Sivu: 72 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2262707172737482 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2131:stä 2160:een 3312:sta
  1. #2131
    Onks kellään kokemusta/tietoo meneekö -01 ysiin taakse +3 piikkiä isompi takaratas, jos etunen ja ketjut on vakiokokoiset?

    Tää on se viimenen epätoivoinen yritys saada lisää puhtia ysiin, jotta ahvenistolla saa sen 1 sekunnin pois kierrosajasta



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  2. #2132
    Lainaa (sky @ Elo. 17 2009,10:28) kirjoitti
    Onks kellään kokemusta/tietoo meneekö -01 ysiin taakse +3 piikkiä isompi takaratas, jos etunen ja ketjut on vakiokokoiset?

    Tää on se viimenen epätoivoinen yritys saada lisää puhtia ysiin, jotta ahvenistolla saa sen 1 sekunnin pois kierrosajasta *
    Ei mene, jos ketjut ei ole valmiiksi jo vähintäänkin finaalissa. Tuo +3 on jo kooltaan niin paljon isompi, ettei vakioketju oikein anna myöten. Mulla oli muistaakseni muutamaa / kolmea lenkkiä vakiota pidempi ketju tuon +4 rattaan kanssa.

    Jos väliaikaisesti haluat testailla, niin varmaan se -1 sitten eteen, niin pääset helpommalla.

    - P
  3. #2133
    Puigilta löytyy ainakin useisiin kyykkäreihin kohtuu hyviä pleksejä. Sorry etten ole mitään vastannut, nyt vasta hokasin tän sun viestin. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan

    Toisaalta MRA on kyllä tuttu & turvallinen merkki, joten ei välttämättä hirveästi kummene vaihtamisella.

    Jos hommaat kuitenkin esim. Puigin pleksin, niin vaikka Sakemannien ebaysta ennen kuin suomesta.. täällä on ilmaa hinnoissa niin jurkeleesti!

    - P
    Eipä niitä oikein viitsi testaillakaan, kun maksavat 50-100€ kappale, eli näillä mennään *



    zx9r -00
  4. #2134
    Lainaa (Perkele @ Elo. 17 2009,11:18) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Elo. 17 2009,10:28) kirjoitti
    Onks kellään kokemusta/tietoo meneekö -01 ysiin taakse +3 piikkiä isompi takaratas, jos etunen ja ketjut on vakiokokoiset?

    Tää on se viimenen epätoivoinen yritys saada lisää puhtia ysiin, jotta ahvenistolla saa sen 1 sekunnin pois kierrosajasta *
    Ei mene, jos ketjut ei ole valmiiksi jo vähintäänkin finaalissa. Tuo +3 on jo kooltaan niin paljon isompi, ettei vakioketju oikein anna myöten. Mulla oli muistaakseni muutamaa / kolmea lenkkiä vakiota pidempi ketju tuon +4 rattaan kanssa.

    Jos väliaikaisesti haluat testailla, niin varmaan se -1 sitten eteen, niin pääset helpommalla.

    - P
    Onnistuin lykkäämään taakse +2 piikkisen. Sen pitäisi ilmeisesti kompensoida 55 profiili juuri ja juuri.

    Ikävä kyllä akseliväli tippui n. 1 cm, eli nyt se on minimissään. Se voi olla että keula alkaa ikävästi nyppimään *

    Huomenna ahvenistolle testaamaan saanko tehtyä uudet enkat pääsuoralla. Viimeperjantainen Kemora on hyvästi pohjalla, joten jos sää on hyvä, niin mahdollisuudet uuteen kierrosenkkaankin on olemassa. *



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  5. #2135
    Juu. kyllä suoranopeudet nousi. Pääsuoran nopeusenkka kasvoi 6 km/h, eli 189 km/h. Mittari virhettä ei tuosta 2 piikin lisäyksestä tule kuin n. 10 km/h satasen vauhdissa. Ahvenistolle vois huoletta pistää eteen vielä lisäksi -1 piikkiä.

    Kurvit ei tänään oikein kulkeneet, perä lipsui aika pahasti nopeammilla kierroksilla syheröosuudella. Renkailla on ajettu nyt vissiin viisi kertaa radalla, joten paras pito on ilmeisesti jo menetetty. Oisko myös n. 1,5 cm lyhennys takahaarukassa aiheuttanut sen, että reboundia pitäis lisätä. Eli kun haarukka on lyhyempi niin voima on pienempi, jolla pyörän ja kuskin massa painaa kurvissa haarukkaa tiehen. Asiaa voisi testata seuraavalla kerralla. Takasessa saattoi tosin olla aavistus liian vähän painetta, kun ilma ei ollut kaikkein lämpimin. Ainakin tuuli oli aika kylmä.

    Pyörän taittuvuus parani selkeästi, kun takahaarukka lyheni. Nopein kurvi meni huomattavasti helpommin kuin aikaisemmin. kaupungissa pyörä kääntyi kuin kaarnalaiva aallokossa ja motarinopeudessa väistöliikkeet onnistui paljon paremmin kuin ennen. Eli tämä ratastus muutos oli pelkästään plussaa. Jostain kun raaskis ostaa sen pöntön, niin jo olis homma hyvällä mallilla. Niin ja ne oikeat racingjouset ois aika hyvä lisä kanssa.

    Niin juu, keula ei kyllä kevennyt sitten nimekskään



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  6. #2136
    Lainaa (-KoSSu- @ Elo. 17 2009,07:37) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Elo. 14 2009,21:29) kirjoitti
    Lainaa (Hanuri @ Elo. 08 2009,13:34) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Elo. 08 2009,03:03) kirjoitti
    Lainaa (Hanuri @ Elo. 08 2009,01:40) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Elo. 08 2009,01:29) kirjoitti
    Lainaa (Hanuri @ Elo. 08 2009,01:21) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Elo. 08 2009,01:11) kirjoitti
    Lainaa (Hanuri @ Elo. 08 2009,00:54) kirjoitti
    Lainaa (EdTotal @ Elo. 07 2009,13:13) kirjoitti
    Luulis että olis ennemmin niin päin että 2,4 olis pitävämpi mitä 2,9??
    Ei se kuitenkaan taida paljoa liian vähän olla vai?

    Vooi sitä kokkeilla.

    En tiedä sitten että oliko siinä mutkassa hiekkaa tms? Täytyy kokeilla kantata jossain ja kaatuu jos kaatuu?

