Sivu: 54 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 444525354555664104 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1591:stä 1620:een 3312:sta
  1. #1591
    Lainaa (jaulis @ Tammi. 24 2009,19:28) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Tammi. 24 2009,18:27) kirjoitti
    Olenko ainut jonka mielestä tässä pyörässä hinta on kohdallaan, kun verrataan muihin nettimoton ysiärriin: http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=329025

    Kyselin vähän pyörän historiasta ja on kuulemma ollut viime vuodet jollain vanhemmalla miehellä.. Tiedä sitten.
    Jep. Yleensä nuo on ollut jonku "Franz ***** 64v, saksalainen rauhallinen herrasmies" omistuksessa, melkein uudesta. *
    Samanlaiset ajatukset olivat ensimmäisenä mielessä, kun myyjä kehui pyörää ja sanoi sen olleen erittäin vähäisessä ajossa viime vuodet jollain vanhemmalla miehellä. No voihan se tietysti olla tottakin
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  2. #1592
    Lainaa (-kepa- @ Tammi. 24 2009,19:43) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Tammi. 24 2009,19:28) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Tammi. 24 2009,18:27) kirjoitti
    Olenko ainut jonka mielestä tässä pyörässä hinta on kohdallaan, kun verrataan muihin nettimoton ysiärriin: http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=329025

    Kyselin vähän pyörän historiasta ja on kuulemma ollut viime vuodet jollain vanhemmalla miehellä.. Tiedä sitten.
    Jep. Yleensä nuo on ollut jonku "Franz ***** 64v, saksalainen rauhallinen herrasmies" omistuksessa, melkein uudesta. *
    Samanlaiset ajatukset olivat ensimmäisenä mielessä, kun myyjä kehui pyörää ja sanoi sen olleen erittäin vähäisessä ajossa viime vuodet jollain vanhemmalla miehellä. No voihan se tietysti olla tottakin *
    Mun auto oli kanssa aikoinaan ollut jollain saksalaisella 65v tohtorilla. Mutta ei siinä hyvin on pelannut.
  3. #1593
    Lainaa (-kepa- @ Tammi. 24 2009,19:43) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Tammi. 24 2009,19:28) kirjoitti
    Lainaa (-kepa- @ Tammi. 24 2009,18:27) kirjoitti
    Olenko ainut jonka mielestä tässä pyörässä hinta on kohdallaan, kun verrataan muihin nettimoton ysiärriin: http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=329025

    Kyselin vähän pyörän historiasta ja on kuulemma ollut viime vuodet jollain vanhemmalla miehellä.. Tiedä sitten.
    Jep. Yleensä nuo on ollut jonku "Franz ***** 64v, saksalainen rauhallinen herrasmies" omistuksessa, melkein uudesta. *
    Samanlaiset ajatukset olivat ensimmäisenä mielessä, kun myyjä kehui pyörää ja sanoi sen olleen erittäin vähäisessä ajossa viime vuodet jollain vanhemmalla miehellä. No voihan se tietysti olla tottakin *
    Mitenkäs toi eroaa siitä kun menet suomalaiseen autoliikkeeseen katsoon jotain about 10 vuotta vanhaa vähän ajettua autoa?
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  4. #1594
    mieluummin enemmän ajettu ja paljon huollettu, kuin vähän ajettu ja vähän huollettu!
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  5. #1595
    Lainaa (sky @ Tammi. 24 2009,20:06) kirjoitti
    mieluummin enemmän ajettu ja paljon huollettu, kuin vähän ajettu ja vähän huollettu!
    Sky osaa ton järkeilyn sitten vimosen päälle....korjatkaa nyt jos olen väärässä , mutta eihän sitä vähemmän ajettua ole voitukaan huoltaa niin paljoa kuin sitä enemmän ajettua...? Ps.Olettaen tietysti , että huolto-ohjelmaa noudatetaan ....
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  6. #1596
    Lainaa (Puppe 67 @ Tammi. 25 2009,13:32) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Tammi. 24 2009,20:06) kirjoitti
    mieluummin enemmän ajettu ja paljon huollettu, kuin vähän ajettu ja vähän huollettu!
    Sky osaa ton järkeilyn sitten vimosen päälle....korjatkaa nyt jos olen väärässä , mutta eihän sitä vähemmän ajettua ole voitukaan huoltaa niin paljoa kuin sitä enemmän ajettua...? * Ps.Olettaen tietysti , että huolto-ohjelmaa noudatetaan ....
    Tärkeässä roolissa noissa vanhemmissa tuontivehkeissä nimenomaan kilometrit ja edellinen omistaja. *
    Supermoto
  7. #1597
    Lainaa (Puppe 67 @ Tammi. 25 2009,13:32) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Tammi. 24 2009,20:06) kirjoitti
    mieluummin enemmän ajettu ja paljon huollettu, kuin vähän ajettu ja vähän huollettu!
    Sky osaa ton järkeilyn sitten vimosen päälle....korjatkaa nyt jos olen väärässä , mutta eihän sitä vähemmän ajettua ole voitukaan huoltaa niin paljoa kuin sitä enemmän ajettua...? * Ps.Olettaen tietysti , että huolto-ohjelmaa noudatetaan ....
    Sä siis meinaat että pyörä tai auto pysyy kunnossa, jos sillä ei ajeta. Eiköhän se on niin, että paljon ajettuun on jouduttu pistään paljon uutta osaa, joten siinä pelittää kaikki. Kun taas vähän ajetussa on kaikki jumittumittunutta, ryytynyttä ja kulahtanutta. Eli kun ajat sillä jonkun aikaa, niin sitä osaa saa sitten vaihtaa ja kiroilu vaan kuuluu kun kaikki pultit on jumissa *

