Sivu: 33 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2331323334354383 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 961:stä 990:een 3312:sta
  1. #961
    Lainaa (sky @ Helmi. 07 2008,17:51) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Helmi. 07 2008,08:57) kirjoitti
    Lainaa (deede @ Helmi. 06 2008,22:05) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Helmi. 06 2008,14:25) kirjoitti
    Lainaa (deede @ Helmi. 06 2008,12:44) kirjoitti
    Ketä muistaa 9R:än painon? Vois laskee tehopainosuhteen eri kuskien, 93kg ja 64kg välillä Niin, ja olishan se hyvä tehokin tietää, varmaan vakiotehojen mukaan laskea.
    2001 (E) tehopainosuhde

    paino 209 kg
    teho 106 kw

    106 kw /209 kg
    =0.5071770335 kw/kg

    kuski + pyörä = 209 kg + 64 kg

    106 kw/273 kg
    =0.3882783883

    kuski + pyörä = 93 kg + 209 kg

    106 kw/302 kg
    =0.3509933775

    Äkki laskien ko E-mallissa on tehopainosuhde sinunkokoisella kuskilla 10% prosenttia parempi verrattuna minun painoiseen kuskiin:

    ((106 kw/273 kg)-(106 kw/302 kg))/((106 kw/302 kg)/100)
    =10.6227106227 %

    eli teikäläisellä saa olla täys vakio, minä tarvin jo kaikki mahdolliset viripalikat, jotta pysyn peesissä
    Hah, pesen sut mennen tullen Testataan kesällä?
    No niin haasteet heitetty kehiin
    Elikkä tulevana suvena kaikki ysikuskit Joensuuhun (elokuulla)kokeileen kuka menee koviten
    Meikäläinen ainakin menee sinne ja arvatenki "master" Rissanen myös.
    Pitää lähtä hakeen uutta ennätystä sieltä.Nyt on jo välitykset vaihdettu vakioihin(16/41).Viime vuonna(16/45) kerkes mennä rajoittajalle 6:lla hyvän matkaa ennen mittauspistettä

    Ja noista välityksistä vielä ,että meinaan laittaa sen vakio rattaan taakse vasta tuonne joensuuhun ,koska huomattavasti mukavampi ajela tuolla 45:lla. Keulii herkemmin
    Kuka sano että tämmösellä peruskuskilla kestää edes kantti vetää rajoittajalle kutosta? Kun harjoitella ei voi ja jos tekee sitä laittomasti, niin on turha vaivautua Joensuuhun virallistamaan tulosta.
    Ai mä luulin että kaikkissa ysi kawa kuskeissa asuu bomber.
    Joissakin pienempi ja joissakin vähän SUUREMPI
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  2. #962
    Lainaa (ysi-ärrä @ Helmi. 07 2008,18:35) kirjoitti
    Ai mä luulin että kaikkissa ysi kawa kuskeissa asuu bomber.
    Joissakin pienempi ja joissakin vähän SUUREMPI
    Pientä provoomista
  3. #963
    Lainaa (deede @ Helmi. 07 2008,20:20) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Helmi. 07 2008,18:35) kirjoitti
    Ai mä luulin että kaikkissa ysi kawa kuskeissa asuu bomber.
    Joissakin pienempi ja joissakin vähän SUUREMPI
    Pientä provoomista
    ysikuskit on kovia uhoaan, se on tiedetty juttu... Mutta Ysi ei oo tonninen kuitenkaan ja tekniikkakin on niin vanhaa, jotta seiskapätkästäkin saa enempi tehoa ulos.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  4. #964
    Lainaa (sky @ Helmi. 07 2008,23:17) kirjoitti
    Lainaa (deede @ Helmi. 07 2008,20:20) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Helmi. 07 2008,18:35) kirjoitti
    Ai mä luulin että kaikkissa ysi kawa kuskeissa asuu bomber.
    Joissakin pienempi ja joissakin vähän SUUREMPI
    Pientä provoomista
    ysikuskit on kovia uhoaan, se on tiedetty juttu... Mutta Ysi ei oo tonninen kuitenkaan ja tekniikkakin on niin vanhaa, jotta seiskapätkästäkin saa enempi tehoa ulos.
    No hei kamoon, tietysti pitää pitää kokoajan näillä vanhoilla vehkeillä pientä uhoa yllä. Eihän sitä muuten pärjää
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  5. #965
    Lainaa (sky @ Helmi. 07 2008,23:17) kirjoitti
    Lainaa (deede @ Helmi. 07 2008,20:20) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Helmi. 07 2008,18:35) kirjoitti
    Ai mä luulin että kaikkissa ysi kawa kuskeissa asuu bomber.
    Joissakin pienempi ja joissakin vähän SUUREMPI
    Pientä provoomista *
    ysikuskit on kovia uhoaan, se on tiedetty juttu... Mutta Ysi ei oo tonninen kuitenkaan ja tekniikkakin on niin vanhaa, jotta seiskapätkästäkin saa enempi tehoa ulos. *
    Onkos sillä nyt sitten niin hirveästi merkitystä , löytyykö sieltä sitä takapyörätehoa 130 hv tai 140 hv .. pääasiahan kai on (ainakin minun mielestäni ) , että mopotin on mukava ajaa ja tuntuu itselleen juuri siltä oikealta ...Ps. Sama pätee myös naisiin ...
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  6. #966
    Josta tuli mieleeni että oisko jollain myydä E-mallin istuinta? Pitäs tehdä, ratapenkki erikseen. Ja muutenkin jos sattuu menemään piloille, niin ketuttaa.



