Sivu: 82 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3272808182838492 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2431:stä 2460:een 3325:sta
  1. #2431
    Kuinkas 98 mallin tyhjäkäyntiä voisi säätää? Oli huollossa ja kaasarit synkattii, ja nyt pariinn otteeseen valoihin tullessa sammunut.
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
  2. #2432
    Lainaa (mijumu @ Huhti. 26 2010,16:14) kirjoitti
    Kuinkas 98 mallin tyhjäkäyntiä voisi säätää? Oli huollossa ja kaasarit synkattii, ja nyt pariinn otteeseen valoihin tullessa sammunut.
    Siinä löpöhanan alapuolella on sellanen nuppi mistä saat kiertämällä jompaankumpaan suuntaan isommalle/pienemmälle. Ajjai, olipas upee keli pöristellä tänään *
    zx-9r
  3. #2433
    Tulipahan hommattua vuoden 2000 malli 9r:stä ja jonkun verran olen jo kilometrejäkin pyörälle kerinnyt kerryttämään. Edellisen omistajan jäljiltä pyörästä puuttuu takapenkkiläisen kauhukahvat. Jos jollakulla semmoiset tallin perukoilla on niin voisin ostaa poijes kuleksimasta. Vaihtoehtoisesti myös hyviä neuvoja noitten kahvojen poistosta jääneiden aukkojen peittämiseen otetaan vastaan. Edellinen oli peittänyt aukot vaan pääkallotarroilla

    tarjoukset kahvoista voipi pistää vaikkapa yv:llä
  4. #2434
    Jes jes. Keväthuolto tehty. Kuvittelin että venttiilit joutuisi säätämään, mutta olivat aivan samoissa arvoissa kuin 12tkm sitten. Ei huono. Olin varannut paljon enemmän kaljaa tuota remonttia varten.

    Ei muutaku ja terveiset kaikille ysikuskeille. Lapa pystyyn kun törmätään!

    "When you're pushed, killing is as easy as breathing" - John Rambo

    ZX-9R vm. 2001
  5. #2435
    Jahas, taitaapi olla aika kavella ysi talvisäilöstä huomenna, ainakin vakuutus pitäis olla huomisesta lähtien voimassa... Toki avasinhan ajokauden jo viime kuussa
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  6. #2436
    Jaahas.. Se ois 9R:n aika takana ja nyt puhaltavat jo uudet tuulet. Hyvä ja mukava pyörä jota voi suositella kaikille! Itselle tuo oli ensimmäinen mopedi sitten kevariajan *

    Itselle jäi pyörän myynnistä ylimääräiseksi uudenveroinen Hepco & Becker-merkkinen takateline joka käy ainakin 2002--> pyöriin. Jos jollakin tarvetta niin saa noutaa pientä korvausta vastaan Tampere/Lempäälä sektorilta tai sovitaan kuljetuksista

    Ota yhteyttä YV tai jonnepee(at)gmail.com

    -Jonne-
    Kawasaki ZX-9R
    Suzuki GSX-1300R Hayabusa
    Suzuki GSF-1200 Bandit
  7. #2437
    Lainaa (JonneP @ Huhti. 30 2010,13:47) kirjoitti
    Jaahas.. Se ois 9R:n aika takana ja nyt puhaltavat jo uudet tuulet. Hyvä ja mukava pyörä jota voi suositella kaikille! Itselle tuo oli ensimmäinen mopedi sitten kevariajan *

    Itselle jäi pyörän myynnistä ylimääräiseksi uudenveroinen Hepco & Becker-merkkinen takateline joka käy ainakin 2002--> pyöriin. Jos jollakin tarvetta niin saa noutaa pientä korvausta vastaan Tampere/Lempäälä sektorilta tai sovitaan kuljetuksista

    Ota yhteyttä YV tai jonnepee(at)gmail.com

    -Jonne-
    Jaha, sitä on vaihettu leiriä ja siirrytty vähän nopeampaan pyörään
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  8. #2438
    Hjyvä tavaton! kuka myöntää olevansa se naapuri, joka on ostanut vanhemman mallin ysipärrän: viininpuna-harmaa-musta, oikeassa kyljessä uskottavuus skraapaa?

