Sivu: 69 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1959676869707179 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2041:stä 2070:een 3312:sta
  1. #2041
    jeejee Takatalolta löytyy hyllystä, varasin jo itselleni
    Tero Eskelinen
  2. #2042
    Nyt alkoi pitämään naputtavaa ääntä koneen alakerrasta, mikäs siellä on heikoin lenkki?

    Eli tänään lähtee kone irti rungosta ja eikun purkamaan. Vaihtoon menee nyt ainakin kampiakselin runkolaakeri liuskat, kun kone kerran puretaan.

    Ääni tuli tosiaan selvästi alakerrasta ja mielestäni oikealta puolelta edestä. Siellä lukee yhdessä kopassa "magnesium", mitäs sen alla on?
  3. #2043
    Lainaa (j-10r @ Elo. 04 2009,11:20) kirjoitti
    OSTETAAN OSAA

    tervehdys..nyt olis -99 mallin kawa hankittu ja tarvis vähä osaa siihen notta ajo olis mukavampaa * kertokaas onko muuta pakollista hankittavaa tuohon pärrään kuin teräspunosletkut ja ohjausiskari?
    Jos otat ajamisen tosissaan, niin ensimmäinen osa jonka vaihdat on takajousi! Laitat sinne joko jäykemmän tai progressiivisen jousen. Jos performance on tärkeintä elämässä, niin sit vaihdat myös jäykemmät etujouset, varsinkin jos painat yli 67 kg Tämän jälkeen pistät alustan säätöihin. Uudet keulaöljyt olis ihan hvvät, ennenkuin alat säätään etupään vaimennuksia.

    Jos ei vieläkää tunnu tarpeeks hyvältä, niin nostat perää ja keulaputkia.
    Ja jos siinäkään ei ole vielä tarpeeksi, niin vaihdat rengastusta enemmän V-profiilia muistuttavaksi.

    Jarrupalat kannattaa vaihtaa myös paremmiksi. Ferron xrac:it on hyvät, mutta jos vaihdat teräspunosletkut, niin voi mennä vähän liian herkiksi niillä paloilla.

    Tämän jälkeen onkin hyvä laittaa niitä slipareita/ränniä, suutinta sekä vaihtaa ratastusta.

    Mutta jos tykkäät enemmän keulia ja tykitellä niin aloita sitten sliparista/rännistä, suuttimista ja ratastuksesta. Mutta muista että kiihtyvyys ei vastaa silloin pyörän muita ominaisuuksia
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  4. #2044
    Lainaa (Ramiko @ Elo. 05 2009,09:17) kirjoitti
    Nyt alkoi pitämään naputtavaa ääntä koneen alakerrasta, mikäs siellä on heikoin lenkki?

    Eli tänään lähtee kone irti rungosta ja eikun purkamaan. Vaihtoon menee nyt ainakin kampiakselin runkolaakeri liuskat, kun kone kerran puretaan.

    Ääni tuli tosiaan selvästi alakerrasta ja mielestäni oikealta puolelta edestä. Siellä lukee yhdessä kopassa "magnesium", mitäs sen alla on?
    Muistaakseni sen "magnesium" kannen takaa löytyy syttypyörä.
    Täältä yksi JAA ääni noille runkolaakereille jos nakuttaa alaosasta konetta.
    Joskus aikoinaan oli Honda CBX:ssä moista vikaa ja piti juurikin semmoista nakuttavaa ääntä.
    ZX9R -95
  5. #2045
    Lainaa (Perkele @ Elo. 04 2009,12:08) kirjoitti
    Lainaa (j-10r @ Elo. 04 2009,11:20) kirjoitti
    OSTETAAN OSAA

    tervehdys..nyt olis -99 mallin kawa hankittu ja tarvis vähä osaa siihen notta ajo olis mukavampaa * kertokaas onko muuta pakollista hankittavaa tuohon pärrään kuin teräspunosletkut ja ohjausiskari?
    Ohjausiskari ei ole kovinkaan tarpeellinen ysissä. Todella vakaa menijä ja ei kovin helpolla ala woblaileen. Kyllähän tuon voi hankkia, jos vähänkään "tankomies" kyseessä ja radalla mennään esim. limiitillä, mutta ihan viimeisiä hankintoja kyllä mielestäni tuohon pyörään.

