Sivu: 5 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345671555105 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 3312:sta
  1. #121
    Lainaa (Seeber @ Touko. 19 2005,12:46) kirjoitti
    Mulla toi ohjausiskariprojekti oli vähän pitkänlainen.
    No jopas oli projekti
    Toivovattavasti pääsen vähän helpommalla jos nyt iskarin satun hommaamaan..
  2. #122
    Tulipa tuossa nyt sitten tehtyä ekat modifikaatiot pyörään
    Jostainhan se on aloitettava ja nyt on takana minivilkut kiinni.

    Ero originaaleihin ja uusiin näkyy täältä

    Vielä en raaskinu sahata tota lokaria pois, mutta suunnitelmissa se on. Seuraava ois vuorossa etupään vilkut.

    Seeber, hyviä kuvia taas hienosta pärrästä Toi huggeri näyttää istuvan mainiosti ja se lyhennys paransi sitä vain entuudestaan. Nyt pitää itekkin alkaa mettästään josko sais sinisenä samanlaista. Kesälomarahat odottaa tuhlaamistaan, joten voisko niitä parempaan miettiä tuhlaavansa kuin pärrään

    Mitä tulee valokuvaamiseen, niin ihan asiansa nuokin kuvat ajoivat. Minkä tyyppisellä kameralla kuvaat? Yleensä noista digikameroista löytää sutkoht helposti sen kontrastin jolla saa valosuutta lisättyä. Sit mitä parempi kamera niin sitä enemmän valikoista löytyy säätömahdollisuuksia. Tosin, jos löytyy Photoshop koneelta niin sit ei oo väliä miten kuvaat kun siellä pystyy tekeen melkein kaiken tarvittavan kuvalle.
    Kawasaki ZX-9R Ninja -04
  3. #123
    Tyylikkäät vilkut sulla nyt Nautti! Vilkkujen vaihdolla Ysistä tulee paljon siromman näköinen.
    Kyllähän toi huggeri paremman näköiseksi tuli, kun siitä sahasi sen 3 cm pois. Ei vaan taida olla kuvaa ennen lyhennystä, että pääsisi vertailemaan. Kyllähän mopo on ihan hyvä sijoituskohde, ei vaan kovin viisas loppupelejä ajatellen. Menee meikäläiseltäkin menee omat ja varastetut tohon mopoon..
    Tosta kuvaamisesta, että kyllähän kameran pitäisi olla ihan laatupeli. Merkki Ixusja 4mg pikseliä ja kuvausvalikoita niin perkeleesti. Eli niitä mistä pystyy valitsemaan valmiit asetukset eri tilanteisiin. Mutta silti kuvat ovat aika pimeitä, vaikka arska paistaa täydellä teholla. Olen myös roplannut ISO-asetuksia eli ISO 200 ja 400 välillä.



    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  4. #124
    Lainaa (Seeber @ Touko. 24 2005,11:39) kirjoitti
    Tyylikkäät vilkut sulla nyt Nautti! Vilkkujen vaihdolla Ysistä tulee paljon siromman näköinen.
    Kyllähän toi huggeri paremman näköiseksi tuli, kun siitä sahasi sen 3 cm pois. Ei vaan taida olla kuvaa ennen lyhennystä, että pääsisi vertailemaan. Kyllähän mopo on ihan hyvä sijoituskohde, ei vaan kovin viisas loppupelejä ajatellen. Menee meikäläiseltäkin menee omat ja varastetut tohon mopoon..
    Tosta kuvaamisesta, että kyllähän kameran pitäisi olla ihan laatupeli. Merkki Ixusja 4mg pikseliä ja kuvausvalikoita niin perkeleesti. Eli niitä mistä pystyy valitsemaan valmiit asetukset eri tilanteisiin. Mutta silti kuvat ovat aika pimeitä, vaikka arska paistaa täydellä teholla. Olen myös roplannut ISO-asetuksia eli ISO 200 ja 400 välillä.
    Kiitosta uskon, että perästä saa vielä paremman kun tolle roiskeläpälle tekee jotain ja saa kilpeä nostettua.

