Sivu: 71 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2161697071727381 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2101:stä 2130:een 3312:sta
  1. #2101
    1.25´2
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  2. #2102
    Käy kolmella tyhjäkäyntiä ja pikkukaasulla.. Kun kääntää kahvasta enemmän alkaa toimimaan.. Mikä vikana?
  3. #2103
    Lainaa (EdTotal @ Elo. 14 2009,16:02) kirjoitti
    Käy kolmella tyhjäkäyntiä ja pikkukaasulla.. Kun kääntää kahvasta enemmän alkaa toimimaan.. Mikä vikana?
    Voisko olla joku tulppa pimenemässä
    paskapuhetta mutta otan sen silti...
  4. #2104
    Lainaa (pepper @ Elo. 14 2009,18:00) kirjoitti
    Lainaa (EdTotal @ Elo. 14 2009,16:02) kirjoitti
    Käy kolmella tyhjäkäyntiä ja pikkukaasulla.. Kun kääntää kahvasta enemmän alkaa toimimaan.. Mikä vikana?
    Voisko olla joku tulppa pimenemässä *
    Täytyy kokeilla vaihtaa ne?
  5. #2105
    vois huomenna ihan kuulostella vikaa..missäpäin turkua majailet? haen omani huollosta huomenna niin vois tsekkailla jos apu kelpaa? veikkaan itsekin tota tulppa/kaapeli häikkää..



    Tero Eskelinen
  6. #2106
    Lainaa (EdTotal @ Elo. 14 2009,19:40) kirjoitti
    Lainaa (pepper @ Elo. 14 2009,18:00) kirjoitti
    Lainaa (EdTotal @ Elo. 14 2009,16:02) kirjoitti
    Käy kolmella tyhjäkäyntiä ja pikkukaasulla.. Kun kääntää kahvasta enemmän alkaa toimimaan.. Mikä vikana?
    Voisko olla joku tulppa pimenemässä *
    Täytyy kokeilla vaihtaa ne?
    Jos ei tulpanvaihto / sytytyspuolen tsekkaus eli tulpanjohdot jne. ei auta, niin kyseessä voi olla myös imuvuoto. Eli joku imukurkuista (ne kumiset tutit johon kaasarit tulee kiinni) falskaa, Kleeniä ohjaavista alipaineletkuista joku irti, imukurkkujen alapuolella olevista nipoista joku löysännyt (samat joista otetaan alipaine kaasarisynkkaa varten) tai ilmanputsarikotelo auki jostain kulmasta hieman jne. Vaihtoehtoja on monia.

    Mutta paha imuvuoto tekee juuri tuommoista huonoa tyhjäkäyntiä / käy huonosti alakierroksilla. Kun antaa happea, niin imuvuoto (laiha seos siis käytännössä) ei enää sekoitakkaan seosta niin pahasti ja kone käy normaalisti.

    - P

    Edit: ja loistojuttu FireBlade ettei ollut kansi / tiiviste paskana. Oliko vain helevetin vanhat & paskaset nesteet sisällä?



  7. #2107
    Lainaa (FireBladeESE @ Elo. 12 2009,15:49) kirjoitti
    Lainaa (Tsuissi @ Elo. 12 2009,14:32) kirjoitti
    Hei mihinkä hintaan porukka on saanut noita kansiremontteja moottoripyöräkorjaamoissa? Kyseessä -95 zx-9r.

    Juuri omasta alkoi kannentiiviste vuotamaan. kone on nyt palasina korjaamolla.. Yläkertaan uusitaan kannentiiviste, sylinterin alatiiviste, venttiilivarren kumit ja kaikki muutkin tiivisteet mitä löytyy, venttiilit hiotaan kanteen, kansi suoristetaan ja sylinteriryhmän yläpäästä otetaan hieman pois koska siinäkin oli vuotojälkeä..

