Sivu: 48 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3846474849505898 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1411:stä 1440:een 3325:sta
  1. #1411
    Selitykset hyväksytty

    No meikä pitää sitte yksistään ysin mainetta yllä ja väännetään tuppi nurin.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  2. #1412
    Lainaa (ysi-ärrä @ Heinä. 28 2008,16:10) kirjoitti
    Selitykset hyväksytty

    No meikä pitää sitte yksistään ysin mainetta yllä ja väännetään tuppi nurin.
    Btw, siitäkin huolimatta ajoin tänään ahvenistolla 1:42´62 ajan. Takana on toinen ajokausi ja 7 kertaa radalla, joista 6 kertaa ahvenistolla, joista taas 5 kertaa tänävuonna.

    Nostan hattua jokaiselle ysikuskille, joka ajaa nopeammin ahvenistolla. Capri26 on todistettavasti (otettu aika) ajanut pari kymmenystä nopeamman ajan. Mutta ei tänään siihen pystynyt

    Mutta en silti uskalla lähteä ajamaan huippuja



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  3. #1413
    Lainaa (sky @ Heinä. 29 2008,00:24) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Heinä. 28 2008,16:10) kirjoitti
    Selitykset hyväksytty

    No meikä pitää sitte yksistään ysin mainetta yllä ja väännetään tuppi nurin.
    Btw, siitäkin huolimatta ajoin tänään ahvenistolla 1:42´62 ajan. Takana on toinen ajokausi ja 7 kertaa radalla, joista 6 kertaa ahvenistolla, joista taas 5 kertaa tänävuonna.

    Nostan hattua jokaiselle ysikuskille, joka ajaa nopeammin ahvenistolla. Capri26 on todistettavasti (otettu aika) ajanut pari kymmenystä nopeamman ajan. Mutta ei tänään siihen pystynyt

    Mutta en silti uskalla lähteä ajamaan huippuja
    Aika hyvä aika tuo jo. Olin alku kesästä ysillä ahvenistolla, mutta sattuipa sitten satamaan koko päivän joten jäi sitten ajat ajamatta. Vähän kyllä jäi harmittamaan. Toissa vuonna olin edellisen kerran tuola ja cbr600f:llä ajoin 1:48 muistaakseni. Ois ollu kiva katsoa pääseekö ysillä lujempaa
    zx-9r
  4. #1414
    Lainaa (esanahka @ Heinä. 29 2008,13:26) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Heinä. 29 2008,00:24) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Heinä. 28 2008,16:10) kirjoitti
    Selitykset hyväksytty

    No meikä pitää sitte yksistään ysin mainetta yllä ja väännetään tuppi nurin.
    Btw, siitäkin huolimatta ajoin tänään ahvenistolla 1:42´62 ajan. Takana on toinen ajokausi ja 7 kertaa radalla, joista 6 kertaa ahvenistolla, joista taas 5 kertaa tänävuonna.

    Nostan hattua jokaiselle ysikuskille, joka ajaa nopeammin ahvenistolla. Capri26 on todistettavasti (otettu aika) ajanut pari kymmenystä nopeamman ajan. Mutta ei tänään siihen pystynyt

    Mutta en silti uskalla lähteä ajamaan huippuja
    Aika hyvä aika tuo jo. Olin alku kesästä ysillä ahvenistolla, mutta sattuipa sitten satamaan koko päivän joten jäi sitten ajat ajamatta. Vähän kyllä jäi harmittamaan. Toissa vuonna olin edellisen kerran tuola ja cbr600f:llä ajoin 1:48 muistaakseni. Ois ollu kiva katsoa pääseekö ysillä lujempaa
    Ei muuta kun kokeilemaan, se on kiva jos on jotain haastetta, veikkaan että tuon Capri26:n ajan vielä rikon. Toivottavasti kuitenkin ajan, enkä omaa pyörääni
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  5. #1415
    Lainaa (sky @ Heinä. 29 2008,00:24) kirjoitti
    Nostan hattua jokaiselle ysikuskille, joka ajaa nopeammin ahvenistolla. Capri26 on todistettavasti (otettu aika) ajanut pari kymmenystä nopeamman ajan. Mutta ei tänään siihen pystynyt :;)
    Tähän pakko kommentoida että tänä vuonna oon ajanu vain n kolmasosan viimevuotisesta ja radalla n. neljäsosan viime vuoteen verrattuna. Kuitenkin vasta kolmas vuosi elämässäni mopon sarvissa. Tänä vuonna on pelottanut toi mutkainen polku ihan eri lailla kuin viime kesänä....
    Ja tuossa (teko)syy miks en uskaltanu ajaa kovempaa:
    [IMG]http://img299.imageshack.us/img299....MG]

