Sivu: 31 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2129303132334181 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 901:stä 930:een 3312:sta
    Lainaa (Red5 @ Tammi. 17 2008,19:49) kirjoitti
    Trastuitsa tovarits!

Onnellinen 9r omistaja ilmoittautuu. Tuli hankittua alkutalvesta tuollainen 2001 vuoden ärrä. Himpun päälle 45tkm ajettu. Ensipyöräksi.

Ihana laite.

Kesä. Missä lienet. Polttelee jonniiverran päästä ajelemaan...

Tuossa kuva onnellisesta omistajasta viimeisen lenkin jälkeen ennen talvisäilöä. -> Hullunkiilto
    Hieno on laite,ajelin sellaisella neljä kesää,no nyt aijon myydä sen pois(vm.2001 aj 36500km),et kyllä kadu ostostasi,mulla olis sun kaverille samanlainen!
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
    Trastuitsa tovarits!

Onnellinen 9r omistaja ilmoittautuu. Tuli hankittua alkutalvesta tuollainen 2001 vuoden ärrä. Himpun päälle 45tkm ajettu. Ensipyöräksi.

Ihana laite.

Tuossa kuva onnellisesta omistajasta viimeisen lenkin jälkeen ennen talvisäilöä. -> Hullunkiilto
    No niin tervetuloa ysi joukkoon
    Ja asiallinen mopesi sulla Kesää odotellessa
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
    [QUOTE= (PLaaf @ Tammi. 17 2008,20:36)][QUOTE= (Perkele @ Tammi. 12 2008,03:02)]
    Lainaa sky eli eipä jaksa maksaa 5-10€ per pala noista huollon hinnoista? Ja siinä kun sulla on kone levällään, niin se on melkein sama, onko säädettäviä (eli vaihdettavia) paloja 3,4,5 vai 7. Eli tuosta on kyllä helppo rahastaa kpl-mukaan, nopeasti ne vaihtuu kun pääsee mittaamaan..[/QUOTE kirjoitti
    Eipä vain ole kiva, kun maksaa palat sisään pyöräliikkeeseen sen 7e ja niihin, kun pistää kiinni 2000e koska pitää olla kaikkiin merkkeihin mitä liike vastaa.. Kyllä niistä vain joutuu kpl määrän mukaan veloittamaan helposti tai sitten jos joku haluaa semmoiset ostaa niin ei niitä ilmaiseksi voi antaa vaikka onkin pieniä ja mitättömiä osia.

Ja yleensä jos venat joudutaan säätämään niin säädetään kaikki.
    Jotenkin vaikea uskoa tuota, että maksaa palat pyöräliikkeeseen sisään 7€ kpl? Miten noita irtoaa ulkomailta (ns. "huoltamopaketteja", joita täälläkin myydään, hirveään hintaan kylläkin) 50-100€ hemmetin iso läjä? Kannattaisiko tuossa vaiheessa miettiä, mistä noita paloja hommaa - myös huoltoliikkeiden siis?

Ja eipä noita yleensä kaikkia venoja tosiaan ole pitänyt säätää. Ei lähimaillekaan. Tapauskohtaista varmaankin, mutta esim. mun pyörässä näyttäs edellisen huollon aikana vaihdetun 3 palaa, joten aika kaukana "kaikista". + mitä kavereiden pärriin ollaan vaihdeltu, niin aika vähillä päästy yleensä.

Mutta kukin tehkööt tyylillään, mä tilaan palat ulkomailta, koska niitä sieltä erittäin paljon halvemmalla saa, kun vaan hieman jaksaa metsästää. Hyvä hommahan se on, että käytetään myös niitä huoltoja.. ei kaikki jaksa rassata pyörää ja sinne huoltoonhan se on kiva viedä. Mä jo aiemmin olen maininnut, että mulle tää on osa harrastusta ja samalla myös säästää aika paljon, mitä enemmän jaksaa / pystyy itse tekemään.

- P
    Lainaa (JaL3 @ Tammi. 17 2008,20:55) kirjoitti
    Lainaa (PLaaf @ Tammi. 17 2008,20:36) kirjoitti
    -klip-

Hä?
    Hirveesti ei kokemusta ole, mutta sen reilu kymmenen kertaa mitä tuo operaatio on tullu eri rivinelareihin tehtyä, niin kertaakaan en ole joutunu kaikkia ventiilejä säätämään.