    Ennemmin melkein tuo jarrupuoli kuntoon (teräspunokset), alusta kunnon säätöihin ja sitten jos koneelle haluat jotain tehdä jossain vaiheessa, niin suutinsarja / täysränni tai slipari jne. ja säätöihin.

    Myös ratastusta kannattaa miettiä. Eli -1 eteen tai sitten +3 esim. taakse. Tuolla muuttuu välitykset mun mielestä vähän mukavammaksi.

    - P

    Edit: ja bensakeskusteluun -> tuo mun nykyinen kymppi tuntus vievän benesaa enemmän kuin e-mallin ysi teki. Ysillä oli aika vakio tuossa kuuden kieppeillä. Kympille tuntus maistuvan vähän enemmän. Toisaalta en ole vielä saanut aikaiseksi synkata ruiskuja jne. joten voi hieman auttaa vielä asiaa kun sais säädettyä.
    Juu eli slipari ja suutinsatsi on jo eli ns. kulkupuoli kunnossa mielestäni..ja ratastusta -1 edessä.

    Mut kyl noi jarrut nyt ensimmäisenä olis tarkotus parantaa ku tottunu kahdella sormella jarruttaa ja nyt ysissä ei pysty ku painuu kahva melkein kaasuun jos kunnolla jarruttaa ja sormet siinä välissä hiukka ahdistaa...

    ja sitte alustan säätöjä pitäs kattoa..perä ainaki tuntuu aika levottomalta kiihdytyksissä jos vähääkään on pyörä kallellaan..
    Ja takaasi Suikkaan ;)

    Nyt: GSX-R 750 K1

    Exät: ZX-9R, R6 -00, GSX-R 1000 K1, ZX10r -05, R6 -01, xv125, dt 125, pv 50, Helkama AX, Tunturi Super Sport
  6. #2046
    Lainaa (sky @ Elo. 05 2009,11:22) kirjoitti
    Lainaa (j-10r @ Elo. 04 2009,11:20) kirjoitti
    OSTETAAN OSAA

    tervehdys..nyt olis -99 mallin kawa hankittu ja tarvis vähä osaa siihen notta ajo olis mukavampaa * kertokaas onko muuta pakollista hankittavaa tuohon pärrään kuin teräspunosletkut ja ohjausiskari?
    Jos otat ajamisen tosissaan, niin ensimmäinen osa jonka vaihdat on takajousi! Laitat sinne joko jäykemmän tai progressiivisen jousen. Jos performance on tärkeintä elämässä, niin sit vaihdat myös jäykemmät etujouset, varsinkin jos painat yli 67 kg * Tämän jälkeen pistät alustan säätöihin. Uudet keulaöljyt olis ihan hvvät, ennenkuin alat säätään etupään vaimennuksia.

    Jos ei vieläkää tunnu tarpeeks hyvältä, niin nostat perää ja keulaputkia.
    Ja jos siinäkään ei ole vielä tarpeeksi, niin vaihdat rengastusta enemmän V-profiilia muistuttavaksi.

    Jarrupalat kannattaa vaihtaa myös paremmiksi. Ferron xrac:it on hyvät, mutta jos vaihdat teräspunosletkut, niin voi mennä vähän liian herkiksi niillä paloilla.

    Tämän jälkeen onkin hyvä laittaa niitä slipareita/ränniä, suutinta sekä vaihtaa ratastusta.

