Sivu: 37 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2735363738394787 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1081:stä 1110:een 3312:sta
  1. #1081
    Lainaa (Perkele @ Maalis. 03 2008,22:12) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Maalis. 03 2008,22:06) kirjoitti
    Osaisko joku selittää mulle miksi factoryn suutinsarjat maksaa kaikille muille vuosimalleille 125 €, mutta 00-01:lle 270 €!!!!! (listahinnat)

    Onks halvempia vaihtoehtoja?
    E:ssä eri Keihinit, kuin C:ssä ja F:ssä. Itse kans ihmettelin tuota, kun olin ensin Factoryä laittamassa.

    Hyvä vaihtoehto on myös Ivan's

    Heidän sivuillaan vaan lukee, että on joko vakiokäyrästölle (+ änkkäri) tai Akralle optimoitu. 4-2-1:een ei suositeltu ja tuo mun Yoshimura on juurikin tuollainen, joten jäi ostamatta + yritin herra Ivanilta kysellä sähköpostitse, että käviskö mahdollisesti silti tuohon -> ei vastausta joten sai olla.

    Ite tilasin Dynojetin sitten loppujenlopuksi. Noista kuulee vähän ristiriitaista juttua. Jossain haukutaan dyno ihan paskaksi ja kehutaan Factorya tai Ivansia. Jossain muualla taas päinvastoin. Oon kuullut ihan ok juttujakin Dynosta, joten saa kelvata. Kesä näyttää

    - P
    Tää on kyllä ihan väärä hetki hankkia suuttimia, kun kaasarit on just säädetty ISOLLA RAHALLA 24 tkm:n huollossa.



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  2. #1082
    Lainaa (sky @ Maalis. 03 2008,22:16) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Maalis. 03 2008,22:12) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Maalis. 03 2008,22:06) kirjoitti
    Osaisko joku selittää mulle miksi factoryn suutinsarjat maksaa kaikille muille vuosimalleille 125 €, mutta 00-01:lle 270 €!!!!! (listahinnat)

    Onks halvempia vaihtoehtoja?
    E:ssä eri Keihinit, kuin C:ssä ja F:ssä. Itse kans ihmettelin tuota, kun olin ensin Factoryä laittamassa.

    Hyvä vaihtoehto on myös Ivan's

    Heidän sivuillaan vaan lukee, että on joko vakiokäyrästölle (+ änkkäri) tai Akralle optimoitu. 4-2-1:een ei suositeltu ja tuo mun Yoshimura on juurikin tuollainen, joten jäi ostamatta + yritin herra Ivanilta kysellä sähköpostitse, että käviskö mahdollisesti silti tuohon -> ei vastausta joten sai olla.

    Ite tilasin Dynojetin sitten loppujenlopuksi. Noista kuulee vähän ristiriitaista juttua. Jossain haukutaan dyno ihan paskaksi ja kehutaan Factorya tai Ivansia. Jossain muualla taas päinvastoin. Oon kuullut ihan ok juttujakin Dynosta, joten saa kelvata. Kesä näyttää

    - P
    Tää on kyllä ihan väärä hetki hankkia tuota, kun kaasarit on just säädetty ISOLLA RAHALLA 24 tkm:n huollossa.
    Tilaat vielä lisäksi Morgan Carbtuner

    55£ + 3£ postikuluja. Tuolla säätääkin sitten joka kesä / joka kaasareiden irroittamisen jälkeen ihan itte. Näppärä laitos kertakaikkiaan.

    Tai jos aikaa ja sopiva tila/korkea seinä löytyy, niin väsäät itse vesivaa'an. Täältäkin löytyy ohjeita sen tekemiseen. Osat tekee about 10€ ja on tarkin mahdollinen mittalaite kaas.synkan tekemiseen.

    - P



  3. #1083
    Ei sulta löytyis linkkiä tuohon tee se itse synkkauslaitteeseen kun ei meinaa löytyä?

