Sivu: 35 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2533343536374585 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1021:stä 1050:een 3312:sta
  1. #1021
    Itekki sain etukatteen maalattua ja lakattua valmiiksi.
    Vielä odottelen vilkkuja jotka tulee varmaan huomenna tai keskiviikkona.
    Sitte pääsee laittaan katteen paikoilleen ja vielä hieman työstämistä tuon mittariston kans ku ei passannukaan tuo vanha mittari(-99) tuolle -01 katetukiraudalle suoraan.
    Mut ei se mikään ongelma ole, hieman ku työstää niin sitte passaa.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  2. #1022
    Kilpitelinettä modattu lisää:






    Edelleenkään en ole täysin tyytyväinen telineen muotoon. Näyttää kuitenkin paremmalta nyt.

    Ps. Pahoittelen kuvassa näkyvää suzukin seiskapätkää



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  3. #1023
    Jotenki tuo näyttää siltä että kilpi lentää taivaan tuuliin ,kunhan kelaat vauhtia reilummin
    Voi olla että oon väärässäkin ,mut sen näkee sitte.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  4. #1024
    Lainaa (ysi-ärrä @ Helmi. 19 2008,20:10) kirjoitti
    Jotenki tuo näyttää siltä että kilpi lentää taivaan tuuliin ,kunhan kelaat vauhtia reilummin
    Voi olla että oon väärässäkin ,mut sen näkee sitte.
    Eniten epäilen noita räkimiäni hitsaus saumoja. Kilpiteline on 3 mm teräslattaa ja sen kiinnittää pyörään 4 kappaletta 6 mm pulttia. Tokihan noi taitokset voi alkaa murtumaan tärinästä, mutta se jää nähtäväksi.

    Tehdään seuraavasta sit kestävämpi jos tarvii
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  5. #1025
    Lainaa (ysi-ärrä @ Helmi. 19 2008,20:10) kirjoitti
    Jotenki tuo näyttää siltä että kilpi lentää taivaan tuuliin ,kunhan kelaat vauhtia reilummin
    Voi olla että oon väärässäkin ,mut sen näkee sitte.
    Sitäpaitsi, jos mä satun tulla sinne Joensuun lentokenttäajoihin, niin ruuvaan telineen joka tapauksessa pois. Muutenhan vauhti ei nouse yli 120 km/h



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  6. #1026
    nyt helkkarin tyhmä kysymys tähän väliin... mitenkäs jos pistää sliparin joka ohittaa katin, niin pitääkö kaasareita/suuttimia mitenkään säädellä. Pyörä olisi menossa huomenna venojen säätöön niin samalla menisi sekin kun katteet on irrallaan.
    Jotkut sanoo että ei tarvii säätää ja toiset sanoo että pitää. Sanokaapa te nyt omat mielipiteet.
    Pyörä on 9r-01 ja slipari Leo Vince....
    Suzuki GSX-R 1000 K4 Kawasaki ZX-9r -01 Yamaha YZ 250 -89

    ex:ät
    Kawasaki ZX-9r -94, KMX 125 -89, KX 125 -89 ja KX 80 -88
    Honda CBR 600f -94
  7. #1027
    Lainaa (tate85 @ Helmi. 22 2008,19:31) kirjoitti
    nyt helkkarin tyhmä kysymys tähän väliin... mitenkäs jos pistää sliparin joka ohittaa katin, niin pitääkö kaasareita/suuttimia mitenkään säädellä. Pyörä olisi menossa huomenna venojen säätöön niin samalla menisi sekin kun katteet on irrallaan.
    Jotkut sanoo että ei tarvii säätää ja toiset sanoo että pitää. Sanokaapa te nyt omat mielipiteet.
    Pyörä on 9r-01 ja slipari Leo Vince....
    No, laitatat samalla suutinsatsin ja vapaammin hengittävän ilmansuodattimen, niin se on säädön paikka joka tapauksessa
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  8. #1028
    Lainaa (sky @ Helmi. 22 2008,20:24) kirjoitti
    Lainaa (tate85 @ Helmi. 22 2008,19:31) kirjoitti
    nyt helkkarin tyhmä kysymys tähän väliin... mitenkäs jos pistää sliparin joka ohittaa katin, niin pitääkö kaasareita/suuttimia mitenkään säädellä. Pyörä olisi menossa huomenna venojen säätöön niin samalla menisi sekin kun katteet on irrallaan.
    Jotkut sanoo että ei tarvii säätää ja toiset sanoo että pitää. Sanokaapa te nyt omat mielipiteet.
    Pyörä on 9r-01 ja slipari Leo Vince....
    No, laitatat samalla suutinsatsin ja vapaammin hengittävän ilmansuodattimen, niin se on säädön paikka joka tapauksessa
    juu olisi hyvä tekosyy ostaa noikin, mutta jää nyt ostamatta
    Sliparin sai halvalla niin se pitäisi iskeä kiinni
    Suzuki GSX-R 1000 K4 Kawasaki ZX-9r -01 Yamaha YZ 250 -89

