Sivu: 61 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1151596061626371 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1801:stä 1830:een 3312:sta
  1. #1801
    Tjeps, lisää tullut kilsoja ja eipä tuo tosiaan ihan kolmosella (kuten aiemmin mainittua) ihan kuitenkaan tyhjää lyönyt.

    Jostain syystä ei tykännyt ilmeisesti uudet kytkinlevyt sisäänajoöljyistä ja sisäänajon jälkeen kun vaihtoi uudet öljyt, eri merkkiä olevat öljyt sisään, niin loppui kiekkojen hirveellä tahdilla nouseminen 2:lla & 3:lla siihen

    Noh, ihan hyvältä vaikuttaa silti eli ainakaan huonompaan suuntaan ei menty.

    Eipä muutakuin lisää

    Mites on porukalla kilsoja kertynyt tähän mennessä? Vieläkös jotkut pakertavat pärrän parissa vai jokohan kaikki on liikenteessä?

    - P
  2. #1802
    Lainaa (Perkele @ Touko. 19 2009,22:38) kirjoitti
    Palasäätöiset venttiilit C:stä lähtien. Eli "koneisto" on sama.. kaikissa näissä (C, E & F) eroina on vain hieman erimalliset nokat. C:ssä muistaakseni jyrkempi imupuoli ja näitä voi käyttää myös muissakin malleissa (wink wink)..

    Jos haluaa ylärekkariin lisää jerkkua, niin C:stä imupuolen nokat esim. E:n pakopuolelle ja sitten vielä jostain heittokelloa & astekiekkoa hommaamaan ja säätämään kohdilleen.

    Alhaalta häviää ja ylös tulee tavaraa.

    - P

    Edit: ja tosiaan tuo linkitetty ohje ei päde B-malliin, siinä on keinut, kuten ylempänäkin mainittua..
    Onko sulla tarkempaa tietoa että millasia eroja on nokissa noiden C, E ja F mallien välillä,
    onko esimerkiksi nosto sama mutta eroa duraatiossa tms?
    Silleen vain kiinnostaa kun itselläni on C-mallin (1998) nokat Zetassa.
    ZH2 2020
  3. #1803
    Hölmö kysymys tähän väliin. Mitä hintoja ottavat normaalisti venttiilien säädöstä ja mitä kaikkea siinä yhteydessä pitää tehdä? Kyseessä vm03 ysi.

    Ex -KTM 790 Adventure R
    Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki zx-9r-
  4. #1804
    Lainaa (Kw@@kku @ Touko. 20 2009,12:18) kirjoitti
    Hölmö kysymys tähän väliin. Mitä hintoja ottavat normaalisti venttiilien säädöstä ja mitä kaikkea siinä yhteydessä pitää tehdä? Kyseessä vm03 ysi.
    Soittelemalla oman alueen huoltoliikkeisiin saannee varmasti parhaimman kuvan huoltojen hinnoista.

    Kuvittelisin, että F mallin ysin kansi on aika samannäköinen kuin oman 01 E mallini josta on jotain kokemusta. Eli säätöjä tehdessä nokat joutuu irroittamaan. Siihen liittyy sitten tietenkin tankin, katteiden, tielläolevien muiden heebelien poispurkamisen, välysten mittaus, nokat irti (nokkaketjun säädin irti ja nokkaketju hetkeksi sivuun), säätöpalojen paksuuden mittaaminen, oikeankokoisten latien metsästys ja kaiken niputus.

    Jos huoltoliike ottaa ~60 €/h niin kyllähän tuosta jotain joutuu maksamaan.

