Sivu: 49 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3947484950515999 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1441:stä 1470:een 3312:sta
  1. #1441
    Viime lauantaina iski raekuuro kesken reissun:


    Edit: Sky:lla tosiaan aika tapahtumarikas päivä.



    ZX9R -95
  2. #1442
    olipas kiva kun sato taas koko viikonlopun, mutta eipä toi haitannut, kun olin mökillä tekemässä puu savottaa. Hiestä olisin ollut märkä joka tapauksessa, kun on päällä viiltosuoja housut, metsurin saappaat ja kypäräpäässä. Puun rungotkin tuntuu olevan ihan hyvän painoisia ja märkiä sisältäkin.

    Eipähän mennyt ajosäitä hukkaan!
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  3. #1443
    sky, tervetuloa kissan yliajaneiden kaartiin. mulla kerran napsahti oikein iso kollikissa wanhan gpz1100 ruiskukawan laturinpuoleiseen moottorinkylkeen. muutama karvatukko jäi muistoksi. tie ja vrk:n aika oli pimeä, mutkatie. kissa ilmestyi valokeilaan keskellä mutkaa ihan kohtuullisessa nopeudessa n. 60 kmt ajettavassa tiukassa kurvissa. siinä ei ehtinyt sanoa kissakaan kun klonks. pysähdyin etsimään uhria, mutta ei sitä löytynyt mistään enää. liekö juossut tai lentänyt niin kauas, ettei voinut tavoittaa. aikaa tästä jo on.

    on ollut tapahtumarikas päivä tosiaan kun mulla vastaavia on tapahtunut eri kesinä.

    kerran norjassa lensi mehiläinen raollaan olevasta kypärän visiiristä kaupunkinopeudessa kypärähupun peittämään alahuuleeni. ei siinä muuten mitään, mutta muutamankymmenen sekunnin kuluttua tunsin kun se pisti alahuuleen. tuli vedettyä nopeasti tien sivuun ja kaivoin öttiäisen irti. oli ihan tavallisen oloinen maamehiläinen tai vastaava. huuli turposi tomaatinkokoiseksi ja oli se monta tuntia kipeäkin. sitten vain nappasin antihistamiinia varuiksi, kun on muita erilaisia allergioitakin olemassa. kävin myös norjalaisessa apteekissa kysymässä mm. antihistamiinia lisää tai kyypakkausta vastaisen varalle. eivät suostuneet myymään mitään sellaista ilman lääkärin reseptiä. sama oli ruotsn puolella kun kyselin. kannattaa muistaa jos ko. maihin matkaa, että parempi ottaa suomesta sopivat lääkkeet mukaan. sen jälkeen mulla onkin ollut suomesta ostettu kyypakkaus liki aina mukanani. niitä tabujahan voi tarvita esim. koiratkin tilanteen sattuessa. kyypakkaus se housuissa pullottaa, tosin ilman kyitä, pelkkä booooa vain, hehiö, booio.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  4. #1444
    Paljonkos -94 - -97 mallisessa pitäisi olla takaiskunvaimentajan vastapaine? En ainakaan pikakuukletuksella köytänyt * eiku löytänyt..

    Edit: Osaan kirjoittaa, vaan en oikein.



    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.

    Ray Of Darkness
  5. #1445
    Katoin Haynesin manuskasta mutta ei ollut sielläkään sanottuna että paljonko se järjestelmän paine mahtaa olla. Eiköhän ne sen liikkeessä tiedä jos viet täytettäväksi.
    Mutta minkä takia?
    ZX9R -95
  6. #1446
    Lainaa (micci @ Elo. 18 2008,17:41) kirjoitti
    Katoin Haynesin manuskasta mutta ei ollut sielläkään sanottuna että paljonko se järjestelmän paine mahtaa olla. Eiköhän ne sen liikkeessä tiedä jos viet täytettäväksi.
    Mutta minkä takia? *
    Jeps, löytyihän se kun vähän enempi kalasteli. Vastapaine on 10kg/cm3, eli noin 10 bar.

    Takapään säädöt eivät oikein pelitä jos vastapainetta ei ole tarpeeksi. Ihmettelin kun tuo on muka jäykäksi säädetty ja kuitenkin oli takaa aika pehmeä. Pikkuhiljaa typet näköjään karanneet. 4bar oli vastapaine. Täytyy seurailla kuinka paineet pysyy, eli onko iskari saavuttanut vaihtoiän...

