hitto ku hyvännäköisiä pyöriä![]()
Tule aivan hirvee hinku jo päästä esitteleen oma projekti.
Eli muutosta ois tullu viimekesästä->mustarunko ja kakslamppunen keula.
Miten te ootta lisänny tuon kuvan tähän viestiosioon?Oottakko vaan pienentäny sitä johonki kokoon ja liittäny sen tähän tekstiin?
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
No kylläpä parani sun pyöräs ulkonäkö(sky @ Helmi. 13 2008,22:19) kirjoitti
Löytyykö ysiin tuohon takavaloon integroitua vilkkua (siis vilkuttaa takavalon toista tai toista puolta, kun pistää vilkun päälle)? Sehän voisi olla magee ja sopisi tuohon kun on tuollainen kaksi mollukkainen takavalo...
Tai sitten upotat vilkut jus siihen takavalon viereen katteeseen.
Milläs meinaat saada kestään kilven kuvan esittämässä kohdassa? Vai onko ensi kausi vain taajama nopeuksillle? Pistä sinne penkin alle, niin ei näy suotta![]()
- Almost legal but 110% fun! -
Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
Pienentänyt ja linkittänyt tänne foorumiin. Eli pistät ne kuvat esim. kotisivuillesi ja linkität tänne ne.(ysi-ärrä @ Helmi. 14 2008,08:46) kirjoitti
Kyllä se kilpiteline kestää, se on tehty parin millin vahvusesta teräslatasta ja siinä on pienet sivuttaistuet yläkiinnitykseen. Kiinnitys tulee kuvassa näkyvään mustaan levyyn, joka on parin millin vahvusta alumiinia. Kiinnityksen ajattelin hoitaa pulttaamalla, niin saa radalle irti.(Miq @ Helmi. 14 2008,09:47) kirjoitti
![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
No voi vak, ei mulla ole mitään kotisivuja.(Meisseli_007 @ Helmi. 14 2008,10:18) kirjoitti
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Saahan niitä kuvia laitettua nettiin muuallekkin kuin kotisivuille. Kunhan saat ne nettiin.(ysi-ärrä @ Helmi. 14 2008,15:15) kirjoitti
orkilla on oma galleria, rekisteröidy sinne:(ysi-ärrä @ Helmi. 14 2008,15:15) kirjoitti
galleria
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Jep, mä tein tuossa jo sivuja tuonne bikepics:iin.(sky @ Helmi. 14 2008,15:21) kirjoitti
Laitoin sinne viime talven tekosia.
Pitää lisätä sitte uudet kuvat kunhan saan maalattua tuon etukatteen(lauantaina).
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Eli, keksin vilkuille melkein lailliset paikat. Kyhäelmä on vielä kesken: "Tein itse, säästin, tein uudestaan ja säästin lisää"
No, ei mitään vakavaa onneksi. Huomenna pääsen kiinnittämään vilkut paikoilleen. Johdoille tarvii porata reiät lampun heijastinlevyyn. Sen verran testasin, että johdot ja kiinnityspultit häiritsevät vain aavistuksen valokuviota. Ei taitais silti kelvata katsastusmiehelle. Vähän mietityttää pysyykö vilkun kiinnitysmutteri paikoillaan. Tarvineen laittaa tippa kuumaliimaa mutterin päähän.
Kilpiteline on vielä vaiheessa. Mietin jos tekisi pienen kulman kiinnityslatan ja rekisterikilven rajakohtaan. Kattoo nyt jaksaako
Homman negatiivisin puoli on se että vilkut on jonkin verran "otilla", joten ne voi vääntyä ja vääntää takavalon hajalle. Toki umpion seinän ja mutterin välissä on kumi, mutta ei se anna käytännössä periksi.
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
AKEn sivuilla on tietoa että takavilkkujen välinen etäisyys täytyy olla vähintään 18cm.
Ilmeisesti polttimosta polttimoon.
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
kertokaas nyt miten te saatte nuo kuvat esim. tuolta albumi galleriasta liitettyä tänne?
En saa liitettyä ku herjaa osoitetta joka on muka liian monimutkainen.
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Käytä photubuckettia http://photobucket.com/
Helppoa, yksinkertaista ja nopeaa.
Sielä on valmis IMG linkki minkä vaan kopioit tänne sivulle, javot niin kuva näkyy.
ZX9R -95
Jep, se kyllä täyttyy tuossa ja on vielä E-hyväksytyt vilkutkin.(ysi-ärrä @ Helmi. 15 2008,08:55) kirjoitti
![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Sky:lla on kuva linkitettynä sieltä galleriasta. "lainaa" häntä ja kato mallia miten on laitettu.(ysi-ärrä @ Helmi. 15 2008,11:31) kirjoitti
No ei ällyä. miten mä saan tuo kuvan osoite päätteeksi jonku ".jpg" päätteisen kuvan.(Meisseli_007 @ Helmi. 15 2008,12:35) kirjoitti
Eli ku mä yritän ottaa tuon mun kuvan tuolta albuumista ja linkittää sitä tänne niin siihen osoitteeseen tulee hirveen pitkä osoite ja loppu on ihan jotain muuta ku .jpg
En ällyä,
Sky:llä oli kuva osoitteen lopussa .jpg ja meikällä jotain numeroita.
