Hitto, itsekin olen jossain 70-75kg:n välillä (riippuu millainen "juomakuuri" on päällä(solifer @ Helmi. 29 2008,11:38) kirjoitti
). Suottaapi olla, että toi 5W olis myös mulle parempi.
Noh, alustaa on tässä esisäädetty kevään / kesän rientoja varten, niin kohtahan tuo selviää. Ei tuo tallissa ainakaan liian kovalta tunnu, mutta sittenhän sen vasta näkee kun liikkeelle pääsee.
Pistän korvan taakse kyllä tuon sun vinkin. Itse tömäytin suorilta sen, mitä suositeltiin ilman sen kummempia kyselemättä.
- P
Sulla on näistä mopoista jo sen verta enemmän kokemusta, että en yhtään kyseenalaista tuota etteikö 5W toimis hyvin.. Olis vaan aiemmin tullut luettua vastaava kommentti.
Edit: toisaalta haen pyörästä tällä hetkellä ratasukkulan ja matkamopon risteytystä eli ei välttämättä mene ihan metsään noilla jäykemmillä tämä mun homma. Kesä ja kova säätäminen saa sitten näyttää..
Ahaa! Mulla painoo ajokamppeet päällä 95-100kg..
Eli jotain jäykempää öljyä vois ajatella..
Ootte vetäny nuo jouset aika tiukoiks, ku vertaa ohjekirjan arvoihin. Ehkä hyvä niin, ite oon ajanu tuolla niiiiin vähän, ettei oikein osaa sanoo, mutta täytyy keväällä testata..
Haudoin tuota uudemman etukatteen ja valon vaihtoo, mutta saa nähä.. On tuo aika niin rajallista ja tilatkin vielä kesken..
sevenfifty
Kylläse oli ihan tavallinen giwin takalaukku teline mikä mulla oli.(tate85 @ Helmi. 29 2008,16:40) kirjoitti
Ja ei sitä oltu muokattu mitenkään että passais paikoileen.
Muistaakseni se tuli jotenki takakyytiläisen jalkatappien kiinnitys paikoille ja hyvin se siihen istui.
Mukana tuli kaikki tarvittavat ruuvit.
Mutta möin se pois koska en nähnyt tarvetta sille.
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
No minäkään en ole hakenut mitään rata sukkulaa,mutta Olen aikasen paljon ajellut ratoja läpi,olen todennut että noilla öljyillä,sekä niillä säädöillä mitä olen asettanut pyörään,olen kyykyttänyt Kymppi ärriä Gigsereitä R1 kkösiä,joten ainekin minulle on tuo öljy viskositeeti toiminut,no ehkä porukat on säälistä antaneet mennä(oman kerhon miehiä),mutta fiilis on aina ollut kohallaan.mutta olet ostanut TODELLA hyvän pyörän.Toivottavasti(Perkele @ Helmi. 29 2008,18:54) kirjoitti
ensikesänä on kelit kohillaan ja eikun radalle kokeileen!!!!!
Ensi kesänä en enään aja ysillä,vaan zx10r on alla,joten odotukset on korkealla,.![]()
Kawoja vuodesta 1984
Kawa Z1 900 Vm-73
Kawa ZX 10RR Vm-18
No, ens kesänä sä peset ne kaverit ihan kybällä!(solifer @ Helmi. 29 2008,22:25) kirjoitti
Kai te hyvät miehet ootte käyneet kokeileen kybää ja tiedätte millainen alusta siinä on? Kun niin tietävinänne puhutte keulan jäykkyydestä... Toki toki, sellainen jäykkyyshän keulalla pitää olla että se tuntuu hyvältä.(lähinnä yritin sanoa että, alustan jäykkyys on kybässä ihan jotain muuta potenssiin x, verrattuna ysiin)
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
R1:stä on käynyt munaskuiden alla 2003 vm. Kymppiärrästä vähän tuoreempi jne. Totta mooses täällä varmaan kohtuu usea tietää, miltä nuo uudet litraset tuntuu alla.(sky @ Helmi. 29 2008,23:34) kirjoitti
Puhuin vaan tuossa Soliferin kanssa tuosta ysistä yleensä. Kun kerta sillä ajan, niin laitetaan se siihen kuosiin, miten itse siitä eniten irti saa (oli se ajo sitten matkaa tai rataa). Mä nyt haen sitä kompromissia edelleen, enkä ole mielestäni missään vaiheessa verrannut ysiä uusiin litrasiin?
Ysin ketjuhan tämä on ja keskustelu nyt pääasiassa koskee ysejä ja käyttäjien kokemuksia niistä jne.