    Paineen noston (4 => 10bar) jälkeen todella napakka.



    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.

    Ray Of Darkness
  7. #1447
    Omassa ysissä takarenkaana METZELER Sportec M-1 ja se alkaa olla melko sileä. Millaista takarengasta suosittelette ysiin. Pitoa pitäsi olla riittävästi ja kulutuskestävyyttä enemmän kuin nykyisessä renkaassa ( n.5500km)

    Ex -KTM 790 Adventure R
    Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki zx-9r-
  8. #1448
    Itellä metzelerin z6 edessä ja takana. Kyllä se takanen kesän kestää (n.8000km) ja etunen kaks kesää.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  9. #1449
    Kiitos vastauksista. Pitääpä käydä tänään kysäisemässä tarjous renkaan vaihdosta. Melko varmaan metzeler päätyy paikalleen. Huonoa kulutuskestävyyttä lukuun ottamatta olen ollut todella tyytyväinen nykyisiin M-1 renkaisiin. Kestäisköhän M3 paremmin..

    Ex -KTM 790 Adventure R
    Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki zx-9r-
  10. #1450
    Michelin pilot poweri ollu tän kesän ja sitäkin voi suositella. Pitää ku tauti, mut 5tkm ja sliksinä kumi. Seuraavks pirelli diablo corsaa alle onkos kellään kokemuksia tuosta pirellin läskistä?
    zx-9r
  11. #1451
    Juu, on pirellissäkin pito kohillaan, mut sillä ei kyl pääse edes tota viittä donaa!
  12. #1452
    Laitatin tänään kawaan Michelin Pilot Power 2ct renkaan. En vielä paljoa kerenny kokeilemaan, mutta lyhyellä testillä tuntui hyvältä. Saas nähdä pääsenkö tuolla pidemmälle kuin edellisellä Metzeler M-1 renkaalla. ( <5500 ja sileenä )

    Huomenna

    Ex -KTM 790 Adventure R
    Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki zx-9r-
  13. #1453
    noniin!

    Mitkä on ollu '01 ysissä ensiasennusrenkaat? Olen tässä arponut että onkohan minulla vielä orkkiskumi edessä.

    Edessä pyörii viimeisiä kilometrejään Bridgestone Battlax BT020. Kulunut "krokotiilinnahalle". Paineet ollu perseellään ex-kuskilla. Täristää eikä ole oikein pitoakaan. Tilalle tulossa Michelin Pilot Poweri syksyn alennusmyynnistä.

    Takana oli ostohetkellä Bridgestone Battlax BT020. Märkäpito olematon. Kului kantille (mahdollisesti kuskin vika, uus mopo ja arka kuski).

    Vaihdoin taakse Michelin Pilot Road II:n. Kaksiseoskumi, pito ok. Sillä takana 4tkm eikä näy suurempia kulumisen merkkejä. Ovat jopa 15tkm tuolla ajaneet. Jänkhällä näkyi aika monessa mopossa sama rinkula. Hinta / laatu kohillaan. 180€ alle laitettuna monessa paikkaa



    - ZX9R -
  14. #1454
    M3 ei kestä minulla ainakaan 5000-6000 tkm pitempää. Mutta lämpenee säällä kuin säällä ja pitää myös märällä. Diablon Corsa 3 toimii radalla ihan ok, mutta märkäpito on hanurista, samoin myös ei lämpene kylmillä säillä riittävästi.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  15. #1455
    Renkaista vielä omakohtaisia kokemuksia .Pilot Sportit alla kolme kesää sitten .Etunen kuluu "laineille" ja tulee eri helposti kantikkaaksi.Takasessa hyvin pitoa ja lämpenee nopeasti.Viime kesänä alla Pirellin Corsa kolmoset sekä edessä että takana.Pitoa vaikka muille jakaa.Etunen kuluu aika voimakkaasti , mutta tasaisesti .Lämpenee varsinkin syksyllä todella hitaasti verrattuna Misukkaan .Km saldo kokonaisuudessaan n. 7500 km . Kesäkuun puolessa välissä laitoin alle Misukan Pilot Road kakoset ja ei voi muuta kuin kehua.Km takana apaut vaihdoin jälkeen 4500 km ja ei näy kulumisen merkkejä juuri lainkaan.Ps. Joku Bussikuski oli Susnan palstalla ilmoitellut ajaneensa 15 tkm kyseisellä takarenkaalla ja Bussihan painaa varmaan melkein tonnin....
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  16. #1456
    Tjuu, pärrä lähti sitten talviteloille. Ykkösestä puristuspaineet surkeat, joten kone atomeiksi ja tarkempaan syyniin menee. Veikkaisin männänrengasta/renkaita koska puristukset nousi heti perinteisellä kikalla eli hieman öljyä tulpanreiästä sisään.

