Sivu: 80 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3070787980818290 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2371:stä 2400:een 3325:sta
  1. #2371
    Mitä öljyä käytätte yseissänne? Toimiiko delvacci?
    -ex- Kawasaki ZX-9R -01
    -ex- Kawasaki ZX-9R -94
    -ex- Yamaha FZR 600 -92
  2. #2372
    Nyt voin ilmottautua ysi-mieheks :P musta ysiärrä tuli hommattua nyt vaan osaa tilaukseen ja kelejä oottamaan :P
    ex- Ducati 750 ss -01
    Kawasaki Zx-9R -01
  3. #2373
    Lainaa (Juxxa @ Maalis. 24 2010,20:49) kirjoitti
    Nyt voin ilmottautua ysi-mieheks :P musta ysiärrä tuli hommattua nyt vaan osaa tilaukseen ja kelejä oottamaan :P
    Onnittelut hyvästä valinnasta. Mitäs osia ajattelit tilailla?
  4. #2374
    Tietääkö hyvät herrat foorumilla, että saako rekisteröintikatsastuksesta Yoshimuran änkkärin läpi? Äkkiseltään katsottuna mitään E-hyväksyntää ei näkynyt ja äänetkin on kyllä ihan miehekkäät ilman db-killeriä.... Joskin kai se riippuu paikasta minne vie. Ei vaan huvittais hommata vakio putkee pelkästään katsastuksen ajaks...
  5. #2375
    Lainaa (urporuuna @ Maalis. 24 2010,22:18) kirjoitti
    Tietääkö hyvät herrat foorumilla, että saako rekisteröintikatsastuksesta Yoshimuran änkkärin läpi? Äkkiseltään katsottuna mitään E-hyväksyntää ei näkynyt ja äänetkin on kyllä ihan miehekkäät ilman db-killeriä.... Joskin kai se riippuu paikasta minne vie. Ei vaan huvittais hommata vakio putkee pelkästään katsastuksen ajaks...
    Riippuu pyörän vuosimallista(onko kokonaisuutena tyyppihyväksytty, todennäköisesti ei) ja melusta josta enemmän esim tuolla: http://www.mmaf.fi/forum/index.php?topic=1185.0
    ZX-9R -99
  6. #2376
    Lainaa (tsivqejlil @ Maalis. 24 2010,15:29) kirjoitti
    Mitä öljyä käytätte yseissänne? Toimiiko delvacci?
    Ja taas se Delvacci Toimi ihan ookoo ainakin omassa, mutta ei tuonut kymmentä lisähevosvoimaa eikä hävittänyt koneen kilinöitä . Enpä oikeastaan huomannut mitään eroa aikaisempiin "MP-öljyihin". Viime kesänä tosin vaihdoin kokeeksi Hondan GN4 öljyyn jolla mielestäni toimii paremmin. Sillä taidan ajella ensi kesänkin! Makuasioita kai...
    ZX-9R -99
  7. #2377
    Lainaa (urporuuna @ Maalis. 24 2010,22:18) kirjoitti
    Tietääkö hyvät herrat foorumilla, että saako rekisteröintikatsastuksesta Yoshimuran änkkärin läpi? Äkkiseltään katsottuna mitään E-hyväksyntää ei näkynyt ja äänetkin on kyllä ihan miehekkäät ilman db-killeriä.... Joskin kai se riippuu paikasta minne vie. Ei vaan huvittais hommata vakio putkee pelkästään katsastuksen ajaks...
    Uusien sääntöjen mukaan ei tartte olla E-hyväksyntää,desipeli rajan alittava kuitenkin? Putken tyyppi merkitään sitten otteeseen niin ei tartte tien päällä selitellä!
  8. #2378
    Noni äijät ja gimmat, nyt on kausi startattu! N. 50 km tuli lisää mittariin. Kylläpä oli mukava kuunnella yoshimuran rähinää ja olihan se kiva kun pidot karkas takarenkaasta kun kaasua väänsi...

