Sivu: 60 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1050585960616270110 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1771:stä 1800:een 3312:sta
  1. #1771
    Lainaa (sky @ Huhti. 29 2009,22:18) kirjoitti
    Lainaa (Pesone @ Huhti. 29 2009,16:33) kirjoitti
    mitäs öljyä sky käyttää?
    Castrolin GPS 10W40 oon lähinnä käyttänyt. Ei oo juuri ollut ongelmia, paitsi, että nyt alkoi löytymään välivapaata. Tosin vaihdoin öljyt, joten saas nähdä auttoiko se ongelmaan.
    Välivapaa löyty minullakin ko. öljyllä heti vaihdon jälkeen. 300km ajettua tämä ominaisuus katosi tai sitten vasen jalka tottui hiukan määrätietoisempaan liikkeeseen...
    - ZX9R -
  2. #1772
    Lainaa (Peltsi72 @ Touko. 05 2009,09:06) kirjoitti
    10-40stä näyttää purkissa seisovan, laitettiin eilen emännän er6n samat litkut ja hyvin vörkkii.. tietty sellainen pelon sekainen kammotila tulee kun tietää että nyt kawassa on jotein hondaa
    eipä mitn... ite jouduin ostamaan uuden jarrukahvan, pakko oli laittaa genuine Yamaha R1 kahva...
    - ZX9R -
  3. #1773
    Nyt on koestettu Racetek K3:t ahvenistolla. 1:40 maaginen raja alitettu monta kertaa. Paras kierrosaika oli 1:38,5. RaceChrono ilmoitti optimiajaksi 1:32,8. Eli seuraava tavoite on 1:35 rikki

    Kyllä takasen sai lipsumaan ennen tunnelia olevassa tiukassa oikeassa, kun mentiin äärirajoilla ja mentiin ko kurvissaolevan uran yli. Mutta toisaaltaan on hyvä, että rengas varoittelee, ennenkuin pyöritään voltteja. Ehkä pitäisi säätää ne iskarit oikeaoppisesti. Tähän mennessä olen luottanut perssäätöön. Etusta pehmensin pari kliksua pumpista ja takaisesta vois ottaa pari kliksua pois pumpista. Rebound saa olla ennallaan.

    Kun sen alustan sais säädettyä kohilleen niin sit ei oikein jää kuin kaksi vaihtoehtoa, joko lisää teho tai kisakummit alle. Lisä teholla vois saada sen pari sekkaa pois kierrosajasta. Loppujen lopuksi vois valita kummatkin. Oliko kellään myydä ylimääräisiä vanteita?

    Ps. Ne mokomat mittas savustuspöntön äänet. Tälläkaudella on raja 95 db. Ja mulla ei ollut kuin 92 db:tä Hävettää....



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  4. #1774
    Lainaa (sky @ Touko. 08 2009,21:43) kirjoitti
    Nyt on koestettu Racetek K3:t ahvenistolla. 1:40 maaginen raja alitettu monta kertaa. Paras kierrosaika oli 1:38,5. RaceChrono ilmoitti optimiajaksi 1:32,8. Eli seuraava tavoite on 1:35 rikki :

    Ps. Ne mokomat mittas savustuspöntön äänet. Tälläkaudella on raja 95 db. Ja mulla ei ollut kuin 92 db:tä * * Hävettää....
    Tiukka vaatimus seuraavasta alituksesta ajan suhteen , onnistuuko edes Ysillä ...??? *

    Ps. *Etkö sä Sky ole vieläkään tehnyt sille sun hormilles mitään ....
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  5. #1775
    Lainaa (Puppe 67 @ Touko. 09 2009,20:01) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Touko. 08 2009,21:43) kirjoitti
    Nyt on koestettu Racetek K3:t ahvenistolla. 1:40 maaginen raja alitettu monta kertaa. Paras kierrosaika oli 1:38,5. RaceChrono ilmoitti optimiajaksi 1:32,8. Eli seuraava tavoite on 1:35 rikki :