    ex:ät
    Kawasaki ZX-9r -94, KMX 125 -89, KX 125 -89 ja KX 80 -88
    Honda CBR 600f -94
  9. #1029
    Lainaa (tate85 @ Helmi. 22 2008,19:31) kirjoitti
    nyt helkkarin tyhmä kysymys tähän väliin... mitenkäs jos pistää sliparin joka ohittaa katin, niin pitääkö kaasareita/suuttimia mitenkään säädellä. Pyörä olisi menossa huomenna venojen säätöön niin samalla menisi sekin kun katteet on irrallaan.
    Jotkut sanoo että ei tarvii säätää ja toiset sanoo että pitää. Sanokaapa te nyt omat mielipiteet.
    Pyörä on 9r-01 ja slipari Leo Vince....
    Pitää ehdottomasti säätää,Dyno suutin sarjassa on ohjeet miten osat pitää asentaa ja paljonko pitää seosruuveja käänellä,ne kaikki ohjeet on vai suuntaa antavia.Kunnon tulos saadaan kun Lambda anturi laitetaan slipariin ja penkitetään,silloin saadaan kaikki kohalleen.Minä laitatin muutema kesä sitten Leonvinsen sliparin,K&N
    suodattimen ja Dynon suutin sarjan,voin sanoa että kannatti.Vääntöä tuli rajusti lisää ja vääntöalue lähti paljon alempaan,jatkuen paljon tasaisempana.Tehoa tulilisää,nyt potkii takapyörästä saman kun ennen oli koneteho.Tehoakin oltaisiin saatu lisää,mutta silloin olisi vääntö kärsinyt,joten säilytettiin raju vääntö pienen tehon menetyksen kustannuksella.Pyörä oli ennen osien vaihtoa tosi upea ajaa,mutta osien ja penkin jälkeen,moninverroin vielä parempi!
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  10. #1030
    Noniin, nyt on sitten virallisesti avattu ajokausi Viaberilta kotiin kun oli tuo konkeli huollossa ja sattui oikein keväinen kelikin juuri tälle päivälle.

    Koneesta meni kaikki venttiilin säätöpalat uusiksi ja kaasaritkin tuli uusiin säätöihin. Penkki lukemat 120hp/91nm takanakilta. Tuola aikasemmin olin vanhan käppyrän laittanu tonne ja se näytti 124hp/78nm takikselta, että kyllä taisi olla ihan aiheellista tuo venojen säätö

    Ja sellanenkin asia tuola selvis, et eihän tossa pyörässä olekkaan kuin slipari.. Ja minä luulin et löytyy kokoputki ja muut viri härpäkkeet .
    Eli nyt jos joku haluaa C mallin 9r:ään devilin hi-pipe sliparin niin olisin halukas vaihtamaan.
    Tästä se taas lähtee, kesää odotellessa
    zx-9r
  11. #1031
    Lainaa (esanahka @ Helmi. 25 2008,18:31) kirjoitti
    Noniin, nyt on sitten virallisesti avattu ajokausi Viaberilta kotiin kun oli tuo konkeli huollossa ja sattui oikein keväinen kelikin juuri tälle päivälle.

    Koneesta meni kaikki venttiilin säätöpalat uusiksi ja kaasaritkin tuli uusiin säätöihin. Penkki lukemat 120hp/91nm takanakilta. Tuola aikasemmin olin vanhan käppyrän laittanu tonne ja se näytti 124hp/78nm takikselta, että kyllä taisi olla ihan aiheellista tuo venojen säätö

    Ja sellanenkin asia tuola selvis, et eihän tossa pyörässä olekkaan kuin slipari.. Ja minä luulin et löytyy kokoputki ja muut viri härpäkkeet .
    Eli nyt jos joku haluaa C mallin 9r:ään devilin hi-pipe sliparin niin olisin halukas vaihtamaan.
    Tästä se taas lähtee, kesää odotellessa
    Mihin haluat vaihtaa tuo sliparin?
    Mulla ois c-mallin vakioputki tuosa ylimääräisenä.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  12. #1032
    Lainaa (ysi-ärrä @ Helmi. 25 2008,19:18) kirjoitti
    Lainaa (esanahka @ Helmi. 25 2008,18:31) kirjoitti
    Noniin, nyt on sitten virallisesti avattu ajokausi Viaberilta kotiin kun oli tuo konkeli huollossa ja sattui oikein keväinen kelikin juuri tälle päivälle.

