Sivu: 40 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3038394041425090 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1171:stä 1200:een 3312:sta
  1. #1171
    Lainaa (Meisseli_007 @ Touko. 02 2008,00:24) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Touko. 01 2008,21:44) kirjoitti
    Vielä pitää joko tehdä / tai tilata (Pyramid) seat-cowl
    - P
    Mistä mahtaa löytyä noita seat-cowleja?
    Alkuperäinen (ja ihan #%tun kallis)..

    Jenkkilästä harvemmin Pyramidia, mutta esim Targaa löytyy ja on myös kallis.

    Ebay UK -> Pyramidia kohtuu usein myynnissä, mutta hinnat nousevat usein liian koviksi.

    Harvemmin noita "nätin" näköisiä.. yleensä jotain Ermaxin penkin peittävää (ei korvaavaa) mallia tarjolla..

    Tuosta ensialkuun..

    - P

    Edit: alimpaan vielä lisäkommenttia. Jonkun mielestä tuo penkin peittävä malli on ihan ok (tulee siis penkin päälle vielä lisäksi), mutta mun mielestä tuo pelkkä takapenkki on melko isokokoinen hökötys (hyvä kyytiläiselle kylläkin), mutta kun tuon peittää vielä muovinpalalla niin lopputulos on vielä massiivisempi. Noi Pyramidin on ihan helvetin hyvännäköisiä ja jos on undertray ja perusplastiikat muutenkin veks, niin "vanhasta rohnosta" alkaa kehkeytyä ihan oikeasti huomattavasti sirompi. Itse olin ihan yllättynyt kun underin heitin talvella + perä muutenkin uusiksi ja noi muut kilkkeet niin ihan erinnäköinen pärrä alkaa olla. Vielä tuo takapenkki veks, niin hyvä tulee.

    Edit2: ainiin myös nuo takana olevat kauhukahvat lähtee hyvin nopeasti poies tuolta. Ajattelin tylysti vetästä reiät umpeen ja ehkä sitten joku soppeli tarra päälle. Ans kattoo mitä keksii.. Ihan taakse jää väkisilläkin ne kohdat peittämättä, missä menee suoraan läpi ja takavalon kautta runkoon kate kiinni. Eli joko F-mallin perällä kokonaan piiloon, tai sitten vain noi etummaiset reiät piiloon ja tyytyy lopputulokseen. Oon nähnyt muutaman 6r:n siten että tehty yllämainittu -> ja taas kerran perä on huomattavasti sirompi.

    - P



  2. #1172
    Lainaa (Perkele @ Touko. 02 2008,00:55) kirjoitti
    Lainaa (Meisseli_007 @ Touko. 02 2008,00:24) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Touko. 01 2008,21:44) kirjoitti
    Vielä pitää joko tehdä / tai tilata (Pyramid) seat-cowl
    - P
    Mistä mahtaa löytyä noita seat-cowleja?
    Alkuperäinen (ja ihan #%tun kallis)..

    Jenkkilästä harvemmin Pyramidia, mutta esim Targaa löytyy ja on myös kallis.

    Ebay UK -> Pyramidia kohtuu usein myynnissä, mutta hinnat nousevat usein liian koviksi.

    Harvemmin noita "nätin" näköisiä.. yleensä jotain Ermaxin penkin peittävää (ei korvaavaa) mallia tarjolla..

    Tuosta ensialkuun..

    - P

    Edit: alimpaan vielä lisäkommenttia. Jonkun mielestä tuo penkin peittävä malli on ihan ok (tulee siis penkin päälle vielä lisäksi), mutta mun mielestä tuo pelkkä takapenkki on melko isokokoinen hökötys (hyvä kyytiläiselle kylläkin), mutta kun tuon peittää vielä muovinpalalla niin lopputulos on vielä massiivisempi. Noi Pyramidin on ihan helvetin hyvännäköisiä ja jos on undertray ja perusplastiikat muutenkin veks, niin "vanhasta rohnosta" alkaa kehkeytyä ihan oikeasti huomattavasti sirompi. Itse olin ihan yllättynyt kun underin heitin talvella + perä muutenkin uusiksi ja noi muut kilkkeet niin ihan erinnäköinen pärrä alkaa olla. Vielä tuo takapenkki veks, niin hyvä tulee.

    Edit2: ainiin myös nuo takana olevat kauhukahvat lähtee hyvin nopeasti poies tuolta. Ajattelin tylysti vetästä reiät umpeen ja ehkä sitten joku soppeli tarra päälle. Ans kattoo mitä keksii.. Ihan taakse jää väkisilläkin ne kohdat peittämättä, missä menee suoraan läpi ja takavalon kautta runkoon kate kiinni. Eli joko F-mallin perällä kokonaan piiloon, tai sitten vain noi etummaiset reiät piiloon ja tyytyy lopputulokseen. Oon nähnyt muutaman 6r:n siten että tehty yllämainittu -> ja taas kerran perä on huomattavasti sirompi.

