Sivu: 50 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40484950515260100 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1471:stä 1500:een 3312:sta
  1. #1471
    Viikonloppuna tuli kawaan yli 1000km lisää. Ajelin torstaina kovassa vesisateessa Tampereelta Lieksaan. Eilen ajelin kuivassa, mutta todella kylmässä säässä Lieksasta Tampereelle. Lieksasta puolenpäivän aikaan startatessa lämmintä oli 6 astetta. (paleleeJaTäriseekylmästäMuttaAjaaTyytyväisenäHymi ö)

    Pitää kyllä vähän kehua uutta takarengastakin. Michelin Pilot Power 2ct toimi todella hyvin vaikka oli kovin vaihtelevat kelit. Kawakin toimi koko matkan moitteettomasti

    Ex -KTM 790 Adventure R
    Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki zx-9r-
  2. #1472
    Puppe:lle tiedoksi

    C2 mallissa 180 leveä takanen,

    uudemmissa 190.
    - ZX9R -
  3. #1473
    Lainaa (revengeant @ Syys. 01 2008,17:57) kirjoitti
    Puppe:lle tiedoksi

    C2 mallissa 180 leveä takanen,

    uudemmissa 190.
    Ainakin pistämällä C2:een 190 takarenkaan, kuten esim M3:n, niin johan on hauska profiili takasessa.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  4. #1474
    Jaahasta jaa. Pistin Frentubon teräspunosletkut tuohon ysimötköttimeeni. Helppo ja hauska operaatio. Ainakin spyyke tuntuu sanovan että tuntuma on napakampi. No, mene ja tiedä, onhan ne reissinkit
    "When you're pushed, killing is as easy as breathing" - John Rambo

    ZX-9R vm. 2001
  5. #1475
    Lainaa (Vanro @ Syys. 01 2008,10:32) kirjoitti
    Viikonloppuna tuli kawaan yli 1000km lisää. Ajelin torstaina kovassa vesisateessa Tampereelta Lieksaan. Eilen ajelin kuivassa, mutta todella kylmässä säässä Lieksasta Tampereelle. Lieksasta puolenpäivän aikaan startatessa lämmintä oli 6 astetta. (paleleeJaTäriseekylmästäMuttaAjaaTyytyväisenäHymi ö)

    Pitää kyllä vähän kehua uutta takarengastakin. Michelin Pilot Power 2ct toimi todella hyvin vaikka oli kovin vaihtelevat kelit. Kawakin toimi koko matkan moitteettomasti
    Kas vain, olet siis vaimon siskon miehen veli. Mutta kyllä ysillä kelpaa ajaa sateella, kun siinä on sentään kunnon katteet, mutta muuten...

    Mutta anyway, me tunnemme jokatapauksessa toisemme.



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  6. #1476
    Lainaa (sky @ Syys. 01 2008,22:48) kirjoitti
    Lainaa (Vanro @ Syys. 01 2008,10:32) kirjoitti
    Viikonloppuna tuli kawaan yli 1000km lisää. Ajelin torstaina kovassa vesisateessa Tampereelta Lieksaan. Eilen ajelin kuivassa, mutta todella kylmässä säässä Lieksasta Tampereelle. Lieksasta puolenpäivän aikaan startatessa lämmintä oli 6 astetta. (paleleeJaTäriseekylmästäMuttaAjaaTyytyväisenäHymi ö)

    Pitää kyllä vähän kehua uutta takarengastakin. Michelin Pilot Power 2ct toimi todella hyvin vaikka oli kovin vaihtelevat kelit. Kawakin toimi koko matkan moitteettomasti *
    Kas vain, olet siis vaimon siskon miehen veli. Mutta kyllä ysillä kelpaa ajaa sateella, kun siinä on sentään kunnon katteet, mutta muuten...

    Mutta anyway, me tunnemme jokatapauksessa toisemme.
    Kyllä vaan. nyt minäkin yhdistin henkilön. Veli mainitsikin, että ajelet ysillä.

