Sivu: 27 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1725262728293777 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 781:stä 810:een 3312:sta
  1. #781
    onkos kenelläkään hajua saisko jostain 94 9r:n kaatumatappeja......
    VITUTTAA meinaa hieman kun on kuukauden aikana kaatunut kummallekkin kyljelleen paikallaan ja virheettömat katteet on nyt skraiduilla. Eilen kaatui jalan puolelle, kun sisällä ollessani alkoi sataa saavista kaatamalla ja kun tulin ulos niin mopo oli kyljellään hiekalla
    Kummallakin kerralla on vielä kaiken lisäksi mennyt jalkatappi härpäkkeet paskaksi........
    No huomenna tappelememaan vakuutusyhtiön kanssa sunnuntain luontokatastrofi onnettomuudesta
    Suzuki GSX-R 1000 K4 Kawasaki ZX-9r -01 Yamaha YZ 250 -89

    ex:ät
    Kawasaki ZX-9r -94, KMX 125 -89, KX 125 -89 ja KX 80 -88
    Honda CBR 600f -94
  2. #782
    Nyt tarvis ÄKKIÄ vastausta tietäviltä.

    Passaako ollako C & E-malleissa samanmoinen bolt-on-tsydemi tuolle vaimentimen kiinnitykselle? Meinaan, että reiät samalla säteellä keskeltä?

    - Perkele

    Edit: ainakin www.buykawasaki.com -sivuston mukaan noissa on identtinen tuo änkkäri, joten pitäisi varmaan mennä C:stä suoraan E:hen?

    Japuaa!



  3. #783
    Tuli siinä kokeiltua vielä mitä se tuo GPS laite sanoo tuosta ysin huippunopeudesta.

    Eli vedin varmaan puoli kilometriä kutosella rajotinta vasten ja nopeus ei noussu ku 263,8km/h. Eli joensuussa mentiin samaa vauhtia 1800metrille(264km/h)

    Huomenna pitäs tulla pienempi rissa taakse, vakio(41). Nyt 45.
    Katotaas sitte mitä menee
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  4. #784
    Dodih... parin vuoden kuivilla olon jälkeen alkaa pikkuhiljaa olla taas asiaa tälle saitille... Ja vuosien vieriessä pääsi näköjään vaihtumaan merkkikin (vaihdan tuosta nimen alta suikka-merkin poikkeen pikapuoliin )

    Tosin kadulla en tule vastaan (ainakaan jos poliisi kysyy) sillä pyörä on tarkoitettu pelkästää radalle... Mutta eipä muuta kuin jippikaijjei ja sunnuntaina raajat pakettiin Virtsikassa
    Sentään yritän...

    This looks suspicious... But delicious...
    H. Simpson
  5. #785
    Lainaa (Wiljami @ Elo. 17 2007,12:44) kirjoitti
    Dodih... parin vuoden kuivilla olon jälkeen alkaa pikkuhiljaa olla taas asiaa tälle saitille... Ja vuosien vieriessä pääsi näköjään vaihtumaan merkkikin (vaihdan tuosta nimen alta suikka-merkin poikkeen pikapuoliin )

    Tosin kadulla en tule vastaan (ainakaan jos poliisi kysyy) sillä pyörä on tarkoitettu pelkästää radalle... Mutta eipä muuta kuin jippikaijjei ja sunnuntaina raajat pakettiin Virtsikassa
    Oikea merkki alla nyt ;)

    Älä ny ittees telo kuitenkaan, vaikka innosta uhkuen Kawaa käskytätkin.

    - Perkele
  6. #786
    Jahans, ebayta käytetty nyt viimeiset pari viikkoa oikein ahkerasti.

    Tähän asti haaviin on tarttunut:

    K&N filsu, iridium-tulpat, undertray, Remuksen bolt-on (meni tuo akrahommeli vituiksi, joten bolttariin tyydyttävä) ja suoraan valmistajalta tuli tilattua CarbTuner 2:n. Ainiin ja hienot "Xenon" H4:s hehkut varsin tilasin tulipahan testattua, kyllä noi vähän kirkkaammat on kuin alkuperäiset ja valon väri on erittäin valkoista. Eli postikulujen kanssa tuli maksamaan jotain 11 vai olikohan 12€ joten ihan ok ostos. Paremman näköinen ja antoi enemmän pimeellä valoa / valon väri "puhtaampaa".

