Sivu: 92 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 42829091929394102 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2731:stä 2760:een 3324:sta
  1. #2731
    Lainaa (sky @ Heinä. 19 2011,16:43) kirjoitti
    Lainaa (MikkoMää @ Heinä. 19 2011,14:38) kirjoitti
    Terve,

    Vihdoin sain kahlattua ketjun läpi, muutama päivä siihen menikin
    Olin lukevinani että E -malliin ei pitäsi mennä slipari vaan bolt-on, mutta omassa E1:ssä näyttäisi olevan yoshin slipari. Putki lähtee neljänä osana, joista ensimmäisen ja neljännen välissä on joku yhdysputki. oikean alakatteen alla neljä yhdistyy yhdeksi, ja tässä kohtaa liitos mistä lähtee yksi kiiltävä putki, ja tässä putkessa parilla jousella kiinni sitten tuo mölypönttö. Onko siis putkistoa mahdettu vaihtaa kuinka pitkälle, osaako joku perehtyneempi kertoa? *

    Edellinen omistaja oli käyttänyt pyörää seinäjoella penkissä, ja takapyörältä oli mitattu 129,6 muistaakseni. Onkos tämä ihan kohtuullinen lukema?
    Vakio putkessa on pakokäyrästössä väli putket 1-4 ja 2-3. Vakiokäyrästö katkeaa kolmesta kohtaan. "keskeltä", eli kun neljä putkea yhdistyy, niin heti tämän jälkeen. Ja vaimentimen saa kolmella(?) pultilla irti taaimmaisesta osasta.

    Lienee oletettavaa että polt-on vaimentimen mukana tulee pätkä jolla vaimennin liitetään tuohon keskikohtaan. Tällöinhän vaikka pöntön saa irti jouset irroittamalla, niin pönttöä vaihtaessa tarvii kiinnittää tämä uusi "adapteri"-pätkä pulttaamalla

    E: 130 hp takarenkaalta on joko hyvä tai sitten vain optimistinen *
    Kuinka paljon tehohävikkiä vrt kone/takapyöräteho?
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
  2. #2732
    Tuon 4-1 yhdistävän putkiston ja väliputken kiinnitys oli putkikiristimellä, yksi pultti pannassa siis

    Sääteelin tuossa nyt noitten aiempaa ketjusta löytyvien ohjeiden mukaan etuputket keskiasetuksille, ja tuntui jo heti (entistäkin) paremmalta ajella. tänään ei tuntunut käsissä lainkaan niin pahalta päästellä roudan raiskaamaa tiepätkää, mikä eilen ei ollut kovin mukava ajaa. Kiitos!
  3. #2733
    Lainaa kirjoitti
    Kuinka paljon tehohävikkiä vrt kone/takapyöräteho?
    ei tietoa, käppyrät oli vain takapyörästä.
  4. #2734
    Lainaa (MikkoMää @ Heinä. 19 2011,18:52) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Kuinka paljon tehohävikkiä vrt kone/takapyöräteho?
    ei tietoa, käppyrät oli vain takapyörästä.
    Mietin siis vaan yleisesti.. Että onko toi oma nyt tehoton lussu, vai hyvä yksilö...

    Kertoi penkittäjä, että konetehoista 5% vähennettynä tulos 146hv. Eli mitä toi nyt siis on oikeasti takapyörältä..?
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
  5. #2735
    Lainaa (Kawa600 @ Heinä. 19 2011,18:57) kirjoitti
    Lainaa (MikkoMää @ Heinä. 19 2011,18:52) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Kuinka paljon tehohävikkiä vrt kone/takapyöräteho?
    ei tietoa, käppyrät oli vain takapyörästä.
    Mietin siis vaan yleisesti.. Että onko toi oma nyt tehoton lussu, vai hyvä yksilö...