    Selviäisköhän esim. 400 eurolla jos pelkän säädön teettää? Jollain varmaan lähempiä kokemuksia. Ajattelen, että työssä noin 6h vierähtää (ammattimekatsu selvinnee ehkä nopeamminkin..)
    "When you're pushed, killing is as easy as breathing" - John Rambo

    ZX-9R vm. 2001
  5. #1805
    tänään 1:37,7 ahvenistolla. Siihen se tuloksen teko sitten pysähty täysin. Ei ollut vika siinä ettei ysi ois kulkenut tai ettei pitoa olis riittänyt. rupeaa olemaan vaan sen verran kovaa työtä kuljettaa raskasta ysiä alle 1:40 että ei vaan kuski jaksanut kunnolla roikkua.

    Se täytyy todeta, että ajokengät alkaa olla aika tohjona ja samoin myös rappien kumit, joten jalat ei tahdo pysyä enään tapeilla, niin siihen kuluu paljon ylimääräistä energiaa. Ei kellään sattuis lojumaan nurkissa ylimääräisiä racing tappeja E-mallin ysiin? Pakko se on vaan investoida uusiin, ei noi tulokset muuten parane.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  6. #1806
    Lainaa (Red5 @ Touko. 20 2009,13:24) kirjoitti
    Lainaa (Kw@@kku @ Touko. 20 2009,12:18) kirjoitti
    Hölmö kysymys tähän väliin. Mitä hintoja ottavat normaalisti venttiilien säädöstä ja mitä kaikkea siinä yhteydessä pitää tehdä? Kyseessä vm03 ysi.
    Soittelemalla oman alueen huoltoliikkeisiin saannee varmasti parhaimman kuvan huoltojen hinnoista.

    Kuvittelisin, että F mallin ysin kansi on aika samannäköinen kuin oman 01 E mallini josta on jotain kokemusta. Eli säätöjä tehdessä nokat joutuu irroittamaan. Siihen liittyy sitten tietenkin tankin, katteiden, tielläolevien muiden heebelien poispurkamisen, välysten mittaus, nokat irti (nokkaketjun säädin irti ja nokkaketju hetkeksi sivuun), säätöpalojen paksuuden mittaaminen, oikeankokoisten latien metsästys ja kaiken niputus.

    Jos huoltoliike ottaa ~60 €/h niin kyllähän tuosta jotain joutuu maksamaan.

    Selviäisköhän esim. 400 eurolla jos pelkän säädön teettää? Jollain varmaan lähempiä kokemuksia. Ajattelen, että työssä noin 6h vierähtää (ammattimekatsu selvinnee ehkä nopeamminkin..)
    Joo kyllä ensin soitinkin liikkeisiin ja kysyin hintaa. Siksi täältä kysyinkin, että mitä hintoja olette maksanut huollosta. Liikkeessä sanoivat pelkästään venttiilin säädölle hintaa 400-450 + muut työt. Tätä siis ajattelin, mitä ne muut on? Siihen en saanut tarkempaa vastausta liikkeeltä. Tuntui vain äkkiseltään kalliilta pelkästä säädöstä. No mikäpä se ilmaista olisi. Kawa vaan huoltoon.

    Ex -KTM 790 Adventure R
    Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki zx-9r-
  7. #1807
    Lainaa (Attitude @ Touko. 20 2009,09:46) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Touko. 19 2009,22:38) kirjoitti
    Palasäätöiset venttiilit C:stä lähtien. Eli "koneisto" on sama.. kaikissa näissä (C, E & F) eroina on vain hieman erimalliset nokat. C:ssä muistaakseni jyrkempi imupuoli ja näitä voi käyttää myös muissakin malleissa (wink wink)..

    Jos haluaa ylärekkariin lisää jerkkua, niin C:stä imupuolen nokat esim. E:n pakopuolelle ja sitten vielä jostain heittokelloa & astekiekkoa hommaamaan ja säätämään kohdilleen.

    Alhaalta häviää ja ylös tulee tavaraa.