    Ensi viikolla jos alkas tekemään tuon 24tkm huollon loppuun. Olen tässä viime viikolla vaihdellut jarrunestee+herkistellyt jarrut, jäähdytysnesteet ja keulapumppuihin öljyt + kaikkea muuta pikkusäätöä. Tulevalla viikolla kun tunerin saan, niin kaasarisynkat, venan tarkistelut & mahdolliset säädöt ja Remus + K&N paikoilleen.. samalla jos vähän isompaa suutinta vaihtaa Keihineihin + nostaa vähän neuloja. Pitää tsoomailla vielä noita.

    Tekemisen iloa ja kun tekee aina vähän kerrallaan, niin pystyy ajelemaankin samalla

  7. #787
    Pitäis ebaystä ostaa uus kone vm-98 9ärrään mut olis yks pieni kyssäri eli kysymys. Mikä on koneen tyyppi 98 vuoden pyörässä ja et mitkä kaikki koneet käy siihen? kiitos jo etukäteen.
  8. #788
    Nonni, kohta saapuu tuo Remuksen vaimennin, joten kysysin että minkä kokoset on e2-mallissa noi pääsuuttimet laidoilla/keskellä? Jos joku tietää suoralta kädeltä sanoa / kaivaa manuaalista niin olis tosi mukava homma!

    Vois alkaa suuttimiakin kattoon valmiiksi tässä..

    Olisko samalla heittää hyvää vinkkiä paljollako kannattaa suuttimia kasvattaa, kun tulee tuo K&N filsu ja tuo "non-ahdistava" pönttö?
  9. #789
    Uusi ZX-9R ilmoittautuu joukkoon… Elikkä -00 Vihreä malli, ajettu 23300, Laserin slipari

    Sitä huomasin tänään kun ajelin Helsingin keskustassa että kun kierrokset on suurin piirtein 2500 niin pyörä nykkii… Mitähän siinä voi olla? Satoi muuten melkein koko matka töihin…

    Mistä se muuten mittaa sitä lämpötilaa? Se oli yli 90 kuin seisoin aika kauan valoissa keskustassa… Vähän ihmetyttää kun se käy niin kuumana…
    Time flies when you think your going fast
  10. #790
    Lainaa (markus_a @ Elo. 24 2007,09:25) kirjoitti
    Uusi ZX-9R ilmoittautuu joukkoon… Elikkä -00 Vihreä malli, ajettu 23300, Laserin slipari

    Sitä huomasin tänään kun ajelin Helsingin keskustassa että kun kierrokset on suurin piirtein 2500 niin pyörä nykkii… Mitähän siinä voi olla? Satoi muuten melkein koko matka töihin…

    Mistä se muuten mittaa sitä lämpötilaa? Se oli yli 90 kuin seisoin aika kauan valoissa keskustassa… Vähän ihmetyttää kun se käy niin kuumana…
    Tuo nykiminen tuntuu olevan enemmän "ominaisuus" kuin vika.. sitä ilmeisesti on joka toisessa ysissä.

    Jotkut ovat kuulemma vaihtaneet tyhjäkäyntisuuttimia vähän isompaan jne.

    Omassanikin on tuota 2000-3000rpm välissä tapahtuvaa nytkyttelyä, mutta toivon pääseväni siitä ainakin osittain eroon Remuksella/K&N + kunnon säädöt -yhdistelmällä, saapa nähdä

    Kannattaa tietenkin myös perinteiset hommat käydä läpi, eli puhdistaa/pestä/öljytä ilmanputsari, puhdistaa kaasarit läpikotaisin ja varsinkin käynnin tasaisuuden kannalta synkata ne kaasarit, joko omalla vesivaakasysteemillä (foorumilta löytyy ohjeet tekoon), tai esim. Carbtuner (tai vastaavalla) synkkamittarilla.. vaikuttaa tosi paljon käyntiin jos kaasarit eivät synkassa ole.

    Itse tilasin mittarin tuossa pari viikkoa sitten ja pitäisi kaasarisynkkakin olla kohdillaan. Vaikka uudestaanhan se pitää tehdä, kun rupeaa säätämään kohtapuoliin pyörää.

