Sivu: 22 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1220212223243272 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 631:stä 660:een 3312:sta
    Itsellä 9r vuosimallia -96. Se kivan vihreä.
    Tehoputki löytyy.
    Kysyisin nolona sellaista asiaa, että miten saan öljynsuodattimen vaihdettua, ettei tarvitsisi koko pyörää purkaa.
    Säädin venttiilit tuossa 500km sitten, ja ihan sama mekkala sieltä vieläkin kuuluu. Puppe 67:n kuulema teoria pitää kai paikkaansa. ;>

Talven aikana tuli myös hankittua yoshimuran kokorööri, dynojettiä sekä k&n:n putsari. Suutinsarjan mukana tulleilla suositussäädöillä käyrä näytti tältä:
    http://www.motot.net/galleria/showph...4553/cat/10873
    E: linkki muutettu toimivaksi

Nyt on neulat säädetty pari pykälää alaspäin ja suuttimia pienennetty, eli penkkiaikaa odotellessa.. Pyörä tuntuu toimivan reilusti paremmin.
    Kuitenkin vielä alle 3000 kierroksen tuntuu tukehtuvan eikä lähde vetämään kovinkaan tasaisesti pintakaasulla. Tekee kaupunkiajosta hieman ikävää.
    Riittäisiköhän mahdollisesti seosruuveilla leikkiminen vai joutuuko puuttumaan tyhjäkäyntisuuttimiin?

Aattelin vähän täälläkin mainostaa,jos on ollut kysyntää tässä topicissa 9R:ään undertrayta, niin multa löytyisi nyt yksi täysin uusi

Tuolla lisää:
    Linkki
    Eihän tyhmä kipua tunne..

Zx6R -01
    Halpoja lisäheppoja tiedossa 9r omistajille Vaihtakaa se lakuperäinen pakosarjan ja vaimentimen välinen putki suoraan 2.5" kokoiseen ja kruunatkaa kakku vielä sliparilla. On tajuton ero alkuperäiseen. En olisi ennen koeajoa uskonut mmiten paljon se alkuperäinen yhdysputki ahdistaa. Miinuksena tulee sitten perkeleellinen meteli...
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
    Onkos tietoa että millä veden lämmöillä pitäisi flektin lähteä pyörimään? Tänään meni 102 asteeseen eikä vielä pyörinyt..
    Lainaa (BillyJoe @ Touko. 25 2007,21:24) kirjoitti
    Onkos tietoa että millä veden lämmöillä pitäisi flektin lähteä pyörimään? Tänään meni 102 asteeseen eikä vielä pyörinyt..
    Jos en ihan väärin muista niin mulla pyörähtää 103-105 omassa 6r:ssä 120 jälkeenhän siihen pitäs tulla viivaa tai jotain muuta siihen näyttöön, ei muuta ku kokeilemaan. Itsekin säikähdin kun ei millään pyöriny ja sain sit kaverilta vinkkiä et pitää mennä 105 tienoille ja pitäs jo pyörähtää
    zx-6r -02
    Hei, onkos 9r-miehillä tietoa, onko takahäkissä paikkoja kyytiläisen kahvoille niinkuin 6r:ssä on...Tuossa ysissä ei näytä niitä olevan, mutta loisko toivoa edes paikat rungossa Ei viitsi muijaa ottaa olkapäille joka jarrutuksessa
    zx-6r -02
    Lainaa (Soija @ Touko. 26 2007,10:52) kirjoitti
    Hei, onkos 9r-miehillä tietoa, onko takahäkissä paikkoja kyytiläisen kahvoille niinkuin 6r:ssä on...Tuossa ysissä ei näytä niitä olevan, mutta loisko toivoa edes paikat rungossa * *Ei viitsi muijaa ottaa olkapäille joka jarrutuksessa *
    Varmaks en osaa sanoa koska takahäkki on aivan erilainen F-mallissa kuin E:ssä, jossa kahvat ovat. Mutta olen melkovarma ettei niitä siinä ole.
    ZZR 1400 ABS -07
    ZX-9R -03/-04
    ZZR 600 -93
    ZZR 500 -90
    RD 125 DX -77
    Lainaa (Soija @ Touko. 26 2007,10:52) kirjoitti
    Hei, onkos 9r-miehillä tietoa, onko takahäkissä paikkoja kyytiläisen kahvoille niinkuin 6r:ssä on...Tuossa ysissä ei näytä niitä olevan, mutta loisko toivoa edes paikat rungossa Ei viitsi muijaa ottaa olkapäille joka jarrutuksessa
    Kyllä c-mallissa ainakin löytyy kyytiläisen kahvapaikat.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
    Se onkin sitten ihan eri asia tekeekö niillä mitään... Tai kai niihin vois potan sitoa kii mutta toivon oikeesti, ettei kukaan kyytiläinen pidä niistä kii ja kuvittele pysyvänsä vielä siellä takana
    MB C220 CDI
    Ducati SS1000
    KTM Superduke
    Jaahas, vois suorittaa ilmoittautumisen tähän porukkaan... Ostin -02 9r:n noin kuukausi sitten, enkä toistaiseksi ole joutunut päätöstäni katumaan. Reilu 2tkm takana ja suu hymyssä. Potkua tuntuu olevan vähintäänkin riittävästi, kun edellinen pyörä oli gsx750f, ja siitä luopumisestakin on jo kulunut piiitkä aika.