    Edittiä: Löytyihän ne:
    Linkki 1
    Linkki 2



    ZX9R -95
  4. #1084
    Tässä ois nyt uusi lookki meikän moposta.

    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  5. #1085
    Helevetin hyvännäköistä jälkeä palstaveli ysi-ärrä nice nice!

    Edit: tuo musta runko toimii hienosti sinisen kanssa, mun pärrän väreihin ei passaisi noin hyvin.. hittoku jaksas ite ruveta kiillottamaan koko rungon, mutta oon ajatellut, että pelkästään kiillotettujen vanteiden reunojen kanssa on tekemistä, että näyttävät hyvältä siis



  6. #1086
    Kiitos kiitos, tässähän menee ihan hämilleen

    Kyllähän tuo on töitä teettänytkin.

    Nyt vaan ku tulis jo ajokelit
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  7. #1087
    Älä perkele kiillota niitä vanteita. *Ei oo ees race ja on aivan perseestä hinkata niitä joka pesun jälkeen *Ketjurasvakin oikein loistaa niistä. *Omassa on joku ääliö kiillottanut kehät... *Täytyy varmaan puhaltaa ne puhtaaks ja pulverimaalauttaa.



    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  8. #1088
    Lainaa (Sledgehammer @ Maalis. 04 2008,20:05) kirjoitti
    Älä perkele kiillota niitä vanteita. Ei oo ees race ja on aivan perseestä hinkata niitä joka pesun jälkeen Ketjurasvakin oikein loistaa niistä. Omassa on joku ääliö kiillottanut kehät... Täytyy varmaan puhaltaa ne puhtaaks ja pulverimaalauttaa.
    No kun ne kerpeleen vanteiden reunat on jo kiillotettu entisen omistajan toimesta Saa kyllä olla kokoajan hinkkaamassa, että pysyy edes jonkunnäkösenä

    - P
  9. #1089
    Lainaa (ysi-ärrä @ Maalis. 04 2008,18:02) kirjoitti
    Tässä ois nyt uusi lookki meikän moposta.
    Todella jees! Hyvältä näyttää!

    Jouduitko muokkaamaan paljonkin noita etukatteen takareunoja, että istu sivukatteisiin??

    Ovatko nuo takavilkut alkuperäiset etuvilkut kirkkailla laseilla??



    sevenfifty
  10. #1090
    Lainaa (bmweero @ Maalis. 04 2008,22:06) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Maalis. 04 2008,18:02) kirjoitti
    Tässä ois nyt uusi lookki meikän moposta.
    Todella jees! Hyvältä näyttää!

    Jouduitko muokkaamaan paljonkin noita etukatteen takareunoja, että istu sivukatteisiin??

    Ovatko nuo takavilkut alkuperäiset etuvilkut kirkkailla laseilla??
    Kyllähän niitä joutuu leikkaan ja hieman taivuttaan ja vielä jatkamaan korkeutta ku jäi 3cm lyhyeksi.Kova homma.

    Joo, kyllähän ne on etuvilkut käännettynä taakse ja edessä merkkikohtaiset led vilkut.(zx6r) Tämä keulahan kutos ärrän keula
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  11. #1091
    Lainaa (bmweero @ Maalis. 04 2008,22:06) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Maalis. 04 2008,18:02) kirjoitti
    Tässä ois nyt uusi lookki meikän moposta.
    Todella jees! Hyvältä näyttää!

    Jouduitko muokkaamaan paljonkin noita etukatteen takareunoja, että istu sivukatteisiin??

    Ovatko nuo takavilkut alkuperäiset etuvilkut kirkkailla laseilla??
    Vielä kun laitat siihen jonkun huggerin paikoilleen , niin avot.... Btw . Musta runko on tosi nami ...
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  12. #1092
    Komeen pärrän ysi-ärrä on rakentanut.
  13. #1093
    joo, vaivaa on jouduttu näkemään tupla lyhtyjen vuoksi
    Mutta komia on, varsinkin toi musta runko on makea, tuossa yhdistelmässä.



