Sivu: 88 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3878868788899098 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2611:stä 2640:een 3312:sta
    Lainaa (Yamashiro @ Helmi. 17 2011,21:36) kirjoitti
    Latasin tuon tiedoston ja siinä oli vain tuo sisällysluettelo. Tiiä sitten mitä muut sieltä saa. * *Mutta löysin jo sellasen kunnollisen manuaalin. Tosin siinä on vuosimallit -97-98 mutta ei mahda olla hirveitä eroja vuosimallista -95?
    Aika jännää, oli pakko testata ja kyllä siinä oli sivussa toimiva hakemisto, tosin vain pääkohdat.

On noissa pieniä eroavaisuuksia. Moottoria en säätäisi noilla ohjeilla, mutta muuten kyllä tarvittavalla tavalla soveltamalla.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
    Ahaa, ne sivut olikin tuossa ylempänä esillä. * Kyllä sitä voi olla puusilmä. * Toi onkin ihan hyvä manuaali, koko pyörän kattava.

Ps: Kiitos huomautuksesta. *

Kawasaki ZX-9R Ninja

Suzuki Hayabusa
    Nyt olis eräs legendaarinen ysi myytävänä: E-malli (-01) n. 40 tkm (muistaakseni).

Kuva rassista

- Mopossa pp-tuuninkin racing jalkatapit, joten moottorin posket ottaa ennemmin kiinni kuin jalkatapit (Todistettu muuten viime kesänä ahvenistolla)
    - jäykempi progressiivinen takajousi
    - Teräspunosjarruletkut edessä.
    - webcamin säädettävät nokat
    - Factoryn suutinsatsi
    - Yoshimuran kokoränni
    - Em. muutokset tehty n. 38 tkm:n kohdalla. Säädetty BikeDoctorilla. (Dynolappu)

Muut säädöt:
    - Perää nostettu "prikkatempulla"
    - Keulaa laskettu nostamalla etupumppuja etukolmiossa.

- Tämän foorumin nopein ysi radalla, ajettu ahvenistolla jotain 1:33 ja pari sekkaa sais varmaan vielä hienosäädöllä poies.

- Jos joku foorumilainen ostaa, niin myyn sen asevelihintaan 4000 €. Pyörä säilytyksessä riihimäellä ja säilytys on maksettu vappuun asti.

Ps. Käytönjäljet kuuluu kauppaan ja supportia saa aina kun jaksan lukea tätä foorumia

Eikä siinä vielä kaikki! Kaupan päälle haynesin korjausopas.

Uus 9r omistaja ilmottautuu tuli hankittua -02 pärrä... ainut miinus oikeestaan oli et joku edellinen omistaja oli repiny tarrat veke jontenka koska aikaa vielä on nii päätettiin vaihtaa pyörästä väri ja hommata tarrat takas ainaki tankiin...
    ^Ää, vedät vaan mattamustaks, on sit helppo paikata ja maalata kun kumminkin otat joskus lipat *

Tere.
    Tarkoituksena olis tänä kesänä laitella isompi pyörä alle, kun entinen 600 alkaa tuntuu tuhnulta. Tämä 9r on alkanut kiinnostamaan !

Hakusessa olis -98 eteenpäin oleva pyörä ja rahaa olen ajatellu panna +/- 4 tonttua.

Sanokaas mitäs pitäs katella osto hetkellä, lapsivikoja yms. ?
    Ja miten ajokilometrit pitäisi huomioida ?

Jee Jee
    Lainaa (samba2 @ Maalis. 18 2011,11:29) kirjoitti
    Tere.
    Tarkoituksena olis tänä kesänä laitella isompi pyörä alle, kun entinen 600 alkaa tuntuu tuhnulta. Tämä 9r on alkanut kiinnostamaan !

Hakusessa olis -98 eteenpäin oleva pyörä ja rahaa olen ajatellu panna +/- 4 tonttua.

Mulla ois toi yllä mainittu rassi myynnissä...