    Mutta jos tykkäät enemmän keulia ja tykitellä niin aloita sitten sliparista/rännistä, suuttimista ja ratastuksesta. Mutta muista että kiihtyvyys ei vastaa silloin pyörän muita ominaisuuksia *
    *
    Kyllä toi mutkapätkä ja rata-ajelu ominaisuudet on tärkeenpää ku tykittely..vaikka sitäki tullee harrastettua kiitoksia neuvoista..pitää viimestää talven aikana huoltaa keula ja nostella perää ja keulaa...ja yks satsi supercorsia odottamas ens kesää notta jos sitte muuttus mutkissa vähä vakaammaks
    Ja takaasi Suikkaan ;)

    Nyt: GSX-R 750 K1

    Exät: ZX-9R, R6 -00, GSX-R 1000 K1, ZX10r -05, R6 -01, xv125, dt 125, pv 50, Helkama AX, Tunturi Super Sport
  7. #2047
    Lainaa (micci @ Elo. 05 2009,11:54) kirjoitti
    Lainaa (Ramiko @ Elo. 05 2009,09:17) kirjoitti
    Nyt alkoi pitämään naputtavaa ääntä koneen alakerrasta, mikäs siellä on heikoin lenkki?

    Eli tänään lähtee kone irti rungosta ja eikun purkamaan. Vaihtoon menee nyt ainakin kampiakselin runkolaakeri liuskat, kun kone kerran puretaan.

    Ääni tuli tosiaan selvästi alakerrasta ja mielestäni oikealta puolelta edestä. Siellä lukee yhdessä kopassa "magnesium", mitäs sen alla on?
    Muistaakseni sen "magnesium" kannen takaa löytyy syttypyörä.
    Täältä yksi JAA ääni noille runkolaakereille jos nakuttaa alaosasta konetta.
    Joskus aikoinaan oli Honda CBX:ssä moista vikaa ja piti juurikin semmoista nakuttavaa ääntä.
    Mopon malli tosiaankin unohtui kertoilla, eli -94 B1 runkoinen 9R.

    Selkeitä räjäytyskuvia kaipailisin, onkos kellään mitään linkkiä heittää? Service manuska onkin jo pdf muodossa.
  8. #2048
  9. #2049
    Lainaa (Ramiko @ Elo. 05 2009,14:38) kirjoitti
    Lainaa (micci @ Elo. 05 2009,11:54) kirjoitti
    Lainaa (Ramiko @ Elo. 05 2009,09:17) kirjoitti
    Nyt alkoi pitämään naputtavaa ääntä koneen alakerrasta, mikäs siellä on heikoin lenkki?

    Eli tänään lähtee kone irti rungosta ja eikun purkamaan. Vaihtoon menee nyt ainakin kampiakselin runkolaakeri liuskat, kun kone kerran puretaan.

    Ääni tuli tosiaan selvästi alakerrasta ja mielestäni oikealta puolelta edestä. Siellä lukee yhdessä kopassa "magnesium", mitäs sen alla on?
    Muistaakseni sen "magnesium" kannen takaa löytyy syttypyörä.
    Täältä yksi JAA ääni noille runkolaakereille jos nakuttaa alaosasta konetta.
    Joskus aikoinaan oli Honda CBX:ssä moista vikaa ja piti juurikin semmoista nakuttavaa ääntä.
    Mopon malli tosiaankin unohtui kertoilla, eli -94 B1 runkoinen 9R.

    Selkeitä räjäytyskuvia kaipailisin, onkos kellään mitään linkkiä heittää? Service manuska onkin jo pdf muodossa.
    Tuolla on jonkinlaisia kuvia.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  10. #2050
    Nyt on taas uudet ölpät sisällä. Pitäs vaan päästä taas radalle ajaan kunnon meiningillä
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  11. #2051
    Tykittely on ainoo mitä tulee harrastettua..

    Ei uskalla yhtään vetää mutkaan kerran ajoin aika hiljaa jyrkkään mutkaan ja takapää lähti luisuun ei oo sen jälkeen tullu ajettua yli 10km/h risteyksissä... Ei oo vielä edes ajokamoja..

    Pitäiskö laittaa kapeempi rengas taakse vai vetääkö rohkeesti vaan (opettelee ajamaan)?

    Pelottaa että lähtee alta jos vähänkin kovempaa ajelee mutkissa.

    Tänään myös ohituksessa oli vähän liikaa kaasua jossain kohtaa ja takapää lähti hakemaan... Sen tosin tekee mikävaan vehje?

    Voiko olla pirelli niin huono rengas vai mikä on?
  12. #2052
    Lainaa (EdTotal @ Elo. 05 2009,18:37) kirjoitti
    Tykittely on ainoo mitä tulee harrastettua..

