Sivu: 73 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2363717273747583 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2161:stä 2190:een 3312:sta
  1. #2161
    Lainaa (-miq @ Elo. 25 2009,23:02) kirjoitti
    Tervehdys!
    Pyörää oon kovasti ollut hankkimassa, 9R yhtenä vaihtoehtona.

    Ajatuksena olisi kysellä mitä olisi tärkeä osata katsoa sellaisesta jos/kun sopiva löytyisi l. onko niissä mitään tyyppivikoja mitä osaisin etsiä?
    Kävin tänään yhtä katselemassa ja kylmiä tyyppejä ottamassa, onko vaihteissa vähän pientä kankeutta tyypillisesti? Kun pyörä oli käynnissä niin ykkönen meni kuin ajatus (tai siis sujuvasti) päälle, samoin kuin takas vapaalle, mut kakkonen vasta kun edestakas samalla heijas, pyörä oli siis käynnissä koko ajan..? Samoin käynnissä ollessaan kuului mielestäni vasemmalta puolelta jokin naputus/naksutus (ei voimakas), mitähän voisi epäillä? Ei mielestäni venttiilivälykset, sen luulisin erottavani mutta mielessä kävi ketjunkiristin, naputteleeko ne yleensäkin? Tietysti jotain ääntä pitääkin vähän kuulua että tietää että käynnissä on.. *
    Jonkinverran olen samanlaisella ajellut ja jäänyt mieleen oikein mieleisenä pyöränä, siksipä innostus olisi ko peliin. Tämä kyseinen yksilö oli oikein kohtuullisilla kilometreillä ja siistin näköinenkin, vm. -99.
    Kiitokset jo etukäteen mielipiteistä ja tiedoista! *
    Ei se kakkonen mene oikein missään pärrässä päälle vapaalta heitettäessä / paikoillaan.

    Ja kun kahlaat tämän ketjun läpi, niin olet jo aika valaistunut ysiin liittyen.

    - P
  2. #2162
    Uskoakseni tuon kakkosen ei kuulukaan mennä paikallaan päälle tuon "positive neutral finderin" ansiosta. Kyseinen vempele siis helpottaa vapaan kytkemistä ja kakkonen menee päälle vasta kun takafillari pyörii. Valitettavasti varmaksi en kyllä nyt asian laitaa muista.
    Z750 --> ZX-9R --> ZX-6R
  3. #2163
    Lainaa (Oka @ Elo. 25 2009,23:42) kirjoitti
    Uskoakseni tuon kakkosen ei kuulukaan mennä paikallaan päälle tuon "positive neutral finderin" ansiosta. Kyseinen vempele siis helpottaa vapaan kytkemistä ja kakkonen menee päälle vasta kun takafillari pyörii. Valitettavasti varmaksi en kyllä nyt asian laitaa muista.
    Näin se munkin mielestä on, tai siis juuri mainitsemallasi tavalla olen itsekin kuullut asian olevan.

    Ei ne mene / kuulu mennä päälle paikoillaan ollessa.

    - P



  4. #2164
    Jeppis, vaihteistossa vikaa/kulunut jos kakkonen menee päälle paikallaan.

    Hyi saakeli, meinasin tuossa päivällä vetää turvat ku nappasin keulan pystyyn kakkosella satkun vauhdista, kolmosta pesään ja kun vauhtia oli keula ylös kytkettynä ~170 niin tiputin nokan alas. Arvatkaas alkoko woblaamaan puolelta toiselle? meni niinku käärmeenkusi, meinasin iha lentää selästä... No ratista väänsin kaikin voimin niin lopulta suoristu. Perkele. Vois ostaa sen ohjausiskarin. 0.o
  5. #2165
    Ei se kakkonen mene oikein missään pärrässä päälle vapaalta heitettäessä / paikoillaan.

    Ja kun kahlaat tämän ketjun läpi, niin olet jo aika valaistunut ysiin liittyen.