    Kova kartoitus menossa tällä hetkellä, jos samalla kuutiotkin kasvaisi.. pelkällä porautuksellä olis mahdollista heittää Wisecon 1mm ylikoot sisään ja kuutioita olisi tämän jälkeen about 923cc. Jenkkifoorumilla jollain kaverilla melkein samanlainen yhdistelmä kuin mulla ja juurikin 923cc koossa lohko ja kivasti yli 150 hepoa irtoaa takarenkaalta.

    Muuten olisin pistänyt 970cc+ harkintaan, mutta pitäisi ostaa sitten joko esim. Muzzyn sarja jossa on lohko mukana, tai putkitus & poraaminen tai poraaminen ja pinnoitus ja tämä vaihtoehto maksaakin sitten jo ihan liikaa.

    Noh, pärrä tosiaan talliin vähän turhan aikaisessa vaiheessa (noh, onneksi ei kesemmällä mennyt) ja tutkimaan asiaa ja sitten talven aikana jotain "jäynää" koneelle.

    Ei muutku hyviä syksyjä & ajeluita muille ysikuskeille joilla pelit toimii

    - P
  17. #1457
    Lainaa (Perkele @ Elo. 25 2008,12:09) kirjoitti
    Tjuu, pärrä lähti sitten talviteloille. Ykkösestä puristuspaineet surkeat, joten kone atomeiksi ja tarkempaan syyniin menee. Veikkaisin männänrengasta/renkaita koska puristukset nousi heti perinteisellä kikalla eli hieman öljyä tulpanreiästä sisään.

    Kova kartoitus menossa tällä hetkellä, jos samalla kuutiotkin kasvaisi.. pelkällä porautuksellä olis mahdollista heittää Wisecon 1mm ylikoot sisään ja kuutioita olisi tämän jälkeen about 923cc. Jenkkifoorumilla jollain kaverilla melkein samanlainen yhdistelmä kuin mulla ja juurikin 923cc koossa lohko ja kivasti yli 150 hepoa irtoaa takarenkaalta.

    Muuten olisin pistänyt 970cc+ harkintaan, mutta pitäisi ostaa sitten joko esim. Muzzyn sarja jossa on lohko mukana, tai putkitus & poraaminen tai poraaminen ja pinnoitus ja tämä vaihtoehto maksaakin sitten jo ihan liikaa.

    Noh, pärrä tosiaan talliin vähän turhan aikaisessa vaiheessa (noh, onneksi ei kesemmällä mennyt) ja tutkimaan asiaa ja sitten talven aikana jotain "jäynää" koneelle.

    Ei muutku hyviä syksyjä & ajeluita muille ysikuskeille joilla pelit toimii

    - P
    No johan toi siun org:n nickname takaa että kaikki harrastukseen liittyvä menee päin helvettiä!
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  18. #1458
    Lainaa (Perkele @ Elo. 25 2008,12:09) kirjoitti
    Tjuu, pärrä lähti sitten talviteloille. Ykkösestä puristuspaineet surkeat, joten kone atomeiksi ja tarkempaan syyniin menee. Veikkaisin männänrengasta/renkaita koska puristukset nousi heti perinteisellä kikalla eli hieman öljyä tulpanreiästä sisään.

    Kova kartoitus menossa tällä hetkellä, jos samalla kuutiotkin kasvaisi.. pelkällä porautuksellä olis mahdollista heittää Wisecon 1mm ylikoot sisään ja kuutioita olisi tämän jälkeen about 923cc. Jenkkifoorumilla jollain kaverilla melkein samanlainen yhdistelmä kuin mulla ja juurikin 923cc koossa lohko ja kivasti yli 150 hepoa irtoaa takarenkaalta.