    Ja sitten lisää tästä kuvaamisesta. Esim voisi kokeilla laittaa Iso asetuksiin 50 ja valovoimakkuus keskelle. Tuo ISO200 on aikas paljon, eli parasta ois pistää arvoksi AUTO.

    Tietty, jos viittit lähettää mulle alkuperäisen kuvan joka on mielestäsi tumma, niin voin katsoa mistä se johtuu. Eli alkuperäinen kuva suoraan kamerasta joka ei ole käynyt missään kuvankäsittelyohjelmassa. Lähetä se vaikka osoitteeseen peltonen.antti@luukku.com niin pystyn näkeen käyttämäsi asetukset siitä paremmin.
    Kawasaki ZX-9R Ninja -04
  5. #125
    Photobucketissa niitä kuvia on. Kuva ohjaamosta on pikkasen käsitelty Officen kuvankäsittelyohjelmalla. Siinäkin laitoin vain automaattisen korjauksen enkä muuta. kliks
    Pitänee ottaa manuaali käteen ja katsoa mistä kontrastia saa säädettyä..



    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  6. #126
    Milläs renkailla ajelette? Mulla oli ensiasennuskumeina Misukan Pilot Sportit, jotka nyt vaihtuu Pilot Powereihin, joista on hyviä kokemuksia entisessä pyörässä. Myöskin Pilot Powerit ottivat kaksoisvoiton Motorradin rengastestissä, mikä kielii sitä, etteivät renkaat voi olla ihan scheisset.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  7. #127
    Pirelliä,pirelliä...Edessä normi Diablo, taka Diablo Strada.
  8. #128
    loppuun ajetut 012:t batlaxit alla, menee vaihtoo heti kun saan jostain rahaa. Varmaan Pilot powerit alle seuraavaksi...
    ZX-9R 2002
    Yamaha YZ 250 2001

    " R.I.P. Dimebag 1966-2004 "
  9. #129
    Lainaa (Seeber @ Touko. 25 2005,12:04) kirjoitti
    Milläs renkailla ajelette? Mulla oli ensiasennuskumeina Misukan Pilot Sportit, jotka nyt vaihtuu Pilot Powereihin, joista on hyviä kokemuksia entisessä pyörässä. Myöskin Pilot Powerit ottivat kaksoisvoiton Motorradin rengastestissä, mikä kielii sitä, etteivät renkaat voi olla ihan scheisset.
    Mä oon päästelly viimeksi Metzelerin Z6:lla. Oon erittäin tyytyväinen nakkiin ollut. Samalla takasella on ajettu jo yli 10000 ja vieläkin olisi pintaa jäljellä vaikka kuinka. Radalla ei ole renkaalla käyty kuin kerran, mutta muuten hyvin sekalaista ajoa kaupunki/maantie.

    Toissapäivänä sitten kävi ohrasesti renkaan kanssa. Ilmeisesti ajoin lasiin ja gummi tusuksi. Ruiskin sitten vaahdot renkaaseen, jotta kotiin pääsen... Ilma pysyy edelleenkin renkaassa, mutta kaipa se turvallisuussyistä pitää vaihtaa uuteen. Vielä en ole vaihtanut, mut luulen, että ens viikolla gummi vaihtuu uuteen samanmoiseen.
  10. #130
    Kävin tuossa viikonloppuna hieman ajelemassa kaverin ´99 mallisella R1:sellä. Heti ensimmäisessä risteyksessä huomasin suuren eron omaan ´99 malliseen 9R:ään... JARRUT !

    Oikeasti, tuossa Yamahassa tuntui olevan todella huimasti tehokkaammat jarrut, pystyi yhdellä sormella kevyesti jarruttamaan yhtä tehokkaasti samalla tavalla mihin kawalla vaaditaan oikein kunnollista rutistusta koko kädellä. Myös jarrutuntuma oli parempi.