    Niin ja uusi jakoketju ja kiristimen osat uusitaan. + kytkinsylinterin tiivisteet. Tulee joku 900e remontti. Mitä ootte mieltä tuosta hinnasta, kallis/halpa/normaali?
    omaani kysyin niin 605€, mutta onneksi ei tarvinnukaan tehdä * lisä hintaa tietty tulee jo/ja kannen joutuu oikomaan, ja jos kansi halki niin uusi maksaa sit taas, tosin käytettynä ehjiäkin löytyy..eli toi 900 on mielestäni ihan kohtuulinen hinta, työtä melkoisesti. Omaani vaihdetaan juuri öljypohja ( 60 €), tiiviste ( 15€), öljyt+suodatin, glykolia syyleriin, tulpat, ilman suodatin, jarru- ja kytkinneste, niin hinnaksi ilmoitettiin että 300€ pitäis riittää. *
    Oliko meikästä jopa hyötyä, kun laitoin niitä yhteystietoja muutamaan otteeseen. Ensin CTerroriin ja sitten sen ölppäpohjan tiivisteeseen liittyen? Helkkari jos näin on, kerrankin meikästäkin jotain apua täällä bittiavaruudessa

    - P
  8. #2108
    Lainaa (FireBladeESE @ Elo. 14 2009,20:32) kirjoitti
    vois huomenna ihan kuulostella vikaa..missäpäin turkua majailet? haen omani huollosta huomenna niin vois tsekkailla jos apu kelpaa? veikkaan itsekin tota tulppa/kaapeli häikkää..
    Uittamolla asustelen, mutta kyllä tolla ajamaan pystyy voin sitä tulla vaikka jonnekkin näyttämään
  9. #2109
    Lainaa (Perkele @ Elo. 14 2009,20:58) kirjoitti
    Lainaa (EdTotal @ Elo. 14 2009,19:40) kirjoitti
    Lainaa (pepper @ Elo. 14 2009,18:00) kirjoitti
    Lainaa (EdTotal @ Elo. 14 2009,16:02) kirjoitti
    Käy kolmella tyhjäkäyntiä ja pikkukaasulla.. Kun kääntää kahvasta enemmän alkaa toimimaan.. Mikä vikana?
    Voisko olla joku tulppa pimenemässä *
    Täytyy kokeilla vaihtaa ne?
    Jos ei tulpanvaihto / sytytyspuolen tsekkaus eli tulpanjohdot jne. ei auta, niin kyseessä voi olla myös imuvuoto. Eli joku imukurkuista (ne kumiset tutit johon kaasarit tulee kiinni) falskaa, Kleeniä ohjaavista alipaineletkuista joku irti, imukurkkujen alapuolella olevista nipoista joku löysännyt (samat joista otetaan alipaine kaasarisynkkaa varten) tai ilmanputsarikotelo auki jostain kulmasta hieman jne. Vaihtoehtoja on monia.

    Mutta paha imuvuoto tekee juuri tuommoista huonoa tyhjäkäyntiä / käy huonosti alakierroksilla. Kun antaa happea, niin imuvuoto (laiha seos siis käytännössä) ei enää sekoitakkaan seosta niin pahasti ja kone käy normaalisti.

    - P

    Edit: ja loistojuttu FireBlade ettei ollut kansi / tiiviste paskana. Oliko vain helevetin vanhat & paskaset nesteet sisällä?
    Joo tosiaan imuvuoto vois olla.

    Tuli ajettua vähän kovempaa joku 5 kilometriä jonka jälkeen oireen huomasin..

    Sitä tässä olen pohtinutkin että voisko se olla joku tulppa tms. Kun kerran kaasusta ihan selvästi paranee... Ei ole siis pelkästään tietyillä kierroksilla vaan vetoa tarttee.

    Kaasupohjassa toimii aivan yhtä hyvin kun ennenkin.