    Koneesta meni kaikki venttiilin säätöpalat uusiksi ja kaasaritkin tuli uusiin säätöihin. Penkki lukemat 120hp/91nm takanakilta. Tuola aikasemmin olin vanhan käppyrän laittanu tonne ja se näytti 124hp/78nm takikselta, että kyllä taisi olla ihan aiheellista tuo venojen säätö

    Ja sellanenkin asia tuola selvis, et eihän tossa pyörässä olekkaan kuin slipari.. Ja minä luulin et löytyy kokoputki ja muut viri härpäkkeet .
    Eli nyt jos joku haluaa C mallin 9r:ään devilin hi-pipe sliparin niin olisin halukas vaihtamaan.
    Tästä se taas lähtee, kesää odotellessa
    Mihin haluat vaihtaa tuo sliparin?
    Mulla ois c-mallin vakioputki tuosa ylimääräisenä.
    Löytyiskö mitään muuta pönttöä? hmm, kyllä toi vakio pönttöki ois ihan passeli, pitää miettiä asiaa.. Ja katsotaan jos tulis jotain muuta vastaan vielä. Jos ei sulla oo kovin kiire ton asian suhteen niin ilmottelen tossa jonkiajan kuluessa. Onko millasessa hapessa se putki? Naarmuja?
    zx-9r
  13. #1033
    Lainaa (esanahka @ Helmi. 25 2008,20:24) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Helmi. 25 2008,19:18) kirjoitti
    Lainaa (esanahka @ Helmi. 25 2008,18:31) kirjoitti
    Noniin, nyt on sitten virallisesti avattu ajokausi Viaberilta kotiin kun oli tuo konkeli huollossa ja sattui oikein keväinen kelikin juuri tälle päivälle.

    Koneesta meni kaikki venttiilin säätöpalat uusiksi ja kaasaritkin tuli uusiin säätöihin. Penkki lukemat 120hp/91nm takanakilta. Tuola aikasemmin olin vanhan käppyrän laittanu tonne ja se näytti 124hp/78nm takikselta, että kyllä taisi olla ihan aiheellista tuo venojen säätö

    Ja sellanenkin asia tuola selvis, et eihän tossa pyörässä olekkaan kuin slipari.. Ja minä luulin et löytyy kokoputki ja muut viri härpäkkeet .
    Eli nyt jos joku haluaa C mallin 9r:ään devilin hi-pipe sliparin niin olisin halukas vaihtamaan.
    Tästä se taas lähtee, kesää odotellessa
    Mihin haluat vaihtaa tuo sliparin?
    Mulla ois c-mallin vakioputki tuosa ylimääräisenä.
    Löytyiskö mitään muuta pönttöä? hmm, kyllä toi vakio pönttöki ois ihan passeli, pitää miettiä asiaa.. Ja katsotaan jos tulis jotain muuta vastaan vielä. Jos ei sulla oo kovin kiire ton asian suhteen niin ilmottelen tossa jonkiajan kuluessa. Onko millasessa hapessa se putki? Naarmuja?
    Ei oo muuta ylimääräistä putkea.
    Ja ei mulla mihinkään kiire ole,tuolla se putki on tallissa ja hyvässä kuosissa.
    Ei siinä kyllä naarmuja ole nimeksikään eli komia putki.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  14. #1034
    Kertokaas onko -01 9R:ssä mitään sen erikoisempaa tsekattavaa kuin muissakaan käytetyissä, mihin kannattaa ostaessa kiinnittää huomiota? Viikonloppuna olis tarkotus mennä katsastamaan yhtä. Kyseessä on siisti, kaatamaton suomi yksilö jolla on ajettu vaivaiset 23tkm.
    nyk. BMW R1200GSA Triple Black -17, BMW R1200GS -15, Suzuki GSX1300R Hayabusa -10, Honda CB1300SA -12,Yamaha XJR1300 -09 ja monta muuta...
  15. #1035
    Lainaa (sik @ Helmi. 27 2008,15:46) kirjoitti
    Kertokaas onko -01 9R:ssä mitään sen erikoisempaa tsekattavaa kuin muissakaan käytetyissä, mihin kannattaa ostaessa kiinnittää huomiota? Viikonloppuna olis tarkotus mennä katsastamaan yhtä. Kyseessä on siisti, kaatamaton suomi yksilö jolla on ajettu vaivaiset 23tkm.
    Jos se käy kuin betonimylly, niin osta pois
    Jos käy nätisti ,niin venttiilit todenäk. kantaa