Siinä ei ole ollut mitään vikaa, ainoastaan kuluvia osia on vaihdettu ja pientä tuuninkia tehty. Venttiilileitäkään ei tarvi ihan heti säätää. Voin taata että toi pyörä on suorastaan unelma ysiksi. Uusi se ei toki ole, mutta hintakin alkaa olla halpa, kun fundaat että siinä on mm.

- kokoränni
    - säädettävät nokat
    - suutinsatsi
    - vapaavirtaussuodin
    - säädettävät jalkatapit
    - progressiivinen takajousi
    - teräspunosjarruletkut

Eli äkkiä laskien viritysosaa reilusti yli 2000 K€ eestä.
    Ja jos pelkäät että koneessa on viripalikat ja kilometrejä noin paljon, niin palikat on lykätty vasta n.36 tkm tietämillä kiinni.

Lainaa (samba2 @ Maalis. 18 2011,11:29) kirjoitti
    Tere.

Eli haet D mallia tai uudempaa. Malli on jo niin vanha, ettei siinä oli mitään lapsuksia, koko ajan on vain kehittynyt parempaan suuntaan.

Ominaisuuksia:
    - alusta on hyvin pehmeä säätämättömänä
    - Nykii alle 3000 rpm, se on ärsyttävä ominaisuus joka on lähes joka ysistä.
    - Tuntuis kestävän hyvin kilometrejä.

Tee perus tsekkaukset:

- Jarrupalojen/kenkien paksuu
    - ketjujen kunto
    - renkaiden kunto
    - tsekkaa minkä väristä jarruneste on: "Okran" väristä --> vaihtoon
    - tsekkaa minkä väristä on jäähdytineste --> vihreää ok, kellertävää --> vaihtoon
    - tsekkaa ohjauslaakeri: jumppaa pyörää tangosta etujarrua vasten, aja hiljaa ja kiihdytä ja jarruta ja kiihdytä nopealla temmolla---> ei saa naksua.
    - kysy koska iskarien öljyt on vaihdettu: Aikaa yli kaksi vuotta --> vaihtoon, tosin kestävät normi käytössä pidempääkin,
    - Kysy koska ventiilit on viimeksi säädetty ja kuinka usein on tarvinut säätää, jos säätöväliksi on riittänyt 24 tkm, niin ok. Jos säätöä on tehty 12 tkm välein, niin se ei ole hyvä merkki. Tosin jos osaat säätää ne itse, niin silloin sillä ei ole väliä.

Sinänsähän nuo mainitsemani seikat ei ole mikään ongelma, mutta ne antavat kuvaa siitä mitä pyörästä kannattaa maksaa. Eli jos on kaksi samanhintaista, mutta toisessa on paljon tehtävää, niin silloin on itsestään selvää kumpi kannattaa ostaa

Lainaa (akimoni @ Maalis. 06 2011,11:24) kirjoitti
    Uus 9r omistaja ilmottautuu tuli hankittua -02 pärrä... ainut miinus oikeestaan oli et joku edellinen omistaja oli repiny tarrat veke jontenka koska aikaa vielä on nii päätettiin vaihtaa pyörästä väri ja hommata tarrat takas ainaki tankiin...
    Itse tilasin keväällä -09 RM-Heinolta uudet tarrat 9R:ään "Joutuu Tilaan Japanista" Ei vaan ole vielä näkynyt!
    Lainaa (Kawa-sika @ Maalis. 18 2011,21:11) kirjoitti
    Lainaa (akimoni @ Maalis. 06 2011,11:24) kirjoitti
    Itse tilasin keväällä -09 RM-Heinolta uudet tarrat 9R:ään "Joutuu Tilaan Japanista" Ei vaan ole vielä näkynyt!
    Tuolta kannattaa yrittää: cornvwall kawasaki centre