    HUOM! Ei joku mukava immeinen viittis vastata tuohon mun aikaisempaan viestiin liittyviin kysymyksiin, eli vakiokoot pääsuuttimille E2-malliin?

    - Perkele

    Edit: kuullostaa ihan normilämmöiltä liikennevaloissa seisomiseen. Mulla eilen huiteli lämmöt yhdella parin kilometrin suoralla (3 punaiset tällä välillä) lämmöt jossain 95c ja heti laskee kun pyörä liikkuu.. Vasta olen jäähdytinnesteet vaihtanut ja tällä ei ollut vaikutusta (paitsi, että järjestelmää puhdistaessa kun ajoin muutaman satsin pelkkää vettä läpi) kävi huomattavasti viileämpänä ja niinhän se tuppaa olemaan, että puhdas vesi sitoo paremmin / nopeammin lämpöä itseensä, kuin vesi + glykoliseos.

    Mutta lämmöt sulla ihan ok.. niin kauan kun ei flektiä pyöritä joka reissulla kokoajan, niin no hätä



  11. #791
    Lainaa (Perkele @ Elo. 24 2007,11:07) kirjoitti
    Lainaa (markus_a @ Elo. 24 2007,09:25) kirjoitti
    Uusi ZX-9R ilmoittautuu joukkoon… Elikkä -00 Vihreä malli, ajettu 23300, Laserin slipari

    Sitä huomasin tänään kun ajelin Helsingin keskustassa että kun kierrokset on suurin piirtein 2500 niin pyörä nykkii… Mitähän siinä voi olla? Satoi muuten melkein koko matka töihin…

    Mistä se muuten mittaa sitä lämpötilaa? Se oli yli 90 kuin seisoin aika kauan valoissa keskustassa… Vähän ihmetyttää kun se käy niin kuumana… *
    Tuo nykiminen tuntuu olevan enemmän "ominaisuus" kuin vika.. sitä ilmeisesti on joka toisessa ysissä.

    Jotkut ovat kuulemma vaihtaneet tyhjäkäyntisuuttimia vähän isompaan jne.

    Omassanikin on tuota 2000-3000rpm välissä tapahtuvaa nytkyttelyä, mutta toivon pääseväni siitä ainakin osittain eroon Remuksella/K&N + kunnon säädöt -yhdistelmällä, saapa nähdä

    Kannattaa tietenkin myös perinteiset hommat käydä läpi, eli puhdistaa/pestä/öljytä ilmanputsari, puhdistaa kaasarit läpikotaisin ja varsinkin käynnin tasaisuuden kannalta synkata ne kaasarit, joko omalla vesivaakasysteemillä (foorumilta löytyy ohjeet tekoon), tai esim. Carbtuner (tai vastaavalla) synkkamittarilla.. vaikuttaa tosi paljon käyntiin jos kaasarit eivät synkassa ole.

    Itse tilasin mittarin tuossa pari viikkoa sitten ja pitäisi kaasarisynkkakin olla kohdillaan. Vaikka uudestaanhan se pitää tehdä, kun rupeaa säätämään kohtapuoliin pyörää.

    HUOM! Ei joku mukava immeinen viittis vastata tuohon mun aikaisempaan viestiin liittyviin kysymyksiin, eli vakiokoot pääsuuttimille E2-malliin?

    - Perkele

    Edit: kuullostaa ihan normilämmöiltä liikennevaloissa seisomiseen. Mulla eilen huiteli lämmöt yhdella parin kilometrin suoralla (3 punaiset tällä välillä) lämmöt jossain 95c ja heti laskee kun pyörä liikkuu.. Vasta olen jäähdytinnesteet vaihtanut ja tällä ei ollut vaikutusta (paitsi, että järjestelmää puhdistaessa kun ajoin muutaman satsin pelkkää vettä läpi) kävi huomattavasti viileämpänä ja niinhän se tuppaa olemaan, että puhdas vesi sitoo paremmin / nopeammin lämpöä itseensä, kuin vesi + glykoliseos.

