Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Kaveri sai alleen 03 ylivuotisen Triplen. Mutkateitä päästin pärtsäilemään ja täytyy sanoa että Triplen moottorin käynti ääni kuulosti omaan korvaan aika maukkaalta. Ujeltava keähräys nam. Muutenkin pyörä on kuin namipala. Onnittelut vaan kaverille ja kaikille Triple-miehille.
    L-twin rules

Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Jepjep, näinhän se on!

Jollain hyvällä mökäpöntöllä soundit on vieläkin maukkaammat!

Muistan kun kävin ekan kerran muutama vuosi sitten koeajamassa triplen, niin ekassa kovassa konejarrutuksessa se ostopäätös sinetöityi!! Sen jälkeen olenkin ollut tyystin ->
    The Lakkivaari

Yamaha ei pamaha

Mä olen yrittänyt tätä ilosanomaa kans kertoa, mutta mua ei uskota koska olen puolueellinen Kiva kuulla puolueettoman Bulldog miehen kehua
    ..mä jo ajattelin että täällä ylistettäs H2 kawatriplen veret pysäyttävää ulvontaa. Sitä kun kuulee aivan liian harvoin..

Ei maar. Maallakin on mahtava iltasella kuunnella erilaisia koneen ääniä kun kiihdyttävien prätkien soundit kuuluvat läheiseltä konetieltä ja mutkapätkiltä. Nyt kun ei lehtiä ole puissa niin äänet kantautuu todella kauas.
    Siinä on arvailemista ja Ah, mikä soundimaailma!!
    Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
  5.  
    Rehellisesti sanottuna on kaikki tutut kehuneet, että on helvetin makeat äänet. Kävin tutulla kylässä ja kuunteli sisällä, että mikä pyörä tuli pihaan. Ei ollu varma onko V2 vai R4. Ihmetteli kans ääniä. Onhan se hyvä erottua massasta, ettei ole sitä nelosen vinkumista, eikä twinin jytinää. Vaan hyvä sekoitus molempia.