    Muuten olisin pistänyt 970cc+ harkintaan, mutta pitäisi ostaa sitten joko esim. Muzzyn sarja jossa on lohko mukana, tai putkitus & poraaminen tai poraaminen ja pinnoitus ja tämä vaihtoehto maksaakin sitten jo ihan liikaa.

    Noh, pärrä tosiaan talliin vähän turhan aikaisessa vaiheessa (noh, onneksi ei kesemmällä mennyt) ja tutkimaan asiaa ja sitten talven aikana jotain "jäynää" koneelle.

    Ei muutku hyviä syksyjä & ajeluita muille ysikuskeille joilla pelit toimii

    - P
    pienenä vinkkinä. Tuolla AVK:n sivuilla ois sulle ja täysin valmis kone tehtynä. Eikä hintakaan ois mikään paha, ottaen huomioon mitä sille ois tehty.
    Ja tuosta pyörästähän on puhuttu enemmän ku muista yseistä yhteensä, joten rispektit ois heti taattu
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  19. #1459
    Tervehdys.
    kertokaas viisaampina mistä löytäisin underin ja seat coverin tohon vanhempaan ninjaan, eli 95vm vekottimeen!! toinen asia mikä ihmetyttää on et en oo löytäny myöskään mistään tohon sopivaa putkea :KÖ (allrightin outletmyymälässä oli koneen mukaan sopiva putki kyseiseen mopottimeen, mut väliputki ei käyny mitenkään, näytti et olis ollu 10r:ää)
    kyseisestä liikkeestä löytyy kyl yoshimuran täysränni, mut on vähän turhan kallis tähän konkurssii.
    jos jollain on myytävänä kohtuuhinnalla putki ni soittoa numeroon---> 0404131256 Toni
  20. #1460
    Lainaa (tonza.h @ Elo. 26 2008,21:42) kirjoitti
    Tervehdys.
    kertokaas viisaampina mistä löytäisin underin ja seat coverin tohon vanhempaan ninjaan, eli 95vm vekottimeen!! toinen asia mikä ihmetyttää on et en oo löytäny myöskään mistään tohon sopivaa putkea :KÖ (allrightin outletmyymälässä oli koneen mukaan sopiva putki kyseiseen mopottimeen, mut väliputki ei käyny mitenkään, näytti et olis ollu 10r:ää)
    kyseisestä liikkeestä löytyy kyl yoshimuran täysränni, mut on vähän turhan kallis tähän konkurssii.
    jos jollain on myytävänä kohtuuhinnalla putki ni soittoa numeroon---> 0404131256 Toni
    Cowlista en tiedä, mutta kahlaa ketjua taaksepäin jonkin verran. Jollekulle linkitin yhden ebayn myyjän joka myy / myi B:n undereita.

    - P
  21. #1461
    Meinasin jo päteä että täältä niitä saa: http://www.simpson-detour.co.uk/ mutta tuolla olikin vain huggereita. No mun täytyy jokatapauksessa tilata semmoinen jossain vaiheessa kun märällä tiellä ajaessa kastuu akalta pöksyt. Ja tämä ei johdu jännityksestä tms.

    Koko putkia tuohon b:hen löytyy jonkin verran ainakin brittein ebaysta, jenkkilästäkin löytyy mutta ovat siellä kalliimpia ja lisäksi rahti/tulli maksaa enemmän.

    Ite tilasin pelkän vaimentimen briteistä, Giannelli merkkinen ja maksoi 170€ kotia tuotuna. Hintaansa nähden ok mutta arvatenkin parempiakin löytyy.
    ZX9R -95
  22. #1462
    mkay. tuli joo selailtuu tota ebayn ihmeellistä maailmaa, eikä ainakaan silmiin kyseinen härpäke hypänny.
    noh.. täytyy jatkaa etsimistä (helpommalla kyl varmaa pääsis ku duunais ite)
  23. #1463
    Lainaa (tonza.h @ Elo. 27 2008,15:48) kirjoitti
    mkay. tuli joo selailtuu tota ebayn ihmeellistä maailmaa, eikä ainakaan silmiin kyseinen härpäke hypänny.
    noh.. täytyy jatkaa etsimistä (helpommalla kyl varmaa pääsis ku duunais ite)
    Tjuu, niinpäs näytti tilanne olevan että ei pahemmin ebayssä (Saksa, Espanja, UK ja Jenkkilä) ole tarjolla B:n undereita.. joskus aiemmin oli hyvinkin.. mutta ällös luovuta, jos asialla ei kiire ole, niin niitä kyllä ilmestyy yleensä myyntiin tasaisin väliajoin. Eli tsekkailet silloin tällöin.