    - P

    Ok, alkaa kommenttia irtoaan. Hyvä tietää, enpä tienny tuota että kakkonen ei pitäiskään mennä paikallaan päälle, tai ei vain koko asiaa ajatellu aiemmin ihmetelläkään.. *

    Olen jonkin verran lueskellut tätä topiccia, mutta lähinnä sellaista pientä koontia ajattelin saada aikaiseksi, josko vaikka sellainen syntyisi? Lähinnä niistä mahd ongelmakohdista.. Kun tuota 54:ää sivua lukemalla saattaa aina jotain mennä ohikin (lue:todennäköisesti meneekin)

    -miq
    - Hullu saa olla muttei tyhmä
  6. #2166
    Lainaa (sky @ Elo. 25 2009,18:46) kirjoitti
    Uusi kierroennätys syntyi tänään ahvenistolla: 1:34´6
    Maltoin yhden setin sky:n perässä kattellen menoa, niin täytyy myöntää, että on äijä kehittynyt viimevuodesta. Meno on tosi mahtavaa katteltavaa, ku vetää ysillä tosissaan limiitillä rojut maassa ja ihan tosi kovaakin Oot kyl varmaan nopein ysi kuski ahvenistolla... Nyt voi kyllä jo onnitella sua!
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  7. #2167
    Lainaa (Miq @ Elo. 26 2009,09:59) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Elo. 25 2009,18:46) kirjoitti
    Uusi kierroennätys syntyi tänään ahvenistolla: 1:34´6 *
    Maltoin yhden setin sky:n perässä kattellen menoa, niin täytyy myöntää, että on äijä kehittynyt viimevuodesta. Meno on tosi mahtavaa katteltavaa, ku vetää ysillä tosissaan limiitillä rojut maassa ja ihan tosi kovaakin Oot kyl varmaan nopein ysi kuski ahvenistolla... Nyt voi kyllä jo onnitella sua!
    Tosiasia on se että Miq ei olis päässyt ohi kuin väkisin menemällä ja sittekin olis voinu olla pyörät kedossa.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  8. #2168
    Lainaa (sky @ Elo. 26 2009,10:59) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Elo. 26 2009,09:59) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Elo. 25 2009,18:46) kirjoitti
    Uusi kierroennätys syntyi tänään ahvenistolla: 1:34´6
    Maltoin yhden setin sky:n perässä kattellen menoa, niin täytyy myöntää, että on äijä kehittynyt viimevuodesta. Meno on tosi mahtavaa katteltavaa, ku vetää ysillä tosissaan limiitillä rojut maassa ja ihan tosi kovaakin Oot kyl varmaan nopein ysi kuski ahvenistolla... Nyt voi kyllä jo onnitella sua!
    Tosiasia on se että Miq ei olis päässyt ohi kuin väkisin menemällä ja sittekin olis voinu olla pyörät kedossa.
    Aivan kuten herra haluaa Jos nyt niinku nipotetaan niin hitailla osilla tilaa ohitukseen on nätistikin Ysi on ysi, mut sun käsissä se on melki ku joku ketterämpikin pyörä Oot kuiteskin nyt niin kovassa iskussa, että suosittelen panostaa tuohon rengastukseen ihan noin niinku komemuksesta jotta mies pysyy ehjänä (pyörän puolestahan sä et niin pelkääkään).
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  9. #2169
    Lainaa (Miq @ Elo. 26 2009,11:05) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Elo. 26 2009,10:59) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Elo. 26 2009,09:59) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Elo. 25 2009,18:46) kirjoitti
    Uusi kierroennätys syntyi tänään ahvenistolla: 1:34´6 *
    Maltoin yhden setin sky:n perässä kattellen menoa, niin täytyy myöntää, että on äijä kehittynyt viimevuodesta. Meno on tosi mahtavaa katteltavaa, ku vetää ysillä tosissaan limiitillä rojut maassa ja ihan tosi kovaakin Oot kyl varmaan nopein ysi kuski ahvenistolla... Nyt voi kyllä jo onnitella sua!
    Tosiasia on se että Miq ei olis päässyt ohi kuin väkisin menemällä ja sittekin olis voinu olla pyörät kedossa.
    Aivan kuten herra haluaa Jos nyt niinku nipotetaan niin hitailla osilla tilaa ohitukseen on nätistikin Ysi on ysi, mut sun käsissä se on melki ku joku ketterämpikin pyörä Oot kuiteskin nyt niin kovassa iskussa, että suosittelen panostaa tuohon rengastukseen ihan noin niinku komemuksesta jotta mies pysyy ehjänä (pyörän puolestahan sä et niin pelkääkään).
    En paljoa kehuis kaks sekuntia nopeammilla kierrosajoilla. Laita nyt vaan sitä dataa pöytään, niin tarkistetaan factat...
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  10. #2170
    Lainaa (sky @ Elo. 26 2009,12:27) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Elo. 26 2009,11:05) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Elo. 26 2009,10:59) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Elo. 26 2009,09:59) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Elo. 25 2009,18:46) kirjoitti
    Uusi kierroennätys syntyi tänään ahvenistolla: 1:34´6
    Maltoin yhden setin sky:n perässä kattellen menoa, niin täytyy myöntää, että on äijä kehittynyt viimevuodesta. Meno on tosi mahtavaa katteltavaa, ku vetää ysillä tosissaan limiitillä rojut maassa ja ihan tosi kovaakin Oot kyl varmaan nopein ysi kuski ahvenistolla... Nyt voi kyllä jo onnitella sua!
    Tosiasia on se että Miq ei olis päässyt ohi kuin väkisin menemällä ja sittekin olis voinu olla pyörät kedossa.
    Aivan kuten herra haluaa Jos nyt niinku nipotetaan niin hitailla osilla tilaa ohitukseen on nätistikin Ysi on ysi, mut sun käsissä se on melki ku joku ketterämpikin pyörä Oot kuiteskin nyt niin kovassa iskussa, että suosittelen panostaa tuohon rengastukseen ihan noin niinku komemuksesta jotta mies pysyy ehjänä (pyörän puolestahan sä et niin pelkääkään).
    En paljoa kehuis kaks sekuntia nopeammilla kierrosajoilla. Laita nyt vaan sitä dataa pöytään, niin tarkistetaan factat...
    Hei read my lips: ^ ^Oon kehumassa sua!, mut sori jos se ottaa päähän