Ite teen aina silleen että mittaan välykset, sitten vaihdettavat palat ja lähipajalla vaihdan tarvittavat palat oikeanpaksuisiksi. Ilmatteeks.
    Yleensä menee kaikkien säätämiseksi.. just säädin itselleni 16000km -03 6r.. kaikki venat! oli tajuttoman pienet välykset! Nostin kyllä ylärajoille ne niin ei tartte heti uudestaan säädellä.

Pitäsköhän kohta alkaa tilailee itekkin paloja ebaysta jos ovat nuin halpoja.
    Trastuitsa tovarits!

Ihana laite.

Teretulemas vöörymille. Komia on pärrä ja hyvä vuosikerta

- P

ps: tammikuu ja ysifoorumi jo heräämässä henkiin! keväällä / kesällä täällä on hyvät keskustelut taas menossa

Tuli muuten vielä mieleen, näistä 9r:ään liittyvistä talviprojekteista. Sovin itse itseni kanssa tässä ens kesälle kunnon projektin. Rupean tekemään tuosta rivariasuntomme kylmästä ulkovarastosta lämmintä. Tai ainakin "puolilämmintä". Tänään hirveet suunnittelut ollut ja nenä punaisena mittaillut seiniä, kattoa, lattiaa jne. tutkinut jo olemassa olevia koolauksia jne.

Tämän rojektin kun jaksas ens kesänä tehdä, niin ens talven projektit olis taas puolta mukavempia tehdä

- P
    [QUOTE= (Perkele @ Tammi. 18 2008,22:59)][QUOTE= (PLaaf @ Tammi. 17 2008,20:36)]
    Lainaa (Perkele @ Tammi. 12 2008,03:02) kirjoitti
    Lainaa sky eli eipä jaksa maksaa 5-10€ per pala noista huollon hinnoista? Ja siinä kun sulla on kone levällään, niin se on melkein sama, onko säädettäviä (eli vaihdettavia) paloja 3,4,5 vai 7. Eli tuosta on kyllä helppo rahastaa kpl-mukaan, nopeasti ne vaihtuu kun pääsee mittaamaan..[/QUOTE kirjoitti
    Eipä vain ole kiva, kun maksaa palat sisään pyöräliikkeeseen sen 7e ja niihin, kun pistää kiinni 2000e koska pitää olla kaikkiin merkkeihin mitä liike vastaa.. Kyllä niistä vain joutuu kpl määrän mukaan veloittamaan helposti tai sitten jos joku haluaa semmoiset ostaa niin ei niitä ilmaiseksi voi antaa vaikka onkin pieniä ja mitättömiä osia.

Jotenkin vaikea uskoa tuota, että maksaa palat pyöräliikkeeseen sisään 7€ kpl? Miten noita irtoaa ulkomailta (ns. "huoltamopaketteja", joita täälläkin myydään, hirveään hintaan kylläkin) 50-100€ hemmetin iso läjä? Kannattaisiko tuossa vaiheessa miettiä, mistä noita paloja hommaa - myös huoltoliikkeiden siis?

Ja eipä noita yleensä kaikkia venoja tosiaan ole pitänyt säätää. Ei lähimaillekaan. Tapauskohtaista varmaankin, mutta esim. mun pyörässä näyttäs edellisen huollon aikana vaihdetun 3 palaa, joten aika kaukana "kaikista". + mitä kavereiden pärriin ollaan vaihdeltu, niin aika vähillä päästy yleensä.

Mutta kukin tehkööt tyylillään, mä tilaan palat ulkomailta, koska niitä sieltä erittäin paljon halvemmalla saa, kun vaan hieman jaksaa metsästää. Hyvä hommahan se on, että käytetään myös niitä huoltoja.. ei kaikki jaksa rassata pyörää ja sinne huoltoonhan se on kiva viedä. Mä jo aiemmin olen maininnut, että mulle tää on osa harrastusta ja samalla myös säästää aika paljon, mitä enemmän jaksaa / pystyy itse tekemään.