    Mä oon kuullut legendan yhdestä puoltoista miljoonaa ajetusta taksivolvosta, johon oli jokunen konekin keretty vaihtaa...



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  8. #1598
    kepa saisi jo viimeisiä ysiärriä tuolla budjetillaan 7k€, sellainen kannattaisi todennäköisesti. eivät ole vielä kovinkaan paljoa ajettuja ja ysi on kuitenkin osalla porukoista ollut ihan matka-ajossakin, ettei pelkästään rata-ajossa täysillä tai korttelinkiertämisessä lähes täysillä.

    ysi on sellainen vähän 12ärrän kaltainen yleispyörä, toki kevyempi ja ketterämpi kuin tusina, mutta käyttöalueeltaan hyvin samansuuntainen.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  9. #1599
    Lainaa (kawabata @ Tammi. 26 2009,06:59) kirjoitti
    kepa saisi jo viimeisiä ysiärriä tuolla budjetillaan 7k€, sellainen kannattaisi todennäköisesti. eivät ole vielä kovinkaan paljoa ajettuja ja ysi on kuitenkin osalla porukoista ollut ihan matka-ajossakin, ettei pelkästään rata-ajossa täysillä tai korttelinkiertämisessä lähes täysillä.

    ysi on sellainen vähän 12ärrän kaltainen yleispyörä, toki kevyempi ja ketterämpi kuin tusina, mutta käyttöalueeltaan hyvin samansuuntainen.
    Joo, kuten Capri26:n 2003 vuosimallia olevan. Ratapäiviä on kertynyt hyvin, kilometreistä ratapäivillä en sitten tiedäkään Mutta Kyllä se pyörä hienosti pelittää ja on hyvin pidetty ja huollettu
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  10. #1600
    Lainaa (sky @ Tammi. 26 2009,19:53) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Tammi. 26 2009,06:59) kirjoitti
    kepa saisi jo viimeisiä ysiärriä tuolla budjetillaan 7k€, sellainen kannattaisi todennäköisesti. eivät ole vielä kovinkaan paljoa ajettuja ja ysi on kuitenkin osalla porukoista ollut ihan matka-ajossakin, ettei pelkästään rata-ajossa täysillä tai korttelinkiertämisessä lähes täysillä.

    ysi on sellainen vähän 12ärrän kaltainen yleispyörä, toki kevyempi ja ketterämpi kuin tusina, mutta käyttöalueeltaan hyvin samansuuntainen.
    Joo, kuten Capri26:n 2003 vuosimallia olevan. Ratapäiviä on kertynyt hyvin, kilometreistä ratapäivillä en sitten tiedäkään Mutta Kyllä se pyörä hienosti pelittää ja on hyvin pidetty ja huollettu
    No nytkun tuli puheeks *
    Kawa 9R 2003 myynnissä
  11. #1601
    Lainaa (Capri26 @ Tammi. 26 2009,22:00) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Tammi. 26 2009,19:53) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Tammi. 26 2009,06:59) kirjoitti
    kepa saisi jo viimeisiä ysiärriä tuolla budjetillaan 7k€, sellainen kannattaisi todennäköisesti. eivät ole vielä kovinkaan paljoa ajettuja ja ysi on kuitenkin osalla porukoista ollut ihan matka-ajossakin, ettei pelkästään rata-ajossa täysillä tai korttelinkiertämisessä lähes täysillä.