    Vitsi,vitsi.

    Kannattaa kysästä onko 24tkm huolto jo tehty.(suurin huolto,ehkä)
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  16. #1036
    Lainaa (sky @ Tammi. 11 2008,22:56) kirjoitti
    NYT on 9pärrälle tehty 24 tkm:n huolto.

    Tais tulla pohjat!:

    yht 1280 €

    14 h

    Varaosat yht 440 €. mm. KKPZX9R9 ketjurataspaketti ovh:lla 211 € (ei siis minkäänlaista talvialennusta) Todettakoon että ketjurataspaketin lisänä oli kaasuvaijerin vaihto (oli aivan jumissa) hinta vaijerille 53,50

    Todettakoon että pyörässä oli työtäkin, mm 7 ventiiliä säädettiin. Etupumppujen öljyt vaihdettiin. Seosruuvien säätö. Olivat säätäneet päin persettä edellisessä huollossa.

    veloitti 1 h:n (a 60 €) pyöränkuljetus pakettiautolla edes takas korjaamolle. n 15 km matkan. Olis luullut että talviaikaan saa vähän palvelua ton hintaluokan huollossa. Kun kaveri palautti pyörän, hän haki samalla reissulla siitä läheltä jonkun mönkkärin huoltoon. Ja kun hän haki pyörän hän oli käymässä siinä lähellä hierojalla. Eli siksi vähän ketuttaa toi 60 € lohkasu tuosta kuljetuksesta.

    Ihan asiallista palvelua, jopa pyörän kuljetuspalvelu. Vaikutti että kaveri teki hyvää jälkeä. Se ainut ja kirpaiseva miinus oli että kaveri otti aika ahneesti rahaa. Loput kommentit pääsee toteamaan vasta kun pääsee pyörällä ajamaan.

    Todettakoon että Kyseessä oli Yamahan merkkihuolto, jota on pidetty ihan pätevänä huoltopaikkana.
    Eli tuossa vähän hintatietoa huollosta.

    - Eli tsekkaa ketjut (kysy onko vaihdettu), niillä pystyy ajamaan 24 tkm:ä, Ainakin mun ajolla.
    - kysy koska keulaöljyt on vaihdettu joko 2 vuotta tai 24 tkm, kumpi tulee nopeammin.

    Eli lähinnä noi 24 tkm:n kohdalla iskevät huoltokulut voi yllättää. Omassa mopottimessani piti vaihtaa vielä kaasuvaijerit, kun kahva ei tykännyt palautua kunnolla. Aiheutti ikävää nykimistä kurviin hidastaessa, kun kaasu ei höllääntynytkään aina niinkuin piti.

    Mitäs meinasit 9r:llä tehdä? Radalle pyörä vaatii aikapaljon säätöä, mutta pommittamiseen se kelpaa hyvin.

    Suositttelen keulaputkien nostoa ja perän nostoa prikkojen avulla. Parantaa ajotuntumaa merkittävästi. Samoin myös alustan säätö on ihan ehdoton, mikäli se ei satu olemaan sopiva sattumalta. Alustan säätö voi muuttaa pyörän ihan eripyöräksi ajaa. :P

    Eli jos keulaa on laskettu ja perää nostettu, se säästää vaivaasi.

    Jalkatappien siirtosarja ja cliponit ovat plussaa, jos pidät vauhdista.