    Lähetkö viivalle, maaseutu-GP:lle tai radalle?
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  9. #2439
    voi vitalis...tänään sit otin pyörän varastosta ja iloisin mielin veivaamaan akkua paikoilleen ja avaimet virtalukkoon ja starttia painamaan... ei kuulu kuin releen raksutusta ...KELE.. valot kyl palaa...jännite aku irrallaan tasan 12.0V, en oo käyttänyt pyörää koko talvena enkä lataillu akkua...voisko akku kuiteski olla jotenki loppu?? auttakee äkkiä et kerkee ajaa niin joo, akku Varta 12V 10Ah 90A (EN)



    Tero Eskelinen
  10. #2440
    Lainaa (FireBladeESE @ Huhti. 30 2010,23:02) kirjoitti
    voi vitalis...tänään sit otin pyörän varastosta ja iloisin mielin veivaamaan akkua paikoilleen ja avaimet virtalukkoon ja starttia painamaan... ei kuulu kuin releen raksutusta ...KELE.. valot kyl palaa...jännite aku irrallaan tasan 12.0V, en oo käyttänyt pyörää koko talvena enkä lataillu akkua...voisko akku kuiteski olla jotenki loppu?? auttakee äkkiä et kerkee ajaa niin joo, akku Varta 12V 10Ah 90A (EN)
    Anna sille akulle hieman elvytystä Ctek tms. vastaavalla laturilla.. vaikka pyörittäs starttia, gasopumppu joikais jne. niin kipinääpä ei välttämättä tule.

    Akku sulla on joko kaput, tai sitten kaipaa vähän latausta. Toinen ja varmasti toimiva vaihtoehto on antaa autolta virtaa. Jos ei jaksa sen avulla käynnistyä, niin jatketaan pohdintoja.

    - P
  11. #2441
    koitan jostain saadalaturin lainaan..
    Tero Eskelinen
  12. #2442
    Lainaa (FireBladeESE @ Touko. 01 2010,13:55) kirjoitti
    koitan jostain saadalaturin lainaan..
    Omasta kokemuksesta voin kertoa että ne käynnistyskaapelit on kätevämmät, jos on se auto josta ottaaa virtaa. Varsinkin kun tehdään se ensimmäinen käynnistys pitkästä aikaa. Kaasarit ovat nääs tyhjät jne. joten pyörää joutuu starttaamaan pisemmän aikaa ja useamman kerran ennenkuin se lähtee käyntiin.

    Semmonen pieni varoitus, että akku voi olla sitten finaalissa, vaikka se jaksaisikin käynnistää kerran tai kaks. Itse olen manannut useamman kerran tienvarressa sitä, että MP:stä on poistettu käynnistyskampi...

    Nimin autoa ja käynnistyskaapelia tien varressa useamma kerran odotellut! *



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  13. #2443
    akku latauksessa...toivottavasti toimii sitten jos ei niin uutta akkua kaupasta..
    mittari näyttää nyt 12.9-13.0V...jokohan ois aika laittaa akku paikalleen..



    Tero Eskelinen
  14. #2444
    Nyt on pyörä tuotu pihaan. 7 km matkalle tuli mystisesti pituutta kaiken kaikkiaan 50 km
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  15. #2445
    mulla oli säilöstä pihaan 50m
    Tero Eskelinen
  16. #2446
    Se ois sitten muuten edessä pyörän pesu ja vahaus...
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  17. #2447
    ja mulla toi mitään käynisty...latauksessa oli apaut 3 tuntii..
    Tero Eskelinen
  18. #2448
    Lainaa (FireBladeESE @ Touko. 01 2010,19:38) kirjoitti
    ja mulla toi mitään käynisty...latauksessa oli apaut 3 tuntii..
    Mikä oli laturin teho? 3A ?

    Kokeile sitä kaapeleilla, jos ei sit käynnisty niin vikaa saa hakea muualta..

    Btw, en mä sua tyhmänä pidä, mutta eihän mieli ole talvenaikana ruostunut ja tappokkytkin päällä?

    Kokeilepa käynnistää kytkin pohjassa. Jos vaikka on vapaan tunnistimessa häikkää.

    En tiedä voiko seisontajalan kytkin aiheutella ysissä ongelmia. Er5:ssä se jostain syystä estää käynnistymisen, kun se on täynnä paskaa, vaikka sinänsä mitään syytä moiselle ei ole.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  19. #2449
    Terse vaan kaikille kawa kuskeille!!

    Itse vaihdoin juuri jammun kawasakin zx-9r:ään ja TYKKÄÄN kyseisestä värkistä!! VM:2002 ja ajettu noin 40tkm mivin sliparilla ja suutinsarjalla. Nyt löytyi minulle se oikea MERKKI!!
  20. #2450
    Lainaa (sky @ Touko. 01 2010,22:53) kirjoitti
    Lainaa (FireBladeESE @ Touko. 01 2010,19:38) kirjoitti
    ja mulla toi mitään käynisty...latauksessa oli apaut 3 tuntii..
    Mikä oli laturin teho? 3A ?

    Kokeile sitä kaapeleilla, jos ei sit käynnisty niin vikaa saa hakea muualta..