    ysi on sellainen vähän 12ärrän kaltainen yleispyörä, toki kevyempi ja ketterämpi kuin tusina, mutta käyttöalueeltaan hyvin samansuuntainen.
    Joo, kuten Capri26:n 2003 vuosimallia olevan. Ratapäiviä on kertynyt hyvin, kilometreistä ratapäivillä en sitten tiedäkään Mutta Kyllä se pyörä hienosti pelittää ja on hyvin pidetty ja huollettu
    No nytkun tuli puheeks *
    Kawa 9R 2003 myynnissä
    Mulla on enenpi tinkivaraa *

    zx-9r -01/02



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  12. #1602
    Lainaa (-kepa- @ Tammi. 24 2009,18:27) kirjoitti
    Olenko ainut jonka mielestä tässä pyörässä hinta on kohdallaan, kun verrataan muihin nettimoton ysiärriin: http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=329025

    Kyselin vähän pyörän historiasta ja on kuulemma ollut viime vuodet jollain vanhemmalla miehellä.. Tiedä sitten.
    Eipä ole tämäkään hinnalla pilattu ;-)

    http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=630219
  13. #1603
    Täälähän on kaikilla 9 myynnissä. *
    Itse ruuvailen tuota -95 vuoden vanhusta tallissa ja ei puhettakaan myynnistä vielä.
    Nyt on laitettu Akran putkisto, huggeri, underi vielä työn alla, sitten pitäisikin väsätä kilpi/vilkku -teline. *
    ZX9R -95
  14. #1604
    En minäkään pitäisi myynnissä, ellei olisi melkein pakko..
    Toisaalta, ei tunnu olevan ysit kovinkaan haluttuja. Ei siis tarvitse myydä *
  15. #1605
    Miltähän tuommoinen näyttäis 9r:ssä:

    pönttö

    Duelin mukaan näyttäis löytyvän....



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  16. #1606
    Kertokaas jos on kokemuksia et onko pirellin diablo corsa hyvä kumi 9r alla???
  17. #1607
    Lainaa (tirkkis @ Tammi. 30 2009,16:41) kirjoitti
    Kertokaas jos on kokemuksia et onko pirellin diablo corsa hyvä kumi 9r alla???
    Muistelen että mulla oli corsa 3, 190/55 ja se oli mielestäni profiililtaan huono, mutta radalla se piti erittäin hyvin kesähelteellä, mutta siten keväällä ja syksyllä, sekä märällä se oli aikasta liukas.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  18. #1608
    Lainaa (sky @ Tammi. 25 2009,21:17) kirjoitti
    Lainaa (Puppe 67 @ Tammi. 25 2009,13:32) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Tammi. 24 2009,20:06) kirjoitti
    mieluummin enemmän ajettu ja paljon huollettu, kuin vähän ajettu ja vähän huollettu!
    Sky osaa ton järkeilyn sitten vimosen päälle....korjatkaa nyt jos olen väärässä , mutta eihän sitä vähemmän ajettua ole voitukaan huoltaa niin paljoa kuin sitä enemmän ajettua...? * Ps.Olettaen tietysti , että huolto-ohjelmaa noudatetaan ....
    Sä siis meinaat että pyörä tai auto pysyy kunnossa, jos sillä ei ajeta. Eiköhän se on niin, että paljon ajettuun on jouduttu pistään paljon uutta osaa, joten siinä pelittää kaikki. Kun taas vähän ajetussa on kaikki jumittumittunutta, ryytynyttä ja kulahtanutta. Eli kun ajat sillä jonkun aikaa, niin sitä osaa saa sitten vaihtaa ja kiroilu vaan kuuluu kun kaikki pultit on jumissa *

