Perkele:
Kyllä tuo vakiounderin aina voittaa. Onneks sai käymään tuon vanhan akkukotelon kun palasteli sitä rälläkällä. Säästy lasikuidut ja hermot
Sky:
Pahempiakin on nähty
Juxxa:
Eräältä foorumilaiselta
ZX-9R -99
Kannatta kysäistä spinning wheelistä tai katella ebaystä.(kawaniz81 @ Touko. 23 2010,17:16) kirjoitti
Suzuki dr-z 400 sm bigbore
KTM r.i.p
MasterStreetRiders
Onko kukaan koittanut 200 leveetä nakkia taakke?
E: Ohjausiskari tuli vihdoin ja viimein postissa <3 tosin 3 viikkoa yli luvatun toimitusajan...
ex- Ducati 750 ss -01
Kawasaki Zx-9R -01
Sama kysymys on pyoriny itelläkin suussa tuosta takarenkaasta. 3 viikkoa ei vielä paha. Sidin kenkiä oottelin vajaa 4 kk...
ZX-9R -99
Jos ulkonäkökymys pelkästään, niin ok.. jos hakee ajo-ominaisuuksia niin ei hemmetissä! Ennemmin vakiokokoakin kaposampaa alle niin taittuu ketterämmin eli 180.
- P
En oo kaposampaa kokeillut, mutta 190/55 on osoittautunut erittäin hyväksi, mieluiten tietenkin V-profiililla(Perkele @ Touko. 28 2010,09:05) kirjoitti
O-profiili on aivan *
sta
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Nyt kuuluu tosi ärsyttävä pikku vikinä ku ajaa hiljaa, oon jarrutellu ja tehny vaik mitä et löytyis tuon äänen aiheuttaja, ei oo ees muija kyydis..
Tuosta tuskin mitään vaaraa on ku pyörä pelittää hyvin, jos jollain ollu samaa vaivaa ni vinkatkaa ku koht on kylellään ku kuuntelee kaikkia kitinöitä..
Kyllä tuo vinksutus koneesta kuuluu, niin pieni ääni kuitenki et just huomaa, mikähän kle siel. kuulunu viimiset 1000km ni olkoon, kai se sylkäsee romut ulos jos vakavaa..
juu, heikkohermosten ei kannata kawaa ostaa... Kawat pitää kaikenlaista vinkunaa ja kolinaa, ja jos ne hajoaa oikeasti, niin sitten sieltä tulee männän tappi ulos sylinteriputken kyljestä ja asia on silloin täysin selvä!(sumuracing @ Touko. 29 2010,18:43) kirjoitti
![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Putki vaihtoon, rupee vikinät/rahinat "hukkuun"(sumuracing @ Touko. 29 2010,18:43) kirjoitti
![]()
paskapuhetta mutta otan sen silti...
Tossa on tuo akran koko putki. Pakosarjasta tuo ääni saattaa tulla.(pepper @ Touko. 30 2010,00:02) kirjoitti
Kyllähän näistä kuuluu vaik mitä ku oikeen alkaa skitsoileen.
Kumma homma ku se ääni kuuluu tankin päällä eikä pyörän vieressä, voi kuulua kaasareista ym. Puukalikala kuuntelin ni mitään ylimääräistä ei motista kuulunu. Hyvin kiertää ja vetää ni saa olla jos ääni ei pahene.![]()
Tuota nyt tuli mieleen nuo tankin kiinnikkeet. Ne mitkä on aivan tankin eessä, niissä on sellaiset kumit ja itellä ne kitisi hieman viime kesänä, ruuvien kiristys auttoi tuohon vaivaan(sumuracing @ Touko. 30 2010,10:37) kirjoitti
![]()
paskapuhetta mutta otan sen silti...
Hitto se on varmaan toi tankki mikä nitkuu, ihmettelin vaan ku sammutti liukuun ni ääni hävis mut eipä tuo paljoa tärise jos ei käy ja käynnis tuo tankki kyl tärisee. thanks pitää huomen tutkia.
Tällasta voi ilmetä ku purkaa jouluna ja kasaa vappuna ni ei kaikki kumit ja puslat ihan kartalla.![]()
Ööö... Mitäs jos aivaimenperä/avainrengas hakkaa ohjauskolmioon, siitä kuuluu kummaa sirinää. Nimin kokemusta on...(sumuracing @ Touko. 30 2010,10:37) kirjoitti
![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Tankki se sielä kitisi.(sky @ Touko. 30 2010,20:19) kirjoitti
Mä jo luulin et oon hapettanu tuosta kannen pilale tms. Ei muutako kovaa ajoa.
Ohjaus iskari pitäs viel saada paikoilleen ni alkas oleen kopillaan, ku tääl lapissa on noita makeita routapatteja ni meinaa yllättää välilä.. jos jollain kiinnike ideaa ni vois vinkata ku iskari jo on mut niin suolasen hintasia noi kiinnikkeet..
Päivää kaikille tasapuolisesti.
Elikkäs olen ensinmäistä pyörää katellut ja nyt olis kiikarissa 600f cbr vm.2000 ajokilometrejä en viel tiedä mutta kuulema vähän. Toisena pyöränä olen miettinyt kawasaki zx-9r(vai mikä se oli) sekin vm.01 aj. noin 27000km. Tämähän kiinostas paljonkin enemmän.
Mutta kerta kawasakin saitilla ollaan niin minkälainen olis tämä zx-9r? kulutus noin? Luotettava jos vaikka lähtis hesaan ajelemaan? miten kulkupuoli?
Tässä nyt muutama kysymys eiköhän sitä lisää keksi ajan kuluessa.
