Sivu: 32 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2230313233344282 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 931:stä 960:een 3312:sta
  1. #931
    Tulin siinä äskettäin tallista ku oon läjäämassä tuota omaa mopettia taas kuosiinsa.
    Meinaan tuli purettua se ihan atomeiksi koska maalasin sen rungon mustaksi
    Hitto että alkaa taas syyhyään päästä ajeleen ku rupiaa mopo näyttään taas joltain.
    Ja on muuten tosi hyvän näköinen tuo runko mustana .

    Mut tältä päivältä saa kasaus hommat olla siinä ja nyt eiku saunaan ja
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  2. #932
    Lainaa (ysi-ärrä @ Tammi. 26 2008,19:35) kirjoitti
    Tulin siinä äskettäin tallista ku oon läjäämassä tuota omaa mopettia taas kuosiinsa.
    Meinaan tuli purettua se ihan atomeiksi koska maalasin sen rungon mustaksi
    Hitto että alkaa taas syyhyään päästä ajeleen ku rupiaa mopo näyttään taas joltain.
    Ja on muuten tosi hyvän näköinen tuo runko mustana .

    Mut tältä päivältä saa kasaus hommat olla siinä ja nyt eiku saunaan ja
    Mulla mennyt kohta viikko ihan hukkaan pärrän suhteen. Saikkua pukkaa ja ei oikein pysty tallissa mitään tekemään

    Olisko kuvia tarjolla tuosta rungosta nyt mustana?

    - P
  3. #933
    Lainaa (Perkele @ Tammi. 26 2008,20:20) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Tammi. 26 2008,19:35) kirjoitti
    Tulin siinä äskettäin tallista ku oon läjäämassä tuota omaa mopettia taas kuosiinsa.
    Meinaan tuli purettua se ihan atomeiksi koska maalasin sen rungon mustaksi
    Hitto että alkaa taas syyhyään päästä ajeleen ku rupiaa mopo näyttään taas joltain.
    Ja on muuten tosi hyvän näköinen tuo runko mustana .

    Mut tältä päivältä saa kasaus hommat olla siinä ja nyt eiku saunaan ja
    Mulla mennyt kohta viikko ihan hukkaan pärrän suhteen. Saikkua pukkaa ja ei oikein pysty tallissa mitään tekemään

    Olisko kuvia tarjolla tuosta rungosta nyt mustana?

    - P
    Ei vielä, pitää kasata eka loppuun ja sitte tuoda yleisön eteen
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  4. #934
    Lainaa (ysi-ärrä @ Tammi. 26 2008,19:35) kirjoitti
    Tulin siinä äskettäin tallista ku oon läjäämassä tuota omaa mopettia taas kuosiinsa.
    Meinaan tuli purettua se ihan atomeiksi koska maalasin sen rungon mustaksi
    Hitto että alkaa taas syyhyään päästä ajeleen ku rupiaa mopo näyttään taas joltain.
    Ja on muuten tosi hyvän näköinen tuo runko mustana .

    Mut tältä päivältä saa kasaus hommat olla siinä ja nyt eiku saunaan ja
    Mitäs sitä nyt noin aikaisin jo tullaan tallista? Itse säätelin eilen illalla venttiileitä puolenyön aikaan.
    Tänään sitten koitetaan pyörää tulille pitkästä aikaa.
    ZX9R -95
  5. #935
    Laitetaas vähän kuvaa välillä tähän topicciin ku on niin tekstivoittoista...







    Pahoitellaan vielä tuota patteria tuossa kuvassa.



  6. #936
    ^Minkävuoden hävittäjä kyseessä?

    Kuvaa jostain viime viikolta, nyttemmin taas käy ja kukkuu. Olisko kellään lainata kaasareiden synkkausmittareita Vaasa-Seinäjoki akselilla?