    Ex -KTM 790 Adventure R
    Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki zx-9r-
  7. #1477
    Lainaa (Perkele @ Syys. 01 2008,09:03) kirjoitti
    Lainaa (MakeK @ Elo. 31 2008,19:36) kirjoitti
    Lainaa (Puppe 67 @ Elo. 31 2008,13:40) kirjoitti
    Paljonkos sun "uudella" mopolla on ajeltu ?? Todennäköisesti ei tarvitse penkkiin kiikuttaa noilla palikoilla, on nimittäin säädöt varmaankin jo aikanaan tehty.Kysy edelliseltä omistajalta löytyiskohän siltä faktaa mapistaan. Ps. Voin edelleenkin suositella sitä Misukan Road II:sta.Toimii.
    Tuo on jo "sisäänajettu" malli, elikkäs aika reilusti jo kilometrejä taulussa. Suomi pyörä kuitenkin, eli ei ainakaan mittarin ruuvausta(toivottavasti) ja liikkeessä huollettu. Kannattaako tuo takanakki siis ottaa vakio 180 leveänä vai 190?
    Iskaritkin jo säätelin ja nyt on huomattavasti mukavampi ajella. En tiedä onko ominaisuus vai vika, mutta näin kylmällä kun käynnistää niin koneesta kuuluu pieni kilinä/rallatus vähän aikaa(jakoketju?). Se häviää kuitenkin kun kone lämpenee...
    Tuo penkkireissu kiinnostaisi sen takia tehdä, että tietäisi paljonko tuossa nyt loppujen lopuksi sitä tehoa sitten on. Edellinen omistaja ei ollut kuulemma tuota penkissä ollut käyttänyt.
    Ketjun kiristäjä toimii joskus miten sattuu eli esim. jousi ei välttämättä anna tarpeeksi painetta että kiristin hyppis pykälää eteenpäin ja kiristäis ketjua sen kulumisen mukana. Kannattaa seurailla tilannetta ja jos pahenee, niin käytä kiristäjä irti ja tarkista kunto ja "elvytä" hieman jousta. Myös manuaalisesti pystyy painamaan seuraavaa pykälää sisään, esim. sopivan pienellä kuusiokololla.

    Ja käytä ihmeessä penkissä jo senkin takia, jos edellinen näin ei ole tehnyt. Saat tietää seokset samalla.

    Talven aikana suosittelen tarkistamaan myös venttiilien välykset.

    - P
    Joo, täytyypä katsoa tuo kiristin. Venttiilinvälykset tuosta olikin jo säädetty keväällä, mutta luultavasti tarkistan ne kuitenkin kunhan pyörä menee talviseisontaan. Justiinsa tuossa latailen korjausopasta, mistä varmaankin nuo välyksetkin löytyy.

    Kyllä se pitää tuo penkkireissukin koittaa johonkin väliin heittää, niin saa sitten tosiaan nuo seoksetkin kohdalleen. Öljyt pitää kanssa vaihtaa, pitäsköhän kokeilla nyt sitä paljon puhuttanutta delvaccia kun sitä niin paljon on kehuttukin...
    ZX-9R -99
  8. #1478
    Ninja alko mulle renttuileen eilen illalla, saamari sentään! Eka startista hörähti muttei käynnistyny. Tuumasin ett lisää ryyppyä kun oli kylmä kone..ja sää. Eipä sanonu enää mitään!
    Edes mittarilukemat ei syttyny, vain himmee valo. Vilkut, takavalot ja parkit toimi. Kattelin tappokytkimet ja vaihteet ja akunnavat ja liitokset ym. Akussakin täyslataus. *
    Vika löyty, IGN-sulake oli kärvähtäny, mut miks? Kosteus?
    Uus tilalle ja pyörä tulille! *
    Pääsin heittään pikkulenkin mut motariviimassa tuli jo vähän vilu. Mut en kyllä anna periks vielä! *
    Indian Scout

    Annen Lasipuoti
  9. #1479
    Lainaa (Vanro @ Syys. 02 2008,08:52) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Syys. 01 2008,22:48) kirjoitti
    Lainaa (Vanro @ Syys. 01 2008,10:32) kirjoitti
    Viikonloppuna tuli kawaan yli 1000km lisää. Ajelin torstaina kovassa vesisateessa Tampereelta Lieksaan. Eilen ajelin kuivassa, mutta todella kylmässä säässä Lieksasta Tampereelle. Lieksasta puolenpäivän aikaan startatessa lämmintä oli 6 astetta. (paleleeJaTäriseekylmästäMuttaAjaaTyytyväisenäHymi ö)

    Pitää kyllä vähän kehua uutta takarengastakin. Michelin Pilot Power 2ct toimi todella hyvin vaikka oli kovin vaihtelevat kelit. Kawakin toimi koko matkan moitteettomasti
    Kas vain, olet siis vaimon siskon miehen veli. Mutta kyllä ysillä kelpaa ajaa sateella, kun siinä on sentään kunnon katteet, mutta muuten...