Älä ny mitään Hondaa osta(Petri85 @ Kesä. 01 2010,09:52) kirjoitti
![]()
Paljon enemmän saat pyörää Kawassa.
Toimintavarmoja laitteita joissa kulkupuolikin on kunnossa, ainakin pisemmäksi aikaa kun Hondassa...
Kulutus vaihtelee sinkin kireyden mukaan, itellä pyörii n.5l-n.6.5l ajotavasta riippuen...
paskapuhetta mutta otan sen silti...
Hyvää päivää. Ensimopoksi mäki laitoin ysin enkä ole katunu, pyörä oli kuitenki nähny elämääki ym. Talven aikana normaali huollot ja tarkistukset tein. Nyt on takana 2500km ja en ole saanu tuosta hajoon muuta ku akun ja seki meni kemi-helsingin reissusa ku en vaihtanu vaik tiesin et huono.(Petri85 @ Kesä. 01 2010,09:52) kirjoitti
Tankkilaukun kans pärjäs tosi hyvin matka ajossa, kuha pyörässä on välitykset kunnosa ni mukava ajaa pikku reissuaki.
ps:mulla olis hyvä ysi pian myytävänä..
Heh.. otakko kelkan vaihossa.. pitäis siittä päästä ensin eroon tai saada menemään vaihtoon pyörän kansa(sumuracing @ Kesä. 01 2010,14:31) kirjoitti
Hyvitän 500,- vaihossa tähän(Petri85 @ Kesä. 01 2010,18:22) kirjoitti
![]()
paskapuhetta mutta otan sen silti...
Jos jotankin sattus kiinnostamaan alakaan vaihtaa moottoripyörää tähän arctic cat F6 -07 aj..3000km niin eiku mailia vaan niin katellaan(pepper @ Kesä. 01 2010,18:25) kirjoitti
Kyllä mun kelkka saldo tuli viime talvena täyteen.. Muutaman vuoden enskassa noita hajotin.(Petri85 @ Kesä. 01 2010,18:34) kirjoitti
ysin saa kohtuu hintaan, käy kattoon ku vieres oot.
pitäs ehkä vaihtaa johonki nakuun ni pysys kortti ehkä paremmin..
Osta ihmeessä tuo ysi pois. Mulla oli tollanen -00 cebari aikasemmin, ei siinä mitään vikaa ollut, oikein kiva pyörä ajella ja mutkiinkin taittu oikeen komeesti mut se kulkupuoli oli aika paljon nihkeempää mitä ysissä.(Petri85 @ Kesä. 01 2010,09:52) kirjoitti
Ja mikä oli positiivista huomata kun ysiin itse päädyin, että kulutus ysissä noin 1-1,5L/100km pienempi vaikka isommalla padalla onkin. Mutta, ehkäpä se meneeki juuri ton väännön puutteeseen tossa kusiaisessa. Kaks päällä ajettaessa sen kulutus eron vasta huomaakin.
zx-9r
Hei, myykääs mulle kirkkaat vilkunlasit B-mallin ysiin. Eli -94-97. Ei tahtois mitään minivilkkuja alkaan viritteleen... On kai samanlaisia vilkkuja ollut muissakin kwaakuissa? Eivät liene mitään keräilyharvinaisuuksia...? Tarve 4 kpl.
En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.
Ray Of Darkness
No niin, ysi myyty
Kesä menee tän "kädettömyyden" kanssa kuitenkin ja pyörä ois seissyt koko ajan pihassa...
Syksyllä tarvii kyllä joku katella,tiedä sit mikä.
Oisko se normaali siirtymä sit 12r:ään tai Busaan![]()
paskapuhetta mutta otan sen silti...
Kybä on oikea valinta, jätä noi matkalehmät muille... Ja jos tahdot ajaa matkaa, niin osta matkaenska, se on monipuolisempi reissupeli, kun laittaa vähän enempi kuviota renkaisiin.(pepper @ Kesä. 05 2010,13:30) kirjoitti
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Mihis meinaat mopoa käyttää eniten?(pepper @ Kesä. 05 2010,13:30) kirjoitti
Mutkatielle&ratailuun 10R on parhautta hyvimmillään.
Ultimate miesten pyörä on 12R (mulla on vieläkin omaa Mäyristä ikävä, siinä vaan oli sitä jotain.. *)
Matkaenska sitten sopii huonommillekkin teille, itellä ois ny KLR 650 harkinnassa. Jos vaikka Alaskaan joku kesä suristelis.
Oikein pitkille maantiesiirtymille kunnon homosohva (Goldwing etc.) on paras.
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
Kyllä se pyörä mutkateille ja reissun tekoon tulee.
Tiedä sit mikä tulee, tässä on oikeestaan melkein koko kesä aikaa pähkäillä, elokuulla aikasintaan on varmaan käsi siinä kunnossa et ajeleen taas pääsis...
Kymppi kyllä kiehtois mut voi mennä liian tiiviiksi toi ajo-asento ja emäntäkin kyytiin pitäis saada.
Jos vaikka hommais ysin *
12r kuitenkin on enempi moottoripyörän näköinen kuin busa, mut kuinka kankeita noi on mutkateille... No se tietty selviää ajamalla, toi ysi oli kyl niin ehdoton noille kriteereille
paskapuhetta mutta otan sen silti...
^Suosittelen 12R:ää sitte. Eikun koklaileen.
Alkuperäsellä 200 leveellä takanagilla kankeahko, ketteryyttä saa huomattavasti lisää kapeemmalla gummilla. Sitten Öhlaria tai Wilberssiä taakke ja perää hiukan ylös niin ketteröityy entisestään, tosin vakauden kustannuksella luonnollisesti. Itellä oli Öhlari jossa säädettävä pituus, oikeen bueno oli se.
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14