Mitä öljyä käytätte yseissänne? Toimiiko delvacci?
-ex- Kawasaki ZX-9R -01
-ex- Kawasaki ZX-9R -94
-ex- Yamaha FZR 600 -92
Nyt voin ilmottautua ysi-mieheks :P musta ysiärrä tuli hommattuanyt vaan osaa tilaukseen ja kelejä oottamaan :P
ex- Ducati 750 ss -01
Kawasaki Zx-9R -01
Onnittelut hyvästä valinnasta. Mitäs osia ajattelit tilailla?(Juxxa @ Maalis. 24 2010,20:49) kirjoitti
Tietääkö hyvät herrat foorumilla, että saako rekisteröintikatsastuksesta Yoshimuran änkkärin läpi? Äkkiseltään katsottuna mitään E-hyväksyntää ei näkynyt ja äänetkin on kyllä ihan miehekkäät ilman db-killeriä.... Joskin kai se riippuu paikasta minne vie. Ei vaan huvittais hommata vakio putkee pelkästään katsastuksen ajaks...
Riippuu pyörän vuosimallista(onko kokonaisuutena tyyppihyväksytty, todennäköisesti ei) ja melusta josta enemmän esim tuolla: http://www.mmaf.fi/forum/index.php?topic=1185.0(urporuuna @ Maalis. 24 2010,22:18) kirjoitti
ZX-9R -99
Ja taas se Delvacci(tsivqejlil @ Maalis. 24 2010,15:29) kirjoitti
Toimi ihan ookoo ainakin omassa, mutta ei tuonut kymmentä lisähevosvoimaa eikä hävittänyt koneen kilinöitä
. Enpä oikeastaan huomannut mitään eroa aikaisempiin "MP-öljyihin". Viime kesänä tosin vaihdoin kokeeksi Hondan GN4 öljyyn jolla mielestäni toimii paremmin. Sillä taidan ajella ensi kesänkin! Makuasioita kai...
ZX-9R -99
Uusien sääntöjen mukaan ei tartte olla E-hyväksyntää,desipeli rajan alittava kuitenkin? Putken tyyppi merkitään sitten otteeseen niin ei tartte tien päällä selitellä!(urporuuna @ Maalis. 24 2010,22:18) kirjoitti
![]()
Noni äijät ja gimmat, nyt on kausi startattu! N. 50 km tuli lisää mittariin. Kylläpä oli mukava kuunnella yoshimuran rähinää ja olihan se kiva kun pidot karkas takarenkaasta kun kaasua väänsi...
Ainut vika vaan että oli aika kova työ pestä pyörä puhtaaksi ajonjälkeen... Ehkä palaan asiaan vapun jälkee![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Kiittää ja kumartaa vastauksista. Hommasin kuitenkin varmuuden vuoksi orkkis änkkärin, ettei tartte sit ajokelien aikaan moisia hankkimaan... Katsastusmiehet on monesti v*******sta sakkia....(MakeK @ Maalis. 25 2010,11:48) kirjoitti
Ihan ekat hankinnat on varmaan undertray, seat cowl ja kilpiteline :P saa nähä mitä tuleepi. Eka tilaus piti sisällään vasta korjausoppaan(urporuuna @ Maalis. 24 2010,22:14) kirjoitti
![]()
ex- Ducati 750 ss -01
Kawasaki Zx-9R -01
Jeps, onneksi olkoon hyvän pärrän valinnasta. Itse ehdin kolmisen kesää tahkota E2-mallilla ja hemmetisti hyviä muistoja jäi tuolta ajalta.(Juxxa @ Maalis. 25 2010,22:55) kirjoitti
Perushuollot kun tekee, niin tuo on varma kikotin ja imho, hyvän näköinen sellainen ja varmasti tarpeeksi tehokas sellainen. Vieläkun kaikessa virittelyn ja viilaamisen huumassa sitten pistät alustan oikeisiin säätöihin omiin strategisiin mittoihin ja ajotyyliin nähden, niin avot! Tästäkin ketjusta löytyy turinoita alustaan liittyen.
- P
Onkos tietoa meneekö f-mallin katteet heittämällä e-malliin? Olis yks katesarja 03 kawasta kiikarissa.
Apua kaivataan! Eturengas tarvis ottaa irti ja vaihtaa, mutta ostamani etupään nostin olikin niin huono, että sillä tuskin saa muuta aikaan, kuin rikkoutuneita katteita.
Yksi vaihtoehto olisi nostaa hallitunkilla pakosarjan alta ja kysymys kuuluukin, notta kärsiikö siitä nostaa vai onko jokin parempi keino saada keula ilmaan?
zx9r -00
Taljalla tangosta ylös? Ohjausakselista nostavien pukkien kanssa saa olla tarkkana, itselläni on myös semmoinen.(Hanuri @ Huhti. 01 2010,20:18) kirjoitti
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Voihan hel... ei lähtenyt ysi talvi-unilta tulille. Uus akku ja pyörittää hyvin mutta ei. Kävi pienen huikan jälkeen jotenkin ja sammui, tuossa vaiheessa huomasin bensa letkun olevan hieman lutussa,oikaisin letkua mitä se oikeni ja hetken päästä kävi jo hyvin mutta vain vähän aikaa
Nyt ei siis käy ollenkaan, letkuun jäi pieni mutka mutta voiko vaikuttaa noin paljoa "käyntiin"?
paskapuhetta mutta otan sen silti...
