taas uus 9R omistaja ilmoittautumassa. Suomenlahden yli tuotu vm-00 18500km mittarissa (Tiiä häntä). Nykii pienillä kierroksilla ja sirisee suurilla, mutta nämä taitavat ollakin enempi ominaisuuksia kun vikoja. Sain mukaan vielä onneksi orkkis putken kun toi microni huutaa kun hyeena niin katsastusmies ei varmaan katso hyvällä.
Nyt on viikon ollut ja todella tyytyväinen, tehoja tuntuis olevan melkein enempi kuin tarpeeks kun ongelmia pitää se eturengas tiessä. No kunhan tässä oppii ajamaan niin eiköhän tämän kanssa vielä jaeta hienoja hetkiä.
Niin se piti vielä sanomani että kaupungissa ehkä vähän huono ajella johtuen tosta pätkimisestä mutta maantiellä menee kyllä kun juna.
Ettenkö sanoisi että suorastaan karsea ajella(Sa9R @ Heinä. 09 2011,02:08) kirjoitti
Varsinkin sen jälkeen kun laittoi kokorännin ja kireämmät nokat
Jooo... Tosiaan ajelin 37 tkm tollasella E-mallilla ja olen tismalleen samaa mieltä kanssasi![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Uusi ysiärräläinen ilmottautuu.
tänään tuli alle punainen -01 ZX-9R
Kyllä oli hymy korvissa ajellessa pyörän kanssa kotiin, vaikka vettä tuli *
Mistähän kannattaisi etsiä moottoria 1996-vuosimallin (B-malli siis) 9R:ään?
Ja ei, kone ei ole kilahtanu, vaan tekisi mieli rakennella tehokkaampaa konetta kaikessa rauhassa![]()
Juuri tuli heitettyä 800km pikareissu 2-päällä 3pvän aikana. On tosiaan hieno pyörä vetää matkaa ja vaikka kaksi päällä. Teho ja vääntö tuntuu riittävältä ja ohitukset vaivattomia. Tottakai sitä mieluiten yksin tekisi matkaa, mutta näyttää soveltuvan hyvin myös 2-päällä reissaamiseen. Päivävedot olivat tosin vain 2-300km, joten eivät pahoja, mutta paljon pientä mutkapätkää, joten hieman eri juttu.
Kaupungissa on tosiaan "rasittava" ajella, mutta nyt vajaan 2kk (4500km) kokemuksen perusteella pyrin pitämään kierrokset siellä 4-5000 kiekan välissä, joka tasoittaa menoa huomattavasti. Pahinta tuo pätkiminen jossain 3000 paikkeilla.
Tuli tuossa säädettyä alustaakin kohdalleen ja on kyllä kuin eri pyörä. Paljon kevyempi ja ketterämpi viedä, mitä kuvittelinkaan.
Pikkasen vaikuttaa siltä, ettei ed. omistajan kaasarin säädöt ole mennyt ihan kohdalleen,joten siinä varmastikin seuraava homma. Keskialueella tuntuu olevan hieman "kuollut" kohta, mutta siitä ylöspäin taas laulaa mukavasti.
Penkissä ainakin tuli varsin mukavat lukemat, joten vaikuttaa siltä, että pollet on tallessa. Vaikea sitten sanoa, oliko liian optimistinen vai ei.
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
Morjens,
Ei kellää pyöri missää ylimääräistä TOIMIVAA jänniitteensäädintä 9Rää. Voisin ostaa!
Toinen akku just lojahti.
Kyseessä ei ole säätövirhe vaan tahallaan tehty "ekokuoppa".(Kawa600 @ Heinä. 13 2011,18:14) kirjoitti
Vakio, e-malli
E malli: kokoränni, suutinsatsi, virinokat ja vapaavirtasuodin
Epäilen että kuoppa ei lähde pelkällä säädöllä. Kunnon slipari + säätö vois kenties auttaa tilannetta. Toiset ovat hyvällä menestyksellä lisänneet suutinsatsin, sliparin ja vapaavirtaussuotimen. Toiset taas väittävät ettei suutinsatsista ole iloa pelkän sliparin vaihdon kanssa.