Onkos kellään ollu ysissä kiekkamittarissa ongelmia? Mulla kiekkamittari näyttää tuhat kierrosta liikaa tyhjäkäynnillä ja rajoittaja tulee vasta 14 tuhannen kohalla. Vaikka dynossa mopo kierti 12 tuhatta niin mittari näyttää 14 tuhatta. Eipä tuo nyt iso juttu ole, mutta jos jollain ois tietämystä asiaan niin oisin kiitollinen
    zx-9r
    Lainaa (esanahka @ Maalis. 19 2011,11:32) kirjoitti
    Onkos kellään ollu ysissä kiekkamittarissa ongelmia? Mulla kiekkamittari näyttää tuhat kierrosta liikaa tyhjäkäynnillä ja rajoittaja tulee vasta 14 tuhannen kohalla. Vaikka dynossa mopo kierti 12 tuhatta niin mittari näyttää 14 tuhatta. Eipä tuo nyt iso juttu ole, mutta jos jollain ois tietämystä asiaan niin oisin kiitollinen
    Jaha, pistäppä kuule käyrää näkyville!

Lainaa (sky @ Maalis. 19 2011,13:37) kirjoitti
    jaa dyno käppyrääkö meinaat? no tossahan tuo ois. 12 tonnii maksimit mut mittarissa 14 tonnia.. ja muistaakseni viaberilla sanovat että ottivat koneelta kiekat dynoon.

http://www.mp-foorumi.com/gallery....875bd00
    zx-9r
    Lainaa (esanahka @ Maalis. 19 2011,20:44) kirjoitti
    jaa dyno käppyrääkö meinaat? no tossahan tuo ois. 12 tonnii maksimit mut mittarissa 14 tonnia.. ja muistaakseni viaberilla sanovat että ottivat koneelta kiekat dynoon.

Oliks sulla suutinsatsi? Toi 5 tontun kuoppa on aika ilkeen näköinen, muuten näyttää hyvältä

Lainaa (sky @ Maalis. 20 2011,00:30) kirjoitti
    Lainaa (esanahka @ Maalis. 19 2011,20:44) kirjoitti

Oliks sulla suutinsatsi? Toi 5 tontun kuoppa on aika ilkeen näköinen, muuten näyttää hyvältä *
    Joo niin on ja huomaa kyllä ajossa. Ei ole muutakun tuo slipari tossa. Ehkäpä sitä vois jotai pikku kilkettä tohon hommata vielä jos halvalla löytyy jostai. Kattelin tota sun käppyrääs ni lähtee noi väännöt aika paljon aikasemmin kyllä kieltämättä. Kuhan se kevät nyt tulis jo *
    zx-9r
    Tuleva zx-9r (vm.1999 sininen) omistaja ilmottautuu =) Pyörä ei viel tallis, mut ens tiistain se tulevi luokseni <3 Ensimmäinen mp viel itellää :P
    Kuinkas moni on jo ZX-9R:lään päräyttänyt kesän alkumetrit menemään? Itse jos hyvä sää käy, niin ensiviikolla ois ehkä ekat ajot minulle tuolla pyörällä.
    Kawasaki ZX-9R Ninja

Suzuki Hayabusa
    Tänää tuli korkauttua ajokausi. Reilu 20km tuli vetästyy
    zx-9r
    Lohja romi:n avatar
    Liittyi May 2010
    rajamäki/nurmijärvi
    MotOrg ry jäsen
    tänään tuli ajettua reilu 300km zx9r kawasakilla
    ex KTM 990 SMT 2010
    ex suzuki gsf1250sa 2008
    ex yamaha fz1-n 2006
    ex kawasaki zx9r 2000
    Tarkotus ois perjantaina heittää ekat kilometrit. Tuli hommattua Suomy merkkinen nahkanen ajopuku, lyösin sattumalta liikkeen varastonpoisto myynnistä, edullisesti lähti. TCX ajosaappaatkin tuli hommattua, uudet vehkeet ois kasassa nyt. Kerron myöhemmin miten reissu meni ja voisin laitella kuvia tuonne toiseen matka aiheeseen.