    Muistaakseni silloin viimeksi oli jotain 40€ luokkaa underin hinta.

    Yhden löysin UK:n Ebaystä, mutta shipping oli vain Englanti. Joskus kyllä postittavat kun vaan rohkeasti lähestyy myyjää asian tiimoilta.

    - P
  24. #1464
    Lainaa (Perkele @ Elo. 27 2008,16:14) kirjoitti
    Lainaa (tonza.h @ Elo. 27 2008,15:48) kirjoitti
    mkay. tuli joo selailtuu tota ebayn ihmeellistä maailmaa, eikä ainakaan silmiin kyseinen härpäke hypänny.
    noh.. täytyy jatkaa etsimistä (helpommalla kyl varmaa pääsis ku duunais ite)
    Tjuu, niinpäs näytti tilanne olevan että ei pahemmin ebayssä (Saksa, Espanja, UK ja Jenkkilä) ole tarjolla B:n undereita.. joskus aiemmin oli hyvinkin.. mutta ällös luovuta, jos asialla ei kiire ole, niin niitä kyllä ilmestyy yleensä myyntiin tasaisin väliajoin. Eli tsekkailet silloin tällöin.

    Muistaakseni silloin viimeksi oli jotain 40€ luokkaa underin hinta.

    Yhden löysin UK:n Ebaystä, mutta shipping oli vain Englanti. Joskus kyllä postittavat kun vaan rohkeasti lähestyy myyjää asian tiimoilta.

    - P
    pidetäänpäs asia mielessä!! ihme homma ton kawasakin kans ku osia saa hakee kissojen ja koirien kanssa, vaik mopo ei oo saavuttanu vielä edes museo ikää *
    no mut eihän formuloitakaan myydä lähi siwassa..
    ex-suiza miehenä vaan kummastuttaa..
  25. #1465
    Tossa on ainakin yksi putkisto mikä oli itelläkin harkinnassa:
    Rosteria

    Edit: brittein ebaysta hakusanoilla ZX9R +exhaust löytyy ainakin jotain lisää.