    Kertoi penkittäjä, että konetehoista 5% vähennettynä tulos 146hv. Eli mitä toi nyt siis on oikeasti takapyörältä..?
    Eikös se jotain 10% luokkaa ole? jos koneelta 146hp niin oisko se joku 130 takaselta, mutu mutu
    zx-9r
  6. #2736
    Lainaa (esanahka @ Heinä. 19 2011,21:43) kirjoitti
    Lainaa (Kawa600 @ Heinä. 19 2011,18:57) kirjoitti
    Lainaa (MikkoMää @ Heinä. 19 2011,18:52) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Kuinka paljon tehohävikkiä vrt kone/takapyöräteho?
    ei tietoa, käppyrät oli vain takapyörästä.
    Mietin siis vaan yleisesti.. Että onko toi oma nyt tehoton lussu, vai hyvä yksilö...

    Kertoi penkittäjä, että konetehoista 5% vähennettynä tulos 146hv. Eli mitä toi nyt siis on oikeasti takapyörältä..?
    Eikös se jotain 10% luokkaa ole? jos koneelta 146hp niin oisko se joku 130 takaselta, mutu mutu
    Koneteho siis 5% enemmän kuin tuo 146. Tuo 146 oli koneteho - 5%. Jos hävikkiä 10%, niin silloinhan oma puskis takanakille reilut 135.
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
  7. #2737
    Onkos kukaa ajan minkää sorttista iron buttia ysillä ? Luken noit tarinoit + kuunnellu paris miitis ja alkan kuumottaa aika hullust =)
  8. #2738
    Moro äijät!

    Oliskos kenelläkään mahdollisuutta lainata mulle katsastuksen ajaksi C-mallin vakioputkistoa? Taikka sitten mahdollisesti jotain tieliikennehyväksyttyä Akran vaimenninta?

    Mulla on maahantuontirekisteröinti/katsastus edessä ja pyörässä on kiinni akran koko ränni lyhennetyllä vaimentimella---> ei mene läpi katsastuksesta.

    Asun Riihimäellä!
  9. #2739
    Lainaa (deede @ Heinä. 27 2011,21:10) kirjoitti
    Moro äijät!

    Oliskos kenelläkään mahdollisuutta lainata mulle katsastuksen ajaksi C-mallin vakioputkistoa? Taikka sitten mahdollisesti jotain tieliikennehyväksyttyä Akran vaimenninta?

    Mulla on maahantuontirekisteröinti/katsastus edessä ja pyörässä on kiinni akran koko ränni lyhennetyllä vaimentimella---> ei mene läpi katsastuksesta.

    Asun Riihimäellä!
    Meneekö E-mallin putki tuohon?

    edit: Niin siis tuohan on kokoputkisto. Mulla vaan väliputki ja slipari.



    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
  10. #2740
    Juu, mulla on akran koko ränni eikä mitään orggisputken osia

    Auttakee auttakee. Liikun aika paljon myös Vantaalla/Helsingissä päin jos kauempana edes jollain ois?
  11. #2741
    olisiko kenelläkään myynnissä edullista tehoputkea kawaan zx-9r 1999vm

    ei tarvitse välttämättä olla mikään huippu putki kunhan nyt jonkinmoinen rimpula olisi ja edullinen ennen kaikkea
    Kawasaki ZX-10R vm:2006
    Exät.
    Kawasaki ZZR 1100 vm:1994
    Honda Cbr 1100XX vm:1998
    Suzuki GSX-R 1000 vm:2001
    Yamaha R1 vm:2000
    Kawasaki ZX9-R vm:1999
    Honda FireBlade 900RR vm:1994
    Suzuki GSX-R 750 vm: 1986
    Kawasaki GPZ 500 vm: 1984
  12. #2742
    Kingille: surffaahan Saksan ebayta, www.ebay.de
    Omasta putkistosta maksoin ehkä 200€. Akran koko ränni mikä oli kaaduttu radalla, vaimennin oli vähän ruma, muuten täysin pelittävä.