    Onko nyt niin että Yamahassa vaan yksinkertaisesti on paremmat jarrut vaiko onko omassa pyörässäni jotain häikkää jarrutehon kanssa ? Yamahassa ei ole teräspunosletkuja ja palonen mallista/merkistä ei ole tietoa.

    Voiko jarrupalat jotenkin mennä pilalle ? Siis toisin sanoen, pitäisikö tässä nyt itse lähteä kipin kapin ostamaan sintteripaloja omaan kawaan ? Kyllähän tuo omakin kawa pysähtyy, mutta huomattavasti kovemman rutistuksen vaatii. Jarrutuntuma kuitenkin oli tuossa Yamahassa sen verran parempi että olisi kiva jos pystyisi saamaan omatkin jarrut samalle tasolle. Rata-ajossa varsinkin jarrutuntuma on erittäin tärkeä.
    ZX-10R
  11. #131
    Koska olet viimeksi vaihtanut jarrunesteet? Ovatko jarrupalojen pinnat lasittuneet? Levyt urilla? Itse aina ennen kautta otan jarrupalat käteen ja rapsutan ne karheaksi hienolla santapaperilla. (saa tehdä kesken kaudenkin )
    Teräspunosletkuilla paranee toki tuntuma ja teho.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  12. #132
    Kyllä mulla ainakin pysähtyy ihan parilla sormella kahvaa puristaen, eikä tuntumakaan huono ole, eikä ole punos letkujakaan vielä.
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
  13. #133
    En tiedä koska jarrunesteet vaihdettu, pyörä ollut minulla vasta muutaman kuukauden. Pitääpä repiä palat irti ja silmämääräisesti tutkia. Voiko noi palat yleensääkkään mennä pilalle, missä tilanteessa pinta voi lasittua ?

    Voihan tietysti olla että noi mun palat on jotain mallia "halpis-ping-pong" ja sen takia teho on heikko...
    ZX-10R
  14. #134
    En osaa tarkemmin kertoa mistä johtuu palojen pinnan lasittuminen, mutta niinkin voi käydä ja allekirjoittaneelle on käynyt. Mutta se auttaa heti, kun hankaa niistä HIENOLLA santapaperilla liukkaan pinnan pois. Sekin voi olla, että jarrusatuloissa majailee jotkut Motonetin tarvikepalat. Mielestäni orkkispaloilla on paras pito orkkislevyhin. Esim. jotkut Ferodot orkkislevyillä olivat aivan hanurista; kiljuu pirusti ja jarruteho on paljon huonompi kuin orkkispaloilla. Mutta onhan Ferodolla eri versioita, joista olen kokeillut vain yksiä.
    Jarrunesteet kannattaa tosiaan vaihtaa aika-ajoin, varsinkin jos ei ole tietoa koska ne on viimeksi vaihdettu. Vanha jarruneste on sellaista mustaa paskaa, jossa on myös kondensaatiovettä joukossa.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  15. #135
    Renkaina eessä metzeler ja takana 10r ensasennusgummi dunlop 208 johon erittäin tyytyväinen.
    Suk dik!
  16. #136
    Terve.

    Millainen säätövara zx-9r:ssä on noin niikun korkeuden suhteen olen noin 175 pitkä, eikä kaverin 9r:ssä oikeen jalat kunnolla yltäneet maahan. Eli onko mahdollista säätää pyörää paljonkin alemmaksi, jolloin tälläinen kääpiökin pystyy pyörällä ajamaan ja eteenkin liikuttelemaan paikallaan. Mikäli näin on että pyöraa saa säädettyä myös kääpiön mittoihin, on valinta pyorän hankinnan suhteen tehty!
  17. #137
    Säätövarasta en tiedä, mut ite oon kans tällainen persjalkainen eli vähän rapiat 170. Jalat kyllä riittää maahan koko jalan pituudelta kengät jalassa Ei ole liian korkealta tuntunut. Joku asiasta enempi tietävä vois sitten noihin säätöasioihin ottaa kantaa. Kaupoille vaan
  18. #138
    Ite oon tasan 170.Puolijalkasena ylettyy loistavasti,minkä pituudessa häviää,voimassa korvaa

    Ja jos madaltaa haluaa,koiranluut uusiin puihin.