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  7. #967
    Tuota noin,nuo uhoojat tehoista ja kuinka kovaa on ajettu,ei niitä juurikaan paljon radalla näe,missä mitataan se tosi nopeus.Minä olen ajanut monta vuotta zx9r kavalla(2001)ja voin sanoa että viime kesänä monella ratapäivällä oli uudet kikserit ja kymppi ärrät velliä.Heitettiin noista ukoista ulkokautta ohi,jote yhteen veto.Ei se teho ole kaikki kaikessa,vaan miten sitä osataan käyttää.Joka omistaa uudemman ysi ärrän(1999-2003),niin käsissä on sellainen peli että turhien uhoojien ei pidä edes tarttuu kyseisen pyörän sarviin,niinkun tuossa aiemmin sanottiin että kun mopotin on mukava ajaa,sekä onko siellä tehoa 130 vai 140 kun itsellään on oikea fiilis.En kiellä kyllä se on ihan mukava jossain sivutiellä keulitella,kai meissä asuu se pieni tai suuri pommittaja(zx9r omistajissa).No ensikesänä on zx10r alla,mutta ysi oli tosi upee pyörä,ei koskaan mitään vikaa ei mitään ongelmia,no rengaskulut kyllä pääsi viimekesänä kasvaa aika suuriksi.
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  8. #968
    Lainaa (solifer @ Helmi. 08 2008,13:18) kirjoitti
    Tuota noin,nuo uhoojat tehoista ja kuinka kovaa on ajettu,ei niitä juurikaan paljon radalla näe,missä mitataan se tosi nopeus.Minä olen ajanut monta vuotta zx9r kavalla(2001)ja voin sanoa että viime kesänä monella ratapäivällä oli uudet kikserit ja kymppi ärrät velliä.Heitettiin noista ukoista ulkokautta ohi,jote yhteen veto.Ei se teho ole kaikki kaikessa,vaan miten sitä osataan käyttää.Joka omistaa uudemman ysi ärrän(1999-2003),niin käsissä on sellainen peli että turhien uhoojien ei pidä edes tarttuu kyseisen pyörän sarviin,niinkun tuossa aiemmin sanottiin että kun mopotin on mukava ajaa,sekä onko siellä tehoa 130 vai 140 kun itsellään on oikea fiilis.En kiellä kyllä se on ihan mukava jossain sivutiellä keulitella,kai meissä asuu se pieni tai suuri pommittaja(zx9r omistajissa).No ensikesänä on zx10r alla,mutta ysi oli tosi upee pyörä,ei koskaan mitään vikaa ei mitään ongelmia,no rengaskulut kyllä pääsi viimekesänä kasvaa aika suuriksi.
    Kuule, mä lupaan ajaa uudella kusiaisella parempia kierrosaikoja, kuin vm -01 ysilläni. Toki voi olla että muutama kierros pitää kusiaiseen totutella, ehkä jopa yksi ratapäivä.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  9. #969
    Lainaa (sky @ Helmi. 08 2008,13:41) kirjoitti
    Lainaa (solifer @ Helmi. 08 2008,13:18) kirjoitti
    Tuota noin,nuo uhoojat tehoista ja kuinka kovaa on ajettu,ei niitä juurikaan paljon radalla näe,missä mitataan se tosi nopeus.Minä olen ajanut monta vuotta zx9r kavalla(2001)ja voin sanoa että viime kesänä monella ratapäivällä oli uudet kikserit ja kymppi ärrät velliä.Heitettiin noista ukoista ulkokautta ohi,jote yhteen veto.Ei se teho ole kaikki kaikessa,vaan miten sitä osataan käyttää.Joka omistaa uudemman ysi ärrän(1999-2003),niin käsissä on sellainen peli että turhien uhoojien ei pidä edes tarttuu kyseisen pyörän sarviin,niinkun tuossa aiemmin sanottiin että kun mopotin on mukava ajaa,sekä onko siellä tehoa 130 vai 140 kun itsellään on oikea fiilis.En kiellä kyllä se on ihan mukava jossain sivutiellä keulitella,kai meissä asuu se pieni tai suuri pommittaja(zx9r omistajissa).No ensikesänä on zx10r alla,mutta ysi oli tosi upee pyörä,ei koskaan mitään vikaa ei mitään ongelmia,no rengaskulut kyllä pääsi viimekesänä kasvaa aika suuriksi.
    Kuule, mä lupaan ajaa uudella kusiaisella parempia kierrosaikoja, kuin vm -01 ysilläni. Toki voi olla että muutama kierros pitää kusiaiseen totutella, ehkä jopa yksi ratapäivä.
    Joo emmä sitä epäilekkään,jos osaa homman,mutta täällä on niin paljon niin kutsuttuja kovaa ajavia jotka puhuu vaan tehoista,ett ilman niitä ei pärjää,kusiainen on varmasti nopeempi kun ysi monella radalla.Välillä ottaa vaan pattiin,niin täällä kun kesäsin kartsalla,kun porukat kehuu ja kehuu.Sitten kun on tiukka paikka niin menee vellit pöksyyn.Ajoin kaverin 600cbr,llä viimekesänä virtasalmella,kylmiltään vetäsin varmaan saman ajan kun ysillä.
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
  10. #970
    Lainaa (ysi-ärrä @ Helmi. 07 2008,18:35) kirjoitti
    Ai mä luulin että kaikkissa ysi kawa kuskeissa asuu bomber.
    Joissakin pienempi ja joissakin vähän SUUREMPI
    Kyllä! Mun kypärästä kasvaa jo pienet paholaisen sarvet! *
    Indian Scout