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  14. #1094
    Hienostihan se kate siihen sovittui! Näyttää paremmalta tuossa sun mopossa, kun miltä se mun pyörässä näytti vihreenä!
    "Oletko huomannut, että toisinaan pyörä ei kertakaikkiaan ole hyvän näköinen, mistä tahansa kulmasta sitä katsoo?" -Paavo Polttaja, JoeBar2-

    Maalauksia:
    http://www.jppaintshop.fi/
  15. #1095
    Hienosti duunattu ärrä.
    Toi musta runko sopii ihan oikeesti todella hyvin sinisen rinnalle!
    Eipä voi muutakuin nostaa hattua kokonaisuudelle
  16. #1096
  17. #1097
    No kiitosta vaan kauhiasti, jospa se vaivanäkö ois nyt palkittu
    Ja ei varmaan tule toista samanlaista -99 mallin ysiä vastaan
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  18. #1098
    Lainaa (ysi-ärrä @ Maalis. 06 2008,07:59) kirjoitti
    No kiitosta vaan kauhiasti, jospa se vaivanäkö ois nyt palkittu
    Ja ei varmaan tule toista samanlaista -99 mallin ysiä vastaan
    Sä oot näköjään pitänyt myös huolen ettei tarvi ottaa ketään kyytiin vikisemään.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  19. #1099
    Lainaa (sky @ Maalis. 06 2008,12:44) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Maalis. 06 2008,07:59) kirjoitti
    No kiitosta vaan kauhiasti, jospa se vaivanäkö ois nyt palkittu
    Ja ei varmaan tule toista samanlaista -99 mallin ysiä vastaan
    Sä oot näköjään pitänyt myös huolen ettei tarvi ottaa ketään kyytiin vikisemään.
    Jep, ei mitään kyytiläisiä
    Jalkatapitkin veke.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  20. #1100
    Lainaa (ysi-ärrä @ Maalis. 06 2008,14:25) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Maalis. 06 2008,12:44) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Maalis. 06 2008,07:59) kirjoitti
    No kiitosta vaan kauhiasti, jospa se vaivanäkö ois nyt palkittu
    Ja ei varmaan tule toista samanlaista -99 mallin ysiä vastaan
    Sä oot näköjään pitänyt myös huolen ettei tarvi ottaa ketään kyytiin vikisemään.
    Jep, ei mitään kyytiläisiä
    Jalkatapitkin veke.
    Et oo koittanut tehdä jotain kevyempää ratkaisua pöntön tueksi? Se tosin vois olla, että joutus vaihtamaan uutta alumiinipalaa siihen joka kesä.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  21. #1101
    Lainaa (Perkele @ Maalis. 02 2008,15:30) kirjoitti
    Lainaa (esanahka @ Maalis. 02 2008,13:38) kirjoitti
    Lainaa (bmweero @ Maalis. 01 2008,19:57) kirjoitti
    Taidan kokeilla tuota 10w lientä, säätää alustan tehdas asetuksiin ja kokeilla tuota säätämistä mieleiseks sitten keväällä, kun on ajokelejä..

    Mulla ku ei oo paljoo kokemusta, kun vanhan zxr 750 alustasta, joka oli valmiiks jo aika hyvä (myyjä oli suunnilleen saman painonen ja oli käyny sillä paljon radalla ).

    Täytynee keväällä sitten kokeilla noita uusia kymppi ärriä ja rykkösiä ite ja jutella sitten alustasta lisää..


    Hölmö kysymys tähän väliin.. Eli mites säädät noi asetukset tehdas säätöihin? Ihan mielenkiinnolla kyselen ku tuli tossa viime syksynä hommattua sama konkeli ja en ole vielä tuota alustaa kerenny säätää olleskaa. Itse asiassa eipä ole kyllä minkään sortin kokemusta asiasta, mitä nyt koittanu joskus jäykemmäks tota takapäätä laittaa.