    Ps. Ne mokomat mittas savustuspöntön äänet. Tälläkaudella on raja 95 db. Ja mulla ei ollut kuin 92 db:tä * * Hävettää....
    Tiukka vaatimus seuraavasta alituksesta ajan suhteen , onnistuuko edes Ysillä ...??? *

    Ps. *Etkö sä Sky ole vieläkään tehnyt sille sun hormilles mitään ....
    Se on kun budjetti on vähissä ja joutuu tämmösillä vanhuksilla ajeleen, niin tahdo enään oikein saada palikoita tämmöiseen redropyörään Ja niiden palikoiden hinnat ovat nousseet mitä vielä saa... *

    Mutta siitähän voidaan tehdä veikkaus, että kumpi menee ensin rikki, 1:35 vaiko ysi!



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  6. #1776
    Laitoin tilaukseen 5 hz:n GPS-palikan. Herkkyyttäkin pitäis tulla lisää. Nyt siis pitäis päästä tarkempiin tuloksiin. Toi 1hz on sen verran vähän että täällä voidaan alkaa kyseleen, että mikä on kierrosajan tarkkuus *

    alle 1:40 ajat oli

    1:39,9
    1:38,7
    1:38,7
    1:38,5

    Eli ehkä noista joku oli oikeastikin alle 1:40



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  7. #1777
    Ihan hyvää aikaa alkaa olemaan ysillä. Onko tietoo, että oisko ahvenistolla yleisiä rataajoja? Kun ollaan menossa tänä vuonna botnialle näillä näkymin kavereitten kanssa niin jää muutes toi ahvenisto väliin tänä kesänä. Ja viime vuonnakin meni ahveniston ajot pilalle sään/liian meluisan putken takia.
    zx-9r
  8. #1778
    Lainaa (esanahka @ Touko. 11 2009,12:13) kirjoitti
    Ihan hyvää aikaa alkaa olemaan ysillä. Onko tietoo, että oisko ahvenistolla yleisiä rataajoja? Kun ollaan menossa tänä vuonna botnialle näillä näkymin kavereitten kanssa niin jää muutes toi ahvenisto väliin tänä kesänä. Ja viime vuonnakin meni ahveniston ajot pilalle sään/liian meluisan putken takia.
    Ahveniston moottorirata:

    Kilpailijoille/ harjoittelijoille tiedoksi
    Keskiviikon kilpa/vapaa harjoittelu järjestetään keskiviikkoisin 9-18. Päivämäärät ovat:
    6.5, 13.5, 20.5, 27.5, 3.6, 10.6. (kesä tauko) 5.8, 12.8, 19.8, 26.8, 2.9, 9.9 ja 16.9.

    Paikalle ovat tervetulleet: moottoripyörät, formulat, autot. Tunti jaetaan kolmeen 20 minuutin jaksoon. MP, formulat, autot. Lisätietoja 0400-817002. Harjoittelun hinta on 60,-€ per ajoneuvo.
    Meluraja keskiviikon harjoittelussa 110 db

    Muulloin aina kun kalenterissa on teksti vapaa. Hinta tällöin 2 h, 30 € ja yli 2 h 40 €. Vapaaharjoituksissa on tänävuonna mökäraja 95 db:tä ja mittaavat nykyisin aina mökän.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  9. #1779
    Lainaa (sky @ Touko. 11 2009,12:34) kirjoitti
    Kilpailijoille/ harjoittelijoille tiedoksi
    Keskiviikon kilpa/vapaa harjoittelu järjestetään keskiviikkoisin 9-18. Päivämäärät ovat:
    6.5, 13.5, 20.5, 27.5, 3.6, 10.6. (kesä tauko) 5.8, 12.8, 19.8, 26.8, 2.9, 9.9 ja 16.9.