    Ainut vika vaan että oli aika kova työ pestä pyörä puhtaaksi ajonjälkeen... Ehkä palaan asiaan vapun jälkee
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  9. #2379
    Lainaa (MakeK @ Maalis. 25 2010,11:48) kirjoitti
    Lainaa (urporuuna @ Maalis. 24 2010,22:18) kirjoitti
    Tietääkö hyvät herrat foorumilla, että saako rekisteröintikatsastuksesta Yoshimuran änkkärin läpi? Äkkiseltään katsottuna mitään E-hyväksyntää ei näkynyt ja äänetkin on kyllä ihan miehekkäät ilman db-killeriä.... Joskin kai se riippuu paikasta minne vie. Ei vaan huvittais hommata vakio putkee pelkästään katsastuksen ajaks...
    Riippuu pyörän vuosimallista(onko kokonaisuutena tyyppihyväksytty, todennäköisesti ei) ja melusta josta enemmän esim tuolla: http://www.mmaf.fi/forum/index.php?topic=1185.0
    Kiittää ja kumartaa vastauksista. Hommasin kuitenkin varmuuden vuoksi orkkis änkkärin, ettei tartte sit ajokelien aikaan moisia hankkimaan... Katsastusmiehet on monesti v*******sta sakkia....
  10. #2380
    Lainaa (urporuuna @ Maalis. 24 2010,22:14) kirjoitti
    Lainaa (Juxxa @ Maalis. 24 2010,20:49) kirjoitti
    Nyt voin ilmottautua ysi-mieheks :P musta ysiärrä tuli hommattua nyt vaan osaa tilaukseen ja kelejä oottamaan :P
    Onnittelut hyvästä valinnasta. Mitäs osia ajattelit tilailla?
    Ihan ekat hankinnat on varmaan undertray, seat cowl ja kilpiteline :P saa nähä mitä tuleepi. Eka tilaus piti sisällään vasta korjausoppaan
    ex- Ducati 750 ss -01
    Kawasaki Zx-9R -01
  11. #2381
    Lainaa (Juxxa @ Maalis. 25 2010,22:55) kirjoitti
    Lainaa (urporuuna @ Maalis. 24 2010,22:14) kirjoitti
    Lainaa (Juxxa @ Maalis. 24 2010,20:49) kirjoitti
    Nyt voin ilmottautua ysi-mieheks :P musta ysiärrä tuli hommattua nyt vaan osaa tilaukseen ja kelejä oottamaan :P
    Onnittelut hyvästä valinnasta. Mitäs osia ajattelit tilailla?
    Ihan ekat hankinnat on varmaan undertray, seat cowl ja kilpiteline :P saa nähä mitä tuleepi. Eka tilaus piti sisällään vasta korjausoppaan
    Jeps, onneksi olkoon hyvän pärrän valinnasta. Itse ehdin kolmisen kesää tahkota E2-mallilla ja hemmetisti hyviä muistoja jäi tuolta ajalta.

    Perushuollot kun tekee, niin tuo on varma kikotin ja imho, hyvän näköinen sellainen ja varmasti tarpeeksi tehokas sellainen. Vieläkun kaikessa virittelyn ja viilaamisen huumassa sitten pistät alustan oikeisiin säätöihin omiin strategisiin mittoihin ja ajotyyliin nähden, niin avot! Tästäkin ketjusta löytyy turinoita alustaan liittyen.