    - P

    Edit: ja tosiaan tuo linkitetty ohje ei päde B-malliin, siinä on keinut, kuten ylempänäkin mainittua..
    Onko sulla tarkempaa tietoa että millasia eroja on nokissa noiden C, E ja F mallien välillä,
    onko esimerkiksi nosto sama mutta eroa duraatiossa tms?
    Silleen vain kiinnostaa kun itselläni on C-mallin (1998) nokat Zetassa.
    Oon lähös huomisaamusta reissuun ja sunnuntaina takas.. voin katella sitten muutamasta paikasta tarkempia tietoja, en muista oonko bookmarkannut

    jollain ulkomaanvoorumilla noista oli enemmälti juttua ja c:ssä kehuivat "kireimmäksi".. siitä en taas tiedä, että onko ero noston kestossa vaiko missä..

    Tarkistelen asiaa, mutta ihan heti ei kerkee, sry..

    - P
  8. #1808
    Mitähän jos pistäis muzzyn koko rännin ysiinsä. Sitä näyttäis saavan nyt aikasta edullisesti. Mussyn pöntöissä ei tainut olla e-hyväksyntää.



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  9. #1809
    Sky ....racing tappeja ...onks ne jotain speciaaleja vai mitä ne on ..?? Mulla on Ysissä Kymppi Kawan tapit , alumiini sellaiset ja kyllä ne ihan tavallisilta musta näyttävät. Ja vastaus Myzzyyn ... osta puis ja kuka sitä e-hyväksyntää niin kaipaa , jos ei Saksan maalle lähde pärtzäämään .....
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  10. #1810
    Lainaa (Puppe 67 @ Touko. 21 2009,12:14) kirjoitti
    Sky ....racing tappeja ...onks ne jotain speciaaleja vai mitä ne on ..?? *Mulla on Ysissä Kymppi Kawan tapit , alumiini sellaiset ja kyllä ne ihan tavallisilta musta näyttävät. Ja vastaus Myzzyyn ... osta puis ja kuka sitä e-hyväksyntää niin kaipaa , jos ei Saksan maalle lähde pärtzäämään .....
    anteeks, tarkoitan tietysti tuuninki-jalkatappeja Suurin murhe tassa on nykynen pudjetti, eli olen evp. Saanhan toki ansiosidonnaista n. 1100 € /kk netto. Mutta noi rata maksut, huollot, sport-renkaat maksaa sen verran paljon, että tiukilla ollaan pyöräharrastuksen kanssa. Sit kun samaan aikaan pitää kuitenkin ylläpitää perus golffia. Tosin onneks se on kohtuu edullinen auto ylläpitää.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  11. #1811
    Paljonkos nuo jakopäänketjut yleensä kestää kilometrejä, 50tkm alkaa oleen mittarissa ja aika ikävän olosta ääntä pitää. Tietenki ensin vois kokeilla uudella kiristimellä.
  12. #1812
    No ni! Huomenna (ma) tai keskiviikkona ahvenistolle näyttämään kuinka ysit kulkee. Keskiviikko sikäli parempi että sinne pääsee mökäpöntöilläkin
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  13. #1813
    vähän offtopic, mut millä ootte raapinu vanhoja tankkitarroja pois? edellinen omistaja vissii laittanut tuohon jonku vaahtomuovi foam tarran, on varmaan 2cm paksukin. kyllähän se tietysti pehmusteena toimii mut... aika ruma, pitäs saada irti.
    eikä viittis maalia irrottaa samalla jollain jarrucleanerillä....
  14. #1814
    Ihme, jos kyse radalla ajosta niin ysikuskit katoaa tai ovat hiiren hiljaa, jotta kukaan ei huomaisi! Kait täältä nyt sentään joku löytyy, joka lähtis näyttään miltenkä ysillä ajetaan polvi maassa
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  15. #1815
    Kyllä tuolle omallekin ysille on tarkoitus lähteä näyttämään rataa ensi tilassa. Tällä hetkellä vaan opiskelijapudjetti on säästömoodissa, joten pitänee odotella tuonne heinäkuulle. Tietysti ne nahkabyysatkin olis varmaan hyvä ostaa..