    - P
    Kiitti linkeistä.

    Miten on, mahtaako noi -01 seat-cowlit käydä myös 02-03 malleihin?

    Joo, kalliita ovat
  3. #1173
    Lainaa (Meisseli_007 @ Touko. 02 2008,01:07) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Touko. 02 2008,00:55) kirjoitti
    Lainaa (Meisseli_007 @ Touko. 02 2008,00:24) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Touko. 01 2008,21:44) kirjoitti
    Vielä pitää joko tehdä / tai tilata (Pyramid) seat-cowl
    - P
    Mistä mahtaa löytyä noita seat-cowleja?
    Alkuperäinen (ja ihan #%tun kallis)..

    Jenkkilästä harvemmin Pyramidia, mutta esim Targaa löytyy ja on myös kallis.

    Ebay UK -> Pyramidia kohtuu usein myynnissä, mutta hinnat nousevat usein liian koviksi.

    Harvemmin noita "nätin" näköisiä.. yleensä jotain Ermaxin penkin peittävää (ei korvaavaa) mallia tarjolla..

    Tuosta ensialkuun..

    - P

    Edit: alimpaan vielä lisäkommenttia. Jonkun mielestä tuo penkin peittävä malli on ihan ok (tulee siis penkin päälle vielä lisäksi), mutta mun mielestä tuo pelkkä takapenkki on melko isokokoinen hökötys (hyvä kyytiläiselle kylläkin), mutta kun tuon peittää vielä muovinpalalla niin lopputulos on vielä massiivisempi. Noi Pyramidin on ihan helvetin hyvännäköisiä ja jos on undertray ja perusplastiikat muutenkin veks, niin "vanhasta rohnosta" alkaa kehkeytyä ihan oikeasti huomattavasti sirompi. Itse olin ihan yllättynyt kun underin heitin talvella + perä muutenkin uusiksi ja noi muut kilkkeet niin ihan erinnäköinen pärrä alkaa olla. Vielä tuo takapenkki veks, niin hyvä tulee.

    Edit2: ainiin myös nuo takana olevat kauhukahvat lähtee hyvin nopeasti poies tuolta. Ajattelin tylysti vetästä reiät umpeen ja ehkä sitten joku soppeli tarra päälle. Ans kattoo mitä keksii.. Ihan taakse jää väkisilläkin ne kohdat peittämättä, missä menee suoraan läpi ja takavalon kautta runkoon kate kiinni. Eli joko F-mallin perällä kokonaan piiloon, tai sitten vain noi etummaiset reiät piiloon ja tyytyy lopputulokseen. Oon nähnyt muutaman 6r:n siten että tehty yllämainittu -> ja taas kerran perä on huomattavasti sirompi.

    - P
    Kiitti linkeistä.

    Miten on, mahtaako noi -01 seat-cowlit käydä myös 02-03 malleihin?

    Joo, kalliita ovat
    Eivät käy ainakaan ilman muokkausta. F-malliin meni persus kokonaan uusiksi (kahvat poistui ja muutenkin penkit jne. eri tavalla toteutettu). C & E menee yks yhteen, mutta F on sitten asia erikseen.

    - P
  4. #1174
    Lainaa (Meisseli_007 @ Touko. 02 2008,00:24) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Touko. 01 2008,21:44) kirjoitti
    Vielä pitää joko tehdä / tai tilata (Pyramid) seat-cowl
    - P
    Mistä mahtaa löytyä noita seat-cowleja?
    Itse tilasin suoraan Stormilta valmiiksi maalattuna pyörän väriin , pari viikkoo ja osa oli Suomessa ... kallishan tuo oli , mutta elämä on ..... Ps Huomattavasti ryhdikkäämmän oloinen kuin Ermaxin vastaava tekele ...
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  5. #1175
    Lainaa (sky @ Huhti. 30 2008,14:42) kirjoitti
    Lainaa (Kawazaki @ Huhti. 30 2008,11:24) kirjoitti
    Lainaa (Puppe 67 @ Huhti. 29 2008,22:02) kirjoitti
    Lainaa (Kawazaki @ Huhti. 29 2008,17:02) kirjoitti
    On kelit kohdallaan...
    Käytin tänään pyörääni dynopenkissä.
    http://img76.imageshack.us/my.php?im...gasdynool3.jpg