    Sä meet sillä ysilläs jo niin kovaa, et kannan huolta sun terveydestä eli pistä ne kunnon nakit alle varmuuten vuoksi. Nopeet osuudet oli takaapäin katsottuna sen verta limitillä kun ei sulle enään jäännyt kallistus varoja ja roikuit jo riittävästi ja luistaa kokoajan ainakin takanen
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
  11. #2171
    Lainaa (Miq @ Elo. 26 2009,14:12) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Elo. 26 2009,12:27) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Elo. 26 2009,11:05) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Elo. 26 2009,10:59) kirjoitti
    Lainaa (Miq @ Elo. 26 2009,09:59) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Elo. 25 2009,18:46) kirjoitti
    Uusi kierroennätys syntyi tänään ahvenistolla: 1:34´6 *
    Maltoin yhden setin sky:n perässä kattellen menoa, niin täytyy myöntää, että on äijä kehittynyt viimevuodesta. Meno on tosi mahtavaa katteltavaa, ku vetää ysillä tosissaan limiitillä rojut maassa ja ihan tosi kovaakin Oot kyl varmaan nopein ysi kuski ahvenistolla... Nyt voi kyllä jo onnitella sua!
    Tosiasia on se että Miq ei olis päässyt ohi kuin väkisin menemällä ja sittekin olis voinu olla pyörät kedossa.
    Aivan kuten herra haluaa Jos nyt niinku nipotetaan niin hitailla osilla tilaa ohitukseen on nätistikin Ysi on ysi, mut sun käsissä se on melki ku joku ketterämpikin pyörä Oot kuiteskin nyt niin kovassa iskussa, että suosittelen panostaa tuohon rengastukseen ihan noin niinku komemuksesta jotta mies pysyy ehjänä (pyörän puolestahan sä et niin pelkääkään).
    En paljoa kehuis kaks sekuntia nopeammilla kierrosajoilla. Laita nyt vaan sitä dataa pöytään, niin tarkistetaan factat... *
    Hei read my lips: ^ ^Oon kehumassa sua!, mut sori jos se ottaa päähän