    Paljonko teidän ysit menee mittarin mukaan? Itellä käyny vähän yli 290 ja mittari valehtelee vähän..

    Bikezin mukaan 280?
    Mittarin mukaan 100, todellista 92. En muista missä oli taulu.
    Ja sitten kun ollaan mittarin mukaan lähempänä kolmea markkaa, niin todellista siellä 270 kieppeillä.

    - P
    Harmi vaan, että ajomukavuus loppuu 130 km/h:n jälkeen.
    Äläs nyt, tuossahan on isot ja peittävät katteet + aika painava vekotin uudempikin (e & f), joten mun mielestä just hyvä laite kun siirrytään nopeasti paikasta toiseen. Sopivasti säädettynä alustakin toimii, kuten tältäkin palstalta luettavissa.

    Kyllä mulla tämän nykyisen kanssa tulee reissun päällä ex-ysiä ikävä. Juuri tuota vakautta ja suojaavuutta siis. Muuten kyllä kymppi toimii kuin unelma, mutta semmoinen 500km siirtymä esim. -> ennemmin teen ysillä.

    - P
    Totta töriset, katteet on isot ja peittävät, mutta itsellä alkaa ajoviima repiä hyvässä ajoasennossa kypärää, kun vauhti nousee +130km/h. Sen jälkeen täytyy perse työntää kyytipenkkiin kiinni ja ajamisen mielekkyys palaa taas mittarin näyttäessä +160km/h.
    Mutta mutta, eihän näitä ole kotoisille moottoriteille tehtykään ja mutkatiellä pysyy lapasessa liiankin hyvin.
    No eipä kyllä. Tuplakupla-mallista pleksiä paikoillaan sulla? Itsellä oli entisessä ja nakkasi sopivasti pahimman viiman kypärän yli, vaikkei kovin edes kyyristellyt. Pituutta se 180cm itselläni.

    - P
    On mra:n tuplakupla, mutta ehkä joku toinen malli toimis sitten paremmin. Suosituksia?
    Puigilta löytyy ainakin useisiin kyykkäreihin kohtuu hyviä pleksejä. Sorry etten ole mitään vastannut, nyt vasta hokasin tän sun viestin. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan

    Toisaalta MRA on kyllä tuttu & turvallinen merkki, joten ei välttämättä hirveästi kummene vaihtamisella.

    Jos hommaat kuitenkin esim. Puigin pleksin, niin vaikka Sakemannien ebaysta ennen kuin suomesta.. täällä on ilmaa hinnoissa niin jurkeleesti!

    - P
    Itella 99vm ysissä kiinni Puig'n tuplakupla. Ero vakioon alkaa olla huima 150km/h nopeuksissa. Takarenkaalta taisin ostaa tuon ikkunan.
    Eihän sinulla olisi tuosta kuvaa kun pleksi on paikallaan...?
    ZX-9R -99
  7. #2137
    Katti poistettu, kierrosherkkyyttä tais vähän tulla ja sitkeyttä/vääntöä?

    Vehkeet rokkaa täydellisesti!

    Koitin ilmeisesti vanhemman 9R:än sliparia ja sillä piti paljon matalempaa ääntä?
    Slipari tarttis jostain saada...
  8. #2138
    Lainaa (EdTotal @ Elo. 22 2009,21:57) kirjoitti
    Katti poistettu, kierrosherkkyyttä tais vähän tulla ja sitkeyttä/vääntöä?

    Vehkeet rokkaa täydellisesti!

    Koitin ilmeisesti vanhemman 9R:än sliparia ja sillä piti paljon matalempaa ääntä?
    Slipari tarttis jostain saada...
    Kammiovaimennin ei pahemmin pörise, vaikka siitä välistä oltas ns. "ykköskatti" poistettu, jos semmoinen on. Toinen on vaimentimen sisällä..

    Mutta toki pörisee matalalta ja paremmin sliparilla (veikkaan, että bolt-on tuossa sun ikäisessä kuitenkin kyseessä?). kammiovaimennin kuitenkin syö myös soundeja paljon, verrattuna suoraan slipariin/bolttariin jossa ei ole kuin villaa hieman välissä.

    - P

    Edit: mainitsen vaan, etten jaksa kännissä korjata kirotusvihreitä prkl!



  9. #2139
  10. #2140
    Lainaa (Perkele @ Elo. 23 2009,02:57) kirjoitti
    Lainaa (EdTotal @ Elo. 22 2009,21:57) kirjoitti
    Katti poistettu, kierrosherkkyyttä tais vähän tulla ja sitkeyttä/vääntöä?

    Vehkeet rokkaa täydellisesti!

    Koitin ilmeisesti vanhemman 9R:än sliparia ja sillä piti paljon matalempaa ääntä?
    Slipari tarttis jostain saada...
    Kammiovaimennin ei pahemmin pörise, vaikka siitä välistä oltas ns. "ykköskatti" poistettu, jos semmoinen on. Toinen on vaimentimen sisällä..

    Mutta toki pörisee matalalta ja paremmin sliparilla (veikkaan, että bolt-on tuossa sun ikäisessä kuitenkin kyseessä?). kammiovaimennin kuitenkin syö myös soundeja paljon, verrattuna suoraan slipariin/bolttariin jossa ei ole kuin villaa hieman välissä.

    - P

    Edit: mainitsen vaan, etten jaksa kännissä korjata kirotusvihreitä prkl!
    Juu äänet on vieläkin "homomaiset" mutta matala ääni ainakin koveni selvästi ja muutenkin..

    Tosiaan putkesta ennen varsinaista änkkäriä poistin turhan peltilirpakkeen.

    Änkkärin saa tosiaan kolmella pultilla irti putkesta

    Täytyy varmaan talven aikana hommata slipari?

    Saako noihin ihan bolt-on palikoita ja mitä ne maxaa? Ja mixxi?
  11. #2141
    Tuosta pikaisesti googletin bolt- oneja ja aika nihkeesti tuntu löytyvän. Kokoputkistoja sitten oli mm. Devililtä. Mainittakoon muuten tässä välissä, että kun otin oman pöntön tuossa viime talvena irti niin tiivistehän siinä repesi tohjoksi. Tiivistetökötti on aika tiukkaa tavaraa. Löysin uuden tiivisteen JMT autopalvelulta. Tais olla Chevyn kollektorin laippatiiviste Annoin vaan reikien mitan ja heti löyty. Maksoikin huimat 5€.