    Oli kuulemma seokset napissaan.
    Kaikki kilkkeet on kiinni.
    Kylä lähtee..
    * * No jopas nyt jotakin ... mitähän kilkkeitä sun härvelissä on oikein kiinni ...?? *Pikkasen tuntuu toi vääntöpuoli olevan optimistinen tossa penkissä (mutu) ... Ps *Väännön rundit ... löytyykö niitä ..???
    Joo, tiedän tuon penkin.
    Silti ihmettelen ,kun välillä lukee tätä 9R foorumia, että ihmiset ei saa 9R:n keulaa nousemaan...Minulla on välillä vaikeaa pitää se maassa 2 vaihteen loppukierroksilla.Kolmosellakaan ei parane olla pieniä kumpuja tiessä.Eli ykkösellä en hirveästi kiihdyttele.(itse painan 90kg)
    Pyöräni on suht. paljon ajettu, silti pelaa hyvin.Olen sitä paljon omistusaikanani huoltanut/huollattanut.
    Pyörässä on Yoshimuran täysputki,syttypyörä,BMC-race ilmafilsu ja suutinsarjaa en ole itse laittanut, mutta joku siellä kuulemma on.
    Mittasivat seokset samalla kun penkittivät.Sanoi, että seokset ovat keski- ja yläkierroksilla ihan kuin kisasäädöissä.
    Tyhjäkäynti oli kuulemma vähän laihalla.
    Väännön rundeja ei ikävä kyllä löydy.
    Vääntö on kyllä todella laaja pyörässäni, ihan näin perstuntumaltakin.
    Joo, kyllä toi vääntökäyrä näyttä aika hurjalta! Kyllähän toi koko ränni tuo lisää puhtia tonne yläpäähän, joten ei se nyt sinänsä ihmetytä, että keula tykkää pompata. Kateeks käy, omastani löytyy korkeammat huippuarvot, mutta eipä niistä piikeistä ole paljoa iloa.
    Nyt taitaa Sky puhua palturia , korkeammat huippuarvot ... hehehe.... eihän toi alkuperäinen savustuspönttö voi toimia viripalikoiden kanssa , on se sen verran ahdas sisältä ...
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  6. #1176
    Huh. Alkaa tässä vähän polttelemaan jo päästä ajelemaan. Pyörä tosin vielä vähän osissa ja vasta tiistaina ajokortti pitäisi olla ajokortti taskussa
    Siitä siis kysymykseni. Tuli vähän kiireessä purettua muutama osa ja jostain typerästä syystä en painanut mieleeni kaikkien letkujen kulkureittejä. Eli, löytyykö keneltäkään valokuvia oman ysin spurguilusta kaasuttimen yms hilujen ympäriltä? Ei tarttisi ihan yritys-uudelleen setillä duunailla kasaan jos menee tiukaksi niiden imutorvien tms asettelun kanssa.

    Niin ja mopedi on 2001 vuoden 9r.
    "When you're pushed, killing is as easy as breathing" - John Rambo

    ZX-9R vm. 2001
  7. #1177
    Ihan mielenkiinnosta kyselisin et mitä te ootte saanu mittariin lukua jos on ollut piikkiä normaalia pienempi eturatas?

    Kun mä äsken tossa koitin niin se kelas jotain 250-270 rajotinta vasten kutosella.. ihan tarkkaa lukemaa en tiä ku jännitti touhu muutenki jo

    Ku meinasin ku mul on speed-o-healer siin et jos se ois jotenki vääril asetuksil et tjsp.. et mimmosta mötäkkää sen kuuluis mennä ?
    - I will go on my way from the cradle to the grave. -
  8. #1178
    Lainaa (Ni-Go @ Touko. 03 2008,17:42) kirjoitti
    Ihan mielenkiinnosta kyselisin et mitä te ootte saanu mittariin lukua jos on ollut piikkiä normaalia pienempi eturatas?

    Kun mä äsken tossa koitin niin se kelas jotain 250-270 rajotinta vasten kutosella.. ihan tarkkaa lukemaa en tiä ku jännitti touhu muutenki jo

    Ku meinasin ku mul on speed-o-healer siin et jos se ois jotenki vääril asetuksil et tjsp.. et mimmosta mötäkkää sen kuuluis mennä ?
    Itellä on 4 piikiä isompi takarissa ja mittariin jää jäpittään lukema 310km/h 6:lla rajoittimen alkaessa paukkua

    Saman muuten näkyi menevän uudella mittarillakin(zx6r).
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  9. #1179
    hmm
    - I will go on my way from the cradle to the grave. -
  10. #1180
    Mulla on tuossa E-mallissa edessä jarruongelma. Toisenpuolen jarru jumittaa ja levy kuumenee selkeästi toista puolta enemmän.

    Mikä neuvoks? Kiinnostaa jarrusatularemontti sitten pieniä kiviäkin. Onneks on sentään paljon mukavammin saatavilla kuin autossa.



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  11. #1181
    Lainaa (sky @ Touko. 03 2008,22:44) kirjoitti
    Mulla on tuossa E-mallissa edessä jarruongelma. Toisenpuolen jarru jumittaa ja levy kuumenee selkeästi toista puolta enemmän.