    Sä meet sillä ysilläs jo niin kovaa, et kannan huolta sun terveydestä eli pistä ne kunnon nakit alle varmuuten vuoksi. Nopeet osuudet oli takaapäin katsottuna sen verta limitillä kun ei sulle enään jäännyt kallistus varoja ja roikuit jo riittävästi ja luistaa kokoajan ainakin takanen *
    No jos sä kerran ajoit 1:35 aikoja aivan loppuun ajetulla takasella, niin kyllä se vika täytyy sit löytyä jousituksesta ja iskunvaimennuksesta. Ei sen muuten pitäs vielä tossa vauhdissa lipsua noilla renkailla. Reboundia vähän lisää ja jäykempää jousta ainakin taakse. Niin pitäs kyllä löytyä säätö jolla toi pysyy radalla. Kaasun klappi pitäs säätää kokonaan pois ja koittaa pitää ajo rauhallisena, niin kyllä se pito säilyy. Ois pitänyt ostaa tohon silloinkun oli vielä rahaa ja pyörä oli uudehko öhlärin takapumppu
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  12. #2172
    Jaha, nyt sitten jo ens maanantaina saan pyörän kolarikorjaukseen. Vastahan sitä heinäkuun alussa osat tilattiin... * Haluaisko joku ostaa ton pois? Nyt ois paljon uutta osaa!



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  13. #2173
    Tervehdys!

    Uusi 9r omistaja ilmoittautuu. Pyörän vuosimalli on 98 ja väri sininen.

    Ja asiaan, pyörän etupään esijännitys on säädetty aivan liian rajuksi näin aloittelijalle, ja kun en ihan täysin ymmärrä etupään rakennetta niin en oikein uskalla tehdä mitään. Säädetäänkö esijännitys siis vain niistä kahdesta mutterista iskareiden yläpäissä vääntämällä jompaan kumpaan suuntaan (kokeilin varovasti muttei liikkunut eikä uskaltanut vääntää) vai pitääkö jotain muutakin paikkaa höllätä tai jotain... Apuva... Tällä hetkellä näkyvillä 6 viivaa ja foorumin alussa lueskelin että 2 viivaa olis ehkä ihan ok... vm. siis 98.

    ulos ja sisään vaimennukset sainkin jo ilmeisesti kliksuteltua kohtaalleen, suuret kiitokset arvoista.
  14. #2174
    Lainaa (nekroman @ Elo. 27 2009,20:11) kirjoitti
    Tervehdys!

    Uusi 9r omistaja ilmoittautuu. Pyörän vuosimalli on 98 ja väri sininen.

    Ja asiaan, pyörän etupään esijännitys on säädetty aivan liian rajuksi näin aloittelijalle, ja kun en ihan täysin ymmärrä etupään rakennetta niin en oikein uskalla tehdä mitään. Säädetäänkö esijännitys siis vain niistä kahdesta mutterista iskareiden yläpäissä vääntämällä jompaan kumpaan suuntaan (kokeilin varovasti muttei liikkunut eikä uskaltanut vääntää) vai pitääkö jotain muutakin paikkaa höllätä tai jotain... Apuva... *Tällä hetkellä näkyvillä 6 viivaa ja foorumin alussa lueskelin että 2 viivaa olis ehkä ihan ok... * *vm. siis 98.

    ulos ja sisään vaimennukset sainkin jo ilmeisesti kliksuteltua kohtaalleen, suuret kiitokset arvoista.
    Kyllä niiden pitäis kääntyä. Kuulostaa jo aika idioottimaiselta esijännitykseltä. Tosiaan 2-3 viivaa on varmaan aika sopiva. Otat vaan ihan reilusti avaimen käteen ja väännät. Voihan ne olla aavistuksen nihkeet kun harvoimpa niitä tulee käänneltyä.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  15. #2175
    Btw, kukas teistä oikein notkui viimetiistaina ahvenistolla? Siinä parkkipaikalla oli semmonen komeanvärinen ysi. Kilpikulma oli vaan vähän lipsahtanut laittomaksi...