    Paikalle ovat tervetulleet: moottoripyörät, formulat, autot. Tunti jaetaan kolmeen 20 minuutin jaksoon. MP, formulat, autot. Lisätietoja 0400-817002. Harjoittelun hinta on 60,-€ per ajoneuvo.
    Meluraja keskiviikon harjoittelussa 110 db
    Onko noissa keskiviikko vuoroissa tosiaankin 110db raja ja voiko sinne tulla ilman sen suurempaa ratakokemusta - vai onko vain rataketuille?
    Tuolla nykyisellä putkella kun ei ole toivoakaan läpäistä 95db rajaa
    ZH2 2020
  10. #1780
    Lainaa (Attitude @ Touko. 11 2009,16:04) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Touko. 11 2009,12:34) kirjoitti
    Kilpailijoille/ harjoittelijoille tiedoksi
    Keskiviikon kilpa/vapaa harjoittelu järjestetään keskiviikkoisin 9-18. Päivämäärät ovat:
    6.5, 13.5, 20.5, 27.5, 3.6, 10.6. (kesä tauko) 5.8, 12.8, 19.8, 26.8, 2.9, 9.9 ja 16.9.

    Paikalle ovat tervetulleet: moottoripyörät, formulat, autot. Tunti jaetaan kolmeen 20 minuutin jaksoon. MP, formulat, autot. Lisätietoja 0400-817002. Harjoittelun hinta on 60,-€ per ajoneuvo.
    Meluraja keskiviikon harjoittelussa 110 db
    Onko noissa keskiviikko vuoroissa tosiaankin 110db raja ja voiko sinne tulla ilman sen suurempaa ratakokemusta - vai onko vain rataketuille?
    Tuolla nykyisellä putkella kun ei ole toivoakaan läpäistä 95db rajaa *
    En osaa sanoa millaista porukka siellä käy keskiviikkoisin. Sen verran kysyin että kuulemma siellä käy ihan katulaillisia pyöriä ajamassa. Mutta onhan siellä ns. vapaavuoroissakin kaiken tasoiset kuskit sekasin. Tosin vapaavuorossakaan ei yleensä ollut kuin 5-7 pyörää radalla, joten siellä mahtuu ajamaan eritasoiset kuskit sekaisin.

    Ajattelin kyllä mennä joku keskiviikko katsomaan minkä tasoista kuskia siellä ajaa. Mee katsoon ja jututtaan porukkaa joku keskiviikko, niin se kertoo tilanteen parhaiten.

    Kyllä se raja on todellakin 110 db. Eiks sun pönttöön saa db-killeriä?



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  11. #1781
    Lainaa (sky @ Touko. 11 2009,16:49) kirjoitti
    Kyllä se raja on todellakin 110 db. Eiks sun pönttöön saa db-killeriä?
    Killeri löytyy kyllä mutta äänimaailma muuttui pikkaisen sen jälkeen kun kannu lyheni kolmanneksella
    ZH2 2020
  12. #1782
    Lainaa (sky @ Touko. 11 2009,12:34) kirjoitti
    Ahveniston moottorirata:

    Kilpailijoille/ harjoittelijoille tiedoksi
    Keskiviikon kilpa/vapaa harjoittelu järjestetään keskiviikkoisin 9-18. Päivämäärät ovat:
    6.5, 13.5, 20.5, 27.5, 3.6, 10.6. (kesä tauko) 5.8, 12.8, 19.8, 26.8, 2.9, 9.9 ja 16.9.

