Onkohan kukaan kiinnittänyt tuohon erityisempää huomiota? Äkkiseltään vaikuttaa ihan hienolta peliltä, jossa on sitä erilaisuusarvoa vielä. Herrat mainostivat, että 1500kpl tehdään ekana kesänä ja hinta pyörii siinä 16000e paikkeilla. Tuntuu aika edulliselta ottaen huomioon tuotantomäärät. Tuleekohan noita Suomeen yhtään tsibaletta?
Tuo MotoMorinin logo (ja se kotka) muuten tuo mieleen jotain aivan muuta kuin italialaisen moottoripyörän...
http://www.motomorini.com/
edit: kuva lisätty
Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
Kawasaki Z750 2004
Yamaha FZS1000 2005
KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
Hesan messuillahan tuollainen oli.
MAAHANTUOJA
Kipu on väliaikaista, Kunnia ikuista!
Uijui, tuohan on aikasta lääh-pyörä.Kyllä ostaisin jos rahaa olisi.
Puljun logo on kyllä mielleyhtymiä herättävä, eiköhän ne tuon ainakin Saksassa kiellä...
Messuilla oli niin paljon nähtävää, että ohi tuommonen tais sitten mennä kun ei mitään näkö/muistihavaintoa.
Tosiaan hinta 16990e + toimituskulut. Ei tuo hinta nyt päätä huimaa noilla ominaisuuksilla, vrt. esim. Ducati S4R. Mutta häätyypi kai sitä jonkin sortin pöpiys vaivata jos tuommosen menis ostaan, huollot pelaa jneSiitä huolimatta varmasti kaikki menee kaupaksi, mitä tarjolle pistetään.
Mutta unelmoidahan aina saa, eikös?
Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
Kawasaki Z750 2004
Yamaha FZS1000 2005
KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
Mua luullaan muutenkin aina natsiksi niin sitten vielä tommosella logolla varustettu pyörä
Ehkä kuitenkin ennemmin Z-1000 alle jos tuo fighteri/naku-look miellyttäs mun silmää ja ajotyyliä enemmän....
Logolle 10 pistettä......Tuohon vielä sivuvaunu ja sivuvaunuun konekivääri
![]()
< tunteilua >
Tässä vuoden z750:lla pärräänneenä alkaa tuntua siltä, että nuo japsikikkareet on niitä persoonattomia massatuotantomopoja. Tuollainen pienen tuotantomäärän tyylikäs, erilainen, pyörä vetoaa heti
< /turhaa_tunteilua >
Konekivääri tuohon vois kyllä tulla lisukkeena. Ja maastoväritys sekä tuommonen potaksi -> Kliketiklik
Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
Kawasaki Z750 2004
Yamaha FZS1000 2005
KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
Ja mistä kohtaa tuo on "erilainen"? Kun on kattellut noita Monstereita, Brutaaleja ja Speed Tripplejä, niin samaan muottiinhan toi menee...
Eipä silti, hieno se on. Ja jos huollot yms pelaa, niin pitäähän tota vähän ehkä jopa harkita.
![]()
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Mulle se toi mieleen Englantilaisen mp:n
Matleena
'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
Kävin koeajamassa. Juma*auta mikä vehe!!!![]()
Don´t call me stupid, i´m insane!!
Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
No jaa, noinkohan ne on amerikkalaistyylisen PC-porukkaa sielläkin. Jos tuosta nyt joku herneen nenäänsä vetää tai tekee siitä jonkun poliittisesti korrektin ongelman, niin hohhoijaa. Eikä tuo minusta nyt liian samanlaiselta näytä.(Manix @ Huhti. 13 2005,09:51) kirjoitti
Tuo Morini Motorin tunnus on ilmeisesti vielä vanhempi kuin se Aatun ja kaverien 30-luvulla lanseeraaman ¨partiopoikakerhon' tunnus, ja muutenkin selvästi erilainen. Sama homma kuin esim. tuon Suomen ilmavoimien perinteisen tunnuksen kanssa. Kuulemma joidenkin on pitänyt tehdä jonkinlainen numero siitäkin, tosin eipä sekään ole onneksi mitään oikeaa ongelmaa saanut aikaan.
Enivei, ihan mielenkiintoinen mopo tuokin. Vielä kun saisivat sen ysipuolikkaankin myyntiin ja tännekin asti hämmästeltäväksi, ja vielä mukavaan hintaan. Voi vaan tuo merirosvokin olla semmoinen vaarallinen kokeiltava, vois tulla vielä kalliiksi....
Käykääs pojat koeajamassa se, rakastutte siihen
Pienenä vinkkinä: olkaa varovaisia kaasun kanssa 1-2 vaihteella se yrittää tehdä voltin
Pyörää ei anneta koeajaettavaksi alottelijoille
Sitten kun olette sen testanneet,,,,,
käykää koeajamassa Benellin Cafe Racerin tai TNTn ja rakastutte uudestaan
Molemmissa "erikoinen agressiivinen moottori" tukeva runko ja samat jarrut.
Sen jälkeen, "mutkatiet ovat elämän tarkoitus"
Reiska_SB
Terveisin Reiska
- Kawasaki Z1000SX -
Tänään Vaimo toi mulle kaupasta B-lehdenja siinä juuri kehuivat tuota 130 nm vääntöä joka tulee 6500-7000 krpm alueella.Meinaa vissiin aika kevyt olla etupyörä tuossa vehkeessä.. Helppo ajaa etupyörä ylös kytkettynä
![]()
Kaveri kasaa ja huoltaa noita laitteita MSA-centerissä ja on koko vuoden hehkuttanut laitetta mulle, koittaa väkisin myydä sellaisen...
Tehoa ja vääntöä kuulemma riittää ja alustakin riittää vaikka ihan rata-ajoon. En oo ehtinyt vielä koeajamaan. Sen kerran kun oli mahis, niin joku perkule oli ehtinyt kaatamaan koeajofillarin...
Mutta joo, kuten joku tuossa mainitsikin, ei aloittelijoille....mikäs sen parempaa mainosta pyörälle.
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Joo, Benelli ja Moto Morini, vois ne ollakkin...Oikea sylinteriluku, varmaan suht kevyitä ajella...katotaas ny pysyyks ne kasassa ensteks...ja pysyykö ne firmat pystyssä. Tietty eihän ne firmat pystyssä pysy jos ei kukaan rohkene ostaa tuotetta.
Italialaiset on kyl, jos pulmaa tulee, aika hankalia ymmärtämään tuota asiakasnäkökantaa, sattuu olemaan eräs vähän siinä-ja-siinä kokemus Benellistä, tosin ei moottoripyörästä. Mutta innostuneita ne on ja tekevät vähän persoonallisempia juttuja.
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
No onneksi noiden firmojen kohtalo ei olekaan vain suomalaisten moponostajien käsissä.(xjrrrrräyh @ Syys. 16 2006,09:53) kirjoitti
![]()
Kymppitonni tuli eka kesänä täyteen corsaron kanssa, ja ensi-ihastus muuttui yhä uudestaan syttyväksi tuliseksi rakkaudeksi. Toinen diablo takana on jo loppu, mutta keskellä ei ole senttiäkään tasaista kohtaa... Pian on taas kesä, onhan!
devillac.com
On kyllä perhanan hieno peli tuo... Jos olisi ylimääräistä paalua niin tuollaisen voisi hommata kaupunkiräppäilyyn!
Pitäisköhän vaihtaa Blade tommoseen
?!
![]()
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.