Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Mistä löytyisi Honda CBR 600F:ään Yoshimuran putkia halvalla?
    Esim. Saksasta
    Halpaputkia on olemassa,mutta Yoshi ei ole missään halpa. Kyseessä on erittäin laadukas ja toimiva tuote eikä tyylikkyydessäkään ole sanomista joten perusjuttu:hyvä ei ole halpa missään.Jos ostat Suomesta, valikoi ostopaikka tarkkaan, tingi huolella ja kiireettä,voit saada sen kohtuuhintaan.Näin tein itsekin.
    mikä tuo kohtuuhinta oli? eli paljonko alennusta?
    CBR600F 2004
    Z750 2009
    MT-09 2014
    1290 Super Adventure S 2017
    Lainaa (Gari @ Huhti. 14 2005,20:10) kirjoitti
    Halpaputkia on olemassa,mutta Yoshi ei ole missään halpa. Kyseessä on erittäin laadukas ja toimiva tuote eikä tyylikkyydessäkään ole sanomista joten perusjuttu
    Tyylikkyydestä olen samaa mieltä, myös toimivuudesta.
    MUTTA laadusta voisin kommentoida! SV:n yoshi trs maksoi 850e, millä hinnalla voisi toivoa saavansa "sopivan" putken. Vaan eipä saanut!
    Ei sopinut paikalleen ei. Jos menet ostamaan Motonetistä
    Datsuniin 50e maksavan putken niin se menee heittämällä paikkaan,
    vaan 850e maksava yoshi EI Putki kylläkin toimii moittettomasti, eli siltä saralta ei ole huomautettavaa.Kuva

But Officer....I wasn't speeding....I was QUALIFYING!
    Lainaa (MarkuSV @ Huhti. 19 2005,13:32) kirjoitti
    Lainaa (Gari @ Huhti. 14 2005,20:10) kirjoitti
    Halpaputkia on olemassa,mutta Yoshi ei ole missään halpa. Kyseessä on erittäin laadukas ja toimiva tuote eikä tyylikkyydessäkään ole sanomista joten perusjuttu
    Tyylikkyydestä olen samaa mieltä, myös toimivuudesta.
    MUTTA laadusta voisin kommentoida! SV:n yoshi trs maksoi 850e, millä hinnalla voisi toivoa saavansa "sopivan" putken. Vaan eipä saanut!
    Ei sopinut paikalleen ei. Jos menet ostamaan Motonetistä
    Datsuniin 50e maksavan putken niin se menee heittämällä paikkaan,
    vaan 850e maksava yoshi EI Putki kylläkin toimii moittettomasti, eli siltä saralta ei ole huomautettavaa.Kuva
    Kyllä mulla ja monella kaverilla on menny Yoshinputket ongelmitta paikoilleen,sulla on käyny huono tuuri
  6.  
    Eipä pitäisi silti tuollaista käydä! Korpiaholla sanoivat, että SV:n Yoshit saa aina "sovittaa" paikoilleen!?
    Missä munkin putki sittemmin aseteltiin paikoilleen

But Officer....I wasn't speeding....I was QUALIFYING!