    ZX9R -95
  7. #937
    se on -98 vuotinen. Siinä on -01sen swingi ja -04 kymppi ärrän keula.
  8. #938
    Lainaa (deede @ Tammi. 29 2008,12:24) kirjoitti
    Laitetaas vähän kuvaa välillä tähän topicciin ku on niin tekstivoittoista...







    Pahoitellaan vielä tuota patteria tuossa kuvassa.
    Mitäs mitäs siellä oikein väsätään?
    on pistetty oikein takahäkin putketkin poikki.
    Taitaa olla oikia pommittaja tulossa
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  9. #939
    Lainaa (ysi-ärrä @ Tammi. 29 2008,17:46) kirjoitti
    Lainaa (deede @ Tammi. 29 2008,12:24) kirjoitti
    Laitetaas vähän kuvaa välillä tähän topicciin ku on niin tekstivoittoista...




    Pahoitellaan vielä tuota patteria tuossa kuvassa.
    Mitäs mitäs *siellä oikein väsätään?
    on pistetty oikein takahäkin putketkin poikki.
    Taitaa olla oikia pommittaja tulossa
    Siihen on tulossa 636:sen takahäkki ja perä...
  10. #940
    Lainaa (deede @ Tammi. 29 2008,18:27) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Tammi. 29 2008,17:46) kirjoitti
    Lainaa (deede @ Tammi. 29 2008,12:24) kirjoitti
    Laitetaas vähän kuvaa välillä tähän topicciin ku on niin tekstivoittoista...




    Pahoitellaan vielä tuota patteria tuossa kuvassa.
    Mitäs mitäs siellä oikein väsätään?
    on pistetty oikein takahäkin putketkin poikki.
    Taitaa olla oikia pommittaja tulossa
    Siihen on tulossa 636:sen takahäkki ja perä...
    Meinaatkos sitte kuitenki tehä siitä ihan täyskatetun version?
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  11. #941
    Juu, luonnollisesti





  12. #942
    Lainaa (deede @ Tammi. 30 2008,17:21) kirjoitti
    Juu, luonnollisesti *

    Eikös tuo ole -02:sesta raapastu tuo swingi , siinä kun on tuo tukikaarikin ...???
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  13. #943
    Lainaa (Puppe 67 @ Tammi. 31 2008,21:34) kirjoitti
    Eikös tuo ole -02:sesta raapastu tuo swingi , siinä kun on tuo tukikaarikin ...???
    Damn, you got me! Onhan se...
  14. #944
    Perkuta. Itellä tässä hirvee katteitten sumpliminen.
    Kaikkihan lähti siitä ku hokasin että haluun kaks lamppusen keulan, ja sellanenhan ois 2000 ja siitä ylöspäin olevissa yseissä ja kutosissa.
    Kun hokasin että kutosenkin keula näyttää olevan samanmoinen ku ysin , niin hommasin 2001vm kutosen keulan.
    No, kun sain sen eilen kotiin ja nyt tänä aamuna kokeilin paikoilleen, niin sepä olikin noin 2cm lyhyempi tuosta saumakohdasta sivukatteisiin nähden.Muuten kyllä vois passata.
    No nyt sitte piti hommata ne kutosen sivukatteetkin ja kokeillaan sitte miltä näyttää.
    Eihän se mitään jos kaikki kiinnitys paikat ei täsmää, niitähän voi aina mulkata miten haluaa, kunhan jotku edes passais suoraan.

    Katotaas nyt mitä tästä projektista seuraa.
    Mut ku tahtoo kaks lamppusen
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  15. #945
    Lainaa (ysi-ärrä @ Helmi. 02 2008,13:39) kirjoitti
    Perkuta. Itellä tässä hirvee katteitten sumpliminen.
    Kaikkihan lähti siitä ku hokasin että haluun kaks lamppusen keulan, ja sellanenhan ois 2000 ja siitä ylöspäin olevissa yseissä ja kutosissa.
    Kun hokasin että kutosenkin keula näyttää olevan samanmoinen ku ysin , niin hommasin 2001vm kutosen keulan.
    No, kun sain sen eilen kotiin ja nyt tänä aamuna kokeilin paikoilleen, niin sepä olikin noin 2cm lyhyempi tuosta saumakohdasta sivukatteisiin nähden.Muuten kyllä vois passata.
    No nyt sitte piti hommata ne kutosen sivukatteetkin ja kokeillaan sitte miltä näyttää.
    Eihän se mitään jos kaikki kiinnitys paikat ei täsmää, niitähän voi aina mulkata miten haluaa, kunhan jotku edes passais suoraan.