    Lainaa (sky @ Heinä. 29 2008,00:24) kirjoitti
    Ei muuta kun kokeilemaan, se on kiva jos on jotain haastetta, veikkaan että tuon Capri26:n ajan vielä rikon. Toivottavasti kuitenkin ajan, enkä omaa pyörääni
    Jeps, sitä toivotaan! Sky on mielestäni oppinut tosi paljon verrattuna ekaan ratapäiväänsä jossa olin mukana. Nyt ei ollut enää väkisin riuhtomista ja repivää ajotyyliä, nyt oli kiva ajella ja katsoa miten ysi puree asvalttiin paremmin kun bostikki!



  6. #1416
    Noniin!

    Ketäs tulossa tuonne Jänkhälle Jytisee X - tapahtumaan?

    Täältä tulossa 2kpl 9R:iä ja yks 6R....
    - ZX9R -
  7. #1417
    Lainaa (sky @ Heinä. 29 2008,13:36) kirjoitti
    Lainaa (esanahka @ Heinä. 29 2008,13:26) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Heinä. 29 2008,00:24) kirjoitti
    Btw, siitäkin huolimatta ajoin tänään ahvenistolla 1:42´62 ajan. Takana on toinen ajokausi ja 7 kertaa radalla, joista 6 kertaa ahvenistolla, joista taas 5 kertaa tänävuonna.

    Nostan hattua jokaiselle ysikuskille, joka ajaa nopeammin ahvenistolla. Capri26 on todistettavasti (otettu aika) ajanut pari kymmenystä nopeamman ajan. Mutta ei tänään siihen pystynyt

    Mutta en silti uskalla lähteä ajamaan huippuja
    Aika hyvä aika tuo jo. Olin alku kesästä ysillä ahvenistolla, mutta sattuipa sitten satamaan koko päivän joten jäi sitten ajat ajamatta. Vähän kyllä jäi harmittamaan. Toissa vuonna olin edellisen kerran tuola ja cbr600f:llä ajoin 1:48 muistaakseni. Ois ollu kiva katsoa pääseekö ysillä lujempaa
    Ei muuta kun kokeilemaan, se on kiva jos on jotain haastetta, veikkaan että tuon Capri26:n ajan vielä rikon. Toivottavasti kuitenkin ajan, enkä omaa pyörääni
    Kyllä se Sky:n aika tuosta vielä aika putoo varmasti. Ahvenistolla menee ~1.40 ilman jarrujakin ja eräskin matkapyörä lasketti ~1.38
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  8. #1418
    No niin ,nyt on Lentokenttäajot takana.

    Ja ajot meni hienosti. Tuli siinä oma ennätyskin rikottua reilusti viimekesästä.

    Vuosi sitten 264km/h, välityksillä(16/45). Ja nyt väleillä17/45, 280km/h Ja vieläkin meni rajoitinta vasten ennen mittauspistettä

    Ja parasta oli se että siinä jäi muutama tonninen pyöräkin meikän vanhanliiton ysille
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  9. #1419
    Lainaa (ysi-ärrä @ Elo. 03 2008,14:11) kirjoitti
    No niin ,nyt on Lentokenttäajot takana.

    Ja ajot meni hienosti. Tuli siinä oma ennätyskin rikottua reilusti viimekesästä.