    Lopetetaan se radanvarrella notkuminen ja siirrytään sinne radan päälle pyörän sarviin!
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  16. #2176
    Onkos kellään tietoa -94 9R kampiakselin runkolaakeri liuskoista, onko ne kaikki ihan vaan saman paksuisia, vai pitäisikö niistä löytää jotan merkkejä paksuuksista?
  17. #2177
    Lainaa (sky @ Elo. 27 2009,20:35) kirjoitti
    Lainaa (nekroman @ Elo. 27 2009,20:11) kirjoitti
    Tervehdys!

    Uusi 9r omistaja ilmoittautuu. Pyörän vuosimalli on 98 ja väri sininen.

    Ja asiaan, pyörän etupään esijännitys on säädetty aivan liian rajuksi näin aloittelijalle, ja kun en ihan täysin ymmärrä etupään rakennetta niin en oikein uskalla tehdä mitään. Säädetäänkö esijännitys siis vain niistä kahdesta mutterista iskareiden yläpäissä vääntämällä jompaan kumpaan suuntaan (kokeilin varovasti muttei liikkunut eikä uskaltanut vääntää) vai pitääkö jotain muutakin paikkaa höllätä tai jotain... Apuva... *Tällä hetkellä näkyvillä 6 viivaa ja foorumin alussa lueskelin että 2 viivaa olis ehkä ihan ok... * *vm. siis 98.

    ulos ja sisään vaimennukset sainkin jo ilmeisesti kliksuteltua kohtaalleen, suuret kiitokset arvoista.
    Kyllä niiden pitäis kääntyä. Kuulostaa jo aika idioottimaiselta esijännitykseltä. Tosiaan 2-3 viivaa on varmaan aika sopiva. Otat vaan ihan reilusti avaimen käteen ja väännät. Voihan ne olla aavistuksen nihkeet kun harvoimpa niitä tulee käänneltyä.
    Siis hetkinen, eikös tässä oltu hakemassa löysempää keulaa joten eikös niitä silloin pyöritetä aukipäin jolloin viivoja tulee siis enemmän näkyviin...?
    ZX-9R -99
  18. #2178
    Lainaa (MakeK @ Elo. 30 2009,08:08) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Elo. 27 2009,20:35) kirjoitti
    Lainaa (nekroman @ Elo. 27 2009,20:11) kirjoitti
    Tervehdys!

    Uusi 9r omistaja ilmoittautuu. Pyörän vuosimalli on 98 ja väri sininen.

    Ja asiaan, pyörän etupään esijännitys on säädetty aivan liian rajuksi näin aloittelijalle, ja kun en ihan täysin ymmärrä etupään rakennetta niin en oikein uskalla tehdä mitään. Säädetäänkö esijännitys siis vain niistä kahdesta mutterista iskareiden yläpäissä vääntämällä jompaan kumpaan suuntaan (kokeilin varovasti muttei liikkunut eikä uskaltanut vääntää) vai pitääkö jotain muutakin paikkaa höllätä tai jotain... Apuva... *Tällä hetkellä näkyvillä 6 viivaa ja foorumin alussa lueskelin että 2 viivaa olis ehkä ihan ok... * *vm. siis 98.

    ulos ja sisään vaimennukset sainkin jo ilmeisesti kliksuteltua kohtaalleen, suuret kiitokset arvoista.
    Kyllä niiden pitäis kääntyä. Kuulostaa jo aika idioottimaiselta esijännitykseltä. Tosiaan 2-3 viivaa on varmaan aika sopiva. Otat vaan ihan reilusti avaimen käteen ja väännät. Voihan ne olla aavistuksen nihkeet kun harvoimpa niitä tulee käänneltyä.
    Siis hetkinen, eikös tässä oltu hakemassa löysempää keulaa joten eikös niitä silloin pyöritetä aukipäin jolloin viivoja tulee siis enemmän näkyviin...?
    Aivan okein! Muisti teki tepposet. Eli siis 6 viivaa on standardiasetus 68 kg motoristille Löysimmässä asetuksessa on 8 viivaa näkyvillä.