  10. #2110
    Lainaa (Hanuri @ Elo. 08 2009,13:34) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Elo. 08 2009,03:03) kirjoitti
    Lainaa (Hanuri @ Elo. 08 2009,01:40) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Elo. 08 2009,01:29) kirjoitti
    Lainaa (Hanuri @ Elo. 08 2009,01:21) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Elo. 08 2009,01:11) kirjoitti
    Lainaa (Hanuri @ Elo. 08 2009,00:54) kirjoitti
    Lainaa (EdTotal @ Elo. 07 2009,13:13) kirjoitti
    Luulis että olis ennemmin niin päin että 2,4 olis pitävämpi mitä 2,9??
    Ei se kuitenkaan taida paljoa liian vähän olla vai?

    Vooi sitä kokkeilla.

    En tiedä sitten että oliko siinä mutkassa hiekkaa tms? Täytyy kokeilla kantata jossain ja kaatuu jos kaatuu?

    Paljonko teidän ysit menee mittarin mukaan? Itellä käyny vähän yli 290 ja mittari valehtelee vähän..

    Bikezin mukaan 280?
    Mittarin mukaan 100, todellista 92. En muista missä oli taulu.
    Ja sitten kun ollaan mittarin mukaan lähempänä kolmea markkaa, niin todellista siellä 270 kieppeillä.

    - P
    Harmi vaan, että ajomukavuus loppuu 130 km/h:n jälkeen.
    Äläs nyt, tuossahan on isot ja peittävät katteet + aika painava vekotin uudempikin (e & f), joten mun mielestä just hyvä laite kun siirrytään nopeasti paikasta toiseen. Sopivasti säädettynä alustakin toimii, kuten tältäkin palstalta luettavissa.

    Kyllä mulla tämän nykyisen kanssa tulee reissun päällä ex-ysiä ikävä. Juuri tuota vakautta ja suojaavuutta siis. Muuten kyllä kymppi toimii kuin unelma, mutta semmoinen 500km siirtymä esim. -> ennemmin teen ysillä.

    - P
    Totta töriset, katteet on isot ja peittävät, mutta itsellä alkaa ajoviima repiä hyvässä ajoasennossa kypärää, kun vauhti nousee +130km/h. Sen jälkeen täytyy perse työntää kyytipenkkiin kiinni ja ajamisen mielekkyys palaa taas mittarin näyttäessä +160km/h.
    Mutta mutta, eihän näitä ole kotoisille moottoriteille tehtykään ja mutkatiellä pysyy lapasessa liiankin hyvin.
    No eipä kyllä. Tuplakupla-mallista pleksiä paikoillaan sulla? Itsellä oli entisessä ja nakkasi sopivasti pahimman viiman kypärän yli, vaikkei kovin edes kyyristellyt. Pituutta se 180cm itselläni.

    - P
    On mra:n tuplakupla, mutta ehkä joku toinen malli toimis sitten paremmin. Suosituksia?
    Puigilta löytyy ainakin useisiin kyykkäreihin kohtuu hyviä pleksejä. Sorry etten ole mitään vastannut, nyt vasta hokasin tän sun viestin. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan

    Toisaalta MRA on kyllä tuttu & turvallinen merkki, joten ei välttämättä hirveästi kummene vaihtamisella.

    Jos hommaat kuitenkin esim. Puigin pleksin, niin vaikka Sakemannien ebaysta ennen kuin suomesta.. täällä on ilmaa hinnoissa niin jurkeleesti!

    - P
  11. #2111
    Eturattaalta päin toinen pytty pimee eli onko se kakkonen vai kolmonen?

    Kastelin putket niin se kuivu paaaaljon hitaammin.
  12. #2112
    Lainaa (Perkele @ Elo. 14 2009,21:18) kirjoitti
    Lainaa (FireBladeESE @ Elo. 12 2009,15:49) kirjoitti
    Lainaa (Tsuissi @ Elo. 12 2009,14:32) kirjoitti
    Hei mihinkä hintaan porukka on saanut noita kansiremontteja moottoripyöräkorjaamoissa? Kyseessä -95 zx-9r.