    Että kyllä osia noihin putkistoihin on sitten vaikka ja missä..
    ZX-9R -99
  12. #2142
    Lainaa (EdTotal @ Elo. 23 2009,22:14) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Elo. 23 2009,02:57) kirjoitti
    Lainaa (EdTotal @ Elo. 22 2009,21:57) kirjoitti
    Katti poistettu, kierrosherkkyyttä tais vähän tulla ja sitkeyttä/vääntöä?

    Vehkeet rokkaa täydellisesti!

    Koitin ilmeisesti vanhemman 9R:än sliparia ja sillä piti paljon matalempaa ääntä?
    Slipari tarttis jostain saada...
    Kammiovaimennin ei pahemmin pörise, vaikka siitä välistä oltas ns. "ykköskatti" poistettu, jos semmoinen on. Toinen on vaimentimen sisällä..

    Mutta toki pörisee matalalta ja paremmin sliparilla (veikkaan, että bolt-on tuossa sun ikäisessä kuitenkin kyseessä?). kammiovaimennin kuitenkin syö myös soundeja paljon, verrattuna suoraan slipariin/bolttariin jossa ei ole kuin villaa hieman välissä.

    - P

    Edit: mainitsen vaan, etten jaksa kännissä korjata kirotusvihreitä prkl!
    Juu äänet on vieläkin "homomaiset" mutta matala ääni ainakin koveni selvästi ja muutenkin..

    Tosiaan putkesta ennen varsinaista änkkäriä poistin turhan peltilirpakkeen.

    Änkkärin saa tosiaan kolmella pultilla irti putkesta

    Täytyy varmaan talven aikana hommata slipari?

    Saako noihin ihan bolt-on palikoita ja mitä ne maxaa? Ja mixxi?
    Eli jos pyöräsi on 98-01 välille eli C tai E - malli, niin bolt-on tyyppinen kiinnitys löytyy tuosta.. Johtuu tuon vakioputken rakenteesta siis, sliparia tuohon ei käytännössä ole putken mallin takia.

    Eli vaihtoehtoina on bolttari tai sitten kokoränni.

    Hinnat menee jostain 100€ (käytetty) jonnekin 1300€ luokkaan (uusi kokoränni, esim. Akra tai Yoshi). Noita kokoröörejä saa kyllä käytettynäkin esim. ebaysta jos jaksaa vaikka talven ajan metsästää rauhassa.

    Mulla olis ylimääräisenä Remuksen bolt-on tuohon malliin. Oli omassa joskus pari vuotta sitten paikoillaan pari viikkoa ennen kuin hommasin Yoshimuran TRS:n kokoputken.

    - P

    Edit: eli jos laitat pelkän vaimentimen, niin tuosta katinpoistostasi oli hyötyä hyvinkin. Kokoputkihan eliminoi sitten suorilta tuon kattihässäkän.

    Edit2: <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1998-NINJA-ZX9R-ZX-900-YOSHIMURA-CARBON-FULL-EXHAUST_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2ec0Q
    2em14QQhashZitem5882bc33acQQitemZ380150494124QQptZ MotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories" target="_blank">TUOSTA</a> vähän kärsinyt Akran kokoputkisto, ottanut tosiaan vähän injurea, mutta sais tuosta varmaan pienellä vaivalla hyvän. Hinta ei ainakaan ole noussut kovin pahaksi ja postitkin oli suomeen jotain alle 80$ + tullit voi tulla päälle, mutta jos pysyy kokonaisuudessaan esim. alle 200€ niin ei tule pahat tullit + alvitkaan.



  13. #2143
    Lainaa (sky @ Elo. 19 2009,20:17) kirjoitti
    Juu. kyllä suoranopeudet nousi. Pääsuoran nopeusenkka kasvoi 6 km/h, eli 189 km/h. Mittari virhettä ei tuosta 2 piikin lisäyksestä tule kuin n. 10 km/h satasen vauhdissa. Ahvenistolle vois huoletta pistää eteen vielä lisäksi -1 piikkiä.

    Kurvit ei tänään oikein kulkeneet, perä lipsui aika pahasti nopeammilla kierroksilla syheröosuudella. Renkailla on ajettu nyt vissiin viisi kertaa radalla, joten paras pito on ilmeisesti jo menetetty. Oisko myös n. 1,5 cm lyhennys takahaarukassa aiheuttanut sen, että reboundia pitäis lisätä. Eli kun haarukka on lyhyempi niin voima on pienempi, jolla pyörän ja kuskin massa painaa kurvissa haarukkaa tiehen. Asiaa voisi testata seuraavalla kerralla. Takasessa saattoi tosin olla aavistus liian vähän painetta, kun ilma ei ollut kaikkein lämpimin. Ainakin tuuli oli aika kylmä.

    Pyörän taittuvuus parani selkeästi, kun takahaarukka lyheni. Nopein kurvi meni huomattavasti helpommin kuin aikaisemmin. kaupungissa pyörä kääntyi kuin kaarnalaiva aallokossa ja motarinopeudessa väistöliikkeet onnistui paljon paremmin kuin ennen. Eli tämä ratastus muutos oli pelkästään plussaa. Jostain kun raaskis ostaa sen pöntön, niin jo olis homma hyvällä mallilla. Niin ja ne oikeat racingjouset ois aika hyvä lisä kanssa.

    Niin juu, keula ei kyllä kevennyt sitten nimekskään *
    No Sky ... menikö alle 1.35:den ..??

    Ny ku sulla on noi ratastuksen kohillaan ja alustakin melkein säädettynä ja et vieläkään raaski ostaa sitä Kybää niin ajattelin vaan ,että oliskohan nyt aika avartaa sitä hengityspuolta hieman.Nakkaa se hormis mäkeen (lue autotallin nurkkaan ) ja vaihda siihen kokoränni . Neuloja ylöspäin ja säätöihin . 4 Trmp jälkeen ero alkuperäiseen nousee selvästi kierrosten myötä . Vääntö kasvaa myös .Ja radallahan ei alle 4 donan juurikaan ajeta ....??? Ps .Noilla modeilla pitäis sitten se 1.35:nen mennä rikki , jos nyt Ysillä yleensä ajelee ....Ps. Vois sen ilmafilsunkin vaihtaa tiätty ...
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  14. #2144
    Lainaa (Puppe 67 @ Elo. 24 2009,10:29) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Elo. 19 2009,20:17) kirjoitti
    Juu. kyllä suoranopeudet nousi. Pääsuoran nopeusenkka kasvoi 6 km/h, eli 189 km/h. Mittari virhettä ei tuosta 2 piikin lisäyksestä tule kuin n. 10 km/h satasen vauhdissa. Ahvenistolle vois huoletta pistää eteen vielä lisäksi -1 piikkiä.

