Mikä on sen ruskea värin koodi millä lohkot on maalattu -99 9r:ssä? Ajattelin vetäistä rungonkin samalla värillä....
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke
mistäpäin pyörää etsin koodin?(Sledgehammer @ Maalis. 08 2007,10:06) kirjoitti
![]()
Tulee varmaan ihan mielenkiintoisen näköinen runko.
Ite ajattelin että jos vielä ens kesän jälkeen on sama pyörä niin ajattelin maalata rungon mattamustaksi.
Näkyy olevan uusissa kawoissa mattamustat rungot ja hienoja on![]()
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Edellinen omistaja on mennyt kiillottamaan tota runkoa ja siitä tää idis lähti. Hitto kun se ei pysy sisälläkään kiiltävänä niin miten paljon sitä oikein joutuu hinkkaamaan ajokauden aikana... Sitäpaitsi kun pyörä toimii sitä ei tartte kiillotella![]()
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke
onko tuo kiiltävä runkoinen ostettu korpiahon erkalta hiljakkoin![]()
Suzuki rg125R
Kawasaki gpx600R Ninja
Kawasaki ZX9R Ninja
Yamaha YZF1000R Thunderace
Suzuki 1300R hayabusa
Ehkä seuraavaksi kawasaki *
Ei oo. On belgiasta tuotu romu jota kasaa kuntoon. ZX10r tai 636 6r keula radiaalipuristimilla taitaa olla seuraava projekti.
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke
uus kawan omistaja ilmoittautuu,43tkm ajettu -99 punamusta 9r odottaa lämpimässä tupen raivokasta vääntelyä!
(ysi-ärrä @ Maalis. 08 2007,17:38) kirjoitti
Mattamusta runko punamustassa pyörässä ....taidanpa tietää mitä ens talvena tallin nurkassa puuhataan ....
![]()
Moi!(MikkoOu @ Maalis. 01 2007,14:01) kirjoitti
Katsoppa tuota alla olevaa linkkiä
http://www.teamforcemajor.com/jouni.html
Olen mahdollisesti parin viikon sisällä ostamassa -97 9r:n, mutta nyt tämän ketjun läpi kahlattuani alan tulla katuma päälle.Eli koko 15 sivuisessa ketjussa törmäsin vain muutamaan -98 vanhempaan 9 r:n omistajaan. Miten radikaalisti se pyörä sitten muuttuu -97 --> 98? Tässä ketjussa puhuttiin, että uudempi pyörä on 25kg kevyempi, se on perkeleen paljon se!! Mistä se -25kg on revitty pois? Pyöränhän täytyy olla todella paljon eri ajettava niin paljon kevyempänä. Mulla vaan on nyt sellainen tilanne, että saisin sen -97 9r:n edullisesti, todella edullisesti. Muussa tapauksessa en yleensäkään 9r:n kallistuisi ollenkaan. Eli ostan sen -97:n tai sitten en Kawaa ollenkaan..
MC Impossible - Euroopan Tourille 2010
Moro
Piti tuossa ruveta oikein ehtiin ,mistä löytäisin sellasen sivuston, jossa ois teknisiätietoja noista 9 ärristä, ja löysin sellaisen.
Joo, kyllä siinä näyttää olevan melkoinen painoero vuosien 97 ja 98 mallien välissä.
käyppä kahtoon tuota sivustoa, siellä on hyvin tietoa noista ja muista vuosimalleista.
linkki
ps. kirjoita siihen find bike laatikkoon: kawasaki zx 9r , niin tulee hyvin malleja.
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Tota edellisessä postauksessa linkitettyä sivustoa selailin 9r:n kohdalta... jos vertailee -02, -03 ja -04 malleja niin mielestäni liikaa muutoksia tiedoissa. Sivuston mukaan esim. -03 on 8hv tehokkaampi kun -02 ja -04. -04 mallissa olisi polttoaineen ohjaus DOHC??? DOHC = Dual Over Head Camshaft eli kaksi kannen yläpuolista nokka-akselia... *repee*
Eli tietoja ei ole tarkastettu mistään
Muistaakseni -02 ja -03 on TODELLA pieniä muutoksia lukuunottamatta sama pyörä, ja -04:seen on tehty pieniä muutoksia verrattuna -03:seen
Itsellä oli -99 mallisen kytkinvaijeri kiinni kun meni poikki -02:sta... kävi suoraan kiinni (oliko 3cm pituus eroa ja alapäässä ei ollut ohjurissa taivutusta... ja -99:stä -02 on jo paljonkin muutoksia (painonpudotus, eri kansi, pyrstön rakenne, olikohan takahaarukka).