    Oiskos jollain hyviä vinkkejä kuin ton 9r:n alustan vois säätää? Elopainoa meikäläiseltä löytyy vajaa 90kg, että sen mukaa mentäis noitten säätöjen suhteen.. Kevättä odotellessa
    Tuosta liikkeelle: Öljyä / alustan säätöä jne..

    Lisäksi, kun alkaa homma hahmottua, niin täältä orgin puolelta, tuolta rataosiosta alkaa sitten löytymään kunnon juttuja (ihan pieninpiin detaileihin asti menevää) tuosta säätämisestä. Mutta tuolla mun mielestä pääsee alkuun.

    - P

    Edit: varsinkin tuon Yorkien kirjoittama "Suspension solutions" kohta on mun mielestä hyödyllinen tämmöselle tavalliselle kuskille kuin mä. Selittää hyvin, mistä lähteä liikkeelle, minkäkin oireilun perusteella.
    Kiitoksia tosta linkistä, pitää tossa keväämmällä kokeilla uutta säätöä konkeliin jos sitä sais vaikka hiukan jopa parannettua.. Ahvenistolle kesällä ainaski ja ehkä motoparkkiin niin pääsee roveltaa noita säätöja sitten vähän paremmin

    Pakko yhtyä kyllä muihinkin ja kehasta tota ysi-ärrän mopedia, komia on kyllä Pitäisköhän ottaa mallia ja hommata itelle tuollainen 2 lamppunen etu maski. On kyllä paremmannäkönen kuin tuo vanhempi yks lamppunen.
    Ojjoi tulis jo ne ajosäät

    -esanahka
    zx-9r
  22. #1102
    Lainaa (sky @ Maalis. 06 2008,15:29) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Maalis. 06 2008,14:25) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Maalis. 06 2008,12:44) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Maalis. 06 2008,07:59) kirjoitti
    No kiitosta vaan kauhiasti, jospa se vaivanäkö ois nyt palkittu
    Ja ei varmaan tule toista samanlaista -99 mallin ysiä vastaan
    Sä oot näköjään pitänyt myös huolen ettei tarvi ottaa ketään kyytiin vikisemään.
    Jep, ei mitään kyytiläisiä
    Jalkatapitkin veke.
    Et oo koittanut tehdä jotain kevyempää ratkaisua pöntön tueksi? Se tosin vois olla, että joutus vaihtamaan uutta alumiinipalaa siihen joka kesä.
    Jep, oishan tuolla akrallakin ollu oikein hiilikuituinen pidike ja vielä tuohon mun mopoon tarkoitettu, mutta hintaa oli vain 70e
    Joten tulin siihen tulokseen, että saa hiilari läppä jäädä kauppaan ja hommasin ylimääräisen tuollasen jälkatappikiinnike härdellin.
    Sitte leikkasin siitä ylimääräiset lipareet pois ja hioin sen uuteen muotoon ja maali päälle. Kelpaa mulle.
    Ja painoa tuolle pidikkeelle jäi apauttiarallaa 200gr.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  23. #1103
    Huoh, mulla on mopo vielä ihan tuhannen pillun päreinä tallissa.. tekis mieli ottaa jo "tyypit" tallissa, mutta hommat vielä pahasti kesken.

    Tuli tilattua vielä uudet peilit ja hälytin tuohon. Ne pitäs asennella, ennen sitä ihan turha ruveta kasaamaan tuota.

    Nyt alkas muuten olla kaikki valmista, mutta ylläolevien takia vielä levällään. Olihan tuossa 22tkm huollossa kyllä hommaa ihan kotitarpeiksi, mutta ihan mukavahan noita on säätää. Nyt on suutinsatsit kaasareissa ja venapalat vaihdeltuna, keulaöjyt vaihdettuna, alusta suur.piirt. säädettynä (säätäminen jatkuu, kunhan kelit antaa periksi), under asennettuna, hugger asennettuna, Yoshi odottelee vielä sisällä - lämpimässä lopullista kasaamista, jäähdytinnesteet vaihdettuna, ketjut & rattaat vaihdettuna, ohjauslaakerit rasvattuna, linkut rasvattuna, jarrunesteet vaihdettu, palat vaihdettu, uudet jarru & kytkinkahva vaihdettu (hienot kärbön-lookit haha!) jne. melko pitkä lista.. plaah.. Vielä pitäs miettiä tuota ruman tukiraudan poistamista, johon sainkin jo hyvää vinkkiä ysi-ärrältä tuolla mp-tallin puolella, kiitos vielä vinkistä!