- P
    Kyllä ne vain maksaa sen 7e sisään.. Juuri tilasin itselleni!! Ennakkossa saa sitten halvemmalla, kun ottaa 500 palaa kerralla.
    [QUOTE= (PLaaf @ Tammi. 18 2008,23:20)][QUOTE= (Perkele @ Tammi. 18 2008,22:59)]

- P
    Kyllä ne vain maksaa sen 7e sisään.. Juuri tilasin itselleni!! Ennakkossa saa sitten halvemmalla, kun ottaa 500 palaa kerralla.
    No kalliit on hinnat. Kannattaisi varmaankin sitten miettiä, mistä noita hommaa. Varmaankin myös yrittäjälle on useampia, kuin yksi vaihtoehto / tie olemassa säätöpalojen hommaamiseen..

Ja alunperinkään en syyttänyt (Sky:lle kännissä kirjoittamani viesti), suomalaisia huoltopuljuja mitenkään! Jotenkin vaikuttaa, että sellaiseen käsitykseen olet jäänyt. Tarkoituksena oli vain tuoda esille se, että itse tekemällä on mahdollista säästää TODELLA suuria summia.

Mutta kuten mainittua, jokainen tekee tyylilleen ja kukkarolleen sopivalla tyylillä näitä hommia. Fiilispohjaltahan tässä harrastuksessa mennään

- P
    [QUOTE= (Perkele @ Tammi. 18 2008,23:26)][QUOTE= (PLaaf @ Tammi. 18 2008,23:20)]
    Lainaa (Perkele @ Tammi. 18 2008,22:59) kirjoitti

- P
    No kalliit on hinnat. Kannattaisi varmaankin sitten miettiä, mistä noita hommaa. Varmaankin myös yrittäjälle on useampia, kuin yksi vaihtoehto / tie olemassa säätöpalojen hommaamiseen..

Ja alunperinkään en syyttänyt (Sky:lle kännissä kirjoittamani viesti), suomalaisia huoltopuljuja mitenkään! Jotenkin vaikuttaa, että sellaiseen käsitykseen olet jäänyt. Tarkoituksena oli vain tuoda esille se, että itse tekemällä on mahdollista säästää TODELLA suuria summia.

Mutta kuten mainittua, jokainen tekee tyylilleen ja kukkarolleen sopivalla tyylillä näitä hommia. Fiilispohjaltahan tässä harrastuksessa mennään

- P
    En vain tiedä sitten, että mitkä ovat tuossa, että pitääkö käyttää jonkun tietyn merkin paloja aina, että ovat sallittuja.. Ei voi esim tarvike suodattimiakaan käyttää yms..
    Tähän palakeskusteluun oma käsitykseni...

Hommasin itselleni jenkeistä tuollaisen jonkun 140:n palan setin maksoi vissiin jotain 80€. Heti kun paketin tullista sain niin oli pakko tutkia että mikä näissä on vikana kun halvalla saa, no niitäpä ei ollut karkaistu. Auton avaimella sai helposti piirrettyä kunnon naarmun palan pintaan. Alkuperäiseen palaan ei naarmuja helposti saa. Muuten palat oli ihan mitoissaan ja on ne tuolla pyörässä hyvin toimineet, eikä niissä havaittavaa kulumaa ole.

Jatkossakin aion näitä käyttää [ja säästää] koska tiedän mitä olen sinne pataan laittanut. Mutta jos jollakulla on leipä kiinni noista huoltohommista, niin ei silloin voi käyttää tuollaisia "keskeneräisiä" osia vaan on käytettävä alkuperäisiä tai sitä vastaavia.

Niin tämä kokemus on vain yhdestä palamerkistä enkä nyt muista mikä se oli.
    ZZR 1400 ABS -07
    ZX-9R -03/-04
    ZZR 600 -93
    ZZR 500 -90
    RD 125 DX -77
    Lainaa (khassi @ Tammi. 19 2008,13:49) kirjoitti
    Tähän palakeskusteluun oma käsitykseni...

Hommasin itselleni jenkeistä tuollaisen jonkun 140:n palan setin maksoi vissiin jotain 80€. Heti kun paketin tullista sain niin oli pakko tutkia että mikä näissä on vikana kun halvalla saa, no niitäpä ei ollut karkaistu. Auton avaimella sai helposti piirrettyä kunnon naarmun palan pintaan. Alkuperäiseen palaan ei naarmuja helposti saa. Muuten palat oli ihan mitoissaan ja on ne tuolla pyörässä hyvin toimineet, eikä niissä havaittavaa kulumaa ole.