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  17. #1037
    Lainaa kirjoitti
    Mitäs meinasit 9r:llä tehdä? Radalle pyörä vaatii aikapaljon säätöä, mutta pommittamiseen se kelpaa hyvin.
    Tarkotus ois ajaa niin p...sti. Jos vanhat merkit paikkansa pitää niin tuommoset 15-20tkm tulee ens kesänä kilsoja. Työmatkaa, iltakurvailua, lomamatkaa, yksin ja kaksin ja miksei välillä vähän pommittaa. Pyörässä on Akran slipari, vapaavirtaussuodin ja suuttimet vaihdettu. Keulaöljyt on vaihdettu viime kesänä. Tuosta peruslöysäsätä jousituksesta olen kuullut muiltakin. Katotaan sitä sitten jos/kun mopo on tallissa. Pittää tsekata se huoltohomma, saattaa olla ylimääräisiä menoja tiedossa...
    nyk. BMW R1200GSA Triple Black -17, BMW R1200GS -15, Suzuki GSX1300R Hayabusa -10, Honda CB1300SA -12,Yamaha XJR1300 -09 ja monta muuta...
  18. #1038
    Lainaa (sik @ Helmi. 27 2008,20:55) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Mitäs meinasit 9r:llä tehdä? Radalle pyörä vaatii aikapaljon säätöä, mutta pommittamiseen se kelpaa hyvin.
    Tarkotus ois ajaa niin p...sti. Jos vanhat merkit paikkansa pitää niin tuommoset 15-20tkm tulee ens kesänä kilsoja. Työmatkaa, iltakurvailua, lomamatkaa, yksin ja kaksin ja miksei välillä vähän pommittaa. Pyörässä on Akran slipari, vapaavirtaussuodin ja suuttimet vaihdettu. Keulaöljyt on vaihdettu viime kesänä. Tuosta peruslöysäsätä jousituksesta olen kuullut muiltakin. Katotaan sitä sitten jos/kun mopo on tallissa. Pittää tsekata se huoltohomma, saattaa olla ylimääräisiä menoja tiedossa...
    Jos meinaat ajella enemmänkin kaks päällä, niin suosittelen harkitsemaan jäykemmän takajousen hankintaa. Perän nosto ja keulan laskeminen auttaa huomattavasti kakspäällä ajoon. 9r takapenkki on erinomainen kakspäällä ajoon, mutta toi alusta on ihan kamala kaks päällä ilman säätöjä. Pyörän katteet on myös erimmoiset matka-ajoon. Mutta mielestäni ajoasento on karsea matka-ajoon. Minulla ainakin väsyy kämmenet, kun ajonopeudet pysyvät laillisina.

    Sivulaukkutelineitä ei pyörään saa vakiona, vaan jos semmoset haluaa, niin sit saa väkästellä. Jos pyörässä ei ole kaatumatappeja ja semmoiset haluaa, niin 01:een ei saa kiinni tappeja ilman että joutuu muokkaamaan katteita.

    Se täytyy vielä todeta tuosta rungon geometrian muutoksista, että se tekee pyörästä hieman kiikkerän matka-ajoon isoilla teillä. Parhaimmillaan pyörä on perussäädöillään yksin suoralla maantiellä ajoon. Pyörä on todella pehmeä ajaa, eikä tarvi turhia käännellä.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  19. #1039
    Lainaa (sik @ Helmi. 27 2008,15:46) kirjoitti
    Kertokaas onko -01 9R:ssä mitään sen erikoisempaa tsekattavaa kuin muissakaan käytetyissä, mihin kannattaa ostaessa kiinnittää huomiota? Viikonloppuna olis tarkotus mennä katsastamaan yhtä. Kyseessä on siisti, kaatamaton suomi yksilö jolla on ajettu vaivaiset 23tkm.
    Mulla olis sulle kanssa hyvä ysi myytävänä,jos et pääse siellä mihin oot menossa kattoon kauppoihin,niin mulla olis 36000tkm ajettu vimosen päälle oleva ysi myytävänä?Vm 2001,Leonvincen slipari,K&N,Dynon suuttimet,penkitetty,uudet ketjut ja rattaat,jarrupalat,uudet öljyt ja suodin,ym,ym
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  20. #1040
    Lainaa (sky @ Helmi. 27 2008,21:19) kirjoitti
    Lainaa (sik @ Helmi. 27 2008,20:55) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti

    Sivulaukkutelineitä ei pyörään saa vakiona, vaan jos semmoset haluaa, niin sit saa väkästellä. Jos pyörässä ei ole kaatumatappeja ja semmoiset haluaa, niin 01:een ei saa kiinni tappeja ilman että joutuu muokkaamaan katteita.
    Miten noita katteita joutuu muokkailemaan, suunnitelmissa olis laittaa omaan härpäkkeeseen noi tapit. 03vm. saa ainakin ilman katteiden muokkausta.
    Millaisia tappeja porukat on laittanut, stormilla kävin ihmettelemässä ja jotain valmista sarjaa se tarjosi millä oli vaan ihan pirusti hintaa n.150e~

    Toi 00-01 9r on muuten ainoa 9r mihin saa valmiin takalaukkutelineen sentään...