    Niin ja se polvipalan kulutus voi vielä näillä puukäsillä ja -jaloilla odotuttaa vielä hetken. Pitäisi vissiin ensin päästä tuosta rataneitsyydestä eroon.
    Z750 --> ZX-9R --> ZX-6R
  16. #1816
    Lainaa (Oka @ Touko. 25 2009,09:40) kirjoitti
    Kyllä tuolle omallekin ysille on tarkoitus lähteä näyttämään rataa ensi tilassa. Tällä hetkellä vaan opiskelijapudjetti on säästömoodissa, joten pitänee odotella tuonne heinäkuulle. Tietysti ne nahkabyysatkin olis varmaan hyvä ostaa..

    Niin ja se polvipalan kulutus voi vielä näillä puukäsillä ja -jaloilla odotuttaa vielä hetken. Pitäisi vissiin ensin päästä tuosta rataneitsyydestä eroon.
    No sittehän sä et tarvi niitä nahkabyysiä muutamaan ajokertaan.

    Ei näkynyt ahvenistolla lisäkseni yhtään ysiä! Selityksiä kyllä löytyy. Tänään oli selkeästi parempi päivä ja oma ennätys jäi 0.3 sekunnin päähän. Ratkasin jalkatappiongelman sillä että kiskoin kumit veke, niin alkoi jalat pysymään tapeilla. Ei ne tosin olleet sen jälkeen kaikkein mielyttävimmäin tuntuiset, mutta kuiteskin mielyttävämmät kuin lipsuvat jalat

    Se on näköjään semmonen juttu, jotta kun radalla mennään ysillä oikeasti lujaa, niin sekä kengän kärjet ja polvipalat osuu maahan. Siitä tietää, että aletaan mennä 1:38 tietämillä olevia aikoja. Vielä ois parantamisen varaa, mutta se vaan tarvii semmosen oikeanlaisen vireen, että mies on tulessa ja silloin mennään. Tänään ois tullut varmaan uus oma kierrosennätys, mutta joku V****N duke kuski ilmestyi peräedellä kurvissa vastaan ja sen tietää että jos joutuu ohittaan, niin silloin jää ennätys tekemättä. Vietävä ku olisivat edes siirtäneet painoa, ajolinjat oli oikein hyvät, mutta äijät istu kuin tatit pyörän päällä, tilaa ei anneta ja kurvista ulostullessa avataan täysillä.



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  17. #1817
    Dodiin, aika sanoa (snif snif) hyvästit ysipärräporukalle.. myin tuossa männä viikonloppuna pyörän pois. Hyvään perheeseen kaveri pääsi, kun sukulainen osti pois.

    Pitää seurailla kuitenkin jutustelua, eli ette te musta kokonaan eroon pääse

    - P
  18. #1818
    Noni! Joko tallista löytyy 10r?

    Ps. Pyörällä on sit varmaan ikuinen takuu



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  19. #1819
    Lainaa (sky @ Touko. 26 2009,22:15) kirjoitti
    Noni! Joko tallista löytyy 10r?

    Ps. Pyörällä on sit varmaan ikuinen takuu *
    En myönnä enkä kiellä pitää vielä vähän tsoomailla tässä, mihin sitä päätys.. tai sitten rupean ajamaan polkupyörällä *

    On tässä jotain virityksiä tosiaan menossa.. pitää ilmoitella sitten joskus tulevaisuudessa.

    - P

    Edit: perävalotakuu siinä on no ei vaan, tietää tarkalleen mitä pyörään on tehty ja sai kohtuullisen hyvän paketin, eli aikalailla vimpan päälle olevan ysin onhan tuota kyllä tullut hierottua.. tuntimääriä en uskalla edes arvioida, paljon niitä kuitenkin on mennyt.