Sellasta kanssa kysästä, että kuinkas monella on ko. pärrässä noi kaatumatapit, tai ne raudat, miksikä niitä nyt sitten kutsutaan? * Missäs hinnoissa tommoset liikkuu, ajattelin moiset hommailla jos sellaset vain saa tähän mopediin?
    Kawasaki ZX-9R Ninja

Suzuki Hayabusa
    Lainaa (Yamashiro @ Huhti. 12 2011,13:27) kirjoitti
    Sellasta kanssa kysästä, että kuinkas monella on ko. pärrässä noi kaatumatapit, tai ne raudat, miksikä niitä nyt sitten kutsutaan? * Missäs hinnoissa tommoset liikkuu, ajattelin moiset hommailla jos sellaset vain saa tähän mopediin?
    muistaakseni kaatumatappeja saa valmiita satseja E- mallista eteen päin, eli vm-00 ja uudemmat. Itselläni oli edellinen pyörä -99 (c malli) johon etsiskelin suoraan istuvia tappeja jotka oikeasti suojaa, no, ei ainakaan heti löytynyt joten sorvasin itse
    muistaakseni valmiit satsit uudempiin 9r malleihin oli jossain ~100e kieppeillä

Lainaa (Peltsi72 @ Huhti. 12 2011,14:38) kirjoitti
    muistaakseni kaatumatappeja saa valmiita satseja E- mallista eteen päin, eli vm-00 ja uudemmat. Itselläni oli edellinen pyörä -99 (c malli) johon etsiskelin suoraan istuvia tappeja jotka oikeasti suojaa, no, ei ainakaan heti löytynyt joten sorvasin itse
    muistaakseni valmiit satsit uudempiin 9r malleihin oli jossain ~100e kieppeillä
    Tjoo, oma pyörä on -95 joten ei taida sitten löytyä suoraan. Ei huvittas kyllä ite lähteä sorvailemaan, mutta tosiaan ne ois kyllä hyvät olla. Kiitos tiedoista! *
    Kawasaki ZX-9R Ninja

Suzuki Hayabusa
    E-mallissa saa sorvailla tattien sijaan katteita, että saa tatit paikoilleen.

Oon sitä mieltä että uudempaan ei kannata laittaa jos on kasko... Tulee kuiteskin naarmuja, jotka pitää saada kuiteskin pois. Paitsi jos ei ole sitä kaskoa, niin sitten ei välttämättä vitti joka katetta vaihtaa, vaikka niihin olis tullut joku pieni naarmi

Lainaa (sky @ Huhti. 13 2011,21:09) kirjoitti
    E-mallissa saa sorvailla tattien sijaan katteita, että saa tatit paikoilleen.

Oon sitä mieltä että uudempaan ei kannata laittaa jos on kasko... Tulee kuiteskin naarmuja, jotka pitää saada kuiteskin pois. Paitsi jos ei ole sitä kaskoa, niin sitten ei välttämättä vitti joka katetta vaihtaa, vaikka niihin olis tullut joku pieni naarmi
    Joo, mulla on toi B-malli ZX-9R:rästä. Ainaskin rekisteriotteen mukaan. Eilen tein vakuutuksen ja kaskon otin tietenkin siihen. Saa nähdä mitä tässä tekis, jos tuosta tulee hirveä operaatio. *
    Kawasaki ZX-9R Ninja

Suzuki Hayabusa
    Ekat 100km 9ärräl takan ja oli suht äkäst menoo * *Oon ehkä iha hullun tyytyväinen ko. pyörää *

Sit vaa heräs muutama kysymys et onkoha toho -99 mallii saatavil alumiinist ketjusuojaa *((mikä ois viel pari cm pidempi ko toi vakio muovinen ja ei maksa maltait (kuten takarengas.comis))) ?
    Ja sit toinen kysymys: Aloin tos kelailee et miten estää väkee avaamast esmes. öljykorkkia ? Suht helppo ruuvaa auki ja tunkee esmes hiekkaa reiäst sisää jonka jälkee syntyy hullu vtutus ko iskee koneen tulille.