    Ja onnittelut vielä hyvästä ostoksesta, vm94 ysin omistaneena ja vm01 ysin nyt omistavana voi vaan iloisena



    Suzuki GSX-R 1000 K4 Kawasaki ZX-9r -01 Yamaha YZ 250 -89

    ex:ät
    Kawasaki ZX-9r -94, KMX 125 -89, KX 125 -89 ja KX 80 -88
    Honda CBR 600f -94
  21. #1041
    Lainaa (tate85 @ Helmi. 28 2008,20:51) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Helmi. 27 2008,21:19) kirjoitti
    Lainaa (sik @ Helmi. 27 2008,20:55) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti

    Sivulaukkutelineitä ei pyörään saa vakiona, vaan jos semmoset haluaa, niin sit saa väkästellä. Jos pyörässä ei ole kaatumatappeja ja semmoiset haluaa, niin 01:een ei saa kiinni tappeja ilman että joutuu muokkaamaan katteita.
    Miten noita katteita joutuu muokkailemaan, suunnitelmissa olis laittaa omaan härpäkkeeseen noi tapit. 03vm. saa ainakin ilman katteiden muokkausta.
    Millaisia tappeja porukat on laittanut, stormilla kävin ihmettelemässä ja jotain valmista sarjaa se tarjosi millä oli vaan ihan pirusti hintaa n.150e~

    Toi 00-01 9r on muuten ainoa 9r mihin saa valmiin takalaukkutelineen sentään...

    Ja onnittelut vielä hyvästä ostoksesta, vm94 ysin omistaneena ja vm01 ysin nyt omistavana voi vaan iloisena
    En osaa sanoa. Mutta jokainen kuvasto tai nettisivu, josta olen tappeja etsiskellyt, niin siellä on lisähuomautuksena katteiden muokkaaminen. Mutta toisaaltaan, jos ne kerran asentaa, niin tuskin niitä kukaan ottaa pois. Itse en ole tappeja hankkinut, kun ovat aika tyyriit. Mutta toisaaltaan, kun olen meinannut kipata pyörän pari kertaa, niin olen miettinyt uudelleen tappien asentamista.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  22. #1042
    Juu minäkin ostin syksyllä -98 ysi ärrän.
    Vihree valko sininen.
    Muzzy kokoputki, suutinsarja, bmc-filtteri, huggeri..

    On muuten magee peli päästää! Etupyörä ei kiihytyksissä juuri kulu, todellakaan!

    Huikee ero entiseen, zxr750:seen.

    Oon tässä talven aikaan käyny läpi, venat säädetty, jarrut purettu ja kasattu yms.
    Millaset keulaöljyt kantsii laittaa??
    Alustan säätöä pitäis tehä..

    Käykö uudempi etukate "heittämällä"??



    sevenfifty
  23. #1043
    Lainaa (bmweero @ Helmi. 28 2008,22:20) kirjoitti
    Käykö uudempi etukate "heittämällä"??
    Ei todellakaan käy etukate "heittämällä"paikoileen.
    Oon tässä laittanu omaan ysiin -01 etukatteen ja melkoinen savotta siitä tulikin.Mut nyt on jo voitonpuolella.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  24. #1044
    [QUOTE= (tate85 @ Helmi. 28 2008,20:51)]
    Lainaa (sky @ Helmi. 27 2008,21:19) kirjoitti
    Lainaa sik,Helmi. 27 2008,20:55 kirjoitti
    Lainaa kirjoitti



    Toi 00-01 9r on muuten ainoa 9r mihin saa valmiin takalaukkutelineen sentään...
    Tuosta takalaukkutelineestä.
    Mulla tuli pyörän oston mukana sillon parivuotta sitten tuollanen giwin takalaukkuteline ja se passas heittällä paikoileen.
    Pyörä -99 c-malli.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  25. #1045
    Lainaa (bmweero @ Helmi. 28 2008,22:20) kirjoitti
    Juu minäkin ostin syksyllä -98 ysi ärrän.
    Vihree valko sininen.
    Sebringin kokoputki, suutinsarja, bmc-filtteri, huggeri..