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
kokeillaans onnistuuko nyt näyttään perää.
Jes sehän onnistui, ku aikasa potki.
Kovinhan tuo jäi pieneksi. minkä kokoisia kuvia tänne kärsii laittaa?
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Säätö jatkuu. Kilpiteline on vielä vaiheessa. Maalailin sitä tänään ja maalasin vielä vähän turhan pikaisesti, kun aika meni vilkkujen kaa säätämiseen. Tarvi tehdä homma uudestaan kun ei heti ekalla kerralla viitsinyt hoitaa hommaa kunnolla.Sähköt on vielä kytkemättä.
![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
(sky @ Helmi. 15 2008,19:04) kirjoitti
Mikäs kiiltävä savustusputki sulla tossa sun mopossa oikein on ...???
![]()
Onhan noi vilkutkin kirkkaat(Puppe 67 @ Helmi. 15 2008,20:51) kirjoitti
Tosin mietin jo niiden tummentamista.
Savustuspönttöä ei taida voida tummentaa?
Vaan, saisko siihen sinertävän värin esim. kaasuliekillä ?
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
![]()
Jaahas , yritetään nyt sitten linkittää pari kuvaa tänne muiden joukkoon omasta mussukasta..
http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/.... Perskutarallaa, kuinkas ton saa silleen värjättyä , että se aukeaa niinku heti ...???![]()
![]()
![]()
![]()
OOOh , se onnistu sittenkin ....(GURU)
![]()
siis näin:(Puppe 67 @ Helmi. 16 2008,19:04) kirjoitti
01zx9r
Tai näin (fiksumman kokoisina) :
![]()
![]()
![]()
Komia kapistus on ja savustusputkikin on oikian värinen
Mutta mites toi kilpi on kestänyt suorana kun ei ole taustalevyä. Jotkut väittävät että taipuis kovemmassa vaudissa, jos ei oo taustalevyä.
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Jaa kyl se parsattoo km/h on ainaski kestäny ( lentokentällä tiätty ..)
Ps .Laitan taustalevyn , jos se vääntyy .
Multa löytys muuten hyvä ysi ärrä,vm-01 aj 36000 tonnii,oisko täällä kiinnostuneita,on dynot,K&N,Leonvinsen slipari jus huollettu ja uudet renkaat mukaan.??
??
![]()
Kawoja vuodesta 1984
Kawa Z1 900 Vm-73
Kawa ZX 10RR Vm-18
Taitaa olla sitä kuuluisaa härän ulostetta sekin juttu. Tai sitten mun pyörä ei kulje tarpeeksi lujaa(sky @ Helmi. 16 2008,19:23) kirjoitti
Ei oo ainakaan n.260 km/h:n vauhdeissa taipunu...
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Näin on!(jukepoksi @ Helmi. 17 2008,20:48) kirjoitti
Kawoja vuodesta 1984
Kawa Z1 900 Vm-73
Kawa ZX 10RR Vm-18
Eli tässä rupee olemaan palikat kohillaan. Kilpitelineeseen en ole 100% tyytyväinen. Voip olla että rukkaan sitä kun motivaatio taas iskee. Koohtuullista tulosta on helppo saada aikaan, mutta hyvä vaatii jo paljon pohdintaa ja säätöä. Ulkonäön pitää synkata muiden rakenteiden kanssa mahdollisimman hyvin ja joka suunnasta katsottuna tietenkin.
Kyllä toi mun kilpi tuntuu siltä että voipi kovemmassa vauhdissa alkaa väpättään. No sikafleksiä kilven taakse, niin ei pidä niin inhottavaa ääntä
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Joo, siinähän se on ikäänkuin irtoamassa,siis tuo kilpi.
En tiedä ,onhan tuo jännä toteutus ,mutta ite ehkä tykkään enempi siitä että se ois tuolla ylhäällä, niin näkys tuo takaratas kokonaan.
Mut jokainen tekee niinku haluaa.
Ei tuo silti mikään ruma ole. Ei varmaa monella ole ysissä noin kilpeä.
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Vähän tässä oli tarkotus hakea yksilöllisyyttä. Luulen että tuon saa tehtyä vielä istuvamman näköiseksi. Katsotaan.(ysi-ärrä @ Helmi. 18 2008,08:57) kirjoitti
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
(sky @ Helmi. 18 2008,12:28) kirjoitti
Takuuvarma häivytys kilven tiedoista sateisella kelillä ....hmmm itse nostaisin tuota kyllä hiukka ylöspäin , teline itsesssään on eri hieno , kestääkö se sitten ,niin sen aika näyttää....
![]()