(Adiemus @ Heinä. 08 2006,16:33) kirjoitti
Laita kuvia kehiin , että me muutkin päästään kuolaamaan sun tekeleitäs ....
![]()
tervehdys!
Ostin just -97 zx9r edelliset pyörät olivat:kawa gpx750 ja jammu xt600 eli nyt on "oikea" mopo olla!
Mielipiteitä!mopo on vakio....haluaisin ääntä ja tehoa "vähän"
lisää mitä tehdä ja mistä sais järkevän hintaisia palikoita?
Kiitos etukäteen vinkeistä![]()
* ZX-9R
Ostat siihen 97-malliin jonkun halvan suoran bolt-onin esim. Hurric ja vapaavirtaussuodattimen. Nostat sitten neuloja prikoilla ja avaat seosruuveja puoli kierrosta. Ääntä tulee reilusti lisää mutta hirveitä tehonlisäyksiä tuskin tulee. Erillistä suutinsarjaa ei kannata laittaa; menee vaan rahaa hukkaan. Tarkista sitten vielä penkissä että seokset on kohdallaan. Joudut ehkä vaihtamaan vielä pykälää isommat pääsuuttimet. Kuitenkin rahaa säästyy kokoputkisto+suutinsarja+sytkäpyörä+filsu-pakettiin verrattuna huomattavasti eikä tehoeroja kuitenkaan merkittävästi. Ja saattaa tuolla kalliimmalla paketilla mennä vielä säätämisessä huomattavasti enemmän aikaa/rahaa.
jep täytyy kokeilla noita juttui...katotaan mitä tapahtuu!![]()
* ZX-9R
Tuollainen siitä tuliJätin jopa tilaa heijastimelle niin ei tuu sanomista
Vilkuistakin löytyy E-hyväksyntä mutta eihän toi kokonaisuutena silti ihan lain kirjaimen mukainen ole... Onko kellään tietoa, mitkä katevilkut sopisi eteen hyvin?
Joo mullakin 9R vm.99 entinen LP-MP joten ajettu paljon mutta sain niin helvetin halavala ja huollettu säännöllisesti. Pärrä muuten täysin ok mutta täristää kun lähtee liikkeelle, ei kuitenkaan kytkin mielestäni luista. Tärinä loppuu heti kun kytkin tarrautunut kiinniHelpotti kun öljysin ketjut. Viissiin edellisestä öljyymisestä aikaa
jonninverran.
Kyllä lähtee![]()
And the Road Warrior?
That was the last we ever saw of him.
He lives now only in my memories.
Missä Oulussa ammattitaitoinen Kawasaki huolto?? Pitäis 24000km huolto tehdä,eikä jaksa kesällä itse alkaa käyttämään nokkia pois.
Z750 -07
zx-9r -00
zx-6r -96
Koitin kovasti manuskaa (huolto) etsiä ja en sitä netistä mistään löytänyt.
olisko kellään tietoa mistä sellaisen saisi -94 vuotiseen rysään?
Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
Onneksi olkoon ysin hankinnasta(Ron Jeremy @ Heinä. 19 2006,17:18) kirjoitti
Ostit sitten sen satatonnia ajetun... toivottavasti nyt sitten kestää. Kannattaa varmaan käydä ens talven aikana koko pyörä läpi että riittää menohaluja vielä jatkossakin. Tommoseen poliisivehkeeseen on varmaan kyllä huollot tehty aikanaan eikä sillä varmaan ole bomberoitu joten miksei se kestäisi jatkossakin kunhan muistat vaan huoltaa.
Tuskin tulee ZXR:ää kovin äkkiä ikävä![]()
1500€ maksoin väliä ja liikkeen 6kk kuluttajasuoja mukana, eli mun vanhasta hyvitettiin 5400€. Joo toivotaan että tosiaankin kestää. Talvella aion käydä pyörän läpi aika perusteellisesti, myös venttiilit säätää.(w-mies @ Heinä. 20 2006,15:30) kirjoitti
And the Road Warrior?
That was the last we ever saw of him.
He lives now only in my memories.
Sama sininen ysi josta se firma kyseli nettimotossa 6500e ?