    Kohta on se kevät.. tralalalalaa.. ihan kohta! Ja päästään liikenteeseen!

    - P

    Edit: sain jopa vannoutuneen ratakuskin lupautumaan säätämään alustaa kevääksi. Eiköhän tuosta kalu tuu



  24. #1104
    Hyvinhän tuossa on listaa käyty läpi talven aikana sulla perkele.

    Joo, tullappa jo ajokelit että pääsee tuulettuun
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  25. #1105
    Lainaa (Perkele @ Maalis. 07 2008,20:11) kirjoitti
    Huoh, mulla on mopo vielä ihan tuhannen pillun päreinä tallissa.. tekis mieli ottaa jo "tyypit" tallissa, mutta hommat vielä pahasti kesken.

    Tuli tilattua vielä uudet peilit ja hälytin tuohon. Ne pitäs asennella, ennen sitä ihan turha ruveta kasaamaan tuota.

    Nyt alkas muuten olla kaikki valmista, mutta ylläolevien takia vielä levällään. Olihan tuossa 22tkm huollossa kyllä hommaa ihan kotitarpeiksi, mutta ihan mukavahan noita on säätää. Nyt on suutinsatsit kaasareissa ja venapalat vaihdeltuna, keulaöjyt vaihdettuna, alusta suur.piirt. säädettynä (säätäminen jatkuu, kunhan kelit antaa periksi), under asennettuna, hugger asennettuna, Yoshi odottelee vielä sisällä - lämpimässä lopullista kasaamista, jäähdytinnesteet vaihdettuna, ketjut & rattaat vaihdettuna, ohjauslaakerit rasvattuna, linkut rasvattuna, jarrunesteet vaihdettu, palat vaihdettu, uudet jarru & kytkinkahva vaihdettu (hienot kärbön-lookit haha!) jne. melko pitkä lista.. plaah.. Vielä pitäs miettiä tuota ruman tukiraudan poistamista, johon sainkin jo hyvää vinkkiä ysi-ärrältä tuolla mp-tallin puolella, kiitos vielä vinkistä!

    Kohta on se kevät.. tralalalalaa.. ihan kohta! Ja päästään liikenteeseen!

    - P

    Edit: sain jopa vannoutuneen ratakuskin lupautumaan säätämään alustaa kevääksi. Eiköhän tuosta kalu tuu
    Millanes homma toi suutin satsien vaihtaminen oikein on? Kaveri veikkaili että ei tarvis välttämättä vaihtaa edes pääsuuttimia. Sanovat kun käytin penkissä kesällä että vehje kävis jopa vähän rikkaalla.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  26. #1106
    Lainaa (sky @ Maalis. 08 2008,11:24) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Maalis. 07 2008,20:11) kirjoitti
    Huoh, mulla on mopo vielä ihan tuhannen pillun päreinä tallissa.. tekis mieli ottaa jo "tyypit" tallissa, mutta hommat vielä pahasti kesken.

    Tuli tilattua vielä uudet peilit ja hälytin tuohon. Ne pitäs asennella, ennen sitä ihan turha ruveta kasaamaan tuota.