    Ei uskalla yhtään vetää mutkaan kerran ajoin aika hiljaa jyrkkään mutkaan ja takapää lähti luisuun ei oo sen jälkeen tullu ajettua yli 10km/h risteyksissä... Ei oo vielä edes ajokamoja..

    Pitäiskö laittaa kapeempi rengas taakse vai vetääkö rohkeesti vaan (opettelee ajamaan)?

    Pelottaa että lähtee alta jos vähänkin kovempaa ajelee mutkissa.

    Tänään myös ohituksessa oli vähän liikaa kaasua jossain kohtaa ja takapää lähti hakemaan... Sen tosin tekee mikävaan vehje?

    Voiko olla pirelli niin huono rengas vai mikä on?
    No sulla on sitten tosi tykki ysi!!!

    Onko rengaspaineet kohdillaan? Entä kuinka vanha rengas on? Entä takaiskarin säädöt (pump/rebound)?

    Vanha ja kovettunut rengas voi olla todella liukas, mutta ei minkään normirenkaan pitäis noilla tehoilla sutata kuivalla asfaltilla. Kurvissa perä irtoaa yleensä kivien takia, mutta pito palaa kyllä ihan itestään, ainakin sporttirenkailla. Syksyllä ja keväällä on mahdollista tehdä lowsidereita märällä ja kylmällä asfaltilla. Se ei silloin paljoa vaadi.

    Eniten epäilisin että perän säädöt on päin ja/tai takaiskari ei toimi ollenkaan.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  13. #2053
    Kysytäänpä vähän noista takaiskarin säädöistä, eli tuntuu tuo keula olevan melko kevyttä kauraa. Eilen motarilla ohituksessa vauhtia n.100 ja avasin kolmosella niin hytti pystyyn(en päässyt tankin päälle makaamaan ku oli tankkilaukku). Kakkosella sitä ei vielä taho saada alhaalla pysymään vaikka kuika "painais" keulaa, mut et kolmosellakin * Tuli vaan siinä mieleen et jos "löysäis" perää hieman muuttuisko parempaan vai mitä luulisitte... Pyörään on vaihettu putkisto,suutinsatsi ja filtteri joten noilla "virityksillä" ei pitäisi tuohon olla vaikutusta?
    Sit tohon luistelemiseen sen verta et onko ed total mennyt avaamaan mutkassa taikka käännöksessä? Itellä kyl lähtee perä alta jos mutkassa menee aukaseen...



    paskapuhetta mutta otan sen silti...
  14. #2054
    Jaa-a. Mä en oo päässyt tutkimaan perän säätöjen vaikutusta keulumiseen, kun keula nousee ehkä juuri ja juuri ykkösellä, kun tosissaan yrittää... Eiköhän se oikea säätö tuu ratastuksella, jos tahdot keulumisen sijaan saada maksimi kiihtyvyydet
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  15. #2055
    No joo, mitenkäs sitä pitäis välittää jotta keula "rauhoittuis"? Mua meinaan vituttaa tuo keulan "keveys" ihan perkeleesti... Tuota perän löysäämistä mietin siksi et jos se niinsanotusti "söis" sitä keulaan kohdistuvaa "nostetta" perän niiamisella?
    Ja jos se nyt on liian kova niin johonkinhan se on sitä pyörää ns. väännettävä kiihdytyksessä ja silloinhan se kohdistuu keulaan?



    paskapuhetta mutta otan sen silti...
  16. #2056
    Lainaa (sky @ Elo. 05 2009,19:10) kirjoitti
    No sulla on sitten tosi tykki ysi!!! *

    Onko rengaspaineet kohdillaan? Entä kuinka vanha rengas on? Entä takaiskarin säädöt (pump/rebound)?

    Vanha ja kovettunut rengas voi olla todella liukas, mutta ei minkään normirenkaan pitäis noilla tehoilla sutata kuivalla asfaltilla. Kurvissa perä irtoaa yleensä kivien takia, mutta pito palaa kyllä ihan itestään, ainakin sporttirenkailla. Syksyllä ja keväällä on mahdollista tehdä lowsidereita märällä ja kylmällä asfaltilla. Se ei silloin paljoa vaadi.