Sen verta kova huussi oli toi meitsin vekotin, että kun kävin eilen radalla kokeileen niin nykysellä -07 rykkösellä jäin 0.3s pohjista ja huipuistakin jäin 5 km/h. Myönnettäköön että kyllä toi rykkönen oli ihan toista luokkaa ajaa nopeat kurvit, mut hitaissa kurveissa ei vaan kantti tahtonut riittää ajaa riittävän lujaa uudella ja kalliilla mopolla.Mutta tiedoks vaan pyörän nykyiselle omistajalle, et ko mopo on aika peto, jos on reikäpää puikoissa!
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Pyörässä siis kiinni Akran slipari *+ vapari, muusta en tiedä.(sky @ Heinä. 15 2011,21:47) kirjoitti
Tuo kuoppa tosiaan tuntuu selkeästi.
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
C mallissa on noin 10Nm kuoppa väännössä 4-5 tonnin kohilla vaikkei kiinni ole kuin slipari. Liekö kuoppa isompi jos ois suutin satsit sun muut. No, mut onneks toi kuoppa on jo noin aikasessa vaiheessa niin ei hirveesti haitttaa ole vaikka se hitusen välillä ärsyttääkinTuosta nykimisestä pikkukierroksilla niin tuosta omasta raasista se lähti lähes täysin venttiilien + kaasarin säädöillä. Mutta taitaa olla vissii enempi tota nykimistä tossa uudemassa mallissa?
zx-9r
Eli oisin huggerii ostamas jostai -99 malliin ja kiinnostas et minne kohtii se kiinnitetää ? Noit mitä katellu ni nois ketjusuoja samas ja siin ketjusuojas on kiinnitysreiät. Tarkotus on kuitenkin talvel iskee aluminiinen ketjusuoja, jollon toi muovinen sais lentää hiitee.
Mulla on ketjusuoja ja huggeri samassa, mutta ainakin siltä (takaa katsottuna) oikealta puolen swingiä, kiinnitys tulee samaan reikään mihin on jarruletku kiinnitetty sekä toiseen swingin päällä olevaan reikään.(VezQu @ Heinä. 17 2011,15:16) kirjoitti
Mulla tosin vm-01, mutta eroako noilla?![]()
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
Ok kiits infost. Jos muuten tulee mielee mist sais halval tota huggeria ni iskekääs urlia. Sit toinen mikä tulee kans ajankohtaseks ois undertaili ni jos tierätte jotai paikkoi mist noit sais halval ni iskekääs urlii =)
Ja onks kukaa maalauttan tota undertailia ? mietin hintaa ko löytys 100e+postit maalaamattomana.
EDIT: Kukaa tilannu ikinää KneeDraggers.comista mitn ysiin ? Ois pätevä undertail ja hintakaa ei paha.
Terve,
Vihdoin sain kahlattua ketjun läpi, muutama päivä siihen menikin
Olin lukevinani että E -malliin ei pitäsi mennä slipari vaan bolt-on, mutta omassa E1:ssä näyttäisi olevan yoshin slipari. Putki lähtee neljänä osana, joista ensimmäisen ja neljännen välissä on joku yhdysputki. oikean alakatteen alla neljä yhdistyy yhdeksi, ja tässä kohtaa liitos mistä lähtee yksi kiiltävä putki, ja tässä putkessa parilla jousella kiinni sitten tuo mölypönttö. Onko siis putkistoa mahdettu vaihtaa kuinka pitkälle, osaako joku perehtyneempi kertoa?
Edellinen omistaja oli käyttänyt pyörää seinäjoella penkissä, ja takapyörältä oli mitattu 129,6 muistaakseni. Onkos tämä ihan kohtuullinen lukema?
Vakio putkessa on pakokäyrästössä väli putket 1-4 ja 2-3. Vakiokäyrästö katkeaa kolmesta kohtaan. "keskeltä", eli kun neljä putkea yhdistyy, niin heti tämän jälkeen. Ja vaimentimen saa kolmella(?) pultilla irti taaimmaisesta osasta.(MikkoMää @ Heinä. 19 2011,14:38) kirjoitti
Lienee oletettavaa että polt-on vaimentimen mukana tulee pätkä jolla vaimennin liitetään tuohon keskikohtaan. Tällöinhän vaikka pöntön saa irti jouset irroittamalla, niin pönttöä vaihtaessa tarvii kiinnittää tämä uusi "adapteri"-pätkä pulttaamalla
E: 130 hp takarenkaalta on joko hyvä tai sitten vain optimistinen
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)