Tää on kyllä ihan väärä hetki hankkia suuttimia, kun kaasarit on just säädetty ISOLLA RAHALLA 24 tkm:n huollossa.(Perkele @ Maalis. 03 2008,22:12) kirjoitti
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Tilaat vielä lisäksi Morgan Carbtuner(sky @ Maalis. 03 2008,22:16) kirjoitti
55£ + 3£ postikuluja. Tuolla säätääkin sitten joka kesä / joka kaasareiden irroittamisen jälkeen ihan itte. Näppärä laitos kertakaikkiaan.
Tai jos aikaa ja sopiva tila/korkea seinä löytyy, niin väsäät itse vesivaa'an. Täältäkin löytyy ohjeita sen tekemiseen. Osat tekee about 10€ ja on tarkin mahdollinen mittalaite kaas.synkan tekemiseen.
- P
Tässä ois nyt uusi lookki meikän moposta.
![]()
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Helevetin hyvännäköistä jälkeä palstaveli ysi-ärränice nice!
Edit: tuo musta runko toimii hienosti sinisen kanssa, mun pärrän väreihin ei passaisi noin hyvin.. hittoku jaksas ite ruveta kiillottamaan koko rungon, mutta oon ajatellut, että pelkästään kiillotettujen vanteiden reunojen kanssa on tekemistä, että näyttävät hyvältä siis
Kiitos kiitos, tässähän menee ihan hämilleen
Kyllähän tuo on töitä teettänytkin.
Nyt vaan ku tulis jo ajokelit![]()
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Älä perkele kiillota niitä vanteita. *Ei oo ees race ja on aivan perseestä hinkata niitä joka pesun jälkeen*Ketjurasvakin oikein loistaa niistä. *Omassa on joku ääliö kiillottanut kehät... *Täytyy varmaan puhaltaa ne puhtaaks ja pulverimaalauttaa.
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke
No kun ne kerpeleen vanteiden reunat on jo kiillotettu entisen omistajan toimesta(Sledgehammer @ Maalis. 04 2008,20:05) kirjoitti
Saa kyllä olla kokoajan hinkkaamassa, että pysyy edes jonkunnäkösenä
- P
Todella jees! Hyvältä näyttää!(ysi-ärrä @ Maalis. 04 2008,18:02) kirjoitti
Jouduitko muokkaamaan paljonkin noita etukatteen takareunoja, että istu sivukatteisiin??
Ovatko nuo takavilkut alkuperäiset etuvilkut kirkkailla laseilla??
sevenfifty
Kyllähän niitä joutuu leikkaan ja hieman taivuttaan ja vielä jatkamaan korkeutta ku jäi 3cm lyhyeksi.Kova homma.(bmweero @ Maalis. 04 2008,22:06) kirjoitti
Joo, kyllähän ne on etuvilkut käännettynä taakse ja edessä merkkikohtaiset led vilkut.(zx6r) Tämä keulahan kutos ärrän keula![]()
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
(bmweero @ Maalis. 04 2008,22:06) kirjoitti
![]()
Vielä kun laitat siihen jonkun huggerin paikoilleen , niin avot.... Btw . Musta runko on tosi nami ...
joo, vaivaa on jouduttu näkemään tupla lyhtyjen vuoksi
Mutta komia on, varsinkin toi musta runko on makea, tuossa yhdistelmässä.
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Hienostihan se kate siihen sovittui! Näyttää paremmalta tuossa sun mopossa, kun miltä se mun pyörässä näytti vihreenä!![]()
"Oletko huomannut, että toisinaan pyörä ei kertakaikkiaan ole hyvän näköinen, mistä tahansa kulmasta sitä katsoo?" -Paavo Polttaja, JoeBar2-
Maalauksia:
http://www.jppaintshop.fi/
Hienosti duunattu ärrä.
Toi musta runko sopii ihan oikeesti todella hyvin sinisen rinnalle!
Eipä voi muutakuin nostaa hattua kokonaisuudelle![]()
Kawahtaja bomber, WAU!![]()
No kiitosta vaan kauhiasti, jospa se vaivanäkö ois nyt palkittu
Ja ei varmaan tule toista samanlaista -99 mallin ysiä vastaan![]()
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Sä oot näköjään pitänyt myös huolen ettei tarvi ottaa ketään kyytiin vikisemään.(ysi-ärrä @ Maalis. 06 2008,07:59) kirjoitti
![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Jep, ei mitään kyytiläisiä(sky @ Maalis. 06 2008,12:44) kirjoitti
![]()
Jalkatapitkin veke.
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Et oo koittanut tehdä jotain kevyempää ratkaisua pöntön tueksi? Se tosin vois olla, että joutus vaihtamaan uutta alumiinipalaa siihen joka kesä.(ysi-ärrä @ Maalis. 06 2008,14:25) kirjoitti
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Kiitoksia tosta linkistä, pitää tossa keväämmällä kokeilla uutta säätöä konkeliin jos sitä sais vaikka hiukan jopa parannettua.. Ahvenistolle kesällä ainaski ja ehkä motoparkkiin niin pääsee roveltaa noita säätöja sitten vähän paremmin(Perkele @ Maalis. 02 2008,15:30) kirjoitti
Pakko yhtyä kyllä muihinkin ja kehasta tota ysi-ärrän mopedia, komia on kylläPitäisköhän ottaa mallia ja hommata itelle tuollainen 2 lamppunen etu maski. On kyllä paremmannäkönen kuin tuo vanhempi yks lamppunen.