    Kurvit ei tänään oikein kulkeneet, perä lipsui aika pahasti nopeammilla kierroksilla syheröosuudella. Renkailla on ajettu nyt vissiin viisi kertaa radalla, joten paras pito on ilmeisesti jo menetetty. Oisko myös n. 1,5 cm lyhennys takahaarukassa aiheuttanut sen, että reboundia pitäis lisätä. Eli kun haarukka on lyhyempi niin voima on pienempi, jolla pyörän ja kuskin massa painaa kurvissa haarukkaa tiehen. Asiaa voisi testata seuraavalla kerralla. Takasessa saattoi tosin olla aavistus liian vähän painetta, kun ilma ei ollut kaikkein lämpimin. Ainakin tuuli oli aika kylmä.

    Pyörän taittuvuus parani selkeästi, kun takahaarukka lyheni. Nopein kurvi meni huomattavasti helpommin kuin aikaisemmin. kaupungissa pyörä kääntyi kuin kaarnalaiva aallokossa ja motarinopeudessa väistöliikkeet onnistui paljon paremmin kuin ennen. Eli tämä ratastus muutos oli pelkästään plussaa. Jostain kun raaskis ostaa sen pöntön, niin jo olis homma hyvällä mallilla. Niin ja ne oikeat racingjouset ois aika hyvä lisä kanssa.

    Niin juu, keula ei kyllä kevennyt sitten nimekskään *
    No Sky ... menikö alle 1.35:den *..??

    Ny ku sulla on noi ratastuksen kohillaan ja alustakin melkein säädettynä ja et vieläkään raaski ostaa sitä Kybää niin ajattelin vaan ,että oliskohan nyt aika avartaa sitä hengityspuolta hieman.Nakkaa se hormis mäkeen (lue autotallin nurkkaan ) ja vaihda siihen kokoränni . Neuloja ylöspäin ja säätöihin . 4 Trmp jälkeen ero alkuperäiseen nousee selvästi kierrosten myötä . Vääntö kasvaa myös .Ja radallahan ei alle 4 donan juurikaan ajeta ....??? *Ps .Noilla modeilla pitäis sitten se 1.35:nen mennä rikki , jos nyt Ysillä yleensä ajelee ....Ps. Vois sen ilmafilsunkin vaihtaa tiätty *...
    Teoriassa on mennyt monta kertaa rikki. Eikä se oo oikeestaan siitä hengityksestäkään kiinni. Alkaa vaan näin huonolla kuskilla tulemaan katurenkaiden pito vastaan! Jos pistäis pehmeät licksit alle niin toi 1:35 menis kevyesti rikki. Näillä säillä alkaa tommoset 5 kertaa radalla käyneet katurenkaat lipsua aika vietävästi. Toki alustaa pitäs vissiin osata säätää, niin sillä vois saada sitä pitoa riittävästi pari sekuntia parempiin kierrosaikoihin.

    Mutta jos laitetaan alle uudet renkaat, niin kyse on vain kuskista, meneekö se 1:35 rikki. Mulla ei tuu vielä riittävän tasasta tulosta, jotta sais ajettua täydellisiä kierroksia.

    Mutta ehkä suurin ongelma on se että puuttuu se tarvittava kilpailuhenkin Jonkun ysikuskin pitäis mennä heittää ahvenistolle pohjat, niin voisin koittaa rikkoa ne ja silloin tuis yritettyä tosissaan!
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  15. #2145
    Lainaa (Perkele @ Elo. 24 2009,10:29) kirjoitti
    Eli jos pyöräsi on 98-01 välille eli C tai E - malli, niin bolt-on tyyppinen kiinnitys löytyy tuosta.. Johtuu tuon vakioputken rakenteesta siis, sliparia tuohon ei käytännössä ole putken mallin takia.

    Eli vaihtoehtoina on bolttari tai sitten kokoränni.

    Hinnat menee jostain 100€ (käytetty) jonnekin 1300€ luokkaan (uusi kokoränni, esim. Akra tai Yoshi). Noita kokoröörejä saa kyllä käytettynäkin esim. ebaysta jos jaksaa vaikka talven ajan metsästää rauhassa.

    Mulla olis ylimääräisenä Remuksen bolt-on tuohon malliin. Oli omassa joskus pari vuotta sitten paikoillaan pari viikkoa ennen kuin hommasin Yoshimuran TRS:n kokoputken.

    - P

    Edit: eli jos laitat pelkän vaimentimen, niin tuosta katinpoistostasi oli hyötyä hyvinkin. Kokoputkihan eliminoi sitten suorilta tuon kattihässäkän.

    Edit2: <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1998-NINJA-ZX9R-ZX-900-YOSHIMURA-CARBON-FULL-EXHAUST_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2ec0Q

    2em14QQhashZitem5882bc33acQQitemZ380150494124QQptZ MotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories" target="_blank">TUOSTA</a> vähän kärsinyt Akran kokoputkisto, ottanut tosiaan vähän injurea, mutta sais tuosta varmaan pienellä vaivalla hyvän. Hinta ei ainakaan ole noussut kovin pahaksi ja postitkin oli suomeen jotain alle 80$ + tullit voi tulla päälle, mutta jos pysyy kokonaisuudessaan esim. alle 200€ niin ei tule pahat tullit + alvitkaan.
    Pyörä -00.

    Kokoputki olis asiallinen, ebaystä en oo vielä harjotellu tilaamista...

    Vaikuttiko tuo remus positiivisesti muuhunkin kun ääneen?
    Ja mitä sillasella olis hintaa?

    Täytyy varmaan pikamessutella teikäläistä...
  16. #2146
    Lainaa (EdTotal @ Elo. 24 2009,11:12) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Elo. 24 2009,10:29) kirjoitti
    Eli jos pyöräsi on 98-01 välille eli C tai E - malli, niin bolt-on tyyppinen kiinnitys löytyy tuosta.. Johtuu tuon vakioputken rakenteesta siis, sliparia tuohon ei käytännössä ole putken mallin takia.

    Eli vaihtoehtoina on bolttari tai sitten kokoränni.

    Hinnat menee jostain 100€ (käytetty) jonnekin 1300€ luokkaan (uusi kokoränni, esim. Akra tai Yoshi). Noita kokoröörejä saa kyllä käytettynäkin esim. ebaysta jos jaksaa vaikka talven ajan metsästää rauhassa.

