Muistan nähneeni jollain R1200GS nettisivulla mittakuvan ja ohjeet sivupanelin tekemiseen. Nyt en löydä ko. sivua mistään. Onko kellään tietoa millä sivuilla ne ohjeet löytisivät?
Uuden GSn avoin takarunko päästää roiskeet suoraan jaloille ja vaimo sanoi että joudun itse siivoamaan jos joka soralenkin jälkeen tulee puolikuutiota rapaa sisälle. Wunderlich ja Touratech näyttävät tarjoavan noita muovinpaloja vaatimattomaan 160€ hintaan.
Oisko ollu www.r1200 gs.info![]()
En löytänyt niitä sieltä enkä
h t t p://w w w.r1200gs. de/
h t t p://w w w.bmbikes.co.uk/
Enkä kuukkelin "bmw r1200gs side panel" haulla. Tosin jaksoin vilkaista vain parikymmentä ensimmäistä linkkiä
![]()
Jos en ihan vaarin muista, niin Adventure Riderin gs-spot sivuilla muistelen itsekin nuo teko-ohjeet nahneeni ?
![]()
Vain kuolleet kalat uivat myötävirtaan.
onko kyseessä rungon ulko vai sisäpuolelle tulevat suojat ?![]()
Ulkopuolisia paneileita ovat nuo kauppatavarana myytävät tuotteet ja niin muistelisin näkemäni mallikin olleen.
Olen löytänyt valokuvan takarungon sisäpuolisesta kurasuojasta, sellainen kumimatto. Löytyy tuolta
kurasuoja
Ehkä kaipaamani kuva oli r1200gs.com sivuilla joka ei enää ole aktiivinen.
Adventure riderin sivut oli minulle uusi tuttavuus. En vielä onnistunut löytämään kuvaa mutta siellä on niin paljon viestejä että löytäminen voi kestää.
Mainitsemallasi kurasuoja sivun ALAOSASSA oli myös "leikkauskaavoja" sivusuojille.
http://www.r1200gs.info/howto/mudflap.html
Niistäkö on kysymys?
SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
Ne kuvat jotka muistin nahneeni ovat juuri noilla pratkiksen viittaamilla sivuilla:
http://www.r1200gs.info/howto/mudflap.html
joten ala niiden takia advriderin sivuilla surffaile. Muutenhan ne ovat ihan OK sivut joilla kylla kannattaa vierailla.
PS Huomenna kausi alkaa...![]()
Vain kuolleet kalat uivat myötävirtaan.
KIITOS juuri noita etsiskelin
Olin liian kiireinen hitaan modemini kanssa ja jaksoin odottaa vain sivun yläreunan kuvien latautumisen.