    Juuri omasta alkoi kannentiiviste vuotamaan. kone on nyt palasina korjaamolla.. Yläkertaan uusitaan kannentiiviste, sylinterin alatiiviste, venttiilivarren kumit ja kaikki muutkin tiivisteet mitä löytyy, venttiilit hiotaan kanteen, kansi suoristetaan ja sylinteriryhmän yläpäästä otetaan hieman pois koska siinäkin oli vuotojälkeä..

    Niin ja uusi jakoketju ja kiristimen osat uusitaan. + kytkinsylinterin tiivisteet. Tulee joku 900e remontti. Mitä ootte mieltä tuosta hinnasta, kallis/halpa/normaali?
    omaani kysyin niin 605€, mutta onneksi ei tarvinnukaan tehdä * lisä hintaa tietty tulee jo/ja kannen joutuu oikomaan, ja jos kansi halki niin uusi maksaa sit taas, tosin käytettynä ehjiäkin löytyy..eli toi 900 on mielestäni ihan kohtuulinen hinta, työtä melkoisesti. Omaani vaihdetaan juuri öljypohja ( 60 €), tiiviste ( 15€), öljyt+suodatin, glykolia syyleriin, tulpat, ilman suodatin, jarru- ja kytkinneste, niin hinnaksi ilmoitettiin että 300€ pitäis riittää. *
    Oliko meikästä jopa hyötyä, kun laitoin niitä yhteystietoja muutamaan otteeseen. Ensin CTerroriin ja sitten sen ölppäpohjan tiivisteeseen liittyen? Helkkari jos näin on, kerrankin meikästäkin jotain apua täällä bittiavaruudessa

    - P
    juu kyllä oli paljonin hyötyä kiitos vaan aamulla hakee pyörä takas ja uudet tarrat kiinni ja eikun vaan
    Tero Eskelinen
  13. #2113
    Lainaa (EdTotal @ Elo. 14 2009,21:55) kirjoitti
    Eturattaalta päin toinen pytty pimee eli onko se kakkonen vai kolmonen?

    Kastelin putket niin se kuivu paaaaljon hitaammin.
    Koneen edestä siis katsot, eli seisot pyörän edessä ja oikealta kädeltä kun lähtee laskemaan, niin käyrästön toinen putki ei kuumu? Silloin se on kakkonen joka ei polta tavaraa kunnolla.

    - P
  14. #2114
    Lainaa (EdTotal @ Elo. 14 2009,21:22) kirjoitti
    Lainaa (FireBladeESE @ Elo. 14 2009,20:32) kirjoitti
    vois huomenna ihan kuulostella vikaa..missäpäin turkua majailet? haen omani huollosta huomenna niin vois tsekkailla jos apu kelpaa? veikkaan itsekin tota tulppa/kaapeli häikkää..
    Uittamolla asustelen, mutta kyllä tolla ajamaan pystyy voin sitä tulla vaikka jonnekkin näyttämään
    juu vois kattoo huomenis vaikka auranlaakson abc:lla, jahka saan oman pyörän haettua ja lätkittyä tarrat kiinni
    Tero Eskelinen
  15. #2115
    Paras kierrosaika kemoralla 1.24´8 (113 km/h avg)

    Vmax 213 km/h

    Tota Vmax ei ole kovin vaikea rikkoa Kun oikein ruvettiin pohtimaan että miks mun ysissä ei oo puhtia kovemmissa nopeuksissa, niin kyllä se on se 55 takarengas joka syö sitä vääntöä niin paljon, jotta kovemmissa nopeuksissa se alkaa kostaantumaan.