    Eniten epäilisin että perän säädöt on päin * *ja/tai takaiskari ei toimi ollenkaan.
    Täytyy myöntää ettei oo tullu paineita katottua..

    Paistopäivää en oo kattonu mutta pintaa on hyvin.

    Iskarin säädöt tuntuu ihan hyvältä ajossa eikä ainakaan loppu ole.

    Joo siis käännöstä oli pelissä kun vähän liippas.

    Mutta mutkassa lähti tosiaan tasakaasulla kun koitin kantata enempi.. Muija sanoi että perä tuntui sateella menevän luistossa mutkissa välillä vaikka en kauhean kovin ajanut?

    Sateella en uskalla ollenkaan kantata kun nyt jo niin vitun liukkaan oloinen.

    Vai täytyykö vaan olla kova vauhti että voi kantata enemmän?

    Miten tätä ajetaan

    Tasasella ei keuli kun ykkösellä ja kakkosella sitten jos on vähänkään jotain epätasaisuuksia, tai tietenkin jos koittaa niin saa pystyyn kakkosellakin. Joskus on jopa nopeasta vaihdosta johtuen hypännyt pystyyn

    Pyörä on aivan vakio.



  17. #2057
    Lainaa (EdTotal @ Elo. 05 2009,21:31) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Elo. 05 2009,19:10) kirjoitti
    No sulla on sitten tosi tykki ysi!!! *

    Onko rengaspaineet kohdillaan? Entä kuinka vanha rengas on? Entä takaiskarin säädöt (pump/rebound)?

    Vanha ja kovettunut rengas voi olla todella liukas, mutta ei minkään normirenkaan pitäis noilla tehoilla sutata kuivalla asfaltilla. Kurvissa perä irtoaa yleensä kivien takia, mutta pito palaa kyllä ihan itestään, ainakin sporttirenkailla. Syksyllä ja keväällä on mahdollista tehdä lowsidereita märällä ja kylmällä asfaltilla. Se ei silloin paljoa vaadi.

    Eniten epäilisin että perän säädöt on päin * *ja/tai takaiskari ei toimi ollenkaan.
    Täytyy myöntää ettei oo tullu paineita katottua..

    Paistopäivää en oo kattonu mutta pintaa on hyvin.

    Iskarin säädöt tuntuu ihan hyvältä ajossa eikä ainakaan loppu ole.

    Joo siis käännöstä oli pelissä kun vähän liippas.

    Mutta mutkassa lähti tosiaan tasakaasulla kun koitin kantata enempi.. Muija sanoi että perä tuntui sateella menevän luistossa mutkissa välillä vaikka en kauhean kovin ajanut?

    Sateella en uskalla ollenkaan kantata kun nyt jo niin vitun liukkaan oloinen.

    Vai täytyykö vaan olla kova vauhti että voi kantata enemmän?

    Miten tätä ajetaan

    Tasasella ei keuli kun ykkösellä ja kakkosella sitten jos on vähänkään jotain epätasaisuuksia, tai tietenkin jos koittaa niin saa pystyyn kakkosellakin. Joskus on jopa nopeasta vaihdosta johtuen hypännyt pystyyn

    Pyörä on aivan vakio.
    Mitkä renkaat sulla on? Tuntuis jotenkin et ois renkaasta kii jos tasakaasullakin lähtee luisteleen...
    paskapuhetta mutta otan sen silti...
  18. #2058
    No katsoppa ne paineet nyt ihan ekaks. Jos keula tai perä tuntuu oudon levottomalta niin ensimmäinen asia mitä kannattaa tarkistaa on paineet.
    Nimin kokemusta on eturenkaasta

