Sivu: 3 / 109:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123451353103 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 3261:sta
  1. #61
    Projekti vaatii hermoja ja aikaa. Olen itse vaihtanut orkkisvilkkujen paikoille eteen katevilkut ja taakse nuolenpäät. Ja jottei projekti olisi ollut turhan simppeli, niin valitsin led-versiot. Siinähän tuli ongelmia tietty polttimoille menevän liian virran kanssa. Piti kyhätä takaboxiin 4kpl 25w:n vastushässäköitä, jotta vilkutustiheys olisi normaali.

    Etuvilkkujen vaihdosta sen verran, että koko etupää on purettava atomeiksi. Älä kuitenkaan avaa ruuveja, millä ajovaloumpiot ovat kiinni etukatteessa!
    Työjärjestykseni oli suunnilleen tällainen:
    - tarvittavat muovihärpäkkeet pois etukatteen läheisyydestä
    - vilkkujen kupu auki ja polttimot veks
    - vilkkujen johto poikki ( älä leikkaa liian lyhkäseksi)
    - orkkis vilkut veks
    - kuori uusien vilkkujen johto n. 2cm matkalta, samoin pyörässä olevalle johdolle
    - kierrä kutistesukka mopon johtoon niin ylös kuin menee
    - tinaa johdot yhteen ja kutistesukka päälle
    - vilkut kiinni ja katteet takaisin

    Katevilkut, kun asensin, niin Dremelillä piti vähän hioa vilkkupaikan ympäristöä tasaisemmaksi, jotta katevilkku olisi paikoillaan siististi ja irvistelemättä.

    Mulla meni valehtelematta etukatteen takaisinlaitossa n. 4h aikaa, että ei mikään reuna irvistänyt. Oli todella vittumaista! Jos kuitenkin otat etuvaloumpion irti, niin laita se ensin tiukasti etukatteeseen kiinni ennen kuin kiinnität sitä takaisin. Helpottaa huomattavasti!

    Saitko mitään selvää, kun tässä työn oheessa kirjoittelen? Kysy vaan, jos on jotain kysyttävää

    Edit:Korjailtu kirotusvireitä



    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  2. #62
    Nonnii, nyt on Ninjasta säädetty venat,kaasareiden synkat,seokset ja ajettu penkissä.
    Kiinni olevat kilkkeet: REEO kokoränni,Konna ja dynojet suutinsatsi.
    Tulokset takapallolta : 133,76hv , vääntö 95,94Nm.
    Tuolta löytyy käppyrä. Saapi kommentoida....
  3. #63
    Lainaa (Jusupuh @ Huhti. 28 2005,22:03) kirjoitti
    Nonnii, nyt on Ninjasta säädetty venat,kaasareiden synkat,seokset ja ajettu penkissä.
    Kiinni olevat kilkkeet: REEO kokoränni,Konna ja dynojet suutinsatsi.
    Tulokset takapallolta : 133,76hv , vääntö 95,94Nm.
    Tuolta löytyy käppyrä. Saapi kommentoida....
    Mä ehdin tonne Penkitys laittaa omat tietoni, käppyrä on edelleen vaiheessa

    Melko samanoloiset on noi mun käyrät. Teho on vähän pienempi, mut varmaankin putki tekee sen. Heti kun lakkaan köyhtymästä marssin putkikaupoille



  4. #64
    Seeber, suuret kiitokset vinkeistä Auttaa todella paljon urakkaan ryhtymisessä sekä sen suunnittelussa. Ennen kaikkea osaan hiukan varautua mitä tuleman pitää.

    Sitten toinen mielestäni hyvä kysymys. Sullakin kun on 04 tuo ysisi, niin varmasti on hyvät takuut vielä voimassa, vai onko? Vaikuttaako tuo piuhojen katkominen ja esim. vastusten lisääminen negatiivisella tavalla takuuseen, esim sähköjen osalta? Saitko "luvan" tehdä joitain pieniä operaatioita vai kylmästi oman käden oikeudella? Liike josta oman pärrän ostin, on kovasti koittanut kaupitella minivilkkuja ja niiden asentamista, eikä silloin sanottu mitään takuista. Tosin onko tilanne eri jos asennan ne itse, enkä kanna eurojani heidän huoltoonsa.
    Kawasaki ZX-9R Ninja -04
  5. #65
    Itseasiassa ei harmainta aavistustakaan mitä takuu siihen sanoo, mutta eihän Kawaan mitään sähkövikoja tule. Pyörä on tuotu uutena Saksasta. Siinä on 2 vuotta tehtaan takuuta + vuosi Motofocuksen takuuta, jos huollattaa siellä, mutta todennäköisesti toi ylimääräinen takuuvuosi lähtee, koska täältä on n. 65km Forssaan huoltoon.. Käytän paikallisia palveluita eli Salon Mopoa ja Pyörää.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  6. #66
    Lainaa (Seeber @ Huhti. 29 2005,09:43) kirjoitti
    65km Forssaan huoltoon.. Käytän paikallisia palveluita eli Salon Mopoa ja Pyörää.
    no ei paha matka ollenkaan kun kiertelee kuusjoen ja kosken kautta niin ei tarvi edes suoraan ajella vaikkakin matka sit taas jatkuu
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
  7. #67
    Seeber, eli samanlaiset muoviläpyskät lerpattaa meidän avainten perissä