Jatkossakin aion näitä käyttää [ja säästää] koska tiedän mitä olen sinne pataan laittanut. Mutta jos jollakulla on leipä kiinni noista huoltohommista, niin ei silloin voi käyttää tuollaisia "keskeneräisiä" osia vaan on käytettävä alkuperäisiä tai sitä vastaavia.

Niin tämä kokemus on vain yhdestä palamerkistä enkä nyt muista mikä se oli.
    Täytyypä muuten testata tuo, että onko karkaisematon, veikkaanpa että on. Hotcamsin setti mulla muistaakseni (vois kaivaa tuolta tallista esille jossain vaiheessa).

Tosiasioitahan noi on, että jos firma on pystyssä ja huoltohommia (jopa merkkihuoltoa jollekulle merkille tekee), niin tarvikeosia ei käytetä. Vaikka joissain tapauksissa se tarvikeosa saattaa olla melkeinpä sama, kuin alkuperäinen (ainakin autojen kohdalla), mutta vain "merkki" puuttuu.

Mutta veikkaanpa itsekin, että noi palat tuolla kestävät. Pitää testata tosiaan, että saako pintaan naarmuja aikaiseksi + katsoa, minkänäköisinä vaihtuvat sitten, kun ovat jonkin tuhannen kilometriä tuolla paikoillaan olleet.

- P
    [QUOTE= (Perkele @ Tammi. 18 2008,22:59)][QUOTE= (PLaaf @ Tammi. 17 2008,20:36)]

- P
    Mä oon ymmärtänyt että ei kaikkia paloja vaihdeta, vaan niitä koitetaan vaihtaa ristiin, jotta kaikkia "merkkiosia" ei tarvitse uusia.

E: Ja sehän selvää säästöä, kun käytetään sopivan kompinaation etsimiseen kaksi tuntia aikaa a 60 €/h. Ja silläkin saadaan kaksi palaa vaihtamalla arvot toleranssiin, mutta vaihdetaan sitten seuraavalla kerralla puolet paloista, kun viimeksi oli niin tipalla.

“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
    Laitoin säätöpaloista tänään kyselyn Japanin suuntaan, koska tarvitsen niitä itsekkin. Kävi mielessä että jos jollakulla toisellakin on paloille tarvetta, voitaisiin tilata kimpassa.

Kyseinen paikka myi alkuperäisiä varaosia. Olen tilannut kyseisestä paikasta ennenkin ja toimitus tulee suomeen viikossa ja maksu onnistuu luottokortilla.

Uskoisin että vastaavat huomisen aikana kyselyyn.

Esimerkkinä hinnasta voin mainita että etulamppu maksoi tullin ja alvin kanssa 218 euroo, kun siitää olisi täällä saanut maksaa 490 euroo. Joten uskoisin että säätöpalatkin ovat eri hintaluokassa kuin täällä suomessa.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
    No nyt tuli vastuas Japanista. Hintaa säätöpalelle kertyy seuraavasti. 630jen/153,5=4,10€. Tähän pitää lisätä alv ja tulli elikkä 4,10x1,035x1,22=5,18€. Postikulut toki tulee.

Viimeksi kun tilasin tuolta osia niin seitsemän kilon paketille tuli postikuluja 60 euroo, mutta nämä säätöpalathan ei juuri mitään paina.
    -Bmw S1000RR 2021-
    Ostitko perkele ebaystä hotcamsin shimmipaketin? *Kattelin että 65 taalaa maksasivat ebayssä? *Oliko oikein mallikohtaiset vai onko esim kx:ssä semmoset shimmit mitkä passaisivat myös 9R:ään? *Noihin monttupyöriin löysin ainakin noita paketteja.

Tartteeko joku 9R:ään (C/E) katteita. *Olis pientä fiksailua vaativa setti ylimääräisenä nurkissa, kun tuli ostettua kokonaan uudet muovit.

MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
    Lainaa (Sledgehammer @ Tammi. 22 2008,17:11) kirjoitti
    Ostitko perkele ebaystä hotcamsin shimmipaketin? Kattelin että 65 taalaa maksasivat ebayssä? Oliko oikein mallikohtaiset vai onko esim kx:ssä semmoset shimmit mitkä passaisivat myös 9R:ään? Noihin monttupyöriin löysin ainakin noita paketteja.