    Mutta lämmöt sulla ihan ok.. niin kauan kun ei flektiä pyöritä joka reissulla kokoajan, niin no hätä
    Kiitos tästä infosta

    Hyvä kuulla että peli niin kuin pitää. Nyt vaan 24tkm huoltoon sitten *

    Ja sitten vielä ledi takavalo+vilkut, hugger ja ohjausiskari niin sitten se on valmis ;) (yeah right)
    Time flies when you think your going fast
  12. #792
    Lainaa (Perkele @ Elo. 23 2007,18:59) kirjoitti
    Nonni, kohta saapuu tuo Remuksen vaimennin, joten kysysin että minkä kokoset on e2-mallissa noi pääsuuttimet laidoilla/keskellä? Jos joku tietää suoralta kädeltä sanoa / kaivaa manuaalista niin olis tosi mukava homma!
    Reunoilla 160 ja keskellä 165. Lähteenä http://www.buykawasaki.com kun service manuska on eri paikkakunnalla just nyt.

    Edit: Miksihän nuo ovat noin? F2-mallissa ne on just päin vastoin.



    ZZR 1400 ABS -07
    ZX-9R -03/-04
    ZZR 600 -93
    ZZR 500 -90
    RD 125 DX -77
  13. #793
    Lainaa (khassi @ Elo. 24 2007,15:22) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Elo. 23 2007,18:59) kirjoitti
    Nonni, kohta saapuu tuo Remuksen vaimennin, joten kysysin että minkä kokoset on e2-mallissa noi pääsuuttimet laidoilla/keskellä? Jos joku tietää suoralta kädeltä sanoa / kaivaa manuaalista niin olis tosi mukava homma!
    Reunoilla 160 ja keskellä 165. Lähteenä http://www.buykawasaki.com kun service manuska on eri paikkakunnalla just nyt.

    Edit: Miksihän nuo ovat noin? F2-mallissa ne on just päin vastoin.
    Kiitoksia. Löysin juuri vähän aikaa sitten jenkkifoorumilta saman tiedon.

    Yleensähän nuo keskellä isommat suuttimet perustellaan sillä, että keskimmäiset sylinterit käyvät kuumempina kuin reunimmaiset ja ylimääräisellä bensalla hoidetaan myös jäähdytystä, eli saataisiin keskimmäiset sylinterit käymään vähän viileämpinä = kaikkien neljän sylinterin lämmöt olisivat lähellä toisiaan.

    Siksi en oikein hjymmärrä, miksi F:ssä tosiaan on juuri päinvastoin.

    Mutta kiitti tiedoista.. pitää ruveta miettimään, minkä verran pääsuuttimien kokoa kasvattaisi, jotta pelittäs filsun ja pänikän kanssa..
  14. #794
    hemmetti kun tulin kotiin huomasin että jotain kitisee, luulin ensin että se oli moottori... Kun tulin kotiin töistä koitin pyörittää ketjun rullat ja tän sade päivän jälkeen ne kuullostii kyllä oudolta (rämisee).

    Eiköhän tämä tarkoittaa että ketju on huono?
    Ostin tämä eilen ja liike väitti että oli hyvät kulutusosat *
    Time flies when you think your going fast
  15. #795
    Miten ketjun öljyn/rasvan laita?
    Jos kuiva kuin saharan autiomaa niin varmaan ääntää.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  16. #796
    Lainaa (ysi-ärrä @ Elo. 24 2007,18:32) kirjoitti
    Miten ketjun öljyn/rasvan laita?
    Jos kuiva kuin saharan autiomaa niin varmaan ääntää.
    Ei pitänyt sellaista ääntä eilen... Päällä on jotain valkoista mönjää, ajattelin kyllä siistiä sen vielä tänään...
    Time flies when you think your going fast
  17. #797
    Lainaa (markus_a @ Elo. 24 2007,19:47) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Elo. 24 2007,18:32) kirjoitti
    Miten ketjun öljyn/rasvan laita?
    Jos kuiva kuin saharan autiomaa niin varmaan ääntää.
    Ei pitänyt sellaista ääntä eilen... Päällä on jotain valkoista mönjää, ajattelin kyllä siistiä sen vielä tänään...
    Ostin ysin -> kävi kuin enkeli.. ajoin ysillä ekan viikon -> täähän on Kawasaki ja käy kuin betonimylly ja jatkoin ajamista & nauttimista..

