Samanlaiset ajatukset olivat ensimmäisenä mielessä, kun myyjä kehui pyörää ja sanoi sen olleen erittäin vähäisessä ajossa viime vuodet jollain vanhemmalla miehellä. No voihan se tietysti olla tottakin(jaulis @ Tammi. 24 2009,19:28) kirjoitti
![]()
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Mun auto oli kanssa aikoinaan ollut jollain saksalaisella 65v tohtorilla. Mutta ei siinä hyvin on pelannut.(-kepa- @ Tammi. 24 2009,19:43) kirjoitti
Mitenkäs toi eroaa siitä kun menet suomalaiseen autoliikkeeseen katsoon jotain about 10 vuotta vanhaa vähän ajettua autoa?(-kepa- @ Tammi. 24 2009,19:43) kirjoitti
![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
mieluummin enemmän ajettu ja paljon huollettu, kuin vähän ajettu ja vähän huollettu!![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
(sky @ Tammi. 24 2009,20:06) kirjoitti
![]()
Sky osaa ton järkeilyn sitten vimosen päälle....korjatkaa nyt jos olen väärässä , mutta eihän sitä vähemmän ajettua ole voitukaan huoltaa niin paljoa kuin sitä enemmän ajettua...?
Ps.Olettaen tietysti , että huolto-ohjelmaa noudatetaan ....
![]()
Tärkeässä roolissa noissa vanhemmissa tuontivehkeissä nimenomaan kilometrit ja edellinen omistaja. *(Puppe 67 @ Tammi. 25 2009,13:32) kirjoitti
![]()
Supermoto
Sä siis meinaat että pyörä tai auto pysyy kunnossa, jos sillä ei ajeta. Eiköhän se on niin, että paljon ajettuun on jouduttu pistään paljon uutta osaa, joten siinä pelittää kaikki. Kun taas vähän ajetussa on kaikki jumittumittunutta, ryytynyttä ja kulahtanutta. Eli kun ajat sillä jonkun aikaa, niin sitä osaa saa sitten vaihtaa ja kiroilu vaan kuuluu kun kaikki pultit on jumissa *(Puppe 67 @ Tammi. 25 2009,13:32) kirjoitti
Mä oon kuullut legendan yhdestä puoltoista miljoonaa ajetusta taksivolvosta, johon oli jokunen konekin keretty vaihtaa...
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
kepa saisi jo viimeisiä ysiärriä tuolla budjetillaan 7k€, sellainen kannattaisi todennäköisesti. eivät ole vielä kovinkaan paljoa ajettuja ja ysi on kuitenkin osalla porukoista ollut ihan matka-ajossakin, ettei pelkästään rata-ajossa täysillä tai korttelinkiertämisessä lähes täysillä.
ysi on sellainen vähän 12ärrän kaltainen yleispyörä, toki kevyempi ja ketterämpi kuin tusina, mutta käyttöalueeltaan hyvin samansuuntainen.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Joo, kuten Capri26:n 2003 vuosimallia olevan. Ratapäiviä on kertynyt hyvin, kilometreistä ratapäivillä en sitten tiedäkään(kawabata @ Tammi. 26 2009,06:59) kirjoitti
Mutta Kyllä se pyörä hienosti pelittää ja on hyvin pidetty ja huollettu
![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
No nytkun tuli puheeks *(sky @ Tammi. 26 2009,19:53) kirjoitti
![]()
Kawa 9R 2003 myynnissä
Mulla on enenpi tinkivaraa *(Capri26 @ Tammi. 26 2009,22:00) kirjoitti
zx-9r -01/02
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Eipä ole tämäkään hinnalla pilattu ;-)(-kepa- @ Tammi. 24 2009,18:27) kirjoitti
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=630219
Täälähän on kaikilla 9 myynnissä. *
Itse ruuvailen tuota -95 vuoden vanhusta tallissa ja ei puhettakaan myynnistä vielä.
Nyt on laitettu Akran putkisto, huggeri, underi vielä työn alla, sitten pitäisikin väsätä kilpi/vilkku -teline. *![]()
ZX9R -95
En minäkään pitäisi myynnissä, ellei olisi melkein pakko..
Toisaalta, ei tunnu olevan ysit kovinkaan haluttuja. Ei siis tarvitse myydä *![]()
Miltähän tuommoinen näyttäis 9r:ssä:
pönttö
Duelin mukaan näyttäis löytyvän....
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Kertokaas jos on kokemuksia et onko pirellin diablo corsa hyvä kumi 9r alla???
Muistelen että mulla oli corsa 3, 190/55 ja se oli mielestäni profiililtaan huono, mutta radalla se piti erittäin hyvin kesähelteellä, mutta siten keväällä ja syksyllä, sekä märällä se oli aikasta liukas.(tirkkis @ Tammi. 30 2009,16:41) kirjoitti
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
(sky @ Tammi. 25 2009,21:17) kirjoitti
![]()
Eihän se nyt ihan noinkaan mene ...mikä on vähän ajettu ja mikä taas paljon ...?? Mulla tulee km kaudessa noin 5-6 tkm ja se ei ole mun mielestäni paljon se . Toiset taas vetää 20-30 tkm kaudessa eli 4-6 x mun kilsat . Ei se pyörä kesällä jumiin mene jos sillä edes kerran kuukaudessa ajetaan . Ps Toi Volvo juttu ei edes ole mikään ihmeelinen tarina ....vanhalla 123 koppasella Mesellä oli ajettu 2 Mkm. ja vielä pelittää ...ja edelleenkin ostaisin mieluummin sen vähemmän ajetun ...