    Vuosi sitten 264km/h, välityksillä(16/45). Ja nyt väleillä17/45, 280km/h Ja vieläkin meni rajoitinta vasten ennen mittauspistettä

    Ja parasta oli se että siinä jäi muutama tonninen pyöräkin meikän vanhanliiton ysille
    Hyvinhän toi suoraan kulkee, mä oon ollut aina samaa mieltä asiasta

    Mutta, ihan oikeesti erittäin hyvä tulos ysillä



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  10. #1420
    Tulipa tässä vähän roplattua fillaria. Vaihdoin ketjut ja rattaat. Hommasta ollut kyllä puhetta, mutta oman touhuni kanssa kävi vähän veikeästi. Siis lähinnä homma paisui Tilasin orkkisosat kun sain hyvään hintaan ja elin siinä käsityksessä, että ketjut olisivat niitattavat.
    No, niittaustressi laukesi siinä vaiheessa kun avasin paketin ja totesin uuden ketjun olevan ns. päättymätön.
    Mitäpä siitä, eipä tartte ressaa niittien kestävyydestä eli swingi irti.

    Tosissaan, vanha eturatas oli jo aika vainaa :

    Eikä kyllä ketjutkaan kovin hyvässä kuosissa olleet. Olihan niillä jo kait työnnetty se 48tkm. Takaratas ei niin pahalta näyttänyt.. Olipa muuten aikaslailla paskaa rataskotelossa, varmaan 2 nyrkillistä. Plus se, että edellinen omistaja todennäköisesti käyttänyt jonkinlaista valaanspermaa ketjujen voitelussa, oli meinaan se kakka sellaista mökköä että hyvä kun irtosi ! Onneksi oli purkki luotettavaa Sisu-rasvanpoistajaa

    Loppujenlopuksi koko homma ei kovin paha ollut. Eturattaan mutteri oli tiukassa, mutta senkin sai melko kivuttomasti irti. Joku kaverina on hyvä olla painamassa takajarrua ja näinpäinpois.

    Erikoistyökalu swingin akselin lukkomutterin irroitukseen oli aika välttämätön kapistus :

    Eipä sitten käydä jeesustelemaan hitsauslaadusta, se toimi hienosti ja kesti vääntää momenttiinkin takaisin Ruma = funktionalismia. Plus se oli halpa

    Pyörän tunkkauskaan ei näköjään ysissä ollut ongelma. Jalan kun ottaa irti ja asettaa sopivan metallicaputken ja pienet hallitunkit molemminpuolin saa aikaiseksi melko tasapainoisen tunkitusratkaisun.

    No, mitäpä tästä enempää avautumaan. Tuli huollettua ja sipisteltyä. Asennuskaveri oli korvaamaton. Sitten vaan ja sen jälkeen

    Mitähän muuten joku mp-liike ottaa moisesta hommasta? Kellään kokemuksia?