    Katotaas nyt mitä tästä projektista seuraa.
    Mut ku tahtoo kaks lamppusen
    mä kokeilin 02 vuoden 636 katteita sovittaa tossa pari vuotta sitte ysiin, mutta ei niitä saanu mitenkä istumaa.ysin runko niin paljon leveämpi. tilasin sitte saksasta lasikuitusen katesarjan ihan ysiin tarkotettuna.
  16. #946
    Lainaa (SUAB @ Helmi. 02 2008,15:28) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Helmi. 02 2008,13:39) kirjoitti
    Perkuta. Itellä tässä hirvee katteitten sumpliminen.
    Kaikkihan lähti siitä ku hokasin että haluun kaks lamppusen keulan, ja sellanenhan ois 2000 ja siitä ylöspäin olevissa yseissä ja kutosissa.
    Kun hokasin että kutosenkin keula näyttää olevan samanmoinen ku ysin , niin hommasin 2001vm kutosen keulan.
    No, kun sain sen eilen kotiin ja nyt tänä aamuna kokeilin paikoilleen, niin sepä olikin noin 2cm lyhyempi tuosta saumakohdasta sivukatteisiin nähden.Muuten kyllä vois passata.
    No nyt sitte piti hommata ne kutosen sivukatteetkin ja kokeillaan sitte miltä näyttää.
    Eihän se mitään jos kaikki kiinnitys paikat ei täsmää, niitähän voi aina mulkata miten haluaa, kunhan jotku edes passais suoraan.

    Katotaas nyt mitä tästä projektista seuraa.
    Mut ku tahtoo kaks lamppusen
    mä kokeilin 02 vuoden 636 katteita sovittaa tossa pari vuotta sitte ysiin, mutta ei niitä saanu mitenkä istumaa.ysin runko niin paljon leveämpi. tilasin sitte saksasta lasikuitusen katesarjan ihan ysiin tarkotettuna.
    Minkä ikäiseen ysiin yritit katteita survoa?
    Mulla on -99 mallia oleva ysi ja 01 mallia oleva etukate.
    Tuossa oon sitä äsken passuuttanu ja mittailu ja tuumailu ja tulin siihen tulokseen ettei sitä paljoakaan tarttis modifioida että sen saa passaamaan.
    Mut ajattelin kuitenki ensin odotella ne sivukatteetkin ennen ku rupian työstään tuota keulaa.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  17. #947
    Ostat multa vaan pikkasen kärsineet alkuperäiset E-mallin katteet. *On ihan ylimääräisenä. *Jos kiinnostaa paa postia juhana (atta) kastema . to

    saa nähdä saanko ikinä tota omaa kawaa edes valmiiksi. Emännän veli kun on kovasti halukas tekemään sen loppuun ja mä haluun takas Ducatin.



    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
  18. #948
    Lainaa (Sledgehammer @ Helmi. 03 2008,18:06) kirjoitti
    Ostat multa vaan pikkasen kärsineet alkuperäiset E-mallin katteet. On ihan ylimääräisenä. Jos kiinnostaa paa postia juhana (atta) kastema . to