Omassa ysissä pidän just tuosta, että on ns. "supersport" (ei siinä mielessä kuin nykyiset) ja pystyy ajamaan 300-400km melkein yhtä soittoa kuitenkin. Jos hakee puhdasta ratapyörää, tai pyörää jolla et jää mutkapätkillä ihan jälkeen, niin alusta ja muukin tekniikka on jo aataminaikuista. Sä tunnut aiempien viestien perusteella tarvitsevan jotain ihan muuta pyörää, kuin mitä ysillä on sulle tarjota. Alustan olet haukkunut läjään jo kohtuu useassa threadissa (myönnän, että ei mitään jakoja uusille) ja huollon suhteen sulla on ollut jotain vääntöä jo aiemmin tässä ketjussa jne. Kannattasko sulla itellä vaihtaa siihen kymppiin, niin rupeaa löytymään niitä ominaisuuksia, joita pyörältä haet?
Tuo ylempi nyt ei ollut riidan haastamista! Ihan vaan toteamus vanhaan tapaan eli "ei se paska miksikään muutu, vaikka sen paketoi kauniisiin kääreisiin".
Itse ajattelin muutaman vuoden ihan rauhassa ajella ysillä.. mulle tarpeeksi potkua ja ulkonäkökin ihan ok. Kun en ole Rossi, niin vähempikin kelpaa..
Edit: pakko lainata "Kai te hyvät miehet ootte käyneet kokeileen kybää ja tiedätte millainen alusta siinä on? Kun niin tietävinänne puhutte keulan jäykkyydestä...".
Ylempään: Onko sulla tarkoituksena vaan kettuilla, vai mikä on pointti? Kuka täällä on niin "tietävinään" puhunut keulasta jne. Eikös nuo ole ihan jokaisessa mopedissa vaikuttavia asioita noi öljyt? Kyllähän se jäykempi on jäykempää myös siinä kympissä, vai mikä ihmeen tarkoitus tuolla lainaamallani pätkällä on? Sillon ymmärrän, jos joku tässä ketjussa puhuis, kuinka hyvä ysin keulasta tulee sillä ja sillä öljyllä ja pesee sen jälkeen kympinkin ihan täysin jne. Solifer mainitsi kepittäneensä myös 10r & R1 - kuskeja omilla säädöillään. Miten voit tuon yleistää useampaan ihmiseen? ja onkos tuo muutenkaan kumma, jos Solifer on löytänyt itselleen hyvät asetukset pyörän suhteen ja pystyy sillä jopa uusia litrasia kepittään? Kyllähän se kaveri siinä sarvien ja penkin välissä edelleen tekee aika paljon, varsinkin kun on saanut pyörän semmoisiin säätöihin, että pystyy siihen luottamaan 100%
Plaah, mä lopetan tähän ketjuun kirjoittamisen ja asioiden kysymisen kokonaan. Jos se on jotain pätemistä, että miettii keulaöljyjen viskositeetteja ja niiden vaikutuksia (kuskin painon kannalta) pyörään, niin antaapa sitten olla. Pitää jatkaa juttuja siellä Essolla.
Edit: Soliferille onnittelut uudesta "perheenjäsenestä". Olen lukenut jo aiemmin, että sulla pyörä vaihtuu. Toivottavasti nautit kympistä & ei muutaku hyviä kilsoja uudelle kullalle
Nähdään,ja eikun töihin.Klo 7.00
Kawoja vuodesta 1984
Kawa Z1 900 Vm-73
Kawa ZX 10RR Vm-18
ysiä, zx9r kwaakkua mitä olen koklannut jonkun, niin on ajoasennoltaan tutunoloinen, melkein kuin istahtaisi kotisohvalle ja korkkaisi karhupullon raskaan työ- ja treenipäivän jälkeen, siis samanlainen olo kun istuessani vaikka vanhan zx10 kawan tai uudemman zzr1100 tai zx12r kawan tuhdolle, ajoasento on melko paljon yleispyöräilyyn sopiva ja jossain määrin matkailullinen. se vain, että ysi on kevein nuista kaikista ja ketterin ja osaavissa käsissä luultavasti nopein radalla pl. ne ihan ensimmäiset ysit, jotka olivat melko painavia, mutta ainakin vm. 1998 jaa. eteenpäin ovat mukavia ajaa.
ysi on sopivasti "vanhanaikainen" nykysportti. siinä on oma tunnelmansa ja vielä kaasarit, joita monet voivat rukkailla ilman tietoteknistä välineistöäkin.