    Mikä neuvoks? Kiinnostaa jarrusatularemontti sitten pieniä kiviäkin. Onneks on sentään paljon mukavammin saatavilla kuin autossa.
    Kait se perus "ensiapu" on herkistellä mäntiä.Painat ulos ja sitten painat ne sisään.Ja eiku toistoja vaan....
    Jarrusatulat irti ofc.
    Älä sitten muljauta niitä mäntiä ulos asti.



    If it's not broken-----Fix it, until it is...
    Kawasaki ZX9-R vm.99
  12. #1182
    Lainaa (Kawazaki @ Touko. 04 2008,00:04) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Touko. 03 2008,22:44) kirjoitti
    Mulla on tuossa E-mallissa edessä jarruongelma. Toisenpuolen jarru jumittaa ja levy kuumenee selkeästi toista puolta enemmän.

    Mikä neuvoks? Kiinnostaa jarrusatularemontti sitten pieniä kiviäkin. * Onneks on sentään paljon mukavammin saatavilla kuin autossa.
    Kait se perus "ensiapu" on herkistellä mäntiä.Painat ulos ja sitten painat ne sisään.Ja eiku toistoja vaan....
    Jarrusatulat irti ofc.
    Älä sitten muljauta niitä mäntiä ulos asti.
    Ja kun mäntä on ulkona niin suihkauta CRC:tä tai jotain vastaavaa männän kylkeen ennen kuin painat sen sisään. CRC vähän voitelee ja liuottaa männän ja sylinterin väliin kertynyttä likaa pois.
    ZZR 1400 ABS -07
    ZX-9R -03/-04
    ZZR 600 -93
    ZZR 500 -90
    RD 125 DX -77
  13. #1183
    Tulipa mieleen kun on puhetta noista "ysin jarruista" niin, että kuuluuko noissa etujarrulevyissä olla muutama milli klappia kun siitä levystä ottaa kiinni ja heiluttelee? Taka kiekossa ei ole mitään, mutta mulla on etulevyissä sellanen parin millin klappi. Kaveri puhu tossa, että olisi "kelluvat" jarrut et kuuluu asiaan, mutta alkoi vaan kuumottaa kyseinen asia ja ajattelin teiltä ysiläisiltä kysästä asiaa ?? Toivottavasti joku ymmärsi mitä ajan tässä takaa
    zx-9r
  14. #1184
    Lainaa (esanahka @ Touko. 04 2008,13:38) kirjoitti
    Tulipa mieleen kun on puhetta noista "ysin jarruista" niin, että kuuluuko noissa etujarrulevyissä olla muutama milli klappia kun siitä levystä ottaa kiinni ja heiluttelee? Taka kiekossa ei ole mitään, mutta mulla on etulevyissä sellanen parin millin klappi. Kaveri puhu tossa, että olisi "kelluvat" jarrut et kuuluu asiaan, mutta alkoi vaan kuumottaa kyseinen asia ja ajattelin teiltä ysiläisiltä kysästä asiaa ?? Toivottavasti joku ymmärsi mitä ajan tässä takaa
    Niin ne jotkut väittää että ne holkit, joiden päällä ikäänkuin levyt makaa, pitäisi aika ajoin putsata. Mulla ei kyllä levyt liiku. Pitäs vissiin ottaa hammasharja käteen ja ruveta putsaan holkkeja.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  15. #1185
    Joo, ei itelläkään nuo levyt heilu mihikään. Ainoastaan kuuluu sellanen helähdys kun antaa luunappia levyyn.

    Mut ei mitään klappia ole.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  16. #1186
    Lainaa (esanahka @ Touko. 04 2008,13:38) kirjoitti
    Tulipa mieleen kun on puhetta noista "ysin jarruista" niin, että kuuluuko noissa etujarrulevyissä olla muutama milli klappia kun siitä levystä ottaa kiinni ja heiluttelee? Taka kiekossa ei ole mitään, mutta mulla on etulevyissä sellanen parin millin klappi. Kaveri puhu tossa, että olisi "kelluvat" jarrut et kuuluu asiaan, mutta alkoi vaan kuumottaa kyseinen asia ja ajattelin teiltä ysiläisiltä kysästä asiaa ?? Toivottavasti joku ymmärsi mitä ajan tässä takaa
    Juu, kelluvat levyt ne on.Joskus olen pultti&mutteri systeemillä (pultti niitin läpi ja mutteri toiselta puolelta sopivan kovaa kiinni) herkistellyt niitä "niittejä".Akkuporakoneeseen hylsy kiinni ja eiku pyöritteleen.Kait siinä voi jotain smörjaa (CRC) laittaa, että lika irtoaa.