Tartteeko joku 9R:ään (C/E) katteita. Olis pientä fiksailua vaativa setti ylimääräisenä nurkissa, kun tuli ostettua kokonaan uudet muovit.
    Moro.
    Minkä väriset katteet? ja onko kaks lamppunen?
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
    Tämmöset ne on. Kakslamppusen yläkate. http://juhana.pp.fi/images/album/9R%20katteet/

Jos kiinnostaa niin paa postia juhana ( atta ) kastema . to
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
    Lainaa (Sledgehammer @ Tammi. 22 2008,17:11) kirjoitti
    Ostitko perkele ebaystä hotcamsin shimmipaketin? Kattelin että 65 taalaa maksasivat ebayssä? Oliko oikein mallikohtaiset vai onko esim kx:ssä semmoset shimmit mitkä passaisivat myös 9R:ään? Noihin monttupyöriin löysin ainakin noita paketteja.

Tartteeko joku 9R:ään (C/E) katteita. Olis pientä fiksailua vaativa setti ylimääräisenä nurkissa, kun tuli ostettua kokonaan uudet muovit.
    Kattos, Sledgekin heräs talviunilta

Tjuu, Jenkkilän ebaystä hommasin tuon Hotcamsin setin ja on ihan merkkikohtainen/mallikohtainen ja myyjä myi jopa ihan "mallikohtaisesti" eriteltynä noita, eli esim. e-sarjalle oli "muka" omansa.. en tiedä, liekkö esim. c:n ja e:n välillä noissa paloissa mitään eroa (tuskin), mutta kuitenni.

Tilasin kaverin kanssa kerralla noita pari settiä, niin on paloja vähäksi aikaa, varsinkin kun kaveri ei tarvinnut noista kovin suurta osaa.

- P

Paas vielä se ebay storen nimi niin tilaan itsellenikin sieltä tommosen setin. Pakko se on talviunilta herätä, että saa romun ajoon kevääks ;) Aattelin ottaa kannen pois ens viikonloppuna ja tutkailla noi välykset.Samalla saa sitten vaihtaa venat jos siihen ilmenee tarvetta (jota ei kyllä pitäis olla...).
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
    Lainaa (Sledgehammer @ Tammi. 22 2008,22:55) kirjoitti
    Paas vielä se ebay storen nimi niin tilaan itsellenikin sieltä tommosen setin. Pakko se on talviunilta herätä, että saa romun ajoon kevääks ;) Aattelin ottaa kannen pois ens viikonloppuna ja tutkailla noi välykset.Samalla saa sitten vaihtaa venat jos siihen ilmenee tarvetta (jota ei kyllä pitäis olla...).
    Ootas, tongin tuolta ebayn historiasta tässä yön pimeinä tunteina. Pistän privana sulle ja voipi muutkin kysellä, jos on tarvista. Tuosta karkaisusta en tiedä, koska en ole vielä saanut aikaiseksi lähteä noita paloja raaputtelemaan

- P
    On toi hotcams sen verran laatumerkkki että ovat varmasti karkaistut. On karkaisemattomatkin kestäneet kun jengi on hionut karkaisun pois ohentamalla shimmejä itse ja nekin ovat hyvin kestäneet.
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
    Lainaa (Sledgehammer @ Tammi. 22 2008,23:42) kirjoitti
    On toi hotcams sen verran laatumerkkki että ovat varmasti karkaistut. On karkaisemattomatkin kestäneet kun jengi on hionut karkaisun pois ohentamalla shimmejä itse ja nekin ovat hyvin kestäneet.
    Selvä homma. Pistin sulle privaa aiheeseen liittyen. Ilmoittele, jos ei tule perille, kun systeemi sekoillee näköjään tuolla privapuolella.

- P

Edit: tjuu, oon ite kans törmännyt aiheeseen, jossa porukka jakautuu kahtia eli osa sanoo, että huoletta voi hioa ja osa taas sanoo, että kun karkaisu häviää, niin palalla ei mitään tee.. tiedä sitten tuosta, mutta teen varsin kenttätestin tuolle huomenna

Älä mene "perkele" raapsuttelemaan niitä paloja. Lähetin aamulla hotcams:ille s-postia ja kyselin palojen karkaisusta yms. Kerron sitten mitä vastasivat. Pyysin pikaista vastausta, joten voi olla että illalla saa jo vastauksen.
    -Bmw S1000RR 2021-
    Eilen oli kotiin ilmaantunut Hotcamsin setti säätöpaloja. 1,20 - 3,50 ja 3palaa jokaista kokoa 0,05 välein.
    Myyjä Ebayssa oli ATVUNLIMITED.