    Mutta anyway, me tunnemme jokatapauksessa toisemme.
    Kyllä vaan. nyt minäkin yhdistin henkilön. Veli mainitsikin, että ajelet ysillä.
    Onks sulla tampereella tallia? voitais joskus katella vähän sun ysin säätöjä, että oisko noissa parantamisen varaa.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  10. #1480
    mistähän tuon korjausoppaan sais latailtua -98 mallin pyörään...
    paskapuhetta mutta otan sen silti...
  11. #1481
    Kawasaki ER5->Kawasaki ZZR600->Kawasaki ZX-9R->Suzuki SV1000s(z)->Honda CB1300F->BMW K1200R Sport->BMW K1300S->BMW S1000XR
    https://kokkonen.zone
  12. #1482
    Lainaa (sky @ Syys. 03 2008,13:24) kirjoitti
    Lainaa (Vanro @ Syys. 02 2008,08:52) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Syys. 01 2008,22:48) kirjoitti
    Lainaa (Vanro @ Syys. 01 2008,10:32) kirjoitti
    Viikonloppuna tuli kawaan yli 1000km lisää. Ajelin torstaina kovassa vesisateessa Tampereelta Lieksaan. Eilen ajelin kuivassa, mutta todella kylmässä säässä Lieksasta Tampereelle. Lieksasta puolenpäivän aikaan startatessa lämmintä oli 6 astetta. (paleleeJaTäriseekylmästäMuttaAjaaTyytyväisenäHymi ö)

    Pitää kyllä vähän kehua uutta takarengastakin. Michelin Pilot Power 2ct toimi todella hyvin vaikka oli kovin vaihtelevat kelit. Kawakin toimi koko matkan moitteettomasti *
    Kas vain, olet siis vaimon siskon miehen veli. Mutta kyllä ysillä kelpaa ajaa sateella, kun siinä on sentään kunnon katteet, mutta muuten...

    Mutta anyway, me tunnemme jokatapauksessa toisemme.
    Kyllä vaan. nyt minäkin yhdistin henkilön. Veli mainitsikin, että ajelet ysillä. *
    Onks sulla tampereella tallia? voitais joskus katella vähän sun ysin säätöjä, että oisko noissa parantamisen varaa.
    Alustaa olis varmaan hyvä säätää. Minulla vaan ei ole tallia täällä Tampereella.

    Ex -KTM 790 Adventure R
    Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki zx-9r-
  13. #1483
    Lainaa (Anne @ Syys. 03 2008,11:49) kirjoitti
    Ninja alko mulle renttuileen eilen illalla, saamari sentään! Eka startista hörähti muttei käynnistyny. Tuumasin ett lisää ryyppyä kun oli kylmä kone..ja sää. Eipä sanonu enää mitään!
    Edes mittarilukemat ei syttyny, vain himmee valo. Vilkut, takavalot ja parkit toimi. Kattelin tappokytkimet ja vaihteet ja akunnavat ja liitokset ym. Akussakin täyslataus. *
    Vika löyty, IGN-sulake oli kärvähtäny, mut miks? Kosteus?
    Uus tilalle ja pyörä tulille! *
    Pääsin heittään pikkulenkin mut motariviimassa tuli jo vähän vilu. Mut en kyllä anna periks vielä! *
    Olipa hyvä että ei sen kummempaa ollu häikkänä

    Joo, periksi ei vielä anneta,kyllä päästellään ja kovaa vielä.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  14. #1484
    Jos ensi viikonloppuna ois kunnon sää, niin olisi hieno kauden päätös, jos pääsisi Motoparkkiin ajamaan. Ja seuraavalla viikolla, jos säät suosii, niin voisi käydä ajamassa vielä ahvenistolla pari vaparia ja sitten pyörän voisikin työntää talviunille....
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  15. #1485
    Kauden päätös

    Ei millään meinaa käydä nätisti. Kuulostaa niinku kolmella vaan kävis. Tulpilla ajettu 3tkm. rkele!