    If it's not broken-----Fix it, until it is...
    Kawasaki ZX9-R vm.99
  17. #1187
    Lainaa (Kawazaki @ Touko. 04 2008,19:18) kirjoitti
    Lainaa (esanahka @ Touko. 04 2008,13:38) kirjoitti
    Tulipa mieleen kun on puhetta noista "ysin jarruista" niin, että kuuluuko noissa etujarrulevyissä olla muutama milli klappia kun siitä levystä ottaa kiinni ja heiluttelee? Taka kiekossa ei ole mitään, mutta mulla on etulevyissä sellanen parin millin klappi. Kaveri puhu tossa, että olisi "kelluvat" jarrut et kuuluu asiaan, mutta alkoi vaan kuumottaa kyseinen asia ja ajattelin teiltä ysiläisiltä kysästä asiaa ?? Toivottavasti joku ymmärsi mitä ajan tässä takaa
    Juu, kelluvat levyt ne on.Joskus olen pultti&mutteri systeemillä (pultti niitin läpi ja mutteri toiselta puolelta sopivan kovaa kiinni) herkistellyt niitä "niittejä".Akkuporakoneeseen hylsy kiinni ja eiku pyöritteleen.Kait siinä voi jotain smörjaa (CRC) laittaa, että lika irtoaa.
    Ok, kiitti vinkistä! Eli onko tossa pointtina se, että se niitti ikäänkuin menee kasaan jollon se levyn välys pienenee? Rupes vaan kuumottaa kun tänää kattelin kaverin 12r:n jarruja (samanlaiset) ja niissä ei ollu juuri mitään välystä. Eli voiko ne irrota tai jotain jos menevät liian löysälle jotenki?

    Tuntuu vaan jotenki hassulta noi jarrulevyt ku ne heiluu sivuttain ja eteenpäin millin pari
    zx-9r
  18. #1188
    Lainaa (esanahka @ Touko. 04 2008,20:42) kirjoitti
    Lainaa (Kawazaki @ Touko. 04 2008,19:18) kirjoitti
    Lainaa (esanahka @ Touko. 04 2008,13:38) kirjoitti
    Tulipa mieleen kun on puhetta noista "ysin jarruista" niin, että kuuluuko noissa etujarrulevyissä olla muutama milli klappia kun siitä levystä ottaa kiinni ja heiluttelee? Taka kiekossa ei ole mitään, mutta mulla on etulevyissä sellanen parin millin klappi. Kaveri puhu tossa, että olisi "kelluvat" jarrut et kuuluu asiaan, mutta alkoi vaan kuumottaa kyseinen asia ja ajattelin teiltä ysiläisiltä kysästä asiaa ?? Toivottavasti joku ymmärsi mitä ajan tässä takaa
    Juu, kelluvat levyt ne on.Joskus olen pultti&mutteri systeemillä (pultti niitin läpi ja mutteri toiselta puolelta sopivan kovaa kiinni) herkistellyt niitä "niittejä".Akkuporakoneeseen hylsy kiinni ja eiku pyöritteleen.Kait siinä voi jotain smörjaa (CRC) laittaa, että lika irtoaa.
    Ok, kiitti vinkistä! Eli onko tossa pointtina se, että se niitti ikäänkuin menee kasaan jollon se levyn välys pienenee? Rupes vaan kuumottaa kun tänää kattelin kaverin 12r:n jarruja (samanlaiset) ja niissä ei ollu juuri mitään välystä. Eli voiko ne irrota tai jotain jos menevät liian löysälle jotenki?

    Tuntuu vaan jotenki hassulta noi jarrulevyt ku ne heiluu sivuttain ja eteenpäin millin pari
    Pointti ei ole painaa kasaan, vaan laittaa tuo niitti ns. vapaaksi.Eli älä vaan kiristä liikaa, vaan just sen verran että niitti pyörii mukana.
    Niitin tulee pyöriä suht. herkästi siinä paikallaan.Niitit saattavat ajan myötä jumittaa, jolloin levy ei pääse elämään yhtään ja siitä seuraa ainakin tärinää jarrutuksessa.
    If it's not broken-----Fix it, until it is...
    Kawasaki ZX9-R vm.99
  19. #1189
    Lainaa (Kawazaki @ Touko. 04 2008,20:52) kirjoitti
    Lainaa (esanahka @ Touko. 04 2008,20:42) kirjoitti
    Lainaa (Kawazaki @ Touko. 04 2008,19:18) kirjoitti
    Lainaa (esanahka @ Touko. 04 2008,13:38) kirjoitti
    Tulipa mieleen kun on puhetta noista "ysin jarruista" niin, että kuuluuko noissa etujarrulevyissä olla muutama milli klappia kun siitä levystä ottaa kiinni ja heiluttelee? Taka kiekossa ei ole mitään, mutta mulla on etulevyissä sellanen parin millin klappi. Kaveri puhu tossa, että olisi "kelluvat" jarrut et kuuluu asiaan, mutta alkoi vaan kuumottaa kyseinen asia ja ajattelin teiltä ysiläisiltä kysästä asiaa ?? Toivottavasti joku ymmärsi mitä ajan tässä takaa
    Juu, kelluvat levyt ne on.Joskus olen pultti&mutteri systeemillä (pultti niitin läpi ja mutteri toiselta puolelta sopivan kovaa kiinni) herkistellyt niitä "niittejä".Akkuporakoneeseen hylsy kiinni ja eiku pyöritteleen.Kait siinä voi jotain smörjaa (CRC) laittaa, että lika irtoaa.
    Ok, kiitti vinkistä! Eli onko tossa pointtina se, että se niitti ikäänkuin menee kasaan jollon se levyn välys pienenee? Rupes vaan kuumottaa kun tänää kattelin kaverin 12r:n jarruja (samanlaiset) ja niissä ei ollu juuri mitään välystä. Eli voiko ne irrota tai jotain jos menevät liian löysälle jotenki?