Ojjoi tulis jo ne ajosäät
-esanahka
zx-9r
Jep, oishan tuolla akrallakin ollu oikein hiilikuituinen pidike ja vielä tuohon mun mopoon tarkoitettu, mutta hintaa oli vain 70e(sky @ Maalis. 06 2008,15:29) kirjoitti
Joten tulin siihen tulokseen, että saa hiilari läppä jäädä kauppaan ja hommasin ylimääräisen tuollasen jälkatappikiinnike härdellin.
Sitte leikkasin siitä ylimääräiset lipareet pois ja hioin sen uuteen muotoon ja maali päälle. Kelpaa mulle.
Ja painoa tuolle pidikkeelle jäi apauttiarallaa 200gr.
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Huoh, mulla on mopo vielä ihan tuhannen pillun päreinä tallissa.. tekis mieli ottaa jo "tyypit" tallissa, mutta hommat vielä pahasti kesken.
Tuli tilattua vielä uudet peilit ja hälytin tuohon. Ne pitäs asennella, ennen sitä ihan turha ruveta kasaamaan tuota.
Nyt alkas muuten olla kaikki valmista, mutta ylläolevien takia vielä levällään. Olihan tuossa 22tkm huollossa kyllä hommaa ihan kotitarpeiksi, mutta ihan mukavahan noita on säätää. Nyt on suutinsatsit kaasareissa ja venapalat vaihdeltuna, keulaöjyt vaihdettuna, alusta suur.piirt. säädettynä (säätäminen jatkuu, kunhan kelit antaa periksi), under asennettuna, hugger asennettuna, Yoshi odottelee vielä sisällä - lämpimässä lopullista kasaamista, jäähdytinnesteet vaihdettuna, ketjut & rattaat vaihdettuna, ohjauslaakerit rasvattuna, linkut rasvattuna, jarrunesteet vaihdettu, palat vaihdettu, uudet jarru & kytkinkahva vaihdettu (hienot kärbön-lookit haha!) jne. melko pitkä lista.. plaah.. Vielä pitäs miettiä tuota ruman tukiraudan poistamista, johon sainkin jo hyvää vinkkiä ysi-ärrältä tuolla mp-tallin puolella, kiitos vielä vinkistä!
Kohta on se kevät.. tralalalalaa.. ihan kohta! Ja päästään liikenteeseen!
- P
Edit: sain jopa vannoutuneen ratakuskin lupautumaan säätämään alustaa kevääksi. Eiköhän tuosta kalu tuu
Hyvinhän tuossa on listaa käyty läpi talven aikana sulla perkele.
Joo, tullappa jo ajokelit että pääsee tuulettuun![]()
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Millanes homma toi suutin satsien vaihtaminen oikein on? Kaveri veikkaili että ei tarvis välttämättä vaihtaa edes pääsuuttimia. Sanovat kun käytin penkissä kesällä että vehje kävis jopa vähän rikkaalla.(Perkele @ Maalis. 07 2008,20:11) kirjoitti
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Kohtuu nopsa homma tehdä. Dynojetissä meni seuraavasti: Neuloihin prikat paikoilleen ja uudet neulat entisten tilalle. Sitten vaihdat pääsuuttimet ja lopuksi vielä noi main air correctorit paikoilleen.. siinä tulee semmoinen "tappi" avuksi ja naputtelet vaan paikoilleen.(sky @ Maalis. 08 2008,11:24) kirjoitti
Eli siinä vaiheessa kun sulla on kaasarit kädessä, niin itse satsin asentaminen on nopea homma.
- P
Heh! Mulla on melkeen samat tekniikkapuolen hommat menossa, oman mopon kanssa.(Perkele @ Maalis. 07 2008,20:11) kirjoitti
+ ehkä valkoinen ledi takavalo.
Venttiilivälykset tarkastin ja alkavat olla jo kireällä..
Ens talvena joutunee säätämään..
Himottais uudemman mallinen etukate laittaa ja väri vaihtaa, mutta kun on tuo talli vielä niin huono.. Jos sais kesällä tallin kuntoon, niin ens talvena sitten vois suunnitella ulukonäkö juttuja.![]()
sevenfifty
Onko kukaan muu tilaamassa factoryn tai ivan's in suutinsarjaa? Saako lie ulkomailta tuota factoryn sarjaa halvemmalla? Pyörä juuri tuo E-malli -00(Perkele @ Maalis. 03 2008,22:12) kirjoitti
Tänään tuli tehtyä eka koeajo 24 tkm:n huollon jälkeen (vajaa 100 km). Täytyy myöntää että keula oli jämäkkä (10w)!Kone rähisi ihan kunnon kawasakin tyyliin. Huippukierrokset jäi vielä kokeilematta, kun ei kehannut pölysillä ja kylmillä teillä vedättää tappiin. Mutta hyvin noi renkaat tuntui jo kuitenkin lämpeävän.
Ostin messuilta forcefieldin suoja "hortsit". Vietävä kun perä on mopossa nyt niin korkealla ja nuo suojat vielä korottaa istuinkorkeutta, jotta pyörän käsittely tuntuu aika kankealta. Eli kyllä se penkin madallus vois olla enemmänkuin tarpeellista. Vai pitääkö munkin laitattaa kenkiin korkolaput?![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Suoja "hortsit", mitkä ne on...?
Korottaa istuinkorkeutta ...
? ja viimeiseen vastauksena = kyllä täytyy....