    - P



  12. #2382
    Onkos tietoa meneekö f-mallin katteet heittämällä e-malliin? Olis yks katesarja 03 kawasta kiikarissa.
  13. #2383
    Apua kaivataan! Eturengas tarvis ottaa irti ja vaihtaa, mutta ostamani etupään nostin olikin niin huono, että sillä tuskin saa muuta aikaan, kuin rikkoutuneita katteita.
    Yksi vaihtoehto olisi nostaa hallitunkilla pakosarjan alta ja kysymys kuuluukin, notta kärsiikö siitä nostaa vai onko jokin parempi keino saada keula ilmaan?
    zx9r -00
  14. #2384
    Lainaa (Hanuri @ Huhti. 01 2010,20:18) kirjoitti
    Apua kaivataan! Eturengas tarvis ottaa irti ja vaihtaa, mutta ostamani etupään nostin olikin niin huono, että sillä tuskin saa muuta aikaan, kuin rikkoutuneita katteita.
    Yksi vaihtoehto olisi nostaa hallitunkilla pakosarjan alta ja kysymys kuuluukin, notta kärsiikö siitä nostaa vai onko jokin parempi keino saada keula ilmaan?
    Taljalla tangosta ylös? Ohjausakselista nostavien pukkien kanssa saa olla tarkkana, itselläni on myös semmoinen.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  15. #2385
    Voihan hel... ei lähtenyt ysi talvi-unilta tulille. Uus akku ja pyörittää hyvin mutta ei. Kävi pienen huikan jälkeen jotenkin ja sammui, tuossa vaiheessa huomasin bensa letkun olevan hieman lutussa,oikaisin letkua mitä se oikeni ja hetken päästä kävi jo hyvin mutta vain vähän aikaa
    Nyt ei siis käy ollenkaan, letkuun jäi pieni mutka mutta voiko vaikuttaa noin paljoa "käyntiin"?
    paskapuhetta mutta otan sen silti...
  16. #2386
    Lainaa (pepper @ Huhti. 01 2010,21:50) kirjoitti
    Voihan hel... ei lähtenyt ysi talvi-unilta tulille. Uus akku ja pyörittää hyvin mutta ei. Kävi pienen huikan jälkeen jotenkin ja sammui, tuossa vaiheessa huomasin bensa letkun olevan hieman lutussa,oikaisin letkua mitä se oikeni ja *hetken päästä kävi jo hyvin mutta vain vähän aikaa *
    Nyt ei siis käy ollenkaan, letkuun jäi pieni mutka mutta voiko vaikuttaa noin paljoa "käyntiin"?
    Onneks olkoon, olet selkeästi kawan omistaja * Ööö - Lähtiskö uudestaan käyntiin pienen tauon jälkeen? Menikö se putkiin/tankkiin sakkautunut paska kaasarin tukkeeksi? Olikos ysissä jossain joku polttoaineen suodatin? Oikeasti en kyllä tiedä aiheesta paskaakaan...

    Omani lähti käyntiin kohtuu helposti, hetki meni aikaa ennenkuin bensaa kerkis kuiviin kaasareihin asti.



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  17. #2387
    Lainaa (sky @ Huhti. 01 2010,21:18) kirjoitti
    Lainaa (Hanuri @ Huhti. 01 2010,20:18) kirjoitti
    Apua kaivataan! Eturengas tarvis ottaa irti ja vaihtaa, mutta ostamani etupään nostin olikin niin huono, että sillä tuskin saa muuta aikaan, kuin rikkoutuneita katteita.
    Yksi vaihtoehto olisi nostaa hallitunkilla pakosarjan alta ja kysymys kuuluukin, notta kärsiikö siitä nostaa vai onko jokin parempi keino saada keula ilmaan?
    Taljalla tangosta ylös? Ohjausakselista nostavien pukkien kanssa saa olla tarkkana, itselläni on myös semmoinen.
    Samaa mieltä. Taljalla vaan ylös jos mahdollista. Mä en ainakaan saanu tunkilla niin suoraan nostettua mistään kohtaa alta, että olis edes pystyssä pysyny.... Tai sitten oli niin väärä tekniikka kuin olla voi. Tosin on jotkut kai kampeaa pyörää jalkatapin varaan sivullekin saadakseen etupään ilmaan, mutta melko riskaabeliä hommaa ainakin minun mielestäni...