    Onhan noissa ääniä, mutta ei ne muutkaan (poisluettuna Höntä) oo hiljasia, kawassa on kawan äänimaailma, mutta itse tiesin mitä olin ostamassa / saamassa.. osittain halusin just Kawan tietyn särmikkyyden takia.. Mun mielestä (HUOM.. siis henk.koht. mielipide) Kawan erottaa noista muista Japseista tuo särmikkyys ja ehkä jopa tietty uhma (kuten Kawan mainoksetkin hyvin esille tuo)..

    Kato ne ketjut, ruiki vaikka perinteistä CRC:tä vähän sekaan ja katso miten vaikuttaa, jos ei vaikuta, niin veikkaanpa että et ole ekana ajopäivänä täpinöissäsi edes vielä osannut/halunnut/tajunnut kuunnella kolinoita, kilinöitä & muita kilkkeitä mitä pyörä on jo pitänyt ;)

    Korva ja silmä tottuu ja alkaa miettimään aina pienessä päässään, että ny on joku paikka paskana..

    ei muutaku

    Edit: huomasin sun sigusta, että olet omistanut myös fz-6s:n.. kaverilla 2006 fazukka ja kävin sillä muuan viikko sitten ajamassa.. hmmh, hieno ja ketterä pyörä, mutta olipas se silti juhlaa palata takas "rämisevän" ysin puikkoihin.. Ysin vakaus isommissakin nopeuksissa & äänet & vääntö.. siinä ensimmäiset asiat jotka pisti tuonkin kokeilun jälkeen ysin kanssa hymyilyttään. Sun pitää tehdä sama homma, jos äänet vaivaa ja käväset rundin heittään vaikka 6s:llä.. ja taas ajo ysillä maistuu ;) mutta ei siis sen takia, että olis hiljaisempi!

    Edit: huom, ei mitään vithuilua 6s-kuskeja kohtaan.. hieno ja ketterä pyörä, tykkäsin vain omasta enemmän.



  18. #798
    Lainaa (Perkele @ Elo. 24 2007,19:58) kirjoitti
    Lainaa (markus_a @ Elo. 24 2007,19:47) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Elo. 24 2007,18:32) kirjoitti
    Miten ketjun öljyn/rasvan laita?
    Jos kuiva kuin saharan autiomaa niin varmaan ääntää.
    Ei pitänyt sellaista ääntä eilen... Päällä on jotain valkoista mönjää, ajattelin kyllä siistiä sen vielä tänään...
    Ostin ysin -> kävi kuin enkeli.. ajoin ysillä ekan viikon -> täähän on Kawasaki ja käy kuin betonimylly ja jatkoin ajamista & nauttimista..

    Onhan noissa ääniä, mutta ei ne muutkaan (poisluettuna Höntä) oo hiljasia, kawassa on kawan äänimaailma, mutta itse tiesin mitä olin ostamassa / saamassa.. osittain halusin just Kawan tietyn särmikkyyden takia.. Mun mielestä (HUOM.. siis henk.koht. mielipide) Kawan erottaa noista muista Japseista tuo särmikkyys ja ehkä jopa tietty uhma (kuten Kawan mainoksetkin hyvin esille tuo)..

    Kato ne ketjut, ruiki vaikka perinteistä CRC:tä vähän sekaan ja katso miten vaikuttaa, jos ei vaikuta, niin veikkaanpa että et ole ekana ajopäivänä täpinöissäsi edes vielä osannut/halunnut/tajunnut kuunnella kolinoita, kilinöitä & muita kilkkeitä mitä pyörä on jo pitänyt ;)

    Korva ja silmä tottuu ja alkaa miettimään aina pienessä päässään, että ny on joku paikka paskana..

    ei muutaku *

    Edit: huomasin sun sigusta, että olet omistanut myös fz-6s:n.. kaverilla 2006 fazukka ja kävin sillä muuan viikko sitten ajamassa.. hmmh, hieno ja ketterä pyörä, mutta olipas se silti juhlaa palata takas "rämisevän" ysin puikkoihin.. Ysin vakaus isommissakin nopeuksissa & äänet & vääntö.. siinä ensimmäiset asiat jotka pisti tuonkin kokeilun jälkeen ysin kanssa hymyilyttään. Sun pitää tehdä sama homma, jos äänet vaivaa ja käväset rundin heittään vaikka 6s:llä.. ja taas ajo ysillä maistuu ;) mutta ei siis sen takia, että olis hiljaisempi!