    Suk dik!
  19. #139
    Kiitos teille.! Eli ei muutakun vakuutuksia tutkimaan ja pyörä talliin!
  20. #140
    Ja taas.. nurkkiin tuntuu olevan jäänyt 98 vm 9R:n tavaraa, jos joku kaipaa alkuperäistä kokoputkistoa niin voin luopua omastani kohtuuhintaan/tarjousten perusteella. Muistaakseni alkuperäiset suuttimetkin löytyy jostakin.

    Kysellä voi meilitse:
    harakiri@kolumbusPOISTATÄMÄ.fi

    -H-
  21. #141
    Morjentes.. tarvii varmaan itsekkin tänne esittäytyä..
    Pyöränä on E1 mallin 9R. Ostin mopon viimevuonna 6500km taulussa ja nyt ois about 12000km puskettu. pyörästä ei voi sanoa muutakuin hyvää

    Modauksista löytyy vance & hines ränniä, dynojet suuttimet, k&n filsu, homemade undertail, edessä nuolivilkut, takana kirkas led takavalo jossa integroidut vilkut. pyörä hetken mielijohteesta maalattu talven aikana tommoseks baby blue helmiäiseks

    Ja sitten jotain kysymystä tällähetkellä alla battlaxit ja takarengas koossa 180/55 , muuttuuko hirveesti kankeemmaks jos laittais 190 leveen? alkais olee pikkuhiljaa vaihtokunnossa ja tollaset diablo corsat ajattelin laitta tilaukseen.

    sitten.. mistäköhän tohon löytäis teräspunos jarruletkut? ja jos jollain ois ylimääräisenä moiset niin viestiä tulemaan, tumma vakiomallinen pleksikin ois hakusessa.

    Kuvia kwakasta löytyypi täältä!
  22. #142
    aika hiano toi sun ysis az-
    varmaan livenä viel källimpi toi väri..
    jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider

    zx-10r-04 ex
    dr-800s-93
    ktm duke 620 -96
    zx10-r -08
  23. #143
    Tilasin kaverille teräspunotut jarruletkut eteen Luissilta. Itse en raaskinut tilata, mutta jos sitten joskus ens kesänä.. Riippuu rahatilanteesta. Himottaisi tilata kevyeemmät vanteetkin tai jos vaikka AVK:lla olisi 10R:n vanteita. Ovat ZX12R.org -foorumin mukaan pirun kevyeet verrattuna Ysin vakioihin.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  24. #144
    Mites muuten jarrut nyt pelaa KnightOfNi?

    Mulla olis pienoinen probleema pakoputkiston kanssa. Pyörään on siis vaihdettu hiilikuituinen Devilin puoliputkisto ja pari viikkoa sitten huomasin, että vaimennin heiluu ajaessa niin paljon, että tyvi on hangannut takajarrusylinterin ruuvin päähän niin paljon, että lakka on hioutunut änkkäristä pois ja tätä menoa on hiotumassa putkeen reikä. Myös änkkärin kiinnityspanta on liikkkunut niin paljon, että vaimentimeen on tullut n. 5cm mittainen hankautuma. Panta oli helvetin tiukkaan kiristetty ja huomasin, ettei pannan alla ollut sinne kuuluvaa kumitiivistettä. Eikä putkisto ollut muualta kiinni kuin äänenvaimentimesta ja pakosarjasta. sliparin liitoskohdasta, puolesta välistä putkistoa puuttuu kokonaan kiinnikepanta, vaikka kiinnitys kohdat kyllä pyörästä löytyy. Eikö änkkärin kiinnityspannan alla kuitenkin pitäisi olla tiivistekumi ja putki pitäisi olla puolesta välistä pyörääkin jossain kiinni?
    Sliparin on asentanut Forssan Moto Focus, jonka asentaja on nähtävästi syntynyt peukalo keskellä kämmentä.