    On muuten magee peli päästää! Etupyörä ei kiihytyksissä juuri kulu, todellakaan!

    Huikee ero entiseen, zxr750:seen.

    Oon tässä talven aikaan käyny läpi, venat säädetty, jarrut purettu ja kasattu yms.
    Millaset keulaöljyt kantsii laittaa??
    Alustan säätöä pitäis tehä..

    Käykö uudempi etukate "heittämällä"??
    Minä niiden keula öljyjen kanssa pelasin,totesin että ainekin minun ajossa toimii parhaiten 5W Viskositeettinen kaikkein parhaiten,kun vaihdat öljyt muista valuttaa vanhat hyvin pois ja "pestä" ensin pariin kertaan normaalilla moottoriöljyllä,valuta taas hyvin ennen kun laitat uudet öljyt sisään. En tiedä mitä eroa etupäässä on
    Vm-98-2001 välillä joka minun pyörä on!
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  26. #1046
    Lainaa (solifer @ Helmi. 29 2008,09:26) kirjoitti
    Lainaa (bmweero @ Helmi. 28 2008,22:20) kirjoitti
    Juu minäkin ostin syksyllä -98 ysi ärrän.
    Vihree valko sininen.
    Sebringin kokoputki, suutinsarja, bmc-filtteri, huggeri..

    On muuten magee peli päästää! Etupyörä ei kiihytyksissä juuri kulu, todellakaan!

    Huikee ero entiseen, zxr750:seen.

    Oon tässä talven aikaan käyny läpi, venat säädetty, jarrut purettu ja kasattu yms.
    Millaset keulaöljyt kantsii laittaa??
    Alustan säätöä pitäis tehä..

    Käykö uudempi etukate "heittämällä"??
    Minä niiden keula öljyjen kanssa pelasin,totesin että ainekin minun ajossa toimii parhaiten 5W Viskositeettinen kaikkein parhaiten,kun vaihdat öljyt muista valuttaa vanhat hyvin pois ja "pestä" ensin pariin kertaan normaalilla moottoriöljyllä,valuta taas hyvin ennen kun laitat uudet öljyt sisään. En tiedä mitä eroa etupäässä on
    Vm-98-2001 välillä joka minun pyörä on!
    tuohon on viisaammat suositellut mulle "puhdistuskemikaaliksi" ihan perinteistä löpöä eli kiisseliä. Irroittaa muuten aika hyvin paskaa. Itse hölskyttelin pienellä määrällä dieseliä noita puhtaaksi ja melkoinen määrä paskaa lähti veks.. Mä laitoin 10w ölpät sisään ja ens kesänä näkee miten pelittää. Ainakin e-malleihin Kawa suosittelee tuota 10w, mutta jos Solifer on käytännössä 5w paremmaksi todennut, niin mikä jottei.

    - P

    Edit: kuten Solifer tuossa mainitsikin eli hänelle sopii 5w paremmin. Eli tuo on paljolti kiinni varmaan myös kuskin painosta / ajotyylistä jne. koska tuohan öljyn "jäykkyys" vaikuttaa suoraan alustan toimivuuteen. Eli 100kg kaverilla ei välttämättä 5w pelitäkään ihan yhtä hyvin, kuin 70kg kaverilla



  27. #1047
    Lainaa (Perkele @ Helmi. 29 2008,11:06) kirjoitti
    Lainaa (solifer @ Helmi. 29 2008,09:26) kirjoitti
    Lainaa (bmweero @ Helmi. 28 2008,22:20) kirjoitti
    Juu minäkin ostin syksyllä -98 ysi ärrän.
    Vihree valko sininen.
    Sebringin kokoputki, suutinsarja, bmc-filtteri, huggeri..

    On muuten magee peli päästää! Etupyörä ei kiihytyksissä juuri kulu, todellakaan!

    Huikee ero entiseen, zxr750:seen.

    Oon tässä talven aikaan käyny läpi, venat säädetty, jarrut purettu ja kasattu yms.
    Millaset keulaöljyt kantsii laittaa??
    Alustan säätöä pitäis tehä..