    saa nähdä saanko ikinä tota omaa kawaa edes valmiiksi. Emännän veli kun on kovasti halukas tekemään sen loppuun ja mä haluun takas Ducatin.
    Postia laitettu
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  19. #949
    Lainaa (ysi-ärrä @ Helmi. 02 2008,13:39) kirjoitti
    Perkuta. Itellä tässä hirvee katteitten sumpliminen.
    Kaikkihan lähti siitä ku hokasin että haluun kaks lamppusen keulan, ja sellanenhan ois 2000 ja siitä ylöspäin olevissa yseissä ja kutosissa.
    Kun hokasin että kutosenkin keula näyttää olevan samanmoinen ku ysin , niin hommasin 2001vm kutosen keulan.
    No, kun sain sen eilen kotiin ja nyt tänä aamuna kokeilin paikoilleen, niin sepä olikin noin 2cm lyhyempi tuosta saumakohdasta sivukatteisiin nähden.Muuten kyllä vois passata.
    No nyt sitte piti hommata ne kutosen sivukatteetkin ja kokeillaan sitte miltä näyttää.
    Eihän se mitään jos kaikki kiinnitys paikat ei täsmää, niitähän voi aina mulkata miten haluaa, kunhan jotku edes passais suoraan.

    Katotaas nyt mitä tästä projektista seuraa.
    Mut ku tahtoo kaks lamppusen
    Tuusmotorista löytyy Jonen rompetorilta aivan iskemättömät -01 9R:än katteet ja muuta tilpehööriä.Pojat purkas uutena 9:in ratapelix ja siitä jäi sitä sälää sinne hyllyille lojumaan.http://www.tuusmotor.fi/etusivu/data...etori_jone.xls
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  20. #950
    Lainaa (Puppe 67 @ Helmi. 04 2008,09:10) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Helmi. 02 2008,13:39) kirjoitti
    Perkuta. Itellä tässä hirvee katteitten sumpliminen.
    Kaikkihan lähti siitä ku hokasin että haluun kaks lamppusen keulan, ja sellanenhan ois 2000 ja siitä ylöspäin olevissa yseissä ja kutosissa.
    Kun hokasin että kutosenkin keula näyttää olevan samanmoinen ku ysin , niin hommasin 2001vm kutosen keulan.
    No, kun sain sen eilen kotiin ja nyt tänä aamuna kokeilin paikoilleen, niin sepä olikin noin 2cm lyhyempi tuosta saumakohdasta sivukatteisiin nähden.Muuten kyllä vois passata.
    No nyt sitte piti hommata ne kutosen sivukatteetkin ja kokeillaan sitte miltä näyttää.
    Eihän se mitään jos kaikki kiinnitys paikat ei täsmää, niitähän voi aina mulkata miten haluaa, kunhan jotku edes passais suoraan.

    Katotaas nyt mitä tästä projektista seuraa.
    Mut ku tahtoo kaks lamppusen
    Tuusmotorista löytyy Jonen rompetorilta aivan iskemättömät -01 9R:än katteet ja muuta tilpehööriä.Pojat purkas uutena 9:in ratapelix ja siitä jäi sitä sälää sinne hyllyille lojumaan.http://www.tuusmotor.fi/etusivu/data...etori_jone.xls
    joo, kävin kahtoon sivua ja en löytäny maskia enkä sivukatteita tuosta.
    Kyllä siihen jotain ysin romppeita oli merkitty, mut mikä tärkeintä ,hinnat puuttu.
    Toki soittamalla selkiintyis paljonki,mut odotellaan ne kutosen katteet jotka on tulossa.
    Katotaas sitte miten tehään.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  21. #951
    Olen aloittanut 9r:ni virittämisen, elikä painoa on lähtenyt (itseltäni) vajaa kilo. Kyllä se tehopainosuhdet (kuski + pyörä) paranee pikkuhiljaa Sitä paitsi on paljon halvempaa ja helpompaa keventää itseään (9r kuskeja ei tunnetusti tuuli viskele ) kuin ysiärrää...
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  22. #952
    Lainaa (sky @ Helmi. 05 2008,22:45) kirjoitti
    (9r kuskeja ei tunnetusti tuuli viskele ) kuin ysiärrää...
    *64kg*



  23. #953
    Lainaa (deede @ Helmi. 06 2008,12:24) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Helmi. 05 2008,22:45) kirjoitti
    (9r kuskeja ei tunnetusti tuuli viskele ) kuin ysiärrää...
    *64kg*
    No tuosta ei enään oteta paljoa miehen painosta pois.