    "When you're pushed, killing is as easy as breathing" - John Rambo

    ZX-9R vm. 2001
  11. #1421
    Jaa-a, jotenkin alkaa tuntua siltä että saattais olla keväällä hyvin pidetty (muistettu aina kierrättää konetta, jottei osat jumahda kiinni karstan vuoksi) -01 ysi kohtuu kilometrein kaupan (27 Tkm tällä hetkellä mittarissa). Hinta riippuu siitä, että onnistunko kaatamaan sen vielä tänä kesänä radalla.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  12. #1422
    Lainaa (sky @ Elo. 04 2008,21:28) kirjoitti
    Jaa-a, jotenkin alkaa tuntua siltä että saattais olla keväällä hyvin pidetty (muistettu aina kierrättää konetta, jottei osat jumahda kiinni karstan vuoksi) -01 ysi kohtuu kilometrein kaupan (27 Tkm tällä hetkellä mittarissa). Hinta riippuu siitä, että onnistunko kaatamaan sen vielä tänä kesänä radalla. *
    Meinasitkos nopeempaan vaihtaa??
    sevenfifty
  13. #1423
    Lainaa (Red5 @ Elo. 04 2008,20:16) kirjoitti
    Mitähän muuten joku mp-liike ottaa moisesta hommasta? Kellään kokemuksia?
    Mulla otti mp-huolto Jari Suokas 1,5 tunnin työn (90 euroa) ketjujen, ja rattaiden vaihdosta (niitattavat). Olivat putsanneet kaikki paikat erittäin hyvin, eli pisteet siitä. Omasta oli samoilla kilometreillä eturatas samannäköinen. Ketjut pullautti rasvat pihalle, joten vaihto oli enemmän kuin tarpeen. Todella kestäviä olivat alkuperäisosat. Tuumasi asentaja, ettei uudet D.I.D ja JT yhdistelmät varmaan noin hyvin kestä.. Tosin en meinaa enää noin loppuun niitä ajaakaan. Muuttui kulkukin paljon tasaisemmaksi, yllätys
  14. #1424
    Lainaa (bmweero @ Elo. 05 2008,01:01) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Elo. 04 2008,21:28) kirjoitti
    Jaa-a, jotenkin alkaa tuntua siltä että saattais olla keväällä hyvin pidetty (muistettu aina kierrättää konetta, jottei osat jumahda kiinni karstan vuoksi) -01 ysi kohtuu kilometrein kaupan (27 Tkm tällä hetkellä mittarissa). Hinta riippuu siitä, että onnistunko kaatamaan sen vielä tänä kesänä radalla.
    Meinasitkos nopeempaan vaihtaa??
    No tehot ja väännöt on ihan riittävät jopa vakiona. Tosin se avarampi savustuspönttö vois olla hyvä hankinta rataajoa silmällä pitäen. Mutta joka tapauksessa pitäs olla kevyempi ja sporttisempi pyörä, jotta on mukavampi radalla. Eli kyllä tässä uudehko tonninen on haussa.

    Minä olen ajannut pyörällä 8200 km --> ja teettänyt 12 Tkm ja 24 Tkm huollot liikkeessä. Viimesimmän huollon teki Jari Suokas viime talvena. Pyörään vaihettiin silloin uudet ketjut ja rattaat sekä uusi kaasuvaijeri.

    Tämä siis ihan vinkkinä, jos joku haaveilee päivittävänsä ysinsä kaksituhattaluvun puolen malliin.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  15. #1425
    Lainaa (sky @ Elo. 05 2008,08:35) kirjoitti
    Lainaa (bmweero @ Elo. 05 2008,01:01) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Elo. 04 2008,21:28) kirjoitti
    Jaa-a, jotenkin alkaa tuntua siltä että saattais olla keväällä hyvin pidetty (muistettu aina kierrättää konetta, jottei osat jumahda kiinni karstan vuoksi) -01 ysi kohtuu kilometrein kaupan (27 Tkm tällä hetkellä mittarissa). Hinta riippuu siitä, että onnistunko kaatamaan sen vielä tänä kesänä radalla.
    Meinasitkos nopeempaan vaihtaa??
    No tehot ja väännöt on ihan riittävät jopa vakiona. Tosin se avarampi savustuspönttö vois olla hyvä hankinta rataajoa silmällä pitäen. Mutta joka tapauksessa pitäs olla kevyempi ja sporttisempi pyörä, jotta on mukavampi radalla. Eli kyllä tässä uudehko tonninen on haussa.

    Minä olen ajannut pyörällä 8200 km --> ja teettänyt 12 Tkm ja 24 Tkm huollot liikkeessä. Viimesimmän huollon teki Jari Suokas viime talvena. Pyörään vaihettiin silloin uudet ketjut ja rattaat sekä uusi kaasuvaijeri.

