Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Arvoisat FZ6 ja FZ6-S ajajat!

Tuo satulan alla oleva säilytystila on...
    ... hmm, pienehkö. Itselläni siellä on toistaiseksi jarrulevylukko ja alkuperäinen työkalusarja.

Mitä sillä työkalusarjalla tekee? Tarkoitan muulla, kuin takajousen esijännityksen säätötyökalulla. En osaa korjata mitään vikaa tien päällä, ja kaikki pultit ja mutterit ja muut kiristeltävän näköiset pyrin käymään läpi kerran, pari kuussa momenttiavaimella. Olenkin harkinnut jättäväni säätötyökalua lukuunottamatta sen pöytälaatikkoon.

Eli varsinainen kysymykseni: mitä kaikkea te saatte mahtumaan mukaan kulkemaan FZ6/FZ6-S:n satulan alla? Ja oletteko joutuneet karsimaan työkalusarjaa?

Ystävällisin terveisin "VaimoKysyiMissäKunSanoinTässäOlevanTavaratila n" -Antti
    Mulla on satulan alla alkuperäiset työkalut, vanerinpalanen, ensiapulaukku ja rekisteriote Lisääkin mahtuisi roipetta mukaan, mutta en ole mitään muuta vielä tarvinnut. Taisi siellä joskus olla pätkä vaijeria lukitustarkoituksiin, enää en sitä pidä mukana.
    Just over do it
    Mulla on siellä vaijerilukko ja siinä avain kiinni. Työkalusarjasta ei ole muuta tarvinnut kuin tuota esijännityksen avainta ja sitäkään ei tarvi mukana kuskata. Varsinaiset työkalut pitemmillä matkoilla kulkee takalaukussa (ja Leatherman taskussa), joten toi alkuperäinen työkalusarja on ihan turha. Olematon tila joka tapauksessa.
    Joo ei oo koolla pilattu. Mulla on työkalut matkassa ja vaihtelevasti jotain pientä rompetta, missä sit liikutaakin.

Vanheneminen on pakollista!
    Aikuistuminen on vapaaehtoista!
  5.  
    Rekisteriote, työkalupussi, pieni klapin pätkä ja EA-bägi siellä majailee.

Klapin pätkän kun vaihtais vaikka edellä mainittuun vanerilevyyn niin voisi tulla muutama kuutiosentti lisää tilaa
    Lux