Vanhemmissa on kansi potenttiaalinen ehdokas sanomaan sopimuksen irti milloin vain. -98 tai -99 vuonna kansivahvistettu.
Katsokaapa kun tällä sivustolla puhutaan ihan täyttä paskaa! Vertailussa -97 ja -98 ZX9r:ät.. Saman painoisia jne.
http://www.motorbikes.be/en/compare/1514/1515/
MC Impossible - Euroopan Tourille 2010
Swiddu! Rojektin runko oli karsa. Soittelin mp-controliin ja kyselin oikaisusta. Olisi vissiin onnistunut ja sieltä kerrottiin että oikovat noita maahantuojalta saatujen mittojen mukaan. No pian soiton jälkeen löysin blankon ja iskemättömän varaosarungon. Soittelin maahantuojalle miten sen kanssa menetellään ja samalla kysäisin noista oikomisista. Kertoivat että mun 9r kawan rungosta ei ole edes mittoja olemassakaan ja toiseksi jos niitä olisi ei niitä annettaisi kenellekkään! Mitenhän ne niitä oikeesti oikoo.... No tän soiton jällkeen oli helppoi tehdä päätös uuden rungon ostamisesta. Pitäis tulla tällä viikolla suomeen![]()
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke
Mielestäni 02 ja 03:sessa (F-malli) ei ole muuta eroa kuin väri. 2003 on viimeinen 9R tullut tehtaalta ulos. 2004 sen tilalle tuli 10R. Eli vuonna 2004 9R:ää ei olla enää valmistettu. Jos joku sanoo omistavansa -04:sen, niin se on kuitenkin tehtaalta tullut ulos 2003 ja rekisteröity vasta seuraavana vuonna, niin kuin meikäläisen vanha 9R.(Ninja 900 @ Maalis. 19 2007,13:17) kirjoitti
990 SM-T -11
FZ1-N -07
ZX-9R F2P -04
CBR 600 F4 -00
NSR 125R -94
Millaisia kilpitelineitä porukka on asennellut 9r:ään? Kaupallisia tuotteita ei oikein tahdo löytyä joten jos rakentaisi itse. Miten saisi yksinkertaisesti hyvän ja tukevan? Tietysti vilkut olisi hyvä saada kiinni samaan telineeseen.
Kawasaki ZX-9R
Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Suzuki GSF-1200 Bandit
Kuinkas kestäviä nämä koneet näissä -98 ja uudemmissa on.. Rahat riitäis tommoseen -98 vuosimalliin jolla ajettu 46tkm.. Vieläköhän mahtaisi olla kilometrejä edessä, ettei tarvitsisi heti suuremmin rempata???
Kysäseppä tuolta Ron Jeremyltä kestävyydestä. Eikös sillä ollu yli 100000km ajettu peli.
Vois tietää kestävyydestä.
Ja itellänikin on 60000km ajettu ja hyvin keulii![]()
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Moro! Itelllä -01 9R ja hyvin pelannu ei moitittavaa. Joku kyseli aikaisemmin niitä väri koodeja niin Color Rite Distributing Co. sivuilta löytyy vuosimallin mukaan värejä ja koodit, en tiedä tosin käyky koodit täällä mutta kannattaa kokeilla.
Jaahans... Ittellä ollu aiemmin tonnisia ja nyt oon miettiny kusiaista kun samalla rahalla sais uudemman ja vähemmän ajetun, mutta silti nuo kuutiot tahtoo vetää puoleensa. Ja kawasaki vaikuttaa tuollaiselta hyvältä yleispyörältä joka ei vielä ole silti mikään matkalehmä.. ja poweria löytyy.
Toki onko se hiukan vähemmän ajettu kusiainen sitten yhtään kestävämpi kuin vähän enemmän ajettu isomoottori...
Noista eroista 97 ja 98 välillä:
http://www.tappedin.com/hop/html/zx-9r.htm
http://home.tiscali.nl/~bertie/superbike/s_zx9r.html, eli kyllä painoero on aika iso just tuossa välissä, 97 painaa kuivana lähes saman kun 98 täysin tankattuna.
99 ysi ittellä alla, ostin sen 12tkm ajettuna 2 kesää sitten, nyt on 70tkm mittarissa (hetikohtakunotanvaanajoon)![]()
Hyvin toimii - tosin nyt kytkinlevyt menee vaihtoon, kunhan jaksas vaa rempata...