    Voisinpa ihan piruuttaan tiedustella focuksesta mitä ovat tarkalleen asiasta mieltä. Kovasti ovat tosiaan itsekkin ehdotelleet minivilkkuja ja muuta näperrystä, joten eikai ne nyt sellasta ehdota mistä takuut menee. Kyllä nyt jotain näpertelyä pitää saada harrastaa eli minivilkut menee kyllä kiinni!

    Edit: Tampereelta taitaa olla Forssaan sellanen rontti 80 kilsaa ja vielä tuonne olen jaksanut pyörän huoltoon kiikuttaa. Mukavan lenkinhän siinä saa ajella Tosin mielessä on kyllä käynyt, että onko se ylimääränen takuuvuosi sen kaiken arvonen...



    Kawasaki ZX-9R Ninja -04
  8. #68
    Mulla vaahtokumiläpyskä lerpattaa vara-avaimessa. Käyttöavaimessa lerpattaa Kawasaki-avaimenperä Siihen menee sitten koko päivä, jos Vorssaan lähden huoltoon. Pekkaset säästän ratapäiville. * Onhan siellä Kuusjoen ja Kosken suunnalla ihan kohtalaisia mutkapätkiä, mutta parhaat ovat Perttelissä, Rekijoella, Kiikalassa, Kiskossa, Perniössä ja Teijolla. (lenkki tossa järjestyksessä) Ja sitäpaitsi en oikein kehtaa viedä pyörää muualle huoltoon kuin Reimannille, koska hää on aika hyvä tuttu..



    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  9. #69
    Lainaa (Seeber @ Huhti. 29 2005,10:44) kirjoitti
    Onhan siellä Kuusjoen ja Kosken suunnalla ihan kohtalaisia mutkapätkiä, mutta parhaat ovat Perttelissä, Rekijoella, Kiikalassa, Kiskossa, Perniössä ja Teijolla. (lenkki tossa järjestyksessä)
    tuttuja teitä, kaikki tullu koluttua, välillä jo kyllästynytkin näihin kulma kuntiin mut eiköhän lomalla tule taas läpi suomen paineltua, jos jollain hyvä reitti ehdotus niin otetaan vastaan, somero - ranua välille, Kuis teillä kaupan teko onnistui fokuksessa, mulla meni kyllä täysin nappiin ja ilmainen huoltokin tuli päälle mutisematta monelta kyllä risujakin kuullut lähinnä palvelu puolelta mut ainakin mulle jäänyt hyvä maku paikasta
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
  10. #70
    Ostin pyörän Huittisten Euro-Benzistä 3tkm ajettuna. Entinen omistaja oli alunperin ostanut sen Motofocuksesta.
    Mutta kävin kyllä itse Motofokuksessakin tekemässä kauppoja. Kysyin pystyvätkö he toimittamaan mulle vähänajetun tai uuden ylivuotisen F2-mallin Ysin. Noh, sitten otettiin yhteystiedot ylös ja vielä tähän päivään asti ei ole tullut soittoa (kävin siellä lokakuussa). Kaiken lisäksi tapeltiin onko viimeisin Ysi ruisku vai kaasaripeli ja onko siinä 6 vai 4-mäntäiset etujarrusatulat. Kumpikin motofocuksen kaveri väitti, että se on ruiskupyörä ja siinä on 6-mäntäiset satulat.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  11. #71
    Kyllä ne mullekkin aluks möi ruiskupyöränä

    Palvelu pyörää ja varusteita ostettaessa on ollut ihan ok ja sinänsä ei ole ollut valittamista. Huollot toimineet niinkun pitää. Viime päivinä tosin alkanut tuntumaan, että tavassa jolla asiakasta palvellaan olisi hiukan parantamisen varaa. Varsinkin kun muutamasta paikasta olen saanut aivan loistavaa palvelua, niin kontrasti alkaa erottumaan.