    Edit: huom, ei mitään vithuilua 6s-kuskeja kohtaan.. hieno ja ketterä pyörä, tykkäsin vain omasta enemmän.
    Tulee parempi mieli heti kun kirjoitat Kiitti!

    Putsasin sitä moottoriöljyllä ja pistin vielä CRC päälle niin kyllä se nyt toimii * *

    Oli pakko ottaa kaunottaresta vielä kuvan illalla kun kävin ajelemassa

    Time flies when you think your going fast
  19. #799
    Lainaa (markus_a @ Elo. 24 2007,14:19) kirjoitti
    Ja sitten vielä ledi takavalo+vilkut, hugger ja ohjausiskari niin sitten se on valmis ;) (yeah right)
    Kerroppa mulle mistä meinasit löytää tuohon ohjausiskarin? Itse kanssa olis etsinnässä meidän rataleluun (siinä on joku ilmeisesti gixeristä siirretty kiinni nipparilla, ei ole liian tehokas... )

    Ainakaan Öhlins ei ole ilmeisesti tuon mallin yseihin ohjausiskareita tehnyt, liekkö sitten joku muu valmistaja...
    Sentään yritän...

    This looks suspicious... But delicious...
    H. Simpson
  20. #800
    Lainaa (Wiljami @ Elo. 25 2007,00:00) kirjoitti
    Lainaa (markus_a @ Elo. 24 2007,14:19) kirjoitti
    Ja sitten vielä ledi takavalo+vilkut, hugger ja ohjausiskari niin sitten se on valmis ;) (yeah right)
    Kerroppa mulle mistä meinasit löytää tuohon ohjausiskarin? Itse kanssa olis etsinnässä meidän rataleluun (siinä on joku ilmeisesti gixeristä siirretty kiinni nipparilla, ei ole liian tehokas... )

    Ainakaan Öhlins ei ole ilmeisesti tuon mallin yseihin ohjausiskareita tehnyt, liekkö sitten joku muu valmistaja...
    Lues tätä viestiketjua sivulta 3. Nimimerkki Seeber kirjoittaa siellä öhlinsistä entisessä ysissään, joten pitäis ilmeisesti löytyä. Vai onkos noissa muka eroa e2 ja f-malleissa ohjausiskareidenkin suhteen?
  21. #801
    Lainaa (Perkele @ Elo. 25 2007,03:12) kirjoitti
    Lainaa (Wiljami @ Elo. 25 2007,00:00) kirjoitti
    Lainaa (markus_a @ Elo. 24 2007,14:19) kirjoitti
    Ja sitten vielä ledi takavalo+vilkut, hugger ja ohjausiskari niin sitten se on valmis ;) (yeah right)
    Kerroppa mulle mistä meinasit löytää tuohon ohjausiskarin? Itse kanssa olis etsinnässä meidän rataleluun (siinä on joku ilmeisesti gixeristä siirretty kiinni nipparilla, ei ole liian tehokas... )

    Ainakaan Öhlins ei ole ilmeisesti tuon mallin yseihin ohjausiskareita tehnyt, liekkö sitten joku muu valmistaja...
    Lues tätä viestiketjua sivulta 3. Nimimerkki Seeber kirjoittaa siellä öhlinsistä entisessä ysissään, joten pitäis ilmeisesti löytyä. Vai onkos noissa muka eroa e2 ja f-malleissa ohjausiskareidenkin suhteen?
    Meidän römpötti on mallia C... Öhlinsin sivuilla olevan taulukon mukaan kawoihin -98... -00 ei olisi olemassa niiltä mitn palikkaa lukuunottamatta etuhaarukan sisältöä

    Pitää tutkailla, tsekkailla ja zoomailla...

    edit. Juu lueksin tuon Seeberin viestin ja ilmeisesti -04:nkin on pitäny kiinnikkeet fiksiä tehtaalla erikseen... Sitähän tässä kauhistelen jotta mitä lie maksaa, mut sehän maksaa just sen mitä maksaa...



    Sentään yritän...