    Noh, nyt on kuitenkin hommattu silikonikumia tiivisteen alle ja tänään rautakaupasta jokin panta, millä saan putken keskeltä kiinni pyörän runkoon. Vittu sentään kun saa nähdä perkeleesti vaivaa korjata "ammattilaisten" kämmejä.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  25. #145
    Lainaa (suski750-f @ Kesä. 17 2005,07:24) kirjoitti
    aika hiano toi sun ysis az-
    varmaan livenä viel källimpi toi väri..
    Kiitoksia
    juu kyl se jännästi flippaa valaistuksesta riippuen, land roverista peräisin toi värikoodi

    Koht vien ton 12tkm huoltoon ja sit dynotettavaks.. tarttee varmaan postaa laput tänne vertailuks.
  26. #146
    Komee pärrä sulla Az-. Toi väri on aika veikeä

    Mites, onko muut huommannu millasia heittoja oman ysinsä nopeusmittarissa? Itse sitä epäilin ja sain nyt sitten tarkastettua sen GPS:n avulla. Nyt pitäis huollossa selvittää pystyäänkö tolle tekemään jotain. Toiseksi, miten tuo mittarin heitto vaikuttaa trippiin on tarkistettavien asioiden joukossa. Jos heitto on matkamittarissakin, niin kiva kun pyörän arvo laskee nopeampaa kuin mitä pitäisi. Heiton ollessa noin 10% esim 6000km pätkällä oikeasti onkin ajettu vain 5400km. Ei se koko ajan noin paljoa heitä, mutta vaikuttaa alentavasti pyörän arvoon kun kilometrejä alkaa tulemaan kunnolla.

    Pyörä on siis -04 (ylivuotinen) ja heitot suunnilleen tällaisia:
    oma mittari vs. GPS km/h
    30 = 30
    40 = 34,5
    50 = 45,6
    60 = 56,4
    70 = 65,3
    80 = 75,6
    90 = 83,8
    100 = 93,6
    110 = 102
    120 = 110
    130 = 120
    140 = 130

    Sigman ostin jo ja on asennusta vaille valmiina kaikki.
    Enää ei mene autoja enempää ohi kuin mitä itse ohitan
    Kawasaki ZX-9R Ninja -04
  27. #147
    Tarttee varmaan tänne ilmottautua. Parikuukautta sitten tuli
    pyörä vaihdettua vanha oli suzuki gsx750f -02 nyt on kawasaki zx-9r -00 (ylivuotinen) väriltään vihreä/lila
    aivan mahtava peli ainakin parintuhannen kilsan jälkeen. *
    Muuten vakio vilkut on vaihdettu ja hugger tilattu ei tunnu vaan tulevan, neljä viikkoo jo odotettu
    kawasaki zx-10r
  28. #148
    Lainaa (Seeber @ Kesä. 17 2005,09:38) kirjoitti
    Mites muuten jarrut nyt pelaa KnightOfNi?
    Pelaa vielä samanlailla kun en ole kerinnyt paloja vaihtamaan. Kävin just äsken hakemassa RM Heinolta Carbone Lorrainen sintteripalat, pitää koittaa jos ehtis illalla asentamaan. Sitten vaan kädet ristiin että jarrut alkavat toimimaan paremmin. Jos ei, niin seuraavaksi jarrulitkut vaihtoon ja samalla sitten teräspunosletkut alkuperäisten tilalle.

    Onko muuten kokemuksia noista Carbone Lorrainen paloista ? Olisen ottanut alkuperäiset, mutta niitä ei ollut hyllyssä. Heinolla tietysti kehuivat noita Lorrainen paloja....
    ZX-10R
  29. #149
    No ei etupalojen vaihdossa kauaa perse pauku. 2 min. homma
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  30.  
  31. #150
    Mull oli viime kesänä 600cbr:ssä carbonin palat.Oli okei
    Suk dik!
Sivu: 5 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345671555105 ... ViimeinenViimeinen