    Tämä siis ihan vinkkinä, jos joku haaveilee päivittävänsä ysinsä kaksituhattaluvun puolen malliin.
    Jaha, vai on pyörän vaihto meininki.
    Itelläki on käyny mielessä, josko sitä ens kesänä raskis vaihtaa uudempaan ja isompaan. Mulla on vaan vielä kokoluokka auki.
    Koska oon ainakin vielä merkkiuskollinen, niin vaihtoehdot on zx10r, zx12r ja zzr1400.
    Muita en edes harkitse.
    Mulla on kriteerinä että lujaa pitää kulkea .
    Rata hommat ei hirveesti innosta.Kiihdytys ja huippunopeusajot kylläkin.
    Mut katotaan sitä sitte ens suvena.

    ps. jänkhällä jytisee tapahtumaan ollaan menossa



    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  16. #1426
    Hohoi ysi ukot ja akat!
    Ketäs muita on menossa jänkhälle jytisee tapahtumaan ,muitaku meikä ja revengeant?
    Tulkaahan vaan muutkin niin saa höpöttää ja
    Anne kans kempeleestä mukaan

    Nimi muokattu uusiin kuosiin



    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  17. #1427
    ^ Oon Anne nykyään, ilman beetä. *
    Thanks anyway! *
    Indian Scout

    Annen Lasipuoti
  18. #1428
    Onse niin ikävää, kun on tehnyt niin paljon savottaa ettei oo kerennyt käydä ulkoiluttamassa mopoaan. Toisaaltaan on ollut ihan terapeuttista raivata tien pohjaa pöpelikköön, siinä kun näkee heti työnsä jäljen. Toki siinä jokin kärrypolku olikin ennen, mutta ois tarkotus että mökin pihaan pääsis jatkossa 90-luvun lopun perhegolffillakin, tai siis ennen kaikkea poiskin, varsinkin sateen jälkeen.

    nimin. kerran traktorilla pois vedetty (e: siis golffi eikä 9r )

    Tosin mä en oo sentään kaatanut 9r:ääni siihen pihaan toisin kuin eräs kaveri kaatoi seiskapätkänsä siihen



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  19. #1429
    Tulipa noudettua ysi kotiin, olipa mukava käydä maaseudulla tuulettamassa itseään ja ysiä taas pitkästä aikaa.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  20. #1430
    Ysistä kuva.
    Ukkosmyrskyä karkuun
    - ZX9R -
  21. #1431
    Lainaa (revengeant @ Elo. 12 2008,16:32) kirjoitti
    Ysistä kuva.
    Ukkosmyrskyä karkuun
    onko sulla tuossa kuvassa pitkät päälä vai palaako lyhyilläkin molemmat umpiot?
    Kyse siis pyörästä



    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  22. #1432
    Lainaa (ysi-ärrä @ Elo. 12 2008,17:51) kirjoitti
    Lainaa (revengeant @ Elo. 12 2008,16:32) kirjoitti
    Ysistä kuva.
    Ukkosmyrskyä karkuun
    onko sulla tuossa kuvassa pitkät päälä vai palaako lyhyilläkin molemmat umpiot?
    Kyse siis pyörästä
    no, kyllä uudemmissa yseissä on 2xh4 polttimot, tiedoksi vaan



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  23. #1433
    Lainaa (sky @ Elo. 12 2008,18:00) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Elo. 12 2008,17:51) kirjoitti
    Lainaa (revengeant @ Elo. 12 2008,16:32) kirjoitti
    Ysistä kuva.
    Ukkosmyrskyä karkuun
    onko sulla tuossa kuvassa pitkät päälä vai palaako lyhyilläkin molemmat umpiot?
    Kyse siis pyörästä
    no, kyllä uudemmissa yseissä on 2xh4 polttimot, tiedoksi vaan
    Elähän mittään . Onhan mullakin tätänykyään kakslamppunen keula
    Eiku joku kerto että ei sais palaa lyhyillä molemmat umpiot. Taitaa taas olla niitä essonbaari huhuja
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  24. #1434
    Umpioiden merkinnät määrää saako molemmissa palaa valot yhtä aikaa. Omassa ysissä palaa molemmissa.

    H-kirjain = halogeenivalaisin.
    R-Kirjain = kaukovalaisin
    C-kirjain = lähivalaisin.

    HCR merkinnällä saa samassa umpiossa palaa lyhyet ja pitkät

    Korjatkaa jos olen käsittänyt väärin.