    Pitää laittaa talviteloille ja alkaa tutkimaan mikä siellä on vikana, toivottavasti vaan tulppa.
    - ZX9R -
  16. #1486
    valistakaas viisaampina.. kumpi suutinsatsi kannattais lykätä sisää (FACTORYN) *orkkis vai racekit??
    samalla menee vaihtoo syttypyörä.
  17. #1487
    vanha -96 9r rämisee kylmänä käynnistettäessä, vika ei kuulosta nokkaketjulta/kiristäjältä, mikä muu voisi olla vikana?
  18. #1488
    Pärrä puskettiin talliin (tjuu, puskettiin rampin avulla, kun tuohon mun asunnon varastoon / talliin on muutaman portaan nousu) ja kävin tuossa ostamassa läjän laatikoita, mihin on hyvä purkaa moottorin eri osioita, ettei mene palikat sekaisin jne.

    Nyt ja ENSIMMÄINEN talli-ilta alkakoon, purkamisen merkeissä siis.. toisaalta hullua, ihan ootin että pääsen talliin värkkäämään! Kyllä tämä on meikäläiselle aika iso osa tätä harrastusta! Pakko se kai myöntää, kesälläkin tuntui välillä että pitäs päästä jotain mopoon värkkäämään..

    Ei muutaku hyvää yötä, joulua & talvea.. kommentoin täällä kuulumisia silloin tällöin. Voi olla että kirjoittelu jää taas harvemmalle, kun näin aikaisin siirryin sitten talviaikaan

    - P
  19. #1489
    Onkos kukaan saanut modattua jonkun muun pyörän kovia sivulaukkuja 9r:ään?? Mulla on -94 malli. Prkeles ku tuohon ei laukku telineitä saa mistään... Niinku ei mitään muitakaan lisähärpäkkeitä.
  20. #1490
    Lainaa (clansman @ Syys. 13 2008,12:37) kirjoitti
    Onkos kukaan saanut modattua jonkun muun pyörän kovia sivulaukkuja 9r:ään?? Mulla on -94 malli. Prkeles ku tuohon ei laukku telineitä saa mistään... Niinku ei mitään muitakaan lisähärpäkkeitä.
    Mun mielestä ysi on kuitenkin enemmän supersportti (kohta tulee varmaan taas mielipiteitä tähän liittyen, kyllä se silti sitä on) kuin matkalehmä eli just hyvä ettei sivulaukkuja edes ole saatavilla

    Ei herneitä siis! Mutta ihan tosiasiassa, johonkin malliin muistan jonkun asentaneen, olisiko sitten ollut näitä uudempia? B-malliinko ei löydy mistään?

    - P
  21. #1491
    Eipä ole mistään löytynyt laukkusatseja. Sportti on joo, mutta kovat laukut olis vaan niin kätevät reissuilla. Ei viittisi zetoriinkaan vaihtaa ton takia. Kuitenkin 9r:rrä on minusta hyvä matka-ajossa. Kesällä Lappiin ajaessa 800km siivu ei tuottanut tuskia. Kai sitä on kangaslaukkuihin tyytyminen.
  22. #1492
    Lainaa (clansman @ Syys. 13 2008,13:03) kirjoitti
    Eipä ole mistään löytynyt laukkusatseja. Sportti on joo, mutta kovat laukut olis vaan niin kätevät reissuilla. Ei viittisi zetoriinkaan vaihtaa ton takia. Kuitenkin 9r:rrä on minusta hyvä matka-ajossa. Kesällä Lappiin ajaessa 800km siivu ei tuottanut tuskia. Kai sitä on kangaslaukkuihin tyytyminen.
    Jeps, hemmetin hyvähän noilla on matkaa vetää, tuosta ehdottaman samaa mieltä kanssasi.

    Ikävä homma jos tosiaan on tarvetta laukuille eikä niitä mistään saa. Mutta kyllähän noilla kankaisilla tosiaan pärjää ihan ok. Eikös ne Biliksen halpalaukut ole kuulemma (täälläkin varustepuolella juttua ollut) olleet tosi hyviä. Todella pitkää siivua vedetty ja hyvin ovat mukana roikkuneet.

    - P
  23. #1493
    Laitampa tännekin. Tänään käytin kawan KX-centerillä dynossa.

    133.8 hp / 92.23nm takarenkaalta. Pyörään laitettu yoshimuran slipari, muuten vakio. Käppyrät oli mielestäni hyvät Dynolappu

    Seokset oli suurinpiirtein kohdallaan. Puolikaasulla seokset oli vähän laihalla ja vastaavasti täyskaasulla rikkaalla. Suutinsatsilla saisi varmaan korjattua seokset kohdalleen.