    Paikalle ovat tervetulleet: moottoripyörät, formulat, autot. Tunti jaetaan kolmeen 20 minuutin jaksoon. MP, formulat, autot. Lisätietoja 0400-817002. Harjoittelun hinta on 60,-€ per ajoneuvo.
    Meluraja keskiviikon harjoittelussa 110 db

    Muulloin aina kun kalenterissa on teksti vapaa. Hinta tällöin 2 h, 30 € ja yli 2 h 40 €. Vapaaharjoituksissa on tänävuonna mökäraja 95 db:tä ja *mittaavat nykyisin aina mökän.
    Hei kiitos näistä tiedoista. Pitääpä körötellä tonne joku keskiviikko kun suht lähellä ahvenistoa vielä asustelen. Jos nyt menis se 1:45 rikki *
    zx-9r
  13. #1783
    Uusi GPS-mokkula testattu. Homma meni täysin perinteisesti. Asensin mokkulan mukana tulleen ajurin ja softan jolla mokkula pitäis saada konfattua. Ei toiminut sitten millään. Joten etsin valmistajan kotisivut ja etsin download valikon alta tuotteeseen liittyviä ohjelmatiedostoja. Ei löytynyt mitään, joten etsin product:n alta tuotteen ja sitä kautta löytyi uudemmat versiot ja jo rupes pelittään. Kävin tekemässä pienen testilenkin ja hyvinhän se näytti toimivan, mutta totuus selviää vasta kun pääsen ahvenistolle testaamaan tositoimissa
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  14. #1784
    Sen verran täytyy kehua GPS-mokkulaa, jotta senkun pistää käyntiin täällä kerrostalossa (4 kerrosta), toka ylimmässä kerroksessa, mahdollisimman kaukana ikkunoista, niin vekotin löytää 6-7 satelliittia. Paikannus tosin alkaa heitteleen jo jopa sata metriä pahimmillaan, mutta pelittääpähän kuiteskin. SirfIII:lla löysi muutaman satelliitin kun mokkulan laittoin ikkunalaudalle. SirfIII oli kuiteskin paras ja herkin siru aikoinaan.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  15. #1785
    Nyt apparaa kierretty uuden mokkulan kaa.Tarkkuus on aivan eri vuosikymmeneltä, kuin vanhan paskan sirfIII:n! Eli malli on iBT737A, hinta on halpa ja toimituskin oli nopea.



    Nyt ei kulkenut, paras aika oli viimeinen kierros jonka ajoin tosissaan: 1:39,5. Keskinopeus 100 km/h ja huiput 173 km/h, hitain nopeus 54 km/h. 1:41 tietämillä pyöri nopeimmat ajat.

    Kuvasta voitte päätella kumpi on kummalla mokkulalla otettu!




    Mutta ahveniston kilpa ja vapaaharjoituksista. Viikonloppuna on kisat joten autoja ja formuloita näky piisaavan. Moottoripyöriä oli 7-8. Hitain oli ihan newbie ja nopein ajoi vissiin luokkaa 1:35 (oma arvio). Mutta ajo oli tosi jouhevaa. Eli kylla sinne ihan tavakuskit sopii joukkoon.



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  16. #1786
    Lainaa (Puppe 67 @ Touko. 09 2009,20:01) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Touko. 08 2009,21:43) kirjoitti
    Nyt on koestettu Racetek K3:t ahvenistolla. 1:40 maaginen raja alitettu monta kertaa. Paras kierrosaika oli 1:38,5. RaceChrono ilmoitti optimiajaksi 1:32,8. Eli seuraava tavoite on 1:35 rikki :

    Ps. Ne mokomat mittas savustuspöntön äänet. Tälläkaudella on raja 95 db. Ja mulla ei ollut kuin 92 db:tä * * Hävettää....
    Tiukka vaatimus seuraavasta alituksesta ajan suhteen , onnistuuko edes Ysillä ...??? *
    No yks äijä on kiskonut siellä kilvellisellä tämän vuosituhannen alkupuolen rykkösellä 1:26,8 (muistaakseni), niin on se meinaan kumma jos ei ysillä pääse alle 1:35:n