No niin, nyt on Kawa myyty ja uus kuramopo tilattu !!!(Capri26 @ Tammi. 26 2009,22:00) kirjoitti
onnittelen, että pääsit kawasta, tai pikemminkin 9r:stä eroon(Capri26 @ Helmi. 04 2009,15:59) kirjoitti
![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Kiitti Sky, ei siinä mitään onnittelemista ole, oikea tuote oikeaan hintaan *menee kyllä kaupaks. Käytin tänään pyörän lämpimäksi ja kyllä se pikakaasuun vastaavuus oli asiallista! Ja äänet kanssa pitkästä aikaa kuulosti niin mukavalta.
Saas nähdä miten tottuu uuteen ykspyttyseen papattimeen... (KTM 530 EXC)
Kerropa mikä oli asiallinen hinta?(Capri26 @ Helmi. 04 2009,22:08) kirjoitti
Mä oon jo kateudesta vihreä! Pyörä kuumetta pukkaa....
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
No jännä nähdä mikä tolle mun ysille tulee hinnaks kaupan ikkunassa. Eli liikkeeseen (Bike World) se menee mistä ostan ton Kotarin. Hintahan mulla oli pyörästä nettimotossa 7200€. Välirahan suuruudesta uuteen pyörään ei sitten tarvii enää kyselläkään *![]()
Jelppiä tarvittas, C:ssä ja E:ssä on samalla tavalla kone rungossa kiinni. Kahdessa ylimmässä kiinnikkeessähän on tuo hieman erikoisempi mutteri kiinni eli Kawan erikoisavaimella tai 24mm hylsystä rälläköiden saa sopivan työkalun irroitukseen.
Oon just töissä eli ei pääse tsekkaan kyseistä kiinnitystä, mutta onko muita keinoja avata kuin rälläköimällä työkalu?
Rälläkkä nimittäin lainassa tällä hetkellä ja tänään olis tarkoitus tiputtaa kone, mutta työkalusta nyt kiinni homma.
- P
Hankitko kilvellisen version?(Capri26 @ Helmi. 04 2009,23:48) kirjoitti
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Jep, noin ne pyörät meneekin "kaupaksi". Tosiasia on, ettei näitä vanhoja romuja kukaan enää halua *(Capri26 @ Helmi. 04 2009,23:48) kirjoitti
Vain minun mielipide *
![]()
Täällä oltais kovastikin ehostamassa vanhaa romua. Talven mittaan olen huomannut muiden hommien ohella että vasen etuvaimennin tihkuu pikkuisen öljyä pölystefan läpi. Tuollainen juttu ei taida ajamalla korjaantua.
Onnistuuko kunnostus ihan kotikonstein, vai pitäisikö suosiolla antaa korjaamon tehtäväksi? Missään netissä ei varmaankaan ole step by step ohjeita olemassa? Tarvitseeko jotain erikoistyökaluja?
Sorry, tuli taas paljon kysymyksiä. Koittakaa kestää ja ymmärtää.
Niinsiisjoo, -95 malli eli B kyseessä...![]()
En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.
Ray Of Darkness
Mikäs siinä on "erikoista"..? Itse en huomannut mitään kun vaihdoin moottorin huvikseni pariviikkoa sitten.. Kaikki pultit auki ihan normi työkaluilla. Tosin se pitkä pultti siellä takana oli hieman hapettunut sisältä ja piti avatessa pelottavaa pauketta kun väänti auki(Perkele @ Helmi. 05 2009,08:25) kirjoitti
. Kaikki hyvin, loppu hyvin.
"Tosimiehellä on aina vähän paskaa housussa"
Laitoin väärin tuohon alkuperäiseen viestiin noi mallit, eli veikkaan että sulla on C-malli jos ei mitään "erikoista" tarvinnut.(McPain @ Helmi. 08 2009,09:25) kirjoitti
C:ssä normipultteja noi, mutta E:ssä ja F:ssä tarvitsee semmoisen erikoisavaimen. E:ssä kahdessa pultissa semmoinen kolomutteri ja F:ssä vissiin 4 näitä.
Tein tuossa juuri hylsystä rälläköiden sopivan työkalun ja hyvin lähti auki.
- P
Ja itse itselleni vastaillen. Haynesin manuaalin mukaan noi pitää ilmeisesti irroittaa konetta tiputtaessa. Siis nämä ns. kolomutterit. Noh, just otettiin kaverin kanssa kone irti rungosta ja rontattiin sisätiloihin ja ei näitä kahta kolomutteria olis tarvinnut edes irroittaa..(Perkele @ Helmi. 08 2009,16:39) kirjoitti
Noh, tulipaha tehtyä hieno työkalu, jota ei sitten mihinkään tartte
Pääasia että kone on viimeinkin rungosta irti ja pääsen purkamaan kunnolla tuota ja tilaileen osia.
Eilen tuli tilattua ultraäänipesuri, joten pystyy sitten likaiset romppeet kunnolla puhdistamaan tuon avulla.
- P