    Annen Lasipuoti
  11. #971
    Lainaa (anne.b @ Helmi. 08 2008,23:35) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Helmi. 07 2008,18:35) kirjoitti
    Ai mä luulin että kaikkissa ysi kawa kuskeissa asuu bomber.
    Joissakin pienempi ja joissakin vähän SUUREMPI
    Kyllä! Mun kypärästä kasvaa jo pienet paholaisen sarvet!
    No huh, onneksi täältä löytyy vielä saman henkisiä ysikuskeja

    Eipä silti kesällä pitää mennä radallekkin. Ja joensuuhun

    Ja muuten vaan pommitella pitkin suomenraittia.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  12. #972
    Lainaa (ysi-ärrä @ Helmi. 09 2008,09:32) kirjoitti
    Lainaa (anne.b @ Helmi. 08 2008,23:35) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Helmi. 07 2008,18:35) kirjoitti
    Ai mä luulin että kaikkissa ysi kawa kuskeissa asuu bomber.
    Joissakin pienempi ja joissakin vähän SUUREMPI
    Kyllä! Mun kypärästä kasvaa jo pienet paholaisen sarvet!
    No huh, onneksi täältä löytyy vielä saman henkisiä ysikuskeja

    Eipä silti kesällä pitää mennä radallekkin. Ja joensuuhun

    Ja muuten vaan pommitella pitkin suomenraittia.
    Pampersseille löytyy ihan oma foorumi, jossa voi käydä uhoamassa.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  13. #973
    Lainaa (sky @ Helmi. 09 2008,14:55) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Helmi. 09 2008,09:32) kirjoitti
    Lainaa (anne.b @ Helmi. 08 2008,23:35) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Helmi. 07 2008,18:35) kirjoitti
    Ai mä luulin että kaikkissa ysi kawa kuskeissa asuu bomber.
    Joissakin pienempi ja joissakin vähän SUUREMPI
    Kyllä! Mun kypärästä kasvaa jo pienet paholaisen sarvet!
    No huh, onneksi täältä löytyy vielä saman henkisiä ysikuskeja