Ducati 996 -00, Aprilia: Pegaso 650 -92 & 125 -90 x6, Tuareg 660 -22 & 350 -87, AF1 Futura Sport Pro -92 x2 & Futura -91 x4 & Replica -90 x2 & Sintesi -90 x2, Cagiva: Supercity -98, Alazzurra 350 -87, Tamanaco 125 -90, Gilera: RC 600 -90 & SP01 -90
Kuinkakohan monta sinistä Ysiä liikkuvalla on / on ollut käytössä ....??? Juttelin nääs -05 Mp messujen aikana yhden sankarin kanssa , ketä kuskas sinistä ysiä ja se sano , että hyvin oli pelittänyt , vaikka oli jo silloin 109 tkm mittarissa ja ainoastaan kytkin oli rempattu.......tietty normi huollot tehtynä ....![]()
Juuri näin Hurric+ym kehiin ja sit penkittään(w-mies @ Heinä. 14 2006,09:19) kirjoitti
Äänet kyl sopii korvaan oikeen kivasti
Ja tehot hmm.. kait ne vähän nous mut ne äänet wau
![]()
![]()
![]()
Toivottavasti ei ole se mun koska muuten rukattu taaksepäin 105tkm(Puppe 67 @ Heinä. 22 2006,20:16) kirjoitti
poliisien toimesta
Laskeskelin muuten ton pyörän jälleenmyyntiarvoa ja täytyy sanoa että jos möisin nyt pois niin oisin omillani jos saisin 5000-5500€, aika realistista mielestäni-vai mitä?.
Niin se pyörän pyynti oli 6900€ alunperin.
Tänään kävin taas ajamassa. On se vaan mukava peli. Vielä kieltämättä mietityttää kunnon kiihdytyksessä miten selässä pysyy kun on tottunut ZXR:n paljon kyykympään asentoon.
And the Road Warrior?
That was the last we ever saw of him.
He lives now only in my memories.
Jep ... Ysi onkin niitä viimeisempiä kyykkiä , mistä näkee vielä mittarin sieltä mistä niiden pitää näkyäkin , ei siis plexin läpi normiasennossa ajaessa ....
![]()
Tänä aamuna katsoin pyörän aivan perusasiat läpi, jarrupalat, nesteet jne. Se on muuten huvittava juttu se takasatula. Siinä on suht voimakas ilma/kaasujousi joka nostaa satulan pystyyn (edestä saranoitu). Se on toiminut vaijerilla joka laukaisee lukituksen ja on tietysti poikkastu. Ajattelin viritellä vaijerin uudestaan ja askarrella kyltin "muista turvaväli"![]()
![]()
Jos parempia ideoita niin saa antaa![]()
And the Road Warrior?
That was the last we ever saw of him.
He lives now only in my memories.
sopisko -97? jos sopii pistä viestiä mitä maksais?(flack @ Huhti. 24 2006,10:30) kirjoitti
laita vaikka tänne janikujala@hotmail.com
T: jammu xt![]()
* ZX-9R
se leovince meni jo kaupaks aikoja sitten, sorry vaan
Kawasaki ER5->Kawasaki ZZR600->Kawasaki ZX-9R->Suzuki SV1000s(z)->Honda CB1300F->BMW K1200R Sport->BMW K1300S->BMW S1000XR
https://kokkonen.zone
tervehdys!!!
Ajattelin laittaa tänne teille yseillä ajaville kysymyksen. Ajan nyt 1100 Gsxr suzukilla ja kaipaisin vähän pystympää ajo asentoa ja ajomukavuutta 2 päällä ajaessa. Ysiärrä miellyttäisi kovasti silmää ja valikoimaa on niissä ihan kohtuullisesti.
Kysymys kuuluukin vaihdanko ns "munan munaan" vai saanko mukavamman ajo asennon ja paremman pyörän.
Kun tuommoista lähtee katselemaan niin onko joitain "tyyppivikoja" jotka kannattaa suosista tarkistaa?
Vielä en ole itse päässyt ysiä missään ajamaan ensä viitsisi edes lähteä jos ei sitten ole ajo asennoltaan nykyistä kummempi.
kommenttia![]()
Kawasaki ZX-9R
Tänään ajoin ekat todelliset mutkapätkät 9R:llä ja täytyy sanoa että paljon helpompi kallistaa kuin ZXR. Tuntui tosiaankin että pyörä menee mihin haluan tarkalleen.
Mielestäni aika yllättävän suuri parannus ZXR:ään. Luultavasti pystympi ajoasento ja pienempi paino vaikuttaa![]()
And the Road Warrior?
That was the last we ever saw of him.
He lives now only in my memories.