  20. #1820
    juu, ei ollut ratapäivä meikäläisellä, ei sikäli että siihen olisi oikeasti varaakaan...
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  21. #1821
    Katselin tuossa vähän tarkemmin ajotietojani ahenistolla. Radan vaikeimmat kohdat on yllätys yllätys pääsuoralle aukeava nopea osuus, sekä tarunmutkan jarru. Tarun mutkasta näyttäis saavan pois 0.4 s ja pääsuoralle aukevasta nopeasta osuudesta 0.3 s. Näillä tuloksilla menis jo 1:37 rikki komeasti. Nopeasta osuudesta vois saada muutaman kymmenyksen pois kun sais muutaman lisäkaakin ja pistäis jarrut kuntoon.

    Yksikseni täällä höpötän, joutavia jorisen...
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  22. #1822
    Onks kukaan vaihtanut tuohon kuuden männän jarrusydeemiin tiivisteitä? Jos on, niin oliko kova homma?

    Mitehän, löytyiskö tohon parempaa jarrupääsylinteriä? Ainut vaan, et ei taideta oikein suosia noita kuuden männän virityksiä, joten mahtaako neljälle männälle tehty pelittää kuuden männän jarruissa?
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  23. #1823
    Huomasin, että ahvenistolle vapautui rata-aikaa tänään klo 11-15, joten singahdin kärppänä paikalle. Ja siinähän tulikin het pian uus laprecords 1:35,8 *

    Pakkohan sitä on jonkun pitää ysien kunniaa ja mainetta yllä



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  24. #1824
    Mistäköhän löytyis uus/käytetty jalkatappirunko kawasakiin? siis tuo vaihdepolkimen puoleinen, kun napsahti poikki se toinen niistä "sakaroista" millä tulee runkoon kiinni ja nyt ei saa vaihdettua pykälää isommas ku liikkuu koko systeemi. Hienoa jos joku ymmärsi..

    niin ja siis kaatui paikallaan kun oli pehmeä maa ja vähän kallellaan vielä eteenpäin mutta onneksi ei muuta hajonnut/tullut edes jälkiä pyörään.
    -ex- Kawasaki ZX-9R -01
    -ex- Kawasaki ZX-9R -94
    -ex- Yamaha FZR 600 -92
  25. #1825
    Mulla kävi vähän samanlainen homma, se alempi korvake meni viime kesänä poikki...

    Duunissa meidän aluspesialisti veteli sen TIG:illä uudelleen nippuun. Dremelillä loppumuokkaus, hionta, kiillotus ja lakka päälle. Ei uutta häpeä ja tuntuu kestävänkin hyvin.

    Maahantuojalta voi bongailla uusia, "sopivaan" hintaan...
    käytettyjä ei ole oikein tarjolla....



    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.