    Hakusanoiksi esim. zx9r ja Akrapovic . Sit sama englannin ja jenkkien ebay sivuille ;)

    Saksasta postikulut on yleensä 20€ luokkaa.
  13. #2743
    Lainaa (deede @ Heinä. 29 2011,21:53) kirjoitti
    Kingille: surffaahan Saksan ebayta, www.ebay.de
    Omasta putkistosta maksoin ehkä 200€. Akran koko ränni mikä oli kaaduttu radalla, vaimennin oli vähän ruma, muuten täysin pelittävä.

    Hakusanoiksi esim. zx9r ja Akrapovic . Sit sama englannin ja jenkkien ebay sivuille ;)

    Saksasta postikulut on yleensä 20€ luokkaa.
    kiitti neuvoista pitääpäs mennäkkin heti vähän surffaileen

    olisi vielä yksi kysymys. kysymys on kyllä vähintäänkin noob mutta pakko kysyä kun ei itsellä kokemusta eikä tietoa kyseisestä asiasta ole. eli jos ostan koko rännin pitääkö tehdä pyörään jotain säätöjä ? entäs jos ostan pelkän pöntön ?
    Kawasaki ZX-10R vm:2006
    Exät.
    Kawasaki ZZR 1100 vm:1994
    Honda Cbr 1100XX vm:1998
    Suzuki GSX-R 1000 vm:2001
    Yamaha R1 vm:2000
    Kawasaki ZX9-R vm:1999
    Honda FireBlade 900RR vm:1994
    Suzuki GSX-R 750 vm: 1986
    Kawasaki GPZ 500 vm: 1984
  14. #2744
    Lainaa (kingbrowning @ Heinä. 31 2011,01:18) kirjoitti
    Lainaa (deede @ Heinä. 29 2011,21:53) kirjoitti
    Kingille: surffaahan Saksan ebayta, www.ebay.de
    Omasta putkistosta maksoin ehkä 200€. Akran koko ränni mikä oli kaaduttu radalla, vaimennin oli vähän ruma, muuten täysin pelittävä.

    Hakusanoiksi esim. zx9r ja Akrapovic . Sit sama englannin ja jenkkien ebay sivuille ;)

    Saksasta postikulut on yleensä 20€ luokkaa.
    kiitti neuvoista pitääpäs mennäkkin heti vähän surffaileen

    olisi vielä yksi kysymys. kysymys on kyllä vähintäänkin noob mutta pakko kysyä kun ei itsellä kokemusta eikä tietoa kyseisestä asiasta ole. eli jos ostan koko rännin pitääkö tehdä pyörään jotain säätöjä ? entäs jos ostan pelkän pöntön ?
    Eiköhän se kunnollisen toiminnan takaamiseksi pidä kaikki säätää, kun muuttuu moottorin "hengitykset" yms...

    Omassa kiinni ainakin vapari + slipari ja menee maanantaina MotoVillen osaavaan hoitoon, koska edellisen omistajan hommista ei mitään faktaa. Nyt kuluneen 5tkm jälkeen tuntui siltä, että ei tuo 9R ole voitu suunnitella tuolla tavalla _optimaalisesti_ toimivaksi, miten se nyt on toiminut, vaikka joka kerta hymyn saakin huulille.

    Kovat on odotukset, että venttiilien,kaasareiden yms säädön yms jälkeen olis alla ihan uusi pyörä...
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
  15. #2745
    Mullekin pitäis alkavalla viikolla tulla jenkeistä Dynojetin suutin/neulasarja. Ebaysta tietenkin. Olikohan 84€ postikuluineen ;)

    Jossain kait sekin pitäis säädättää. Mutta pitää nyt katsoa miten pelittää ns. Persdynolla.