    Eipä silti kesällä pitää mennä radallekkin. Ja joensuuhun

    Ja muuten vaan pommitella pitkin suomenraittia.
    Pampersseille löytyy ihan oma foorumi, jossa voi käydä uhoamassa.
    Noh noh, eipä ruveta huuteleen vieraisiin pöytiin.
    Ja kyllä bomber voorumi on tuttu paikka.
    Ja en mä mitään uhoo kellekkään,ainoostaan ihteä pönkitän eteenpäin.
    Ja ei tässä kuitenkaan mitään kukkahattuja olla. Joka haluaa olla niin siitä vaan,ei se mua hiasta.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  14. #974
    Lainaa (ysi-ärrä @ Helmi. 09 2008,15:16) kirjoitti
    Ja en mä mitään uhoo kellekkään,ainoostaan ihteä pönkitän eteenpäin.
    Pönkität eteenpäin missä asiassa?



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  15. #975
    Lainaa (sky @ Helmi. 09 2008,15:27) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Helmi. 09 2008,15:16) kirjoitti
    Ja en mä mitään uhoo kellekkään,ainoostaan ihteä pönkitän eteenpäin.
    Pönkität eteenpäin missä asiassa?
    Siis yleensä elämässä
    Mut nyt pitää lähtä taas hiomaan etukatetta ku siinä on vielä melko savotta että saan sen mahdutettua paikoilleen.
    Mu hyvä siitä tulee.Ja vielä kakslamppunen
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  16. #976
    Lainaa (sky @ Helmi. 08 2008,13:41) kirjoitti
    Lainaa (solifer @ Helmi. 08 2008,13:18) kirjoitti
    Tuota noin,nuo uhoojat tehoista ja kuinka kovaa on ajettu,ei niitä juurikaan paljon radalla näe,missä mitataan se tosi nopeus.Minä olen ajanut monta vuotta zx9r kavalla(2001)ja voin sanoa että viime kesänä monella ratapäivällä oli uudet kikserit ja kymppi ärrät velliä.Heitettiin noista ukoista ulkokautta ohi,jote yhteen veto.Ei se teho ole kaikki kaikessa,vaan miten sitä osataan käyttää.Joka omistaa uudemman ysi ärrän(1999-2003),niin käsissä on sellainen peli että turhien uhoojien ei pidä edes tarttuu kyseisen pyörän sarviin,niinkun tuossa aiemmin sanottiin että kun mopotin on mukava ajaa,sekä onko siellä tehoa 130 vai 140 kun itsellään on oikea fiilis.En kiellä kyllä se on ihan mukava jossain sivutiellä keulitella,kai meissä asuu se pieni tai suuri pommittaja(zx9r omistajissa).No ensikesänä on zx10r alla,mutta ysi oli tosi upee pyörä,ei koskaan mitään vikaa ei mitään ongelmia,no rengaskulut kyllä pääsi viimekesänä kasvaa aika suuriksi.
    Kuule, mä lupaan ajaa uudella kusiaisella parempia kierrosaikoja, kuin vm -01 ysilläni. *Toki voi olla että muutama kierros pitää kusiaiseen totutella, ehkä jopa yksi ratapäivä. *
    Komppaan Sky:ta ..... Tosiasiahan on siis se , että Ysi on nykypäivän mittapuun mukaan aivan liian kömpelö ja raskas ajettava radalla. 7,5:kas Gigseri rupee olemaan sitten jo aivan toista maata osaavissa käsissä. Mutta ns. "yleispyöräksi" YsiR:rä on mitä mainioin ....Kummeleita lainatakseni ....( kyrsä /tst Ysi ) sopii jokapäiväiseen ruuanlaittoon , se käy lohisoppaan , siitä voi tehdä jälkiruokaa ja ennenkaikkea se sopii illan nautintoihin ..... Ps. Mielikuvitus laukkaamaan .
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  17. #977
    Palatakseni itse aiheeseen: 9r:ään.

    Jalkatappien siirtosarja maksaa 450 €, joka on vanhaan sijoitettavaksi ihan liikaa. Tänään löin pyörän pystyyn ja makoilin pyörän takana ja kattelin että millaisia kallistuskulmia pyörällä voi ajaa. Tulin siihen tulokseen että pyörää voi kallistaa ihan riittävästi. Sitä paitsi jos pyörää kallistaa yhtään enenpään oikean jalan puolelle, sen jälkeen kun jalkatappi on osunut asfalttiin, niin samassa tulee jo äänenvaimentimen etukulmaan osumaa.