    Tosiaan jos on vanha rengas niin se kovettuu sillain, että se ei kulu sitten millään loppuun. Mulla on just semmoset kesärenkaat golffissa alla, enkä oo raaskinut vaihtaa uusia, kun uus sarja on about 500 €. Mutta voin kertoa että golffin renkaat ovat sateella todella liukkaat
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  19. #2059
    Lainaa (pepper @ Elo. 05 2009,21:36) kirjoitti
    Mitkä renkaat sulla on? Tuntuis jotenkin et ois renkaasta kii jos tasakaasullakin lähtee luisteleen...
    Ne on jokku Pirellit.
    Täytyy huomenna tarkistaa päivämäärä ja paine.
  20. #2060
    edessä pitäis olla paine 2,5 ja takana 2,9 siis ihan noilla normikumeilla mun mielestä jos perää laskee niin keulii herkemmin..jos nostaa niin ei itte en oo ees kokeillu ja jos sul on uudet kumit niin ne vasta liukkaat onkin.. mulla on perä aika korkeella ja eturengas ei irtoa asvltista, tai sit en oo vaan riittävän nopeesti poistunu paikalta
    Tero Eskelinen
  21. #2061
    Siäl on 2,4 takana ja eessä oli 2.. Laitoin eteen saman.

    Takanakki paistettu 06 Pirelli Diablo.

    Voisko olla ettei oo sivusta vielä kulunu (koskemattoman näkönen) ja siksi liukas vielä sieltä?

    Uskaltaako tolla kantata vai lähteekö se alta?

    Tarttis jonkun vetomiehen kokeilla

    Tänään myös onnistuin sutasemaan vähän kuivalla asfaltilla kuumalla kelillä kesken kiihdytyksen
  22. #2062
    Lainaa (sky @ Elo. 05 2009,15:57) kirjoitti
    Lainaa (Ramiko @ Elo. 05 2009,14:38) kirjoitti
    Lainaa (micci @ Elo. 05 2009,11:54) kirjoitti
    Lainaa (Ramiko @ Elo. 05 2009,09:17) kirjoitti
    Nyt alkoi pitämään naputtavaa ääntä koneen alakerrasta, mikäs siellä on heikoin lenkki?

    Eli tänään lähtee kone irti rungosta ja eikun purkamaan. Vaihtoon menee nyt ainakin kampiakselin runkolaakeri liuskat, kun kone kerran puretaan.

    Ääni tuli tosiaan selvästi alakerrasta ja mielestäni oikealta puolelta edestä. Siellä lukee yhdessä kopassa "magnesium", mitäs sen alla on?
    Muistaakseni sen "magnesium" kannen takaa löytyy syttypyörä.
    Täältä yksi JAA ääni noille runkolaakereille jos nakuttaa alaosasta konetta.
    Joskus aikoinaan oli Honda CBX:ssä moista vikaa ja piti juurikin semmoista nakuttavaa ääntä.
    Mopon malli tosiaankin unohtui kertoilla, eli -94 B1 runkoinen 9R.

    Selkeitä räjäytyskuvia kaipailisin, onkos kellään mitään linkkiä heittää? Service manuska onkin jo pdf muodossa.
    Tuolla on jonkinlaisia kuvia.
    Sanoo vaan että sessio on vanhentunut.
  23. #2063
    Lainaa (EdTotal @ Elo. 06 2009,18:38) kirjoitti
    Siäl on 2,4 takana ja eessä oli 2.. Laitoin eteen saman.

    Takanakki paistettu 06 Pirelli Diablo.

    Voisko olla ettei oo sivusta vielä kulunu (koskemattoman näkönen) ja siksi liukas vielä sieltä?

    Uskaltaako tolla kantata vai lähteekö se alta?

    Tarttis jonkun vetomiehen kokeilla

    Tänään myös onnistuin sutasemaan vähän kuivalla asfaltilla kuumalla kelillä kesken kiihdytyksen
    Melko alhaset paineet, mulla edessä 2,6 ja takana 2,8...
    Tuommoseksi se rengas kuluu normiajossa eli keskeltä paljon enemmän, tuosta renkaasta itellä ei sen paremmin kokemuksia...



    paskapuhetta mutta otan sen silti...
  24. #2064
    Lainaa (pepper @ Elo. 06 2009,20:50) kirjoitti
    Lainaa (EdTotal @ Elo. 06 2009,18:38) kirjoitti
    Siäl on 2,4 takana ja eessä oli 2.. Laitoin eteen saman.

    Takanakki paistettu 06 Pirelli Diablo.