    Mä oon kuullut legendan yhdestä puoltoista miljoonaa ajetusta taksivolvosta, johon oli jokunen konekin keretty *vaihtaa...
    Eihän se nyt ihan noinkaan mene ...mikä on vähän ajettu ja mikä taas paljon ...?? Mulla tulee km kaudessa noin 5-6 tkm ja se ei ole mun mielestäni paljon se . Toiset taas vetää 20-30 tkm kaudessa eli 4-6 x mun kilsat . Ei se pyörä kesällä jumiin mene jos sillä edes kerran kuukaudessa ajetaan . Ps Toi Volvo juttu ei edes ole mikään ihmeelinen tarina ....vanhalla 123 koppasella Mesellä oli ajettu 2 Mkm. ja vielä pelittää ...ja edelleenkin ostaisin mieluummin sen vähemmän ajetun ...
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  19. #1609
    Lainaa (Capri26 @ Tammi. 26 2009,22:00) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Tammi. 26 2009,19:53) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Tammi. 26 2009,06:59) kirjoitti
    kepa saisi jo viimeisiä ysiärriä tuolla budjetillaan 7k€, sellainen kannattaisi todennäköisesti. eivät ole vielä kovinkaan paljoa ajettuja ja ysi on kuitenkin osalla porukoista ollut ihan matka-ajossakin, ettei pelkästään rata-ajossa täysillä tai korttelinkiertämisessä lähes täysillä.

    ysi on sellainen vähän 12ärrän kaltainen yleispyörä, toki kevyempi ja ketterämpi kuin tusina, mutta käyttöalueeltaan hyvin samansuuntainen.
    Joo, kuten Capri26:n 2003 vuosimallia olevan. Ratapäiviä on kertynyt hyvin, kilometreistä ratapäivillä en sitten tiedäkään Mutta Kyllä se pyörä hienosti pelittää ja on hyvin pidetty ja huollettu
    No nytkun tuli puheeks *
    Kawa 9R 2003 myynnissä
    No niin, nyt on Kawa myyty ja uus kuramopo tilattu !!!
  20. #1610
    Lainaa (Capri26 @ Helmi. 04 2009,15:59) kirjoitti
    Lainaa (Capri26 @ Tammi. 26 2009,22:00) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Tammi. 26 2009,19:53) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Tammi. 26 2009,06:59) kirjoitti
    kepa saisi jo viimeisiä ysiärriä tuolla budjetillaan 7k€, sellainen kannattaisi todennäköisesti. eivät ole vielä kovinkaan paljoa ajettuja ja ysi on kuitenkin osalla porukoista ollut ihan matka-ajossakin, ettei pelkästään rata-ajossa täysillä tai korttelinkiertämisessä lähes täysillä.

    ysi on sellainen vähän 12ärrän kaltainen yleispyörä, toki kevyempi ja ketterämpi kuin tusina, mutta käyttöalueeltaan hyvin samansuuntainen.
    Joo, kuten Capri26:n 2003 vuosimallia olevan. Ratapäiviä on kertynyt hyvin, kilometreistä ratapäivillä en sitten tiedäkään Mutta Kyllä se pyörä hienosti pelittää ja on hyvin pidetty ja huollettu
    No nytkun tuli puheeks *
    Kawa 9R 2003 myynnissä
    No niin, nyt on Kawa myyty ja uus kuramopo tilattu !!!
    onnittelen, että pääsit kawasta, tai pikemminkin 9r:stä eroon
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  21. #1611
    Kiitti Sky, ei siinä mitään onnittelemista ole, oikea tuote oikeaan hintaan * menee kyllä kaupaks. Käytin tänään pyörän lämpimäksi ja kyllä se pikakaasuun vastaavuus oli asiallista! Ja äänet kanssa pitkästä aikaa kuulosti niin mukavalta.
    Saas nähdä miten tottuu uuteen ykspyttyseen papattimeen... (KTM 530 EXC)
  22. #1612
    Lainaa (Capri26 @ Helmi. 04 2009,22:08) kirjoitti
    Kiitti Sky, ei siinä mitään onnittelemista ole, oikea tuote oikeaan hintaan * menee kyllä kaupaks. Käytin tänään pyörän lämpimäksi ja kyllä se pikakaasuun vastaavuus oli asiallista! Ja äänet kanssa pitkästä aikaa kuulosti niin mukavalta.
    Saas nähdä miten tottuu uuteen ykspyttyseen papattimeen... (KTM 530 EXC)
    Kerropa mikä oli asiallinen hinta? Mä oon jo kateudesta vihreä! Pyörä kuumetta pukkaa....
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  23. #1613
    No jännä nähdä mikä tolle mun ysille tulee hinnaks kaupan ikkunassa. Eli liikkeeseen (Bike World) se menee mistä ostan ton Kotarin. Hintahan mulla oli pyörästä nettimotossa 7200€. Välirahan suuruudesta uuteen pyörään ei sitten tarvii enää kyselläkään *
  24. #1614
    Jelppiä tarvittas, C:ssä ja E:ssä on samalla tavalla kone rungossa kiinni. Kahdessa ylimmässä kiinnikkeessähän on tuo hieman erikoisempi mutteri kiinni eli Kawan erikoisavaimella tai 24mm hylsystä rälläköiden saa sopivan työkalun irroitukseen.