*EDIT :muistu toinen kysymys

Tyytyväisiä ollaa tääläki
    ekat lenkit heitetty ilman takajarrua vaa tänää sain senki toimimaa ni kyllä on mukava peli körötellä
    Lainaa (VezQu @ Huhti. 17 2011,22:25) kirjoitti
    Ekat 100km 9ärräl takan ja oli suht äkäst menoo * *Oon ehkä iha hullun tyytyväinen ko. pyörää *

Sit vaa heräs muutama kysymys et onkoha toho -99 mallii saatavil alumiinist ketjusuojaa *((mikä ois viel pari cm pidempi ko toi vakio muovinen ja ei maksa maltait (kuten takarengas.comis))) ?
    Ja sit toinen kysymys: Aloin tos kelailee et miten estää väkee avaamast esmes. öljykorkkia ? Suht helppo ruuvaa auki ja tunkee esmes hiekkaa reiäst sisää jonka jälkee syntyy hullu vtutus ko iskee koneen tulille.

Ostaa muovisen vakiokorkin tilalle semmoinen metallinen, hylsyllä / lenkillä avattava malli

Ei maksa paljoo ja antaa varmasti mielenrauhaa, ettei ainakaan penskat mene hetken mielijohteesta tiputtelemaan koneeseen mitään ylimääräistä.

Itse olen vakiokorkin juntannut hieman tiukempaan kumivasaralla muutaman kerran napsauttaen.

- P
    Lainaa (Perkele @ Huhti. 18 2011,08:10) kirjoitti
    Lainaa (VezQu @ Huhti. 17 2011,22:25) kirjoitti

Ostaa muovisen vakiokorkin tilalle semmoinen metallinen, hylsyllä / lenkillä avattava malli

Ei maksa paljoo ja antaa varmasti mielenrauhaa, ettei ainakaan penskat mene hetken mielijohteesta tiputtelemaan koneeseen mitään ylimääräistä.

Itse olen vakiokorkin juntannut hieman tiukempaan kumivasaralla muutaman kerran napsauttaen.

- P
    Myös isolla jakoavaimella voi koittaa murtaa muovikorkin

Moro kawa kuskit!

Ekat 204km tuli ajettua viikonloppuna ja täytyy sanoa jotta olen helkutin tyytyväinen pärrään. Aivan mahtava pyörä, pääsi jopa vahinko keulit päästettyä kun innostu kahvaa vääntämään. Olin aikasemmin ajatellut, ettei kyykky oikein sovi isolle miehelle, mutta kyllä tuon pyörän kanssa tulin toisiin ajatuksiin. Paikat väsyi paljon vähemmän kuin edellisen "puolikyykyn" kanssa ja ajoasu tuntuu mahtavalta. Vielä kun radalle pääsen harjottelemaan ja opettelemaan ihan alkeista, pikkuhiljaa se oma haave totetuu. *

Voisin vaikka kuvia läväytellä pärrästä tänne ja tuonne erääseen toiseen treadiin ajomatkasta.

Eikun ajelemisiin ja kovaa vääntöä!! *
    Kawasaki ZX-9R Ninja

Suzuki Hayabusa
  30.  
    päiviä vaan kaikille!
    Nyt on itelläkin alla kawasaki zx9r vm -98.
    pyörän kävin hakemassa avk:lta viime syksynä ja katteita ja muuta on tässä talven aikan kunnosteltu ja pikkuhiljaa on pyörä tiekunnossa. Pyörä oli vähän laiteltu jo ennen kun avk:lta sen hain; on hiilikuituosaa ja akran putkistoa. Tunnistaako joku
    pyörän?

vielä olis alakatteessa melko iso reikä paikattavana. Ei keneltäkään sattuis löytymään ylimääräistä alakatetta autotallin nurkista? semmonen vasemmalle puolelle kaadettukin versio kelpais!
Sivu: 88 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3878868788899098 ... ViimeinenViimeinen