    ZX9R -95
  26. #1466
    Uusi ysiärrän omistaja ilmoittautuu myös paikalle. Täällähän näyttääkin olevan jo pitkähkö viestiketju aiheesta. Eilen illalla tosiaan sain "uuden" pyörän pihaan ja nyt pitäs lähteä tutkiskelemaan noita alustan säätöjä, on säädetty näköjään aika kovaksi. Vuosimalliltaan tuo on -99, eli onkos tuo silloin sitä C2-mallia, vai miten ne meni..? Pyörään olikin jo valmiiksi laitettu kokoputki, BMC-putsari, suutinsarja ja syttypyörä, joten varmaan penkkireissu tiedossa jossain vaiheessa. Takarengas menee vaihtoon ensi talvena, joten pitänee eri vaihtoehtoja tässä ruveta pikkuhiljaa mietiskelemään.
    ZX-9R -99
  27. #1467
    Paljonkos sun "uudella" mopolla on ajeltu ?? Todennäköisesti ei tarvitse penkkiin kiikuttaa noilla palikoilla, on nimittäin säädöt varmaankin jo aikanaan tehty.Kysy edelliseltä omistajalta löytyiskohän siltä faktaa mapistaan. Ps. Voin edelleenkin suositella sitä Misukan Road II:sta.Toimii.
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  28. #1468
    Lainaa (Puppe 67 @ Elo. 31 2008,13:40) kirjoitti
    Paljonkos sun "uudella" mopolla on ajeltu ?? Todennäköisesti ei tarvitse penkkiin kiikuttaa noilla palikoilla, on nimittäin säädöt varmaankin jo aikanaan tehty.Kysy edelliseltä omistajalta löytyiskohän siltä faktaa mapistaan. Ps. Voin edelleenkin suositella sitä Misukan Road II:sta.Toimii.
    Tuo on jo "sisäänajettu" malli, elikkäs aika reilusti jo kilometrejä taulussa. Suomi pyörä kuitenkin, eli ei ainakaan mittarin ruuvausta(toivottavasti) ja liikkeessä huollettu. Kannattaako tuo takanakki siis ottaa vakio 180 leveänä vai 190?
    Iskaritkin jo säätelin ja nyt on huomattavasti mukavampi ajella. En tiedä onko ominaisuus vai vika, mutta näin kylmällä kun käynnistää niin koneesta kuuluu pieni kilinä/rallatus vähän aikaa(jakoketju?). Se häviää kuitenkin kun kone lämpenee...
    Tuo penkkireissu kiinnostaisi sen takia tehdä, että tietäisi paljonko tuossa nyt loppujen lopuksi sitä tehoa sitten on. Edellinen omistaja ei ollut kuulemma tuota penkissä ollut käyttänyt.
    ZX-9R -99
  29. #1469
    Lainaa (MakeK @ Elo. 31 2008,19:36) kirjoitti
    Lainaa (Puppe 67 @ Elo. 31 2008,13:40) kirjoitti
    Paljonkos sun "uudella" mopolla on ajeltu ?? Todennäköisesti ei tarvitse penkkiin kiikuttaa noilla palikoilla, on nimittäin säädöt varmaankin jo aikanaan tehty.Kysy edelliseltä omistajalta löytyiskohän siltä faktaa mapistaan. Ps. Voin edelleenkin suositella sitä Misukan Road II:sta.Toimii.
    Tuo on jo "sisäänajettu" malli, elikkäs aika reilusti jo kilometrejä taulussa. Suomi pyörä kuitenkin, eli ei ainakaan mittarin ruuvausta(toivottavasti) ja liikkeessä huollettu. Kannattaako tuo takanakki siis ottaa vakio 180 leveänä vai 190?
    Iskaritkin jo säätelin ja nyt on huomattavasti mukavampi ajella. En tiedä onko ominaisuus vai vika, mutta näin kylmällä kun käynnistää niin koneesta kuuluu pieni kilinä/rallatus vähän aikaa(jakoketju?). Se häviää kuitenkin kun kone lämpenee...
    Tuo penkkireissu kiinnostaisi sen takia tehdä, että tietäisi paljonko tuossa nyt loppujen lopuksi sitä tehoa sitten on. Edellinen omistaja ei ollut kuulemma tuota penkissä ollut käyttänyt.
    Ketjun kiristäjä toimii joskus miten sattuu eli esim. jousi ei välttämättä anna tarpeeksi painetta että kiristin hyppis pykälää eteenpäin ja kiristäis ketjua sen kulumisen mukana. Kannattaa seurailla tilannetta ja jos pahenee, niin käytä kiristäjä irti ja tarkista kunto ja "elvytä" hieman jousta. Myös manuaalisesti pystyy painamaan seuraavaa pykälää sisään, esim. sopivan pienellä kuusiokololla.

    Ja käytä ihmeessä penkissä jo senkin takia, jos edellinen näin ei ole tehnyt. Saat tietää seokset samalla.

    Talven aikana suosittelen tarkistamaan myös venttiilien välykset.

    - P
  30.  
  31. #1470
    Eilen kävin illalla heittään n.165 km iltalenkin, kylläpä rupes olla hyytävää yhdeksän maissa. Kotiin kun pääsin ja lämpömittaria katselin, niin 3.5 astetta näytti. Oli ihme ettei kaasarit jäätyneet tällä kertaa.

    Ei toi ajo tunnu taaskaan sujuvan kun ei oo n. kuukauden aikana ajanut kuin pari kertaa. Äkkiä toi tuntuma ajoon katoaa. Pitäs vissiin laittaa pyörä seisomaan, kun ei kerkiä sillä ajamaan ja kun sattuu olemaan vielä täyskaskokin, niin tulee todella kalliita ajokilometrejä näin syssyllä.

    Mutta täytyy todeta että on se vaan M3 hyvä nakki näin syksyisin ja keväisin.



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Sivu: 49 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3947484950515999 ... ViimeinenViimeinen