    Laitoin sitten niparin kiinni etupumppuun, kun lähin ajaan ja kun sitten vilkasin mihin se oli siirtynyt, niin se oli näppärästi kiinni etupumpun alemmassa "kiinnitys kolmiossa". Oli aika vinkeitä nuo jarrutukset n. 210 km/h nopeudesta. Iskarit pohjaa välittömästi ja sitten koko pyörä heiluu ihan miten sattuu.... Sempä takia ei voinut jarrua jättää ihan viime tinkaan.

    Mutta oli todella positiivinen kokemus tuo Kemora, suosittelen lämpimästi tutustumaan paikkaan!
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  16. #2116
    Lainaa (sky @ Elo. 14 2009,22:47) kirjoitti
    Paras kierrosaika kemoralla 1.24´8 (113 km/h avg)

    Vmax 213 km/h

    Tota Vmax ei ole kovin vaikea rikkoa Kun oikein ruvettiin pohtimaan että miks mun ysissä ei oo puhtia kovemmissa nopeuksissa, niin kyllä se on se 55 takarengas joka syö sitä vääntöä niin paljon, jotta kovemmissa nopeuksissa se alkaa kostaantumaan.

    Laitoin sitten niparin kiinni etupumppuun, kun lähin ajaan ja kun sitten vilkasin mihin se oli siirtynyt, niin se oli näppärästi kiinni etupumpun alemmassa "kiinnitys kolmiossa". * Oli aika vinkeitä nuo jarrutukset n. 210 km/h nopeudesta. Iskarit pohjaa välittömästi ja sitten koko pyörä heiluu ihan miten sattuu.... * Sempä takia ei voinut jarrua jättää ihan viime tinkaan.

    Mutta oli todella positiivinen kokemus tuo Kemora, suosittelen lämpimästi tutustumaan paikkaan! *
    Ens kesänä rehvit ja opetat mua ajamaan?

    Vakuutukset tosiaan vaihtumassa kenties tässä tulevaisuudessa ja tulevilla ei tarttis miettiä milloin menee radalle ja mitä sattuu

    Eli sun edellinen tarjous on mielessä siis..

    - P
  17. #2117
    Lainaa (FireBladeESE @ Elo. 14 2009,22:02) kirjoitti
    Lainaa (EdTotal @ Elo. 14 2009,21:22) kirjoitti
    Lainaa (FireBladeESE @ Elo. 14 2009,20:32) kirjoitti
    vois huomenna ihan kuulostella vikaa..missäpäin turkua majailet? haen omani huollosta huomenna niin vois tsekkailla jos apu kelpaa? veikkaan itsekin tota tulppa/kaapeli häikkää..
    Uittamolla asustelen, mutta kyllä tolla ajamaan pystyy voin sitä tulla vaikka jonnekkin näyttämään
    juu vois kattoo huomenis vaikka auranlaakson abc:lla, jahka saan oman pyörän haettua ja lätkittyä tarrat kiinni *
    Mää pistin pikaviestiä.
  18. #2118
    Lainaa (Perkele @ Elo. 14 2009,23:17) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Elo. 14 2009,22:47) kirjoitti
    Paras kierrosaika kemoralla 1.24´8 (113 km/h avg)

    Vmax 213 km/h

    Tota Vmax ei ole kovin vaikea rikkoa Kun oikein ruvettiin pohtimaan että miks mun ysissä ei oo puhtia kovemmissa nopeuksissa, niin kyllä se on se 55 takarengas joka syö sitä vääntöä niin paljon, jotta kovemmissa nopeuksissa se alkaa kostaantumaan.

    Laitoin sitten niparin kiinni etupumppuun, kun lähin ajaan ja kun sitten vilkasin mihin se oli siirtynyt, niin se oli näppärästi kiinni etupumpun alemmassa "kiinnitys kolmiossa". * Oli aika vinkeitä nuo jarrutukset n. 210 km/h nopeudesta. Iskarit pohjaa välittömästi ja sitten koko pyörä heiluu ihan miten sattuu.... * Sempä takia ei voinut jarrua jättää ihan viime tinkaan.