    Mutta tämäkin kaveri tuli järkiinsä ja vaihtoi -08:iin kilvettömään zx-10r:ään
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  17. #1787
    Oon tossa laskenut muutamaan kertaan ysin bensan kulutusta ja tulos pyörii 6,2l\100.Ajosta puolet on ns. maantietä ja puolet kaupunkia... Mitäs muilla paljonko ysit haukkaa? Omaa kulutusta pidän kohtuullisena...
    paskapuhetta mutta otan sen silti...
  18. #1788
    Lainaa (pepper @ Touko. 15 2009,05:46) kirjoitti
    Oon tossa laskenut muutamaan kertaan ysin bensan kulutusta ja tulos pyörii 6,2l\100.Ajosta puolet on ns. maantietä ja puolet kaupunkia... Mitäs muilla paljonko ysit haukkaa? Omaa kulutusta pidän kohtuullisena...
    Ihan on kohillaan. Mulla pyörii myös siinä 6 ja 7 välillä. Riippuu vähän millaista kierrosrekisteriä käyttää.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  19. #1789
    Nyt tarttis tietoa....

    Kuinka paljon 9R B mallin kannesta joutuu purkamaan, että saa säätöpaloja vaihdettua vettiileille...?

    Olisi hyvä olla faktatietoja kun huomenna menen hakemaan huollosta. Huollon kaveri soitti ja sanoi että vaikeeta, vaikeeta, aikaa menee eli suomeksi sanottuna, minulta rahaa... *

    Olisi hyvä tietää jos ovatkin purkaneet turhan paljon *

    Vaikka pääasia on tietenkin, että tulee kuntoon ja pääsee *
    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.

    Ray Of Darkness
  20. #1790
    Lainaa (TiJuKo @ Touko. 19 2009,17:19) kirjoitti
    Nyt tarttis tietoa....

    Kuinka paljon 9R B mallin kannesta joutuu purkamaan, että saa säätöpaloja vaihdettua vettiileille...?

    Olisi hyvä olla faktatietoja kun huomenna menen hakemaan huollosta. Huollon kaveri soitti ja sanoi että vaikeeta, vaikeeta, aikaa menee eli suomeksi sanottuna, minulta rahaa... *

    Olisi hyvä tietää jos ovatkin purkaneet turhan paljon *

    Vaikka pääasia on tietenkin, että tulee kuntoon ja pääsee *
    En tiedä, mutta e-malliin oli ainakin todella kallista. Jotenkin on mielikuva, jotta nokat pitäisi irrotta.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  21. #1791
    Nonni, puusilmäautoilija yritti kiilata mut kolmostiellä keskikaistaleelle. Ajoin vasentakaistaa ja olin sopivasti katveessa kun viereisellä kaistalla olevalle tuli rekka peräedellä vastaan. Käytti sentään edes vilkkua, joten jäin tsiikaan että mitä se tekee. Kyllä oli epätodellinen tilanne että kuski lähti vaihtaan kaistaan katsomatta kunnolla. Onneks refleksinomaisesti vastaohjaus heitti pyörän kaistan vasempaan laitaan ja kaasun hölläys auttoi. Siinä vaiheessa kuski vasta huomasi minut. Nöki vissiin pahan ilmeeni ja teke anteeksipyytävän eleen.

    No, näitä sattuu. Onneks olin hereillä. Tilanne olis ollut vielä vaarallisempi jos ei vilkkua olis käytetty. Vilkuttomia kaistanvaihtajiakin näkee liian usein.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  22. #1792
    Lainaa (sky @ Touko. 19 2009,18:16) kirjoitti
    Lainaa (TiJuKo @ Touko. 19 2009,17:19) kirjoitti
    Nyt tarttis tietoa....

    Kuinka paljon 9R B mallin kannesta joutuu purkamaan, että saa säätöpaloja vaihdettua vettiileille...?

    Olisi hyvä olla faktatietoja kun huomenna menen hakemaan huollosta. Huollon kaveri soitti ja sanoi että vaikeeta, vaikeeta, aikaa menee eli suomeksi sanottuna, minulta rahaa... *

    Olisi hyvä tietää jos ovatkin purkaneet turhan paljon *

    Vaikka pääasia on tietenkin, että tulee kuntoon ja pääsee *
    En tiedä, mutta e-malliin oli ainakin todella kallista. Jotenkin on mielikuva, jotta nokat pitäisi irrotta.
    Dammit, jostain muista lukeneeni ettei tuossa tarvis nokkia irroittaa...