Tällä kertaa en vielä ala kyselemään tyhmiä kokeneemmilta, nyt *
    9r -02
    Hyvä päätös. ei muuta ku sille
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
    oon undertailia omaan kawaan laittamassa, mutta rekisteri/vilkkutelinettä en oo vielä löytänyt. Ehdotuksia
    Kawasaki ZX-9R
    Tekee itse... saa mieleisen. Rosteria tai alumiinia
    EX-Kawasaki zx-9r 2002
    ja
    matkapyöränä

Onko värillä väliä? -Ei tietenkään kuhan se on vihree...
    Ninja 900, miten toi laukun teline on kiinni? Lähinnä tuota takaosan kiinnitystä kyselisin...

Olis tarkoitus kanssa omaan viritellä teline takalaukulle. Valmista telinettä ei taida olla olemassakaan. Sullakin toi on varmaankin itse tehty tai modattu jostain, vai?
    9r -02
    Jos mun pitäis saada takana laukku kulkemaan nii mä rakentaisin taka penkin tilalle tulevan laukun. Eli Osta joku laukku ja rakenna sit esim. paksusta pleksistä sopivan kokoiset kiinnikkeet mitkä käy sit takapenkin kiinnitys kohtiin

Takapenkki tossa "uhrautuu", eli samaan aikaan ei saa kyytiläistä ja laukkua, mutta plussa puolena sit parempi painon jakautuminen.
    Lainaa (deede @ Touko. 30 2007,22:15) kirjoitti
    Jos mun pitäis saada takana laukku kulkemaan nii mä rakentaisin taka penkin tilalle tulevan laukun. Eli Osta joku laukku ja rakenna sit esim. paksusta pleksistä sopivan kokoiset kiinnikkeet mitkä käy sit takapenkin kiinnitys kohtiin

Takapenkki tossa "uhrautuu", eli samaan aikaan ei saa kyytiläistä ja laukkua, mutta plussa puolena sit parempi painon jakautuminen.
    Hyvä idea muuten, mutta kun se takapenkki on jo "varattu". Yksin reissatessa riittää mulle kyllä tankkilaukku ja joku epämääränen mytty sidottuna takapenkille. Pehmeät sivulaukut on kanssa harkinnassa, mutta sen takalaukun joutuu luultavasti laittaan joka tapauksessa.
    9r -02
    Lainaa (esanssi @ Touko. 30 2007,21:25) kirjoitti
    Olis tarkoitus kanssa omaan viritellä teline takalaukulle. Valmista telinettä ei taida olla olemassakaan. Sullakin toi on varmaankin itse tehty tai modattu jostain, vai?
    Värkkäsimme monorackin -95:een, kun mallikohtaista ei ollut saatavilla. Aihiona taisi olla 00-01 -malliseen taiteltu teline. Työtä se jonkin verran vaati, mutta itse ainakin olen ollut sekä työn jälkeen että laukun mukanaan tuomiin mahdollisuuksiin erittäin tyytyväinen.

Eli jos ei enää löydy mallikohtaista telinettä, niin ei ku suunnittelemaan ja tekemään vaan. Ne jotkut ns. yleismalliset telineet ovat ainakin minun silmääni melkoisia köpöstyksiä.
    Lainaa (Peetu9R @ Touko. 28 2007,21:36) kirjoitti
    oon undertailia omaan kawaan laittamassa, mutta rekisteri/vilkkutelinettä en oo vielä löytänyt. Ehdotuksia
    Tilaappa kuule stormilta teline.Itelleni laitoin 6 ärrään ja hyvin pelittää.On vielä vilkuillekin paikat ja oikein leveys säädettävissä.
    Ja ne vilkkujen paikat voi myös poistaa siitä telineestä,jos ei niitä siihen halua

Eikä maksa ku 14,90!
    Storm-motorilta!
    Eihän tyhmä kipua tunne..