    Mutta oli todella positiivinen kokemus tuo Kemora, suosittelen lämpimästi tutustumaan paikkaan! *
    Ens kesänä rehvit ja opetat mua ajamaan?

    Vakuutukset tosiaan vaihtumassa kenties tässä tulevaisuudessa ja tulevilla ei tarttis miettiä milloin menee radalle ja mitä sattuu

    Eli sun edellinen tarjous on mielessä siis..

    - P
    Mikä ettei. Tuollanen hyvä setti ois, että aloittais ahvenistolta, sieltä siirtyis Alastarolle ja sieltä sitten Kemoraaan. Miq:n pitäs saada asuntovaunu lainaan, joten yöpymiset alastarolla ja kemoralla pitäs saada hoidettua helpolla. *

    Ahvenisto on hyvä paikka startata, koska se on erittäin tekninen rata.
    Siellä voisi käydä jopa kahtena päivänä. Sen jälkeen alastarolle nostattaan vauhtia ja lopuksi Kemoralle päästämään vauhtipiru kokonaan irti *

    Meillä on Miq:n kaa suunitteilla ens kesälle joku vastaava reissu, tosin HL ja KL on vaimoilta anomatta



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  19. #2119
    Lainaa (Perkele @ Elo. 14 2009,22:01) kirjoitti
    Lainaa (EdTotal @ Elo. 14 2009,21:55) kirjoitti
    Eturattaalta päin toinen pytty pimee eli onko se kakkonen vai kolmonen?

    Kastelin putket niin se kuivu paaaaljon hitaammin.
    Koneen edestä siis katsot, eli seisot pyörän edessä ja oikealta kädeltä kun lähtee laskemaan, niin käyrästön toinen putki ei kuumu? Silloin se on kakkonen joka ei polta tavaraa kunnolla.

    - P
    Juu eli kakkospytyssä palaa huonosti.
  20. #2120
    Nokkaketjua olen vaihtamassa, ja jotta yhtenäisen ketjun saisi laitettua paikalleen, niin pitäisi kampiakselista saada ratas irti. Onhan se irroitettavan mallia? Ulosvetäjän kanssa kokeilin jo nopsasti ja kovin on ainakin kiinni.

    Pyöränä on siis -94 9R



  21. #2121
    Lainaa (Ramiko @ Elo. 15 2009,16:20) kirjoitti
    Nokkaketjua olen vaihtamassa, ja jotta yhtenäisen ketjun saisi laitettua paikalleen, niin pitäisi kampiakselista saada ratas irti. Onhan se irroitettavan mallia? Ulosvetäjän kanssa kokeilin jo nopsasti ja kovin on ainakin kiinni.

    Pyöränä on siis -94 9R
    uudemmista ei irtoa ainakaan, tuskin tuosta vanhastakaan.. Eli joudut käytännössä koko koneen purkamaan, jos haluat laittaa uuden ketjun katkaisematta sisään.

    Helpommalla pääsee, kun hommaa niitattavan lukon ja entinen siten poikki ja sen avulla uusi paikoilleen + niittaus. Toinen vaihtoehto on dremelöidä se alhaalla, lohkossa oleva "tuki" pois siitä alapuolelta, mutta ei kovin suositeltavaa.. ohjurinahan se samalla toimii ja tuskin on turhaan siihen insinöörit sitä uloketta tehneet. Jossain lukenut joskus, että joku sen poistanut, mutta tätä en missään nimessä siis suosittele.

    - P
  22. #2122
  23. #2123
    oonko sokee mut en huomaa mitään erikoista? * Hyvä että sait kuntoon *

    eiku sieltä puuttuu ruuvi vai?