    Tietoa ei kellään....

    Edit: Onneks olit hereillä, mehän ollaan näkymättömiä...



    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.

    Ray Of Darkness
  23. #1793
    Ei tartte irrottaa B-mallissa nokkia. Siinä on keinut kuten esim ZZR:ssä.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  24. #1794
    TiJuKo
    tuossa osoite calamarichris.com
    9R kawan ventiilinsäätö kuvina
    ZX-12R -03
  25. #1795
    Tattista tietäjille...
    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.

    Ray Of Darkness
  26. #1796
    Lainaa (jukka VFR @ Touko. 19 2009,19:11) kirjoitti
    TiJuKo *
    tuossa *osoite * * calamarichris.com * *
    9R kawan ventiilinsäätö kuvina
    Tuo näyttäisi olevan 2002. Eli oliko tuo jo F-mallia ja onko E- ja F-mallissa samanlainen venttiilikoneisto?
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  27. #1797
  28. #1798
    Iloinen juttu on että 2 tonnin jälkeen on 12 t huolto, joten pitäis venat tarkistaa. No, eli siis välyksien katsominen onnistuisi ilman nokkien poistoa. Epäilen kuitenkin, jotta vien huoltoon. Jos sattuu vaikka innostuun vaihtaan pyörää, niin ei tarvi ostajille uskotella, että ihan on oikein katsottu
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  29. #1799
    Lainaa (sky @ Touko. 19 2009,20:14) kirjoitti
    Lainaa (jukka VFR @ Touko. 19 2009,19:11) kirjoitti
    TiJuKo *
    tuossa *osoite * * calamarichris.com * *
    9R kawan ventiilinsäätö kuvina
    Tuo näyttäisi olevan 2002. Eli oliko tuo jo F-mallia ja onko E- ja F-mallissa samanlainen venttiilikoneisto?
    Palasäätöiset venttiilit C:stä lähtien. Eli "koneisto" on sama.. kaikissa näissä (C, E & F) eroina on vain hieman erimalliset nokat. C:ssä muistaakseni jyrkempi imupuoli ja näitä voi käyttää myös muissakin malleissa (wink wink)..

    Jos haluaa ylärekkariin lisää jerkkua, niin C:stä imupuolen nokat esim. E:n pakopuolelle ja sitten vielä jostain heittokelloa & astekiekkoa hommaamaan ja säätämään kohdilleen.

    Alhaalta häviää ja ylös tulee tavaraa.

    - P

    Edit: ja tosiaan tuo linkitetty ohje ei päde B-malliin, siinä on keinut, kuten ylempänäkin mainittua..



  30.  
  31. #1800
    Lainaa (TiJuKo @ Touko. 19 2009,17:19) kirjoitti
    Nyt tarttis tietoa....

    Kuinka paljon 9R B mallin kannesta joutuu purkamaan, että saa säätöpaloja vaihdettua vettiileille...?

    Olisi hyvä olla faktatietoja kun huomenna menen hakemaan huollosta. Huollon kaveri soitti ja sanoi että vaikeeta, vaikeeta, aikaa menee eli suomeksi sanottuna, minulta rahaa... *

    Olisi hyvä tietää jos ovatkin purkaneet turhan paljon *

    Vaikka pääasia on tietenkin, että tulee kuntoon ja pääsee *
    Ei tarvi ottaa kuin venttiilikopan kansi auki niin pääsee vaihtamaan. Maallikkokin kuten minä tekee koko homman parissa tunnissa joten jos huollon kaveri sanoo että vaikeeta niin pitäis varmaan vaihtaa hommia.
    ZX9R -95
Sivu: 60 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1050585960616270110 ... ViimeinenViimeinen