    Ex -KTM 790 Adventure R
    Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki zx-9r-
  25. #1435
    Lainaa (ysi-ärrä @ Elo. 13 2008,08:01) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Elo. 12 2008,18:00) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Elo. 12 2008,17:51) kirjoitti
    Lainaa (revengeant @ Elo. 12 2008,16:32) kirjoitti
    Ysistä kuva.
    Ukkosmyrskyä karkuun
    onko sulla tuossa kuvassa pitkät päälä vai palaako lyhyilläkin molemmat umpiot?
    Kyse siis pyörästä
    no, kyllä uudemmissa yseissä on 2xh4 polttimot, tiedoksi vaan *
    Elähän mittään . Onhan mullakin tätänykyään kakslamppunen keula
    Eiku joku kerto että ei sais palaa lyhyillä molemmat umpiot. Taitaa taas olla niitä essonbaari huhuja
    Lyhyet palaa.

    Rosvottu toiselta lampulta virta toiselle, näin kytkettynä olkoon kunnes toisin määrätään.

    Motonetin siniset hehkut paikallaan, ens kaudeksi sitten talvella tallin hämärissä xenon settiä paikalleen.
    - ZX9R -
  26. #1436
    Lakitekstiä lainattuna maffilta:

    Lainaa kirjoitti
    Etulyhty

    Etulyhdyn komponenttivaatimukset ovat sangen haasteellisia. E-merkinnän saaminen edellyttää väri- ja valaisintehovaatimusten ohella aika paljon muutakin, mm. valokeilan muotoa koskevien määräysten täyttymistä. Etulyhtyä koskevien direktiivien ja e-sääntöjen mukaan etulyhty voi olla symmetrinen tai epäsymmetrinen (vasemman- tai oikeanpuoleiseen liikenteeseen tarkoitettu). Komponentin hyväksyntä kattaa sekä umpion että siinä käytettäväksi sallitun polttimotyypin, jonka niin ikään täytyy olla hyväksytty. Tämä merkitsee, että etulyhtyyn saa asentaa vain hyväksynnän kattaman polttimon, jonka itsessäänkin on oltava hyväksyttyä tyyppiä3.

    Etulyhty on asennettava niin kauas eteen, että se ei häikäise kuljettajaa taustapeilin tai muun heijastavan pinnan kautta. Minimiasennuskorkeus maanpinnasta on 500 mm, maksimiasennuskorkeus 1200 mm. Umpion on oltava esteettä nähtävissä 80 asteen sektorilla molemmille sivuille, 15 asteen sektorilla ylöspäin ja 10 asteen sektorilla alaspäin. Toisin sanoen valon näkyvyys ei saa estyä moottoripyörän rakenteen johdosta. Jos ajo-, kauko- ja seisontavalot on ryhmitetty samaan umpioon, sen tulee sijaita moottoripyörän keskilinjalla. Jos umpioita on useampia, ne pitää asentaa symmetrisesti joko päällekkäin moottoripyörän keskilinjalle siten, että linssien sisäreunojen välinen etäisyys on enintään 200 mm, tai vierekkäin samalle korkeudelle siten, että linssien sisäreunojen välinen etäisyys on enintään 200 mm ja kumpikin linssi on yhtä kaukana moottoripyörän keskilinjasta. Lähi- ja kaukovalot voidaan sijoittaa eri umpioihin tai kahdentaa siten, että molemmissa umpioissa on sekä lähi- että kaukovalo. Lähivalo saa palaa myös yhtä aikaa kaukovalon kanssa.

    Lähivaloille saa, mutta ei ole pakko, asentaa vihreän merkkivalon. Kaukovalon sininen merkkivalo on pakollinen. Myös seisontavalon vihreä merkkivalo on pakollinen. Vaihtoehtoisesti seisontavalon merkkivalona voi toimia mittaripaneelin valo, jos se on kytketty siten, että se palaa seisontavalon kanssa yhtä aikaa.
    - ZX9R -
  27. #1437
    Lainaa (revengeant @ Elo. 13 2008,10:05) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Elo. 13 2008,08:01) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Elo. 12 2008,18:00) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Elo. 12 2008,17:51) kirjoitti
    Lainaa (revengeant @ Elo. 12 2008,16:32) kirjoitti
    Ysistä kuva.
    Ukkosmyrskyä karkuun
    onko sulla tuossa kuvassa pitkät päälä vai palaako lyhyilläkin molemmat umpiot?
    Kyse siis pyörästä
    no, kyllä uudemmissa yseissä on 2xh4 polttimot, tiedoksi vaan
    Elähän mittään . Onhan mullakin tätänykyään kakslamppunen keula
    Eiku joku kerto että ei sais palaa lyhyillä molemmat umpiot. Taitaa taas olla niitä essonbaari huhuja
    Lyhyet palaa.