Zx6R -01
    Lainaa (Nixu81 @ Touko. 31 2007,17:49) kirjoitti
    Lainaa (Peetu9R @ Touko. 28 2007,21:36) kirjoitti
    Tilaappa kuule stormilta teline.Itelleni laitoin 6 ärrään ja hyvin pelittää.On vielä vilkuillekin paikat ja oikein leveys säädettävissä.
    Ja ne vilkkujen paikat voi myös poistaa siitä telineestä,jos ei niitä siihen halua

Eikä maksa ku 14,90!
    Storm-motorilta!
    kiitos !!!!
    Kawasaki ZX-9R
    Lainaa (esanssi @ Touko. 30 2007,21:25) kirjoitti
    Ninja 900, miten toi laukun teline on kiinni? Lähinnä tuota takaosan kiinnitystä kyselisin...

Toi on Streetdevilin vanha. Olisko sen pyörä ollu -99 vuotinen 9r, etummaiset menee heittämällä kii mut joutuu taakse vähä koloomaan muovien saumakohtaa et saa kannakkeet ulos sieltä. Jotka muuten joutuu tekee kokonaan uudestaan. Menee noin 5min ku ottaa pois telineineen.... ilman telineen runkoa näkyy molemmin puolin vilkkujen päällä n.2cm korvakkeet.
    Itel vaa välillä kii, ku ei sovi tyyliin.

Jos haluu tarkempia kuvia niin voin räpsiä...

EX-Kawasaki zx-9r 2002
    ja
    matkapyöränä

Onko värillä väliä? -Ei tietenkään kuhan se on vihree...
    nyt tarttis undertrayn tohon omaan mopoon, mutta mihin kannattais soittaa jotta löytyis tavara hyllystä ilman monen viikon odottelua
    Kawasaki ZX-9R
    Uusi zx-9r:n omistaja ilmottautuu!

Mulla ei oo ikinä ollu ees kevaria eikä edes isompaa pärräkuumetta mut kävipä niin että kävin tos pari viikkoo sit ajamassa kaverin zx-6r:llä ja mopokuume iski niin pahasti että piti vaihtaa auto halvempaan ja ostin vm.99 zx-9r:n... Nyt oon sitten autokoulussa korttia ajamassa ja hyvällä tuurilla pääsen jo ens viikolla ajelee laillisesti Onse kumma miten mopoiluun jää koukkuun kun mä en ajanu kun muutaman kilometrin ja heti piti oma pärrä saaha
    Paljoko muilla on vakuutukset vuoteen?

Kävin tänään pistää pyörän omiin nimiin ja otin luonnolisesti vakuutukset kans ja kävin ekaks pohjolassa ja tapiolassa jossa liikennevakuutus + kasko ois ollu n.1100-1200e/ vuosi.
    Mutta sit päätin käyä viel kysyy turvasta vakuutuksia niin siellä
    ei maksanukkaan vakuutukset enää kun vajaan tonnin (1.4-31.10 väliseksi ajaksi)
    ja kun otin vakuutusajan 1.5-30.9 väliseksi ajaksi (kun ei täällä korvessa voi kummiskaan pidempää aikaa vuodessa ajella) niin makso vajaat 800e eli aika iso hintaero..
    Saako runkonumerosta selville pyörän vm. mallin?
    Uusi Kawanisti utelee...

Jos jollakin jonkinlainen huolto-ohjelma, niin voin vaikka maksaakin kopiosta. Tietäis vähän mitä tehdä ja koska. Onneksi paljon löytynyt tietoa netistä, mutta silti. Tai jos tiedätte paikan mistä sellaisia huolto-oppaita saisi?

Ketjut. Minkämoinen rasva takaa pitkän suojan ja iän ketjuille? Noita rasvoja kun tuntuu olevan aika runsas valikoima ja luonnollisesti löytyy kannattajansa keraamiselle rasvalle, tavalliselle öljylle ja crc-tyyppisille suihkeille. Voiko liian usein putsata ja rasvata?