    Oon just töissä eli ei pääse tsekkaan kyseistä kiinnitystä, mutta onko muita keinoja avata kuin rälläköimällä työkalu?

    Rälläkkä nimittäin lainassa tällä hetkellä ja tänään olis tarkoitus tiputtaa kone, mutta työkalusta nyt kiinni homma.

    - P
  25. #1615
    Lainaa (Capri26 @ Helmi. 04 2009,23:48) kirjoitti
    No jännä nähdä mikä tolle mun ysille tulee hinnaks kaupan ikkunassa. Eli liikkeeseen (Bike World) se menee mistä ostan ton Kotarin. Hintahan mulla oli pyörästä nettimotossa 7200€. Välirahan suuruudesta uuteen pyörään ei sitten tarvii enää kyselläkään *
    Hankitko kilvellisen version?
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  26. #1616
    Lainaa (Capri26 @ Helmi. 04 2009,23:48) kirjoitti
    No jännä nähdä mikä tolle mun ysille tulee hinnaks kaupan ikkunassa. Eli liikkeeseen (Bike World) se menee mistä ostan ton Kotarin. Hintahan mulla oli pyörästä nettimotossa 7200€. Välirahan suuruudesta uuteen pyörään ei sitten tarvii enää kyselläkään *
    Jep, noin ne pyörät meneekin "kaupaksi". Tosiasia on, ettei näitä vanhoja romuja kukaan enää halua * Vain minun mielipide *
  27. #1617
    Täällä oltais kovastikin ehostamassa vanhaa romua. Talven mittaan olen huomannut muiden hommien ohella että vasen etuvaimennin tihkuu pikkuisen öljyä pölystefan läpi. Tuollainen juttu ei taida ajamalla korjaantua.

    Onnistuuko kunnostus ihan kotikonstein, vai pitäisikö suosiolla antaa korjaamon tehtäväksi? Missään netissä ei varmaankaan ole step by step ohjeita olemassa? Tarvitseeko jotain erikoistyökaluja?

    Sorry, tuli taas paljon kysymyksiä. Koittakaa kestää ja ymmärtää.

    Niinsiisjoo, -95 malli eli B kyseessä...
    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.

    Ray Of Darkness
  28. #1618
    Lainaa (Perkele @ Helmi. 05 2009,08:25) kirjoitti
    Jelppiä tarvittas, C:ssä ja E:ssä on samalla tavalla kone rungossa kiinni. Kahdessa ylimmässä kiinnikkeessähän on tuo hieman erikoisempi mutteri kiinni eli Kawan erikoisavaimella tai 24mm hylsystä rälläköiden saa sopivan työkalun irroitukseen.

    Oon just töissä eli ei pääse tsekkaan kyseistä kiinnitystä, mutta onko muita keinoja avata kuin rälläköimällä työkalu?

    Rälläkkä nimittäin lainassa tällä hetkellä ja tänään olis tarkoitus tiputtaa kone, mutta työkalusta nyt kiinni homma.

    - P
    Mikäs siinä on "erikoista"..? Itse en huomannut mitään kun vaihdoin moottorin huvikseni pariviikkoa sitten.. Kaikki pultit auki ihan normi työkaluilla. Tosin se pitkä pultti siellä takana oli hieman hapettunut sisältä ja piti avatessa pelottavaa pauketta kun väänti auki . Kaikki hyvin, loppu hyvin.
    "Tosimiehellä on aina vähän paskaa housussa"
  29. #1619
    Lainaa (McPain @ Helmi. 08 2009,09:25) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Helmi. 05 2009,08:25) kirjoitti
    Jelppiä tarvittas, C:ssä ja E:ssä on samalla tavalla kone rungossa kiinni. Kahdessa ylimmässä kiinnikkeessähän on tuo hieman erikoisempi mutteri kiinni eli Kawan erikoisavaimella tai 24mm hylsystä rälläköiden saa sopivan työkalun irroitukseen.