Kawasaki ER5->Kawasaki ZZR600->Kawasaki ZX-9R->Suzuki SV1000s(z)->Honda CB1300F->BMW K1200R Sport->BMW K1300S->BMW S1000XR
https://kokkonen.zone
Uusi kawa zx-9r kuljettaja ilmoittautuu(-02, 13tkm)*
er-5 sai väistyä isomman tilalta.
Itsellä on peukalo keskellä kämmentä kun kyse on mopon säätämisestä, mutta paremmat äänet olisi kiva saada mopoon.
Voiko pyörään heittää vaan slip-onin jos olis sillä selvä vai pitääkö jotain alkaa lisää säätää?
Mä olen enemmän keskittynyt tähän *
Mahtaako zx9r tai zx7r(b-malli) USD keula mennä helposti tuohon c mallin 9r:ään? Entä zxr keula? Vääntynyt ja aneemisen näköinen c-mallin keula on pakko vaihtaa usd malliseen ;)
MB C220 CDI
Ducati SS1000
KTM Superduke
Joo omani oli aika tarkalleen ajettu 107800km kun vaihdoin sen. Vm.98 poliisin vanha paholainen siistä syystä kilometrit.(Hanski @ Maalis. 29 2007,16:51) kirjoitti
Mulla toimi hyvin. Venttilit joutui perusteellisesti kyllä säätämään vaikka luulisi että jepet ovat sen huollattaneet. Oliko niin että 9 venttiiliä kuudestatoista joutui säätämään. Käyntiäänikin muuttui heti. Joku 46tkm on paljon kilometrejä edessä. Hyvä ajoasento, tehokas kone ja pyörässä ei mielestäni vauhti tunnu=kortti herkässä. Olisi muuten kiva tietää että paljonko tolle mun vanhalle tulee vielä kikometrejä. Toivottavasti pääsee hyvään kotiin.
And the Road Warrior?
That was the last we ever saw of him.
He lives now only in my memories.
Käytin -02:sen penkissä... 139.7hv/10857rmp ja 101.2Nm/9081rmp. Suutinsatsi ja Two Brothersin C4 bolt-on. Käppyrä
Voi olla jo myöhässä tämä kommentti, mut kirjaanpa kokemuksiani tuohon perätelineeseen liittyen.(tate85 @ Marras. 20 2006,20:33) kirjoitti
Kyseessä 9R vuosimallia -95, johon ei kuvastojen mukaan enää telineitä saa. Niinpä tilasin uudemman mallisen Givin monorackin, joka "pienten" modausten jälkeen istui kuin istuikin mopooni. Tosin melkoista mielikuvitusta ja ennakkosuunnittelua se vaati.
Suurin ongelma oli telineen tuenta takaosastaan. Tätä varten tehtiin rosterista viritelmä, joka tuotiin penkin takaa takakatteesta kahdella rosteritangolla läpi. Voi kuulostaa kauhealta, mutta itse ainakin olen työn jälkeen tyytyväinen. Näiden päihin asetettu latta toimii samalla myös kyytiläisen kahvoina, niitä kun ei jostain syystä ko. mallissa ole alkuperäisenä lainkaan (-96:ssa käsittääkseni jo ovat).
Ja taidettiinpa noita etupäänkin kiinnityspisteitä hieman siirtää lattapaloilla. Eli mahdollinen painonsäästö Akran full systemin myötä lienee aika lailla kuitattu tuolla telineellä ja sen vaatimilla "virityksillä". Mutta olen kokonaisuuteen erittäin tyytyväinen. Nyt meillä on kahden kypärän verran lukittavaa tilaa matkassa, mikäli tarvetta tälle ilmenee. Ja lisäjarruvalo laukussa tuonee joissain tilanteissa lisää turvaa tuolla tien päällä?
Kyseessä ZX-9R mallia -95. Alkuperäisestä rengastuksesta poiketen takarenkaan koko päivittyi 180/55 koosta kokoon 190/50. Onko käyttökokemuksia vastaavasta ja onko moinen kuinka suotavaa? Onko ongelmia luvassa?
No niin päätös tuli tehtyä. En viittiny tonnisten jälkee lähteä kokeilemaan noita kusiaisia, joten tallia täyttämässä on nyt sitten 99vm 9r.... Saa nähdä minkälaiseksi pyöräksi tuo osoittautuu. Kun tämä takatalvi nyt vaan menisi pois.
(Hanski @ Huhti. 08 2007,10:18) kirjoitti
Hyvän pelin oot hankkinut ... ei se ihan kiihkeimpien tonnisten vauhtiin kerkiä , mutta kyllä sillä hymyn suupieleen saa
![]()
![]()