    Käyntiin lähti muuten toisella yrittämällä
  18. #2388
    jes.samalla kawalla kolme kesää takana ja hyvin on palvellut vihreä ysi vm.98. *vaan on noita kilsoja tullut.nyt mittarissa 93600km.ois taas huollon paikka edessä ni sais kesän paukuttaa menemään, mut ei ole tullut käyttis/huoltokirjaa kaupan mukana.oisko kellään tietoo mitä muuta tarttis ottaa huomioon venojen,synkkauksen ja tulppien lisäksi??itte aatellut nokkaketjun vaihtoo..
  19. #2389
    Lainaa (sky @ Huhti. 01 2010,22:07) kirjoitti
    Lainaa (pepper @ Huhti. 01 2010,21:50) kirjoitti
    Voihan hel... ei lähtenyt ysi talvi-unilta tulille. Uus akku ja pyörittää hyvin mutta ei. Kävi pienen huikan jälkeen jotenkin ja sammui, tuossa vaiheessa huomasin bensa letkun olevan hieman lutussa,oikaisin letkua mitä se oikeni ja *hetken päästä kävi jo hyvin mutta vain vähän aikaa *
    Nyt ei siis käy ollenkaan, letkuun jäi pieni mutka mutta voiko vaikuttaa noin paljoa "käyntiin"?
    Onneks olkoon, olet selkeästi kawan omistaja * Ööö - Lähtiskö uudestaan käyntiin pienen tauon jälkeen? Menikö se putkiin/tankkiin sakkautunut paska kaasarin tukkeeksi? Olikos ysissä jossain joku polttoaineen suodatin? Oikeasti en kyllä tiedä aiheesta paskaakaan...

    Omani lähti käyntiin kohtuu helposti, hetki meni aikaa ennenkuin bensaa kerkis kuiviin kaasareihin asti.
    Onko se suodin juuri ennen bensapumppua heti tankin jälkeen?

    Edit. Nyt pelittää, bensat vaihdoin ja kuivasin tulpat. Nyt se sit taas alkoi



    paskapuhetta mutta otan sen silti...
  20. #2390
    Lainaa (salamanteri @ Huhti. 02 2010,00:03) kirjoitti
    jes.samalla kawalla kolme kesää takana ja hyvin on palvellut vihreä ysi vm.98. *vaan on noita kilsoja tullut.nyt mittarissa 93600km.ois taas huollon paikka edessä ni sais kesän paukuttaa menemään, mut ei ole tullut käyttis/huoltokirjaa kaupan mukana.oisko kellään tietoo mitä muuta tarttis ottaa huomioon venojen,synkkauksen ja tulppien lisäksi??itte aatellut nokkaketjun vaihtoo..
    mulla oli -99 mallinen ysi kolme kesää ja hokasin että siitä oli menny takalinkun akselin neulalaakerit pahasti jumiin ja syöny sen akselin toisestapäästä ihan paskaksi(ruostunu jumiin). Tämä johtui siitä että linkun stefa oli antanu periksi ja vesi päässy laakereille.
    Tämä ainakin kannattaa tsekata ja rasvata. Siinä(c-malli) kun ei vielä ole tuota rasvanippaa mikä on jo uusimmissa yseissä.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  21. #2391
    Lainaa (salamanteri @ Huhti. 02 2010,00:03) kirjoitti
    jes.samalla kawalla kolme kesää takana ja hyvin on palvellut vihreä ysi vm.98. *vaan on noita kilsoja tullut.nyt mittarissa 93600km.ois taas huollon paikka edessä ni sais kesän paukuttaa menemään, mut ei ole tullut käyttis/huoltokirjaa kaupan mukana.oisko kellään tietoo mitä muuta tarttis ottaa huomioon venojen,synkkauksen ja tulppien lisäksi??itte aatellut nokkaketjun vaihtoo..
    Toihan kuulostaa hyvältä, kun sun pitää kysellä, että mitä oikein tarttis tehdä? Luulis että noilla kilometreilla paikat rupeis ihan itse ilmoittelemaan huollon tarpeesta
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  22. #2392
    Lainaa (urporuuna @ Huhti. 01 2010,22:31) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Huhti. 01 2010,21:18) kirjoitti
    Lainaa (Hanuri @ Huhti. 01 2010,20:18) kirjoitti
    Apua kaivataan! Eturengas tarvis ottaa irti ja vaihtaa, mutta ostamani etupään nostin olikin niin huono, että sillä tuskin saa muuta aikaan, kuin rikkoutuneita katteita.
    Yksi vaihtoehto olisi nostaa hallitunkilla pakosarjan alta ja kysymys kuuluukin, notta kärsiikö siitä nostaa vai onko jokin parempi keino saada keula ilmaan?
    Taljalla tangosta ylös? Ohjausakselista nostavien pukkien kanssa saa olla tarkkana, itselläni on myös semmoinen.
    Samaa mieltä. Taljalla vaan ylös jos mahdollista. Mä en ainakaan saanu tunkilla niin suoraan nostettua mistään kohtaa alta, että olis edes pystyssä pysyny.... Tai sitten oli niin väärä tekniikka kuin olla voi. Tosin on jotkut kai kampeaa pyörää jalkatapin varaan sivullekin saadakseen etupään ilmaan, mutta melko riskaabeliä hommaa ainakin minun mielestäni...