    Mutta kun käytännössä on jalat, joihin mene 45-46 kokoa oleva siro ajokenkä, niin ne monon kärjet ottavat mokomat kiinni asfalttiin. Muutenkaan tuo alkuperäinen kumipintainen tappi ei ole mikään parasmahdollinen pidon suhteen.

    Onko kellään mitään hyvää ideaa asian suhteen?

    Penkki! Otin penkin pois ja katselin sen korkeutta ja tulin siihen tulokseen, että penkkiä vois madaltaa aika paljon ja hyvin tehtynä, sen voi muotoilla silleen että istumakohta olisi automaattisesti taaempana, jotta tämmönen 184 cm mahtuis paremmin röhnöttään tankin kylessä.
    Vaan raaskiiko alkuperäistä ottaa harjoituskappaleeksi? Toki alkuperäisen vaahtomuovin voi korvata uudella, mutta mistäs siihen saa sopivan päällystys "nahan"? Ettei vain olis jotenkin lämpömuovautuvaa, tiedä häntä. Jollain tieto ja kokemusta? Olen meinaan nähnyt niitä ruman näköisiä omakyhäelmiä. Niin ja toisaaltaan, olis ihan kiva säilyttää alkuperäinen. Vois vaihtaa penkkiä tarpeen mukaan.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  18. #978
    Nyt setä otti rautasahan käteen ja leikkas 9r:n takalokarin irti!

    Irrotin siis takakatteen, sahasin niin sanotun roiskeläppäosan pois lokariosasta. Leikkelin alumiinista sopivan peitelevyn jonka maalasin ja niittasin tulleen aukon sijalle. Tiivistin sisäpuolelta vielä sikafleksillä.

    Eli se oli ns. köyhänmielen undertail. Tuli ihan ok näköinen. Pistelen kuvia tulemaan, kun kerkeän. Lokarin palan saa vielä pultattua pellin päälle takaisin kiinni jos haluaa ja lopputulos näyttää vielä ihan asialliselta, tosin ei alkuperäiseltä tietenkään.

    Nyt sitten pitäs saada huggeri aikaiseksi, ei vaan viittis ruveta väsäämään lasikuidusta, hiomisessa menee ikä ja terveys!

    Niin ja kilpiteline pitäs vielä saada aikaiseksi ja miettiä millaiset vilkut laittaa taakse ja mihinkä kohden.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  19. #979
    Lainaa (sky @ Helmi. 12 2008,22:16) kirjoitti
    Nyt sitten pitäs saada huggeri aikaiseksi, ei vaan viittis ruveta väsäämään lasikuidusta, hiomisessa menee ikä ja terveys! *
    Eikös noita huggereita saa noin 150 euron hintaan? nii ei tarvii itte tehdä *

    Niin ja tänään tuli minustakin 9R:n omistaja *
    Kevättä odotellessa.



  20. #980
    Lainaa (Meisseli_007 @ Helmi. 12 2008,22:42) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Helmi. 12 2008,22:16) kirjoitti
    Nyt sitten pitäs saada huggeri aikaiseksi, ei vaan viittis ruveta väsäämään lasikuidusta, hiomisessa menee ikä ja terveys!
    Eikös noita huggereita saa noin 150 euron hintaan? nii ei tarvii itte tehdä

    Niin ja tänään tuli minustakin 9R:n omistaja
    Kevättä odotellessa.
    No, just säästin 150 € kun tein köyhän miehen undertail:in. Mutta osaisko joku sanoa, mistä sais jonkun fiksun näkösen carbon-lookin vaikka. Olikos kellään puig:n huggerista kuvaa?