    Käykö uudempi etukate "heittämällä"??
    Minä niiden keula öljyjen kanssa pelasin,totesin että ainekin minun ajossa toimii parhaiten 5W Viskositeettinen kaikkein parhaiten,kun vaihdat öljyt muista valuttaa vanhat hyvin pois ja "pestä" ensin pariin kertaan normaalilla moottoriöljyllä,valuta taas hyvin ennen kun laitat uudet öljyt sisään. En tiedä mitä eroa etupäässä on
    Vm-98-2001 välillä joka minun pyörä on!
    tuohon on viisaammat suositellut mulle "puhdistuskemikaaliksi" ihan perinteistä löpöä eli kiisseliä. Irroittaa muuten aika hyvin paskaa. Itse hölskyttelin pienellä määrällä dieseliä noita puhtaaksi ja melkoinen määrä paskaa lähti veks.. Mä laitoin 10w ölpät sisään ja ens kesänä näkee miten pelittää. Ainakin e-malleihin Kawa suosittelee tuota 10w, mutta jos Solifer on käytännössä 5w paremmaksi todennut, niin mikä jottei.

    - P

    Edit: kuten Solifer tuossa mainitsikin eli hänelle sopii 5w paremmin. Eli tuo on paljolti kiinni varmaan myös kuskin painosta / ajotyylistä jne. koska tuohan öljyn "jäykkyys" vaikuttaa suoraan alustan toimivuuteen. Eli 100kg kaverilla ei välttämättä 5w pelitäkään ihan yhtä hyvin, kuin 70kg kaverilla
    Näin on,tiedät näkyjään mistä puhut.Et ole Esson baarin mies.Joo itse olen 70kg kypärä päässä ja nahkat päällä!Minä vaihtelin niitä oljyjä ja totesin tosiaan että vitonen sopi mun ajoon kaikkein parhaiten.
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  28. #1048
    [QUOTE= (ysi-ärrä @ Helmi. 29 2008,08:11)]
    Lainaa (tate85 @ Helmi. 28 2008,20:51) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Helmi. 27 2008,21:19) kirjoitti
    Lainaa sik,Helmi. 27 2008,20:55 kirjoitti
    Lainaa kirjoitti



    Toi 00-01 9r on muuten ainoa 9r mihin saa valmiin takalaukkutelineen sentään...
    Tuosta takalaukkutelineestä.
    Mulla tuli pyörän oston mukana sillon parivuotta sitten tuollanen giwin takalaukkuteline ja se passas heittällä paikoileen.
    Pyörä -99 c-malli.
    Mahtaako -03:een olla takalaukkutelinettä?

    Edittiä sen verran, että miten tuo giwin teline on tuossa -99 mallissa kiinni?



  29. #1049
    [QUOTE= (Meisseli_007 @ Helmi. 29 2008,11:52)]
    Lainaa (ysi-ärrä @ Helmi. 29 2008,08:11) kirjoitti
    Lainaa (tate85 @ Helmi. 28 2008,20:51) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Helmi. 27 2008,21:19) kirjoitti
    Lainaa sik,Helmi. 27 2008,20:55 kirjoitti
    Lainaa kirjoitti



    Toi 00-01 9r on muuten ainoa 9r mihin saa valmiin takalaukkutelineen sentään...
    Tuosta takalaukkutelineestä.
    Mulla tuli pyörän oston mukana sillon parivuotta sitten tuollanen giwin takalaukkuteline ja se passas heittällä paikoileen.
    Pyörä -99 c-malli.
    Mahtaako -03:een olla takalaukkutelinettä?

    Edittiä sen verran, että miten tuo giwin teline on tuossa -99 mallissa kiinni?
    Jos joltain löytyy tohon ysiin teline niin olisin erittäin kiinnostunut ostamaan sellaisen....
    Ens kevän Euroopan reissulla olisi tarvetta sellaiselle....
    Suzuki GSX-R 1000 K4 Kawasaki ZX-9r -01 Yamaha YZ 250 -89

    ex:ät
    Kawasaki ZX-9r -94, KMX 125 -89, KX 125 -89 ja KX 80 -88
    Honda CBR 600f -94
  30.  
  31. #1050
    ja vielä viestiin....
    Kaupasta ei kai suoraan löydy.. Taitava rakentaa jostakin kyllä sopivan...
    00-01 on ainoa mihin löytyy
    Suzuki GSX-R 1000 K4 Kawasaki ZX-9r -01 Yamaha YZ 250 -89

    ex:ät
    Kawasaki ZX-9r -94, KMX 125 -89, KX 125 -89 ja KX 80 -88
    Honda CBR 600f -94
Sivu: 35 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2533343536374585 ... ViimeinenViimeinen