    Käyntiin lähti muuten toisella yrittämällä
    Taljalla nosto ei oikein ole mahdollista nostokaluston puutteellisuudesta johtuen.
    Pyörä pysyy kyllä pystyssä, sillä takapää on jo pukilla, mutta että voiko siitä pakosarjan alta rauhallisin mielin keventää etupäänkin ilmaan?
    zx9r -00
  23. #2393
    Mä nostaisin sillai että takarengas olisi paikallaan ja seisontajalkaa vasten tunkkaisin eturenkaan vierestä.



  24. #2394
    jep.tainnu sattuu hyvä yksilö alle,kun ei suurempia ongelmia ole tullut..niinku menon puolesta ja tekniikka toiminut ei ole tielle jättänyt.huollot tehty ajallaan ja hyvää huolta pidetty. kilsoja tullut yli kymppitonni kesään.. vaan kun tiedä nokkaketjun vaihtoväliä mut maanantaina menee huoltoon niin näkee sitten miltä sisällä näyttää.viimeksi tuli kommenttia jotta nokkaakselissa pientä kulumaa ja penkityksessä irtos takaselta 127hv.tänään aukes ajokausi ja kyllä ysi liikku kun kahvaa piti tarpeeksi kauan auki..loppu talven omituset raksutukset
  25. #2395
    Lainaa (Hanuri @ Huhti. 02 2010,19:30) kirjoitti
    Lainaa (urporuuna @ Huhti. 01 2010,22:31) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Huhti. 01 2010,21:18) kirjoitti
    Lainaa (Hanuri @ Huhti. 01 2010,20:18) kirjoitti
    Apua kaivataan! Eturengas tarvis ottaa irti ja vaihtaa, mutta ostamani etupään nostin olikin niin huono, että sillä tuskin saa muuta aikaan, kuin rikkoutuneita katteita.
    Yksi vaihtoehto olisi nostaa hallitunkilla pakosarjan alta ja kysymys kuuluukin, notta kärsiikö siitä nostaa vai onko jokin parempi keino saada keula ilmaan?
    Taljalla tangosta ylös? Ohjausakselista nostavien pukkien kanssa saa olla tarkkana, itselläni on myös semmoinen.
    Samaa mieltä. Taljalla vaan ylös jos mahdollista. Mä en ainakaan saanu tunkilla niin suoraan nostettua mistään kohtaa alta, että olis edes pystyssä pysyny.... Tai sitten oli niin väärä tekniikka kuin olla voi. Tosin on jotkut kai kampeaa pyörää jalkatapin varaan sivullekin saadakseen etupään ilmaan, mutta melko riskaabeliä hommaa ainakin minun mielestäni...