ZX9R -95
    Lainaa (micci @ Tammi. 23 2008,09:36) kirjoitti
    Eilen oli kotiin ilmaantunut Hotcamsin setti säätöpaloja. 1,20 - 3,50 ja 3palaa jokaista kokoa 0,05 välein.
    Myyjä Ebayssa oli ATVUNLIMITED.
    Paljonko tuli paloille hintaa postikulujen kanssa? Ilmeisesti vältyit tullilta ja alv:lta? Eikös toi ATVUNLIMITED kuiteskin ole tuolla ison meren toisella puolella?
    -Bmw S1000RR 2021-
    Pikkasen vajaa 70€. Ja ei tullut mitään ylimääräisiä tulli tai ALV -kuluja.

ZX9R -95
    Juurikin atv:ltä hommannut noita paloja. Setin hinta on 71,99$ + 20$ postikuluja suomeen = 64,23 EUR eli ei tule hirveästi paloille hintaa.

Ja sitten noihin tullikuluhin eli tulli menee, jos tulli päättää pakettisi avata / epäilevät, että paketin arvo on enemmän, kuin esim. paketin päälle on kirjattu. Se on tuurista oikeastaan kiinni miten käy. Mutta tulli ei mikään hirveä tuommoiselle paketille / arvolle ole, joten ei tule palat kalliiksi, vaikka tulli & alv meneekin. Tämä siis ihan niille tiedoksi, jotka tilaavat ja hintaa tuleekin enemmän

- P

Tämmösen vastauksen oli Hotcams / Steave Beaver laittanut mulle, kun kysyin säätöpalojen karkaisusta: Jarno, yes they are hardened high carbon steel. Elikkä tuosta voisi suomentaa että palat ovat karkaistua suurlujuusterästä. Korjatkaa joku jos olen aivan hakoteillä.

Jos tommosen paketin tilaa ja sattuu paketti päätymään tulliin, niin siitä joutuu maksamaan ainoastaan alv:n koska tullin osuus jää alle 10 euroon. Moottorinosissa tulli on 3,5 prosenttia jos en väärin muista. Elikkä ei ole pahahinta vaikka räpsähtäisi se alvi päälle. *
    -Bmw S1000RR 2021-
    Lainaa (jaska_73 @ Tammi. 23 2008,17:26) kirjoitti
    Tämmösen vastauksen oli Hotcams / Steave Beaver laittanut mulle, kun kysyin säätöpalojen karkaisusta: Jarno, yes they are hardened high carbon steel. Elikkä tuosta voisi suomentaa että palat ovat karkaistua suurlujuusterästä. Korjatkaa joku jos olen aivan hakoteillä.

Jos tommosen paketin tilaa ja sattuu paketti päätymään tulliin, niin siitä joutuu maksamaan ainoastaan alv:n koska tullin osuus jää alle 10 euroon. Moottorinosissa tulli on 3,5 prosenttia jos en väärin muista. Elikkä ei ole pahahinta vaikka räpsähtäisi se alvi päälle.
    Dodiin, hyvä homma kuulla & kiitoksia paljon selvitystyöstä. Mahtoi sullakin vaihtua toimittaja Japanilaisesta Ämeriikkälaiseen?

- P
  30.  
    Juu, jenkeistä tilataan säätöpalat, mutta jos jotain alkuperäisosaa tarvin mitä ei tarvikkeena saa, niin siinä tapauksessa lähestyn kyllä Jaappanin poikia. On palvelu hyvää ja alkuperäisosien hinnat jotain muuta kuin kotimaassa.

Eipä toki tarvi ihmetellä varaosien hintaa kun ne kotimaisille jälleenmyyjille tulee euroopan keskusvaraston kautta Hollannista. Mitä enemmän välikäsiä, niin sitä suurempi on lopullinen hinta. Olipa yksinkertainen laskukaava. *
    -Bmw S1000RR 2021-
Sivu: 31 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2129303132334181 ... ViimeinenViimeinen