    Ex -KTM 790 Adventure R
    Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki zx-9r-
  24. #1494
    Hyvät on tehot. Itseäni ihmetyttää oma mopo. Käytin omani vianorilla kesällä, ja vain 114.9hv. Pyörässä yoshimura bolt on, ja dynojet suutinsatsi Seokset hitusen rikkaalla kauttaaltaan.
    Harri meinasi, ettei tarvii enää säätää. Laskin neuloja pykälän, kun ekalla kerralla kävi reilusti rikkaalla. Totesi myös, että originaali neuloilla ja suuttimilla toimisi paremmin.
  25. #1495
    Lainaa (Tontza @ Syys. 14 2008,23:56) kirjoitti
    Hyvät on tehot. Itseäni ihmetyttää oma mopo. Käytin omani vianorilla kesällä, ja vain 114.9hv. Pyörässä yoshimura bolt on, ja dynojet suutinsatsi Seokset hitusen rikkaalla kauttaaltaan.
    Harri meinasi, ettei tarvii enää säätää. Laskin neuloja pykälän, kun ekalla kerralla kävi reilusti rikkaalla. Totesi myös, että originaali neuloilla ja suuttimilla toimisi paremmin.
    Tuo ei taida olla suomen malli. ko pyörää on viety ympäri mailman mitä erilaisimmilla kuristuksilla.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  26. #1496
    Lainaa (sky @ Syys. 15 2008,08:51) kirjoitti
    Lainaa (Tontza @ Syys. 14 2008,23:56) kirjoitti
    Hyvät on tehot. Itseäni ihmetyttää oma mopo. Käytin omani vianorilla kesällä, ja vain 114.9hv. Pyörässä yoshimura bolt on, ja dynojet suutinsatsi Seokset hitusen rikkaalla kauttaaltaan.
    Harri meinasi, ettei tarvii enää säätää. Laskin neuloja pykälän, kun ekalla kerralla kävi reilusti rikkaalla. Totesi myös, että originaali neuloilla ja suuttimilla toimisi paremmin.
    Tuo ei taida olla suomen malli. ko pyörää on viety ympäri mailman mitä erilaisimmilla kuristuksilla.
    Vaikuttaisi tosiaan olevan kuristettu malli. Aikaisemmin taisi olla jotain juttua kuristuksista ja niiden poistosta.

    Ex -KTM 790 Adventure R
    Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki zx-9r-
  27. #1497
    Jaha, lieköhän tänään oli kauden viimeinen ratasessio. Tuli ajettua about 150 km, 46 kierrosta ahvenistolla.

    Paras aika oli 1:45.5, vasta viimeisillä kierroksilla uskalsi kuluttaa kulutuspaloja ja homma alkoi muutenkin olla kohillaan, ei vain enään jaksanut ajaa enenpää ja vaapaavuorokin alkoi loppua.

    Eli ajoin tällä kaudella radalla ainoastaan ahvenistolla ja paras aika oli puolitoista kuukautta sitten: *1:42.62

    Ajokertoja ahvenistolla tais kertyä about 8 kpl. Ajokilometrejä ei tainut tällä kaudella tulla ysiin kuin about 3700 km.

    Ajokausia on ysillä takana kaksi ja kilometrejä on tullut ysiiin 19500 lisää. Eli ois hyvä aika pistää ysi kiertoon *



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  28. #1498
    Niinpä.. Pyörä on vm.99 eli c malli. Ihan "suomalainenkin" vielä. Ei ainakaan ole rekisteriotteessa muita rek. tunnuksia. Eihän näistä käytettynä ostetuista kuitenkaan varmaksi osaa sanoa..
    Venttiilit on säädetty 4tkm sitten, kaasarit synkattu yms. Ihmetyttää vaan.
  29. #1499
    Täytyy nyt kuitenkin todeta että kyllä tekee vielä mieli yrittää rikkoa ysillä 1:40:n raja, ennen kuin vaihdan pyörää
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  30.  
  31. #1500
    Mitä öljyä mun kannattais hommata tuohon -98 mallin ninjaan, ja paljonko sitä menee tuohon koneeseen? Tossa lueskelin noita talvisäilö ohjeita ja ajattelin vaihtaa nyt si pelkät ölpät ja keväällä si uudestaan suodattimen kera...
    paskapuhetta mutta otan sen silti...
Sivu: 50 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40484950515260100 ... ViimeinenViimeinen