Moros,
kertokaas mistä sais sopivia ruuveja tuon gixxerin katteisiin? originaali kateruuvisarjat ovat järjettömän kalliita eikä noitten nyt luulis niin erikoisia olevan.
ns. tiheäkierteisiä M5 kuusiokoloruuveja leveällä kannalla ellen nyt ihan väärin ole jummartanut, ellei löydy levelällä kannalla niin voishan tuohon prikankin väliin laittaa..
optimaalisiahan siis olis sellaiset missä olis se kanta vielä silleen nätisti pyöristetty.
Difficile est satiram non scribere.
Itse ostin täältä katteiden pulttisarjan Yamahaan. Myyvät PRO-BOLT pulttisarjoja ja oli minun sarjassa kyllä joka ikinen ruuvi + 2 jäi vielä käyttämättä tai sitten en löytänyt...
Suzukin pultit ja hinnat
Jalkapatikassa toistaiseksi...
Onko muka taajakierre? En ole tuollaista omistanut, mutta kaikissa tähänastisissa pyörissäni on kyllä ollut ihan vakiokierteet kateruuveissa. Niitähän löytyy pulttikaupoista. Täältä esim. voi tilata, jos ei ole halua tai mahdollisuutta käydä liikkeessä.
Ainakin Stormin vieressä on Helsingin pultin myymälä, sieltä saattaisi kupukantaisia M5 kuusiokoloruuveja löytyä.
Helsingin pultissa on ns. raksakamaa vain, kävin siellä kerran, siellä ei ole mitään tiheekierteisenä, kaikki harvalla nousulla.
Energy of the gods, adrenalin surge
Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
Up here in the air, this will never hurt
I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
ProBoltilta saat koko kateruuvisarjan ja vielä vaikka värjättynä. Tosi nopea toimitus, mulle tuli paketti noin viikossa. Suosittelen.
TastyNuts
-Artsi-
100 m/s Club Member