    This looks suspicious... But delicious...
    H. Simpson
  22. #802
    Lainaa (Wiljami @ Elo. 25 2007,08:58) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Elo. 25 2007,03:12) kirjoitti
    Lainaa (Wiljami @ Elo. 25 2007,00:00) kirjoitti
    Lainaa (markus_a @ Elo. 24 2007,14:19) kirjoitti
    Ja sitten vielä ledi takavalo+vilkut, hugger ja ohjausiskari niin sitten se on valmis ;) (yeah right)
    Kerroppa mulle mistä meinasit löytää tuohon ohjausiskarin? Itse kanssa olis etsinnässä meidän rataleluun (siinä on joku ilmeisesti gixeristä siirretty kiinni nipparilla, ei ole liian tehokas... )

    Ainakaan Öhlins ei ole ilmeisesti tuon mallin yseihin ohjausiskareita tehnyt, liekkö sitten joku muu valmistaja...
    Lues tätä viestiketjua sivulta 3. Nimimerkki Seeber kirjoittaa siellä öhlinsistä entisessä ysissään, joten pitäis ilmeisesti löytyä. Vai onkos noissa muka eroa e2 ja f-malleissa ohjausiskareidenkin suhteen?
    Meidän römpötti on mallia C... Öhlinsin sivuilla olevan taulukon mukaan kawoihin -98... -00 ei olisi olemassa niiltä mitn palikkaa lukuunottamatta etuhaarukan sisältöä

    Pitää tutkailla, tsekkailla ja zoomailla...

    edit. Juu lueksin tuon Seeberin viestin ja ilmeisesti -04:nkin on pitäny kiinnikkeet fiksiä tehtaalla erikseen... Sitähän tässä kauhistelen jotta mitä lie maksaa, mut sehän maksaa just sen mitä maksaa...
    Just just.. ajattelin, kun kysyit asiasta markus_a:lta että on samaa vuosikertaa..

    Juu näytti olleen melkonen rojekti tuo ohjausiskarihomma ainakin Seeberillä..

    Näyttäshän noita kumminkin vastaantulevan aina silloin tällöin ohjausiskarilla varustettuna eli eri merkeillä noita kyllä vissiin löytyy.. Onko Öhlins ainoa mieleinen vaihtoehto siis?

    - Perkele
  23. #803
    Lainaa (Wiljami @ Elo. 25 2007,00:00) kirjoitti
    Lainaa (markus_a @ Elo. 24 2007,14:19) kirjoitti
    Ja sitten vielä ledi takavalo+vilkut, hugger ja ohjausiskari niin sitten se on valmis ;) (yeah right)
    Kerroppa mulle mistä meinasit löytää tuohon ohjausiskarin? Itse kanssa olis etsinnässä meidän rataleluun (siinä on joku ilmeisesti gixeristä siirretty kiinni nipparilla, ei ole liian tehokas... *)

    Ainakaan Öhlins ei ole ilmeisesti tuon mallin yseihin ohjausiskareita tehnyt, liekkö sitten joku muu valmistaja... *
    RM Heinolta saa näköjään... En ole kysynyt mutta Tobyltä löytyy:

    Toby ohjausiskari

    15.KA09.03 KAWASAKI ZX-9R 00 - 03 1 300€

    Edit: elikkä sinulla oli -98 mallinen?

    Tässä on nyt kaikki:

    15.KA09.01 KAWASAKI ZX-9R 94 - 97 1 300€
    15.KA09.02 KAWASAKI ZX-9R 98 - 99 1 300€
    15.KA09.03 KAWASAKI ZX-9R 00 - 03 1 300€



    Time flies when you think your going fast
  24. #804
    Komea on pärrä markus_a:lla. Samaa mallia, kuin omanikin.. värit vaan erit

    - Perkele

    Edit: Gyntteri sitten pisti mulle postia, että oli unohtanut pistää Remuksen kiinnitykseen kuuluvat pultit & pannan postiin ja tulee toinen paketti perässä.. hitto kun kelit vaan huononee ja ei viittis pakkasessa laitella paikoilleen ja säätää pyörää.. prkl potenssiin 100!
  25. #805
    Lainaa (Perkele @ Elo. 28 2007,20:09) kirjoitti
    Komea on pärrä markus_a:lla. Samaa mallia, kuin omanikin.. värit vaan erit