    Vieläkään en oo saanut vakioputkea lainaan... Enkä kyllä akran vaimennintakaan. Mis kaikki ysikuskit on? Ajamassako? XD
  16. #2746
    Tässä yksi uusi ZX-9R omistaja esittäytyy.
    Kotipihalleni ilmestyi vaihdossa -99 mallinen 9R 3 viikkoa sitten puolivahingossa ( www.nettimoto.com/1146438 ).
    Tarkoituksena oli myydä yksi turha auto pois ( koska se oli minulle väärän merkkinen ja autoja on muutenkin jo 7:n autotallillisen verran, *olen harrastanut vanhoja mersuja 20 vuotta ) tai vaihtaa se moottoripyörään.
    Ajatuksissa oli ensisijaisesti rauhallisempi customi, mutta kun 9R:ää tarjottiin edullisesti, päätin ottaa sen ( tietenkin myös se, että pyörä tuotiin pihalleni, vaikutti asiaan *).
    Nyt on tullut ajettua vasta noin 1000km, mutta mukavalta peliltähän tuo 9R vaikuttaa, jopa tällaisen "metriheikin" ( 198cm/110kg) käsissä.
    Jos tällä nyt parivuotta ajelisi ja vaihtaisi sen sitten uuteen 10R:n
    Ei kiinnosta pätkääkään
  17. #2747
    Lainaa (adenauer300 @ Elo. 01 2011,08:40) kirjoitti
    Nyt on tullut ajettua vasta noin 1000km, mutta mukavalta peliltähän tuo 9R vaikuttaa, jopa tällaisen "metriheikin" ( 198cm/110kg) käsissä.
    Jos tällä nyt parivuotta ajelisi ja vaihtaisi sen sitten uuteen 10R:n
    Se oli sit siinä, koukkuun jäit!
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  18. #2748
    Kuis hyvin ton takajarrun pitäs toimii ysissä ? Tuntuu et asvaltil saa painaa iha tosissaa et alkaa tapahtuu (ja lukkoo et saa jarruu ellet paina koko voimal jarrupoljint). Sit tuntuu et siin polkimes ois tyhjää ko sitä polkasee.
    Miettin et ilmaisin sen, mut sit mittaris on 53tkm ja ite oon pyörän kolmas omistaja ja ei *hajuukaa koska vaihettu jarrunesteet. Kui usein noit tarttee vaihella ees ? Ja kui iso projekti noi nesteet on vaihtaa ?

    EDIT: Nii ja pyörän vuosmalli o -99



  19. #2749
    Lainaa (sky @ Elo. 02 2011,20:47) kirjoitti
    Lainaa (adenauer300 @ Elo. 01 2011,08:40) kirjoitti
    Nyt on tullut ajettua vasta noin 1000km, mutta mukavalta peliltähän tuo 9R vaikuttaa, jopa tällaisen "metriheikin" ( 198cm/110kg) käsissä.
    Jos tällä nyt parivuotta ajelisi ja vaihtaisi sen sitten uuteen 10R:n
    Se oli sit siinä, koukkuun jäit! *
    Onhan se mukava palata useamman vuoden jälkeen takaisin ryörän selkään.
    Kerkesin jo viikko sitten tilata korkeamman savunharmaan visiirin HongKongin Ebaystä ja eilen se jo tuli postipakettina.
    Melkoisesti muuttui ajo, kun nyt ei enään ajoviima puhaltele rintakehään.

    Naapurini osti tuollaisen uuden 10R:n kaksiviikkoa sitten ( ja 4000km sitten ). Melkoinen ero on 9R:ään verrattuna.

    Vakuutusten vertailu muuten kannattaa, vaikka se on joskus hieman työlästä.
    Kyselin eilen hintoja ja tänään täytyy käydä vaihtamassa vakuutukset If:stä Pohjantähteen... Säästää reilut 200€ ajokaudessa



    Ei kiinnosta pätkääkään
  20. #2750
    Lainaa (VezQu @ Elo. 04 2011,03:16) kirjoitti
    Kuis hyvin ton takajarrun pitäs toimii ysissä ? Tuntuu et asvaltil saa painaa iha tosissaa et alkaa tapahtuu (ja lukkoo et saa jarruu ellet paina koko voimal jarrupoljint). Sit tuntuu et siin polkimes ois tyhjää ko sitä polkasee.
    Miettin et ilmaisin sen, mut sit mittaris on 53tkm ja ite oon pyörän kolmas omistaja ja ei *hajuukaa koska vaihettu jarrunesteet. Kui usein noit tarttee vaihella ees ? Ja kui iso projekti noi nesteet on vaihtaa ?