    Voisko olla ettei oo sivusta vielä kulunu (koskemattoman näkönen) ja siksi liukas vielä sieltä?

    Uskaltaako tolla kantata vai lähteekö se alta?

    Tarttis jonkun vetomiehen kokeilla

    Tänään myös onnistuin sutasemaan vähän kuivalla asfaltilla kuumalla kelillä kesken kiihdytyksen
    Melko alhaset paineet, mulla edessä 2,6 ja takana 2,8...
    Tuommoseksi se rengas kuluu normiajossa eli keskeltä paljon enemmän, tuosta renkaasta itellä ei sen paremmin kokemuksia...
    Vetomiehillä näkyy makkara renkaan reunassa ku on kantattu?

    Miksei tolla pysty?
  25. #2065
    Nosta niitä paineita nyt alkuun. Netistä löysin sen verta käyttökokemuksia tuosta renkaasta et kehuvat hyväksi mut tosiaan itellä ei kokemuksia....
    paskapuhetta mutta otan sen silti...
  26. #2066
    juu ekaks laittele paineet just eikä melkeen kondikseen, ei niitä paineita oikeina turhaan pidetä
    Tero Eskelinen
  27. #2067
    Luulis että olis ennemmin niin päin että 2,4 olis pitävämpi mitä 2,9??
    Ei se kuitenkaan taida paljoa liian vähän olla vai?

    Vooi sitä kokkeilla.

    En tiedä sitten että oliko siinä mutkassa hiekkaa tms? Täytyy kokeilla kantata jossain ja kaatuu jos kaatuu?

    Paljonko teidän ysit menee mittarin mukaan? Itellä käyny vähän yli 290 ja mittari valehtelee vähän..

    Bikezin mukaan 280?
  28. #2068
    Lainaa (EdTotal @ Elo. 07 2009,13:13) kirjoitti
    Luulis että olis ennemmin niin päin että 2,4 olis pitävämpi mitä 2,9??
    Ei se kuitenkaan taida paljoa liian vähän olla vai?

    Vooi sitä kokkeilla.

    En tiedä sitten että oliko siinä mutkassa hiekkaa tms? Täytyy kokeilla kantata jossain ja kaatuu jos kaatuu?

    Paljonko teidän ysit menee mittarin mukaan? Itellä käyny vähän yli 290 ja mittari valehtelee vähän..

    Bikezin mukaan 280?
    Mun ysi kulkee luultavasti riittävästi * Ei oo tullut kokeiltua *

    Ja toi rengaspaineen ero tuohon suositukseen on jo melko iso...



    paskapuhetta mutta otan sen silti...
  29. #2069
    Lainaa (pepper @ Elo. 07 2009,13:47) kirjoitti
    Lainaa (EdTotal @ Elo. 07 2009,13:13) kirjoitti
    Luulis että olis ennemmin niin päin että 2,4 olis pitävämpi mitä 2,9??
    Ei se kuitenkaan taida paljoa liian vähän olla vai?

    Vooi sitä kokkeilla.

    En tiedä sitten että oliko siinä mutkassa hiekkaa tms? Täytyy kokeilla kantata jossain ja kaatuu jos kaatuu?

    Paljonko teidän ysit menee mittarin mukaan? Itellä käyny vähän yli 290 ja mittari valehtelee vähän..

    Bikezin mukaan 280?
    Mun ysi kulkee luultavasti riittävästi * Ei oo tullut kokeiltua *

    Ja toi rengaspaineen ero tuohon suositukseen on jo melko iso...
    Loivissa pitkissä mutkissa on ihan jees kallistella enemmän kun on vauhtia mutta pikkuvauhdeissa vaikee kantata?
  30.  
  31. #2070
    Onko rengas kulunut pahastikkin keskeltä, tuntuuko renkaan pinta pyöreältä vai kulmikkaalta? Voisi johtua tuostakin se luistamisen tunne, et rengas "muljahtaa" tuon kulman yli jos on kulunut "kantikkaaksi"...
    paskapuhetta mutta otan sen silti...
Sivu: 69 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1959676869707179 ... ViimeinenViimeinen