    Toistaiseksi huollan pyöräni siellä. Oli pyöräni siellä myös talvisäilössäkin.
    Kawasaki ZX-9R Ninja -04
  12. #72
    btw, paljos muitten ysit vie bensaa normaaliajossa, vakiona/virinä?
    Kawasaki ER5->Kawasaki ZZR600->Kawasaki ZX-9R->Suzuki SV1000s(z)->Honda CB1300F->BMW K1200R Sport
  13. #73
    Keskikulutus mulla 5,7-5,9l satasella. Kolme tankillista ajettu ja siitä laskettu.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  14. #74
    Lainaa (flack @ Huhti. 29 2005,14:14) kirjoitti
    btw, paljos muitten ysit vie bensaa normaaliajossa, vakiona/virinä?
    Vakio pyörä ja vie kakkua 5.0 - 5.2 l/100km.
    ZZR 1400 ABS -07
    ZX-9R -03/-04
    ZZR 600 -93
    ZZR 500 -90
    RD 125 DX -77
  15. #75
    Lainaa (Seeber @ Huhti. 29 2005,10:44) kirjoitti
    Pekkaset säästän ratapäiville. *
    Missäs olit tänään..? Ei näkynyt ainakaan pelipaikalla.. *

    Aika pienillä kulutuksilla te pääsette. Mulla menee yleensä siinä 6,5 - 8 litraa. Väännön puutettako? *
  16. #76
    Tänään ei pystyny ottaa pekkasta ku Esko oli lomalla ja jonkun täytyy olla pitämässä ne apinat kurissa ja autot liikkeellä.
    Täytyy kattoa koska Pertulla on uusia aikoja, jos sitten pystyis järjestää vapaata.
    Kauhee bensarosvo sun Suitsa! Imee ainetta kuin mikäkin V8! Seepparikin meni alle 5,5 melkein kokoajan.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  17. #77
    kyllä kawa aika pienellä menee jos malttaa nätisti ajella 5,2 pienin kulutus 9r:n kans ja olisko alle 7 suurin edellinen gpx600r oli pihi kun siinä pienin lukema oli 4,3 mutta kyllä tuon litran hymy suin maksaa ku potkua on eri toten mukawasti vaik vois kyllä olla enemmänkin
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
  18. #78
    6-7 litraa menee,tosin aika railakasta ajoa
    Suk dik!
  19. #79
    Nyt on huggeri uudelleenmuotoiltu. Ketjusuojasta lähti n.3cm. Dremelin leikkausterällä suuremmat pois ja sitten hienolla kivellä tasoitus ja muotoilu. Lopuksi Lime green -maali päälle. On se nyt paremman näköinen ja sävyeroakaan ei huomaa kuin ihan läheltä tihrustaessa, vaikka värikoodilla kävin maalin teettämässä. Kuvia tod. näk. illalla, jos ehdin.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  20. #80
    Säätöjä:

    Tämä on otettu Kesäkuu 2000 Performance Bikestä

    9R 98-99 (olikse ny c2 tai jotain)

    PB FRONT:

    Compression (alhaalla) 3 kliksua out from max
    Rebound (ylhäällä) 4 kliksua out from max
    Preload 2 viivaa näkyvillä
    Static sag 30mm

    PB REAR:

    Compression (ylhäällä) 2 kliksua out from max
    Rebound (alhaalla) 4 kliksua out from max
    Static sag 5mm

    JA SITTEN 9R E1, lehti ei just ny tidossa, unohtu merkata

    STOCK FRONT: PB FRONT:

    Preload 4 viivaa Preload turned fully in
    Compression 8 kliksuu out from max Compression 6 kliksuu
    Rebound 10 kliksuu out from max Rebound turned fullyin

    STOCK REAR:

    Preload 178.5mm spring lenght
    Rebound 8 kliksuu out from max
    Compression 8 kliksuu out from max

    PB REAR:

    Preload sama
    Rebound 3 kliksuu out from max
    Compression 2 kliksuu out from max
    Ride Height increased by 10 mm

    fok, näitten säätöjen lehti jäi merkkaamatta. No koitan kaivaa sen vielä esiin jostain.
    Nämä siis PB:n suosittelemia säätöjä. Pyörä menee aika kovaksi mutta se sopi ainakin mun ajotyylille.