    Mulla olis ylimääräisenä Remuksen bolt-on tuohon malliin. Oli omassa joskus pari vuotta sitten paikoillaan pari viikkoa ennen kuin hommasin Yoshimuran TRS:n kokoputken.

    - P

    Edit: eli jos laitat pelkän vaimentimen, niin tuosta katinpoistostasi oli hyötyä hyvinkin. Kokoputkihan eliminoi sitten suorilta tuon kattihässäkän.

    Edit2: <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1998-NINJA-ZX9R-ZX-900-YOSHIMURA-CARBON-FULL-EXHAUST_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2ec0Q


    2em14QQhashZitem5882bc33acQQitemZ380150494124QQptZ MotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories" target="_blank">TUOSTA</a> vähän kärsinyt Akran kokoputkisto, ottanut tosiaan vähän injurea, mutta sais tuosta varmaan pienellä vaivalla hyvän. Hinta ei ainakaan ole noussut kovin pahaksi ja postitkin oli suomeen jotain alle 80$ + tullit voi tulla päälle, mutta jos pysyy kokonaisuudessaan esim. alle 200€ niin ei tule pahat tullit + alvitkaan.
    Pyörä -00.

    Kokoputki olis asiallinen, ebaystä en oo vielä harjotellu tilaamista...

    Vaikuttiko tuo remus positiivisesti muuhunkin kun ääneen?
    Ja mitä sillasella olis hintaa?

    Täytyy varmaan pikamessutella teikäläistä...
    Sait yv:tä.

    - P
  17. #2147
    Laitetaan nyt oikein kuvan kanssa mikä ysissä mättää

    Eli kuvat on kemorasta, lähtösuoran alusta.







    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  18. #2148
    Lainaa (Perkele @ Elo. 24 2009,10:29) kirjoitti
    Eli jos pyöräsi on 98-01 välille eli C tai E - malli, niin bolt-on tyyppinen kiinnitys löytyy tuosta.. Johtuu tuon vakioputken rakenteesta siis, sliparia tuohon ei käytännössä ole putken mallin takia.

    Eli vaihtoehtoina on bolttari tai sitten kokoränni.

    Hinnat menee jostain 100€ (käytetty) jonnekin 1300€ luokkaan (uusi kokoränni, esim. Akra tai Yoshi). Noita kokoröörejä saa kyllä käytettynäkin esim. ebaysta jos jaksaa vaikka talven ajan metsästää rauhassa.

    Mulla olis ylimääräisenä Remuksen bolt-on tuohon malliin. Oli omassa joskus pari vuotta sitten paikoillaan pari viikkoa ennen kuin hommasin Yoshimuran TRS:n kokoputken.

    - P
    Onko tosiaan näin, että 98-01 on vaan bolt on? Mulla on 98 ysi ja siinä on tällä hetkellä josimuran trs slipari. Ja aikasemmin oli devilin, mutta rosvot veivät sen. Oiskohan tuo sitten joku ihme malli, belgiasta kotosin.

    Jep, saas nähä miten muuttuu ysin luonne, ois tossa -1 piikkinen etunen *
    zx-9r
  19. #2149
    Lainaa (esanahka @ Elo. 24 2009,17:15) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Elo. 24 2009,10:29) kirjoitti
    Eli jos pyöräsi on 98-01 välille eli C tai E - malli, niin bolt-on tyyppinen kiinnitys löytyy tuosta.. Johtuu tuon vakioputken rakenteesta siis, sliparia tuohon ei käytännössä ole putken mallin takia.

    Eli vaihtoehtoina on bolttari tai sitten kokoränni.

    Hinnat menee jostain 100€ (käytetty) jonnekin 1300€ luokkaan (uusi kokoränni, esim. Akra tai Yoshi). Noita kokoröörejä saa kyllä käytettynäkin esim. ebaysta jos jaksaa vaikka talven ajan metsästää rauhassa.

    Mulla olis ylimääräisenä Remuksen bolt-on tuohon malliin. Oli omassa joskus pari vuotta sitten paikoillaan pari viikkoa ennen kuin hommasin Yoshimuran TRS:n kokoputken.

    - P
    Onko tosiaan näin, että 98-01 on vaan bolt on? Mulla on 98 ysi ja siinä on tällä hetkellä josimuran trs slipari. Ja aikasemmin oli devilin, mutta rosvot veivät sen. Oiskohan tuo sitten joku ihme malli, belgiasta kotosin.

    Jep, saas nähä miten muuttuu ysin luonne, ois tossa -1 piikkinen etunen *
    Suosittelen laittaan taakse sen +3 samalla kertaa. Jos +2 lisäs mulla (-01) mittariheittoa satkun tietämillä n. 10 km/h, niin joku 23 km/h satasen vauhdissa ei olis vielä paha. Kiskois varmaan kolmosella sopivasti kahteen markkaan ja aika rivakasti, Keulaa keventäen
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  20. #2150
    Lainaa (esanahka @ Elo. 24 2009,17:15) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Elo. 24 2009,10:29) kirjoitti
    Eli jos pyöräsi on 98-01 välille eli C tai E - malli, niin bolt-on tyyppinen kiinnitys löytyy tuosta.. Johtuu tuon vakioputken rakenteesta siis, sliparia tuohon ei käytännössä ole putken mallin takia.

    Eli vaihtoehtoina on bolttari tai sitten kokoränni.

    Hinnat menee jostain 100€ (käytetty) jonnekin 1300€ luokkaan (uusi kokoränni, esim. Akra tai Yoshi). Noita kokoröörejä saa kyllä käytettynäkin esim. ebaysta jos jaksaa vaikka talven ajan metsästää rauhassa.

    Mulla olis ylimääräisenä Remuksen bolt-on tuohon malliin. Oli omassa joskus pari vuotta sitten paikoillaan pari viikkoa ennen kuin hommasin Yoshimuran TRS:n kokoputken.

    - P
    Onko tosiaan näin, että 98-01 on vaan bolt on? Mulla on 98 ysi ja siinä on tällä hetkellä josimuran trs slipari. Ja aikasemmin oli devilin, mutta rosvot veivät sen. Oiskohan tuo sitten joku ihme malli, belgiasta kotosin.