    EDIT: Nii ja pyörän vuosmalli o -99
    Kyllä se hiljentää hyvin, jos se vain toimii oikein. Ei se juurikaan voimaa tarvitse, että takapyörä menee lukkoon.
    Kannattaa ensin katsoa onko jarrunestettä tarpeeksi ( ja ettei ole vuotoja ), sitten jarrupalat ja sylinterien toiminta. Jos kaikki nämä on Ok, niin sitten vain vaihtamaan nesteet. Homma ei ole iso tai kallis.

    Taitaa huolto ohjeman mukaan nesteiden vaihto kuulua isoon huoltoon ( 24tkm välein )
    Ei kiinnosta pätkääkään
  21. #2751
    Lainaa (adenauer300 @ Elo. 04 2011,08:56) kirjoitti
    Lainaa (VezQu @ Elo. 04 2011,03:16) kirjoitti
    Kuis hyvin ton takajarrun pitäs toimii ysissä ? Tuntuu et asvaltil saa painaa iha tosissaa et alkaa tapahtuu (ja lukkoo et saa jarruu ellet paina koko voimal jarrupoljint). Sit tuntuu et siin polkimes ois tyhjää ko sitä polkasee.
    Miettin et ilmaisin sen, mut sit mittaris on 53tkm ja ite oon pyörän kolmas omistaja ja ei *hajuukaa koska vaihettu jarrunesteet. Kui usein noit tarttee vaihella ees ? Ja kui iso projekti noi nesteet on vaihtaa ?

    EDIT: Nii ja pyörän vuosmalli o -99
    Kyllä se hiljentää hyvin, jos se vain toimii oikein. Ei se juurikaan voimaa tarvitse, että takapyörä menee lukkoon.
    Kannattaa ensin katsoa onko jarrunestettä tarpeeksi ( ja ettei ole vuotoja ), sitten jarrupalat ja sylinterien toiminta. Jos kaikki nämä on Ok, niin sitten vain vaihtamaan nesteet. Homma ei ole iso tai kallis.

    Taitaa huolto ohjeman mukaan nesteiden vaihto kuulua isoon huoltoon ( 24tkm välein )
    Neste on todella halpaa ja ilmaus on erittäin helppoa jos on kaveri apuna. Itse suosittelen nesteiden vaihtoa joka kevät. Etujarrut voi ilmata vaikka parikin kertaa kesässä, jos on yhtään vanehempi mopo*(tiivisteet eivät ole enään kaikkein kimmoisimmat)



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  22. #2752
    edelleen tarvittas zx-9r -01 katteita.
    rakentaja Rane
  23. #2753
    Lainaa (juha66 @ Elo. 05 2011,15:08) kirjoitti
    edelleen tarvittas zx-9r *-01 katteita.
    ebay?
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  24. #2754
    Lainaa (deede @ Heinä. 27 2011,21:10) kirjoitti
    Moro äijät!

    Oliskos kenelläkään mahdollisuutta lainata mulle katsastuksen ajaksi C-mallin vakioputkistoa? Taikka sitten mahdollisesti jotain tieliikennehyväksyttyä Akran vaimenninta?

    Mulla on maahantuontirekisteröinti/katsastus edessä ja pyörässä on kiinni akran koko ränni lyhennetyllä vaimentimella---> ei mene läpi katsastuksesta.

    Asun Riihimäellä!
    Mulla ois E-mallin putki, eli siis kaikki kilkkeet sinne pakosarjalle asti jos siinä on riittävästi.. Ainut huonopuoli että asun Jyväskylässä asti ja tartten todennäkösesti syssyllä sitä itekkin kun suomeen pitäs saada rekkarit. Mutta jos tuut hakemaan ja tuot takas niin voin kyllä lainata..
  25. #2755
    Mulla olis ylimääräisenä E-mallin ysistä jäänyt vakioputki, eli koko paska vaimentimineen. Voisin tuon myydä, jos joku tarvitsee. Helpoiten varmaankin Jkl:n säteelle, koska lähettäminen hankalahkoa. Parilla sataa saa hakea pois.