Täällä näköjään on monia jotka on asentaneet bolt onin 9ärrään. Kertokaahan, miten ihmeessä saisin sen vaimentimen "kiinnityssuojan" irti! Siis se pellin pala, joka pitää irrottaa että pääsee käsiksi vaimentimen kiinnityspultteihin. Ylempi pultti on näköjään katkaistu aikaisemman omistajan toimesta ja alempi on väännetty ihan järjettömän tiukkaan... Eli vaihtoehtona ei ees ole sen alemman pultin katkaisu. Kyseessä ei ole kuusiokolo, en tiedä mikä sen nimi mahtaa olla, sellainen tähden muotoinen kanta. Mahtaako olla viisainta viedä liikkeeseen vai mennä Osasilta hakemaan joku iskumeisselin tapainen?
Hyvä pyörä,eikä ole yleisiä vikoja(PeetuGSXR @ Heinä. 25 2006,23:59) kirjoitti
Joskus noissa vanhemmissa kwaakuissa jääty kaasarit helposti viileällä kelillä,muttei oikein muuta.Ajoasento hyvä ajaa pitkää matkaa,penkki vähä kova...
Suk dik!
Hyvin on pyörä toiminut, jo 1000km takana. Mitäs tuumaatte kannattaako mun edes ajatella 106tkm ajettuun mitään viriputkea ja suutinsarjaa. Olen aatellut hommata sen racingplexin onko hyvä ja vähentää pyörteitä potassa (vissiin tuplakupla). Onko muuten normaalia että kuuluu valillä sellainen kilkatus (kilahdus silloin tällöin) matalilla kierroksilla ja joutokäynnillä. Tosiaankin toi kytkimen täristys mietityttää myös eli pyörä tärisee kokonaan ennenkuin kytkin täysin tarrannut kiinni. Kytkin ei kuitenkaan luista yhtään.
And the Road Warrior?
That was the last we ever saw of him.
He lives now only in my memories.
jep jep.. itellä vanhan kaartin B4 eli vm.-97 vihr. valk. violetti värityksellä. Tuunattu dynojetillä ja teräspunosletkuillaAjettu jo 70tkm, kone käy kuin sepelimylly(kuuluu kai kawan luonteeseen..) ja kulkee ku raketti
![]()
suzuki gsx750
kawasaki zx-9r
Tuolla ylarivissa lukee FAQ, siita kun painaa niin hiukan selaamalla loytyy tammonen ohje:(JiiPee77 @ Elo. 07 2006,13:07) kirjoitti
Voinko lisätä kuvia viesteihin?
Kyllä voit. Kuvia voi lisätä viesteihin kahdella tavalla, mikäli kuva on valmiiksi netissä laitat kuvan täydellisen http-alkuisen osoitteen kirjoitusvaiheessa käyttämällä HTML koodi näppäimiä ja siellä olevaa Image näppäintä. Kone kysyy automaattisesti kuvan osoitetta ja viestin lähettämisen jälkeen kuva näkyy tekstin yhteydessä. Toinen vaihtoehto on liittää vain omalla koneella oleva kuva käyttämällä alhaalla olevaa liitetiedostot kohtaa. Tällöin liitetyn kuvan maksimikoko on 30,7kt.
Miksi viestiin liitetty kuva ei näy?
Katso edellisestä miten kuva liitetään viestiin. Mikäli kuva on liitetty käyttämällä jo netissä olevaa osoitetta, varmista osoitteen oikeellisuus. Mikäli olet liittänyt omalla koneella olevan kuvan varmista ettei kuva ole liian iso, maksimikoko on 30,7kt, mikäli kuvan liittäminen ei vieläkään onnistu, voit ladata kuvan albumi osiossa oleviin sekalaisiin kuviin ja linkittää kuva image käskyllä.
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
osaiskohan virkaveljet sanoo mikä mun kwaakkua nyt vaivaa
siis käynti on epätasaista.esim kun nostaa kierrokset paikallaan 3000rmp niin kierrokset vaeltaa itsestään +-250rmp.tämä toistuu kaikkilla kierroksilla.tästä johtuen tasakaasulla ajosta tulee nykiväävenat on säädetty kaasarit putsattu ja säädetty ilmanputsari,bensansuodatin,tulpat,öljyt vaihdettu.
Kuulostaa että kävis liian laihalla ,mut jos kaasarit on säädetty niin sitte en tiedä.
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)