    Jep, saas nähä miten muuttuu ysin luonne, ois tossa -1 piikkinen etunen *
    <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/00-KAWASAKI-ZX9R-EXHAUST-ZX9-R-ZX-9_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhash Zitem5



    63489f65dQQitemZ370248644189QQptZMotorcyclesQ5fPar tsQ5fAccessories" target="_blank">Koska vakioputki</a> on tuon mallinen, niin tuohon on vähän hankala ns. sliparityyppistä ratkaisua tehdä. Pitäisi olla julmetun pitkä väliputki mikä ns. sliparikiinnitteisissä on, väliputki siis, ei niin julmetun pitkä (olipa taas selkeästi selitetty). Edit: eiku perskeles, eihän tuohon tosiaan pysty tekemään, koska muistaakseni vakioputki on yhtä palaa käyrästöltä tuonne vaimentimelle saakka?

    Semmoisia oon nähnyt, että joillain on ollut ostaessa valmiiksi jonkin toisen osapuolen valmistama käyrästö + väliputki ja noihinhan saa sitten vaihtelevalla menestyksellä myös eri merkkisiä slipareita helpohkosti kiinni.

    98-01 malleihin, esim. jos katsoo Yoshin tai vastaavan valikoimia, ovat aina bolt-on tyyppisiä, tai sitten kokorööri jotka ovat aina ns. sliparityyppisiä ratkaisuita.

    - P

    edit: <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VIPER-ROUND-BOLT-ON-EXHAUST-KAWASAKI-ZX9R-ZX-9R-98-99_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2ec0

    Q2em14QQhashZitem56344cd99eQQitemZ370244639134QQpt ZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories" target="_blank">Bolttari</a>, <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/YOSHIMURA-RS-3-BOLT-ON-EXHAUST-00-01-KAWASAKI-ZX9R_W0QQitemZ390076065639QQcmdZViewItemQQpt


    ZMotorcycles_Parts_Accessories?hash=item5ad2586767 &_trksid=p4506.c0.m245" target="_blank">toinen</a>, <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/03-Kawasaki-ZX9-ZX-9-ZX9r-Jardine-Exhaust-Slip-on_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em


    14QQhashZitem53dc81055dQQitemZ360181728605QQptZMot orcyclesQ5fPartsQ5fAccessories" target="_blank">F-mallissa onkin sitten taas sliparityyppinen</a>, <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Micron-Exhaust-NEW-IN-BOX-No-Resv-98-02-Kawasaki-ZX9R_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2ec0


    Q2em14QQhashZitem56348a96e4QQitemZ370248685284QQpt ZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories" target="_blank">C ja E taas bolttari, merkki taas eri</a>.. eli kyllä se bolt-on tyyppinen on tuossa C:ssä & E:ssä toi kiinnitys.



  21. #2151
    Lainaa (Perkele @ Elo. 24 2009,18:08) kirjoitti
    Lainaa (esanahka @ Elo. 24 2009,17:15) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Elo. 24 2009,10:29) kirjoitti
    Eli jos pyöräsi on 98-01 välille eli C tai E - malli, niin bolt-on tyyppinen kiinnitys löytyy tuosta.. Johtuu tuon vakioputken rakenteesta siis, sliparia tuohon ei käytännössä ole putken mallin takia.

    Eli vaihtoehtoina on bolttari tai sitten kokoränni.

    Hinnat menee jostain 100€ (käytetty) jonnekin 1300€ luokkaan (uusi kokoränni, esim. Akra tai Yoshi). Noita kokoröörejä saa kyllä käytettynäkin esim. ebaysta jos jaksaa vaikka talven ajan metsästää rauhassa.

    Mulla olis ylimääräisenä Remuksen bolt-on tuohon malliin. Oli omassa joskus pari vuotta sitten paikoillaan pari viikkoa ennen kuin hommasin Yoshimuran TRS:n kokoputken.

    - P
    Onko tosiaan näin, että 98-01 on vaan bolt on? Mulla on 98 ysi ja siinä on tällä hetkellä josimuran trs slipari. Ja aikasemmin oli devilin, mutta rosvot veivät sen. Oiskohan tuo sitten joku ihme malli, belgiasta kotosin.

    Jep, saas nähä miten muuttuu ysin luonne, ois tossa -1 piikkinen etunen *
    <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/00-KAWASAKI-ZX9R-EXHAUST-ZX9-R-ZX-9_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhash Zitem5




    63489f65dQQitemZ370248644189QQptZMotorcyclesQ5fPar tsQ5fAccessories" target="_blank">Koska vakioputki</a> on tuon mallinen, niin tuohon on vähän hankala ns. sliparityyppistä ratkaisua tehdä. Pitäisi olla julmetun pitkä väliputki mikä ns. sliparikiinnitteisissä on, väliputki siis, ei niin julmetun pitkä (olipa taas selkeästi selitetty). Edit: eiku perskeles, eihän tuohon tosiaan pysty tekemään, koska muistaakseni vakioputki on yhtä palaa käyrästöltä tuonne vaimentimelle saakka?

    Semmoisia oon nähnyt, että joillain on ollut ostaessa valmiiksi jonkin toisen osapuolen valmistama käyrästö + väliputki ja noihinhan saa sitten vaihtelevalla menestyksellä myös eri merkkisiä slipareita helpohkosti kiinni.

    98-01 malleihin, esim. jos katsoo Yoshin tai vastaavan valikoimia, ovat aina bolt-on tyyppisiä, tai sitten kokorööri jotka ovat aina ns. sliparityyppisiä ratkaisuita.

    - P

    edit: <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VIPER-ROUND-BOLT-ON-EXHAUST-KAWASAKI-ZX9R-ZX-9R-98-99_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2ec0


    Q2em14QQhashZitem56344cd99eQQitemZ370244639134QQpt ZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories" target="_blank">Bolttari</a>, <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/YOSHIMURA-RS-3-BOLT-ON-EXHAUST-00-01-KAWASAKI-ZX9R_W0QQitemZ390076065639QQcmdZViewItemQQpt



    ZMotorcycles_Parts_Accessories?hash=item5ad2586767 &_trksid=p4506.c0.m245" target="_blank">toinen</a>, <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/03-Kawasaki-ZX9-ZX-9-ZX9r-Jardine-Exhaust-Slip-on_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em



    14QQhashZitem53dc81055dQQitemZ360181728605QQptZMot orcyclesQ5fPartsQ5fAccessories" target="_blank">F-mallissa onkin sitten taas sliparityyppinen</a>, <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Micron-Exhaust-NEW-IN-BOX-No-Resv-98-02-Kawasaki-ZX9R_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2ec0



    Q2em14QQhashZitem56348a96e4QQitemZ370248685284QQpt ZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories" target="_blank">C ja E taas bolttari, merkki taas eri</a>.. eli kyllä se bolt-on tyyppinen on tuossa C:ssä & E:ssä toi kiinnitys.
    Jep, niin se varmaan on sit Oiskohan tuohon sitten vaihdettu toi alkukäyrästö? alkukäyrästö loppuu juuri tuonne alas(sinne oikean alakatteen alle) Vai onko tuo sitten koko ränni?