    Tero Eskelinen
  24. #2124
    Lainaa (FireBladeESE @ Elo. 16 2009,17:50) kirjoitti
    oonko sokee mut en huomaa mitään erikoista? * Hyvä että sait kuntoon *

    eiku sieltä puuttuu ruuvi vai? *
    Joo pultti oli tärinästä tippunu pois. Onneks oli helppo ja nopea korjata tuo vika
  25. #2125
    Lainaa (EdTotal @ Elo. 16 2009,18:00) kirjoitti
    Lainaa (FireBladeESE @ Elo. 16 2009,17:50) kirjoitti
    oonko sokee mut en huomaa mitään erikoista? * Hyvä että sait kuntoon *

    eiku sieltä puuttuu ruuvi vai? *
    Joo pultti oli tärinästä tippunu pois. Onneks oli helppo ja nopea korjata tuo vika
    Imuvuotohan siellä siis oli jotenkin noi oireet kuullostikin siltä.

    - P
  26. #2126
    ja taas pääset ajelee rauhas takapyörällä no ei vaine... olipa muuten halpa korjaus
    Tero Eskelinen
  27. #2127
    Lainaa (Perkele @ Elo. 16 2009,18:18) kirjoitti
    Lainaa (EdTotal @ Elo. 16 2009,18:00) kirjoitti
    Lainaa (FireBladeESE @ Elo. 16 2009,17:50) kirjoitti
    oonko sokee mut en huomaa mitään erikoista? * Hyvä että sait kuntoon *

    eiku sieltä puuttuu ruuvi vai? *
    Joo pultti oli tärinästä tippunu pois. Onneks oli helppo ja nopea korjata tuo vika
    Imuvuotohan siellä siis oli jotenkin noi oireet kuullostikin siltä.

    - P
    Juu imuvuoto. Aloin sitä itsekkin tuumimaan tarkemmin kun sitä ehdotit ja oikeassa olit

    Juu takarengasta on jo testattu hyvin toimii!

    Korjaus oli ilmainen kun kaveri tarjosi pultin
  28. #2128
    Tympeetä on. Menneen vuosituhannen supersportista alkaa tulla rajat vastaan. Kierrrosaikoja ei enään kovinmontaa sekunttia paranneta. Toki joku Rossi ajaisi tuollakin kevyesti 10 sekuntia parempia kierrosaikoja, mutta Rossi osaa ajaa pyörää vielä siinä vaiheessa, kun muilta mopo lähtee käsistä.

    Eli pitäs saada pyörä jossa on radalle tarkoitetut komponentit. Ei tuossa normi kybässäkään oo alusta sitä luokkaa että sillä tosissaan rata-ajoa harrastettais. Joten kannattaako sitä vanhaan ysiin vaihdella todella kalliita komponentteja rata-ajoa varten. Toki sitä saa tekohengitettyä sen verran, että sillä pärjää jonkin aikaa, mutta todella kallista se on.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  29. #2129
    Lainaa (sky @ Elo. 16 2009,22:06) kirjoitti
    Tympeetä on. Menneen vuosituhannen supersportista alkaa tulla rajat vastaan. Kierrrosaikoja ei enään kovinmontaa sekunttia paranneta. Toki joku Rossi ajaisi tuollakin kevyesti 10 sekuntia parempia kierrosaikoja, mutta Rossi osaa ajaa pyörää vielä siinä vaiheessa, kun muilta mopo lähtee käsistä. *