    Nyt alkas muuten olla kaikki valmista, mutta ylläolevien takia vielä levällään. Olihan tuossa 22tkm huollossa kyllä hommaa ihan kotitarpeiksi, mutta ihan mukavahan noita on säätää. Nyt on suutinsatsit kaasareissa ja venapalat vaihdeltuna, keulaöjyt vaihdettuna, alusta suur.piirt. säädettynä (säätäminen jatkuu, kunhan kelit antaa periksi), under asennettuna, hugger asennettuna, Yoshi odottelee vielä sisällä - lämpimässä lopullista kasaamista, jäähdytinnesteet vaihdettuna, ketjut & rattaat vaihdettuna, ohjauslaakerit rasvattuna, linkut rasvattuna, jarrunesteet vaihdettu, palat vaihdettu, uudet jarru & kytkinkahva vaihdettu (hienot kärbön-lookit haha!) jne. melko pitkä lista.. plaah.. Vielä pitäs miettiä tuota ruman tukiraudan poistamista, johon sainkin jo hyvää vinkkiä ysi-ärrältä tuolla mp-tallin puolella, kiitos vielä vinkistä!

    Kohta on se kevät.. tralalalalaa.. ihan kohta! Ja päästään liikenteeseen!

    - P

    Edit: sain jopa vannoutuneen ratakuskin lupautumaan säätämään alustaa kevääksi. Eiköhän tuosta kalu tuu
    Millanes homma toi suutin satsien vaihtaminen oikein on? Kaveri veikkaili että ei tarvis välttämättä vaihtaa edes pääsuuttimia. Sanovat kun käytin penkissä kesällä että vehje kävis jopa vähän rikkaalla.
    Kohtuu nopsa homma tehdä. Dynojetissä meni seuraavasti: Neuloihin prikat paikoilleen ja uudet neulat entisten tilalle. Sitten vaihdat pääsuuttimet ja lopuksi vielä noi main air correctorit paikoilleen.. siinä tulee semmoinen "tappi" avuksi ja naputtelet vaan paikoilleen.

    Eli siinä vaiheessa kun sulla on kaasarit kädessä, niin itse satsin asentaminen on nopea homma.

    - P
  27. #1107
    Lainaa (Perkele @ Maalis. 07 2008,20:11) kirjoitti
    Huoh, mulla on mopo vielä ihan tuhannen pillun päreinä tallissa.. tekis mieli ottaa jo "tyypit" tallissa, mutta hommat vielä pahasti kesken.

    Tuli tilattua vielä uudet peilit ja hälytin tuohon. Ne pitäs asennella, ennen sitä ihan turha ruveta kasaamaan tuota.

    Nyt alkas muuten olla kaikki valmista, mutta ylläolevien takia vielä levällään. Olihan tuossa 22tkm huollossa kyllä hommaa ihan kotitarpeiksi, mutta ihan mukavahan noita on säätää. Nyt on suutinsatsit kaasareissa ja venapalat vaihdeltuna, keulaöjyt vaihdettuna, alusta suur.piirt. säädettynä (säätäminen jatkuu, kunhan kelit antaa periksi), under asennettuna, hugger asennettuna, Yoshi odottelee vielä sisällä - lämpimässä lopullista kasaamista, jäähdytinnesteet vaihdettuna, ketjut & rattaat vaihdettuna, ohjauslaakerit rasvattuna, linkut rasvattuna, jarrunesteet vaihdettu, palat vaihdettu, uudet jarru & kytkinkahva vaihdettu (hienot kärbön-lookit haha!) jne. melko pitkä lista.. plaah.. Vielä pitäs miettiä tuota ruman tukiraudan poistamista, johon sainkin jo hyvää vinkkiä ysi-ärrältä tuolla mp-tallin puolella, kiitos vielä vinkistä!

    Kohta on se kevät.. tralalalalaa.. ihan kohta! Ja päästään liikenteeseen!

    - P

    Edit: sain jopa vannoutuneen ratakuskin lupautumaan säätämään alustaa kevääksi. Eiköhän tuosta kalu tuu
    Heh! Mulla on melkeen samat tekniikkapuolen hommat menossa, oman mopon kanssa. + ehkä valkoinen ledi takavalo.