    Huh, ompas tiukkaan tuo eturattaan mutteri! Kohta pari tuntii liotellu crc:tä väliin eikä irtoo sitten millään :/ Joutuu varmaa johki pajalle viemään ton.
    zx-9r
  22. #2152
    Lainaa (esanahka @ Elo. 24 2009,18:40) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Elo. 24 2009,18:08) kirjoitti
    Lainaa (esanahka @ Elo. 24 2009,17:15) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Elo. 24 2009,10:29) kirjoitti
    Eli jos pyöräsi on 98-01 välille eli C tai E - malli, niin bolt-on tyyppinen kiinnitys löytyy tuosta.. Johtuu tuon vakioputken rakenteesta siis, sliparia tuohon ei käytännössä ole putken mallin takia.

    Eli vaihtoehtoina on bolttari tai sitten kokoränni.

    Hinnat menee jostain 100€ (käytetty) jonnekin 1300€ luokkaan (uusi kokoränni, esim. Akra tai Yoshi). Noita kokoröörejä saa kyllä käytettynäkin esim. ebaysta jos jaksaa vaikka talven ajan metsästää rauhassa.

    Mulla olis ylimääräisenä Remuksen bolt-on tuohon malliin. Oli omassa joskus pari vuotta sitten paikoillaan pari viikkoa ennen kuin hommasin Yoshimuran TRS:n kokoputken.

    - P
    Onko tosiaan näin, että 98-01 on vaan bolt on? Mulla on 98 ysi ja siinä on tällä hetkellä josimuran trs slipari. Ja aikasemmin oli devilin, mutta rosvot veivät sen. Oiskohan tuo sitten joku ihme malli, belgiasta kotosin.

    Jep, saas nähä miten muuttuu ysin luonne, ois tossa -1 piikkinen etunen *
    <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/00-KAWASAKI-ZX9R-EXHAUST-ZX9-R-ZX-9_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em14QQhash Zitem5





    63489f65dQQitemZ370248644189QQptZMotorcyclesQ5fPar tsQ5fAccessories" target="_blank">Koska vakioputki</a> on tuon mallinen, niin tuohon on vähän hankala ns. sliparityyppistä ratkaisua tehdä. Pitäisi olla julmetun pitkä väliputki mikä ns. sliparikiinnitteisissä on, väliputki siis, ei niin julmetun pitkä (olipa taas selkeästi selitetty). Edit: eiku perskeles, eihän tuohon tosiaan pysty tekemään, koska muistaakseni vakioputki on yhtä palaa käyrästöltä tuonne vaimentimelle saakka?

    Semmoisia oon nähnyt, että joillain on ollut ostaessa valmiiksi jonkin toisen osapuolen valmistama käyrästö + väliputki ja noihinhan saa sitten vaihtelevalla menestyksellä myös eri merkkisiä slipareita helpohkosti kiinni.

    98-01 malleihin, esim. jos katsoo Yoshin tai vastaavan valikoimia, ovat aina bolt-on tyyppisiä, tai sitten kokorööri jotka ovat aina ns. sliparityyppisiä ratkaisuita.

    - P

    edit: <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VIPER-ROUND-BOLT-ON-EXHAUST-KAWASAKI-ZX9R-ZX-9R-98-99_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2ec0



    Q2em14QQhashZitem56344cd99eQQitemZ370244639134QQpt ZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories" target="_blank">Bolttari</a>, <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/YOSHIMURA-RS-3-BOLT-ON-EXHAUST-00-01-KAWASAKI-ZX9R_W0QQitemZ390076065639QQcmdZViewItemQQpt




    ZMotorcycles_Parts_Accessories?hash=item5ad2586767 &_trksid=p4506.c0.m245" target="_blank">toinen</a>, <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/03-Kawasaki-ZX9-ZX-9-ZX9r-Jardine-Exhaust-Slip-on_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em




    14QQhashZitem53dc81055dQQitemZ360181728605QQptZMot orcyclesQ5fPartsQ5fAccessories" target="_blank">F-mallissa onkin sitten taas sliparityyppinen</a>, <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Micron-Exhaust-NEW-IN-BOX-No-Resv-98-02-Kawasaki-ZX9R_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2ec0




    Q2em14QQhashZitem56348a96e4QQitemZ370248685284QQpt ZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories" target="_blank">C ja E taas bolttari, merkki taas eri</a>.. eli kyllä se bolt-on tyyppinen on tuossa C:ssä & E:ssä toi kiinnitys.
    Jep, niin se varmaan on sit Oiskohan tuohon sitten vaihdettu toi alkukäyrästö? alkukäyrästö loppuu juuri tuonne alas(sinne oikean alakatteen alle) Vai onko tuo sitten koko ränni?

    Huh, ompas tiukkaan tuo eturattaan mutteri! Kohta pari tuntii liotellu crc:tä väliin eikä irtoo sitten millään :/ Joutuu varmaa johki pajalle viemään ton.
    Lähtee se irti, kun näyttää jotain puolentoistametrin jatkovartta samalla kun 100kg kaveri seisoo takajarrun päällä

    Ja joskus vielä hirvee paukahdus kaupanpäälle, että saat jarrutusjälet alkkareihin vaikkei sieltä mitään hajoakaan.

    - P
  23. #2153
    Lainaa (sky @ Elo. 24 2009,17:42) kirjoitti
    Lainaa (esanahka @ Elo. 24 2009,17:15) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Elo. 24 2009,10:29) kirjoitti
    Eli jos pyöräsi on 98-01 välille eli C tai E - malli, niin bolt-on tyyppinen kiinnitys löytyy tuosta.. Johtuu tuon vakioputken rakenteesta siis, sliparia tuohon ei käytännössä ole putken mallin takia.

    Eli vaihtoehtoina on bolttari tai sitten kokoränni.