    Tuntuu vaan jotenki hassulta noi jarrulevyt ku ne heiluu sivuttain ja eteenpäin millin pari
    Pointti ei ole painaa kasaan, vaan laittaa tuo niitti ns. vapaaksi.Eli älä vaan kiristä liikaa, vaan just sen verran että niitti pyörii mukana.
    Niitin tulee pyöriä suht. herkästi siinä paikallaan.Niitit saattavat ajan myötä jumittaa, jolloin levy ei pääse elämään yhtään ja siitä seuraa ainakin tärinää jarrutuksessa.
    Ookoo, eli mulla noi niitit on just sellaset et ne pyörii ihan helposti siinä, ovat jopa sellasia väljähköjä siinä. Mutta, kiitos näistä vinkeistä, ehkä sitä uskaltaa lähtee pommittaa tolla taas
    zx-9r
  20. #1190
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  21. #1191
    Lainaa (Puppe 67 @ Touko. 02 2008,21:12) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Huhti. 30 2008,14:42) kirjoitti
    Lainaa (Kawazaki @ Huhti. 30 2008,11:24) kirjoitti
    Lainaa (Puppe 67 @ Huhti. 29 2008,22:02) kirjoitti
    Lainaa (Kawazaki @ Huhti. 29 2008,17:02) kirjoitti
    On kelit kohdallaan...
    Käytin tänään pyörääni dynopenkissä.
    http://img76.imageshack.us/my.php?im...gasdynool3.jpg

    Oli kuulemma seokset napissaan.
    Kaikki kilkkeet on kiinni.
    Kylä lähtee..
    No jopas nyt jotakin ... mitähän kilkkeitä sun härvelissä on oikein kiinni ...?? Pikkasen tuntuu toi vääntöpuoli olevan optimistinen tossa penkissä (mutu) ... Ps Väännön rundit ... löytyykö niitä ..???
    Joo, tiedän tuon penkin.
    Silti ihmettelen ,kun välillä lukee tätä 9R foorumia, että ihmiset ei saa 9R:n keulaa nousemaan...Minulla on välillä vaikeaa pitää se maassa 2 vaihteen loppukierroksilla.Kolmosellakaan ei parane olla pieniä kumpuja tiessä.Eli ykkösellä en hirveästi kiihdyttele.(itse painan 90kg)
    Pyöräni on suht. paljon ajettu, silti pelaa hyvin.Olen sitä paljon omistusaikanani huoltanut/huollattanut.
    Pyörässä on Yoshimuran täysputki,syttypyörä,BMC-race ilmafilsu ja suutinsarjaa en ole itse laittanut, mutta joku siellä kuulemma on.
    Mittasivat seokset samalla kun penkittivät.Sanoi, että seokset ovat keski- ja yläkierroksilla ihan kuin kisasäädöissä.
    Tyhjäkäynti oli kuulemma vähän laihalla.
    Väännön rundeja ei ikävä kyllä löydy.
    Vääntö on kyllä todella laaja pyörässäni, ihan näin perstuntumaltakin.
    Joo, kyllä toi vääntökäyrä näyttä aika hurjalta! Kyllähän toi koko ränni tuo lisää puhtia tonne yläpäähän, joten ei se nyt sinänsä ihmetytä, että keula tykkää pompata. Kateeks käy, omastani löytyy korkeammat huippuarvot, mutta eipä niistä piikeistä ole paljoa iloa.
    Nyt taitaa Sky puhua palturia , korkeammat huippuarvot ... hehehe.... eihän toi alkuperäinen savustuspönttö voi toimia viripalikoiden kanssa , on se sen verran ahdas sisältä ...
    Mä miellään näkisin dynoruneja, jotka on otettu juuri ennenkuin on viripalikat lisätty ja heti sitten sen jälkeen samalla dynolla otettuja verrokki dynoruneja.

    Puhutaan sitten kun on lyödä faktaa pöytään, siitäkin huolimatta vaikka juuri huomasin, että tuossa lukee tehon olevan takapyörältä.



