Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Olis tarkotus jossakin vaiheessa tuunata pyörää siten, että putket "maalataan" mustaksi ja änkkäri vaihtuu mustaksi hiilikuitupöntöksi. Olen kuullut, että amerikan rautoihin värjätään käyriä mustaksi. Miten tämä tapahtuu?
    edelleenkin kesää odotellessa
  2. #2
    "Ei sovi, ei mahdu...herra saa rahansa takaisin"

    www.menokoneracing.fi
  3. #3
    VHT kuumudenkestävää spräymaalia.
    Kestää muistaakseni (1400 astetta)

    Sitä saa maali ja rautakaupoista

    Prätkä käyttöön en usko että tulee hyvä, kun juurikäyriin suihkuaa vettä ja kuraa. *
    Taitaa putket vetää harmaaksi ja joudut niitä uudelleen maalaamaan vähän väliä *

    Reiska_SB
    Terveisin Reiska

    - Kawasaki Z1000SX -
  4. #4
    Lainaa (Reiska_SB @ Huhti. 09 2005,19:35) kirjoitti
    VHT kuumudenkestävää spräymaalia.
    Kestää muistaakseni (1400 astetta)

    Sitä saa maali ja rautakaupoista

    Prätkä käyttöön en usko että tulee hyvä, kun juurikäyriin suihkuaa vettä ja kuraa. *
    Taitaa putket vetää harmaaksi ja joudut niitä uudelleen maalaamaan vähän väliä *

    Reiska_SB
    Kaveri veti pari vuotta sitten käyrät tuolla VHT:n maalilla ja ei vielä ainakaan ole joutunut maalaamaan uudelleen.
  5. #5
    850 astetta näin kotimaisittain kestää tuo VHT maali. Se on 1400 sillä niitten amerikkalaisten yksiköllä.
  6. #6
    Lainaa (Pena @ Huhti. 09 2005,20:14) kirjoitti
    Lainaa (Reiska_SB @ Huhti. 09 2005,19:35) kirjoitti
    VHT kuumudenkestävää spräymaalia.
    Kestää muistaakseni (1400 astetta)

    Sitä saa maali ja rautakaupoista

    Prätkä käyttöön en usko että tulee hyvä, kun juurikäyriin suihkuaa vettä ja kuraa. *
    Taitaa putket vetää harmaaksi ja joudut niitä uudelleen maalaamaan vähän väliä *

    Reiska_SB
    Kaveri veti pari vuotta sitten käyrät tuolla VHT:n maalilla ja ei vielä ainakaan ole joutunut maalaamaan uudelleen.
    Tuliko kaverisi käyristä katseen kestävät? Entäs kuran ja muun kökön irrottaminen?
    edelleenkin kesää odotellessa
  7. #7
    Luulis liesimustan pysyvän, kattelin että Motonetissä oli ainakin sitä...paitti mahtaak se sopia putkille?

    Oon noita kuumankestojuttuja kokeillu, ei kaikki oo niin hyviä kuin kehuvat. Kollektorista ainakin paloi +800 C° kestävä eka reisulla kuumista paikoista pois.
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  8. #8
    Lainaa (xjrrrrräyh @ Huhti. 10 2005,10:39) kirjoitti
    Luulis liesimustan pysyvän, kattelin että Motonetissä oli ainakin sitä...paitti mahtaak se sopia putkille?

    Oon noita kuumankestojuttuja kokeillu, ei kaikki oo niin hyviä kuin kehuvat. Kollektorista ainakin paloi +800 C° kestävä eka reisulla kuumista paikoista pois.
    Kestävyyttä tuntuu lisäävän se että lämmittää käyrästöä kuumailmapuhaltimella kunnolla ja ruiskuttaa maalin kuumalle putkistolle. Itsellä oli maalatessa vähän kiire ja kuivattelinkin maalia puhaltimella. Gixxerissä on toistaiseksi kestänyt lämpöjä moitteetta.
    Voin ajaa kuten tahdon kunhan pysyn varuillaan
    Se ketään ei vie väkisin saa kukin valita
    Vaan hankalaa on aika-ajoin mieli hallita
    Itsemurhalentäjää ei ruusuin palkita
  9. #9
    Lainaa (xjrrrrräyh @ Huhti. 10 2005,10:39) kirjoitti
    Luulis liesimustan pysyvän, kattelin että Motonetissä oli ainakin sitä...paitti mahtaak se sopia putkille?

    Oon noita kuumankestojuttuja kokeillu, ei kaikki oo niin hyviä kuin kehuvat. Kollektorista ainakin paloi +800 C° kestävä eka reisulla kuumista paikoista pois.
    Eiks xräyhässä ole vakiona ne kiiltävät alaspäinputket. Ajattelin jossain vaiheessa metsästää tohon omaan mopottimeen sellaset...
    Ne pöntöt, mitkä sulta ostin, on jo paikallaan.
    Kuviatäältä
    Aika muhkeet mulinat lähtee.
    Tärkeintä ei ole se, miltä se näyttää, vaan se että se liikkuu.

    ...ja muistakaa, Drag racing on parasta pyörän päällä..
  10. #10
    Lainaa (vemu @ Huhti. 10 2005,16:16) kirjoitti
    Lainaa (xjrrrrräyh @ Huhti. 10 2005,10:39) kirjoitti
    Luulis liesimustan pysyvän, kattelin että Motonetissä oli ainakin sitä...paitti mahtaak se sopia putkille?

    Oon noita kuumankestojuttuja kokeillu, ei kaikki oo niin hyviä kuin kehuvat. Kollektorista ainakin paloi +800 C° kestävä eka reisulla kuumista paikoista pois.
    Kestävyyttä tuntuu lisäävän se että lämmittää käyrästöä kuumailmapuhaltimella kunnolla ja ruiskuttaa maalin kuumalle putkistolle. Itsellä oli maalatessa vähän kiire ja kuivattelinkin maalia puhaltimella. Gixxerissä on toistaiseksi kestänyt lämpöjä moitteetta.
    Milläs ruikuttelit? Kynäruiskullako? Käsittääkseni liesimusta tulee pienessä maalipurkissa.
    edelleenkin kesää odotellessa
  11.  
  12. #11
    Lainaa (kurapolku @ Huhti. 14 2005,10:22) kirjoitti
    Milläs ruikuttelit? Kynäruiskullako? Käsittääkseni liesimusta tulee pienessä maalipurkissa.
    Niin, kyseessä ei ollut varsinaisesti liesimusta mutta sellaisella halpis "tippakannun kokoisella" maaliruiskulla.
    Voin ajaa kuten tahdon kunhan pysyn varuillaan
    Se ketään ei vie väkisin saa kukin valita
    Vaan hankalaa on aika-ajoin mieli hallita
    Itsemurhalentäjää ei ruusuin palkita