Toisaaltaan se on jo saavutus, jos saa vakioysin 1800m matkalla rajoittimelle kutosella. Epäilen että ei onnistu vakioväleillä(EdTotal @ Heinä. 12 2009,20:25) kirjoitti
![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Kannattaahan se nyt eka harjotella(EdTotal @ Heinä. 12 2009,20:25) kirjoitti
Sit voit sanoa et riipasin ton ysin vartilla n.10s ja satkuun kiihdytys tapahtuu alle2.7s(mikä vissiin on joskus vakio ysillä vedetty) väitän et siinä vaiheessa voipi sanoa et osaa ns.lähteä pyörällä...
paskapuhetta mutta otan sen silti...
Ja kun nykyään on tarjolla vielä ilmaisia kiihdytys ohjelmia kehittyneimpiin nokian kännyköihin,niin voi ruveta testaileen kiihdytyksiä vaikka joka päivä. * *Ja tämä löytyy os. *www.racechrono.com . * Itse latasin tuon ja on aivan lostava ohjelma, ja vielä ilmainen.
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Kai oot huomioinut, että virhemarginaali on aika suuri 0-100 km/h lähdöissä ja vielä martin matkallakin. 1 hz gps:llä ei tarvi harkitakkaan ja 5 hz gps riittäneen tämmöselle ei harrastajalle. Ja jos mittaa lähtöjä niin silloin pitäis olla kaveri lähettämässä matkaan, jotta homma ois todellinen.(ysi-ärrä @ Heinä. 13 2009,09:01) kirjoitti
![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Niin no saahan siinä faktaa läettämisestä se on totta..(pepper @ Heinä. 12 2009,23:02) kirjoitti
Joo ,on virhemarginaalit huomioitu. Ja lähinnä ihtiä kiinnostaa tuo mailin huippunopeus juttu ku varttimaili. Mut mukavahan se on kiihdytellä 0,000sek reaktioilla(sky @ Heinä. 13 2009,11:43) kirjoitti
![]()
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Juu kai se on nyt uskottava, että tuo delvacci on sitten ihan hyvää oikeasti. Nyt pari tankillista delvaceilla takana ja kytkimen reistailut on menneen talven juttuja. Aika käsittämätöntä kylläJoten ehkäpä tuo motti vielä tän kesän ajelut kestää.
zx-9r
^Delvac rulettaa![]()
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Ois ainakin uudempiin 9R:iin (2002->) sopiva takateline varastossa käyttämättömänä jos jollakin on tarvetta saada tavaraa mukaan reissuun. Tukeva ja uudenveroinen Hepco&Becker merkkinen.
Uuden hinta Sakasassa taitaa olla tuolla 140e paikkeilla joten oisko puolet tuosta sumamsta sopiva? tai saa tarjotakin jotain
Varmaan saa kiinnitettyä myös takaboksin aluslevyn kera. Itsellä ei ole ollut käytössä muuta kun kerran sovitettu mutta joku jolla on ollut, voisi vaikka valaista lisää? kyseessä tuollainen kapistus --> Teline
Kawasaki ZX-9R
Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Suzuki GSF-1200 Bandit
Laitoin ysiärrään uudet Dunlop Sportmaxit vanhojen kivikovien ja epätasaisesti kuluneiden renkaitten tilalle. Taakse tuli 190/50 ja eteen normi 120/70. Samalla tuli vaihdettua uudet ketjut ja rattaat kun vanhoissa ketjuissa rupesi lenkit jumittamaan. Kun kerta remonttia rupesin tekemään niin samalla pesin ja rasvasin takahaarukan linkkujen laakerit ja vaihdoin öljyt ja suodattimen. Ajattelin tällä kertaa kokeilla Hondan puolisynteettistä öljyä. Kaiken kaikkiaan homma kyllä kannatti, ajettavuus muuttui aika radikaalisti(ihmekkös tuo!) Nyt jos vielä kerkeäisi radalle joku päivä kokeilemaan...![]()
ZX-9R -99
Moro pistin yv:tä!!!(Perkele @ Kesä. 02 2009,21:54) kirjoitti
![]()
ZX-9R -99
Hittolainen, mitattiin melu kawasta ja näytti reilut 102 db 5500 kierroksilla. Pitää vissiin kehitellä joku db-killeri jos meinaa motoparkkiin.
ZX-9R -99
Terve, yv luettu eilen en vaan kerennyt vastailemaan. Loppu just kesälomat ja töissä ihan hemmetinmoinen kiire, joten ei vaan oo ehtinyt. Pyrin huomenna vastaileen sulle yv:llä.. sorry että on kestänyt.(-KoSSu- @ Heinä. 20 2009,16:04) kirjoitti
- P
No hätä! Tässä itekki kohta lomille lähdössä...
ZX-9R -99
Kukas teistä on se maalari, joka oli parkeerannut vanhemman ysinsä Elopellontielle joensuussa?![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Itse itselleni vastaten. Takaiskari huollettu Fixtremessä Tampereella. Eli 1998 mallin takaiskarin voi ainakin huollattaa. Takaiskari oli heittänyt kaikki öljyt pihalle. Kumma ku pomppiki niin perkuleesti. Pyörälläni ajettu yli 80 000km. Nyt toimii kuin uus. Makia ajella.(riekha01 @ Heinä. 10 2009,09:13) kirjoitti
Hintaa kerty alle laitettuna 178€ (irroitus, paikalleenlaitto, stefat, öljyt, huolto). Palvelu hyvää.