    Eli pitäs saada pyörä jossa on radalle tarkoitetut komponentit. Ei tuossa normi kybässäkään oo alusta sitä luokkaa että sillä tosissaan rata-ajoa harrastettais. Joten kannattaako sitä vanhaan ysiin vaihdella todella kalliita komponentteja rata-ajoa varten. Toki sitä saa tekohengitettyä sen verran, että sillä pärjää jonkin aikaa, mutta todella kallista se on.
    Ei tollaseen pyörään sentään kymppitonneja mene kuten autoon joten ei se niiiin kallis harrastus ole
  30.  
  31. #2130
    Lainaa (Perkele @ Elo. 14 2009,21:29) kirjoitti
    Lainaa (Hanuri @ Elo. 08 2009,13:34) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Elo. 08 2009,03:03) kirjoitti
    Lainaa (Hanuri @ Elo. 08 2009,01:40) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Elo. 08 2009,01:29) kirjoitti
    Lainaa (Hanuri @ Elo. 08 2009,01:21) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Elo. 08 2009,01:11) kirjoitti
    Lainaa (Hanuri @ Elo. 08 2009,00:54) kirjoitti
    Lainaa (EdTotal @ Elo. 07 2009,13:13) kirjoitti
    Luulis että olis ennemmin niin päin että 2,4 olis pitävämpi mitä 2,9??
    Ei se kuitenkaan taida paljoa liian vähän olla vai?

    Vooi sitä kokkeilla.

    En tiedä sitten että oliko siinä mutkassa hiekkaa tms? Täytyy kokeilla kantata jossain ja kaatuu jos kaatuu?

    Paljonko teidän ysit menee mittarin mukaan? Itellä käyny vähän yli 290 ja mittari valehtelee vähän..

    Bikezin mukaan 280?
    Mittarin mukaan 100, todellista 92. En muista missä oli taulu.
    Ja sitten kun ollaan mittarin mukaan lähempänä kolmea markkaa, niin todellista siellä 270 kieppeillä.

    - P
    Harmi vaan, että ajomukavuus loppuu 130 km/h:n jälkeen.
    Äläs nyt, tuossahan on isot ja peittävät katteet + aika painava vekotin uudempikin (e & f), joten mun mielestä just hyvä laite kun siirrytään nopeasti paikasta toiseen. Sopivasti säädettynä alustakin toimii, kuten tältäkin palstalta luettavissa.

    Kyllä mulla tämän nykyisen kanssa tulee reissun päällä ex-ysiä ikävä. Juuri tuota vakautta ja suojaavuutta siis. Muuten kyllä kymppi toimii kuin unelma, mutta semmoinen 500km siirtymä esim. -> ennemmin teen ysillä.

    - P
    Totta töriset, katteet on isot ja peittävät, mutta itsellä alkaa ajoviima repiä hyvässä ajoasennossa kypärää, kun vauhti nousee +130km/h. Sen jälkeen täytyy perse työntää kyytipenkkiin kiinni ja ajamisen mielekkyys palaa taas mittarin näyttäessä +160km/h.
    Mutta mutta, eihän näitä ole kotoisille moottoriteille tehtykään ja mutkatiellä pysyy lapasessa liiankin hyvin.
    No eipä kyllä. Tuplakupla-mallista pleksiä paikoillaan sulla? Itsellä oli entisessä ja nakkasi sopivasti pahimman viiman kypärän yli, vaikkei kovin edes kyyristellyt. Pituutta se 180cm itselläni.

    - P
    On mra:n tuplakupla, mutta ehkä joku toinen malli toimis sitten paremmin. Suosituksia?
    Puigilta löytyy ainakin useisiin kyykkäreihin kohtuu hyviä pleksejä. Sorry etten ole mitään vastannut, nyt vasta hokasin tän sun viestin. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan

    Toisaalta MRA on kyllä tuttu & turvallinen merkki, joten ei välttämättä hirveästi kummene vaihtamisella.

    Jos hommaat kuitenkin esim. Puigin pleksin, niin vaikka Sakemannien ebaysta ennen kuin suomesta.. täällä on ilmaa hinnoissa niin jurkeleesti!

    - P
    Itella 99vm ysissä kiinni Puig'n tuplakupla. Ero vakioon alkaa olla huima 150km/h nopeuksissa. Takarenkaalta taisin ostaa tuon ikkunan.
    ZX-9R -99
Sivu: 71 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2161697071727381 ... ViimeinenViimeinen