    Nimin 93 kg



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  24. #954
    Juu, ei. Ehkä pari kiloa rasvoja

    Joutuu sit vissiin keventää pyörää enemmän
  25. #955
    Ketä muistaa 9R:än painon? Vois laskee tehopainosuhteen eri kuskien, 93kg ja 64kg välillä Niin, ja olishan se hyvä tehokin tietää, varmaan vakiotehojen mukaan laskea.
  26. #956
    Lainaa (deede @ Helmi. 06 2008,12:44) kirjoitti
    Ketä muistaa 9R:än painon? Vois laskee tehopainosuhteen eri kuskien, 93kg ja 64kg välillä Niin, ja olishan se hyvä tehokin tietää, varmaan vakiotehojen mukaan laskea.
    2001 (E) tehopainosuhde

    paino 209 kg
    teho 106 kw

    106 kw /209 kg
    =0.5071770335 kw/kg

    kuski + pyörä = 209 kg + 64 kg

    106 kw/273 kg
    =0.3882783883

    kuski + pyörä = 93 kg + 209 kg

    106 kw/302 kg
    =0.3509933775

    Äkki laskien ko E-mallissa on tehopainosuhde sinunkokoisella kuskilla 10% prosenttia parempi verrattuna minun painoiseen kuskiin:

    ((106 kw/273 kg)-(106 kw/302 kg))/((106 kw/302 kg)/100)
    =10.6227106227 %

    eli teikäläisellä saa olla täys vakio, minä tarvin jo kaikki mahdolliset viripalikat, jotta pysyn peesissä



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  27. #957
    Joo, ei tässä mitään dieettiä ruveta vetään (96kg).
    Massa kausi kohta alkamassa.
    Jos mopesi ei jaksa vetää niin lisää viripalikkaa
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  28. #958
    Lainaa (sky @ Helmi. 06 2008,14:25) kirjoitti
    Lainaa (deede @ Helmi. 06 2008,12:44) kirjoitti
    Ketä muistaa 9R:än painon? Vois laskee tehopainosuhteen eri kuskien, 93kg ja 64kg välillä Niin, ja olishan se hyvä tehokin tietää, varmaan vakiotehojen mukaan laskea.
    2001 (E) tehopainosuhde

    paino 209 kg
    teho 106 kw

    106 kw /209 kg
    =0.5071770335 kw/kg

    kuski + pyörä = 209 kg + 64 kg

    106 kw/273 kg
    =0.3882783883

    kuski + pyörä = 93 kg + 209 kg

    106 kw/302 kg
    =0.3509933775

    Äkki laskien ko E-mallissa on tehopainosuhde sinunkokoisella kuskilla 10% prosenttia parempi verrattuna minun painoiseen kuskiin:

    ((106 kw/273 kg)-(106 kw/302 kg))/((106 kw/302 kg)/100)
    =10.6227106227 %

    eli teikäläisellä saa olla täys vakio, minä tarvin jo kaikki mahdolliset viripalikat, jotta pysyn peesissä
    Hah, pesen sut mennen tullen Testataan kesällä?
  29. #959
    Lainaa (deede @ Helmi. 06 2008,22:05) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Helmi. 06 2008,14:25) kirjoitti
    Lainaa (deede @ Helmi. 06 2008,12:44) kirjoitti
    Ketä muistaa 9R:än painon? Vois laskee tehopainosuhteen eri kuskien, 93kg ja 64kg välillä Niin, ja olishan se hyvä tehokin tietää, varmaan vakiotehojen mukaan laskea.
    2001 (E) tehopainosuhde

    paino 209 kg
    teho 106 kw

    106 kw /209 kg
    =0.5071770335 kw/kg

    kuski + pyörä = 209 kg + 64 kg

    106 kw/273 kg
    =0.3882783883

    kuski + pyörä = 93 kg + 209 kg

    106 kw/302 kg
    =0.3509933775

    Äkki laskien ko E-mallissa on tehopainosuhde sinunkokoisella kuskilla 10% prosenttia parempi verrattuna minun painoiseen kuskiin:

    ((106 kw/273 kg)-(106 kw/302 kg))/((106 kw/302 kg)/100)
    =10.6227106227 %

    eli teikäläisellä saa olla täys vakio, minä tarvin jo kaikki mahdolliset viripalikat, jotta pysyn peesissä
    Hah, pesen sut mennen tullen Testataan kesällä?
    No niin haasteet heitetty kehiin
    Elikkä tulevana suvena kaikki ysikuskit Joensuuhun (elokuulla)kokeileen kuka menee koviten
    Meikäläinen ainakin menee sinne ja arvatenki "master" Rissanen myös.
    Pitää lähtä hakeen uutta ennätystä sieltä.Nyt on jo välitykset vaihdettu vakioihin(16/41).Viime vuonna(16/45) kerkes mennä rajoittajalle 6:lla hyvän matkaa ennen mittauspistettä

    Ja noista välityksistä vielä ,että meinaan laittaa sen vakio rattaan taakse vasta tuonne joensuuhun ,koska huomattavasti mukavampi ajela tuolla 45:lla. Keulii herkemmin



    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  30.  
  31. #960
    Lainaa (ysi-ärrä @ Helmi. 07 2008,08:57) kirjoitti
    Lainaa (deede @ Helmi. 06 2008,22:05) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Helmi. 06 2008,14:25) kirjoitti
    Lainaa (deede @ Helmi. 06 2008,12:44) kirjoitti
    Ketä muistaa 9R:än painon? Vois laskee tehopainosuhteen eri kuskien, 93kg ja 64kg välillä Niin, ja olishan se hyvä tehokin tietää, varmaan vakiotehojen mukaan laskea.
    2001 (E) tehopainosuhde

    paino 209 kg
    teho 106 kw

    106 kw /209 kg
    =0.5071770335 kw/kg

    kuski + pyörä = 209 kg + 64 kg

    106 kw/273 kg
    =0.3882783883

    kuski + pyörä = 93 kg + 209 kg

    106 kw/302 kg
    =0.3509933775

    Äkki laskien ko E-mallissa on tehopainosuhde sinunkokoisella kuskilla 10% prosenttia parempi verrattuna minun painoiseen kuskiin:

    ((106 kw/273 kg)-(106 kw/302 kg))/((106 kw/302 kg)/100)
    =10.6227106227 %

    eli teikäläisellä saa olla täys vakio, minä tarvin jo kaikki mahdolliset viripalikat, jotta pysyn peesissä
    Hah, pesen sut mennen tullen Testataan kesällä?
    No niin haasteet heitetty kehiin
    Elikkä tulevana suvena kaikki ysikuskit Joensuuhun (elokuulla)kokeileen kuka menee koviten
    Meikäläinen ainakin menee sinne ja arvatenki "master" Rissanen myös.
    Pitää lähtä hakeen uutta ennätystä sieltä.Nyt on jo välitykset vaihdettu vakioihin(16/41).Viime vuonna(16/45) kerkes mennä rajoittajalle 6:lla hyvän matkaa ennen mittauspistettä

    Ja noista välityksistä vielä ,että meinaan laittaa sen vakio rattaan taakse vasta tuonne joensuuhun ,koska huomattavasti mukavampi ajela tuolla 45:lla. Keulii herkemmin
    Kuka sano että tämmösellä peruskuskilla kestää edes kantti vetää rajoittajalle kutosta? Kun harjoitella ei voi ja jos tekee sitä laittomasti, niin on turha vaivautua Joensuuhun virallistamaan tulosta.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Sivu: 32 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2230313233344282 ... ViimeinenViimeinen