    Ray Of Darkness
  26. #1826
    Kattelin eilen juu kaikkialta netistä niin ei tahtonnut löytyä paitsi kuussataseen koko toi härpäke et oli tappi+vaihdepoljin vielä siinä mukana mut sekin oli mennyt.. Olisiko tuo käynyt? pitää nyt lähtä kattoo et sais jonkuu näkösen väliaikais ratkasun siihen rakennettuu ku on tollaset kelit ni ei oo mukavaa ku pyörä seisoo tallis..
    -ex- Kawasaki ZX-9R -01
    -ex- Kawasaki ZX-9R -94
    -ex- Yamaha FZR 600 -92
  27. #1827
    Osta uus , kerran se vaan kirpasee ja opettaa samaan rahaan ...Ai niin Ps.... Tziigaa Tuusmotorin sivuilta Jopen rompetori vai mikä se nyt oli .... siell ainakin viime kesänä paljon Ysi kamaa myynnissä ja vielä lähestulkoon uuden veroisia , kun poijaat olivat Ysin purkaneet johonkin ns. ratakäyttöön ...
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  28. #1828
    moro, nyt piti rueta ihan kirjoittelemaan koska kawan laatikko ei tottele. eli ostin omani (vm-03 aj,25tkm) viime vuonna ja siinä oli todella "jäykkä" vaihteisto ja kytkin, se myös paukkui todella lujaa pikku vaihteilla vaihtaessa. no vaihdoin luonnollisesti devakit koneeseen ja pauke ja jäykkyys katosivat sekä kytkin muuttui pehmeäksi ja helpoksi, mutta ongelmaksi jäi välivapaa, eli vitonen tuottaa ongelmia, 5-6 välivapaa eikä kutoselta vitoselle puottaessa aina mene päälle heti vaan hetken päästä paukauksen kera, kyseessä ei ole normaali välivapaa ongelma, esim tänään tulin jarruun kutosella vaihdoin alas ja välivapaa tuli, vaihdoin uudestaan alas ja nelonen meni sisään, eli hyppäsi vitosen yli, myös ylös päin vaihtaessa on hypännyt vitosen yli, nämä ongelmat tulee esille lähinnä kovassa ajossa kierrokset rajoittajan tuntumassa, myös kytkin tuntuisi luistavan hieman viimeiset tuhat kierrosta ennen rajoitinta,
    eli onko laatikko ehditty pilata "oikeilla mp öljyillä" jo näillä kilometreilla vai mikä on vikana
    jeah!
  29. #1829
    Lainaa (tsivqejlil @ Touko. 29 2009,20:16) kirjoitti
    Mistäköhän löytyis uus/käytetty jalkatappirunko kawasakiin? siis tuo vaihdepolkimen puoleinen, kun napsahti poikki se toinen niistä "sakaroista" millä tulee runkoon kiinni ja nyt ei saa vaihdettua pykälää isommas ku liikkuu koko systeemi. Hienoa jos joku ymmärsi..

    niin ja siis kaatui paikallaan kun oli pehmeä maa ja vähän kallellaan vielä eteenpäin mutta onneksi ei muuta hajonnut/tullut edes jälkiä pyörään.
    Suosittelen TiJuKon konstia, eli etit aluhitsarin ja kiikutat kalikan sille. Ei maksa paljoo, nopea korjaus ja taatusti kestää jos hitsarilla on tipppaakaan homma hallussa. Nimim. kokemusta on.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  30.  
  31. #1830
    Lainaa (juka @ Touko. 30 2009,23:15) kirjoitti
    moro, nyt piti rueta ihan kirjoittelemaan koska kawan laatikko ei tottele. eli ostin omani (vm-03 aj,25tkm) viime vuonna ja siinä oli todella "jäykkä" vaihteisto ja kytkin, se myös paukkui todella lujaa pikku vaihteilla vaihtaessa. no vaihdoin luonnollisesti devakit koneeseen ja pauke ja jäykkyys katosivat sekä kytkin muuttui pehmeäksi ja helpoksi, mutta ongelmaksi jäi välivapaa, eli vitonen tuottaa ongelmia, 5-6 välivapaa eikä kutoselta vitoselle puottaessa aina mene päälle heti vaan hetken päästä paukauksen kera, kyseessä ei ole normaali välivapaa ongelma, esim tänään tulin jarruun kutosella vaihdoin alas ja välivapaa tuli, vaihdoin uudestaan alas ja nelonen meni sisään, eli hyppäsi vitosen yli, myös ylös päin vaihtaessa on hypännyt vitosen yli, nämä ongelmat tulee esille lähinnä kovassa ajossa kierrokset rajoittajan tuntumassa, myös kytkin tuntuisi luistavan hieman viimeiset tuhat kierrosta ennen rajoitinta,
    eli onko laatikko ehditty pilata "oikeilla mp öljyillä" jo näillä kilometreilla vai mikä on vikana
    Kyllähän se delvakilla pilalle menee jos öljyillä pilata haluaa Kyllä sen laatikon kuuluu oikeilla öljyillä toimia eikä millään haistavitun diiseli öljyllä...
    paskapuhetta mutta otan sen silti...
Sivu: 61 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1151596061626371 ... ViimeinenViimeinen