keulaöljyillä on suuri merkitys ajettavuuteen ja myös kuskin painolla, ajotavalla ja ajomieltymyksillä. tämmöstä oli mielessä.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Pointti oli lähinnä suluissa oleva teksi. Totesin myös etttä sellainen keula on paras keula josta tykkää. Ja olen varma että Solifer on pätevä kuski ja osaa säätää pyöränsä hyvin. Toivon että itsekin opin vielä pistämään säädöt kuntoon.(Perkele @ Maalis. 01 2008,01:52) kirjoitti
Omaan pyörään laittettiin näköjään 10W öljyt keulille. Oli kuulemma toisella puolella kirkkaat öljyt ja aivan karseessa kunnossa toisella puolella. Setä väitti vielä että olisin asentanut keulaputket erikorkeudelle. Kuulemma 1 mm ero. Paha sanoa keulasta vielä yhtään mitään, kun ei oo päässyt kokeileen. Eikä mutkapätkille pääse vielä aikoihin. Toivon että keula parani
Sen mitä olen kybä-ärrää testannut, niin se on kuin kivireki ja kiikkerä kuin surffilauta.(kumpaankin auttaa sama asia
)
Oom miettinyt kyllä kybä-ärrän ostoa tai vastaavasti r1:sen ostoa. valitettavasti ei kannata myydä 9r juuri nyt, kun siihen on tehty yli tonnin huolto. Ja budjettiiin tuli muutenkin aika iso aukko, joten vaihto haaveet taitaa jäädä ens keväälle.
Mutta ne ysin hyvät puolet. Ainakin posliini sedät on käyttäneet 9r:ää vielä 2005 vuonna kiinniottopyörinä, joten tuskin se ihan paska on. Tehoa on ihan riittävästi, toki sitä aina saisi olla enenmmän. Kone on myös mukavan vääntävä jopa nykyisiin seiskapätkiin verrattuna. Pyörässä on hyvät katteet, joten sateellakin pysyy jollain lailla suojassa.
Pyörän valot on TODELLA hyvät. Jos joku kysyy että mikä on 9r:ssä parasta, niin vastaan valot!Niillä saa varsinkin gixserikuskit kalpenemaan. Pyörä on myös hyvä pyörä aloittaa harrastus. Se ei tunnu ihan heti liian tehottomalta ja huonosti vääntävältä. Ja jos oppii ysillä roikkumaan kyljessä, niin sitten se käy varmasti muillakin pyörillä.
Pahoittelen jos kommenttini on loukannut jotain. Ainoa mikä jäi vähän mietityttämään, että millä lailla soliferilla 10w ja 5w eros pyörän keulan käyttäytymisessä käytännössä? Eli millalailla öljyn vaihto vaikutti pyörän käyttäytymiseen.
Öljyn viskositeetista tuli mieleeni kysymys, että onko kukaan testaillut "kylmemmällä" säällä, lämpeneekö etupumput. Meinasin vaan että nehän tekee aika kovaa työtä ja periaatteessa jos öljy lämpenee, niin keulan tuntuu aluksi hivenen jäykemältä kun lähtee ajalemaan. Jos tuo ilmiö on olemassa, niin sen voisi kuvitella oleva näkyvissä vain kylmemmillä säillä.
Vielä lisäyksenä, että ainahan ärräpyörää pitää verrata muihin pyöriin ja miettiä niiden ominaisuuksia ja että miten niitä saa parannettua. Ja mun mielestä jos pyörä luokitellaan supersportiksi, niin se oikeuttaa jomkimmoiseen kritiikkiinkin. Minä ainakin ostin kuitenkin ärrä pyörän, en mitään matkasohvaa. ZX-9R:ää on tehty sitä paitsi vielä 2003 vuonna, joten ei sitä voi sanoa vielä hirveän vanhaksi.
PS. Paskanjauhannassahan oli ketju jossa NIMENOMAAN piti haukkua omaa pyöräänsä.
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Yön yli nukkuneena ei enää ota vaihteeksi mikään päähän. Vähän ylireagoin, sorry siitä. Sulla on paljon pointtia jutuissas. Mulla vaan vähän hitsas kiinni, kun en mielestäni ollut muutakuin pohtinut keulaöljyjen vaikutuksia jne. ja kommentoit tuon "kun niin tietävinänne.." - lauseen.