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  22. #1192
    Lainaa (Meisseli_007 @ Touko. 02 2008,00:24) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Touko. 01 2008,21:44) kirjoitti
    Vielä pitää joko tehdä / tai tilata (Pyramid) seat-cowl
    - P
    Mistä mahtaa löytyä noita seat-cowleja?
    Suosittelen Powerbronze: Powerbronze

    Seatcowl 98,75€ : Seatcowl Kawa 9R

    Vielä kuvaa asennettuna:

    Time flies when you think your going fast
  23. #1193
    Jaahas nyt varasin itelleniki ajan dynoon tohon Tampereen Bike Doctoriin keskiviikoks.. saas nähä miten kawan käy
    - I will go on my way from the cradle to the grave. -
  24. #1194
    Lainaa (Ni-Go @ Touko. 05 2008,13:42) kirjoitti
    Jaahas nyt varasin itelleniki ajan dynoon tohon Tampereen Bike Doctoriin keskiviikoks.. saas nähä miten kawan käy
    Bike Doctorin penkki onkin kuulemma yksi Suomen julmimmista penkeistä yhdessä Viaberin penkin kanssa . Noi Fuchksin penkin on ilmeisesti kautta linjan hieman optimistisempia .Penkkitesti löytyy Mp-Maailman numerosta 3/2008 .... uskokoon ken tahtoo.....
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  25. #1195
    Lainaa (Kawazaki @ Huhti. 30 2008,11:24) kirjoitti
    Lainaa (Puppe 67 @ Huhti. 29 2008,22:02) kirjoitti
    Lainaa (Kawazaki @ Huhti. 29 2008,17:02) kirjoitti
    On kelit kohdallaan...
    Käytin tänään pyörääni dynopenkissä.
    http://img76.imageshack.us/my.php?im...gasdynool3.jpg

    Oli kuulemma seokset napissaan.
    Kaikki kilkkeet on kiinni.
    Kylä lähtee..
    * * No jopas nyt jotakin ... mitähän kilkkeitä sun härvelissä on oikein kiinni ...?? *Pikkasen tuntuu toi vääntöpuoli olevan optimistinen tossa penkissä (mutu) ... Ps *Väännön rundit ... löytyykö niitä ..???
    Joo, tiedän tuon penkin.
    Silti ihmettelen ,kun välillä lukee tätä 9R foorumia, että ihmiset ei saa 9R:n keulaa nousemaan...Minulla on välillä vaikeaa pitää se maassa 2 vaihteen loppukierroksilla.Kolmosellakaan ei parane olla pieniä kumpuja tiessä.Eli ykkösellä en hirveästi kiihdyttele.(itse painan 90kg)
    Pyöräni on suht. paljon ajettu, silti pelaa hyvin.Olen sitä paljon omistusaikanani huoltanut/huollattanut.
    Pyörässä on Yoshimuran täysputki,syttypyörä,BMC-race ilmafilsu ja suutinsarjaa en ole itse laittanut, mutta joku siellä kuulemma on.
    Mittasivat seokset samalla kun penkittivät.Sanoi, että seokset ovat keski- ja yläkierroksilla ihan kuin kisasäädöissä.
    Tyhjäkäynti oli kuulemma vähän laihalla.
    Väännön rundeja ei ikävä kyllä löydy.
    Vääntö on kyllä todella laaja pyörässäni, ihan näin perstuntumaltakin.
    Tziigapas Kawanakin säkin toi Mp-Maailman numoro kolmosen ( 3 ) penkkitesti . On meinaan toi Rikun käyttämä Fuchksin penkki hiukka optimistinen. Verrattuna siis Viaberin tai Bike Doctorin penkkeihin , joita testissä kehuttiin.
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  26. #1196
    Oma on penkitetty Bikeworld Vantaan FUCHS:n penkillä.

    Penkki ilmoitti kampiakselitehoksi 141.3 hv. Kuvaajasta katsottuna vääntö oli n. 104 nm. Valmistaja ilmoittaa tehoksi 106 kw, eli 142 hv, joten täsmäis aika hyvin. Tosin en tiedä että kuinka hyvin noi valmistajan arvot pitää todellisuuden kanssa paikkansa.



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  27. #1197
    Mulla viaberin penkki antoi 120hp ja reilu 90nm takikselta. Vakio mylly kaikin puolin lukuun ottamatta sliparii. Onhan noissa penkeissä eroo juu kun luki sen mp-mailman penkki vertailun.