    Oon just töissä eli ei pääse tsekkaan kyseistä kiinnitystä, mutta onko muita keinoja avata kuin rälläköimällä työkalu?

    Rälläkkä nimittäin lainassa tällä hetkellä ja tänään olis tarkoitus tiputtaa kone, mutta työkalusta nyt kiinni homma.

    - P
    Mikäs siinä on "erikoista"..? *Itse en huomannut mitään kun vaihdoin moottorin huvikseni pariviikkoa sitten.. Kaikki pultit auki ihan normi työkaluilla. *Tosin se pitkä pultti siellä takana oli hieman hapettunut sisältä ja piti avatessa pelottavaa pauketta kun väänti auki . Kaikki hyvin, loppu hyvin.
    Laitoin väärin tuohon alkuperäiseen viestiin noi mallit, eli veikkaan että sulla on C-malli jos ei mitään "erikoista" tarvinnut.

    C:ssä normipultteja noi, mutta E:ssä ja F:ssä tarvitsee semmoisen erikoisavaimen. E:ssä kahdessa pultissa semmoinen kolomutteri ja F:ssä vissiin 4 näitä.

    Tein tuossa juuri hylsystä rälläköiden sopivan työkalun ja hyvin lähti auki.

    - P
  30.  
  31. #1620
    Lainaa (Perkele @ Helmi. 08 2009,16:39) kirjoitti
    Lainaa (McPain @ Helmi. 08 2009,09:25) kirjoitti
    Lainaa (Perkele @ Helmi. 05 2009,08:25) kirjoitti
    Jelppiä tarvittas, C:ssä ja E:ssä on samalla tavalla kone rungossa kiinni. Kahdessa ylimmässä kiinnikkeessähän on tuo hieman erikoisempi mutteri kiinni eli Kawan erikoisavaimella tai 24mm hylsystä rälläköiden saa sopivan työkalun irroitukseen.

    Oon just töissä eli ei pääse tsekkaan kyseistä kiinnitystä, mutta onko muita keinoja avata kuin rälläköimällä työkalu?

    Rälläkkä nimittäin lainassa tällä hetkellä ja tänään olis tarkoitus tiputtaa kone, mutta työkalusta nyt kiinni homma.

    - P
    Mikäs siinä on "erikoista"..? *Itse en huomannut mitään kun vaihdoin moottorin huvikseni pariviikkoa sitten.. Kaikki pultit auki ihan normi työkaluilla. *Tosin se pitkä pultti siellä takana oli hieman hapettunut sisältä ja piti avatessa pelottavaa pauketta kun väänti auki . Kaikki hyvin, loppu hyvin.
    Laitoin väärin tuohon alkuperäiseen viestiin noi mallit, eli veikkaan että sulla on C-malli jos ei mitään "erikoista" tarvinnut.

    C:ssä normipultteja noi, mutta E:ssä ja F:ssä tarvitsee semmoisen erikoisavaimen. E:ssä kahdessa pultissa semmoinen kolomutteri ja F:ssä vissiin 4 näitä.

    Tein tuossa juuri hylsystä rälläköiden sopivan työkalun ja hyvin lähti auki.

    - P
    Ja itse itselleni vastaillen. Haynesin manuaalin mukaan noi pitää ilmeisesti irroittaa konetta tiputtaessa. Siis nämä ns. kolomutterit. Noh, just otettiin kaverin kanssa kone irti rungosta ja rontattiin sisätiloihin ja ei näitä kahta kolomutteria olis tarvinnut edes irroittaa..

    Noh, tulipaha tehtyä hieno työkalu, jota ei sitten mihinkään tartte

    Pääasia että kone on viimeinkin rungosta irti ja pääsen purkamaan kunnolla tuota ja tilaileen osia.

    Eilen tuli tilattua ultraäänipesuri, joten pystyy sitten likaiset romppeet kunnolla puhdistamaan tuon avulla.

    - P
Sivu: 54 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 444525354555664104 ... ViimeinenViimeinen