    Hinnat menee jostain 100€ (käytetty) jonnekin 1300€ luokkaan (uusi kokoränni, esim. Akra tai Yoshi). Noita kokoröörejä saa kyllä käytettynäkin esim. ebaysta jos jaksaa vaikka talven ajan metsästää rauhassa.

    Mulla olis ylimääräisenä Remuksen bolt-on tuohon malliin. Oli omassa joskus pari vuotta sitten paikoillaan pari viikkoa ennen kuin hommasin Yoshimuran TRS:n kokoputken.

    - P
    Onko tosiaan näin, että 98-01 on vaan bolt on? Mulla on 98 ysi ja siinä on tällä hetkellä josimuran trs slipari. Ja aikasemmin oli devilin, mutta rosvot veivät sen. Oiskohan tuo sitten joku ihme malli, belgiasta kotosin.

    Jep, saas nähä miten muuttuu ysin luonne, ois tossa -1 piikkinen etunen *
    Suosittelen laittaan taakse sen +3 samalla kertaa. Jos +2 lisäs mulla (-01) mittariheittoa satkun tietämillä n. 10 km/h, niin joku 23 km/h satasen vauhdissa ei olis vielä paha. Kiskois varmaan kolmosella sopivasti kahteen markkaan ja aika rivakasti, Keulaa keventäen *
    Joo pitää kattoo kuin toi alkaa vinkuu noilla väleillä, jossei pahasti ni voishan tota takaratastakin vaihella isompaan :P
    Paljonkos sulla on kierroksia noilla välityksillä 100:sen vauhdissa?
    zx-9r
  24. #2154
    Täytyy todeta että valot on paremmat kun monessa autossa.

    Onko noi jalkatapit vakiot?
    Ne näkee tästä



  25. #2155
    Lainaa (EdTotal @ Elo. 25 2009,10:13) kirjoitti
    Täytyy todeta että valot on paremmat kun monessa autossa.

    Onko noi jalkatapit vakiot?
    Ne näkee tästä
    Eivät ole .Vakiotapit ovat kumiset.......
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  26. #2156
    Lainaa (Puppe 67 @ Elo. 25 2009,10:25) kirjoitti
    Lainaa (EdTotal @ Elo. 25 2009,10:13) kirjoitti
    Täytyy todeta että valot on paremmat kun monessa autossa.

    Onko noi jalkatapit vakiot?
    Ne näkee tästä
    Eivät ole .Vakiotapit ovat kumiset.......
    Onko taittuvat?

    Nää on kiinteet.



  27. #2157
    Sky:lle vastaus edelliseen väittämään ...

    Vi****tuut siinä mikä mätä , se kaveri ketä oli siinä ekassa kuvassa on jo näköjään tipahtanut kyydistä ....
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  28. #2158
    Lainaa (Puppe 67 @ Elo. 25 2009,10:27) kirjoitti
    Sky:lle *vastaus edelliseen väittämään ...

    Vi****tuut siinä mikä mätä , se kaveri ketä oli siinä ekassa kuvassa on jo näköjään tipahtanut kyydistä ....
    Kiitos v*ttuilusta, se tuotta heti tulosta *

    Uusi kierroennätys syntyi tänään ahvenistolla: 1:34´6 *

    Pyörän modaukset:

    -metalliset jarrupunosletkut edessä
    -perää nostettu prikkojen avulla
    -Takajousi vaihdettu progressiiviseen jouseen
    -etuputkia nostettu 4 mm
    -taakse lisätty +1 piikki rattaaseen
    -taakse vaihdettu 55 profiilin rengas

    Eli näillä mennään *

    Seuraava tavote ensikesälle ois näillä eväillä 1:34 rikki ja jos lisätään viritysastetta niin sitten 1:33 rikki.

    Viimekaudesta tulos on parantunut 6,7 sekuntia. Viimekaudella ajoin vissiin jonkun 800 km ahvenistolla. Tällä kaudella taitaa olla jo yli 1200 km ahvenistolla.

    Ja vähän pientä yleistä v*ttuilua: Myydään suomen nopein ysiärrä!!! Jos on erimieltä, niin ei muuta ku todistamaan asian laita ahvenistolle.... *

    Ps. Tosi kuski mitään jalkatappien siirtosarjaa tartte. Alla kuva miltä näytti ajokengänkärjet ennätystehtailun jälkeen. *




    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  29. #2159
    Tervehdys!
    Pyörää oon kovasti ollut hankkimassa, 9R yhtenä vaihtoehtona.

    Ajatuksena olisi kysellä mitä olisi tärkeä osata katsoa sellaisesta jos/kun sopiva löytyisi l. onko niissä mitään tyyppivikoja mitä osaisin etsiä?
    Kävin tänään yhtä katselemassa ja kylmiä tyyppejä ottamassa, onko vaihteissa vähän pientä kankeutta tyypillisesti? Kun pyörä oli käynnissä niin ykkönen meni kuin ajatus (tai siis sujuvasti) päälle, samoin kuin takas vapaalle, mut kakkonen vasta kun edestakas samalla heijas, pyörä oli siis käynnissä koko ajan..? Samoin käynnissä ollessaan kuului mielestäni vasemmalta puolelta jokin naputus/naksutus (ei voimakas), mitähän voisi epäillä? Ei mielestäni venttiilivälykset, sen luulisin erottavani mutta mielessä kävi ketjunkiristin, naputteleeko ne yleensäkin? Tietysti jotain ääntä pitääkin vähän kuulua että tietää että käynnissä on.. *
    Jonkinverran olen samanlaisella ajellut ja jäänyt mieleen oikein mieleisenä pyöränä, siksipä innostus olisi ko peliin. Tämä kyseinen yksilö oli oikein kohtuullisilla kilometreillä ja siistin näköinenkin, vm. -99.
    Kiitokset jo etukäteen mielipiteistä ja tiedoista! *
    - Hullu saa olla muttei tyhmä
  30.  
  31. #2160
    Osta tuosta em suomen nopein ysi. On vuosimalliltaan -01 ja ajettu joku 38 tkm. Toinen kylki on menossa uusiks vakuutuksesta. Eli siihen tulee uutta osaa, sivukate, etukate, peili, vilkku, laturinkoppa ja tankki maalataaan uudestaan. Eli pelihän on kuin uusi * Ja kaato ei tapahtunut edes radalla ja kovassa vauhdissa ja sen jälkeen on ajettu vissiin 4-5 tkm, eikä kone ole edes levinnyt



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Sivu: 72 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2262707172737482 ... ViimeinenViimeinen