    Lisäksi löytys Remuksen bolt-on tyyppinen vaimennin kyseiseen pyörään. Tästä pyytäisin 120€.

    Myynnissä..

    - P
  26. #2756
    Moi!

    Oisko jollain hajua, että käykö c-ysiin 6" takavanne? Tällä hetkellä 5,5" ja vaihtoa vailla ja tossa ois halvalla ehjä 6" mutta kun ei ole tietoa, että käykö toi juuri tohon c-mallin ysiin.
    zx-9r
  27. #2757
    Lainaa (esanahka @ Elo. 10 2011,17:11) kirjoitti
    Moi!

    Oisko jollain hajua, että käykö c-ysiin 6" takavanne? Tällä hetkellä 5,5" ja vaihtoa vailla ja tossa ois halvalla ehjä 6" mutta kun ei ole tietoa, että käykö toi juuri tohon c-mallin ysiin.
    Paljonkos sulla olikaan tehoja takarenkaalla, kun tarvii saada keveämpää nakkia taakse!
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  28. #2758
    Lainaa (sky @ Elo. 10 2011,21:26) kirjoitti
    Lainaa (esanahka @ Elo. 10 2011,17:11) kirjoitti
    Moi!

    Oisko jollain hajua, että käykö c-ysiin 6" takavanne? Tällä hetkellä 5,5" ja vaihtoa vailla ja tossa ois halvalla ehjä 6" mutta kun ei ole tietoa, että käykö toi juuri tohon c-mallin ysiin.
    Paljonkos sulla olikaan tehoja takarenkaalla, kun tarvii saada keveämpää nakkia taakse! *
    Kevyemmästä en tiiä, mut laakerit jynssäs sen verta hyvin kiinni et laakeripesät paskana.. Näin ainaki huollossa sanoivat. Tos ois tosiaan 6" takanen 140e. Uus joku 700 e vissiinki. No tällästähän tää näitten vanhojen rassien kans on
    zx-9r
  29. #2759
    Lainaa (esanahka @ Elo. 10 2011,22:12) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Elo. 10 2011,21:26) kirjoitti
    Lainaa (esanahka @ Elo. 10 2011,17:11) kirjoitti
    Moi!

    Oisko jollain hajua, että käykö c-ysiin 6" takavanne? Tällä hetkellä 5,5" ja vaihtoa vailla ja tossa ois halvalla ehjä 6" mutta kun ei ole tietoa, että käykö toi juuri tohon c-mallin ysiin.
    Paljonkos sulla olikaan tehoja takarenkaalla, kun tarvii saada keveämpää nakkia taakse! *
    Kevyemmästä en tiiä, mut laakerit jynssäs sen verta hyvin kiinni et laakeripesät paskana.. Näin ainaki huollossa sanoivat. Tos ois tosiaan 6" takanen 140e. Uus joku 700 e vissiinki. No tällästähän tää näitten vanhojen rassien kans on
    kerronpa sinulle, että jos laitat tuohon normilevysen renkaan, niin renkaan profiili madaltuu ja loivenee, eli se ei todellakaan paranna ajoominaisuuksia, vaikka halvalla saat
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  30.  
  31. #2760
    Sky: Siitä nytkyttämisestä, niin nykikö se sulla vain tollasissa 20-30 nopeuksissa? Kun minusta tuntuu, että melkein vaihde kuin vaihde niin alle 3500rpm alkais se nytkytys... No okei ei nyt sentäs 4,5,6 niinkään huomaa kun vauhtia onjo sen 80, mutta jos oikein keskittyy niin sanoisin niin. Oliskohan tossa vaan säädöt viturallaa, kun moottorijarrutuksissakin pitää hitaassa vauhdissa painaa kytkin pohjassa kun on niin nihkeetä menoa * Ja kun en oikein tunne tätä tekniikka puolta.



Sivu: 92 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 42829091929394102 ... ViimeinenViimeinen