    Käyntiin lähti muuten toisella yrittämällä
    Taljalla nosto ei oikein ole mahdollista nostokaluston puutteellisuudesta johtuen.
    Pyörä pysyy kyllä pystyssä, sillä takapää on jo pukilla, mutta että voiko siitä pakosarjan alta rauhallisin mielin keventää etupäänkin ilmaan?
    meikä nosti etupään ilmaan kahdella taljalla.toinen pää kattoon ja toinen pää yläkatteen tukirautoihin..on kestänyt vaikka hiukka arveluttikin
  26. #2396
    Tiistaina aukeaa kausi tällä, nyt humalaisella motoristin ketkulla.... Jos vaan katsastusmies siihen luvan antaa....
  27. #2397
    Lainaa (salamanteri @ Huhti. 02 2010,20:14) kirjoitti
    Lainaa (Hanuri @ Huhti. 02 2010,19:30) kirjoitti
    Lainaa (urporuuna @ Huhti. 01 2010,22:31) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Huhti. 01 2010,21:18) kirjoitti
    Lainaa (Hanuri @ Huhti. 01 2010,20:18) kirjoitti
    Apua kaivataan! Eturengas tarvis ottaa irti ja vaihtaa, mutta ostamani etupään nostin olikin niin huono, että sillä tuskin saa muuta aikaan, kuin rikkoutuneita katteita.
    Yksi vaihtoehto olisi nostaa hallitunkilla pakosarjan alta ja kysymys kuuluukin, notta kärsiikö siitä nostaa vai onko jokin parempi keino saada keula ilmaan?
    Taljalla tangosta ylös? Ohjausakselista nostavien pukkien kanssa saa olla tarkkana, itselläni on myös semmoinen.
    Samaa mieltä. Taljalla vaan ylös jos mahdollista. Mä en ainakaan saanu tunkilla niin suoraan nostettua mistään kohtaa alta, että olis edes pystyssä pysyny.... Tai sitten oli niin väärä tekniikka kuin olla voi. Tosin on jotkut kai kampeaa pyörää jalkatapin varaan sivullekin saadakseen etupään ilmaan, mutta melko riskaabeliä hommaa ainakin minun mielestäni...

    Käyntiin lähti muuten toisella yrittämällä
    Taljalla nosto ei oikein ole mahdollista nostokaluston puutteellisuudesta johtuen.
    Pyörä pysyy kyllä pystyssä, sillä takapää on jo pukilla, mutta että voiko siitä pakosarjan alta rauhallisin mielin keventää etupäänkin ilmaan?
    meikä nosti etupään ilmaan kahdella taljalla.toinen pää kattoon ja toinen pää yläkatteen tukirautoihin..on kestänyt vaikka hiukka arveluttikin
    Oikeinko tosiaan kesti nostaa sieltä? Oliko takapää pukilla vai kuinka tasapainossa pysyi?

    Vaihdoinpa huomista katsastusta varten orkkis vaimentimen yoshimuran tilalle Äänissä ainakin ero kuin yöllä ja päivällä...
  28. #2398
    kellään myynnissä ylimääräistä 00-02 takavannetta?
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  29. #2399
    Nyt on ysi katsastettu ja rekisteröity. Oli muuten katsastusmies sitä mieltä, että kyllä se moottoripyörien vuosikatsastuskin toteutuu lähivuosina. Oli juuri kurssillakin ollut aiheen tiimoilta....
  30.  
  31. #2400
    Totta vai tarua että ysin venat pitäisi säätää 12tkm välein?
    ex- Ducati 750 ss -01
    Kawasaki Zx-9R -01
Sivu: 80 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3070787980818290 ... ViimeinenViimeinen