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  21. #981
    Lainaa (sky @ Helmi. 12 2008,22:47) kirjoitti
    Lainaa (Meisseli_007 @ Helmi. 12 2008,22:42) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Helmi. 12 2008,22:16) kirjoitti
    Nyt sitten pitäs saada huggeri aikaiseksi, ei vaan viittis ruveta väsäämään lasikuidusta, hiomisessa menee ikä ja terveys! *
    Eikös noita huggereita saa noin 150 euron hintaan? nii ei tarvii itte tehdä *

    Niin ja tänään tuli minustakin 9R:n omistaja *
    Kevättä odotellessa.
    No, just säästin 150 € kun tein köyhän miehen undertail:in. Mutta osaisko joku sanoa, mistä sais jonkun fiksun näkösen carbon-lookin vaikka. Olikos kellään puig:n huggerista kuvaa?
    www.ebay.de

    hakusanaks zx9r niin alkaa löytymään huggeria ja vilkkua ja vaikka mitä
  22. #982
    Lainaa (sky @ Helmi. 12 2008,22:47) kirjoitti
    Lainaa (Meisseli_007 @ Helmi. 12 2008,22:42) kirjoitti
    Lainaa (sky @ Helmi. 12 2008,22:16) kirjoitti
    Nyt sitten pitäs saada huggeri aikaiseksi, ei vaan viittis ruveta väsäämään lasikuidusta, hiomisessa menee ikä ja terveys! *
    Eikös noita huggereita saa noin 150 euron hintaan? nii ei tarvii itte tehdä *

    Niin ja tänään tuli minustakin 9R:n omistaja *
    Kevättä odotellessa.
    No, just säästin 150 € kun tein köyhän miehen undertail:in. Mutta osaisko joku sanoa, mistä sais jonkun fiksun näkösen carbon-lookin vaikka. Olikos kellään puig:n huggerista kuvaa?
    Kuvaa huggerista



  23. #983
    Mitkä permat se on ketjuile heittäny , sori oli ihan pakko
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  24. #984
    Sattuisko kukaan tietämään tuohon -95 9R:n sopivaa huggeria?
    Kaikki mallit mitä olen löytänyt internetin ihmemaasta on tarkoitettu uudempiin pyöriin.
    Tiedä sitten paljonko niissä on eroa ja kuinka pienellä muokkaamisella se kävisi myös tuohon mun 9iin.
    ZX9R -95
  25. #985
    Lainaa (ysi-ärrä @ Helmi. 13 2008,10:36) kirjoitti
    Mitkä permat se on ketjuile heittäny , sori oli ihan pakko
    No kyllähän sä arvaat miten siinä käy, ku just tuon pyörän ostin
  26. #986
    Lainaa (Meisseli_007 @ Helmi. 13 2008,13:02) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Helmi. 13 2008,10:36) kirjoitti
    Mitkä permat se on ketjuile heittäny , sori oli ihan pakko
    No kyllähän sä arvaat miten siinä käy, ku just tuon pyörän ostin
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  27. #987
    Lainaa (micci @ Helmi. 13 2008,11:17) kirjoitti
    Sattuisko kukaan tietämään tuohon -95 9R:n sopivaa huggeria?
    Kaikki mallit mitä olen löytänyt internetin ihmemaasta on tarkoitettu uudempiin pyöriin.
    Tiedä sitten paljonko niissä on eroa ja kuinka pienellä muokkaamisella se kävisi myös tuohon mun 9iin. *
    Tuolta näyttäs löytyvän, kyselinkin tuolla toisaalla että tunteeko kukaan moista liikettä. itsekki ajattelin vuoden -94 9R:n tilata moisen
  28. #988
    Lainaa (Meisseli_007 @ Helmi. 13 2008,13:02) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Helmi. 13 2008,10:36) kirjoitti
    Mitkä permat se on ketjuile heittäny , sori oli ihan pakko
    No kyllähän sä arvaat miten siinä käy, ku just tuon pyörän ostin
    No et sitten ottanut kuvaa koko pyörästä, että oltais päästy ihailemaan porukalla? Takahaarukasta päätellen taitaa olla -03 mallia?
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  29. #989
    Lainaa (sky @ Helmi. 13 2008,20:10) kirjoitti
    Lainaa (Meisseli_007 @ Helmi. 13 2008,13:02) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Helmi. 13 2008,10:36) kirjoitti
    Mitkä permat se on ketjuile heittäny , sori oli ihan pakko
    No kyllähän sä arvaat miten siinä käy, ku just tuon pyörän ostin *
    No et sitten ottanut kuvaa koko pyörästä, että oltais päästy ihailemaan porukalla? Takahaarukasta päätellen taitaa olla -03 mallia? *
    No tuli otettua kuva myös koko pyörästä
    Oikeen arvasit/tiesit, eli -03 on.

  30.  
  31. #990
    projektikuvaa:



    Lokarin jämä

    aRvon raati vois ehdotella millaset vilkut ja mihinkä tökkään ne?



    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Sivu: 33 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2331323334354383 ... ViimeinenViimeinen