    Ja muistakaa aina merkata paperille että mistä lähditte liikkeelle, eli kaikki kliksut ylös. Tämä vain siksi että jos jostain syystä menee säädöt ketuille ni on helpompi palata niihin entisiin kun tietää montako kliksua ja viivaa silloin oli käytössä.
    Kipu on väliaikaista, Kunnia ikuista!
  21. #81
    Mulla ysi vie sekalaisessa ajossa noin 5litraa.Viritetty on suutinsarjalla ja yoshin rännillä.Ei se mun mielestä paljoa ole, kun vertaa edelliseen ruisku ceebbariin 600cc.Se vei sen 6-8litraa.
    Kyllä se siitä
  22. #82
    Lainaa (Seeber @ Touko. 02 2005,08:23) kirjoitti
    Nyt on huggeri uudelleenmuotoiltu. Ketjusuojasta lähti n.3cm. Dremelin leikkausterällä suuremmat pois ja sitten hienolla kivellä tasoitus ja muotoilu. Lopuksi Lime green -maali päälle. On se nyt paremman näköinen ja sävyeroakaan ei huomaa kuin ihan läheltä tihrustaessa, vaikka värikoodilla kävin maalin teettämässä. Kuvia tod. näk. illalla, jos ehdin.
    Mistä sait ton vihreän värikoodin?
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  23. #83
    Maalikaupassa, Salon Pro Värissä oli Kawasakin värikartta, jossa oli Lime Greenin koodi.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  24. #84
    Tulipa käytyä ahvenistolla rataajoon tutustumassa, kyllä 9ärrä ihan mukavasti tuntu radalle sopivan, kuskilla on kyllä viel opeteltavaa kiitos aprillia kerholle mahdollisuudesta, tuun toistekkin betonkin kans sinne norkoomaan huomiset ajot suuntautuu sit turkuun ja paraatin kautta papin sanaa kuulemaan lietoon
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
  25. #85
    Notta tuota kävimpä ostamassa Kawasaki zx9r 98 vm, vihreä.
    Suomipyörä, ajettu 42000km ja vakiokalustolla. Kyllähän siinä on mopoa vähäksi aikaa. Pyörä sijaitsee Vantaalla. Laitan kuvia tuota tuonnempana.
    Aika hyvä keli lähteä cruisailemaan.
  26. #86
    Lainaa (japekin @ Touko. 08 2005,12:39) kirjoitti
    Notta tuota kävimpä ostamassa Kawasaki zx9r 98 vm, vihreä.
    Suomipyörä, ajettu 42000km ja vakiokalustolla. Kyllähän siinä on mopoa vähäksi aikaa. Pyörä sijaitsee Vantaalla. Laitan kuvia tuota tuonnempana.
    Aika hyvä keli lähteä cruisailemaan.
    Onnea loistavasta valinnasta
    Mulla kans sama vuosimalli, mutta musta... ja kilometrejä mittarissa n. 36000. Ysi on mainio peli.



  27. #87
    Torstaina tuli käytyä hakemassa 9r vm 98 jolla ajettu 25tkm.. 1200km pyörähti pakun mittariin ku hain toiseltapuolelta suomea, mut kyllä kannatti koska oli halvempi ja siistimpi kuntoinen kuin enemmän ajetut vastaavat.. *Muutenkin tosi tyytyväinen valintaani. * Vielä ku löytäs halvimmat vakuutukset
    Ja Kawahan on luonnollisesti Vihreä *
  28. #88
    Lainaa (jannu_ha @ Touko. 08 2005,23:33) kirjoitti
    Torstaina tuli käytyä hakemassa 9r vm 98 jolla ajettu 25tkm.. 1200km pyörähti pakun mittariin ku hain toiseltapuolelta suomea, mut kyllä kannatti koska oli halvempi ja siistimpi kuntoinen kuin enemmän ajetut vastaavat.. *Muutenkin tosi tyytyväinen valintaani. * Vielä ku löytäs halvimmat vakuutukset
    Ja Kawahan on luonnollisesti Vihreä *
    Et oo varmaan kuullu,mutta uusi kawawäri on sininen siis ei enää vihreä
    Suk dik!
  29. #89
    Nonnii...Vaihdoin eilen ysiin 15-piikkisen eturattaan vakion 16-piikkisen tilalle. Pikaisella testilenkillä ilmi käyneet asiat:

    -Taajamanopeuksia on helpompi ja mukavampi ajaa
    -Etunen kevenee huomattavasti helpommin (plussaa vai miinusta,saatte ihan itte päättää)
    -Kiihtyvyys ihan toista luokkaa

    Ketjut mallia liian lyhyet 44-piikiselle takarattaalle, tosin matka-ajo muuttuu varmaan aika vinguttamiseksi tolla takarattaalla. Pitänee ostaa pari lenkkiä pitemmät ketjut seuraavaksi ja testailla....



  30.  
  31. #90
    kumpaa bensaa käytätte sliparilla varustettuun ysiin?
Sivu: 3 / 109:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123451353103 ... ViimeinenViimeinen