    Btw, en mä sua tyhmänä pidä, mutta eihän mieli ole talvenaikana ruostunut ja tappokkytkin päällä?

    Kokeilepa käynnistää kytkin pohjassa. Jos vaikka on vapaan tunnistimessa häikkää.

    En tiedä voiko seisontajalan kytkin aiheutella ysissä ongelmia. Er5:ssä se jostain syystä estää käynnistymisen, kun se on täynnä paskaa, vaikka sinänsä mitään syytä moiselle ei ole.
    laturi vissiinkin 3,6 ctek multi xs 3600.. tappokytkin oli pois päältä, kytkin pohjassa, seisontajalka ylhäällä.. täytyy tutkii toi seisontajalan anturi oisko jumissa. ja muutenkin vekslata noita kytkimiä..
    Tero Eskelinen
  21. #2451
    Meikäläisenki tuli pyörä huollosta. Kaasareiden synkkaus tehtiin sekä venojen säätö/tarkistus.

    Venttiilien välykset olivan hyvät eikä säätöä tarvittu. Hintaa tuli 270e tuusmotorsilla tuusulassa. Bikeworldillä olisivat ottaneet satasen enemmän pelkästä työstä ja ilman tuota kaasareiden synkkaamista.

    Tiedättekö mistä löytäisin asiallisen kilpitelineen -01 9r. Ei ole netistä silmään pistänyt vaikka olen yrittänyt etsiä. Toi vakio läppä on nimittäin ihan super-ruma
    ex- Ducati 750 ss -01
    Kawasaki Zx-9R -01
  22. #2452
    Lainaa (FireBladeESE @ Touko. 02 2010,00:12) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Touko. 01 2010,22:53) kirjoitti
    Lainaa (FireBladeESE @ Touko. 01 2010,19:38) kirjoitti
    ja mulla toi mitään käynisty...latauksessa oli apaut 3 tuntii..
    Mikä oli laturin teho? 3A ?

    Kokeile sitä kaapeleilla, jos ei sit käynnisty niin vikaa saa hakea muualta..

    Btw, en mä sua tyhmänä pidä, mutta eihän mieli ole talvenaikana ruostunut ja tappokkytkin päällä?

    Kokeilepa käynnistää kytkin pohjassa. Jos vaikka on vapaan tunnistimessa häikkää.

    En tiedä voiko seisontajalan kytkin aiheutella ysissä ongelmia. Er5:ssä se jostain syystä estää käynnistymisen, kun se on täynnä paskaa, vaikka sinänsä mitään syytä moiselle ei ole.
    laturi vissiinkin 3,6 ctek multi xs 3600.. tappokytkin oli pois päältä, kytkin pohjassa, seisontajalka ylhäällä.. täytyy tutkii toi seisontajalan anturi oisko jumissa. ja muutenkin vekslata noita kytkimiä..
    Yrittääkö edes käyntiin vai naksuttelee pelkkää relettä?
    paskapuhetta mutta otan sen silti...
  23. #2453
    naksuttelee...ei hörähdä..
    toi akku on latauksessa ja ihan kuin latausjännite olisi laskenut hieman..onko normaalia? sekä akku on lämmin ja eka latauksella ei ollut lämmin ollenkaan, pientä pihinääkin kuuluu..



    Tero Eskelinen
  24. #2454
    auton kaapeleilla käynnistyi, mutta uudelleen ei käynistynyt ilman kaapeleita, releet vaan naksui.. onko tää merkki siitä että akun osto edessä?
    Tero Eskelinen
  25. #2455
    Lainaa (FireBladeESE @ Touko. 02 2010,17:58) kirjoitti
    auton kaapeleilla käynnistyi, mutta uudelleen ei käynistynyt ilman kaapeleita, releet vaan naksui.. onko tää merkki siitä että akun osto edessä?
    Laturi tai akku, veikkaan jälkimmäistä. Uusi huoltovapaa akku (ei geeli) vaikka biliksestä, lataus ja paikoilleen. Ja ei muutaku kesän tuloa venttaileen

    - P
  26. #2456
    Lainaa (Perkele @ Touko. 02 2010,20:45) kirjoitti
    Lainaa (FireBladeESE @ Touko. 02 2010,17:58) kirjoitti
    auton kaapeleilla käynnistyi, mutta uudelleen ei käynistynyt ilman kaapeleita, releet vaan naksui.. onko tää merkki siitä että akun osto edessä?
    Laturi tai akku, veikkaan jälkimmäistä. Uusi huoltovapaa akku (ei geeli) vaikka biliksestä, lataus ja paikoilleen. Ja ei muutaku kesän tuloa venttaileen

    - P
    Jep jep, tänään kun tyrkkäsin mopon tulille, niin ekalla starttiyrityksellä vaan naksui.... Kumma juttu sinänsä, että seisoi kuukauden lämpimässä hallissa tai ennen sitä itseasiassa 5 kk ja starttas akulla hienosti. Nyt sitten vaikka olin ajanut 120 km niin kolmen tunnin seisomisen jälkeen naksutteli. Kumma kyllä toisella yrityksellä lähti aivan nätisti käyntiin.