    Samasta pyörästä muistaakseni 20hp eroja takanakilta. Kyllä mullekki se 140hp takikselta kelpais
    zx-9r
  28. #1198
    Lainaa (Puppe 67 @ Touko. 05 2008,16:49) kirjoitti
    Lainaa (Kawazaki @ Huhti. 30 2008,11:24) kirjoitti
    Lainaa (Puppe 67 @ Huhti. 29 2008,22:02) kirjoitti
    Lainaa (Kawazaki @ Huhti. 29 2008,17:02) kirjoitti
    On kelit kohdallaan...
    Käytin tänään pyörääni dynopenkissä.
    http://img76.imageshack.us/my.php?im...gasdynool3.jpg

    Oli kuulemma seokset napissaan.
    Kaikki kilkkeet on kiinni.
    Kylä lähtee..
    No jopas nyt jotakin ... mitähän kilkkeitä sun härvelissä on oikein kiinni ...?? Pikkasen tuntuu toi vääntöpuoli olevan optimistinen tossa penkissä (mutu) ... Ps Väännön rundit ... löytyykö niitä ..???
    Joo, tiedän tuon penkin.
    Silti ihmettelen ,kun välillä lukee tätä 9R foorumia, että ihmiset ei saa 9R:n keulaa nousemaan...Minulla on välillä vaikeaa pitää se maassa 2 vaihteen loppukierroksilla.Kolmosellakaan ei parane olla pieniä kumpuja tiessä.Eli ykkösellä en hirveästi kiihdyttele.(itse painan 90kg)
    Pyöräni on suht. paljon ajettu, silti pelaa hyvin.Olen sitä paljon omistusaikanani huoltanut/huollattanut.
    Pyörässä on Yoshimuran täysputki,syttypyörä,BMC-race ilmafilsu ja suutinsarjaa en ole itse laittanut, mutta joku siellä kuulemma on.
    Mittasivat seokset samalla kun penkittivät.Sanoi, että seokset ovat keski- ja yläkierroksilla ihan kuin kisasäädöissä.
    Tyhjäkäynti oli kuulemma vähän laihalla.
    Väännön rundeja ei ikävä kyllä löydy.
    Vääntö on kyllä todella laaja pyörässäni, ihan näin perstuntumaltakin.
    Tziigapas Kawanakin säkin toi Mp-Maailman numoro kolmosen ( 3 ) penkkitesti . On meinaan toi Rikun käyttämä Fuchksin penkki hiukka optimistinen. Verrattuna siis Viaberin tai Bike Doctorin penkkeihin , joita testissä kehuttiin.
    Minulle tulee Mp-maailma lehti.
    Silti veikkaan että tehoa on enempi kuin vakiossa.(eos. kun ei ole ikinä ihan vakio ollut)
    Viaberin penkkiin oli jo varattu aika viime kesänä, mutta en sitten kerennyt sinne.
    Kaikki vaan Rikulle mittaamaan, niin saadaan vertailuja.
    Jos joku tietty maksaa ja tilaa inhimillisen ajan Viaberilta, voin myös siellä käydä.Saatais hyvä vertailu pohja ihan objektiivisesti, eikä "TM testasi talvirenkaat" tyylillä.

    Koko putken vaihdolla oli todella iso ero pelkkään slipariin verrattuna.

    Sliparista tuntui tulevan vain enemmän ääntä.
    Ai niin, kampiakselitehot oli 152,7Hv.Löytyy lappu, mutta en jaksa skannata sitä.



    If it's not broken-----Fix it, until it is...
    Kawasaki ZX9-R vm.99
  29. #1199
    Lainaa (sky @ Touko. 05 2008,17:49) kirjoitti
    Oma on penkitetty Bikeworld Vantaan FUCHS:n penkillä.

    Penkki ilmoitti kampiakselitehoksi 141.3 hv. Kuvaajasta katsottuna vääntö oli n. 104 nm. Valmistaja ilmoittaa tehoksi 106 kw, eli 142 hv, joten täsmäis aika hyvin. Tosin en tiedä että kuinka hyvin noi valmistajan arvot pitää todellisuuden kanssa paikkansa.
    1 Kilowatti on 1,36hv:aa, eli 106kW = n.144hv jos pilkkua viilataan.

    http://www.autowiki.fi/index.php/Kilowatti



    If it's not broken-----Fix it, until it is...
    Kawasaki ZX9-R vm.99
  30.  
  31. #1200
    Lainaa (Kawazaki @ Touko. 06 2008,12:21) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Touko. 05 2008,17:49) kirjoitti
    Oma on penkitetty Bikeworld Vantaan FUCHS:n penkillä.

    Penkki ilmoitti kampiakselitehoksi 141.3 hv. Kuvaajasta katsottuna vääntö oli n. 104 nm. Valmistaja ilmoittaa tehoksi 106 kw, eli 142 hv, joten täsmäis aika hyvin. Tosin en tiedä että kuinka hyvin noi valmistajan arvot pitää todellisuuden kanssa paikkansa.
    1 Kilowatti on 1,36hv:aa, eli 106kW = n.144hv jos pilkkua viilataan.

    http://www.autowiki.fi/index.php/Kilowatti
    Myönnetään, amerikkalaisten tekemät muutoslaskurit laskee väärin. Olisi pitänyt turvautua vanhaan kunnon MAOL:in taulukko kirjaan.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Sivu: 40 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3038394041425090 ... ViimeinenViimeinen