Onneks olkoon, olet selkeästi kawan omistaja *(pepper @ Huhti. 01 2010,21:50) kirjoitti
Ööö - Lähtiskö uudestaan käyntiin pienen tauon jälkeen? Menikö se putkiin/tankkiin sakkautunut paska kaasarin tukkeeksi? Olikos ysissä jossain joku polttoaineen suodatin? Oikeasti en kyllä tiedä aiheesta paskaakaan...
Omani lähti käyntiin kohtuu helposti, hetki meni aikaa ennenkuin bensaa kerkis kuiviin kaasareihin asti.
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Samaa mieltä. Taljalla vaan ylös jos mahdollista. Mä en ainakaan saanu tunkilla niin suoraan nostettua mistään kohtaa alta, että olis edes pystyssä pysyny.... Tai sitten oli niin väärä tekniikka kuin olla voi. Tosin on jotkut kai kampeaa pyörää jalkatapin varaan sivullekin saadakseen etupään ilmaan, mutta melko riskaabeliä hommaa ainakin minun mielestäni...(sky @ Huhti. 01 2010,21:18) kirjoitti
Käyntiin lähti muuten toisella yrittämällä![]()
jes.samalla kawalla kolme kesää takana ja hyvin on palvellut vihreä ysi vm.98. *vaan on noita kilsoja tullut.nyt mittarissa 93600km.ois taas huollon paikka edessä ni sais kesän paukuttaa menemään, mut ei ole tullut käyttis/huoltokirjaa kaupan mukana.oisko kellään tietoo mitä muuta tarttis ottaa huomioon venojen,synkkauksen ja tulppien lisäksi??itte aatellut nokkaketjun vaihtoo..
Onko se suodin juuri ennen bensapumppua heti tankin jälkeen?(sky @ Huhti. 01 2010,22:07) kirjoitti
Edit. Nyt pelittää, bensat vaihdoin ja kuivasin tulpat. Nyt se sit taas alkoi![]()
paskapuhetta mutta otan sen silti...
mulla oli -99 mallinen ysi kolme kesää ja hokasin että siitä oli menny takalinkun akselin neulalaakerit pahasti jumiin ja syöny sen akselin toisestapäästä ihan paskaksi(ruostunu jumiin). Tämä johtui siitä että linkun stefa oli antanu periksi ja vesi päässy laakereille.(salamanteri @ Huhti. 02 2010,00:03) kirjoitti
Tämä ainakin kannattaa tsekata ja rasvata. Siinä(c-malli) kun ei vielä ole tuota rasvanippaa mikä on jo uusimmissa yseissä.
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Toihan kuulostaa hyvältä, kun sun pitää kysellä, että mitä oikein tarttis tehdä?(salamanteri @ Huhti. 02 2010,00:03) kirjoitti
Luulis että noilla kilometreilla paikat rupeis ihan itse ilmoittelemaan huollon tarpeesta
![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Taljalla nosto ei oikein ole mahdollista nostokaluston puutteellisuudesta johtuen.(urporuuna @ Huhti. 01 2010,22:31) kirjoitti
Pyörä pysyy kyllä pystyssä, sillä takapää on jo pukilla, mutta että voiko siitä pakosarjan alta rauhallisin mielin keventää etupäänkin ilmaan?
zx9r -00
Mä nostaisin sillai että takarengas olisi paikallaan ja seisontajalkaa vasten tunkkaisin eturenkaan vierestä.
jep.tainnu sattuu hyvä yksilö alle,kun ei suurempia ongelmia ole tullut..niinku menon puolesta ja tekniikka toiminut ei ole tielle jättänyt.huollot tehty ajallaan ja hyvää huolta pidetty. kilsoja tullut yli kymppitonni kesään..vaan kun tiedä nokkaketjun vaihtoväliä
mut maanantaina menee huoltoon niin näkee sitten miltä sisällä näyttää.viimeksi tuli kommenttia jotta nokkaakselissa pientä kulumaa ja penkityksessä irtos takaselta 127hv.tänään aukes ajokausi ja kyllä ysi liikku kun kahvaa piti tarpeeksi kauan auki..loppu talven omituset raksutukset
![]()
meikä nosti etupään ilmaan kahdella taljalla.toinen pää kattoon ja toinen pää yläkatteen tukirautoihin..on kestänyt vaikka hiukka arveluttikin(Hanuri @ Huhti. 02 2010,19:30) kirjoitti
Tiistaina aukeaa kausi tällä, nyt humalaisella motoristin ketkulla.... Jos vaan katsastusmies siihen luvan antaa....
Oikeinko tosiaan kesti nostaa sieltä? Oliko takapää pukilla vai kuinka tasapainossa pysyi?(salamanteri @ Huhti. 02 2010,20:14) kirjoitti
Vaihdoinpa huomista katsastusta varten orkkis vaimentimen yoshimuran tilalleÄänissä ainakin ero kuin yöllä ja päivällä...
kellään myynnissä ylimääräistä 00-02 takavannetta?
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Nyt on ysi katsastettu ja rekisteröity. Oli muuten katsastusmies sitä mieltä, että kyllä se moottoripyörien vuosikatsastuskin toteutuu lähivuosina. Oli juuri kurssillakin ollut aiheen tiimoilta....
Totta vai tarua että ysin venat pitäisi säätää 12tkm välein?
ex- Ducati 750 ss -01
Kawasaki Zx-9R -01