Mikä ketjujen hyvä kireys? Välystä sentin tai pari?

Jonkinlainen takalokari olis kiva, nottei nakkaa kaikkea likaa ympäriinsä. Lienee se huggeri josta paljon puhutaan? Kallis? Crashpadit lienee aika hyödylliset? Ja mitkä ovat syttypyörän ja suutinsarjan tehtävät? Jotenkin noin ne kirjoitetaan

Kiitos neuvoista.
    Lainaa (Janis @ Kesä. 14 2007,08:50) kirjoitti
    Saako runkonumerosta selville pyörän vm. mallin?
    Haynesin korjausopuksesta ainakin löytyy taulukko, josta se selviää. Voin kattoo, jos laitat yv:nä sen numeron.
    9r -02
    Lainaa (Krycek @ Kesä. 14 2007,18:19) kirjoitti
    Uusi Kawanisti utelee...

Jos jollakin jonkinlainen huolto-ohjelma, niin voin vaikka maksaakin kopiosta. Tietäis vähän mitä tehdä ja koska. Onneksi paljon löytynyt tietoa netistä, mutta silti. Tai jos tiedätte paikan mistä sellaisia huolto-oppaita saisi?

Ketjut. Minkämoinen rasva takaa pitkän suojan ja iän ketjuille? Noita rasvoja kun tuntuu olevan aika runsas valikoima ja luonnollisesti löytyy kannattajansa keraamiselle rasvalle, tavalliselle öljylle ja crc-tyyppisille suihkeille. Voiko liian usein putsata ja rasvata?

Mikä ketjujen hyvä kireys? Välystä sentin tai pari?

Jonkinlainen takalokari olis kiva, nottei nakkaa kaikkea likaa ympäriinsä. Lienee se huggeri josta paljon puhutaan? Kallis? Crashpadit lienee aika hyödylliset? Ja mitkä ovat syttypyörän ja suutinsarjan tehtävät? Jotenkin noin ne kirjoitetaan

Kiitos neuvoista.
    Itse latailin tästä threadista manuskan omaan 6-r:ään ja varmasti löytyy ysiinkin..
    Huoltomanuskat

Ketjuista ja rasvoista:

Itse ostin kuukausi sitten motulin road lube - rasvaa ja voin sanoa että oli todella huonot kokemukset...Ketjut kihnutti ja raksutteli vaikka oli rasvannut. No luulin että ketjut oli ihan pilalla ja viimesenä suihkin rost offia ketjuihin, ja kaikki äänet hävisivät En ainakaan itse menisi laittamaan mitään vahan tyylisiä rasvoja ketjuihin, ajattelinki vaihtaa ihan normaaliin vähän liukkaampaan rasvaan vaikka sotkeekin hieman enemmän niin voitelun lisäksi lähtee myös paremmin irti vanteesta.

Liian usein ketjujahan ei voi rasvata, kuluvia osia kun ovat. Putsauksessakin voi tietysti mennä pöhnät vain syvemmälle ketjun kolosiin, niin ehkä ei kannata joka kerta hinkkailla. Ellei sitten ota koko ketjuja irti ja pese niitä vaikka öljyllä.

Ketjuissa on hyvä olla välystä. Kun kiristät ketjut ja menet istumaan pyörän päälle niin ketjuissa pitää olla se sentti pari heilumavaraa ku kokeilee kireyttä

zx-6r -02
  30.  
    Hip hip hip!!!

Uusi "jäsen" ilmoittautuu mukaan!

Kävin tänään katsomassa 2001vm ysiä ja kaupathan siitä tuli. Nyt sitten odotetaan vielä 1½ viikkoa, että pärrä on lopullisesti minulla.

Pyörää oli pidetty, kuin kukkaa kämmenellä.. 6 vuotta vanha peli, eikä uutta häpeä kyllä kunnon puolesta. Ja ne soundit! Mikään ei (mun mielestä) voita Kawasakin soundeja, ei vaikka Kawassa ihan orkkis putki / änkkäri.

Voi hemeletti että on nyt hyvä & onnellinen olo!

Vielä vähän aikaa ja

Kaikista hauskinta tässä on se, että olin jo pitkään katsellut 636:sia Kawoja, kunnes näin tämän myynnissä. Vanha 9r kipinä iski samantien ja nyt mul o oma ysi..

- Perkele
Sivu: 22 / 111:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1220212223243272 ... ViimeinenViimeinen