    - Perkele

    Edit: Gyntteri sitten pisti mulle postia, että oli unohtanut pistää Remuksen kiinnitykseen kuuluvat pultit & pannan postiin ja tulee toinen paketti perässä.. hitto kun kelit vaan huononee ja ei viittis pakkasessa laitella paikoilleen ja säätää pyörää.. prkl potenssiin 100!
    Mä tässä oikeestaan odottelen että tulee pakkanen, jotta pyörä joutaa halliin seisomaan ja puretuksi. Olis niin paljon pikkusäätöä ettei viitti ruveta tekemään ennenkuin ajokausi on ohi.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  26. #806
    Lainaa (sky @ Elo. 29 2007,18:59) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Elo. 28 2007,20:09) kirjoitti
    Komea on pärrä markus_a:lla. Samaa mallia, kuin omanikin.. värit vaan erit

    - Perkele

    Edit: Gyntteri sitten pisti mulle postia, että oli unohtanut pistää Remuksen kiinnitykseen kuuluvat pultit & pannan postiin ja tulee toinen paketti perässä.. hitto kun kelit vaan huononee ja ei viittis pakkasessa laitella paikoilleen ja säätää pyörää.. prkl potenssiin 100!
    Mä tässä oikeestaan odottelen että tulee pakkanen, jotta pyörä joutaa halliin seisomaan ja puretuksi. * Olis niin paljon pikkusäätöä ettei viitti ruveta tekemään ennenkuin ajokausi on ohi.
    Älä nyt perk****!

    Yritän vielä saada 5000km mittariin lisää... Olen vasta ajanut 600km
    Time flies when you think your going fast
  27. #807
    No niin nyt ois vaihdettu 45 takahampi 41:seen.
    Pitäs käydä kokeileen mittaan miten kovaa tuolla mopottimella nyt pääsee.
    Aika paljon tiputti tuota huippuja tuolla 45:lla, jos tehas lupaa jotain 285km/h ja nyt meni vaan 264km/h.
    Loppus tuo saakelin vesisade niin pääsis kokeileen
    Gps vaan tankkilaukkuun ja menoksi.
    Toki tuolla 45:lla oli mukavampi kiihytellä kun keulii herkemmin.

    Saas sitte nähä miten kerkiää kiihtyä tuolla 1800metrin matkalla kun 45:lla meni 264km/h rajotinta vasten.
    Voihan se olla että hepat loppuu kesken ja jäädään heikommaksikin tulokseksi.
    Mut sitte tarvii tehä jotain
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  28. #808
    2003 vuosimallin 9R:n venttiilien välykset kylmänä? Ohjearvoja siis haetaan?
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  29. #809
    Lainaa (ysi-ärrä @ Syys. 01 2007,08:52) kirjoitti
    No niin nyt ois vaihdettu 45 takahampi 41:seen.
    Pitäs käydä kokeileen mittaan miten kovaa tuolla mopottimella nyt pääsee.
    Aika paljon tiputti tuota huippuja tuolla 45:lla, jos tehas lupaa jotain 285km/h ja nyt meni vaan 264km/h.
    Loppus tuo saakelin vesisade niin pääsis kokeileen
    Gps vaan tankkilaukkuun ja menoksi.
    Toki tuolla 45:lla oli mukavampi kiihytellä kun keulii herkemmin.

    Saas sitte nähä miten kerkiää kiihtyä tuolla 1800metrin matkalla kun 45:lla meni 264km/h rajotinta vasten.
    Voihan se olla että hepat loppuu kesken ja jäädään heikommaksikin tulokseksi.
    Mut sitte tarvii tehä jotain
    Jaksaako nostaa keulan pystyyn vielä 2 vaihteellakin nuilla välityksillä?
    Oon itekki miettiny et laittas tiheemmät välitykset kun oma 9 ei jaksa keulia kun 1 vaihteella...
    Tietääkö kukaan minkälainen ero on vakioon nähen jos laittaa eteen 1 piikkin pienemmän rattaan?
  30.  
  31. #810
    Helposti jaksaa nousta kakkosella keulat noilla 16/45 välityksillä.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Sivu: 27 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1725262728293777 ... ViimeinenViimeinen