    Itsellä on bilteman geeliakku ja se kesti ainakin kaksi kautta, joten siihen voi olla tyytyväinen. Tuplahintainen merkkiakku (exide) kesti vain kolme kautta...
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  27. #2457
    tuosta ctek xs 3600:ste. Eli jos se on sinulla mopon kuvalla, niin latausvirta on vain 0.8 Ah. Eli jos moponakku on esim. 5 Ah. Niin "täyteen latinkiin menee varmaan joku 8 h tai jotein. Mutta jos käytät auton kuvaa, niin silloin virta on 3.6 A, jolloin 5 ah akku tulee täyteen parissa tunnissa. Mutta oli asento kumpi tahansa niin kolmen tunnin lataus ajalla akun kapasiteetin pitäis lykätä pyörä käyntiin mennen tullen, ainakin sen pitäisi jaksaa pyörittää jonkin aikaa, ennen hyytymistään.

    Semmonen käytännön vinkki että jos yrität matkan päällä startata ja pyörä starttaa hetken aikaa ja virta loppuu kesken startin. Käännä kaikki virrat pois, vedä nortti ja koita sitten uudestaan. Jos koitat heti perään, niin virtaa kuluu, mutta pyörä ei käynnisty. Lyijyakku "elpyy" kun sen antaa jokusen minuutin seistä ja se antaa taas hetkellisesti enemmän virtaa.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  28. #2458
    Lainaa (FireBladeESE @ Touko. 02 2010,17:58) kirjoitti
    auton kaapeleilla käynnistyi, mutta uudelleen ei käynistynyt ilman kaapeleita, releet vaan naksui.. onko tää merkki siitä että akun osto edessä?
    Akku kaupoille. Ja tuota Bilteman geeliä suosittelen, ostin itelle kans ja hyvin pelittää... Hintaa tais olla jotain 35e, eli on halpa
    paskapuhetta mutta otan sen silti...
  29. #2459
    Lainaa (pepper @ Touko. 03 2010,18:50) kirjoitti
    Lainaa (FireBladeESE @ Touko. 02 2010,17:58) kirjoitti
    auton kaapeleilla käynnistyi, mutta uudelleen ei käynistynyt ilman kaapeleita, releet vaan naksui.. onko tää merkki siitä että akun osto edessä?
    Akku kaupoille. Ja tuota Bilteman geeliä suosittelen, ostin itelle kans ja hyvin pelittää... Hintaa tais olla jotain 35e, eli on halpa *
    Komppaan, 3:s vuosi menossa kyseisellä geeliakulla ja hyvin pelittää Hintalaatu suhde kohillaan.
    zx-9r
  30.  
  31. #2460
    Lainaa (Oka @ Huhti. 26 2010,01:57) kirjoitti
    Miltäs muilla nuo B-mallin nelimäntäiset jarrut tuntuu? Viime kesänä radalla meinasi erujarrut häipyä lähes kokonaan ja talvella vaihdetut teräspunosletkut eivät juur tilannetta parantaneet.

    Tilanne on siis se että kylmänäkin nuo vaatii vähintään kolme sormea jarrukahvalle ja siltikin meinaa pikkurilli jäädä kahvan ja stongan väliin vähänkään tehokkaammin jarrutettaessa. Kahvan saa stongaan kiinni kohtuullisella voimankäytöllä.

    Voikohan olla mahdollista, että tuonne on letkujen vaihdon yhteydessä vielä jäänyt ilmaa, vai onko nuo jarrut vanhetessaan todella noin sysipaskat. Tilannetta ei ollenkaan helpottanut lauantainen 848 Ducatin koeajo .
    No nyt on ihmetyksen paikka. Tuli vaihdettua Ferodon sintteripalat mallia ei-edes-ihan-lopussa uusiin EBC:n orgaanisiin ja kuin taikaiskusta tuli vähintään 480% lisää jarruvoimaa sekä tuntumaa kahvaan. Nyt riittää se kaksi sormea niinkuin pitääkin.

    Ei kai palojen kulumisen kuuluisi vaikuttaa tuossa määrin jarrutehoon? Täytynee seurata tilannetta kunhan nuokin palat nyt tuosta rupeavat kulahtamaan.
    Z750 --> ZX-9R --> ZX-6R
Sivu: 82 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3272808182838492 ... ViimeinenViimeinen