Joo-o, tulipa käytyä motoparkissa. Meni vaan homma sikäli perseelleen että pystyin kaatamaan pyörän jo heti siinä varikkoalueella kun olin ottamassa sitä auton kyydistä pois. Tuloksena oikea sivukate halki ja muita katteita naarmuilla, jalkatapin/jarrupolkimen kiinnike poikki, oikea tanko ja jarrukahva vääntynyt sekä äänenvaimentimessa naarmut. Kohtalainen vitutus iski heti alkuun. Aikani kirottuani päätin kuitenkin että kun sinne asti on ajettu niin pitäähän se radallekin päästä joten eikun porakonetta kehiin ja patentilla jalkatappi jotenkin kiinni, katteisiin ilmastointiteippiä ja jarrukahvaa murjoin vähän eri asentoon. Ajelin sit koko päivän ilman takajarrua. Kyllä vaan harmittaa vieläkin...
ps. jos jollain on ylimääräisenä noita osia niin saa tarjota!
ZX-9R -99
Juu olen ostamassa 95 vuoden 9R:ää niin mitä ptäisi tsekata ensiksi? kävin koeajamassa ja vaikutti suht hyvältä, hieman jäykät vaihteet, tai sitten totuin vain hondan vaihteisiin..
Tero Eskelinen
Tarkista ainakin takaiskarin kunto!(FireBladeESE @ Heinä. 26 2009,13:09) kirjoitti
No jos se maksaa 170e töineen päivineen niin sen voi ostaa vaikka uuden(riekha01 @ Heinä. 26 2009,13:52) kirjoitti
Ei varmaan siihen kaadu jos muuten pyörä ok?
Perustsekkaukset, eli kulutusosien kunto...(FireBladeESE @ Heinä. 26 2009,13:09) kirjoitti
paskapuhetta mutta otan sen silti...
Minäkin laitoin Sportmaxit alle. Tuntuu aika hyvältä kompromissilta. Pitoa löytyy ja ohjautuvuus kunnossa. Kestoa näyttäisi 1.5tkm ajon jälkeen, mitalla arvioiden 6-6.5 tkm. Ihan hyvä kesto verrattuna pehmeään ratakumiin verrattuna. Pysyy hyvin pyöreänä, kunhan paineet on kohdallaan.(MakeK @ Heinä. 19 2009,20:28) kirjoitti
En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.
Ray Of Darkness
Jäykät vaihteet on ominaisuus, ei vika. Jos kuitenkin vaihtaa nätisti, eikä rusahtele, niin homma on kunnossa.(FireBladeESE @ Heinä. 26 2009,13:09) kirjoitti
Öljyn valinnalla voi kuitenkin vaikuttaa tuohon polkimen jäykkyyteen...
En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.
Ray Of Darkness
no ehkä pienoinen rusahdus kuuluu tai sit oon vaan vainoharhanen uuden merkin allamistäs sais tietoo noista huoltoväleistä mitä ja koska pitäis tehdä? koska nokkaketju ja kiristin? jnejne...
ja onks toi luotettava rassi ettei laukee het kättelyssä?
meneeks niitä kansipahveja tässä koneessa? lämmöt oli ainaki koeajolla niinku piti, kaupungissa hieman korkeempi kuin motarilla
kuulukos kaasukahvan olla jäykkä vai olisko vaan tangon painot veivattu liian tiukalle.. helkkarin hyvä ja ketterä oli ajaa.. koneeseen kai tartteis ölpitkin vaihtaa, mitäs laittais?
![]()
Tero Eskelinen
Hei! Täälläkin yksi uusi ysiärräkuski.
Ostin toissapäivänä vm. 95 ysiärrän. Ensimmäinen pyörä, ja ihan kivastihan siitä tuntuu paukkuja löytyvän.
Minkähänlainen homma tuohon on vaihtaa nokkaketjun kiristin yms...? Kun tuntuu että tuo vähän rallattaa kylmänä. Vai kuuluuko kasawikojen ominaisuuksiin?![]()
Mitä luultavimmin ei ole nokkaketju, joka rallattaa vaan laturin ketju. Kyseinen kuminauha sijaitsee kytkimen takana, joten jos ääni tuntuu tulevan sieltäpäin, syyllinen on löytynyt. Itselläni ainakin tuo pitää reilusti enemmän ääntä kuin itse nokkaketju.
Tuolla ketjulla on automaatti- sekä manuaalikiristin. Ketjua voi siis kiristää manuaalisesti, mutta vaatii kytkinpakan irroituksen.
Z750 --> ZX-9R --> ZX-6R
Okei. Pitääpä tuossa päivällä tsekkailla.(Oka @ Heinä. 27 2009,01:11) kirjoitti
onko siitä haittaa kovinkin, jos se laturin ketju on löysällä?
Pitää pistää tänää kuva tuosta putkistosta tänne, niin saatte veikkailla minkä merkkinen se on ku itellä ei ole tietoa.
Joo, ihan hyvältä vaikuttaisi nuo kumit. Jotenkin jännästi reunoilta kulahti nuo renkaat kun kävin radalla kurvailemassa ja keskeltä on kuin uudet(TiJuKo @ Heinä. 26 2009,21:45) kirjoitti
![]()
Edessä on jopa muutama "karva" vielä tallessa keskikohdalla, mikä tuntuu kyllä aika uskomattomalta.
ZX-9R -99