    Venttiilivälykset tarkastin ja alkavat olla jo kireällä..
    Ens talvena joutunee säätämään..

    Himottais uudemman mallinen etukate laittaa ja väri vaihtaa, mutta kun on tuo talli vielä niin huono.. Jos sais kesällä tallin kuntoon, niin ens talvena sitten vois suunnitella ulukonäkö juttuja.
    sevenfifty
  28. #1108
    Lainaa (Perkele @ Maalis. 03 2008,22:12) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Maalis. 03 2008,22:06) kirjoitti
    Osaisko joku selittää mulle miksi factoryn suutinsarjat maksaa kaikille muille vuosimalleille 125 €, mutta 00-01:lle 270 €!!!!! (listahinnat) *

    Onks halvempia vaihtoehtoja?
    E:ssä eri Keihinit, kuin C:ssä ja F:ssä. Itse kans ihmettelin tuota, kun olin ensin Factoryä laittamassa.

    Hyvä vaihtoehto on myös Ivan's

    Heidän sivuillaan vaan lukee, että on joko vakiokäyrästölle (+ änkkäri) tai Akralle optimoitu. 4-2-1:een ei suositeltu ja tuo mun Yoshimura on juurikin tuollainen, joten jäi ostamatta + yritin herra Ivanilta kysellä sähköpostitse, että käviskö mahdollisesti silti tuohon -> ei vastausta joten sai olla.

    Ite tilasin Dynojetin sitten loppujenlopuksi. Noista kuulee vähän ristiriitaista juttua. Jossain haukutaan dyno ihan paskaksi ja kehutaan Factorya tai Ivansia. Jossain muualla taas päinvastoin. Oon kuullut ihan ok juttujakin Dynosta, joten saa kelvata. Kesä näyttää *

    - P

    ps: jos Dynoon päädyt, niin tilaa tuolta: <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/00-01-Kawasaki-ZX9R-Dynojet-carb-jet-kit-stg-1_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em118Q2el1

    247QQcategoryZ35597QQihZ010QQitemZ200197042138QQrd Z1QQsspagenameZWD1V" target="_blank">Worldwide Motorcycle Equipment</a>

    Kustansi 15$ lähetys (varmista vielä, että lähettävät myös muualle eurooppaan, ei näkynyt enää "shipping to Europe". Mulle lähettivät tuohon 15$ hintaan.

    Koko höskälle tuli siis näillä kursseilla hintaa n. 77€
    Voi jäädä tulliin, mutta tuosta ei pitäisi kovin montaa euroa tulla päälle hintaa, vaikka jäisikin. Toisaalta niin pieni paketti, että en usko (tuuristahan se kiinni on).

    - P
    Onko kukaan muu tilaamassa factoryn tai ivan's in suutinsarjaa? Saako lie ulkomailta tuota factoryn sarjaa halvemmalla? Pyörä juuri tuo E-malli -00
  29. #1109
    Tänään tuli tehtyä eka koeajo 24 tkm:n huollon jälkeen (vajaa 100 km). Täytyy myöntää että keula oli jämäkkä (10w)! Kone rähisi ihan kunnon kawasakin tyyliin. Huippukierrokset jäi vielä kokeilematta, kun ei kehannut pölysillä ja kylmillä teillä vedättää tappiin. Mutta hyvin noi renkaat tuntui jo kuitenkin lämpeävän.

    Ostin messuilta forcefieldin suoja "hortsit". Vietävä kun perä on mopossa nyt niin korkealla ja nuo suojat vielä korottaa istuinkorkeutta, jotta pyörän käsittely tuntuu aika kankealta. Eli kyllä se penkin madallus vois olla enemmänkuin tarpeellista. Vai pitääkö munkin laitattaa kenkiin korkolaput?
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  30.  
  31. #1110
    Suoja "hortsit", mitkä ne on...? Korottaa istuinkorkeutta ... ? ja viimeiseen vastauksena = kyllä täytyy....
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
Sivu: 37 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2735363738394787 ... ViimeinenViimeinen