    Rosvottu toiselta lampulta virta toiselle, näin kytkettynä olkoon kunnes toisin määrätään.

    Motonetin siniset hehkut paikallaan, ens kaudeksi sitten talvella tallin hämärissä xenon settiä paikalleen.
    No mulla on Saksan tuontipyörä. Voi olla että noissa on maakohtaisia eroja, mutta onpahan tohon paperit saatu.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  28. #1438
    2xH4 on mullakin.

    Toinen H4 on uutena ollut kytkemättä jostain kumman syystä.
    - ZX9R -
  29. #1439
    No hemmetti, mullakin ois valmiudet toisellekki umpiolle lyhyvien piuha. Pitääpä tökätä vaan paikoilleen.
    Laitoin meinaan sen jo siinävaiheessa ku vaihdoin tuon keulan,mutta jätin vielä lyhyet "yks silmäseksi".
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  30.  
  31. #1440
    Tänään oli sattuu ja tapahtuu päivä. Ampasin aamulla ahvenistolle ajamaan vapaa harjoitteluun. Aikaa oli tasan tunti, joten se piti käyttää tarkkaan hyväksi. Siinä kiireessä sitten ajoin vähän liian kovaa, vaikka rengas paineet eivät olleet vielä kohdillaan ja ajoasennossakin oli korjattavaa. Lopputuloksena oli pieni perän lipeäminen ennen tunnelia olevassa mutkassa. Muuten ajo meni ihan hyvin ja ratakilometrejä kertyi n. 75 km.

    Myöhemmin päivällä lähdin kurvaileen maaseudulle ja ajelin sitten visiiri auki kuuden kybän aluetta ja joki iso ötikkä lensi kypärän sisään. No, ajattelin että ehkä se sinne kuoli. Muutama kilometri myöhemmin huomasin että silmäkulmalla että kimalainen ryömi kypäräni sisällä. Siinä vaiheessa tuli käyttöä tälle merkille:



    pysäytin pyörän äkkiä ja avasin visiirin ja nappasin kimalaisen pellolle kypärästä.

    Jatkoin sitten matkaa lempi syheröpätkälleni. Tämä on sellainen että perus touringajalle tulee muutamassa kohdassa vaikeuksia pitää 80km/h mittarissa, tai ainakaan pyörä ei pysy silloin omalla kaistalla. Ajoin ekan kerran pätkän tarkastaakseni ettei siellä ole soraa, mutaa yms tms. Sitten otin vähän reippaammin toki nopeusrajoituksen huomioiden
    Tulin kurvista ulos ja näin kissan lähtevän juoksemaan tien yli. Tuossa hetkessä tajusin että mikäli aijon ajaa loppukauden ja säästyä ylimääräisiltä asian hoidoilta, niin joudun teurastamaan tuon kissan. Kissa juoksikin suoraan takarenkaan alle. Ei muuta kun katsomaan miten kissalle kävi. Ei ollut kaunista katsoa kissan päätä. Kissan sydän löi kuitenkin, joten hain painavan teräreunaisen kiven, jolla napautin kissan niskan katki. Harmittelin kun ei ollut leathermania mukana, jolla olisin voinut viiltää kaulalaskimon auki. Täytyneen jatkossa pitää teurastusvälinettä sekä autossa, että moottoripyörässä mukana.

    Lieneen turvallisinta antaa pyörän seistä loppupäivän pihalla

    Pahoitteluni kissan omistajalle.



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Sivu: 48 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3846474849505898 ... ViimeinenViimeinen