    Itse painan 100 kg ja minulla on 4 viivaa näkyvissä. Keula on aavistuksen jäykkä, suurin ongelma on tärinä joka siirtyy ohjaustankoon.
    Mielestäni ysissä on niin löysä keula että löysäämisen sijasta kannattaisi kokeilla 5 viivaa.

    Se minkä ainakin käytännössä huomaa on että kun kiristää esijännitystä, niin pyörä alkaa kääntymään huonommin ja kun löysää, niin se tuntuu kääntymän paremmin. Suosittelen että menet jollekin mutkatielle ja käyt viivat läpi yksitellen ja tuumailet sen jälkeen mikä tuntuu parhaalta ajaessa.

    iskarien vaimennukset ja paluuvaimennuksetkin on hyvä säätää kohilleen. Sama neuvo, mutkatielle koittamaan. Ja tietysti on hyvä etsiä kohta jossa on paljon epätasasuuksia ja töyssyjä, joissa testaa keulan toimintaa. Roudan kuplittama tie on hyvä iskarien testaukseen. Keulan tulisi olla ajossa kohtalaisen jäykkä ja ohjauksen tulee säilyä TARKKANA. Aloittelijalle ei ole tosin välttämättä hyvä, jos keula lyö kovasti ranteille. * Mutta kun testailee, niin kyllä sitä äkkiä alkaa huomaamaan kuinka vaimennus ja paluuvaimennus vaikuttaa kun ajat töyssyistä. Laita ekaksi vakioasetukset ja aloita VAIMENNUSTEN säädöstä. Ja kun ne on mielestäsi kohillaan niin laita sitten paluuvaimennukset kuntoon. Ajele niillä asetuksilla pari viikkoa ja kokeile sitten säätöjä uudestaan, niin saat paremman kuvan siitä miten säädöt vaikuttaa.

    Ps. Ennenkuin joku kerkee irvailla, niin en nyt kuitenkaan tarkoita mitään ratasäätöjä vaan hyvään cruisailuun sopivat perstuntumalta säädöt



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  19. #2179
    mulla toi esijännitys on sillai säädetty et 4 viivaa näkyy.. ja tosiaan värinä tuntuu käsissä..pitäiskö siis koittaa 2-3 viivan esijännitystä jos sen värinän sais pienemmäksi, voiskohan olla osa syy käsien puutumiseen?? Ja toinen jutska, kaasukahva on aika jäykkä, kun laskee irti tupesta niin kierokset jää päälle eli ei palaudu ku hetken päästä, toisaalta hyvä maantiellä , toimii kuin vakkari , mutta toisaalta eikös se tuppi pitäisi heti palautua alku asentoonsa kun otetta höllää vaijerit jotenki jumissa? no kohta pyörä jonneki säilöön ja sit on aikaa veivata...oispa ympärivuotinen kesä..
    Tero Eskelinen
  20. #2180
    Kyllä vähän vaikuttas että vaijerit tai itse kaasuholkki tahmaa jotenkin.

    Kannattaa vissiin tehdä jotain ennenkuin tulee tilanteita *
    Suzuki GSX-R750 -88 -> Suzuki GSX750F -92 -> Suzuki GSX-R1100 -93 -> Suzuki TL1000R -99 -> Aprilia RSV1000R -04 -> Triumph 1050 Speed Triple -06 + Suzuki GSX-R1000 -03 (kilvetön ratalelu)-> Suzuki GSX 1300R Hayabusa -06 -> Suzuki GSX1100F -93
  21. #2181
    tyhmä kyssäri mut se holkki missähän simmonen mahtaa olla...kahvan sisällä vai?