Noh, eipä siinä.. no hard feelings, toivottavasti ei sullakaan![]()
Ei, ihan oikeilla jäljillä ollaan jos pyörää säädetään paremmaksi. Mua vaan ehkä hämmästytti toi 5w öljyn käyttö keulapumpuissa. Toki tässähän ei selvinnyt esim. että onko Soliferilla vakio keulajouset edessä. Itse mietin jopa keulajousien vaihtoa jäykempiin. Mutta veikkaan että se olisi vaan kallis ja työläs kokeilu.(Perkele @ Maalis. 01 2008,12:39) kirjoitti
Itse olen pitänyt vähän sitä periaatetta, että alusta laitetaan ekaksi kuntoon ja sitten vasta viripalikkaa.
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Mä yritän tehdä molempia nyt, eli viriä jonkin verran ja alustaa myös säätää kohdilleen.. paitsi että ajamaanhan tuota pitäs päästä, jottatuota alustaa pääsis oikeasti säätämään.(sky @ Maalis. 01 2008,12:45) kirjoitti
--> tulis jo se kevät!![]()
Taidan kokeilla tuota 10w lientä, säätää alustan tehdas asetuksiin ja kokeilla tuota säätämistä mieleiseks sitten keväällä, kun on ajokelejä..
Mulla ku ei oo paljoo kokemusta, kun vanhan zxr 750 alustasta, joka oli valmiiks jo aika hyvä (myyjä oli suunnilleen saman painonen ja oli käyny sillä paljon radalla *).
Täytynee keväällä sitten kokeilla noita uusia kymppi ärriä ja rykkösiä ite ja jutella sitten alustasta lisää..
sevenfifty
(bmweero @ Maalis. 01 2008,19:57) kirjoitti
Hölmö kysymys tähän väliin.. Eli mites säädät noi asetukset tehdas säätöihin? Ihan mielenkiinnolla kyselen ku tuli tossa viime syksynä hommattua sama konkeli ja en ole vielä tuota alustaa kerenny säätää olleskaa. Itse asiassa eipä ole kyllä minkään sortin kokemusta asiasta, mitä nyt koittanu joskus jäykemmäks tota takapäätä laittaa.
Oiskos jollain hyviä vinkkejä kuin ton 9r:n alustan vois säätää? Elopainoa meikäläiseltä löytyy vajaa 90kg, että sen mukaa mentäis noitten säätöjen suhteen.. Kevättä odotellessa
![]()
zx-9r
Tuosta liikkeelle: Öljyä / alustan säätöä jne..(esanahka @ Maalis. 02 2008,13:38) kirjoitti
Lisäksi, kun alkaa homma hahmottua, niin täältä orgin puolelta, tuolta rataosiosta alkaa sitten löytymään kunnon juttuja (ihan pieninpiin detaileihin asti menevää) tuosta säätämisestä. Mutta tuolla mun mielestä pääsee alkuun.
- P
Edit: varsinkin tuon Yorkien kirjoittama "Suspension solutions" kohta on mun mielestä hyödyllinen tämmöselle tavalliselle kuskille kuin mä. Selittää hyvin, mistä lähteä liikkeelle, minkäkin oireilun perusteella.
Laitas kuule heti alkuu sinne takaiskarin päälle n. 4 m esstä prikkaa väliin. Parantaa pyörän kääntyvyyttä het alkuun, varsinkin sinun painoisella kuskilla.(esanahka @ Maalis. 02 2008,13:38) kirjoitti
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Voihan nenä! sulla on toi -98, ei sinne mitään prikkoja saa mihinkään. Pahoittelen.(sky @ Maalis. 02 2008,16:33) kirjoitti
Joten itseasiassa suosittelen että tilaat jostain siihen jäykemmän takajousen ihan suosiolla.
Jos et kehtaa laittaa 150 € jouseen, niin koita nostaa keulaputkia 3-4 mm ylöspäin.
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
BTW, onks kukaan löytänyt vielä netistä huoltokirjaa E malliin? Kaikkiin aikaisempiin kyllä löytyy.
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Ei ole olemassa / jaossa. Muistaakseni e:hen löytyi vain saksankielisenä. Metsästin aikani -> kypsyin tilanteeseen ja tilasin Saksan amazonilta tuon Haynesin 7r - 9r kirjan. Suomessa jotain 45-50€ ja saksasta tuli muistaakseni jotain 20€ postikulujen kans. Tuo kirja toimii kuin junan vessa, jos koirarotu nimeltä Lontoon Murre taipuu.(sky @ Maalis. 02 2008,16:46) kirjoitti
- P
Edit: hitto kun on vaikea kirjoittaa näpit jäässä. Seuraavan kesän mopoon liittyvä "modifikaatio" on kyllä puolilämmin talli. Hrrrrr!
