Tulin siinä äskettäin tallista ku oon läjäämassä tuota omaa mopettia taas kuosiinsa.
Meinaan tuli purettua se ihan atomeiksi koska maalasin sen rungon mustaksi
Hitto että alkaa taas syyhyään päästä ajeleen ku rupiaa mopo näyttään taas joltain.
Ja on muuten tosi hyvän näköinen tuo runko mustana.
Mut tältä päivältä saa kasaus hommat olla siinä ja nyt eiku saunaan ja![]()
![]()
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Mulla mennyt kohta viikko ihan hukkaan pärrän suhteen. Saikkua pukkaa ja ei oikein pysty tallissa mitään tekemään(ysi-ärrä @ Tammi. 26 2008,19:35) kirjoitti
Olisko kuvia tarjolla tuosta rungosta nyt mustana?
- P
Ei vielä, pitää kasata eka loppuun ja sitte tuoda yleisön eteen(Perkele @ Tammi. 26 2008,20:20) kirjoitti
![]()
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Mitäs sitä nyt noin aikaisin jo tullaan tallista? Itse säätelin eilen illalla venttiileitä puolenyön aikaan.(ysi-ärrä @ Tammi. 26 2008,19:35) kirjoitti
Tänään sitten koitetaan pyörää tulille pitkästä aikaa.
ZX9R -95
Laitetaas vähän kuvaa välillä tähän topicciin ku on niin tekstivoittoista...
Pahoitellaan vielä tuota patteria tuossa kuvassa.
^Minkävuoden hävittäjä kyseessä?
Kuvaa jostain viime viikolta, nyttemmin taas käy ja kukkuu. Olisko kellään lainata kaasareiden synkkausmittareita Vaasa-Seinäjoki akselilla?
![]()
ZX9R -95
Mitäs mitäs(deede @ Tammi. 29 2008,12:24) kirjoitti
siellä oikein väsätään?
on pistetty oikein takahäkin putketkin poikki.
Taitaa olla oikia pommittaja tulossa![]()
![]()
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Siihen on tulossa 636:sen takahäkki ja perä...(ysi-ärrä @ Tammi. 29 2008,17:46) kirjoitti
Meinaatkos sitte kuitenki tehä siitä ihan täyskatetun version?(deede @ Tammi. 29 2008,18:27) kirjoitti
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
(deede @ Tammi. 30 2008,17:21) kirjoitti
![]()
Eikös tuo ole -02:sesta raapastu tuo swingi , siinä kun on tuo tukikaarikin ...???
Perkuta. Itellä tässä hirvee katteitten sumpliminen.
Kaikkihan lähti siitä ku hokasin että haluun kaks lamppusen keulan, ja sellanenhan ois 2000 ja siitä ylöspäin olevissa yseissä ja kutosissa.
Kun hokasin että kutosenkin keula näyttää olevan samanmoinen ku ysin , niin hommasin 2001vm kutosen keulan.
No, kun sain sen eilen kotiin ja nyt tänä aamuna kokeilin paikoilleen, niin sepä olikin noin 2cm lyhyempi tuosta saumakohdasta sivukatteisiin nähden.Muuten kyllä vois passata.
No nyt sitte piti hommata ne kutosen sivukatteetkin ja kokeillaan sitte miltä näyttää.
Eihän se mitään jos kaikki kiinnitys paikat ei täsmää, niitähän voi aina mulkata miten haluaa, kunhan jotku edes passais suoraan.
Katotaas nyt mitä tästä projektista seuraa.
Mut ku tahtoo kaks lamppusen![]()
![]()
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
mä kokeilin 02 vuoden 636 katteita sovittaa tossa pari vuotta sitte ysiin, mutta ei niitä saanu mitenkä istumaa.ysin runko niin paljon leveämpi. tilasin sitte saksasta lasikuitusen katesarjan ihan ysiin tarkotettuna.(ysi-ärrä @ Helmi. 02 2008,13:39) kirjoitti
Minkä ikäiseen ysiin yritit katteita survoa?(SUAB @ Helmi. 02 2008,15:28) kirjoitti
Mulla on -99 mallia oleva ysi ja 01 mallia oleva etukate.
Tuossa oon sitä äsken passuuttanu ja mittailu ja tuumailu ja tulin siihen tulokseen ettei sitä paljoakaan tarttis modifioida että sen saa passaamaan.
Mut ajattelin kuitenki ensin odotella ne sivukatteetkin ennen ku rupian työstään tuota keulaa.