    Tero Eskelinen
  22. #2182
    Lainaa (FireBladeESE @ Elo. 31 2009,16:46) kirjoitti
    tyhmä kyssäri mut se holkki missähän simmonen mahtaa olla...kahvan sisällä vai? *
    Just siellä, sen kumikahvan ja tangon välissä, siihen tulee vaijeri(t) kiinni.
    Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14
  23. #2183
    eiks se kahvatupin, siis kumin pitäis lähtee vetämällä pois? oiskohan simmonen tiiviste rinkula väärässä paikassa....
    Tero Eskelinen
  24. #2184
    Lainaa (FireBladeESE @ Elo. 31 2009,15:55) kirjoitti
    mulla toi esijännitys on sillai säädetty et 4 viivaa näkyy.. ja tosiaan värinä tuntuu käsissä..pitäiskö siis koittaa 2-3 viivan esijännitystä jos sen värinän sais pienemmäksi, voiskohan olla osa syy käsien puutumiseen?? Ja toinen jutska, kaasukahva on aika jäykkä, kun laskee irti tupesta niin kierokset jää päälle eli ei palaudu ku hetken päästä, toisaalta hyvä maantiellä , toimii kuin vakkari *, mutta toisaalta eikös se tuppi pitäisi heti palautua alku asentoonsa kun otetta höllää vaijerit jotenki jumissa? no kohta pyörä jonneki säilöön ja sit on aikaa veivata...oispa ympärivuotinen kesä..
    Eli siis värinä vähenee kun löysäät esijännitystä. Tai ainakin itse muistelen niin tapahtuneen. Mutta ei muuta ku avain käteen ja testaamaan. Sillähän se selviää. Homma onnistuu bussipysäkillä pyörän omilla työkaluilla.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  25. #2185
    Nyt ois hyvin palvellut nopea ja hyvin taittuva ysi kaupan:

    Ysi kaupan *

    Ps. Siellä näkyy esittelyvideolla miltä näyttää ja kuulostaa olla ysin sarvissa Kemoralla. Ei tosin tosiaankaan mikään esimerkkisuoritus, vaan satunnaisotanta pokkarilla, jolla pystyi ottamaan maksimissaan 3 minuutin pätkiä 320x240 resoluutiolla.



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  26. #2186
    Moro

    Voisko joku kattoo 9R -00 korjaamomanuskasta nokka-akselin tehdasmitat ja hylky rajan? (nokat, imu ja pako)
    Olisin tiedosta kiitollinen.
    Ai jaa?
  27. #2187
    Sellasta onkelmaa pukkaa nyt että aloin säätämään takapäätä ninjasta. Ne kaks säätömutteria, joita yritin haka-avaimella kääntää, ei liiku mihinkään. Heittäkääs vinkkiä millä niitä vois kokeilla liikutta ku mihinkään järjettömään väkivaltaan ei viittis ruveta
    ZX-9R -99
  28. #2188
    Lainaa (-KoSSu- @ Syys. 04 2009,18:07) kirjoitti
    Sellasta onkelmaa pukkaa nyt että aloin säätämään takapäätä ninjasta. Ne kaks säätömutteria, joita yritin haka-avaimella kääntää, ei liiku mihinkään. Heittäkääs vinkkiä millä niitä vois kokeilla liikutta ku mihinkään järjettömään väkivaltaan ei viittis ruveta *
    By the way mate, onko under paikoillaan ja miltäs näyttää? Itsellä poltteli niin pirusti saada se omaan ex-ysiin paikoilleen jotta pääsis näkemään kuin häijyn näköinen on, onkos kuvia sulla ysistäsi uuden underin kera? Emmä mitenkään utelias oo

    - P
  29. #2189
    Uskoisin sinun -kossu- tarkoittavan niillä muttereilla takajousen esijännityksen säätöä, mikäli näin, kokeile vaikka seuraavasti:

    - Putsaa iskarin rungossa oleva kierre
    - Suihkuta kierteeseen esim. crc, wd-40, rost-off tahi vastaavaa
    - Ota joko iso tylppäpäinen meisseli tai lyöntituurna, ja lyö ylempi lukkomutteri löysälle haka-avaimen koloista. Mikäli sinulla on oikean kokoinen haka-avain, käytä ihmeessä sitä.
    - Suihkauta taas jotain kierteeseen
    - Nyt operoi jousta kiristävää mutteria haluamaasi suuntaan.
    - Lopuksi lyö lukkomutteri tiukasti säätömutteria vasten kiinni.

    Heitä yv:tä säädöistä jos tarvis
  30.  
  31. #2190
Sivu: 73 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2363717273747583 ... ViimeinenViimeinen