No niin,nyt on meikän mopotti taas kuosissa.
Pitää laittaa kuvia kunhan saan otettua ulkosalla.
Ollappa jo ajokelit.![]()
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Perskules. Tänään kävin viemässä tallille rojua pikaseen, enkä huomannu tuota takasikarijuttua mulkaista..
Niin tuo mun mopo on -99 malli, käyttöönotto on -98 loppuvuodesta. En tiedä vaikuttaako se mihinkään..
Etupään säätöjä vilkaisin ja ne esijännityssäädöt oli rrrseellään,
Toinen jousi 2.ssa viivassa ja toinen 3.ssa! *
Isä oli seppä ja poika sepempi..
Edellinen omistaja suosittelikin alustan säätämistä, kun se oli itse ensin yrittänyt.. Heh!
sevenfifty
Juu laita ihmeessä! Olis kiva nähdä, kun tosiaan itellä mielessä saman tyylinen rojekti..(ysi-ärrä @ Maalis. 02 2008,20:25) kirjoitti
Onko sulla muuten projektikuvia olemassa??
sevenfifty
Ei oo ,mitään ihmeellisempiä kuvia. Sellanen vaan jossa on runko ihan paljaana ja kohta sitte ihan valmiina.(bmweero @ Maalis. 02 2008,21:50) kirjoitti
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Ketutus maximus, tänään kolahti allright:n kuvasto ja eipä löytynyt enään sliparia akrapovicilta kun 02-03 ysipärrään.![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Moro(sky @ Maalis. 03 2008,12:43) kirjoitti
Ainakin jos käy allrightin sivuilla niin sieltä löyty sulle slipari (-01).
Näyttäs olevan hiilari mallia ja hintaa 670e.
Ja löytyy vielä tuon varaosaselaimen mukaan hyllystä.
Eikun tilaamaan.
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Eihän se oo kauheeta nähnykkään. Ajoasentohan tossa kawassa on melkein touringkirjoitti
Jos toi on paha niin sitten tarttee ajella enskalla :P
SS ducati sen sijaan alkoi jo käydä niskan, kyynärpäiden ja ranteiden päälle pidemmässä ajossa.
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke
En tiedä mikä on totuus, mutta jotenkin ne kahvojen kulmat ei sovi touringiin. Mulla ainakin tulee kämmenet kipeiksi.(Sledgehammer @ Maalis. 03 2008,17:40) kirjoitti
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Osaisko joku selittää mulle miksi factoryn suutinsarjat maksaa kaikille muille vuosimalleille 125 €, mutta 00-01:lle 270 €!!!!! (listahinnat)
Onks halvempia vaihtoehtoja?
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
E:ssä eri Keihinit, kuin C:ssä ja F:ssä. Itse kans ihmettelin tuota, kun olin ensin Factoryä laittamassa.(sky @ Maalis. 03 2008,22:06) kirjoitti
Hyvä vaihtoehto on myös Ivan's
Heidän sivuillaan vaan lukee, että on joko vakiokäyrästölle (+ änkkäri) tai Akralle optimoitu. 4-2-1:een ei suositeltu ja tuo mun Yoshimura on juurikin tuollainen, joten jäi ostamatta + yritin herra Ivanilta kysellä sähköpostitse, että käviskö mahdollisesti silti tuohon -> ei vastausta joten sai olla.
Ite tilasin Dynojetin sitten loppujenlopuksi. Noista kuulee vähän ristiriitaista juttua. Jossain haukutaan dyno ihan paskaksi ja kehutaan Factorya tai Ivansia. Jossain muualla taas päinvastoin. Oon kuullut ihan ok juttujakin Dynosta, joten saa kelvata. Kesä näyttää
- P
ps: jos Dynoon päädyt, niin tilaa tuolta: <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/00-01-Kawasaki-ZX9R-Dynojet-carb-jet-kit-stg-1_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em118Q2el1
247QQcategoryZ35597QQihZ010QQitemZ200197042138QQrd Z1QQsspagenameZWD1V" target="_blank">Worldwide Motorcycle Equipment</a>
Kustansi 15$ lähetys (varmista vielä, että lähettävät myös muualle eurooppaan, ei näkynyt enää "shipping to Europe". Mulle lähettivät tuohon 15$ hintaan.
Koko höskälle tuli siis näillä kursseilla hintaa n. 77€
Voi jäädä tulliin, mutta tuosta ei pitäisi kovin montaa euroa tulla päälle hintaa, vaikka jäisikin. Toisaalta niin pieni paketti, että en usko (tuuristahan se kiinni on).
- P