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Ostat multa vaan pikkasen kärsineet alkuperäiset E-mallin katteet. *On ihan ylimääräisenä. *Jos kiinnostaa paa postia juhana (atta) kastema . to
saa nähdä saanko ikinä tota omaa kawaa edes valmiiksi. Emännän veli kun on kovasti halukas tekemään sen loppuun ja mä haluun takas Ducatin.
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke
Postia laitettu(Sledgehammer @ Helmi. 03 2008,18:06) kirjoitti
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Tuusmotorista löytyy Jonen rompetorilta aivan iskemättömät -01 9R:än katteet ja muuta tilpehööriä.Pojat purkas uutena 9:in ratapelix ja siitä jäi sitä sälää sinne hyllyille lojumaan.http://www.tuusmotor.fi/etusivu/data...etori_jone.xls(ysi-ärrä @ Helmi. 02 2008,13:39) kirjoitti
![]()
joo, kävin kahtoon sivua ja en löytäny maskia enkä sivukatteita tuosta.(Puppe 67 @ Helmi. 04 2008,09:10) kirjoitti
Kyllä siihen jotain ysin romppeita oli merkitty, mut mikä tärkeintä ,hinnat puuttu.
Toki soittamalla selkiintyis paljonki,mut odotellaan ne kutosen katteet jotka on tulossa.
Katotaas sitte miten tehään.
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Olen aloittanut 9r:ni virittämisen, elikä painoa on lähtenyt (itseltäni) vajaa kilo. Kyllä se tehopainosuhdet (kuski + pyörä) paranee pikkuhiljaaSitä paitsi on paljon halvempaa ja helpompaa keventää itseään (9r kuskeja ei tunnetusti tuuli viskele
) kuin ysiärrää...
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
No tuosta ei enään oteta paljoa miehen painosta pois.(deede @ Helmi. 06 2008,12:24) kirjoitti
![]()
Nimin 93 kg
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Juu, ei. Ehkä pari kiloa rasvoja
Joutuu sit vissiin keventää pyörää enemmän![]()
Ketä muistaa 9R:än painon? Vois laskee tehopainosuhteen eri kuskien, 93kg ja 64kg välilläNiin, ja olishan se hyvä tehokin tietää, varmaan vakiotehojen mukaan laskea.
2001 (E) tehopainosuhde(deede @ Helmi. 06 2008,12:44) kirjoitti
paino 209 kg
teho 106 kw
106 kw /209 kg
=0.5071770335 kw/kg
kuski + pyörä = 209 kg + 64 kg
106 kw/273 kg
=0.3882783883
kuski + pyörä = 93 kg + 209 kg
106 kw/302 kg
=0.3509933775
Äkki laskien ko E-mallissa on tehopainosuhde sinunkokoisella kuskilla 10% prosenttia parempi verrattuna minun painoiseen kuskiin:
((106 kw/273 kg)-(106 kw/302 kg))/((106 kw/302 kg)/100)
=10.6227106227 %
eli teikäläisellä saa olla täys vakio, minä tarvin jo kaikki mahdolliset viripalikat, jotta pysyn peesissä
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Joo, ei tässä mitään dieettiä ruveta vetään (96kg).
Massa kausi kohta alkamassa.
Jos mopesi ei jaksa vetää niin lisää viripalikkaa![]()
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Hah, pesen sut mennen tullen(sky @ Helmi. 06 2008,14:25) kirjoitti
Testataan kesällä?
No niin haasteet heitetty kehiin(deede @ Helmi. 06 2008,22:05) kirjoitti
Elikkä tulevana suvena kaikki ysikuskit Joensuuhun (elokuulla)kokeileen kuka menee koviten
Meikäläinen ainakin menee sinne ja arvatenki "master" Rissanenmyös.
Pitää lähtä hakeen uutta ennätystä sieltä.Nyt on jo välitykset vaihdettu vakioihin(16/41).Viime vuonna(16/45) kerkes mennä rajoittajalle 6:lla hyvän matkaa ennen mittauspistettä
Ja noista välityksistä vielä ,että meinaan laittaa sen vakio rattaan taakse vasta tuonne joensuuhun ,koska huomattavasti mukavampi ajela tuolla 45:lla. Keulii herkemmin![]()
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Kuka sano että tämmösellä peruskuskilla kestää edes kantti vetää rajoittajalle kutosta? Kun harjoitella ei voi ja jos tekee sitä laittomasti, niin on turha vaivautua Joensuuhun virallistamaan tulosta.(ysi-ärrä @ Helmi. 07 2008,08:57) kirjoitti
![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)